Monet tutkivat Jumalan sanaa löytääkseen sieltä ristiriitoja joihin voisi tarttua. Hyvin ovat löytäneetkin, kun näitä palstoja lukee. Joka päivä ovat omia harhojaan yrittäneet todistella näillä uskovien palstoillakin.
Yksi tie vain pysyy löytymättä, HÄN josta KOKO RAAMATTU TODISTAA. Tie iankaikkiseen elämään Jeesus Kristus Herramme ja vapahtajamme.
1. Kor. 1:18-25 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. Onhan kirjoitettu: "Minä hävitän viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi."
Missä ovat viisaat? Missä kirjanoppineet? Missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hullutukseksi?
Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat, koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta, me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus, ...
... mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus. Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset.
Seuratkaapa huviksenne, ateistit tulevat varta vasteb tänne, käyvät joka päivä kristittyjen päälle häväistys ja valhevisteinneen.
Miksi?
Jos asia olisi niin kun he valehtelevat itselleen ja muille, niin yhtäkään ateisitia ei kertaakaan käsivi täällä, ei edes pientä palkkiota vastaan.
Nyt aktiviteetti on aivan käsittämätön. Joka päivä käydään kymmeniä kertoja valehtelemassa ummet ja lammet, miettimättä ollenkaan kenen käskystä tullaan uskovien palstoilla.
MIettikääpä hieman jos olette yhtään imbesilliä viisaampia. Joukossamme on suuret määrät kristittyjä jotka seuraavat onnellisina ja kiitollisina Jeesusta, näin on tapahtunut jo 2000 vuoden ajan, eikä yksikään Jeesuksen seuraaja ole pettynyt.
JOs Raamattu olisi valetta kuten te väitätte, siitä ei olisi ollut jälkeäkään 2000 vuoteen. Näin se piru teitä vie valheen verkossa kohti kadotusta, ihmisparat.
Jumalan sanan ei auta ketään ellei ole uskoa
17
73
Vastaukset
- su
Pidäppäs turpas kiini helvetin hevosmies. Sinä et pysty puhumaan toisten ristiriitoja täältä hakemasta. Sinä itse olet raamattusi ja saatanasi kanssa ristiriidassa tuomioillasi rukouspyyntöjä, tai paremminkin paholaisilta apua tuskiisi pyytämässä. Vai syytätkö sitä valheeksi vielä.
Itse olet häisemässä toisinajattelevia, samalla häpäiset Jeesuksen siinä kirouspyyntösi kanssa. Voi voi sinua, kuinka aktiivinen olet huutamaan Jeesusta joka tuomiosi välissä. Sinulla ei ole kenellekkään hyvää sanaa sanottavana . Vain itesllesi. Et ole Jeesuksen kanssa onnellinen kun jatkuvasti pi/run hädässäsi purnaat ihmisten pahuutta.
Miksi?
Koska olet tekopyhä helvetin hevosmies. Varsinainen räksyttävä rakkikoira, joka on kiini kopissasi, että haukut kaikki ohikulkijat.
Salakavala sääreen purija. Kopin vieressä lukee, Varokaa vihaista vesikauhuista verikoiraa.
Täällä ei löydy yhtään vertaistasi hyeenaa. Toiset lestadiolaiset ovat virheineen kuin mansikat kedolla,missä sinä mansikantäi olet niitäkin järsimässä syntisillä leuoillasi. Haluat myrkyttää kaikki kedoilla kasvavat Luojan luomat sen paholaisen määräyksestä.
Tätä tulee, kun sitä rukouksessasi pyysit!- Jumala ompi linnamme
Moi savon pappa...
Tuhtia tekstiä...
mutta niin totta... - tuhtia mutta totta
Jumala ompi linnamme kirjoitti:
Moi savon pappa...
Tuhtia tekstiä...
mutta niin totta...Piru sai naisesta äkkiä kaverin rinnalleen. Näinhän se Eevallekin käivi aikoinaan.
