Laita viestiä?

Anonyymi-ap

Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘

116

2360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laita itse..

    • Anonyymi

      Turha laitella viestejä kun niihin vastata.

    • Anonyymi

      Uus puhelin. Ei oo enää yhteystietoja 😅

      • Anonyymi

        No sitä nykyään saa vaikka mistä jos tahtoa on


      • Anonyymi

        Mulle vaihdettiin aivot eilen, en muista oliko sun nimi Mari vai Mirja, jotain tuttua sinussa on, eikä sun kuvissa ollut päätä ei häntää... Kuka olit?


    • Anonyymi

      Jotain jäi kyllä ihan alkamatta, palleroni ovat hänellä.

      • Anonyymi

        Tuuha tänne niin nuolasen.


    • Anonyymi

      Sain hyvän idean. Laitapa sinä sitä viestiä äläkä täällä anonyymina kuvittele kenenkään sua tunnistavan. Jookosta.

      • Anonyymi

        Laitapa sinäkin järki takaisin basistin hattuun ja sisäistä, että täällä ei ole sulle tuttuja ihmisiä keiden asioissa huseerata narsistisesti


      • Anonyymi

        Hän tietää kyllä 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tietää kyllä 😘

        Tuskin tietää Hän kuitenkaan kuka olet.
        Aika monella tuo tilanne että kesken jäi jotain.
        Laita itse viestiä sinähän se sitä jatkoa odotat. Ä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tietää kyllä 😘

        Täällä ei kyllä tiedä. Ikävää😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tietää kyllä 😘

        Niin juuri Rakkaani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tietää kyllä 😘

        Rakas


    • Anonyymi

      Minkä viestin haluat txt, whatsapp?

      • Anonyymi

        Laita kaikilla mahdollisila. Varmasti jotain kautta menee perille.


      • Anonyymi

        Juuri sinne


    • Anonyymi

      Kaikki on ohi ennenkuin saan sen piikin.

    • Anonyymi

      🏳️

      • Anonyymi

        Ei minkään haluta onnistuvan


      • Anonyymi

        Taistelut kun käydään täällä sisäisesti niin tuo on hyvä merkki.


      • Anonyymi

        💨🎏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        💨🎏

        Taas liian vaativa minulle. Tuulinen lastenpäivä? Ok, jos on niin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas liian vaativa minulle. Tuulinen lastenpäivä? Ok, jos on niin on.

        🐕🐕🪗, 🐫🐫🐫➡️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🐕🐕🪗, 🐫🐫🐫➡️

        Haukut hanuriisi, karavaani kulki jo? Ööh, sitten ok ja kiitos samoin ☀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haukut hanuriisi, karavaani kulki jo? Ööh, sitten ok ja kiitos samoin ☀️

        😂 😂 ..mä oon vaan ihan liian väsynyt, perjantai on viikon surkein päivä.. 😭🔄😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 😂 ..mä oon vaan ihan liian väsynyt, perjantai on viikon surkein päivä.. 😭🔄😂

        Ok, älä huoli, ja oletan siis ettet tarkoittanut sitten noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, älä huoli, ja oletan siis ettet tarkoittanut sitten noin.

        Juu ei, tänään vaan maton reunakin tuntuu olevan kovin korkealla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei, tänään vaan maton reunakin tuntuu olevan kovin korkealla.

        Ehkä se yrittää lähteä lentoon ilman sinua. Ensi pe vielä illalla tunnit, yleensä roikun töissä väliajankin. Sitten kesätauko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se yrittää lähteä lentoon ilman sinua. Ensi pe vielä illalla tunnit, yleensä roikun töissä väliajankin. Sitten kesätauko.

        Täällä on vaan näitä unelmia ja toimistohommia, ma-pe, 9-17. Kesälomaakin saa vielä odottaa reilun kuukauden..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se yrittää lähteä lentoon ilman sinua. Ensi pe vielä illalla tunnit, yleensä roikun töissä väliajankin. Sitten kesätauko.

