mistäs löytyis pelkkiä ystäviä ???

ystäviä vailla

joo . tässä selaillessa näit juttuja tulin siihen tulokseen ettei netistä löydy pelkkää ystävänhakupalstaa . aina pitää kirjautua johonki deitti/treffipalstalle vaikkei sinne haluais itseään tyrkylle . klikkaa ystävää niin tulee kaiken mailman treffi ym palstat ja niitä en ois niinkä vailla vaan ystäviä joiden kanssa vois heittää läppää aina sillon tällön . ilmeisesti lehteen vaan haku ystävistä . joskus kauan sitten laitoin profiilin ja kuinkas ollakkaan olin tietämättäni jollakin treffipalstalla .. ja varmasti en itseäni sinne ole koskaan laittanut , että näin .

23

1112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • d

      Kokeile kirjeenvaihtopalstoja. Suomi24:lläkin on sellainen, muistaakseni nimellä Kirjeystävät.

    • ystäviä.
    • ystäviä.
    • No ystäviä/kavereitahan ei ole koskaan liikaa! Ja itsekkin miettinyt mistä löytäs sellaisen palstan mist vois hakee pelkästään kavereita,varsinkin kun tuli muutettua viime kesänä pk-seudulle eikä vieläkään tunne oikeestaan ketään seudulta:((

    • Me2012

      jos olet nainen, kolmen vuoden heitolla 30v:stä niin etsin kaveria,asun Hesassa.
      Kirjoita postiin: [email protected]
      Kirjotellaan ja sitten tavataan kun ollaan vähän enemmän tutut=)

    • kiitos ...

      kiitoksia näistä vastauksista , jospas nyt löytyis ystäviä :) olen kyllä nainen mutta päälle neljänkympin jo :)

      • Kukka68

        Minäkin olen päälle nelikymppinen nainen ja haluaisin löytää uusia ystäviä. Tällä iällä tuntuu tosiaan aika vaikealta luoda uusia kaverisuhteita. Niin monella tuntuu olevan vakiokaveriporukka joihin on hankala päästä mukaan. Omat ystäväni ovat hävinneet muuttojen myötä ja elämäntilanteiden muuttuessa maailman tuuliin. Löytyykö pääkaupunkiseudulta samoin ajattelevaa kanssasisarta?


      • kausa17

        hei,

        täällä olisi yksi 48-vuotias liikuntaa harrastava nainen,joka myös kaipaisi uusia ystäviä kaikkeen tekemiseen.
        Kahville,terassille, kaupungille, ihan kaikkeen tekemiseen.
        On totta,että näin vanhemmiten uusien ystävyyssuhteiden luominen on vaikeaa.
        laitapa meiliä,jos kiinnostaa.Asun Helsingissä.
        [email protected]


      • blondi16
        kausa17 kirjoitti:

        hei,

        täällä olisi yksi 48-vuotias liikuntaa harrastava nainen,joka myös kaipaisi uusia ystäviä kaikkeen tekemiseen.
        Kahville,terassille, kaupungille, ihan kaikkeen tekemiseen.
        On totta,että näin vanhemmiten uusien ystävyyssuhteiden luominen on vaikeaa.
        laitapa meiliä,jos kiinnostaa.Asun Helsingissä.
        [email protected]

        Näin muuten on.

        Vähän sama vika, ystäviä voisi olla enemmänkin.


    • merita777

      Miekin kaipaisin ystäviä! =) Ihan totta, en miekään ole löytänyt mitään ystävänhakupalstaa.
      Olen 33 v nainen, maahanmuuttaja Venäjältä, asun Lappeenrannassa. Oikeastaan ei mitään väliä minkäikäinen ystävä on, itselläni on 25-58 ikäisiä ystäviä, mutta kaikki ovat ulkomaalaisia, vaikka asun Suomessa jo yli 10 v.
      s-postini on [email protected]

      Maria

    • Liityin myös jäseneksi. Jospa täältä löytyisi seuraa =)

    • emili-a

      Olen huomannut että vanhenmiten kun entiset ystävät ovat kadonneet maailman tuuliin, niin ei ystävysty enää niin herkästi. Sopiva kaveri on suht lähellä, että vois soittaa lähteekö ulos kävelylle tai kahville.

      Työkavereita ei tahdo enää vapaa-ajalla, eikä facebookista ei saa uusia ystäviä. Kaikki on niin kiireisiä tai eri aikataulussa.

      • Saman olen huomannut. Tuntuu, että aina hommat jää pinnalliselle "kahvitellaan kerran vuodessa"-tasolle, jos johonkin uuteen tutustuu. Mulla ne vanhat ystävät asuu muualla, eikä kotikaupungissa ole juuri kavereita, joten on sosiaalinen elämä köyhänlaista.


      • lihapullamään

        Ihan samaa täällä on todettu.

        Mies Helsingistä 33v.

