Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

Anonyymi-ap

198

1961

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ryhävalas rantautui ja tuli päälle?

    • Anonyymi

      Mulle käy aina näin.. alan tykkäämään kyllä aika äkkiä. En siis nosta syytettä vaikka nyt joku sattuisi uskaltautumaan. 😁

      • Anonyymi

        Tästä hyvä todeta eriarvoisuutta miehen ja naisen välillä. Jos otettais molemmista, vaikka sata tapausta miehen vastaava teko naiselle tai naisen teko miehelle? Uskon, et naisten kohdalla vastaava tilanne olisi 99 prosenttia (syyte) ja miesten kohdalla 1 prosentti?

        Syyttäminen tai sopiminen asiasta, sopiminen ilman ilman syytettä on paljon vaikeampi toteuttaa tässä esimerkki tapauksessa, kun puhutaan näistä 99- prosentti tapauksista? Toki samassa tilassa nukkuminen tuntuu jo esimerkki tapauksessa poikkeukselliselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä hyvä todeta eriarvoisuutta miehen ja naisen välillä. Jos otettais molemmista, vaikka sata tapausta miehen vastaava teko naiselle tai naisen teko miehelle? Uskon, et naisten kohdalla vastaava tilanne olisi 99 prosenttia (syyte) ja miesten kohdalla 1 prosentti?

        Syyttäminen tai sopiminen asiasta, sopiminen ilman ilman syytettä on paljon vaikeampi toteuttaa tässä esimerkki tapauksessa, kun puhutaan näistä 99- prosentti tapauksista? Toki samassa tilassa nukkuminen tuntuu jo esimerkki tapauksessa poikkeukselliselta.

        Yritystukia, maataloustukia, koronatukia, kehitysapua jne jaellaan miljardeittain jauhot nokassa velkaa ottamalla, ei olla köyhiä eikä kipeitä, kokkareet maksattaisi kaiken työläisillä ja köyhiltä kaikki tuet pois.


        Äänestä SDP


    • Anonyymi

      Miksi naisen täytyy aina olla erikoisten ja ihmeellisten ja kummallisten korkeastikoulutettujen jännämiästen kanssa miksi ei normaalit tavalliset miehet kelpaa ain täytyy ol erikoine miäs

    • Anonyymi

      Kaipa se tasa-arvo saavutettu sitten tälläkin saralla. Enemmän kävi kyllä sääliksi epätoivoinen yritys herättää henkiin suhdetta. Mutta mies koki tulleensa raiskatuksi, niin sitten se asia on niin.

      🐾

      • Heh... tekohengitystä venttiilin kautta. 😂


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Heh... tekohengitystä venttiilin kautta. 😂

        Hei, toi oli asiatonta. Etkös sinä juuri huudellut miehisen miehuuden hirveyttä, ja nyt miehenä siinä poljet toisen miehen oikeutta olla ihminen.

        Ainakin 10 Ave Mariaa!

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei, toi oli asiatonta. Etkös sinä juuri huudellut miehisen miehuuden hirveyttä, ja nyt miehenä siinä poljet toisen miehen oikeutta olla ihminen.

        Ainakin 10 Ave Mariaa!

        xLiner

        No pakko oli keventää, mutta siis hyvähän se on, että mies on jutun tuosta tehnyt. 😊


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No pakko oli keventää, mutta siis hyvähän se on, että mies on jutun tuosta tehnyt. 😊

        Töks! 👉 Kevennys?

        Vitsailetko naisten raiskauksille samalla tavalla?

        Plaah.. ei musta ole enää nykyään näykkimään kunnolla kannikasta 🥱 Melkein 1,5 levyä Fazerin hasselpähkinäsuklaata masussa, alkaa pehmeä väsy painamaan (suklaakooma).

        Mutta voisit silti vähän ärsyyntyä? 😁

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Töks! 👉 Kevennys?

        Vitsailetko naisten raiskauksille samalla tavalla?

        Plaah.. ei musta ole enää nykyään näykkimään kunnolla kannikasta 🥱 Melkein 1,5 levyä Fazerin hasselpähkinäsuklaata masussa, alkaa pehmeä väsy painamaan (suklaakooma).

        Mutta voisit silti vähän ärsyyntyä? 😁

        xLiner

        No en mä ehkä niistä osaa mitään huumoria repiä ja tämäkin jotenkin kumma homma...

        Mäkin tässä elpyilen. Tein taas jonkin motin halkoja tuolla kuumassa kelissä... huomenna pitäis tehdä sit jo kaks mottia...

        Liiteri ei noista ehkä tuu täyteen, mutta tulee mitä tulee...ens vapailla käyn tsekkaamassa maalla, että saanko romahtaneesta ladosta mitään puuta irti. Ois jo kuivaa valmiiks ja joutais poltella pois. Ne jos hilluis tänne ja jostain ehkä valmista puuta, niin sais ensi talveksi puut hoidettua.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No en mä ehkä niistä osaa mitään huumoria repiä ja tämäkin jotenkin kumma homma...

        Mäkin tässä elpyilen. Tein taas jonkin motin halkoja tuolla kuumassa kelissä... huomenna pitäis tehdä sit jo kaks mottia...

        Liiteri ei noista ehkä tuu täyteen, mutta tulee mitä tulee...ens vapailla käyn tsekkaamassa maalla, että saanko romahtaneesta ladosta mitään puuta irti. Ois jo kuivaa valmiiks ja joutais poltella pois. Ne jos hilluis tänne ja jostain ehkä valmista puuta, niin sais ensi talveksi puut hoidettua.

        Sinä teet polttopuita varmaan toiset 40 tuntia päätyösi päälle. Vai kumpi nyt onkaan päätyö 😉

        Mulla oli huolta läheisen sairaudesta ja huoli jatkuu. Kunpa nyt söisi lääkkeensä... 😔 Onneksi ymmärtää soittaa mulle. Olen ihan peto järjestämään asioita kuntoon kun on pakko. Julkiselle kun ei niin vaan enää pääsekään. Täytyy osata soittaa muuttuneisiin numeroihin. Vääntää ihan tosissaan kiirevastaanoton ihmisen kanssa, että kyllä, on vakava tilanne kyseessä (ja on ollut ennenkin - tämä yleensä jo auttaa pehmittelyyn). Enää ei saa vaan paukahtaa ensiapuun. Viimeksi lähetteen ensiapuun teki ambulanssihenkilökunta, me muut paikalle osuneet kuljetimme häntä omilla välineillämme eteenpäin, vahdimme ja pidimme seuraa, kunnes hän pääsi neljäksi päiväksi sisälle sairaalaan.

        En tiedä miten sairas saa nykyään hoitoa, jos kukaan ei pidä puolia siinä kohtaa kun on jo oikeasti sairas. Pelottavaa ja erittäin raivostuttavaa!

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä teet polttopuita varmaan toiset 40 tuntia päätyösi päälle. Vai kumpi nyt onkaan päätyö 😉

        Mulla oli huolta läheisen sairaudesta ja huoli jatkuu. Kunpa nyt söisi lääkkeensä... 😔 Onneksi ymmärtää soittaa mulle. Olen ihan peto järjestämään asioita kuntoon kun on pakko. Julkiselle kun ei niin vaan enää pääsekään. Täytyy osata soittaa muuttuneisiin numeroihin. Vääntää ihan tosissaan kiirevastaanoton ihmisen kanssa, että kyllä, on vakava tilanne kyseessä (ja on ollut ennenkin - tämä yleensä jo auttaa pehmittelyyn). Enää ei saa vaan paukahtaa ensiapuun. Viimeksi lähetteen ensiapuun teki ambulanssihenkilökunta, me muut paikalle osuneet kuljetimme häntä omilla välineillämme eteenpäin, vahdimme ja pidimme seuraa, kunnes hän pääsi neljäksi päiväksi sisälle sairaalaan.

        En tiedä miten sairas saa nykyään hoitoa, jos kukaan ei pidä puolia siinä kohtaa kun on jo oikeasti sairas. Pelottavaa ja erittäin raivostuttavaa!

        xLiner

        Kaveri joutui talvella psykoosiin. Oli soittanut kahteen kertaan 112, selitellyt tuskaisissa ahdistavissa harhoissaan vaikka mitä ja ollut lemmikistäänkin niin huolissaan että kysellyt sille kyytiä lääkärille.

        Siis häkessä ei oltu tajuttu että tyyppi on psykoosissa. Olivat nauraneet sille ja lyöneet luuria korvaan. Ymmärrän, ettei jälkikäteen kehtaa tuollaisesta valittaa, mutta pitäisi silti.

        Siinä sitten terveyskeskyksessakin vaan kysellään, että pystytkö olemaan, ota särkylääkettä - aivoverenkierron häiriöitä/ infarkti, sydämen rytmit sekaisin tai tulppa, ei saa henkeä...

        Yksityistä sairausvakuutusta vaan ostamaan? Vai ääni yleisen eutanasian puolesta..

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaveri joutui talvella psykoosiin. Oli soittanut kahteen kertaan 112, selitellyt tuskaisissa ahdistavissa harhoissaan vaikka mitä ja ollut lemmikistäänkin niin huolissaan että kysellyt sille kyytiä lääkärille.

        Siis häkessä ei oltu tajuttu että tyyppi on psykoosissa. Olivat nauraneet sille ja lyöneet luuria korvaan. Ymmärrän, ettei jälkikäteen kehtaa tuollaisesta valittaa, mutta pitäisi silti.

        Siinä sitten terveyskeskyksessakin vaan kysellään, että pystytkö olemaan, ota särkylääkettä - aivoverenkierron häiriöitä/ infarkti, sydämen rytmit sekaisin tai tulppa, ei saa henkeä...

        Yksityistä sairausvakuutusta vaan ostamaan? Vai ääni yleisen eutanasian puolesta..

        xLiner

        Tää terveydenhoitosysteemi, mikä on kunta/valtiovetoista, alkaa vaan tulemaan tiensä päähän.

        Ennen vielä jokin yleinen ihmisestä välittäminen vei asioita eteenpäin ja homma toimi, mutta nykyään käydään läpi kaikenlaista listausta, kelle kukakin kuuluu ja diibadaaba...eli järjestelmästä on tullut neuvostoliittolainen kummunismisysteemi. Teoriassa pitäis toimia, mutta käytännössä ei, korkeintaan tuurilla.

        Mä olenkin sen kannalla, että pikkuhiljaa vaan jokainen hoitaa omat vakuutukset ja menee lekuriin sinne, joka osaa homman ja oikeasti haluaa auttaa. Ei tälläiset kommunistiset systeemit ole pätkääkään sidottuja mihinkään tuloksellisuuteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä teet polttopuita varmaan toiset 40 tuntia päätyösi päälle. Vai kumpi nyt onkaan päätyö 😉

        Mulla oli huolta läheisen sairaudesta ja huoli jatkuu. Kunpa nyt söisi lääkkeensä... 😔 Onneksi ymmärtää soittaa mulle. Olen ihan peto järjestämään asioita kuntoon kun on pakko. Julkiselle kun ei niin vaan enää pääsekään. Täytyy osata soittaa muuttuneisiin numeroihin. Vääntää ihan tosissaan kiirevastaanoton ihmisen kanssa, että kyllä, on vakava tilanne kyseessä (ja on ollut ennenkin - tämä yleensä jo auttaa pehmittelyyn). Enää ei saa vaan paukahtaa ensiapuun. Viimeksi lähetteen ensiapuun teki ambulanssihenkilökunta, me muut paikalle osuneet kuljetimme häntä omilla välineillämme eteenpäin, vahdimme ja pidimme seuraa, kunnes hän pääsi neljäksi päiväksi sisälle sairaalaan.

        En tiedä miten sairas saa nykyään hoitoa, jos kukaan ei pidä puolia siinä kohtaa kun on jo oikeasti sairas. Pelottavaa ja erittäin raivostuttavaa!

        xLiner

        Niin ja minkä toiset 40 tuntia...??? Mä tein normit 48 tuntia töitä ja 3 h ylitöitä....😁

        Katsos pakko on painattaa pitkää päivää niin töissä, että saa maksettua tämän maan kallista hyvinvointia ja sitten on aika mukavuus ensi talvena käydä liiteristä puuta, että saa pidettyä talon lämpimänä...eikä se sinne ilmesty itsestään, kuten vihreille olevinaan maasta ilmaiseksi. Tai töpselistä siihen sähköautoon. 😬


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Tää terveydenhoitosysteemi, mikä on kunta/valtiovetoista, alkaa vaan tulemaan tiensä päähän.

        Ennen vielä jokin yleinen ihmisestä välittäminen vei asioita eteenpäin ja homma toimi, mutta nykyään käydään läpi kaikenlaista listausta, kelle kukakin kuuluu ja diibadaaba...eli järjestelmästä on tullut neuvostoliittolainen kummunismisysteemi. Teoriassa pitäis toimia, mutta käytännössä ei, korkeintaan tuurilla.

        Mä olenkin sen kannalla, että pikkuhiljaa vaan jokainen hoitaa omat vakuutukset ja menee lekuriin sinne, joka osaa homman ja oikeasti haluaa auttaa. Ei tälläiset kommunistiset systeemit ole pätkääkään sidottuja mihinkään tuloksellisuuteen.

        Olen aivan eri mieltä, että olis kommunistisysteemi. Ei ole. Tässä mennään just päinvastoin, äärioikeistolaisuus edellä.

        Nyt vaan ei ole enää resursseja. Ei rahaa, ei lääkäreitä, ei aikaa. Yksityisiltä saa, jos on rahaa. Köyhille ei ole hoitoa.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen aivan eri mieltä, että olis kommunistisysteemi. Ei ole. Tässä mennään just päinvastoin, äärioikeistolaisuus edellä.

        Nyt vaan ei ole enää resursseja. Ei rahaa, ei lääkäreitä, ei aikaa. Yksityisiltä saa, jos on rahaa. Köyhille ei ole hoitoa.

        xLiner

        No kyllä tämä kunnallinen ja minkälie soten alainen terveydenhuolto on aika kumministinen systeemi. Tarkoitan sillä sitä, ettei kukaan välitä ja porukka on vain töissä.