        En tiedä kuinka elää tätä kesää ilman sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuinka elää tätä kesää ilman sinua

        Tuo nyt oli aika vahvasti sanottu, toisaalta minä taas en tiedä miten sitten ne loput kesät ja talvet onnistuu. Sen takia vinkuliisana täällä nyt olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt oli aika vahvasti sanottu, toisaalta minä taas en tiedä miten sitten ne loput kesät ja talvet onnistuu. Sen takia vinkuliisana täällä nyt olen.

        🌬️⛵Mä puhallan nyt parempia tuulia kaikille keskusteluun osallistujille. :)


    • Anonyymi

      Joku jäi kesken ja haluat viedä sen loppuun, mutta et lähetä viestiä. Selkee

    • Anonyymi

      Kyllä sitä viestiä voi laittaa ihan itsekin, eikä vaatia muilta.

    • Anonyymi

      Näen sinut tänään ihan vahingossa vain .. missäs nähdään

      • Anonyymi

        Missä näit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä näit?

        Nä_en


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nä_en

        Lähden jo, sori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähden jo, sori

        Minne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne

        Kotiin…


      • Anonyymi

        Ny ei kuulosta hyvältä


    • Anonyymi

      Nää on taas näitä. Laita viestiä. Sitten kun laitat, oho, etkö sä pyytänytkään suoli24llä laittamaan viestii? wtf...

    • Anonyymi

      Olen laittanut sulle monta kertaa viestiä mutta kun et vastaa niihin niin antaa olla. Kaikista huolimatta minä rakastan sinua!

      • Anonyymi

        Eipä sillä ole mitään väliä. Olen päätynyt siihen että en viitsi häiritä kyseistä naista enää mutta se ei voi sitä estää että minä rakastan kyseistä naista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sillä ole mitään väliä. Olen päätynyt siihen että en viitsi häiritä kyseistä naista enää mutta se ei voi sitä estää että minä rakastan kyseistä naista.

        Toivottavasti se kyseinen nainen on saanut ihan varmasti itse sun viestit...
        Ja että myös ihan tunnistaa kuka ne laittaa.
        Ja pystyy vastata..
        Joskus voi miettiä mitä syitä vois olla jos ei vastaa..
        Muitakin ku että toista ei kiinnosta..

        Jos oikeesti rakastat niin kannattaa selvittää mikä tilanne ja onko kaikki hyvin.


        Ite ollut vastaamatta moneenkin,
        Mutta en siksi etten välittäisi jostain.
        Ja onhan sellainenkin todettu ihan varmaksi
        että ei kaikki tule mulle edes perille...


      • Anonyymi

        En ole yhtäkään saanut. En wa en postissa en missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole yhtäkään saanut. En wa en postissa en missään.

        Olen hakemassa asuntoa muualta ja sitten kun olen saanut asunnon ja päässyt muuttamaan niin ajattelin käydä pudottamassa kyseisen naisen postiluukusta esimerkiksi anteeksi kortin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hakemassa asuntoa muualta ja sitten kun olen saanut asunnon ja päässyt muuttamaan niin ajattelin käydä pudottamassa kyseisen naisen postiluukusta esimerkiksi anteeksi kortin.

        Ei ole mitään naista


    • Anonyymi

      Jos olet nainen jonka kanssa suunnittelin espanjan vuotta niin löysin meille jo halvalla tutun kautta asunnon 3600 koko vuosi 2 h k 74.5m² Laita sinä viestiä ensiviikolla jos kiinnostaa

      • Anonyymi

        Ei todellakaan kiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan kiinnosta

        hyvä tietää, annetaanpa sitten olla


    • Anonyymi

      En omi.

    • Anonyymi

      Tässä viesti.Olen väsynyt.Ei jaksa mitään.

    • Anonyymi

      Olen meinannut vastata. Mutta ei oo tullu sitä hyvää päivää ja sopivaa aikaa. En halua tuhlata kenenkään aikaa, enkä omaanikaan kun omat prosessit niin kesken...hädin tuskin tulee elämästä mitään, en haluu tähän mitään.

    • Anonyymi

      Milloin on jäänyt kesken?

