Radio aalon mainos jota ovat

.

näyttäneet tolkuttomasti sekä rahaa on varmasti mennyt tuohon mainontaa eikä tuon parempaa ole keksineet. Ihmisistä joita mainoksessa on, ei ole kielteistä eikä myönteistä kirjoitettavaa. en tunne. enkä viellä ole priosoinnut aikaamme että voisin kirjoittaa heidän toiminnastaan juontajina yhtään mitään

Mutta mainoksessa kyseiset ihmiset joko näyttelevät olevansa sekaisin tai sitten todella ovat ja mitä tulee asusteisiin mitä noilla asuste valinnoilla yrittävät tai mainoksen kehittelijä sanoa. Yritättekö mielikuva mainonassa kertoa että ovat toisi kivoja ja että heillä on mielettömän nastaa ainakin keskenää. no kiva että on.

Mun pitäisi oikeastaan pyytää tästä :) viiltävästä analyysistä joku palkinto heiltä kun pomppasivat tähän..tyylillä me niin tahdotaan rakentavaa palautetta...no nyt sitä tulee ja ehdotelma perässä..Olkaa hyvänen aika vaan tavalisi ihmisijä kaikkineen ja eikö kansainvälisempää olisi mainostajan kuitenkin mainostaa niitä kuuntelija profileja tai persoonia ketä heidän kanavaansa kuuntelee.

Kyllä on nähty tuo pelleily jo tarpeeksi vai ovatko noin sekaisin kuuluisuudestaan /julkisuudestaan että itse maksajat /kuuntelijat eivät tulleet edes mielenkään vaan oman itsensä esittelyä ainoastaa. Ajatelkaa nyt herranen aika sentään mistä te mainostajalle maksatte :) Enkä minäkään nyt sentäs joka paikkaan ehdi teitä hellimään jos nyt tuli kauhean paha mielikin viellä.

Mä niin olen monta kertaa kuullut sen valheen että kritikki ei tunnu miltään...höphöpöhöpöh...sanoisin että tyhmemmät suuttuvat ja kostavat kun fiksummat :) fanittavat minua. :)

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

:) anna mä arvaan..kauuheeta ihan kauuuuheeta joku ei osaa kirjoittaa aalto :) siis kauuheeta. Vieläkö tässä pitäisi pirattipuolueille kirjoitta viralista tekstiä jonka ilmaiseksi kopioisivat täältä...Ei tule kuuloonkaan.

Mitäs jos kerta kaikki netissä on piratti-ihmisten mielestä ilmaista ja mistään ei tarvitse maksaa mitään niin kuitenkin haluavat toisten työpanoksesta itselleen ilmaista hyötyä sekä hulppeita vuosituloja esimerkiksi....tai mitä jos jne...

• .

Ai niin älkää vaan kuvitelko että oikeasti haluan radio aallolta mitään palkintoa mutta eihän sitä tiedä vaikka joskus viellä kuuntelen ko. kanavaa ja vaikka niin paljon :) viiraa että osalistuisin mutta ihan vain oikeasti Ajatelkaas ihan kunolla noita pirattipuolueiden teesejä !

Haluatteko itse kirjoittaa ns. kympin tekstiä missään josta toiset ottavat ilmaisen hyödyn tai jos autonne ovet on auki saako sitä mennä ajamaan kuka vaan tai jos..jne...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      24
      5037
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4046
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      74
      3612
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2698
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2473
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2348
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      76
      2159
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2117
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1654
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1515
    Aihe