        On eroa, ostaako potilas itse palvelun, vai kunta...

        Tavallaan jos homnaat vakuutuksen, silloin sinä voit mennä sille terveystoimen paikkaan, joka palvelee parhaiten, mutta jos kunta hommaa palvelun, niin siinä katsotaan vaan, että täytetään joku sopimus ja sen minimirajat...


      • Disseisback kirjoitti:

        No kyllä tämä kunnallinen ja minkälie soten alainen terveydenhuolto on aika kumministinen systeemi. Tarkoitan sillä sitä, ettei kukaan välitä ja porukka on vain töissä.

        On eroa, ostaako potilas itse palvelun, vai kunta...

        Tavallaan jos homnaat vakuutuksen, silloin sinä voit mennä sille terveystoimen paikkaan, joka palvelee parhaiten, mutta jos kunta hommaa palvelun, niin siinä katsotaan vaan, että täytetään joku sopimus ja sen minimirajat...

        Ja turhauttaa se siellä työtä tekeviäkin...oon kuullut paljon juttuja, että ihan sama miten siellä työtäs teet, niin pääosin tulee vaan p.skaa käteen...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ja turhauttaa se siellä työtä tekeviäkin...oon kuullut paljon juttuja, että ihan sama miten siellä työtäs teet, niin pääosin tulee vaan p.skaa käteen...

        Komminismissa ja äärioikeistolaisuudessa lopputulos on aina sama. Diktatuuri, jossa eliitillä menee hyvin ja loppuosa kansasta kärsii.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Komminismissa ja äärioikeistolaisuudessa lopputulos on aina sama. Diktatuuri, jossa eliitillä menee hyvin ja loppuosa kansasta kärsii.

        xLiner

        No Suomen järjestelmä on rakennettu aikoinaan parannetuksi versiokso neuvostosysteemistä, mutta ihan samat ongelmat on tulleet vastaan...ja köyhät ja sairaat siinä eniten tietty kärsii.

        Kommunismihan oli sitä, että kaiken omisti valtio ja se hoiti ihmisille mitä ne tarvitsi...no miltä toi kuntien/valtion terveyssysteemi on? Ne omistaa ja hallitsee vehkeet ja puitteet... ja siellä on ukkoo ja akkaa päättämässä miten ja milloin mitäkin tehdään, mutta ei siinä yksi tai kaksi ihmistä tunnu missään. Ihan Neuvostoliitto 2 meininkiä...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No Suomen järjestelmä on rakennettu aikoinaan parannetuksi versiokso neuvostosysteemistä, mutta ihan samat ongelmat on tulleet vastaan...ja köyhät ja sairaat siinä eniten tietty kärsii.

        Kommunismihan oli sitä, että kaiken omisti valtio ja se hoiti ihmisille mitä ne tarvitsi...no miltä toi kuntien/valtion terveyssysteemi on? Ne omistaa ja hallitsee vehkeet ja puitteet... ja siellä on ukkoo ja akkaa päättämässä miten ja milloin mitäkin tehdään, mutta ei siinä yksi tai kaksi ihmistä tunnu missään. Ihan Neuvostoliitto 2 meininkiä...

        Valtion ja kuntien terveyssysteemin alasajo alkoi, kun alettiin kilpailuttamaan ja myymään toimintoja yksityisille. Sitä ennen kaikki toimi ja hoitoa sai. Nyt on tärkeintä yritysten takoma voitto.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valtion ja kuntien terveyssysteemin alasajo alkoi, kun alettiin kilpailuttamaan ja myymään toimintoja yksityisille. Sitä ennen kaikki toimi ja hoitoa sai. Nyt on tärkeintä yritysten takoma voitto.

        xLiner

        Tottakai yritykset haluaa voittoa, sehän on tavallista... mutta miksi kunnat ja valtio edes ostaa muualta palvelua? Hommaisivat itse työntekijöitä tarpeeksi ja resursseja...

        Mutta kun se systeemi on liian raskas...siellä on päättäjää ja paperinpyörittäjää enemmän kuin tekijöitä...systeemi vaatii...

        Mutta kun jokainen maksaisi vakuutuksen itse, niin jokainen voisi viedä itsensä sinne, missä palvellaan parhaiten. Kyllä ne markkinavoimat laittaa hommat kuntoon.

        Mietippäs vaikka sähköyhtiöitä, pankkeja, kauppoja, vakuutusyhtiöitä...ja vaikka niitä yksityisiä terveyspalveluja...kyllä niissä ihminrn saa hyvän palvelun, että pysyisi asiakkaana...mutta haluaako kunnan terveyspalvelut asiakkaita? Ei...vaan mitä vähempi, sen parempi.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Tottakai yritykset haluaa voittoa, sehän on tavallista... mutta miksi kunnat ja valtio edes ostaa muualta palvelua? Hommaisivat itse työntekijöitä tarpeeksi ja resursseja...

        Mutta kun se systeemi on liian raskas...siellä on päättäjää ja paperinpyörittäjää enemmän kuin tekijöitä...systeemi vaatii...

        Mutta kun jokainen maksaisi vakuutuksen itse, niin jokainen voisi viedä itsensä sinne, missä palvellaan parhaiten. Kyllä ne markkinavoimat laittaa hommat kuntoon.

        Mietippäs vaikka sähköyhtiöitä, pankkeja, kauppoja, vakuutusyhtiöitä...ja vaikka niitä yksityisiä terveyspalveluja...kyllä niissä ihminrn saa hyvän palvelun, että pysyisi asiakkaana...mutta haluaako kunnan terveyspalvelut asiakkaita? Ei...vaan mitä vähempi, sen parempi.

        Kyllä sinäkin nyt varmasti ymmärrät, että suurelta osalta ihmisistä jäisi vakuutus ostamatta ja maksamatta. Ei olisi varaa. Vai montako lasta vaikkapa valtiksen perhe voisi vakuuttaa, ei ainuttakaan. Siinä sitten kituisivat pois yksitellen kun sairastuvat... Tätäkö ihan oikeasti kannatat?

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinäkin nyt varmasti ymmärrät, että suurelta osalta ihmisistä jäisi vakuutus ostamatta ja maksamatta. Ei olisi varaa. Vai montako lasta vaikkapa valtiksen perhe voisi vakuuttaa, ei ainuttakaan. Siinä sitten kituisivat pois yksitellen kun sairastuvat... Tätäkö ihan oikeasti kannatat?

        xLiner

        No pääomaverotuskin pienenisi, kun valtion/kuntien ei tarvitsisi palvelua järjestää....

        Lisäksi monesta muustakin sosiaalimenosta voisi luopua. Esimerkiksi lapsilisäänkin tuloraja...muihinkin tulonsiirtoihin jotain tolkkua...

        Ja olisiko Valtakunnalla tuollaista perhettä, jos valtio/kunnat eivät tukisi sellaista? 🤔

        Täällä osa käyttää tukijärjestelmää surutta elämiseen. Ennemmin ruksivat kelan lappuja ja tutustuvat oikeuksiin, kun rakentaisivat elämäänsä omaa kivijalkaa...

        Eläkepommi varmaan tulee, mutta tulee sekin pommi, että on hitosti porukkaa, mitkä eivät ole elämänsä aikana juuri mitään työtä tehneet ikinä.


      • Disseisback kirjoitti:

        No pääomaverotuskin pienenisi, kun valtion/kuntien ei tarvitsisi palvelua järjestää....

        Lisäksi monesta muustakin sosiaalimenosta voisi luopua. Esimerkiksi lapsilisäänkin tuloraja...muihinkin tulonsiirtoihin jotain tolkkua...

        Ja olisiko Valtakunnalla tuollaista perhettä, jos valtio/kunnat eivät tukisi sellaista? 🤔

        Täällä osa käyttää tukijärjestelmää surutta elämiseen. Ennemmin ruksivat kelan lappuja ja tutustuvat oikeuksiin, kun rakentaisivat elämäänsä omaa kivijalkaa...

        Eläkepommi varmaan tulee, mutta tulee sekin pommi, että on hitosti porukkaa, mitkä eivät ole elämänsä aikana juuri mitään työtä tehneet ikinä.

        Arvo Tuominen oli joskus Venäjällä taksissa ja kuski kysyi, onko Suomi Kommunistinen maa, Arvo kysyi, mitä se tarkoittaa? Taksikuski sanoi, että saa rahaa, vaikka ei tee mitään.... Arvonkin mielestä tuolla perusteella Suomi on kommunistinen maa...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Arvo Tuominen oli joskus Venäjällä taksissa ja kuski kysyi, onko Suomi Kommunistinen maa, Arvo kysyi, mitä se tarkoittaa? Taksikuski sanoi, että saa rahaa, vaikka ei tee mitään.... Arvonkin mielestä tuolla perusteella Suomi on kommunistinen maa...

        Jankuti-jankuti..

        No kyllä taksikuski ja Arvo Tuominen varmasti tietävät.

        Kommari-disse 😝

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jankuti-jankuti..

        No kyllä taksikuski ja Arvo Tuominen varmasti tietävät.

        Kommari-disse 😝

        xLiner

        No minä en olekaan sitä mieltä, että pitäisi saada kaikille kaikkee... sinähän olet enemmän sitä mieltä...

        Valtion pitäisi heti työntää rahaa kuka vaan vähänkin älähtää...

        Pitäisi olla tämä systeemi kunnossa, mikä tähän on rakennettu... Neuvostoliitto 2. 😬

        Minusta tämä järjestelmä vaan ei voi toimia...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jankuti-jankuti..

        No kyllä taksikuski ja Arvo Tuominen varmasti tietävät.

        Kommari-disse 😝

        xLiner

        Veikkaan, ettet kovin kaukaa liippaa Kontulan mietteistä...mitä oon sun juttuja kuunnellut...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No minä en olekaan sitä mieltä, että pitäisi saada kaikille kaikkee... sinähän olet enemmän sitä mieltä...

        Valtion pitäisi heti työntää rahaa kuka vaan vähänkin älähtää...

        Pitäisi olla tämä systeemi kunnossa, mikä tähän on rakennettu... Neuvostoliitto 2. 😬

        Minusta tämä järjestelmä vaan ei voi toimia...

        Sekö toimii, että kaikki heikommat heitetään susille?

        Ihmiset sekstailevat, oli heillä rahaa tai ei. Jos on rahaa ja vähän järkeä, voi käyttää ehkäisyä. Jos ei ole, voi lainata naapurilta sukkapuikkoa katumuspilleriksi.

        Oletko ajatellut miten sulle itsellesi käy, jos menetät työpaikkasi ja terveytesi?

        Sun halveksimasi politiikka on huolehtinut sulle palkan ja työehtosopimuksen, terveyden-ja sairaanhoidon ja koulutukset. Nostanut sut suosta. Nyt on noussut dissella pisu hattuun.

        xLiner


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Veikkaan, ettet kovin kaukaa liippaa Kontulan mietteistä...mitä oon sun juttuja kuunnellut...

        Itseasiassa, Linkolan Pentti liippaa lähempää.

        Vaan käytäntö. Ihan oikeasti.

        Lopetetaanko kaikki apu ja palvelut ensin teiltä alkoholisteilta vai köyhiltä lapsiperheiltä? Ihmisiähän on ihan liikaa.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa, Linkolan Pentti liippaa lähempää.

        Vaan käytäntö. Ihan oikeasti.

        Lopetetaanko kaikki apu ja palvelut ensin teiltä alkoholisteilta vai köyhiltä lapsiperheiltä? Ihmisiähän on ihan liikaa.

        xLiner

        No ei tämä Suomen nykysysteemi mikään aukoton ole. Ihan yhdellä tavalla täällä voi pudota väliin.

        Mutta tätä systeemiä ei mikään valtio pysty/kykene maksamaan/ylläpitämään...

        Utopia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekö toimii, että kaikki heikommat heitetään susille?

        Ihmiset sekstailevat, oli heillä rahaa tai ei. Jos on rahaa ja vähän järkeä, voi käyttää ehkäisyä. Jos ei ole, voi lainata naapurilta sukkapuikkoa katumuspilleriksi.

        Oletko ajatellut miten sulle itsellesi käy, jos menetät työpaikkasi ja terveytesi?

        Sun halveksimasi politiikka on huolehtinut sulle palkan ja työehtosopimuksen, terveyden-ja sairaanhoidon ja koulutukset. Nostanut sut suosta. Nyt on noussut dissella pisu hattuun.

        xLiner

        Ja mitä minuun tulee, niin siinä pesuveden mukana ittenikin laitan menemään. Ei tästä nuorruta, mutta en mä tälläistä pommia haluis itseni takia tuleville polville jättää...

        Sinua ei taas tunnu se vaivaavan...sulla ei siitä tietty murhetta olekaan...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ja mitä minuun tulee, niin siinä pesuveden mukana ittenikin laitan menemään. Ei tästä nuorruta, mutta en mä tälläistä pommia haluis itseni takia tuleville polville jättää...

        Sinua ei taas tunnu se vaivaavan...sulla ei siitä tietty murhetta olekaan...

        Turha jeesustella siellä. Kulutat luontoa ihan 🐷:na. Mulla on taatusti pienempi hiilijalanjälki kuin sulla.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turha jeesustella siellä. Kulutat luontoa ihan 🐷:na. Mulla on taatusti pienempi hiilijalanjälki kuin sulla.

        xLiner

        Mene ja tiedä?

        Mun hoitamat metsät ja pihat syö ehkä sunkin hiilijalanjälkesi, niin voit hurskastella. 😂


      • Disseisback kirjoitti:

        Mene ja tiedä?

        Mun hoitamat metsät ja pihat syö ehkä sunkin hiilijalanjälkesi, niin voit hurskastella. 😂

        Jäniskevennys! ☝️

        https://aijaa.com/vTEp86

        Ei pupu jänistänyt. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turha jeesustella siellä. Kulutat luontoa ihan 🐷:na. Mulla on taatusti pienempi hiilijalanjälki kuin sulla.

        xLiner

        Tiesitkö muuten, että lahotessaan puu palauttaa kuitenkin hiiltä luontoon, joten ennemmin se kannattaa polttaa ja saada lämpöä, kuin ydinvoimalla tuottaa 30%n hyötysuhteella se sulle sähköpattereihin energiaksi.