      • Anonyymi

        Talvella jäi minulle pallo. "Pistä viestii kun on --"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talvella jäi minulle pallo. "Pistä viestii kun on --"

        Hooooooh! Mustat. Onnenpöksyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hooooooh! Mustat. Onnenpöksyt?

        Hii taaaas tiiii.


    • Anonyymi

      Mysteerin ratkaisin Eilen klo 01.09 ja olit valitettavasti osa sitä.Luonnollisestikkin en viestitä.Odotan anteeksi pyyntöä tai selitystä että MIKSI?

      • Anonyymi

        * eilen ,iso E ei kryptaa vahinko painallus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        * eilen ,iso E ei kryptaa vahinko painallus.

        Mitä mysteeri?


      • Anonyymi

        Avaa lisää niin voit saada selityksen ja anteeksi pyynnön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaa lisää niin voit saada selityksen ja anteeksi pyynnön?

        Kuuntelen?


      • Anonyymi

        Mitä tapahtui klo 01.09?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tapahtui klo 01.09?!

        Kyllä hän itse sen tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän itse sen tietää.

        Avaa lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän itse sen tietää.

        Mä näen, mutta en ymmärrä miksi sä teet siitä? Et kirjoita minulle mitään.


      • Anonyymi

        Jos tämä olisi eräältä naiselta niin minun pitäisi pyytää anteeksi. Ainoa mahdollisuus pyytää häneltä anteeksi olisi se että menisi pimputtamaan kyseisen naisen ovikelloa. No ei se kuitenkaan avaisi ovea. Ehkä pitäisi käydä pudottamassa joku lappu jossa pyytäisin anteeksi. Se ei varmaan koskaan anna minulle anteeksi vaikka kuinka pahoittelisin asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä olisi eräältä naiselta niin minun pitäisi pyytää anteeksi. Ainoa mahdollisuus pyytää häneltä anteeksi olisi se että menisi pimputtamaan kyseisen naisen ovikelloa. No ei se kuitenkaan avaisi ovea. Ehkä pitäisi käydä pudottamassa joku lappu jossa pyytäisin anteeksi. Se ei varmaan koskaan anna minulle anteeksi vaikka kuinka pahoittelisin asiaa.

        Odota..nainen tai sinä…kuka pitää pyytää anteeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odota..nainen tai sinä…kuka pitää pyytää anteeksi?

        Miehen (elikkä minun) pitäisi pyytä naiselta anteeksi jota olen ilmeisesti loukannut tai ainakin tuntuu siltä että se on suuttunut minulle. Tuo vastaus missä puhuin anteeksi pyytämisestä tuli ihan väärään kohtaan vaikka kommentoin tuohon missä puhuttiin 1.09 ja anteeksi pyytämisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen (elikkä minun) pitäisi pyytä naiselta anteeksi jota olen ilmeisesti loukannut tai ainakin tuntuu siltä että se on suuttunut minulle. Tuo vastaus missä puhuin anteeksi pyytämisestä tuli ihan väärään kohtaan vaikka kommentoin tuohon missä puhuttiin 1.09 ja anteeksi pyytämisestä.

        Loukkasitko naista tällä sivustolla tai henkilökohtaisessa viestissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loukkasitko naista tällä sivustolla tai henkilökohtaisessa viestissä?

        Instassa sanoin ilmeisesti jotain sellaista mistä se suuttui. Aluksi puhuin juttelemisesta ja se vastasi siihen viestiin ja vastasi vielä toiseenkin viestiin mutta sen jälkeen se ei enää vastannut. Ilmeisesti ymmärsi sen että minä rakastan kyseistä naista ja päätti olla enää vastaamatta ja päätti estää minut.


      • Anonyymi

        En tiedä mistä on suuttunut kun ei ole kertonut. Eikä varmaan tule koskaan kertomaan. Joka tapauksessa haluaisin pyytää siltä naiselta anteeksi. Se on sitten eri asia että antaako minulle anteeksi vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mistä on suuttunut kun ei ole kertonut. Eikä varmaan tule koskaan kertomaan. Joka tapauksessa haluaisin pyytää siltä naiselta anteeksi. Se on sitten eri asia että antaako minulle anteeksi vai ei.

