Narsisti tai ei:)

Narskuta naskuu...

15 vuotta, ehkä suotta, meni elämästäni hukkaan ns. "narskun" kanssa kamppaillessa. Salailua, pettämistä, manipulointia, haukkumista, fyysistä ja henkistä pahoinpitelyä, esimerkkinä” Olet yks vitun tapio, etkö oikeesti osaa, ei voi olla noin tyhmä, mitä sä siinä vapiset, mee nyt, ootko hullu? Mitä sä siinä vielä kyttäät, lähe nyt menee… ”Seurustelun alussa oli jo tunne, kuin 1 ihminen olisi ollut 2. Muistaakseni mainitsinkin asiasta. Eli tänään oli aivan erilainen kuin eilen...

On/off jatkui koko suhteen ajan. Meillä on 1 lapsi joka kärsii...Iskä haukkuu ja manipuloi. Auttaa kyllä esim. läksyissä, mutta voi sitä huudon määrää jos ei heti hetkeen ymmärrä…

Erottuani lopullisesti 4½ vuotta sitten, en tänä päivänäkään ole päässyt irti (eroon) kyseisestä ihmisestä. Tiedän, että en hänelle mitään merkitse, (josko olen koskaan merkinnytkään), mutta se tunnemyrsky, joka sisälläni velloo ei vain päästä irti.

Itse olen ilmeisestikin ns. läheisriippuvainen ja kaikin puolin muutenkin vinksahtanut persoonallisuus, mutta miten ihmeessä voisin vielä rakastua.

Kokemukseni jälkeen olen todella rikki ja huomaan tekeväni asioita joita en edes haluaisi... Aikaisemmin olisin halveksinut ja ehkä hieman moralisoinutkin ihmisiä jotka käyttäytyisivät näin.

En pysty luomaan "tervettä parisuhdetta" yhdenkään potentiaalisen miehen kanssa. Näen hänessä hetimiten "narsistisia piirteitä" tai sitten muuten vain kemiat eivät kohtaa.
Ikävää, mutta totta. Tällä hetkellä minulla on 2 miestä, jotka eivät tiedä toisistaan. Kumpaakaan en rakasta, ja tuntuu, että käytän vain hyväkseni.

Älkää ihmiset hyvät alkako suhteeseen joka tuntuu ihan liian hyvältä ollakseen totta:) Näin kävi minulle. Jalat ilmassa leijailin ensimmäisen vuoden... Putosin sitten maan päälle, korkealta ja kovaa. Mutta, että, 15 vuotta ja nyt kärsin sitten vielä toiset 4 ja ½ vuotta... Ehkäpä olen vapaa ja ehjä ihminen rakentamaan taas jotakin UUTTA!
Ei kait tähän mikään terapiakaan auta, eli kuinka kertoisin nykyiselle ”uhrille” että ei kannattaisi elämäänsä pilata. Kyseisellä ”narskulla” on eromme jälkeen ollut 4 tai 5 suhdetta joihin on ”uinut” lapsien kautta En haluaisi millään tavoin puuttua tekemisiinsä, etten vain leimautuisi katkeraksi ja hulluksi exäksi. Semmoinen en ole enkä semmoiseksi ala. Niin paljon kaikkea olen kokenut, että ei voi olla edes totta

0

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
        Maailman menoa
        85
        7426
      2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
        Maailman menoa
        115
        6143
      3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
        Maailman menoa
        158
        4274
      4. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
        Kiuruvesi
        37
        2933
      5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
        Maailman menoa
        225
        2926
      6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
        Maailman menoa
        78
        2856
      7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
        Maailman menoa
        86
        2571
      8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
        Maailman menoa
        90
        2308
      9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
        Ikävä
        186
        2229
      10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
        Kotimaiset julkkisjuorut
        43
        1696
      Aihe