Ei jaksa enää

KulissiAvioliitossa

Pitäisi pitää perhe kasassa,kulissia yllä.
Mies juo kaikki rahansa.
Tässäkö pitäisi esittää että ollaan pop ydinperhe,tila-auto ja talo omistetaan.
Tällä menolla konkurssi tulee.

Kadehdin onnellisia perheitä, kadehdin onnellisia äitejä,jotka tehneet rohkean päätöksen erota ja riuhtaista itsensä helvetistä pois.

Kauanko jaksan esittää ?

15

722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liemessämyös

Et ole kyllä ainoa.
      Teki niin tai näin, meni väärinpäin.
      Meillä meni oikeasti talo alta,mies joi työpaikan kirjaimellisesti ja niin ollen
      muutkin asiat meni päin prinkkalaa.
      Nyt ollaan sitten yhteishuoltajuusperhe.

• Vanhajayksin

Aika runsaasti näitä kulisseja tuntuu olevan,mutta useimmat ei uskalla ihmispelossa erota.
        Onhan se nyt vallan kauhistus,kun sitten alkaa juttuja kiertää ja ihmetellään.
        Jokaisen oma asia mitä sietää.
        Jos jaksaa esittää alkoholistimiehen rinnalla onnellista,niin senkun.
        Minä jaksoin lähes 20vuotta ja sitten tuli stoppi.

• päivis27
        Vanhajayksin kirjoitti:

Aika runsaasti näitä kulisseja tuntuu olevan,mutta useimmat ei uskalla ihmispelossa erota.
        Onhan se nyt vallan kauhistus,kun sitten alkaa juttuja kiertää ja ihmetellään.
        Jokaisen oma asia mitä sietää.
        Jos jaksaa esittää alkoholistimiehen rinnalla onnellista,niin senkun.
        Minä jaksoin lähes 20vuotta ja sitten tuli stoppi.

Älkää pitäkö kulissia yllä, vaan riuhtaiskaa itsenne pois ja alkakaa ELÄÄ. Me eletään täällä vaan yhden kerran. Apua saa kyllä kun sitä vaan hakee, ja mitä hemmettiä kannattaa välittää muista ihmisistä. Tiedän kyllä että voimia tarvitaan, mutta kertokaa ystävillenne ja ammattiauttajille tilanteestanne. ROHKEUTTA kaikille kulissiliitossa eläville, kaatakaa kulissit.

• jaahasjaaa

Miks pitäs esittää mitään? Itse oon nähny koko elämäni sitä kun omat vanhempani aikoinaan eivät ymmärtäneet erota just tuon syyn takia ja mitäs nyt kävikään erosivat 20 vuoden naimissa olon jälkeen ja hienohan sitä on 50 vuotiaana alkaa elää itselleen ja miettiä mitä itse haluaa.. oikeesti järki käteen täällä vaan kerran eletään ja ei pidä miettiä mitä muut ajattelee vaan sitä mitä sinä itse haluat. Hulluhan sä oot jos odotat vaan että asiat korjaantuu ja kyllä tää tästä. On se lapsillekin parempi kun on "turvattu" arki, TOIMI!
      Se on noissa pienissä kylissä vaan valitettavan monella tuo asenne että mietitään mitä muut ajattelee.. mitä väliä sillä on?

• Yhteishuoltaja/lh

Miettikää muuten kun puhutte YKSINHUOLTAJISTA...
      Jos paperilla on isi ja äiti eli yhteishuoltajuus niin silloin kyseinen lähivanhempi,yleensä äiti,ei ole yksinhuoltaja.

Jos on tapaamisoikeus isällä ja vaikkei sitä isä käyttäisikään,silti he ovat yhteishuoltajia.

Monesti sotketaan sanat yksinhuoltaja ja yhteishuoltaja.

• Yhteishuoltaja/lh

Ja täällä Pieksämäellä todellakaan ei kannata välittää mitä ihmiset ajattelee,sanoo tai tuo katseillaan ilmi.
        Eletään vain kerran ja juuri sillä tavalla kuin haluamme elää ja yleensä kai ihmiset haluaa elää onnellisesti elämänsä.

• Säälittävää

"meidän perheessä on sentään isä" sanoo eräskin muide.
      Niin mutta minkälainen isukki se onkaan.
      Alkoholi soljuu kurkusta alas harva se päivä ja ilta.
      Joi jopa työpaikkansa.
      Äitylillä taas kuluu nappeja,kun pää ei kestä.

Kannattaako tuossa enää yrittää esittää parempaa perhettä!
      Kysyn vaan.

• Arkipäivänenkeli

Jokainen on oman onnensa seppä.
      Täytyy elää sillä tavalla kuin kokee olevansa onnellinen.
      Olen nähnyt monia henkilöitä jotka on jo vaipuneet masentuneeseen tilaan ja
      eivät edes tajua enää lähteä perhehelvetistä.
      Sitten sitä vain juodaan ja otetaan nappeja lisää ja huudetaan tuskaa öisin humalassa.
      Haluaisin ja voisin auttaa jos joku kaipaa olkapäätä.

• Tunnekylmäkö

Miten minä en koe edes sääliä näitä perheitä kohtaan joissa viina virtaa isolla kädellä ja on ties mitä ongelmaa.
      Anteeksi jos olen kylmä ja tyly ihminen.
      Olen itse vela eli vapaaehtoisesti lapseton ja miestäkään ei kuulu elämääni.

• kokeile vaan

Se on vaan otettava itseään niska kiinni ja muutettava kelkka parempaan. Ei se tilanne siitä miksikään muutu, mutta aika kulkee ja menee vaan pahemmaksi. En tiedä onko teillä lapsia mutta jos on niin lapsillekin se on helpompi ratkaisu kuin tuollainen elämä. Kaikesta kyllä selviää ajan kanssa.

• fogus

moi ! ei tuommoinen ole ihmisarvoista elämää ,jaksaisitko tavata ,minut on petetty ,siispä läksin omaan asuntoon ,aviliittomme kesti 32v kirjoita ,jos haluaisit vaikka tavata ,olen täältä pieksämäeltä ,puh.0401756696 nipa

• avioero vireillä

Vai on kohtalotovereita, voi luoja miten loppu olen.

• Ketjunaloittaja

Nipa, nyt ei ole voimia tutustua uusiin ihmisiin. Ehkäpä joku päivä rohkenen ja otan yhteyttä.
      Kerään ensin elämäni sirpaleita kasaan.
      Voimia Sinulle myös!

t. Riitta

• M 53

Ei kannata esittää mitään! Ota avioero, niin pääset siitä helvetistä missä nykyään elät!

• idiooooootit vittu

Esitystä ne on monet perheet,on se nähty,.. ja sit ollaan olevinansa onnea täys...ahahaaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      37
      2993
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      34
      2228
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      48
      2149
    4. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      79
      2009
    5. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      54
      1726
    6. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      56
      1465
    7. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      16
      1432
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      45
      1279
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      111
      1186
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      905
    Aihe