        Se on outo…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on outo…

        Se voi olla. Kuten sanoin niin instassa suuttui koska yllättäen lopetti viestien lähettämisen ja esti minut. Voisin toki käydä kysymässä koska kyseessä on minun naapuri. Ei se kuitenkaan avaisi ovea niin olen ajatellut että parempi kun en käy kysymässä. Jos satutaan näkemään niin toivottavasti kertoo syyn.


    • Anonyymi

      Maaliin 7 minuutissa.

      • Anonyymi

        Leijonat sen tekee.
        Naisleijona 50 ja 41 miesleijona.
        Kumpi tuli ekana maaliin?


    • Anonyymi

      Jep. Piirrän tähän puistopenkin yläkarmiin viestini kosmoskynällä.
      Pidetäh mieli valoisana ja iloisenakin tilanteen mukaan.

      Jos valoisan päivän osuus alkaakin lyhentymään vajaan neljän viikon päästä, valoisaa riittää vielä kauan.
      - ja valokatkaisimesta lisää.

      • Anonyymi

        Rakkaus pitää näyttää joka päivä

        Everyday

        Tunnen sen

        Näin tunnen

        I need it

        Love

        All you need is love

        So simple


      • Anonyymi

        Ihanaa,enään siihen noin 5 viikkoo.Ens Jouluna minun ei tarvee kattoa ...no jätänpä sanomatta.
        Poronpapanatkin jää taakse,ihanaa!


    • Anonyymi

      Luulen että haluat vaan jatkaa pelkkää flirttailua. Ei tämä juttu tule etenemään ikinä. Sama kaikille naisille, niin miksi eroaisin muista mitenkään? Olet mukava mies, mutta haluan olla miehelle ainut nainen parisuhteen aikana, enkä usko, että se kanssasi onnistuisi, kun jatkuvasti pyörii naisia ympärillä.

      • Anonyymi

        Mun ympärillä pyörii naisia, mutta en mä niitä pyöritä!
        Sä olet ainoa joka pyörii mun mielessä!


    • Anonyymi

      Kyl mä sain. Etkö sinä saanut?

    • Anonyymi

      Pimppi Rakkain olet loistava...Sinut haluan

    • Anonyymi

      Kuule ei minusta tunnu että mitään jäi kesken mitä olisi aloitettu. Siis ei päästy oikein alkuun, vaikka mieli teki. Yritettäisikö uudelleen?

      • Anonyymi

        Yritetään, odotan joten laita viestiä 😘


    • Anonyymi

      Odotan 😘 viimeksi kun nähtiin sanoin sen sinulle että viestittele

      • Anonyymi

        sanoit sen kohteliaisuudesta. En kirjoita, koska pelkään vaikuttaa häiritsevältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanoit sen kohteliaisuudesta. En kirjoita, koska pelkään vaikuttaa häiritsevältä.

        No enpä sanonu ja tiedätkin sen 😘 odotan yhä viestiäsi


    • Anonyymi

      Kaikki jäi kesken. Kaipaan kovasti, mutta muistan myös hänen sanansa, joten minä en linjaa enää avaa. Linja on avoin hänelle, jos tulee toisiin ajatuksiin.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Joo todellakin! Tai soitain ennemmin jos sopii?

    • Anonyymi

      Silence is golden. Forgetting is platinum. 🥱

    • Anonyymi

      L P vai joku muu?
      Vai joku muu?

    • Anonyymi

      Koska jäi? Suurinpiirtein?

      • Anonyymi

        18 pv


    • Anonyymi

      Tuleppa jutteleen kasvokkain en juttele kanssasi mitään viestien välityksellä enään

      • Anonyymi

        Totta kai, tule luokseni


      • Anonyymi

        Mikset?
        Mten mä saan sinuun yhteyden? Tulenko vaan luoksesi ja painan summeria


    • Anonyymi

      Ei oo kyl mitään loppuun viemistä kyllä sä ihan itse sen nyt loppuun veit ja selvensit asiat ihan onneksi olkoon

