Onko kellään kokemusta tai tietoa mistä voi johtua kun ulostuksen jälkeen joutuu käymään vessassa useita kertoja pyyhkimässä uudelleen kun tuntuu että ulostetta on vielä jäänyt jäljelle?
Jatkuva pyyhkiminen
9
3804
Vastaukset
- Pukamavika
Peräpukamat anaalikanavassa ainakin mulla aiheuttavat samaa vaivaa.
- Sanna86
no ihan sama juttu mulla. vaikka kuinka pyyhit niin tuntuu että sitä jää jäljelle. ja sitten jos ei koko ajan pyyhi niin uloste tms. hiertää ja tulee verta. siis vaikka sitä ei todella olisi paljon.
tuleeko teilläkin välillä verta? onkohan mullakin pukamat, sisäiset?- Pukamavika
Pukamapoimut työntyvät ulostaessa näkyviin ja niihin tulee helposti pieniä haavaumia jotka tihkuttavat hieman verta. Sulkeutuneenakin peräaukkoon jää niin paljon poimuja että on vaikea pyyhkiä puhtaaksi.
- Nyppypehva
Pukamavika kirjoitti:
Pukamapoimut työntyvät ulostaessa näkyviin ja niihin tulee helposti pieniä haavaumia jotka tihkuttavat hieman verta. Sulkeutuneenakin peräaukkoon jää niin paljon poimuja että on vaikea pyyhkiä puhtaaksi.
Huuhtelu ainoa oikea apu ulostamisen jälkeen. Lämmin vesi vanhin voitehista.
- Jonsuuri
Mulla lykkää haisevaa limaa anuksesta mikähän siinä sit on ??
- Tuskastunut.
Mulla on kans sitä rasvaa tullu 1993 vuodesta asti, eikä ukskään lääkäri tajua mitä se on. Haisee vähän ja on kuin moottoriöljyä. Polttaa pakaravaon punaiseksi ja vuotaa usein yöllä, kutiaa pirusti. Väittävät, että on krooninen paksunsuolentulehdus, itse luulen, että on hiivasyndrooma, koska on paljon samantyyppisiä oireita. Pirullinen vaiva.
- Juupani
Paat korkin perseeseen !
- siinä yksi mulkku
Sulle toivoisi tuollaisen vaivan.
- O.lli
HEH !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama204978Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä633996Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723574Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472443Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592328Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632113Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272067- 1241528
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361495