        Ydin voimalan jätteet on ongelmajätettä 20 000 vuotta ja ei se miksikään muutu, vaikka se peruskallioon piiloon pistetään.


      • Disseisback kirjoitti:

        No pääomaverotuskin pienenisi, kun valtion/kuntien ei tarvitsisi palvelua järjestää....

        Lisäksi monesta muustakin sosiaalimenosta voisi luopua. Esimerkiksi lapsilisäänkin tuloraja...muihinkin tulonsiirtoihin jotain tolkkua...

        Ja olisiko Valtakunnalla tuollaista perhettä, jos valtio/kunnat eivät tukisi sellaista? 🤔

        Täällä osa käyttää tukijärjestelmää surutta elämiseen. Ennemmin ruksivat kelan lappuja ja tutustuvat oikeuksiin, kun rakentaisivat elämäänsä omaa kivijalkaa...

        Eläkepommi varmaan tulee, mutta tulee sekin pommi, että on hitosti porukkaa, mitkä eivät ole elämänsä aikana juuri mitään työtä tehneet ikinä.

        Kunnioitan kun tajuat arvosta minua kuinka puhuttelet . Olen ylpeä jo sinusta ettet harrasta tuota samaa halventamista nimestäni mitä x-liner tekee. . Olet oikeassa Disseisback meillä olisi isoa perhettä jos lapsi perheitä ei olisi tuettu, olet oikeassa siinä. Lapsia olisi vielä vähemmän en ole ainoa joka on rakentanut toimeentuloon lapsiperheen ja pyrkinyt sieltä nousemaan. Nyt monet opiskelee samalla ja hoitaa lapsen kotona mutta se on helppoa vielä yhden lapsen kanssa niin sisarenikin teki mutta hänellä oli äiti tukena.

        Minäkin yritin 2x mutta luovutin siinä lapsien leikkauksien kohdalla ja itse en ollut vielä sisältänyt opiskelutekniikoita mutta nyt tiedän omani
        Meillä olisi helppoa jos kaikki olisi ollut normaaleja. 1erityislapsi vie 10 normaalin lapsen paikan. Se on silloin niin raskas kun pitää saada tekemään jotain hänelle epämieluista kuin kouluun meno.


        ”Täällä osa käyttää tukijärjestelmää surutta elämiseen. Ennemmin ruksivat kelan lappuja ja tutustuvat oikeuksiin, kun rakentaisivat elämäänsä omaa kivijalkaa...”

        En nyt hirveästi luota tuohon. Elämä köyhyydessä on tuskaa hankalaa erittäin haasteellista mutta lapset on minulle tärkeitä. Siinä kun lapsi haluaa jotain johon ei ole varaa se on tuskaa. Tai haluaisi täyttää lapsen toiveen.
        Kuin myös kuntoutukset sille kun tarvitsee. Tuollaiseen ei osaa varautua kun jostain säästetään. Nyt säästetään myös lastensuojelusta mutta säästetäänkö esim sijoitetuista lapsista kun niistä bisnestä tehdään. Jos palvelu huononee niin ihmiset ei käytä niitä kuintenkin jokainen tarvitsee ihmisarvoisen kohtaamisen.

        Minä kun olen sen verta erilainen esim lopetin torin käytön kun lopettivat olla vastassa henkilöitä jotka hakevat heille tarpeettoman tavaran vaan siirtävät roskiksensa viereen tai jättää pihalle josta saisi hakea.

        Itse olen sisäistänyt asian ettei kenenkään pihalta oteta mitään joten kieltäydyn hakemasta koska koin olevan kuin varkaissa. Ihmiset eivät enää välitä ihmisarvosta ja se on surullista kun pitävät köyhiä ihmisarvottomana.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kunnioitan kun tajuat arvosta minua kuinka puhuttelet . Olen ylpeä jo sinusta ettet harrasta tuota samaa halventamista nimestäni mitä x-liner tekee. . Olet oikeassa Disseisback meillä olisi isoa perhettä jos lapsi perheitä ei olisi tuettu, olet oikeassa siinä. Lapsia olisi vielä vähemmän en ole ainoa joka on rakentanut toimeentuloon lapsiperheen ja pyrkinyt sieltä nousemaan. Nyt monet opiskelee samalla ja hoitaa lapsen kotona mutta se on helppoa vielä yhden lapsen kanssa niin sisarenikin teki mutta hänellä oli äiti tukena.

        Minäkin yritin 2x mutta luovutin siinä lapsien leikkauksien kohdalla ja itse en ollut vielä sisältänyt opiskelutekniikoita mutta nyt tiedän omani
        Meillä olisi helppoa jos kaikki olisi ollut normaaleja. 1erityislapsi vie 10 normaalin lapsen paikan. Se on silloin niin raskas kun pitää saada tekemään jotain hänelle epämieluista kuin kouluun meno.


        ”Täällä osa käyttää tukijärjestelmää surutta elämiseen. Ennemmin ruksivat kelan lappuja ja tutustuvat oikeuksiin, kun rakentaisivat elämäänsä omaa kivijalkaa...”

        En nyt hirveästi luota tuohon. Elämä köyhyydessä on tuskaa hankalaa erittäin haasteellista mutta lapset on minulle tärkeitä. Siinä kun lapsi haluaa jotain johon ei ole varaa se on tuskaa. Tai haluaisi täyttää lapsen toiveen.
        Kuin myös kuntoutukset sille kun tarvitsee. Tuollaiseen ei osaa varautua kun jostain säästetään. Nyt säästetään myös lastensuojelusta mutta säästetäänkö esim sijoitetuista lapsista kun niistä bisnestä tehdään. Jos palvelu huononee niin ihmiset ei käytä niitä kuintenkin jokainen tarvitsee ihmisarvoisen kohtaamisen.

        Minä kun olen sen verta erilainen esim lopetin torin käytön kun lopettivat olla vastassa henkilöitä jotka hakevat heille tarpeettoman tavaran vaan siirtävät roskiksensa viereen tai jättää pihalle josta saisi hakea.

        Itse olen sisäistänyt asian ettei kenenkään pihalta oteta mitään joten kieltäydyn hakemasta koska koin olevan kuin varkaissa. Ihmiset eivät enää välitä ihmisarvosta ja se on surullista kun pitävät köyhiä ihmisarvottomana.

        No kyllä osa ihmisistä vaan keplottelee kaikenmaailman tukien kanssa, ettei tarvitsisi tehdä töitä.

        Osa taas tekee töitä, vaikka eivät saa juuri enempää, kuin olisi tekemättä.

        Minä tunsin erään naisen, jolla oli juuri puhjennut epilepsia, ei ollut hoitotasolla ja lisäksi traumaperäinen stressihäiriö. Hän ei siinä tilanteessa olisi voinut mennä oikein mihinkään töihin. Ei oijein voinut olla työtön työnhakija, eikä ollut kuntoutuja, ei oikein mikään... kokoajan tuli lappuja työkkäristä, kelalta ja ties mistä. Jokaikiselle virkailijalle piti selittää samat asiat ja pompoteltiin vaikka sun minne. Hän väsyi siihen touhuun ja joutui sairaalakierteeseen.

        Täällä on aivan liian monimutkainen järjesrelmä ja se palvelee vain sellaisia, jotka jaksaa kahlata pyrokratiaviidakkoa läpi ja täytellä anomuksia ja papereita.. sairaat jne eivät siihen pysty.


      • Anonyymi

        Alkaako roolit vaihtumaan meetoon myötä? Näin tällä viikolla tilanteen, jossa nuori nainen yritti ilmeisesti komentaa miestä oman mielen mukaan, mut mies ei lämmennyt ajatukselle. Nainen teki muutaman kerran pois lähtemisiä, mutta juoksi lopulta aina miehen kiinni, kun mies jatkoi vain matkaansa. En tiedä, kuinka kävi lopulta, mut näytti vähän siltä, että nainen oli ajautunut tilanteeseen, jossa joutuu alistumaan miehen tahtoon tai luopumaan miehestä?


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No kyllä osa ihmisistä vaan keplottelee kaikenmaailman tukien kanssa, ettei tarvitsisi tehdä töitä.

        Osa taas tekee töitä, vaikka eivät saa juuri enempää, kuin olisi tekemättä.

        Minä tunsin erään naisen, jolla oli juuri puhjennut epilepsia, ei ollut hoitotasolla ja lisäksi traumaperäinen stressihäiriö. Hän ei siinä tilanteessa olisi voinut mennä oikein mihinkään töihin. Ei oijein voinut olla työtön työnhakija, eikä ollut kuntoutuja, ei oikein mikään... kokoajan tuli lappuja työkkäristä, kelalta ja ties mistä. Jokaikiselle virkailijalle piti selittää samat asiat ja pompoteltiin vaikka sun minne. Hän väsyi siihen touhuun ja joutui sairaalakierteeseen.

        Täällä on aivan liian monimutkainen järjesrelmä ja se palvelee vain sellaisia, jotka jaksaa kahlata pyrokratiaviidakkoa läpi ja täytellä anomuksia ja papereita.. sairaat jne eivät siihen pysty.

        Selitähän nyt Valtikselle, mitä sä toivot: että kaikki yhteiskunnan tuki loppuisi. Sehän koskee juurikin Valtiksen kaltaisia ihmisiä ja perheitä, jotka niillä tuilla elää.

        Mitä sanoisi Valtis, jos kaikkien aikojen viimeinen kelaraha olis tullut alkukuusta eikä enää koskaan tule? Mistä saat ruokaa ja kauanko saat asua ennen kuin kannetaan väkisin pihalle?

        Mitä disse aikoo tehdä miljoonalle nälkäänsä ryöstelevälle ja tappavalle ihmiselle?

        xLiner


      • Disseisback kirjoitti:

        No kyllä osa ihmisistä vaan keplottelee kaikenmaailman tukien kanssa, ettei tarvitsisi tehdä töitä.

        Osa taas tekee töitä, vaikka eivät saa juuri enempää, kuin olisi tekemättä.

        Minä tunsin erään naisen, jolla oli juuri puhjennut epilepsia, ei ollut hoitotasolla ja lisäksi traumaperäinen stressihäiriö. Hän ei siinä tilanteessa olisi voinut mennä oikein mihinkään töihin. Ei oijein voinut olla työtön työnhakija, eikä ollut kuntoutuja, ei oikein mikään... kokoajan tuli lappuja työkkäristä, kelalta ja ties mistä. Jokaikiselle virkailijalle piti selittää samat asiat ja pompoteltiin vaikka sun minne. Hän väsyi siihen touhuun ja joutui sairaalakierteeseen.

        Täällä on aivan liian monimutkainen järjesrelmä ja se palvelee vain sellaisia, jotka jaksaa kahlata pyrokratiaviidakkoa läpi ja täytellä anomuksia ja papereita.. sairaat jne eivät siihen pysty.

        ”sairaat jne eivät siihen pysty.”

        Juuri niin olen samaa mieltä tästä asiasta. Miehelle on raskasta tämä jatkuvat hakemuksien täytöt ja kun piti hakea lääkäriä digin kautta mies heitti hanskat tiskiin ekan yrityksen jälkeen hänessäkin näkyy tämä ettei jaksa näitä lappujen täyttelyitä jokainen kerta pelkää enkä kun sieltä ei tulekkaa tukea. Vararikossa olemme jos kela ei tue meitä korkomaksuissa kun takaisin maksu opintotuesta tulee 500 euroa on kesällä ja joka kuukausi on 300 sitten jatkossa. Meillä ei riitä rahat siihen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selitähän nyt Valtikselle, mitä sä toivot: että kaikki yhteiskunnan tuki loppuisi. Sehän koskee juurikin Valtiksen kaltaisia ihmisiä ja perheitä, jotka niillä tuilla elää.

        Mitä sanoisi Valtis, jos kaikkien aikojen viimeinen kelaraha olis tullut alkukuusta eikä enää koskaan tule? Mistä saat ruokaa ja kauanko saat asua ennen kuin kannetaan väkisin pihalle?

        Mitä disse aikoo tehdä miljoonalle nälkäänsä ryöstelevälle ja tappavalle ihmiselle?

        xLiner

        Sulla on pikkuisen mopo karannut käsistä. Enhän mä oo kaikkia tukia pois ottamassa. Mutta ei kaikki tarvitse tukia. Esimerkiksi 10 t€/kk ansaitseva perhe ei tarvia lapsilisiä, eikä osakeannilla elävä työttömyyskorvausta.

        Lisäksi vaikka terveyspalvelut olisivat vakuutuksilla, voi sitä joillekin köyhille määrätä edunvalvojan, joka maksaa joistain tukimaksuista tärkeät maksut jne.

        Jos valtiolta saadaan 90% kaikesta tukiviidakosta ja terveys/sosiaalijutuista pois, verotkin pienenee. Turha kierrättää valtion kautta kaikkea...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Sulla on pikkuisen mopo karannut käsistä. Enhän mä oo kaikkia tukia pois ottamassa. Mutta ei kaikki tarvitse tukia. Esimerkiksi 10 t€/kk ansaitseva perhe ei tarvia lapsilisiä, eikä osakeannilla elävä työttömyyskorvausta.

        Lisäksi vaikka terveyspalvelut olisivat vakuutuksilla, voi sitä joillekin köyhille määrätä edunvalvojan, joka maksaa joistain tukimaksuista tärkeät maksut jne.

        Jos valtiolta saadaan 90% kaikesta tukiviidakosta ja terveys/sosiaalijutuista pois, verotkin pienenee. Turha kierrättää valtion kautta kaikkea...

        Lapsilisät pitäisi lopettaa.

        Mutta olisitko yksityistämässä myös poliisin, veroviraston, oikeuslaitoksen, lupa-asioiden hoidon...? Valtion päätöksenteon?

        Kun selvität kuinka moni henkilö saa kaikenlaisia tukia, koska raha ei riitä muuten elämiseen, huomaat ettei niitä voi lopettaa ilman että... - niin, mietihän mitä siitä seuraa.