    • Anonyymi

      Kaunis ja rohkea viesti!!!! Joskus elämässä kohtaa ihmisen , jonka äärellä syntyy tunne jostakin suuresta ja unohtumattomasta. Silloin jälleen näkemisen odotus on suurta vaikka hetki ei olisi sisältänyt kuin kahdenkeskisen tilantäytön ja huomioon ottamisen. Jos hetki on päättynyt yhteiseen Ranskalaiseen halaukseen ja syvään suudelmaan, tuntuu erossa olo hyvin raskaalta eikä ajatuksia voi siirtää työhön tai muuhunkaan arkiseen puuhaan. Joskus tilanteet alkavat ja päättyvät tunteiden panttaamisella, sellainen tukahduttaa tunteiden paloa, eikä johda mihinkään kauniiseen eikä unohtumattomaan. Rohkea ja hieman rakastunut ihminen uskaltautuu kohtaamaan vielä uudelleen, mikäli luottamus ja viihdyttävä seura on tuntunut miellyttävältä. Kesä on rakastumisen ja tutustumisen kulta-aikaa. Auringonvalo kulkee silmien kautta elimistöön, se stimuloi kaikkia elimistön toimintoja kuten hormonituotantoa sekä aivo- ja käpylisäkkeen toimintoja, kuten mukava ja mukavantuntuinen nainen kesäasussa.
      https://youtu.be/oi55VFseaOs

    • Anonyymi

      asioita tapahtuu kun niitä lakkaa odottamasta.

    • Anonyymi

      Mistä sen tietää milloin on se "hyvä hetki" lähettää viestiä?

      • Anonyymi

        Nyt. Odotan


      • Anonyymi

        Laita ihmeessä jos sinulla on mmm mun numero.. Sitten toivoisin myös sattumalta sovitusti näkemistä tälle viikolle jossakin lähistöllä -tiedät kyllä. Ihan vaikka joku ilta tässä :) Ois kiva jutella sinulle ja saisit myös tiedon mitä tulee tapahtumaan..
        Jos siis haluat. Nämä on minun ajatuksia tietysti vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita ihmeessä jos sinulla on mmm mun numero.. Sitten toivoisin myös sattumalta sovitusti näkemistä tälle viikolle jossakin lähistöllä -tiedät kyllä. Ihan vaikka joku ilta tässä :) Ois kiva jutella sinulle ja saisit myös tiedon mitä tulee tapahtumaan..
        Jos siis haluat. Nämä on minun ajatuksia tietysti vain.

        Mitä on ”mmm mun numero?”


    • Anonyymi

      Voisiko se olla tänään se hetki😍

    • Anonyymi

      Kuule nainen, otan puhelusi vastaan klo 20.00,oon kaupassa ja kännystä on virta ihan lopuillaan😁

    • Anonyymi

      Pistäpä numerosi seitsemästä viimeisestä numerosta eka ja kaksi viimeistä. Samoin laita minun numerosta ne. Ei tarvitse odottaa sen jälkeen, jos osuu. 📱📱

    • Anonyymi

      Sinä saat itse laittaa viestiä jos haluat. Sinä teit erittäin hyvin selväksi sen ettei minun kannata laittaa sinulle viestiä enää ja sen takia en siis laita sinulle viestiä.

    • Anonyymi

      Hmmm.
      Hyvää yötä.
      Jospa en kuitenkaan uskalla omia tätä, sori siitä.
      You stranger. But familiar.

    • Anonyymi

      sigma rizz ohio brrr skibidi dop dop dop yes yes yes mewing grimace shake

      • Anonyymi

        En ymmärtänyt mitään🤭


    • Anonyymi

      Laita sinä rohkeasti minulle vain viestiä

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      136
      3040
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      465
      2074
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      128
      2000
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      37
      1792
    5. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1639
    6. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      102
      1580
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      373
      1509
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      208
      1269
    9. Mitä muinaiset tekstit sanovat ei-perinteisestä seksuaalisesta suuntautumisesta

      Mitä Vedat sanovat ei-perinteisestä seksuaalisesta suuntautumisesta? Kolme sukupuolta vedalaisessa sivilisaatiossa Tosi
      Hindulaisuus
      570
      1215
    10. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1199
    Aihe