pro hotellin kerikset on aivan törkeen kalliita kimmon sohva varsinki
pro hotellin kerikset
51
2015
Vastaukset
- N00b ?
Lol, k1mmo sohva ei oo kallis, ette vaan jaksa säästää pixeleitänne. ;D sitten toienn vaihto ehto on vaihtelu / uhka pelaus mulla on 70 k1mmoo joista 40 ite ostanu ja loput saanu pelaamal :D
- 21poika
mulla on yli 300000 tuhatta pikselii xD
- sdfgdsfg
ei ne K1mmon sohvat ei oo kalliit kaikki vaan ostaa jotain krääsää joho menee kaikki rahat turhaa kun voi oottaa toisii parempii keriksii
- xxxx
noob
- keris
mul on ollu kaks oisko keris koodei pliis kertokaa
- Noob.
Keriskoodei ei ole olemassakaan -.- Dumbass.
- dresii45
Noob. kirjoitti:
Keriskoodei ei ole olemassakaan -.- Dumbass.
muttA eikös raha koodeja oo.kutsukaa mut kamuks ois kivaa oon myös aika rikas nimi merkki on mun tyypin nimi.
- kulinius
Kimmot ei oo kalliita verrttaina esim kh:oisii
- RS1402 Proossa
Jaa en tienny et kh:hon tarvitsee pixeleitä -.-
- TRUE PRO FAN!!
Noob ne on kolei ei pixelei ja K1mmon sohva ei ees oo kallis mutta kuten Noob sano ni kaikenlaisii keriksii voi voittaa uhkapeleissä mutta jos voitat niin joku peelo voi peelota sun voittos tässä on pari peeloo : KultaKoira, Kristian63, simpsonit
Eli kannattaa mennä pelaa uhkapelei jollekki luotettavalle tyypille - hdbvmdtj
www.habflash.net
- jonne_laakko@hotmail
mun nimi proos on DCtyyppi ja taso on 1000 ja kerikset 348 ;) tuu vaihtaa
- pro hotelli.fi
mulla on kaikki holo puut ja spider pokaali ja D-muna
jos jollain on p-kingi hopea lohis vihree cola tai lewa kommentoi ja kertoo kommentissa mikä keris on:)))) ja oon DCtyyppi- pro kunnku
mul on p-kingi ja hopee lohis ja vihree cola ja lewa ja muuta...................
- Prokerikset
Mul ön 10 kultast sohvaa .. Ruskee lattia x9. Viis punasta lohista. 29 Lilaa lohista. 17 sinistä tyynyä. Kaks supermario pun eggii. ja kaks lewaa. Repikääs siit /:
- prooo tyyppi
holo puut eikä spider pokaalit ei oo kerei
- hhhhhh4
V*tun vajaa se sano p-kingi hopea lohis vihree cola lewa
- TheSkigu
Huoh teitä :D Mun kamulla on 5 pun lohista (staff rare), angel dragon, t holo yms..
Ja sen hahmo siis on Equal, ja sen vanha hahmo on LuumuC - Salaista tietoa
Olen kuullut huhua että näiden keltaisien sohvien arvo tulee nousemaan tähtilukemiin
- TheSkigu
Staffit veikkas että nousis arvo pariin kingiin, mutta niin ei tapahtunut. Omaani myyn jtn 500 harkolla ja sain myytyä ;)
- RaSVAKEitiN
noobs joku k1mmo on iha arki päivä keris ehk 0,2 ja joku kingi nii niil pelaa päiväs varmaa 10 kertaa jos haluutte tietää jtn arvokkait keriksii nii esim. vaik ph,kh,lewa,tikkari ja vaik joku mehis?!?!?!
- Olen jo kerran kommannut
Ja h-, fire-, jade-, yms lohikset on arvokkaita. Jädeistä calippo, ja mehiksistä pun mehis. Holoista arvokkain taitaa olla punainen holopoika..
- pro kunkku
LoL!!mul on 98 pun lohist 70 valk lohist ja 10 kult lohist ja 5 sin lohist, pronssii ja oranssii kumpiakin 3
- xDDD
Lol itelles -.- Valkoset ja punaset lohikset on vip katassa, ja kultaset ei oo arvokkaita..