Ensiksi luulin että nimimerkki Jumala ompi linnamme olisi oikea uskova, mutta olikin vain kukkahattutäti. - Jumala ompi linnamme
tuhtia mutta totta kirjoitti:
Piru sai naisesta äkkiä kaverin rinnalleen. Näinhän se Eevallekin käivi aikoinaan.
Ensiksi luulin että nimimerkki Jumala ompi linnamme olisi oikea uskova, mutta olikin vain kukkahattutäti.Ja taas alat ilman parempaa tietoa räksyttää Jumalan lapselle...
Mikä sinä olet parjaamaan minua, joka rakastan lähimmäistäni ja haukkumaan savon pappaakin piruksi...
Mikä oikeus sinulla on panetella uskovaisena näin kauhealla tavalla ihmisiä...
Mene nyt hyvä mies peilin eteen...etkö tosiaankaan näe tilaasi missä olet...
Minä olen Jeesuksen verellä pesty Jumalan lapsi....
Kuinka voisin vihata ketään...meidät on kutsuttu rakastamaan ja siunaamaan...
Miksi vihaat savon pappaa niin paljon...hän on kuule samanarvoinen ihminen kuin mekin kaikki...
Mistä vihasi kumpuaa tuollaisella voimalla....
Voi....voi...
- teu.
1 Kor 1:18-29 . Kreikkalaisille oli laajalti ominaista VIISAUDEN tavoittelu (22.)
"Viisaustiede " eli Filosohfia kehittyi ensimmäisekasi kreikkalaisten keskuudessa , Ihmisviisaus ei kuitenkaan auta ihmistä Jumalan tuntemiseen pelastukseen ja
todelliseen , elämään . Tähän tarvitaan evankeliumi ristiinnaulitusta ja ylös nou-
seesta Kristuksesta sekä Pyhän Hengen vaikuttama usko häneen .
Sanat että kristittyjen joukossa "ei ole monta inhimmillisesti viisasta , ei monta mahtavaa , ei monta jalosukuista," toteavat , että joitakin sellaisia on . .
Todellinen omantunnon herätys ja Uudestisyntymisen hävittävät ihmisestä oman viisauden ja voiman kuvittelun vaikuttaen hänessä nöyrää lapsenmielisyyttä , jota ilman hän ei pääse Jumalan Armonvaltakuntaan eikä ymmärrä sentotuuksi ( Mat. 11:25,ja 18:3. ).- Jumala ompi linnamme
Näin on veli Teuta...
Paremmin ei voisi sanoa...
Siunauksin...
Siunauksia myös savon papalle...
- v.r.e4-
sinulle kelpaa luciferilaisena rikollisen Paavalin opit!
Mistähän se johtuu, ettei sinulle ole Jumalan ja Jeesuksen Lain sanalle käyttöä?- pysys ny aisois
Johtuu siitä, että Raamattu ei tunne Jumalan ja Jeesuksen lakia ollenkaan.
Jumala Jeesus ja Pyhä Henki on YKSI Jumala. - Jumala ompi linnamme
pysys ny aisois kirjoitti:
Johtuu siitä, että Raamattu ei tunne Jumalan ja Jeesuksen lakia ollenkaan.
Jumala Jeesus ja Pyhä Henki on YKSI Jumala.Sinut laitetaan aisoihin Jumalan toimesta...
Herra näkee kaiken...
Heippa.... - Jeesus auta ihmistä
Sinut laitetaan aisoihin Jumalan toimesta...
Herra näkee kaiken...
Heippa....Uhkailetko sinä julkisella palstalla Ja vielä Jumalan nimissä lähimmäisiäsi? Sanoisin jo jotakin, mutta ilmeisesti ole sairastunut?
Herra näkee kaiken todellakin, Kiitos Jeesus armostasi ja rakkaudestasi minua kohtaan. Hallelujaa!!!