        Sähköposti: sposti (lihapulla) hush.com


    • Nasu

      Täällä myös yksi yksinäinen..Olen kolmikymppinen äiti lapista. Lapsuuden ystävät ovat muuttaneet pois ja uusia ystäviä en ole vielä onnistunut löytämään.Olen hieman ujo ja se lienee suurin syy yksin jäämiseen. Haaveilen silti että löytäisin vielä ystäviä joiden kanssa voisi käydä vaikka lenkillä tai kahvittelemassa jossain.Tällä iällä vain tuntuu miltei mahdottomalta löytää uusia ystäviä.Tuntuu että kaikilla on jo omat kaveriporukat joihin on mahdotonta päästä mukaan.

      • Hei! Olen myös 28-vuotias äiti lapista, vailla seuraa. Minunkin ne vähäisetkin kaverit asuvat eri paikkakunnilla. Ja olen kanssasi samaa mieltä uusien ystävien löytämisestä. Missä päin lappia asut? itse asun keminmaassa. Haluaisin mielelläni tutustua uusiin ihmisiin :) T: [email protected]


    • hipsuhillevi

      Ilmeisesti erilaiset kiinnostuksen kohteet, ja erilaiset näkemykset vaikuttavat siihen, miten ihmiset viihtyvät yhdessä. Täytyy olla jotain yhteistä.Ja välimatkat vaikeuttaa, mutta jos pitää kirjoittamisesta, niin mitäs väliä matkalla on.

    • biitsi

      Hei, olen 30-vuotias Hesalainen työssäkäyvä, sivutoiminen opiskelija. Tykkään käydä bilettämässä. Kaverin kanssa olisi vapaalla kiva jutella ja käydä paikoissa yhdessä. Kesä tulee kohisten ja hyvät aurinkoiset päivät. Kirjotellaan ja tutustutaan.
      Mulle voi kirjoittaa kuka tahansa naishenkilö, joka etsii kaveria pääkaupunkiseudulta.=)
      [email protected]

      • Stadilainen67

        Kukaan helsinkiläinen ei kyllä vahingossakaan sanoisi itseään "hesalaiseksi".


    • Muru

      Tää sama ongelma on mietityttänyt muakin viimeaikoina. Lapsena solmitut ystävyyssuhteeni ovat kariutuneet tai väljähtäneet vuosien mittaan, kun ihmiset on vaan kasvaneet erilleen, mutta niitä uusia tuntuu olevan tosi vaikea saada. En ymmärrä, että jos kerran on näin paljon porukkaa, jotka kaipaa nimenomaan ystäviä eikä seksiä tai elämänsä rakkautta niin miksei tarjolla ole yhtäkään treffipalstojen tyylistä seuranhakupalstaa, joka kuitenkin kohdentuisi vain ystäviä etsiville.

      Noilla treffipalstoilla on toisinaan valittavissa sellainen vaihtoehto, että ilmoittaa etsivänsä vain ystäviä, mutta se ei tunnu auttavan mitään, koska suurin osa muista käyttäjistä etsii seksiseuraa tai seurustelukumppania.

      Laitoin joskus ilmoituksen kirjeystävät-palstalle, mutta tulos oli surkea: yhteydenottoja ei tullut juuri lainkaan, ja ne ainoat yhteydenotot olivat miehiltä, jotka jutuista päätellen kyllä hakivat jotain ihan muuta kuin kirjekaveria.

    • Mä etsin myös ystäviä. Ei väliä, asuuko lähellä vai kaukana, kirjekaveritkin on tervetulleita. Oon 32 nainen. Käyn töissä ja opiskelen. Harrastuksina musiikki ja liikunta. Sinun harrastustesi eivät tarvitse olla samat. Erilaisuus kiehtoo.

      Sähköpostiosoitteita kun ei saanut kai viesteihin laittaa, niin yksityisviestillä tarkempia tietoja.

    • cartsi1

      Täällä sama, ystäviä/ kavereita on vaikea löytää muuton jälkeen lähipiiristä.
      Itse olen lähempänä neljääkymmentä oleva naisihminen, avioliitossa, ei lapsia ja kaksi koiraa muunlaisia eläimiä omistan. Harrastan kävelyä, vesijuoksua ja ratsastusta sillointällöin. Myös erilaiset huonekasvit ovat lähellä sydäntä.
      Bilettämässä käyn sillointällöin, mutta se ei ole tärkeimpiä elämänarvojani vaikka discomusasta pidänkin, ja tanssimisesta.
      Salo-Fossa- seudulta etsin samanmielisten tai erilaisten seuraa.
      Asun itse somerolla ja olen muuttanut pääkaupunkiseudulta tänne.

      • maru2

        Mulle on myös uudet ystävät tervetulleita..mielummin semmoiset joilla ei ole lapsia haittaamassa tapaamisia. Olen ainakin kiinnostunut lautapelien pelailusta
        elokuvissa sekä teatterissa käynnistä,luonnossa liikkumisesta,pikkureissujen tekemisestä yms
        Mä olen kolmekymppinen nainen Turusta
        [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      572
      15096
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      43
      11934
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      361
      8932
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      9
      3791
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3557
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2647
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2147
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    9. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      129
      1749
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      193
      1622
    Aihe