Rakas veljeni!
Olen pettänyt kaikki. WinCapita oli suuri kupla, joka paisui ja paisui... ja enää ei ollut mitään tehtävissä. Tarkoitus ei ollut alun perin ketään pettää, vaan tehdä hyvää...en vain osannut tai kyennyt lopettaa kun alkoi menemään huonosti ja niin pidin systeemiä pystyssä. Tätä on jatkunut jo 4,5 vuotta. Aina keksin lisää uusia asioita Ja jäsenet laittoivat lisää rahaa... ja näin sain "tuotot/palkkiot" maksettua. Olin oravanpyörässä ja hirveiden paineiden alla nämä 4.5 vuotta, Harkitsin monen monta kertaa itsemurhaa, mutta aina keksin jollakin ulospääsyn… homma jatkui ja sain aina uuden mahdollisuuden. Ihmettelin miksei tämä kaatunut jo monta kertaa. Nuo mahdollisuudet taisivat tulla kuitenkin itseltään "saatanalta" ja loin systeemistä ”hirviön", joka koitui nyt monelle tappioksi. En voi mitään korvata.
Nyt viimein kaikki loppuu.
Olin jo päättänyt riistää itseltäni hengen, mutta en näin tehnyt. Päätin paeta ja olen nyt ulkomailla. Yritän edelleen luoda valuuttakaupalla varallisuutta jäsenille jotka menettivät varojaan. En voi tämän vuoksi antautua ja mennä vankilaan. Siellä olisin vain valtion elätettävänä, enkä voisi tehdä asialle mitään. Tämä kuulostaa tietysti naurettavalta, multa minulla on näkemys ja kokemus myös valuuttakaupassa onnistumiselle. Signaalit, joita tuotin toimivat hyvin… en vain tehnyt niiden pohjalta todellista kauppaa. Tähän on monia syitä. Yksi onnistumisen edellytys on että saan automaatin toimimaan signaalien pohjalta. Signaalijärjestelmästä minulla on jo paljon parempi ja toimivampi versio automaattia varten.
Minua surettaa ja olen epätoivoinen sinun puolestasi. Jos mahdollista, niin poista kaikki mikä liittyy minun ja klubiin.
Otan jossain vaiheessa yhteyttä lähiaikoina. Kerro millä tavalla: esim. prepaid-numero ja ajankohta. Haluaisin puhua myös rakkaalle äidille.
Yritä rakas veljeni jaksaa. Sano äidille rakkaat terveiset ja että yrittäisi olla murehtimatta. Ikävä on suunnaton. Samoin MarjaIle, Tytille, Iinalle ja muille rakkaat terveiset.
Toivon, että ette puhuisi mitään edellisistä suhteistani kenellekään ja muustakaan niihin liittyvästä. Olisi parempi hävittää tai piilotta kaikki kuvatkin mitä minusta on. Olen ollut yksin, kulkenut yksin, eikä tekemisistäni kukaan juuri mitään tiedä.
Kirjoitan teille paremman ja laajemman kirjeen lähiaikoina. Samoin kirjoitan tiedotteen mediaa ja viranomaisia varren. Tämä tulee saamaan todennäköisesti todella paljon julkisuutta ja minut revitään monella tapaa mediassa. Olen kaikki toteuttanut yksin tehden ympäripyöreitä vuorokausia koko tämän 4,5 vuotta. Vastuu on yksin minun, ei muiden.
Rakastavin terveisin
Hannu
Voi herranjestas..........
Selityksen mestari
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama245037Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634046Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve743612Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472473Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602348Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl762159Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272117- 1351654
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371515