AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  /  / Mercedes-Benz C 180, Kompressor vm.2003 130 tkm kandeeko ostaa ?

Mercedes-Benz C 180, Kompressor vm.2003 130 tkm kandeeko ostaa ?

10 Vastausta 1 880 Lukukertaa
Kiikarissa mersu yllättävän vähän ajettu bensa 180C 03.
Onko kokemuksia? etenkin huonot kokemukset, kun olisin kuullut, että tuo malliversio olisi ollut alusta? 99?-2004 saakka kovin vikaisa peli? facelift oli 2004 kö?
Eipäs ole huonoja kokemuksia vaan lähinnä päin vastoin oikein hyvä ja sopiva auto ainakin minun käyttötarkoitukseen ja juuri sama malli ja vuosikin mitä kysyit, yksi huohotin letku ja vesipumppu on vaihdettu kolmen viimeisen vuoden aikana.

Käyntiin lähtee milloin vain ja vaikka ilman lämmitystä -30 asteen pakkasessa viikon seisseenäkin, kokeiltu on ja sellaista keliä ei ole vielä ollut etteikö olisi voinut ajaa vaikka ylisallittujen nopeuksienkin.
Just juu, käyntiin kolmenkymmen pakkasessa lämmittämättä. Tuollaisten automiesten takia kaikki käytetyt mersut ei mitään miljoonan kilometrin mersuja. Sääliksi käy hyvää autoa ja tulevia omistajia.
lokak.alussa 2011 ostinMersu C180 kompressor vm.2003:n aj.123tkm. ,määräaikaishuollot tehty merkkiliikkeessä! nyt tammikuussa aj.146 tkm.ja
hajosi jakopää.Korjaus merkkihuollossa n.2000 euroa.Veho ei korvannut virhevastuulla!!Lisäksi ollut muutama pienempi vika!
ei mersuissa ole koskaan mitään vikaa!! kateellisten juttuja kaikki tyynni!!!!!
Moi minulla samanlainan, 200C 2001, ajettu 120000km Alustan "liikkuvat" osat uusin n. vuosi sitten. On erinomaisesti toiminut. Ja on myös myynnissä tällä hetkellä. Mauri.piispanen@gmail.fi
Minulla on just samanvuoden ja sama malli kun kun aloittaja tiedustelee.
Ei siis mitään vikoja, olen sen ostanut uutena ja hyvin palvelee, nyt akun vaihto jo 8.5 vuotta palvellut alkuperäinen akku. En luovu tästä ihanasta ja luotettavasta menopelistä, kaikki on kuin uutta, maalipinta hohtaa , samoin sisätilat ja moottori ok.Kaikki materiaali niin huippua. Teetän aina määräaikaishuollot merkkihuollossa,
Tuttavani jo ilmoittaneet ostajaehdokkaiksi jos vaihdan uudempaan, miksi vaihtaisin ,auto kuin uusi. Ajan kyllä "nätisti" toki joskus tulee räpättyä, kiihtyy ja kulkee loistavasti vaikka 180 , kori siro ja kevyt. Automaatti kätevä toki voin myös käyttää manualia, sekin mahdollisuus on.
Tuo on hyvä että joskus 'räppäät'. Auton moottoria pitäisi käyttää kaikilla kierroskukualueilla satunnaisesti. Tietenkään kylmää konetta ei räpätä mutta matka-ajossa lämmennyt kone vain puhdistuu ja paranee viiden minuutin kaasu pohjassa ajamisesta vaikka se ei ole missään lain mukaan sallittua kun nykyautot kulkevat niin kovaa. Etenkin dieselille satunnainen täyskaasuajo tekee namua.
Itse annan josku koneen laulaa kun mene aamuyöstä motaria pitkin töihin.
Ei kaasu pohjassa ajo ole laissa kielletty. Pitää vain huolehtia ettei ole liian iso vaihde päällä ;-) No automaatilla ei tosin onnistu moottoritiellä ykkösvaihteella..
itellä -07 c 180 ajettu 80 000km.Pelaa kuin ihmisen mieli ja kulkee ja lähtee paremmin kuin entinen mesu 240 eemeli -99 joka sekin oli todella hyvä ja luotettava peli.Kyllähän se tosi on että mersuissakin joitakin "maanantai" kappaleita varmasti on mutta eipä oo itellä tullut vastaan vaikka neljäs jo alla.
dieselillä ajaessa voi hävitä maksimissaan veron verran. Tämä siis jos ei aja metriäkään. Olen käyttänyt autoni vuosia mersua fanittavalla korjaamolla huollossa, siis huolimatta siitä onko alla ollu mersu vai ei. Monesti on mersusta juteltu ja aina on ammattilaisen mielipide ollut että mersu dieselinä.
 /   /  /  /  / Mercedes-Benz C 180, Kompressor vm.2003 130 tkm kandeeko ostaa ?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta