Onko muilla kokemuksia Fixurasta?
Laitoin kokeeksi muutaman sijoituksen taannoin. Jotkut maksoivat sovitusti muutamia eriä, mutta jonkin ajan kuluttua kaikki lainat olivat menneen "erääntynyt kokonaan" statukseksi ja perintään. Perinnästä ei ole koskaan palautunut mitään, joka on saanut minut epäilemään, että Fixura ei edes hoida(ta) perintää.
Menetettyyn summaan minä en kuole, mutta haiskahtaa vähän vilpiltä?
Fixura
13
738
Vastaukset
- Möllö
No eihän ne Fixuran lainaajat todellakaan mitään parasta a-ryhmää ole. Kukaan ei käytä tuollaisia pilipalipalveluita jos on muitakin vaihtoehtoja. Yhteiskunnan ryönää.
- Ei fixuraan kandee
https://www.aasa.fi/blogi/vertaislaina-hyva-sijoitus
Tuossa vähän luettavaa aiheesta. Älkää nyt ihmeessä sijottako tollaseen joka ei ole toiminut Amerikassa tai edes Ruotsissa niin luuletteko että toimii Suomessa.- fouy567
tonne sun linkkiin ei vissiin hirveesti kukaan erehdy enää klikkailemaan, kun tuli toi kätevä punanen palloki tohon
- WOT on paska
Niin, toi WOT on täysin paska kun jengi arvioi ihan ok toimijoita punaseks. Tuo Aasan blogi on nimittäin erittäin asiallinen.
- 11+9
Jep, enpä oikein keksi mikä on nyt esimerkiksi Aasan tapauksessa asioinnin turvallisuuden tai lapsiystävällisyyden kannalta niin kamalaa. Sivusto ja lainahakemus salattu SSL tekniikalla ja eiköhän ne lapset opi rahan lainaamisen jo nuorena.
WOT ei toimi, koska ihmiset eivät osaa olla objektiivisia. - dfvrt43g
Teidän katkerasta itkemisestä päätellen, olen iloinen etten klikannut tota pa#kalinkkiä.
- 9+1=10
Hyvä "dfvrt43g", olen sinusta niin ylpeä! Varsinkin nimimerkkisi kekseliäisyydestä! Lisää tällaisia asiallisia kommentteja.
- Ehkäläinen
9+1=10 kirjoitti:
Hyvä "dfvrt43g", olen sinusta niin ylpeä! Varsinkin nimimerkkisi kekseliäisyydestä! Lisää tällaisia asiallisia kommentteja.
Onko Fixuraa kokeilleita? Ajattelin kokeilla sijottaa muutaman satkun.
- Ehkäläinen
9+1=10 kirjoitti:
- RP
Ehkäläinen kirjoitti:
Olen sijoittanut Fixuraan vuoden 2011 alusta. Aika harvassa ovat ne, jotka maksavat aina ajallaan. Moni maksaa myöhässä ja sitten jossain vaiheessa lopettavat kokonaan.
Hoitamaton velka menee ensin perintään ja vasta jos 6kk perintää ei tuota tulosta, laina menee ulosottoon. Prosessi on melko hidas ja kaikilta ei varmaan saa rahojaan takaisin edes ulosoton kautta. Minulle tuli hiljattain suoritus ilmeisesti ulosoton kautta, lainaa oli edellisen kerran maksettu maaliskuussa 2011 joten melko hidas tuo prosessi on.
Oma viehätyksensä tässä on, kun sitä kuvittelee että hiljalleen oppii poimimaan ne parhaat maksajat. Ja rahaa tulee kuitenkin paremmin takaisin kuin lotosta.
- Fixura-sijoittaja
Tappiollista toimintaa ainakin meikäläisellä tämä "sijoittaminen".
- 16+6
minulla on Fixurasta 5000€ laina ja joka kuukausi olen tuota lainaa lyhentänyt sovitun summan ja ylikin ja aina eräpäivänä. Kyllä meitä asiansa hoitaviakin on olemassa.
- ei enää ikinä
16+6 kirjoitti:
minulla on Fixurasta 5000€ laina ja joka kuukausi olen tuota lainaa lyhentänyt sovitun summan ja ylikin ja aina eräpäivänä. Kyllä meitä asiansa hoitaviakin on olemassa.
Kun lainaan kymmenelle ja joukossa on edes yksi, joka jättää velkansa maksamatta, sijoitukseni kääntyy tappioksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama305110Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644091Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve773667Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732718Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1542526Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602378Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792189Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272167- 1381695
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401538