        Tuo sun kommari-leimailusi on persuilu-populismia. Seurauksia ei ole mietitty yhtään.

        xLiner


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Sulla on pikkuisen mopo karannut käsistä. Enhän mä oo kaikkia tukia pois ottamassa. Mutta ei kaikki tarvitse tukia. Esimerkiksi 10 t€/kk ansaitseva perhe ei tarvia lapsilisiä, eikä osakeannilla elävä työttömyyskorvausta.

        Lisäksi vaikka terveyspalvelut olisivat vakuutuksilla, voi sitä joillekin köyhille määrätä edunvalvojan, joka maksaa joistain tukimaksuista tärkeät maksut jne.

        Jos valtiolta saadaan 90% kaikesta tukiviidakosta ja terveys/sosiaalijutuista pois, verotkin pienenee. Turha kierrättää valtion kautta kaikkea...

        Ainoan hyöty minkä systeemistäsi esität, on (palkka?)verotuksen pieneneminen.

        Eikö sun rahat riitä vai oletko vain ahne?

        Mä maksan mielelläni enemmänkin veroja, jotta saadaan valtislaisetkin elätettyä.

        Yhteiskuntarauha ❤️

        Maksaako valtio sulle jotain metsistäsi?

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapsilisät pitäisi lopettaa.

        Mutta olisitko yksityistämässä myös poliisin, veroviraston, oikeuslaitoksen, lupa-asioiden hoidon...? Valtion päätöksenteon?

        Kun selvität kuinka moni henkilö saa kaikenlaisia tukia, koska raha ei riitä muuten elämiseen, huomaat ettei niitä voi lopettaa ilman että... - niin, mietihän mitä siitä seuraa.

        Tuo sun kommari-leimailusi on persuilu-populismia. Seurauksia ei ole mietitty yhtään.

        xLiner

        No eipä mikään kertaheitolla onnistuisikaan ja tuosta vaan...mutta ensin pitäisi olla poliittinen halu. Toimet on sitten eri juttu.

        Poliisi, palokunta ja armeija on instansseja, jotka kuuluukin valtiolle.

        Mutta mitä vähemmän poliitikot päättää mistään ihmisten rahoista, sitä parempi.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No eipä mikään kertaheitolla onnistuisikaan ja tuosta vaan...mutta ensin pitäisi olla poliittinen halu. Toimet on sitten eri juttu.

        Poliisi, palokunta ja armeija on instansseja, jotka kuuluukin valtiolle.

        Mutta mitä vähemmän poliitikot päättää mistään ihmisten rahoista, sitä parempi.

        Oletko ajatellut tarkemmin mitä raha on, miten se kiertää, siis mistä tulee ja minne menee.

        Rahalla on arvoa vain niin pitkään kuin uskomme sen arvoon.

        Onko mikään rahakaan kenenkään omaa? Onko maa, onko asunto? Onko meillä vain mielikuvia ja uskomuksia?

        Mitä jää, kun materia karsitaan? Mikä siitä on omaa?

        Minkä haluaisit pitää omanasi?

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainoan hyöty minkä systeemistäsi esität, on (palkka?)verotuksen pieneneminen.

        Eikö sun rahat riitä vai oletko vain ahne?

        Mä maksan mielelläni enemmänkin veroja, jotta saadaan valtislaisetkin elätettyä.

        Yhteiskuntarauha ❤️

        Maksaako valtio sulle jotain metsistäsi?

        xLiner

        Ei kyse ole ahneudesta, kuin siitä, että noin 30% siitä mitä ansaitset, et voi valita, mitä sillä rahalla teet. Joku persu päöttää mitä sillä tehdään. Se voi mennä vaikka Kanadalaisen kaivosyhtiön tukemiseen ja se on ihan laillista. Voisit vaikka ottaa kotiisi asumaan kotiisi sillä rahalla junan yliajaman juopon. 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ajatellut tarkemmin mitä raha on, miten se kiertää, siis mistä tulee ja minne menee.

        Rahalla on arvoa vain niin pitkään kuin uskomme sen arvoon.

        Onko mikään rahakaan kenenkään omaa? Onko maa, onko asunto? Onko meillä vain mielikuvia ja uskomuksia?

        Mitä jää, kun materia karsitaan? Mikä siitä on omaa?

        Minkä haluaisit pitää omanasi?

        xLiner

        Siis en minä tarvitsekaan jemmata rahaa, kuin korkeintaan sinne eläkepöiville. Senkin voisi tehdä jokainen itse, eikä laillisesti ryöstää, ilman takeita, saako niitä takaisin lopulta.

        Voisin ostaa enempi vaikka paikallista ja ostaa palveluita, että Suomi pyörisi ihan itse...Parturi taitaa olla ainoa, mille nyt maksan. Muuhun ei ole varaa..mutta voisin palkata putkaria, raksaukkoa, siivojia jne...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ei kyse ole ahneudesta, kuin siitä, että noin 30% siitä mitä ansaitset, et voi valita, mitä sillä rahalla teet. Joku persu päöttää mitä sillä tehdään. Se voi mennä vaikka Kanadalaisen kaivosyhtiön tukemiseen ja se on ihan laillista. Voisit vaikka ottaa kotiisi asumaan kotiisi sillä rahalla junan yliajaman juopon. 😀

        "Voisit vaikka ottaa kotiisi asumaan kotiisi sillä rahalla junan yliajaman juopon. 😀“

        😣👹... Tulitko kerjään selkääs? 😂

        Jos saisit itse päättää sen 30% jakamisesta joka tilistä, niin kauanko luulisit että sulla kuluisi siihen aikaa? Oi voi, tie on rikki. Jos nyt tämän tilin 30% laittaa siihen, niin ehkä muut ovat laittaneet siihen parin vuoden kuluttua niin paljon, että joku voi alkaa suunnittelemaan sen korjaamista. Tai kappas, disse siellä ympäri päissään makoilee junaradalla. Soitanpa ambulanssille ja ilmoitan maksavani kympin polttoainetta, maksakoot joku toinen palkan kuskille...

        Sitten lopulta joudut kädettömänä ja jalattomana jonkun 10-lapsisen muorin seksileluksi (ihan vaan aloituksen aihetta kunnioittaen 😜). Tai siis hoidettavaksi, tietenkin. Saat noppasoppaa syödäksesi.

        xLiner


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Siis en minä tarvitsekaan jemmata rahaa, kuin korkeintaan sinne eläkepöiville. Senkin voisi tehdä jokainen itse, eikä laillisesti ryöstää, ilman takeita, saako niitä takaisin lopulta.

        Voisin ostaa enempi vaikka paikallista ja ostaa palveluita, että Suomi pyörisi ihan itse...Parturi taitaa olla ainoa, mille nyt maksan. Muuhun ei ole varaa..mutta voisin palkata putkaria, raksaukkoa, siivojia jne...

        Niin. Ja mun mielestäni ihmiset ovat niin tyhmiä, etteivät edes ymmärrä mihin kaikkeen sitä rahaa täytyy laittaa jotta yhteiskunta toimisi. Kuinka paljon, ja kuinka paljon etuajassa. En ymmärrä minäkään, eikä mun tarvitsekaan. Se on jonkun muun työ.

        Parempi maksaa könttä veroja ja antaa asioista paremmin perillä olevien hoitaa.

        Nytkin voit lahjoituksena osoittaa rahallista tukeasi haluamillesi tahoille.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ja mun mielestäni ihmiset ovat niin tyhmiä, etteivät edes ymmärrä mihin kaikkeen sitä rahaa täytyy laittaa jotta yhteiskunta toimisi. Kuinka paljon, ja kuinka paljon etuajassa. En ymmärrä minäkään, eikä mun tarvitsekaan. Se on jonkun muun työ.

        Parempi maksaa könttä veroja ja antaa asioista paremmin perillä olevien hoitaa.

        Nytkin voit lahjoituksena osoittaa rahallista tukeasi haluamillesi tahoille.

        xLiner

        Tutustu vaikka liberaalipuolueen vaihtoehtobudjettiin ja ideoihin. Kyllä valtiolla on tiettyjä velvotteita, vaikka se tie-, rata ja vesiväylien pito, niinkuin nykyäänkin ja se palolaitos, missä ne ambulanssitkin asuu.... Mutta nyt on reikiä teissä jo ja muutenkin väylät päin helkattia kunnossapidetty. Sellaiset valtion oikeasti tärkeät asiat alkaa olla todella jo retuperällä. Rahat menee jonkun sotepommin rahoittamiseen ja tyhjästä maksamiseen.

        On vaan yksiselitteisen selkeää, että tälläinen nykymeno ei vaan toimi pitkään, että velkarahalla maksellaan tälläistä himmeliä, mikä ei edes toimi...Tämän maan talous on yhtä kuralla kuin tuo Valtakunnan homma...velkaa on ja tulee, mutta ei ole millä edes hoitaa perushommia.

        Täällä ollaan ihan Kreikan tiellä...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Tutustu vaikka liberaalipuolueen vaihtoehtobudjettiin ja ideoihin. Kyllä valtiolla on tiettyjä velvotteita, vaikka se tie-, rata ja vesiväylien pito, niinkuin nykyäänkin ja se palolaitos, missä ne ambulanssitkin asuu.... Mutta nyt on reikiä teissä jo ja muutenkin väylät päin helkattia kunnossapidetty. Sellaiset valtion oikeasti tärkeät asiat alkaa olla todella jo retuperällä. Rahat menee jonkun sotepommin rahoittamiseen ja tyhjästä maksamiseen.

        On vaan yksiselitteisen selkeää, että tälläinen nykymeno ei vaan toimi pitkään, että velkarahalla maksellaan tälläistä himmeliä, mikä ei edes toimi...Tämän maan talous on yhtä kuralla kuin tuo Valtakunnan homma...velkaa on ja tulee, mutta ei ole millä edes hoitaa perushommia.

        Täällä ollaan ihan Kreikan tiellä...

        En ymmärrä valtiontaloudesta niin paljoa, että voisin väittää samaa.

        Nykyhallitus käyttää tuota väittämää keppihevosena ay-liikkeen alasajoon. Ja yhteiskuntaluokkien rajojen syventämiseen.

        Vastapuoli väittää, ettei ole sellaista hätää, kaikilla mailla on velkaa ja Suomella vieläpä vähän verrattuna moniin muihin euroopan maihin. Tuon olen tarkastanutkin, näin on.

        Valtioiden velka on aivan eri asia kuin mitä henkilöiden velat. Tai vaikka yritysten.

        Ihmisten painamisella köyhyyskierteeseen ei tätä maata pelasteta.

        xLiner


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Tutustu vaikka liberaalipuolueen vaihtoehtobudjettiin ja ideoihin. Kyllä valtiolla on tiettyjä velvotteita, vaikka se tie-, rata ja vesiväylien pito, niinkuin nykyäänkin ja se palolaitos, missä ne ambulanssitkin asuu.... Mutta nyt on reikiä teissä jo ja muutenkin väylät päin helkattia kunnossapidetty. Sellaiset valtion oikeasti tärkeät asiat alkaa olla todella jo retuperällä. Rahat menee jonkun sotepommin rahoittamiseen ja tyhjästä maksamiseen.

        On vaan yksiselitteisen selkeää, että tälläinen nykymeno ei vaan toimi pitkään, että velkarahalla maksellaan tälläistä himmeliä, mikä ei edes toimi...Tämän maan talous on yhtä kuralla kuin tuo Valtakunnan homma...velkaa on ja tulee, mutta ei ole millä edes hoitaa perushommia.

        Täällä ollaan ihan Kreikan tiellä...

        Jokainen on loppupeleissä vastuussa itsestään. Siitä kuitenkin lähdetään. Ihan reikäpäisiä juttuja ei saa tehdä sillä oletuksella, että kyllä yhteiskunta hoitaa.

        Vaan kaikkien kapasiteetti ei riitä.

        Linkolalaisittain, luonto olisi hoitanut tuollaiset reilu sata vuotta sitten... Toisen maailmasodan aikaan Hirlerin kaasukammiot (ja kautta historian aina vahvin). Nykyään pidetään kaikki hengissä.

        Oletko sitä mieltä, että pitäisi alkaa rodunjalostusoppeja noudattamaan taas?

        Jostainhan se raha on pois, jos sitä pois otetaan.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä valtiontaloudesta niin paljoa, että voisin väittää samaa.

        Nykyhallitus käyttää tuota väittämää keppihevosena ay-liikkeen alasajoon. Ja yhteiskuntaluokkien rajojen syventämiseen.

        Vastapuoli väittää, ettei ole sellaista hätää, kaikilla mailla on velkaa ja Suomella vieläpä vähän verrattuna moniin muihin euroopan maihin. Tuon olen tarkastanutkin, näin on.

        Valtioiden velka on aivan eri asia kuin mitä henkilöiden velat. Tai vaikka yritysten.

        Ihmisten painamisella köyhyyskierteeseen ei tätä maata pelasteta.

        xLiner

        No aina vasta-argumentti on se, että köyhät jätetään heitteille....Loppujen lopuksi ei niitä niin paljoa ole, kyllä tämän valtion rahoja pistetään ihan just muualle menemään, vaikkapa yleveroon tai yritystukiin, jopa joku köyhien eläkeläisten tukisäätiö Espanjassa saa tukea....

        Ja tuo holhoaminen... että ei ihmiset osaa.....no ei varmaan, kun ei tarvitse...valtio hoitaa, kuten Neuvostoliitossa konsanaan...:oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No aina vasta-argumentti on se, että köyhät jätetään heitteille....Loppujen lopuksi ei niitä niin paljoa ole, kyllä tämän valtion rahoja pistetään ihan just muualle menemään, vaikkapa yleveroon tai yritystukiin, jopa joku köyhien eläkeläisten tukisäätiö Espanjassa saa tukea....

        Ja tuo holhoaminen... että ei ihmiset osaa.....no ei varmaan, kun ei tarvitse...valtio hoitaa, kuten Neuvostoliitossa konsanaan...:oD

        Espanjaan ei makseta enää kansaneläkkeitä. Sieltä tulee köyhät nyt pois.