- pro kunkku
xDDD kirjoitti:
Lol itelles -.- Valkoset ja punaset lohikset on vip katassa, ja kultaset ei oo arvokkaita..
ja en ees oo vip xDDD
- ei vtu näitten kaa:D
pro kunkku kirjoitti:
ja en ees oo vip xDDD
no oho hui kamala
- Yemaspea
Hankkikaa ees cheetos -.-
- 15+5
Mun arvokkaimmat kerikset on sky ja cheetos xD
- pro kunkku
mul on 3 cheetosta ja 2 sky..sit kaikkee
- ;;;;DDDDD
peelot ovat te ihan nordit :DD
- Daim2
joo mul on 1243 Kingi 2132 lohista ja sitte 10000 kimmoo!! OOn toistaseks Daim :) Kaikki www.prohotelli.net
- Guator
Huoh. Bob marley throne = 260 kingiä. Flame egg = 20-80 kingiä. 7-11 Cooler 20-60 kingiä. Batman throne = 457 kingiä. Toteemi yli 200. Miten kimmot voi olla kalliita...
- Evondor
Guator niinpä!
- Lolh (;
ookoo, mul on 73 mehist, 43 kimooo, 12 lewaa, 5 habbo colaa, 1 punane lohis (ei fatal) ja sit p kingi ja jotai muut ja 14 kultast lohist ja 6 pronssist j sit 19 hopeeta ♥
- Luls.
No, kerro sitte sun käyttäjänimi. xD
- Breadd
Saatanan retut :D:D Hankkikaa elämä pojat....
- ....................
Menkää Lutkuttaa Daimin pientä gyrbää niin voitte saada jtn arvokasta ja voitte sitten maustaa sitä muille mällit suussanne.. niinhän ne muut mulkerot jolla on tommoottii 500 kingin arvosii romui tekee
- ES-kikkeli
Koko pro hotelli on iha paska paikka...
- Pehmotu007
Proossa on hauskaa. Mut haluaisin kysyy staffeilt et jos on staffi pitääkö työskennellä tietsikal?
- Thevake98
No moroo! Mul taas onkin mehiksii 100 ja lewoja 10 ja 40erillaista kingii oon voittanut kaikki pelaamalla
- TYHMÄT!
K1mmo sohvat ovat olleet kaupassa niinkuin suurin osa kerikseistä.K1mmo sohva moksoi myös pikseleitä! USKOKAAJO SE!
- Sar ka
Onko ollu oikeesti?
- Nub :D
Bitch please :D. Bob Marley Kingi,Fire Dragon Egg,Fire Dragon,Jade Dragon,Batman Kingi, Cheetos,Paula, Planet of Ethernity,Planet of love, jne jne....
- vaihtis hullu
Mun keris vaihtis, kiera123 :-) tulkaa sinne
- houhou noob
Mikä on keriksen toinen nimi? :)
- sosuli3
Pro hotellin kerikset ei oo arvokkaita jos on rikas!! :D kun mulla on 121 p kinggii ja lewoi 104 ja Habbo cola konei 80 ja niin pois päin :DD niin voin hankkii mitä tahansa! ja on koodei olemassa tiedoksi oon kaikki hankki nut koodeila :D
- Paska Promottoori
jaa mul riittää kingejä ja kultaisia nurmikkoja ja laser-portteja Annanko vinkin mista saatte vitusti keriksiö?? PRO HOTELLIIN KIRPPIS!!
- ripulinkerikset
kirppiksel on joku 10 kertaa kalliimpää kun arvo on vain vip keriksii saa alle 20000kolel
- pellepin1
paljonko sienet keriksen arvo on?
- mummuska1
no mul on lewa ps2 joka on oikeesti olemas sitte k1mmoi 31 p kingei 35 ja tikusi 6 ja pun lohiksii 43 hopeita lohiksii 23 kultasia 21 enkelilohiksia 2 ja habbo kolaa 2 ja muuta et repiikää vittu siitä
- x2000000000x
Mulla on 56 k1mmoo ja 67 lewaa krääsää 366 kingei 47 ps 3 ps 1 ps 2,, ja kultasii ruhoi 98 ja kultanen pokaali hopee pokaali ja pronssi pokaali...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama204978Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä633996Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723574Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472443Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592328Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632113Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272067- 1241528
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361495