Miten ihmeessä ihmisestä voi tulla kahdessa päivässä Jeesuksen omia vainoava häirikkö? Tuollaista käännöstä en ole vielä ennen nähnyt. - Jumala ompi linnamme
Jeesus auta ihmistä kirjoitti:
Uhkailetko sinä julkisella palstalla Ja vielä Jumalan nimissä lähimmäisiäsi? Sanoisin jo jotakin, mutta ilmeisesti ole sairastunut?
Herra näkee kaiken todellakin, Kiitos Jeesus armostasi ja rakkaudestasi minua kohtaan. Hallelujaa!!!
Miten ihmeessä ihmisestä voi tulla kahdessa päivässä Jeesuksen omia vainoava häirikkö? Tuollaista käännöstä en ole vielä ennen nähnyt.No hyvä, kun joku Jumalan voimassa uskaltaa sinuakin ojentaa, kun sinä aina olet muita ojentamassa ja neuvomassa...eikö niin?
Mielestäni en ole häiriköinyt palstalla, enkä muutenkaan rumia sanoja toitotellut, vaan lähinnä Jumalan Rauhaa ja siunausta lähimmäisilleni toivotellut.
Anteeksikin olen osannut pyytää tarpeen vaatiessa....
Jumalalle kiitos ihan terve olen, ei edes flunssa ole iskenyt...
Lopuksi...Kiitos Herra rakkaudestasi ja armostasi kaikkia palstalaisia kohtaan...
Voimia ja jaksamista eteenpäin...
- TÄST VÄHEMPÄÄ, EI
Monet tutkivat Jumalan sanaa löytääkseen sieltä ristiriitoja joihin voisi tarttua. Hyvin ovat löytäneetkin, kun näitä palstoja lukee. Joka päivä ovat omia harhojaan yrittäneet todistella näillä uskovien palstoillakin. MONET TUTKIVAT LÖYTÄÄKSEEN JUMALAN,,
Yksi tie vain pysyy löytymättä, HÄN josta KOKO RAAMATTU TODISTAA. Tie iankaikkiseen elämään Jeesus Kristus Herramme ja vapahtajamme. MISTÄS TIEDÄT?
1. Kor. 1:18-25 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. Onhan kirjoitettu: "Minä hävitän viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi." MIKSI VIISAUS PITÄÄ HÄVITTÄÄ? MIELUIMMIN TYHMYYS, MITÄ TÄÄLLÄ ESITETÄÄN,
Missä ovat viisaat? Missä kirjanoppineet? Missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hullutukseksi? EI, JÄRKI ON JUMALAN LAHJA.
Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat, koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta, me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus, ...JUS JOO,,
... mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus. Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset. HUONO KÄÄNNÖS
Seuratkaapa huviksenne, ateistit tulevat varta vasteb tänne, käyvät joka päivä kristittyjen päälle häväistys ja valhevisteinneen. MIELIKUVITUSJUTTUA ALOITTAJALTA.
Miksi?
Jos asia olisi niin kun he valehtelevat itselleen ja muille, niin yhtäkään ateisitia ei kertaakaan käsivi täällä, ei edes pientä palkkiota vastaan.
Nyt aktiviteetti on aivan käsittämätön. Joka päivä käydään kymmeniä kertoja valehtelemassa ummet ja lammet, miettimättä ollenkaan kenen käskystä tullaan uskovien palstoilla.
MIettikääpä hieman jos olette yhtään imbesilliä viisaampia. Joukossamme on suuret määrät kristittyjä jotka seuraavat onnellisina ja kiitollisina Jeesusta, näin on tapahtunut jo 2000 vuoden ajan, eikä yksikään Jeesuksen seuraaja ole pettynyt.MITEN PERUSTELET?
JOs Raamattu olisi valetta kuten te väitätte, siitä ei olisi ollut jälkeäkään 2000 vuoteen. Näin se piru teitä vie valheen verkossa kohti kadotusta, ihmisparat. TÄTÄ LISÄÄ.- Jumala ompi linnamme
Moi teu,
Rukoillaan Jeesuksen omien puolesta...
Siunauksia ja hyviä öitä... - Kansaa Herralle
Moi teu,
Rukoillaan Jeesuksen omien puolesta...