        Pyysin sua ottamaan selvää, kuinka paljon tukia saavia ihmisiä on. Niitä on ihan tosi paljon, työssäkäyvissäkin. Eivät muuten pärjää. Ulkoa en nyt muista, mutta koska sinä väität että köyhiä on vähän, niin minkä mukaan?

        Meidän elintasomme pohjaa just siihen että ihmisten osaaminen on erikoistunut.

        xLiner


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No aina vasta-argumentti on se, että köyhät jätetään heitteille....Loppujen lopuksi ei niitä niin paljoa ole, kyllä tämän valtion rahoja pistetään ihan just muualle menemään, vaikkapa yleveroon tai yritystukiin, jopa joku köyhien eläkeläisten tukisäätiö Espanjassa saa tukea....

        Ja tuo holhoaminen... että ei ihmiset osaa.....no ei varmaan, kun ei tarvitse...valtio hoitaa, kuten Neuvostoliitossa konsanaan...:oD

        "Ja tuo holhoaminen... että ei ihmiset osaa.....no ei varmaan, kun ei tarvitse...valtio hoitaa, kuten Neuvostoliitossa konsanaan...:oD"

        Ihmisillä on paljon rajoitteita. Sinäkään et millään kykene näkemään asioita muuten kuin oman napasi kautta.

        Koko eurooppa on sitten kommunistinen, jos sun määritelmällä mennään. Jopa USA ssa avustetaan köyhiä ja työttömiä.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja tuo holhoaminen... että ei ihmiset osaa.....no ei varmaan, kun ei tarvitse...valtio hoitaa, kuten Neuvostoliitossa konsanaan...:oD"

        Ihmisillä on paljon rajoitteita. Sinäkään et millään kykene näkemään asioita muuten kuin oman napasi kautta.

        Koko eurooppa on sitten kommunistinen, jos sun määritelmällä mennään. Jopa USA ssa avustetaan köyhiä ja työttömiä.

        xLiner

        Kelan sivuilta löyty, asumistukea saa 400 000 ihmistä (viime vuonna).

        Toimeentulotukea myönnettiin 263 000 kotitaloudelle ja 387 000 ihmiselle.

        Minusta nuo määrät ovat suuria.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen on loppupeleissä vastuussa itsestään. Siitä kuitenkin lähdetään. Ihan reikäpäisiä juttuja ei saa tehdä sillä oletuksella, että kyllä yhteiskunta hoitaa.

        Vaan kaikkien kapasiteetti ei riitä.

        Linkolalaisittain, luonto olisi hoitanut tuollaiset reilu sata vuotta sitten... Toisen maailmasodan aikaan Hirlerin kaasukammiot (ja kautta historian aina vahvin). Nykyään pidetään kaikki hengissä.

        Oletko sitä mieltä, että pitäisi alkaa rodunjalostusoppeja noudattamaan taas?

        Jostainhan se raha on pois, jos sitä pois otetaan.

        xLiner

        No mistähän sä oikein höpäjät? Rotuoppeja?

        Minusta kun kerran ollaan päätetty, että eletään markkinataloussysteemissä, niin sitten pitäisi laittaa se koko yhteiskunta toimimaan sen markkinataloussysteemin mukaan. Nyt paapoillaan niin ihmisiä, firmoja kuin yhteisöjä verovaroin. Oikeasti sellaiset firmat, joilla olisi mahdollisuus muuten kilpailla eivät pärjää niille, joita tuetaan ja ihmiset ei voi kunnolla päättää itse, mihin rahansa laittaa, vaan sen hoitaa valtio. Järjestöillä on oikein kulta-aika saada valtion tukea ja tehdä sillä rahalla mitä lystää....Huvittavinta oli se köyhien eläkeläisten päivätoiminta Espanjassa....mitä hittoa? Ei varmaan köyhiä eläkeläisiä siellä ole....:oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No mistähän sä oikein höpäjät? Rotuoppeja?

        Minusta kun kerran ollaan päätetty, että eletään markkinataloussysteemissä, niin sitten pitäisi laittaa se koko yhteiskunta toimimaan sen markkinataloussysteemin mukaan. Nyt paapoillaan niin ihmisiä, firmoja kuin yhteisöjä verovaroin. Oikeasti sellaiset firmat, joilla olisi mahdollisuus muuten kilpailla eivät pärjää niille, joita tuetaan ja ihmiset ei voi kunnolla päättää itse, mihin rahansa laittaa, vaan sen hoitaa valtio. Järjestöillä on oikein kulta-aika saada valtion tukea ja tehdä sillä rahalla mitä lystää....Huvittavinta oli se köyhien eläkeläisten päivätoiminta Espanjassa....mitä hittoa? Ei varmaan köyhiä eläkeläisiä siellä ole....:oD

        Rodunjalostusoppi. Kun säästetään, täytyy ymmärtää että se raha on aina jostain konkreettisesta pois. Johonkin vedetään silloin raja - ketä hoidetaan? Kaikkia ei voi enää hoitaa. Millä arvoilla mennään, kun viedään ihmisiltä palveluita, esim. sairaanhoito.

        Sinä olet täällä Suomi-valtion suojeluksessa ja maksat siitä. Vai ilmaiseksiko se pitäisi saada? Ihme sosiaalipummi...

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Espanjaan ei makseta enää kansaneläkkeitä. Sieltä tulee köyhät nyt pois.

        Pyysin sua ottamaan selvää, kuinka paljon tukia saavia ihmisiä on. Niitä on ihan tosi paljon, työssäkäyvissäkin. Eivät muuten pärjää. Ulkoa en nyt muista, mutta koska sinä väität että köyhiä on vähän, niin minkä mukaan?

        Meidän elintasomme pohjaa just siihen että ihmisten osaaminen on erikoistunut.

        xLiner

        No tätä menoa köyhiä tuleekin lisää...Kyllä itselläkin on pariin vuoteen tullut sen verran rahanmenoa kaikesta lisää, että ei tässä todellakaan isoilla tuloillakaan juhlita. Mietin vaan, että miten kehnommin ansaitsevat pärjää...

        Verot ja kaikki nousee, mutta mitä sillä kukakin saa, huononee taas... Ja ihan siksi, että yhtälö, millä tämä maa on toiminut vuosikymmeniä, on täysin kestämätön. Utopia, mikä ei toimi. Moni asia on jumahtanut sinne 40-50 luvulle ja sen lainsäädännön päälle on vaan kasattu uusia juttuja, mutta vanhat lait ja määräykset roikkuu ja kokoajan valtiolle ja kunnille lisätään vaan kaikkea lisää.

        Otetaan vaikka esimerkiksi Ruotsi... Sen budjetti on jotain 112 miljardia ja asukkaita 10,5 miljoonaa, niin 11200/10,5=1066/asukas.... Sama Suomella... 87,9 miljardia budjetti ja 5,5 miljoonaa asukasta... 8790/5,5=1598/asukas...Täällä siis käytetään rahaa liki 1,5 kertaa enemmän/asukas ja en mä nyt näkisi, että Ruotsissa kansalaisia kohdeltaisiin ihan päin peetä... Taitavat pärjätä siellä suhteellisen hyvin...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No tätä menoa köyhiä tuleekin lisää...Kyllä itselläkin on pariin vuoteen tullut sen verran rahanmenoa kaikesta lisää, että ei tässä todellakaan isoilla tuloillakaan juhlita. Mietin vaan, että miten kehnommin ansaitsevat pärjää...

        Verot ja kaikki nousee, mutta mitä sillä kukakin saa, huononee taas... Ja ihan siksi, että yhtälö, millä tämä maa on toiminut vuosikymmeniä, on täysin kestämätön. Utopia, mikä ei toimi. Moni asia on jumahtanut sinne 40-50 luvulle ja sen lainsäädännön päälle on vaan kasattu uusia juttuja, mutta vanhat lait ja määräykset roikkuu ja kokoajan valtiolle ja kunnille lisätään vaan kaikkea lisää.

        Otetaan vaikka esimerkiksi Ruotsi... Sen budjetti on jotain 112 miljardia ja asukkaita 10,5 miljoonaa, niin 11200/10,5=1066/asukas.... Sama Suomella... 87,9 miljardia budjetti ja 5,5 miljoonaa asukasta... 8790/5,5=1598/asukas...Täällä siis käytetään rahaa liki 1,5 kertaa enemmän/asukas ja en mä nyt näkisi, että Ruotsissa kansalaisia kohdeltaisiin ihan päin peetä... Taitavat pärjätä siellä suhteellisen hyvin...

        Ruotsissa on enemmän tehokkaita työläisiä, maahanmuuttajia.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rodunjalostusoppi. Kun säästetään, täytyy ymmärtää että se raha on aina jostain konkreettisesta pois. Johonkin vedetään silloin raja - ketä hoidetaan? Kaikkia ei voi enää hoitaa. Millä arvoilla mennään, kun viedään ihmisiltä palveluita, esim. sairaanhoito.

        Sinä olet täällä Suomi-valtion suojeluksessa ja maksat siitä. Vai ilmaiseksiko se pitäisi saada? Ihme sosiaalipummi...

        xLiner

        No tuota mä sanoin....Sä haluat Neuvostoliitto 2;sen...valtio hoitaa kaiken ja ihmiset ei omista mitään...säkin vaan meet kolhoosille töihin ja saat palkan perunoina. :oD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsissa on enemmän tehokkaita työläisiä, maahanmuuttajia.

        xLiner

        Ruotsilla taitaa lisäksi olla hyviä vientiartikkeleita. Meilla on paljon vähemmän myytävää ulos.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsilla taitaa lisäksi olla hyviä vientiartikkeleita. Meilla on paljon vähemmän myytävää ulos.

        xLiner

        Yhteen maahan vertailu ei ole kovin vakuuttavaa. Aina joku on parempi ja joku huonompi, lähtökohdatkin ovat niin erilaisia.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ja tuo holhoaminen... että ei ihmiset osaa.....no ei varmaan, kun ei tarvitse...valtio hoitaa, kuten Neuvostoliitossa konsanaan...:oD"

        Ihmisillä on paljon rajoitteita. Sinäkään et millään kykene näkemään asioita muuten kuin oman napasi kautta.

        Koko eurooppa on sitten kommunistinen, jos sun määritelmällä mennään. Jopa USA ssa avustetaan köyhiä ja työttömiä.

        xLiner

        Niinpä, mutta sinusta kun tukia poistetaan, kaikki tapetaan köyhyyteen. Ei ole mitään muuta vaihtoehtoa siitä väliltä...joko jatketaan näin, tai sitten tapetaan kaikki, alkaen köyhistä... rikkaat vaan jää elämään.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No tätä menoa köyhiä tuleekin lisää...Kyllä itselläkin on pariin vuoteen tullut sen verran rahanmenoa kaikesta lisää, että ei tässä todellakaan isoilla tuloillakaan juhlita. Mietin vaan, että miten kehnommin ansaitsevat pärjää...

        Verot ja kaikki nousee, mutta mitä sillä kukakin saa, huononee taas... Ja ihan siksi, että yhtälö, millä tämä maa on toiminut vuosikymmeniä, on täysin kestämätön. Utopia, mikä ei toimi. Moni asia on jumahtanut sinne 40-50 luvulle ja sen lainsäädännön päälle on vaan kasattu uusia juttuja, mutta vanhat lait ja määräykset roikkuu ja kokoajan valtiolle ja kunnille lisätään vaan kaikkea lisää.

        Otetaan vaikka esimerkiksi Ruotsi... Sen budjetti on jotain 112 miljardia ja asukkaita 10,5 miljoonaa, niin 11200/10,5=1066/asukas.... Sama Suomella... 87,9 miljardia budjetti ja 5,5 miljoonaa asukasta... 8790/5,5=1598/asukas...Täällä siis käytetään rahaa liki 1,5 kertaa enemmän/asukas ja en mä nyt näkisi, että Ruotsissa kansalaisia kohdeltaisiin ihan päin peetä... Taitavat pärjätä siellä suhteellisen hyvin...

        Sitten on sellainen pontti kuin elintaso. Täytyy olla nissani, moottoripyörä, mökki ja vene. Ei ollu ennen muuta kuin punainen mökki ja perunamaa. Polkupyörä, jos oikein oli säästänyt ruuissa ja vaatteissa.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kelan sivuilta löyty, asumistukea saa 400 000 ihmistä (viime vuonna).

        Toimeentulotukea myönnettiin 263 000 kotitaloudelle ja 387 000 ihmiselle.

        Minusta nuo määrät ovat suuria.

        xLiner

        Niin, ne on paljon, mutta mistä se johtuu? Johtuuko se siitä, että täällä vaan ei ole rahaa, mikä liikkuu maassa, vai mistä? Siitäkö, että rikkaat vetää välistä?


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niinpä, mutta sinusta kun tukia poistetaan, kaikki tapetaan köyhyyteen. Ei ole mitään muuta vaihtoehtoa siitä väliltä...joko jatketaan näin, tai sitten tapetaan kaikki, alkaen köyhistä... rikkaat vaan jää elämään.

        Kerro mulle, miten ihmiset sun ideassasi sitten pärjäävät. Jos tukia ei enää sas eikä töihin voi mennä tai pääse.

        xLiner


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Niin, ne on paljon, mutta mistä se johtuu? Johtuuko se siitä, että täällä vaan ei ole rahaa, mikä liikkuu maassa, vai mistä? Siitäkö, että rikkaat vetää välistä?

        Rahan pitääkin liikkua. Kaikki nuo tuet lähtevät uudelleen kiertoon, kun on pakko ostaa ja maksaa peruseläminen.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsissa on enemmän tehokkaita työläisiä, maahanmuuttajia.

        xLiner

        Just niin.... :oD Onhan meilläkin Itä-hesa täynnä niitä tehopakkauksia. :oD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsilla taitaa lisäksi olla hyviä vientiartikkeleita. Meilla on paljon vähemmän myytävää ulos.

        xLiner

        Siis se on budjetti, siinä on huomioitu tulot ja menot.... Ja niillä se on vielä alijäämäinen.

        Se on se raha, joka menee valtion kautta...millä se valtio pyörii....Ruotsi ei tarvitse kuin tonnin/asukas, kun Suomen systeemi vaatii 1,5 tonnia....tai miljoonaa... mitä liekään....???

