Onko kokemuksia siitä, että antaako OK Perintä joustoa jo tehtyihin maksusuunnitelmiin? Minulla on heidän kanssaan sovittu 2 eri maksusuunnitelmaa, mutten pysty tässä kuussa noudattamaan niitä. Minun olisi pakko saada joko lyhennysvapaa kuukausi tai sitten pienempi summa maksettavaksi. Aion soittaa heille, mutta kysyisin teiltä jotta pystyn valmistautumaan puheluun paremmin.
OK Perintä
9
1119
Vastaukset
- joustoa?
Entä miten VIVUS suhtautuu samaisessa asiassa?
- ohion
VIVUKSELLE pitää maksa eräpäivän siirrosta, mutta jos on perinnässä heillä niin ei tainnut tulla joustoa. Kannattaa kuitenkin kysyä, esim.s-postilla.
- ohion
Ok Perintä on aika tiukka, mutta muistan että olisin saanut heiltä joustoa. Muistaakseni suostuivat siirtämään eräpäivää.
- hhcbkk
Vivus laittaa heti käräjille ku on mahollista
mutta ei o perintä kuluja vaan 200 käräjä lisä
- 798
Minulla purettiin maksusuunnitelma, kun olin epähuomiossa maksanut 4,45 e liian vähän ensimmäisessä erässä. En saanut enää uutta maksusuunnitelmaa tehtyä vaan velka piti maksaa kokonaisuudessaan. Ei jäänyt kovin joustavaa kuvaa.
- Sampo87364
Vahvasti uskon, että heillä on hyvin automaattinen järjestelmä maksujen valvontaan. Tuskin olet heidän ainoa asiakkaansa, joten vastuu oikein maksamisesta on sinulla.
- 46
Sampo87364 kirjoitti:
Vahvasti uskon, että heillä on hyvin automaattinen järjestelmä maksujen valvontaan. Tuskin olet heidän ainoa asiakkaansa, joten vastuu oikein maksamisesta on sinulla.
No voi että. Hyvä että kerroit :D, kun en muuten olisikaan tiennyt. Toivottavasti sait itsellesi pätevän olon :).
Kunhan kerroi, miten minulle kävi, joten kannattaa olla tarkka. - eskouuvertti
46 kirjoitti:
No voi että. Hyvä että kerroit :D, kun en muuten olisikaan tiennyt. Toivottavasti sait itsellesi pätevän olon :).
Kunhan kerroi, miten minulle kävi, joten kannattaa olla tarkka.En syyttäisi joustamattomuudesta ensi sijaisesti perintäfirmoja, vaan heidän toimeksiantajiaan eli juuri näitä vippifirmoja. Perintätoimisto suorittaa vain perintää vippaajan asiamiehenä eikä itse useinkaan laadi sääntöjä siitä, kuinka monta maksuvaatimuskirjettä lähetetään tai sinun tapauksessasi, mitä tapahtuu jos maksusuunnitelma purkautuu.
Helpommalla pääset kun et elä velaksi ;) - 46
eskouuvertti kirjoitti:
En syyttäisi joustamattomuudesta ensi sijaisesti perintäfirmoja, vaan heidän toimeksiantajiaan eli juuri näitä vippifirmoja. Perintätoimisto suorittaa vain perintää vippaajan asiamiehenä eikä itse useinkaan laadi sääntöjä siitä, kuinka monta maksuvaatimuskirjettä lähetetään tai sinun tapauksessasi, mitä tapahtuu jos maksusuunnitelma purkautuu.
Helpommalla pääset kun et elä velaksi ;)Näinhän se on :). Kyseessähän ei ollut edes pikavippi vaan tavallinen kauppahintasaatava. En myöskään syytä perintätoimistoa, totesimpa vain, että tarkkoja ovat ainakin tässä tapauksessa ja en sieltä saanut joustoa. Pikavippien perintää en tunne lainkaan, mutta kirjoituksesi perusteella joustavuus ilmeisesti on vähäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama295099Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644081Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve773657Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732718Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1502516Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602378Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792189Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272157- 1351674
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401538