Siunauksia ja hyviä öitä...Lähetystyö on jäänyt peräti vähälle huomiolle. Uskosta osattomat ovat Jumalalle yhtä tärkeitä kun me uskovatkin. Heidän pariinsa meidät on lähetetty, ja työtä riittää.
- Jumala ompi linnamme
Kansaa Herralle kirjoitti:
Lähetystyö on jäänyt peräti vähälle huomiolle. Uskosta osattomat ovat Jumalalle yhtä tärkeitä kun me uskovatkin. Heidän pariinsa meidät on lähetetty, ja työtä riittää.
Kaikkein tärkeintä tässä nyt on rukoilla uskoville oikeanlaista käytöstä, miten kohdata lähimmäisiään ja minkälaista kieltä käytetään...ei rumaa kielenkäyttöä eikä muiden palstalaisten aliarvioimista ja hiiteen toivottelua...
Kyllä tässä työsarkaa riittää,että saadaan Jeesuksen arvon mukainen käytös toimimaan tälläkin foorumilla.
Täälläkin käy uskosta osattomia lähimmäisiämme...millaisen kuvan he saavat, jos täällä heti ollaan pois ajamassa ja rumasti puhutaan...
Kyllä se alkaa ihan läheltä...
Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi...
Aloitetaan tästä ennenkuin lähdetään kauemmas kalaan...
Hyvää yötä...Jeesus myötä...
- teu.
Samaa mieltä , kylä joku on liiankauan jo sarkastisia lausuntoja
tehnyt joa otamme LLL:n joka oli sarkastinen , hän kyllä kauhistuisi
nyt täällä olevia tekstejä , otetaan huomioon Lähetys työ Meikäläisyydessä
jos joku in lähdössä jonnekin ,vaikkapa kentälle , ja täräyttää IMBESILLI .
sanan ensin saa varmasti viikon puhua kauniisti että saa paikatuksi
virheensä , olkoon se kuka tahansa meistä , niin ei pidä käyttäytyä .
Jos sitten annetaan joku arvo , aeistille , tietenkin se on väärin ,vasta
sen jälkeen JUMALAN sanan mukaan voidaan ,arvo antaa kun hän
on parannuksen tehnyt ,,sitä ennen hän on (vaikka impesilli ) mutta
ei sitä ole lupa sanoa hänellekkään , me ei voiteta sillä sanalla mitään
mutta omalla itsehillinnällä me voitamme paljon jopa Jeesuksen armon
eikö se olisi valtavan suuri asia .
Mark. 14:24. Ja Hämn sanoi heille : "Tämä on minun vereni ,LIITON VERI ,joka joka vuodatetaan monen edestä .
Mark, 14:25. Jeesus sanoo: Totisesti minä sanon teille Tästä minä en juo
Tässä kohtaa Mark. 14.24 . LIITON VERI.joka vuodateaan monen edestä
Koska , Ristillä , ja siitä alkaa UUSI LIITTO. USKOTKO.
HENGELLINEN uUSI tESTAMENTTI ALKOI KAANAN HÄISTÄ .(ihmeteko)
Valtakunnassa.- Jumala ompi linnamme
Niin veli teu...
Mark.14:23-24...Ja Hän otti kalkin, kiitti ja antoi heille. Ja he joivat siitä kaikki.
Ja Hän sanoi heille: tämä on minun vereni, sen Uuden Testamentin, joka monen edestä vuodatetaan....
Niin Jeesus sanoo Mark. 14:25..Totisesti sanon minä teille: en minä suinkaan silleen juo viinapuun hedelmästä, siihen päivään asti kuin minä sen juon uuden, Jumalan valtakunnassa...
Pääsiäinen on tulossa ja Herramme elää ja tarkkaavaisesti katsoo omiaan...
Ihana tietää, että Hyvä Paimen pitää meistä pienimmistään huolta laupiaalla Rakkaudellaan...
Jumalan Rauhaan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama295089Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644081Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve773647Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732718Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1502506Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602378Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792189Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272147- 1351674
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401538