        Mutta siis pajon enemmän rahaa liikkuu valtion kautta/asukas täällä kuin Ruotsissa ja se on ongelma täällä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhteen maahan vertailu ei ole kovin vakuuttavaa. Aina joku on parempi ja joku huonompi, lähtökohdatkin ovat niin erilaisia.

        xLiner

        No eipä tietenkään... Hyvinhän täällä menee....porukka köyhtyy, mutta onneksi on tukia ja lainaa saa....vielä....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on sellainen pontti kuin elintaso. Täytyy olla nissani, moottoripyörä, mökki ja vene. Ei ollu ennen muuta kuin punainen mökki ja perunamaa. Polkupyörä, jos oikein oli säästänyt ruuissa ja vaatteissa.

        xLiner

        No taitaa olla tännepäin mennyt noi elintasot...

        Kohta ollaan kaikki kortistossa ja otetaan tukia valtiolta. :oD


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Rahan pitääkin liikkua. Kaikki nuo tuet lähtevät uudelleen kiertoon, kun on pakko ostaa ja maksaa peruseläminen.

        xLiner

        Jee....mä en jaksa enää jankata tästä...

        Mun pitää tehdä töitä, jonkun on maksettava tukia, että ne pääsee kiertoon ja saadaan lisää kelatätejä hoitamaan niitä lippulappusia. :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No eipä tietenkään... Hyvinhän täällä menee....porukka köyhtyy, mutta onneksi on tukia ja lainaa saa....vielä....

        Köyhät köyhyy ja rikkaat rikastuvat. Ja tähän luokkajakoon ajetaan nyt aggressiivisesti valtavaa railoa väliin. Rikkaille lisää rahaa ja köyhiltä pois vähäkin omaisuus.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Köyhät köyhyy ja rikkaat rikastuvat. Ja tähän luokkajakoon ajetaan nyt aggressiivisesti valtavaa railoa väliin. Rikkaille lisää rahaa ja köyhiltä pois vähäkin omaisuus.

        xLiner

        No sitä politiikkaa on jo toimitettu piiiiitkään. Mutta onneksi ei vaan tuet lähde pois....ja velkaa saa.. :o) Vielä....


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Jee....mä en jaksa enää jankata tästä...

        Mun pitää tehdä töitä, jonkun on maksettava tukia, että ne pääsee kiertoon ja saadaan lisää kelatätejä hoitamaan niitä lippulappusia. :oD

        Hyvinhän sä jaksoit 😂

        Mulla on vapaapäivä!

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinhän sä jaksoit 😂

        Mulla on vapaapäivä!

        xLiner

        No joutaisit sinäkin töihin, etkä maleksisi joutavana siellä... Jonnekin kuokkimaan pottuja köyhille. :oD


      • Disseisback kirjoitti:

        No joutaisit sinäkin töihin, etkä maleksisi joutavana siellä... Jonnekin kuokkimaan pottuja köyhille. :oD

        Tai vuolemaan tukikeppejä kasveille, jotka eivät jaksa pysyä itse pystyssä. Tukemaan baarista horjuvia tukiensaajia, että saavat taas illalla tuet kiertämään. :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Tai vuolemaan tukikeppejä kasveille, jotka eivät jaksa pysyä itse pystyssä. Tukemaan baarista horjuvia tukiensaajia, että saavat taas illalla tuet kiertämään. :oD

        Hanki rollaattori!

        Menes nyt siitä muualle sinkoilemaan.

        Uskotaan kaikki, että ne oikeasti pätevät argumentit oli vasta tulossa.. 😁

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hanki rollaattori!

        Menes nyt siitä muualle sinkoilemaan.

        Uskotaan kaikki, että ne oikeasti pätevät argumentit oli vasta tulossa.. 😁

        xLiner

        Ei, kyllä pitää ihmisiä tukea, tukea kaikkea, niin saadaan silleen raha liikkumaan ja saadaan tukitoimia vahtimaan puolet kansasta, sekin työllistää. Ja osa voisi keksiä lisää tuettavia, että saadaan kunnolla tukitoimet käyttöön, voidaan tukea maapenkkoja, kun tiet liukenee sadevesien voimasta, kun ei ole rahaa korjata, mutta voidaan tukea myös Pohjoiskorealaisten undulaattiyhdistystä, niin saadaan sielläkin raha kiertämään ja kyllähän myö keksitään helposti lisää tukitoimia, niin saadaan Suomi nousemaan. :o)


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Siis se on budjetti, siinä on huomioitu tulot ja menot.... Ja niillä se on vielä alijäämäinen.

        Se on se raha, joka menee valtion kautta...millä se valtio pyörii....Ruotsi ei tarvitse kuin tonnin/asukas, kun Suomen systeemi vaatii 1,5 tonnia....tai miljoonaa... mitä liekään....???

        Mutta siis pajon enemmän rahaa liikkuu valtion kautta/asukas täällä kuin Ruotsissa ja se on ongelma täällä.

        Liittyy varmaan asukasmäärään ja -tiheyteen?

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyy varmaan asukasmäärään ja -tiheyteen?

        xLiner

        Meillä on myös pidetty maanpuolustusta yllä.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liittyy varmaan asukasmäärään ja -tiheyteen?

        xLiner

        No varmaan liittyy tiheyteenkin ja puolustusmenoillakin on oma osa, mutta siltikin tuo on aika räikeää....

        Ja mitä muuten noihin ay-liikkeiden ja muitten juttuihin viittasit, niin Ruotsissa ja Tanskassa on monta asiaa juurikin muutettu työlainsäädännössä, mitä nyt nämä ay-liikkeet koittivat vastustella. Täällä on tosiaankin aika jumi systeemi kaikessa.

        Kyllä mä luulen, että aikaa myöten kaikki systeemit tulee vielä muuttumaan, mutta menee aikaa, kun tää maa on vielä ihan liian Neuvostotyyppinen, että menee vuosikymmeniä, että länsimaalaistutaan myös poliittisesti.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No varmaan liittyy tiheyteenkin ja puolustusmenoillakin on oma osa, mutta siltikin tuo on aika räikeää....

        Ja mitä muuten noihin ay-liikkeiden ja muitten juttuihin viittasit, niin Ruotsissa ja Tanskassa on monta asiaa juurikin muutettu työlainsäädännössä, mitä nyt nämä ay-liikkeet koittivat vastustella. Täällä on tosiaankin aika jumi systeemi kaikessa.

        Kyllä mä luulen, että aikaa myöten kaikki systeemit tulee vielä muuttumaan, mutta menee aikaa, kun tää maa on vielä ihan liian Neuvostotyyppinen, että menee vuosikymmeniä, että länsimaalaistutaan myös poliittisesti.

        Tässä maailmantilanteessa on niin paljon muuttujia, että toistaiseksi saamme olla onnellisia kun väännämme noinkin vähäpätöisestä asiasta.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä maailmantilanteessa on niin paljon muuttujia, että toistaiseksi saamme olla onnellisia kun väännämme noinkin vähäpätöisestä asiasta.

        xLiner

        Joo, eikä meillä noihin ole mitään sanomistakaan, kun korkeintaan vääntää täällä.

        Mutta itse uskon, että tälläinen tukia tukien päälle-systeemi ei toimi. Joku raja tulee vielä vastaan ja se voipi olla kovakin paukku vielä koko maalle.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo, eikä meillä noihin ole mitään sanomistakaan, kun korkeintaan vääntää täällä.

        Mutta itse uskon, että tälläinen tukia tukien päälle-systeemi ei toimi. Joku raja tulee vielä vastaan ja se voipi olla kovakin paukku vielä koko maalle.

        Mä luulen että se paukku tulee ihan muualta.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen että se paukku tulee ihan muualta.

        xLiner

        Niin, saa nähdä? Meinaakohan Venäjä testata, että toimiiko Naton artikla 5 merialueisiin?


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No sitä politiikkaa on jo toimitettu piiiiitkään. Mutta onneksi ei vaan tuet lähde pois....ja velkaa saa.. :o) Vielä....

        Eihän ole. Tutki verorahojen jakoa. 90-luvulta asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aivan eri mieltä, että olis kommunistisysteemi. Ei ole. Tässä mennään just päinvastoin, äärioikeistolaisuus edellä.

        Nyt vaan ei ole enää resursseja. Ei rahaa, ei lääkäreitä, ei aikaa. Yksityisiltä saa, jos on rahaa. Köyhille ei ole hoitoa.

        xLiner

        Ei kai sitä tällä tyylillä ole rahaa.Luotiin systeemi missä on helvetisti viranhaltijoita kovalla korvauksella,puhun korvauksesta sitä ei voi puhua palkkana.Koska ne summat on tähtitieteellisen.. suuria.Ovat nimittäin pitkälti poliittisia piippu hyllyjä täysin tietämystä ja alaa tuntemattomia loisijoita.Tämä on yksi maalaisliittolaisten iltalypsyn tuloksia.Mielestäni keskusta on etelleen sen aikainen maalaisliitto,mitä hallitsivat Johannes Virolainen ja pitkälti noottikriisin tilaaja Kekkonen.Tilaus toimitettiin mistäpä muualta kuin Moskovasta.Halusi varmistaa Presidentin vaalin voiton.😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai sitä tällä tyylillä ole rahaa.Luotiin systeemi missä on helvetisti viranhaltijoita kovalla korvauksella,puhun korvauksesta sitä ei voi puhua palkkana.Koska ne summat on tähtitieteellisen.. suuria.Ovat nimittäin pitkälti poliittisia piippu hyllyjä täysin tietämystä ja alaa tuntemattomia loisijoita.Tämä on yksi maalaisliittolaisten iltalypsyn tuloksia.Mielestäni keskusta on etelleen sen aikainen maalaisliitto,mitä hallitsivat Johannes Virolainen ja pitkälti noottikriisin tilaaja Kekkonen.Tilaus toimitettiin mistäpä muualta kuin Moskovasta.Halusi varmistaa Presidentin vaalin voiton.😂😂

        "viranhaltijoita"> viranhaltijanaisia


    • Anonyymi

      Niin. Mutta mitä jos se raiskattuksi tullut kuitenkin sitä tahtoi? Vai mitä,raiskaaja miehet mieltä tästä ajatuksesta🙄👎. 💩

      • Anonyymi

        Taidetaan vieläkin mieltää ennemmin mies toisen miehen raiskaajaksi. Nainen miehen raiskaajana saa porukan hämilleen.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidetaan vieläkin mieltää ennemmin mies toisen miehen raiskaajaksi. Nainen miehen raiskaajana saa porukan hämilleen.

        xLiner

        Kenet saa,kenet ei. Pornorunkut taatusti👎💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenet saa,kenet ei. Pornorunkut taatusti👎💩

        Mitä vikaa p0rnolle runkk@@misessa on?

        Eiköhän kaikki ole sitä joskus tehnyt. Onko jokin määrä minkä jälkeen on kelvoton kadotukseen kuuluva syntinen?

        Ja sinäkö sitten armahdat? 😉

        xLiner


    • Anonyymi

      Niin. Nyt ei sitten väheksytä yhtään miehen kokemusta. Samat säännöt kaikille!

      xLiner

    • Anonyymi

      Täytyy olla aika huono suihinottaja, kun tuomitaan raiskaajaksi.
      Ettei nainen vaan puhaltanut pippeliin.

    • Anonyymi

      Veikkaisin että aloitus on.. enpä tähän laita. Miehiä on raiskaajina pilvinpimein ,enemmän kuin naisia,mutta tämän vetää esiin kuin olisi lottovoiton saanut. Hip hurraa. Naiset kyykkyyn ja pahantekijöiksi. Samanlaisiksi , mitä itse sydämmestään ovat. Jo on olo pollea,varo ettet poksahda.👎💩

      • Anonyymi

        Täällä on äänessä eräät,jotka tuntee katkeruutta ja kateutta. He ovat uhriutuneet. Syyttelevät . Ihan sama mikä asia niin se pahnanpohjimmainen vedetään esiin,itsetuntoa kohottaakseen ja muita syyllistääkseen. Noh,johtaako mihinkään? Ei. Mutta tätä samaa rataa jatkavat maailman tappiin. Läpinäkyvää,sanon minä.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on äänessä eräät,jotka tuntee katkeruutta ja kateutta. He ovat uhriutuneet. Syyttelevät . Ihan sama mikä asia niin se pahnanpohjimmainen vedetään esiin,itsetuntoa kohottaakseen ja muita syyllistääkseen. Noh,johtaako mihinkään? Ei. Mutta tätä samaa rataa jatkavat maailman tappiin. Läpinäkyvää,sanon minä.💩

        Käänsitkö taas mies aiheen naisiin tällä vähän persahtavalla retoriikalla?


    • Anonyymi

      Taitaa olla bubbeli poikii semmone aito oikee korkeastikoulutettu jännämiäs oikea miäs

    • Anonyymi

      Miähen naama julkiseksi et kaikki näkee miähen korkeastikoulutettujen jännä tuotoksen siin o miäs

    • Anonyymi

      Unelmoin tuollaisesta herätyksestä.

    • Anonyymi

      Hienoa. Kohta ei enää kukaan harrasta seksiä tai uskalla edes ajatella mitään sen suuntaista.

      Naiset! Suuhoidon antaminen on järjettömän vaarallista, ei kannata.

    • Anonyymi

      Vain 14 kk ehdollinen vankeus ja vain 2500 eur kärsimyskorvaus . Mikä olisikaan ollut tuomio miehelle näinkin julmasta teosta.

      • Anonyymi

        Mietippä sitä. Raiskasit naisen,ja joudut siitä vastaamaan. Oliko kohtuutonta? 💩


      • Anonyymi

        Eihän miehetkään koskaan ehdotonta saa, elleivät käytä väkivaltaa. Hyvin tuo on linjassa, ellei jopa ankarampi miesten vastaaviin tuomioihin verraten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietippä sitä. Raiskasit naisen,ja joudut siitä vastaamaan. Oliko kohtuutonta? 💩

        Eli älä vähättele. Älä syyllistä . Älä itseäsi ylennä. Älä manipuloi. Älä kiristä. Älä vertaile. Teko on paha. Se jättää arvet. Se on toisen kauheinta pahoinpitelyä. Mutta sinä vähättelet,vertailet ja mässäilet. Et usko raiskatuksi tulemiseen ollenkaan. Se lienee sinun valta- asettelusi alistaa tonen sinun käytettäväksesi. Jos muuta olisi,ihan päinvastaisia aloituksia tänne laittaisit. Mene itseesi,kasva,kehity. Todellakin toivon sitä sinulle,sillä se on sinun parhaaksesi.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän miehetkään koskaan ehdotonta saa, elleivät käytä väkivaltaa. Hyvin tuo on linjassa, ellei jopa ankarampi miesten vastaaviin tuomioihin verraten.

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005952018.html " Tuomittu, tuolloin alle 30-vuotias mies sai 1,5 vuoden ehdottoman vankeusrangaistuksen raiskauksesta ja laittomasta uhkauksesta." (joka sittemmin kumottiin koska munasarjakas oli valehdellut).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005952018.html " Tuomittu, tuolloin alle 30-vuotias mies sai 1,5 vuoden ehdottoman vankeusrangaistuksen raiskauksesta ja laittomasta uhkauksesta." (joka sittemmin kumottiin koska munasarjakas oli valehdellut).

        Joo en lukenut linkkiäsi. Enkä epäile etteikö näin olisi. Mutta miksi mässäillä moisella pskalla? Mitä sä koet siitä hyötyväsi? Minä en näe mitään muuta syytä kuin sinun jätetyksi tulemisesi ja huonon itsetuntosi. Epäterve kohottaminen.Muuten puolustaisit heikkoja ja väärinkohdeltuja hamaan tappiin. Sukupuolesta riippumatta. Et väjättelisi,ylikävelisi ja nöyryyttäisi. Minä en ole täällä itseäni naisena puolustamassa, vaan kaikkia väärinkohdeltuja. Ja tunnen ,että sinä et ole sitä.
        💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo en lukenut linkkiäsi. Enkä epäile etteikö näin olisi. Mutta miksi mässäillä moisella pskalla? Mitä sä koet siitä hyötyväsi? Minä en näe mitään muuta syytä kuin sinun jätetyksi tulemisesi ja huonon itsetuntosi. Epäterve kohottaminen.Muuten puolustaisit heikkoja ja väärinkohdeltuja hamaan tappiin. Sukupuolesta riippumatta. Et väjättelisi,ylikävelisi ja nöyryyttäisi. Minä en ole täällä itseäni naisena puolustamassa, vaan kaikkia väärinkohdeltuja. Ja tunnen ,että sinä et ole sitä.
        💩

        Mieti jos eks naisesi jätti i sinut juurikin noiden ulkokultaisten arvojesi takia. Nyt täällä poraat ja niitä viljelet itseäsi omissa harhakuvitelmissasi ylentääksesi. Liikuttaako tuo eksääsi? Juuri sen takia sinut jätti. Miksi sahaat omaa nilkkasi?? Kysynpähän vaan .💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti jos eks naisesi jätti i sinut juurikin noiden ulkokultaisten arvojesi takia. Nyt täällä poraat ja niitä viljelet itseäsi omissa harhakuvitelmissasi ylentääksesi. Liikuttaako tuo eksääsi? Juuri sen takia sinut jätti. Miksi sahaat omaa nilkkasi?? Kysynpähän vaan .💩

        Mitä mieltä olet mies itsestäsi- tätäkö ehkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo en lukenut linkkiäsi. Enkä epäile etteikö näin olisi. Mutta miksi mässäillä moisella pskalla? Mitä sä koet siitä hyötyväsi? Minä en näe mitään muuta syytä kuin sinun jätetyksi tulemisesi ja huonon itsetuntosi. Epäterve kohottaminen.Muuten puolustaisit heikkoja ja väärinkohdeltuja hamaan tappiin. Sukupuolesta riippumatta. Et väjättelisi,ylikävelisi ja nöyryyttäisi. Minä en ole täällä itseäni naisena puolustamassa, vaan kaikkia väärinkohdeltuja. Ja tunnen ,että sinä et ole sitä.
        💩

        En mässäile vaan osoitin väitteesi perättömäksi.


    • Anonyymi

      vaikea uskoa todeksi noin päin kuultuna,

    • Suostumuksellisuus on ensiarvoisen tärkeä asia seksissä. Siitä ei voi poiketa missään olosuhteissa eikä se, että uhri on mies, tee asiasta yhtään vähäpätöisempää.

      Juttelin hetki sitten teinini kanssa seksistä ja kysäisin, että mikä on seksissä hänen mielestään kaikkein tärkeintä. Hän vastasi "no että se on molemmille ok". Äidin mieltä lämmitti 😊

      • Ei ole, jos mies on tietoisessa tilassa (eli ei unessa tai kovin päihtynyt) ja tilanteessa omasta halustaan.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Ei ole, jos mies on tietoisessa tilassa (eli ei unessa tai kovin päihtynyt) ja tilanteessa omasta halustaan.

        Vaikka naisen mies nukkuis ja nainen haluais pussata kikkelii ja pussaa sitä niin ei ole raiskaus eli oma nainen saa pussata tai pussailla sitä no päihtynyt mies niin silloin nainen ei ehkä saa seisovaa kikkelii kun vasta seuraavana päivänä tai aamulla ja eikä miehestä ole silloin mihinkään eli ei pysty tyydyttämään naistaan silloin ennen kuin on nukkunut päänsä selväksi mut silloinkin oma nainen saa pussata ja pussailla


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Ei ole, jos mies on tietoisessa tilassa (eli ei unessa tai kovin päihtynyt) ja tilanteessa omasta halustaan.

        Ja se on ainoa jos miehellä ei seiso ja tietää ettei koskaan pysty tyydyttämään naista tai antaa kikkelii naiselle niin se nolottaa ja hävettää ja tietää menettää rakkaansa eli naisensa ei se kivaa olis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se on ainoa jos miehellä ei seiso ja tietää ettei koskaan pysty tyydyttämään naista tai antaa kikkelii naiselle niin se nolottaa ja hävettää ja tietää menettää rakkaansa eli naisensa ei se kivaa olis

        Ehkä pahin kaikista on jos miehellä ei oo rahaa tai pieni palkka niin silloin mies pahoinpitelee ja kaltoin kohtelee ja raiskaa naistaan pilaa koko elämän kun ei miehellä oo rahaa eli köyhä mies ikävin mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka naisen mies nukkuis ja nainen haluais pussata kikkelii ja pussaa sitä niin ei ole raiskaus eli oma nainen saa pussata tai pussailla sitä no päihtynyt mies niin silloin nainen ei ehkä saa seisovaa kikkelii kun vasta seuraavana päivänä tai aamulla ja eikä miehestä ole silloin mihinkään eli ei pysty tyydyttämään naistaan silloin ennen kuin on nukkunut päänsä selväksi mut silloinkin oma nainen saa pussata ja pussailla

        Sinä voit luvata vin omasta puolestasi, että tuo on ok. Yhdenkään toisen miehen puolesta et voi tuota tehdä. Suosittelen kaikkia aina herättämään sen oman kumppaninkin ensiksi, ennen kun käy vain yksipuolisella päätöksellä hommiin.


    • Anonyymi

      Keski-Ikäinen mies eli noin 7-vuotias?

      Jmjm... joo kokeilin nikotiinipussia, joku tarjosi joo tehokasta juttu vähän kuin nuuska... kun tupakkaa yrittänyt vährntääkin...

    • Anonyymi

      Paree naiset kun pysytte existänne kaukana, ette anna edes sitä viimeistä kertaa vaikka kerjäisivät. Ne haluaa vaan rahastaa, nöyryyttää ja saada teidät kärsimään. Älkää olko sinisilmäisiä. Nämä tapaukset tulee lisääntymään ja runsaasti.

    • Anonyymi

      En nyt taas ihan käsitä miksi tämän tapauksen vääryys ei joillekuille aukene.

      Minusta olisi ihanaa herätä siihen, että rakas ottaa suihin, mutta että henkilö, josta pyrkii pääsemään eroon olisikin siinä yhtäkkiä imeskelemässä... Aivan eri asia.

      • Anonyymi

        Vaikuttaa ahdistavalta suhteelta, jossa toinen ei osaa kunnioittaa toisen rajoja. Eron jälkeenkin tunkee toisen kotiin nukkumaan. Mies tajunnut myöhemmin, että teko vaikka lievänlainen onkin, on vähintään sukupuolista häirintää ja täyttänee raiskauksesta syyttämiskynnyksen. Joskus vaaditaan kovia tekoja että pääsee ahdistelijasta eroon. Laki on ehdoton.


      • Anonyymi

        Sanot vaan rakkaalle että sinun pitää aamuisin herätä minua aiemmin ja suorittaa väkevä oraalinen seremonia niin että herään siihen kun korvani paukkuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa ahdistavalta suhteelta, jossa toinen ei osaa kunnioittaa toisen rajoja. Eron jälkeenkin tunkee toisen kotiin nukkumaan. Mies tajunnut myöhemmin, että teko vaikka lievänlainen onkin, on vähintään sukupuolista häirintää ja täyttänee raiskauksesta syyttämiskynnyksen. Joskus vaaditaan kovia tekoja että pääsee ahdistelijasta eroon. Laki on ehdoton.

        Niinpä. Joku naapurin haiseva raksa-Arska kyrpä suussa kun olisi ensimmäinen näky herätessä, niin varmaan moni noista päivittelijöistäkin saattaisi ymmärtää ettei luvaton suuseksi ole ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanot vaan rakkaalle että sinun pitää aamuisin herätä minua aiemmin ja suorittaa väkevä oraalinen seremonia niin että herään siihen kun korvani paukkuvat.

        Kunnioitan häntä liikaa käskeäkseni palvelijakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnioitan häntä liikaa käskeäkseni palvelijakseni.

        Eihän tässä ole mikään kunnioitus kyseessä vaan pienet seksuaaliset palvelukset (sexual favors) joita pitää jakaa parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tässä ole mikään kunnioitus kyseessä vaan pienet seksuaaliset palvelukset (sexual favors) joita pitää jakaa parisuhteessa.

        "seksuaaliset palvelukset (sexual favors)"

        On helpommin nietävissä kun sanoo että: Seksuaaliset huomionosoitukset.


    • Tollasia ne naiset on:( auta armias jos olis toisinpäin:( onkos tämä nyt sitä ns.tasa-arvoa HÄH?Tosin,olis toikin Einari hiljaa;) kun muija otti suihin kovalla imutuksella:) tai tiedä sitten?jospa mölli itki sitä kun ei akka edes imutettua nallia edes:( siitä kenties tuo tuomio tulikin:) Tiedoksi vaan mutta Thai-naiset osaa imuttaa wimpan päälle,niin että kyynel vierähtää silmäkulmasta kun oikein posket lommolla imuttaa..uuh..mitäs olette runkkarit mieltä?

    • Anonyymi

      Ei miestä voi raiskata.

      • Anonyymi

        Älä takerru yksittäiseen sanaan. Miehen seksuaalista itsemäärämisoikeutta on loukattu ja rikoslaki tuomitsee teon yksiselitteisesti tuijottamatta uhrin sukupuoleen.


      • Anonyymi

        Tottakai voi.


    • Anonyymi

      Mitä tästä opimme:
      Koskaan ikinä milloinkaan ei tule naisen antaa miehelle suuseksiä.

    • Anonyymi

      Olikohan se mies ansainnut sen kuten toisessa keskustelussa mies väitti naisen ansainneen raiskauksensa? Jatkoi uudessa keskustelussa, että nainen haluaisi jopa lisää.

    • Anonyymi

      joo..patteri-laulu.. patteri-patteri-Paatero-Potero?
      Oikeasti saatan tuntea tuon Poliisi Paateron tyttären jos nimi alkaa A:lla, en hyvin voin tietää ehkä

      https://www.youtube.com/watch?v=-E1OhrLhKL8

    • Anonyymi

      Jos nainen olisi ollut kymmenen vuotta nuorempi, niin tuskinpa mies olisi pahastunut :D Niin se vaan naisen arvo laskee kun parasta ennen päiväys on ohitettu.

      Mikään määrä feminismiä, wokea, LGBTQ:ta, metoota yms roskaa ei voi muuttaa luonnon lakeja. Kaiken ikäiset miehet haluavat nuoria naisia, kurppia korkeintaan siedetään.

    • Anonyymi

      Joku Eetu-Inmka oikeasti säikäytti tseäni mitä rekee jossain pusikossa saksie3n kanssa vähän kuin piilossa, jäin joo katsomaan kysyin.. mitäteet?

      Eetu-aksiton...

      Todella siellä oli joku tyttö, kaupingin hommia saksimassa juttuja..

    • Anonyymi

      Joku Hot_Head White Supermacist asuu tuolla pitää luonnosta hha rora

    • Kyseessä voi olla paatunut taparikollinen, joka on raiskannut miehiä vuosikymmeniä. Nyt vain ensimmäistä kertaa mies ymmärsi rikoksen tapahtuneen.

    • Anonyymi

      tulee mieleen että jos edes silloin saisi niin hyvä

    • Anonyymi

      😍😍💕💕

    • Anonyymi

      Niin, eivätpä nuo miehetkään ole likimainkaan aina halukkaita seksiin ja jos toinen sanoo ei niin sitä on syytä kunnioittaa, sukupuolesta riippumatta. Hyvä, että tämäkin aletaan viimein tajuta, eikä mieten kokemaa seksuaalista väkivalta ja ruumiillisen itsemääräämisoikeuden rikkomista enää täysin vähätellä. Edelleen tietysti kuulee, että "miestä ei voi raiskata" ja "tosimies on vain tyytyväinen" ja "onnenpoika kun sai" yms. paskaa, mutta pikkuhiljaa tuokin asenne alkaa muuttumaan. .👍

    • No näiden tapausten kohdalla aina tuntuu, että asiaa ei oteta ihan niin vakavasti ja siitä jopa vitsaillaan. Toisin kuin miehen raiskatessa naisen. Itse kyllä näen asian niin, että seksuaalinen kajoaminen toiseen, esimerkiksi toisen nukkuessa, on aina todella väärin ja törkeää, oli uhri sitten mies tai nainen.
      Vaikka nyt kun vastakkainasettelua vertaan tarkemmin, niin miehen herääminen siihen, että nainen ottaa suihin, ei monesti ole miehen mielestä edes rike, vaan jopa miellyttävä teko. Kun taas naisen herääminen siihen, että miehellä on sormet sisässä, usein loukkaa naista haavoittavasti. Nainen kokee, että jonkin rajan yli on menty luvatta.

      • Anonyymi

        Kyllä miehen pitää pystyä vastustamaan jos nainen raiskaa.


      • Meillähän aivan hyvin voi olla tapaus jossa neiti M on säännöllisesti joka ilta aloittanut imemään herra X:ää tämän nukkuessa. Useimmiten tämä on ollut molempien mielestä miellyttävää, mutta herra X voi tänään tuntea, että esim. maaliskuun kolmannen päivän kerta ei näin jälkikäteen ajatellen tuntunut oikealta. Rikos on tapahtunut, koska suostumus puuttui.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä miehen pitää pystyä vastustamaan jos nainen raiskaa.

        Tilanteesta voi mennä niin hämilleen, ettei vastustamisreaktio tule heti.


      • scrg kirjoitti:

        Meillähän aivan hyvin voi olla tapaus jossa neiti M on säännöllisesti joka ilta aloittanut imemään herra X:ää tämän nukkuessa. Useimmiten tämä on ollut molempien mielestä miellyttävää, mutta herra X voi tänään tuntea, että esim. maaliskuun kolmannen päivän kerta ei näin jälkikäteen ajatellen tuntunut oikealta. Rikos on tapahtunut, koska suostumus puuttui.

        Neiti M ja herra X ovat toivottavasti sopineet asiasta ja aktia harjoitetaan yhteisymmärryksessä ja molempien nautinnosta. Siinä tilanteessa, kun ei toinen haluakaan, niin se pitää sitten tajuta ja hyväksyä.
        Tuo kuulostaa siltä, että herra X:ää on jälkikäteen ruvennut kaduttamaan, vaikka on siinä tilanteessa silloin sitä halunnut.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tilanteesta voi mennä niin hämilleen, ettei vastustamisreaktio tule heti.

        En tajuu miten miehen voi raiskata, sehän edellyttää erektiota jota ei ole ilman halua.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Neiti M ja herra X ovat toivottavasti sopineet asiasta ja aktia harjoitetaan yhteisymmärryksessä ja molempien nautinnosta. Siinä tilanteessa, kun ei toinen haluakaan, niin se pitää sitten tajuta ja hyväksyä.
        Tuo kuulostaa siltä, että herra X:ää on jälkikäteen ruvennut kaduttamaan, vaikka on siinä tilanteessa silloin sitä halunnut.

        Ei nukkuva kykene ilmaisemaan tahtoaan. Suostumusta ei ollut olemassa.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Ei nukkuva kykene ilmaisemaan tahtoaan. Suostumusta ei ollut olemassa.

        Kai sen suostumuksen on voinut ilmaista jo etukäteen? Mikä siinä nyt on niin kovin vaikeaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tajuu miten miehen voi raiskata, sehän edellyttää erektiota jota ei ole ilman halua.

        Miehillä on usein erektion ilman sen kummempaa halua. Se on melkoisen automaattinen reaktio, jota ei voi hallita.


      • scrg kirjoitti:

        Ei nukkuva kykene ilmaisemaan tahtoaan. Suostumusta ei ollut olemassa.

        Ei kykenekään, jos nukkuu niin sikeästi, ettei herää siihen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tajuu miten miehen voi raiskata, sehän edellyttää erektiota jota ei ole ilman halua.

        Sitä voi imeä ilman erektiotakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai sen suostumuksen on voinut ilmaista jo etukäteen? Mikä siinä nyt on niin kovin vaikeaa?

        No näinpä. Jos toinen siinä kiehnää ja itse haluaisi alkaa nukkumaan, niin halunsa voi ilmaista jo siinä kohtaa.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Sitä voi imeä ilman erektiotakin.

        No miten se on raiskaus ees?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Sitä voi imeä ilman erektiotakin.

        Kyllä se kovettu kun sitä vatkaa vaikkei mies haluisi ja nainen sattaa laittaa vaikka penisrenkaan mikö estää sitten löystymisen


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        No näinpä. Jos toinen siinä kiehnää ja itse haluaisi alkaa nukkumaan, niin halunsa voi ilmaista jo siinä kohtaa.

        Jos on parisuhde ja toinen haluaa ottaa suihin aamuerektion niin ei se ole raiskaus. Ajattelen et yhdyntää pitää olla, jos nainen alkaa siinä ratsastamaan ilman lupaa se ei oo ok.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miten se on raiskaus ees?

        Kyllähän sen pystyy suuhun laittaa, oli sitten erektiossa tai ei?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kyllähän sen pystyy suuhun laittaa, oli sitten erektiossa tai ei?

        Niinkö sinä teet?


      • Anonyymi

        Pupuna voisin ottaa kantaa, että samaa mieltä. Mielummin herättää vaikka miehen ja kysyy lupaa. En tykkäisi että nukkuessa koskettaisiin, halata saa ja muuta. 🐰
        Eikä pupu koskisi tietenkään Prinsessaan ilman lupaa ikinä☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pupuna voisin ottaa kantaa, että samaa mieltä. Mielummin herättää vaikka miehen ja kysyy lupaa. En tykkäisi että nukkuessa koskettaisiin, halata saa ja muuta. 🐰
        Eikä pupu koskisi tietenkään Prinsessaan ilman lupaa ikinä☺️

        Ätmit onkin sellaisia. Oikeasti naiset tykkää että mkes käskee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pupuna voisin ottaa kantaa, että samaa mieltä. Mielummin herättää vaikka miehen ja kysyy lupaa. En tykkäisi että nukkuessa koskettaisiin, halata saa ja muuta. 🐰
        Eikä pupu koskisi tietenkään Prinsessaan ilman lupaa ikinä☺️

        Minä en koskisi nukkuvaan Pupuun sillä tavalla koskaan, hellästi voisin silittää hiuksia ja käsivartta☺️


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        No näinpä. Jos toinen siinä kiehnää ja itse haluaisi alkaa nukkumaan, niin halunsa voi ilmaista jo siinä kohtaa.

        Joidenkin mielestä vaan ilmeisesti on vaikeaa sanoa näitä etukäteen. Itse voin kyllä sanoa vaikka ihan pysyvästikin, että "kulta, minut voi herättää (ja sitten tähän se miten minut saa herättää)". Kyseinen on voimassa jatkuvasti, ellen erikseen sano, että "kulta, tänä yönä mä haluan sitten ihan vain nukkua." Joidenkin ihmisten mielestä puhuminen on niin kovin vaikeaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joidenkin mielestä vaan ilmeisesti on vaikeaa sanoa näitä etukäteen. Itse voin kyllä sanoa vaikka ihan pysyvästikin, että "kulta, minut voi herättää (ja sitten tähän se miten minut saa herättää)". Kyseinen on voimassa jatkuvasti, ellen erikseen sano, että "kulta, tänä yönä mä haluan sitten ihan vain nukkua." Joidenkin ihmisten mielestä puhuminen on niin kovin vaikeaa.

        Mitä jos illalla sanot että sinut voi herättää jollain tietyllä, sitten kun aamulla kumppanisi ryhtyy siihen ja se tuntuukin pahalta, heräät suuren epämukavuuden ja inhotuksen vallassa


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mitä jos illalla sanot että sinut voi herättää jollain tietyllä, sitten kun aamulla kumppanisi ryhtyy siihen ja se tuntuukin pahalta, heräät suuren epämukavuuden ja inhotuksen vallassa

        Sellainen ei minun kohdallani ole mahdollista. Jos olisi, niin en mä ylipäänsä antaisi sitä lupaa. Oikeastaan aino mahdollisuus, missä noin ehkä voisi käydä, on jos vaikka tulen kipeäksi yön aikana. Osaan sanoa, että kulta olen pahoillani, mutta ei nyt.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Minä en koskisi nukkuvaan Pupuun sillä tavalla koskaan, hellästi voisin silittää hiuksia ja käsivartta☺️

        Tiedän ettet tekisi 😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän ettet tekisi 😇

        Kuule varo tota rinsessaa. Saattaa tehdä sulle mitä tahan ku oot unessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule varo tota rinsessaa. Saattaa tehdä sulle mitä tahan ku oot unessa.

        En usko 🐇🐰


      • Anonyymi kirjoitti:

        En usko 🐇🐰

        En todellakaan. En halua kenellekään mitään pahaa. Minua ei tarvitse varoa. Pupu voi huoletta nukahtaa viereeni😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En todellakaan. En halua kenellekään mitään pahaa. Minua ei tarvitse varoa. Pupu voi huoletta nukahtaa viereeni😊

        Niin nukahdankii ☺️🐰 mitä kuuluu tänään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin nukahdankii ☺️🐰 mitä kuuluu tänään?

        Ihan hyvää😊 oon saanut siivoiltua ja vielä jatkuu🧼


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ihan hyvää😊 oon saanut siivoiltua ja vielä jatkuu🧼

        Mukavata kuulla 🐰 sen jälkeen kun on siivonnut niin on kyllä mukava olo 😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukavata kuulla 🐰 sen jälkeen kun on siivonnut niin on kyllä mukava olo 😇

        Sitä on kiva katsella ympärilleen, kun on puhdasta ja ei ole sotkua✨ mitäs Pupu on touhaillut?☺️


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Sitä on kiva katsella ympärilleen, kun on puhdasta ja ei ole sotkua✨ mitäs Pupu on touhaillut?☺️

        Niin on! Tosi palkitseva olo 😇 Pupu on pessyt pyykkiä ja tiskannut. Vähä käynyt pesän ulkopuolella pyörimässä 😇🐰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin on! Tosi palkitseva olo 😇 Pupu on pessyt pyykkiä ja tiskannut. Vähä käynyt pesän ulkopuolella pyörimässä 😇🐰

        Kiva😊 vaihetaanko toiseen ketjuun taas?🫣


    • Anonyymi

      Kelpaisi minullekin tuollainen hoito. Kyllä, olen siis kateellinen sille miehelle. Toki naisen tulisi olla tuolloin siedettävän näköinen. Sehän on itse aktin aikana yks hailee millainen persoona se toinen on. Seurustelut ovat asia erikseen.

      • Anonyymi

        Kuten huomaamme, niin te miehetkään ette ole kaikki samanlaisia ja samanlaisella ajatusmaailmalla varustettuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten huomaamme, niin te miehetkään ette ole kaikki samanlaisia ja samanlaisella ajatusmaailmalla varustettuja.

        Juurikin niin. Entäpä jos naisparka ajatteli, että miehet haluavat yhtä ja samaa. Kenties kotona syyllistettiin läheisyyden puutteesta ja jaettiin sitä muualta. Nainen päätti ansaita miehensä takaisin, mutta tämä pillastuikin hirveän raivoon ja teki ilmoituksen poliisille. Kenties uusi naisystävä ei halua läheisyyttä enää hyväksikäytetyn miehen kanssa. Ajatelkaa miten järkyttävää tämä kaikki voi ollakaan! 😦


    • Anonyymi

      Kuulema miestä ei voi raiskata,mutta nyt on oikeuden päätös että kyllä voi

    • Anonyymi

      Jos olis miehellä ollut "lettu" suussa ja nainen olis herännyt niin olis mies saanut ehdottoman vankilatuomion.Helpolla nainen pääsi

    • Anonyymi

      Tuollaisia naisia pitäisi olla enemmän suomessa.

      • Anonyymi

        Kuinka niin?


    • Anonyymi

      Valkeakoskelta joku juttu että joku tyttö tapettu 15v.

      Mutta kuvittele jos villieläimet kuin koirat ja karhutkin alkaisivat syömään ihmisten huumepillereitää... villiintyvät....

    • Anonyymi

      Sen kun joku kertoisit vielä, miten mies raiskataan? Ei läppää kaveria voi raiskata, jotain tahtoa siis miehelläkin on ollut.

    • Anonyymi

      Pariskunta on Variskunta... Varuskunta?

      noniin hahhah.. joku nainen joku nainen joku voi olla sotilaspoliisi ja itse joku kkk controller... siinä hyvä pari... en tiedä edes olenko ihastunutkaan... mutta räjähdemusiikki

      acdc TNT:
      https://www.youtube.com/watch?v=CiJeSSzu9Bo

    • Anonyymi

      åaöllla vpo pööa tpso hyvä' jos pääsee johonkin kaupungin hommiin vähäksikin aikaa jotaisvejakin siistimään... tuollainen työ niin, voi olla kyllä ötököitä niissä kasveissa.

      • Anonyymi

        Pyydä lääkäriäsi vaihtamaan lääkityksesi.


    • Anonyymi

      Jos mies tulee raiskatuksi, niin miten se voi saada erektion

    • Anonyymi

      Niinpä, suihin otto on " raiskaus ", hah hah hah!!!

    • Anonyymi

      Milloinka tulee uusi jako Lusmu-Lairo ÖLat3elaqsta..

    • Anonyymi

      tuollainen noniin.. jos haluaa menä nukkumaan jonkin naisen kanssa.. nukkumaan..

      • Anonyymi

        Joutuisinpa naisen raiskaamaksi edes kerran. Olisihan se mukava herätä, kun nainen imeä lutkuttais...


    • Anonyymi

      kpli pttu kiinni Valkeakoskella pikkutytön raIiakauksestraq 3päilrynä, joku ukko.

      Itseäni huvittaa vähän jos jos haluaisi nukkua... niin jotain 20-vuotiaiden naqistw3 että nukuttaisi hyvin..

    • Anonyymi

      Sitten kun kaikki naiset valittaa että valitsee enemmänkin karhun kun miehen

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      135
      2242
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      384
      1747
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      27
      1745
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1216
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      116
      1075
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      99
      1072
    7. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1024
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1013
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      907
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      888
    Aihe