Vitun akne saatanan vittu. Voi vitun vitun vittu!

AAAAAAAAAAARRRRRRRRR

Ei helvetti mua vituttaa mun akne. Saatana oon syönyt 6kk Roaa ja akne on lähtenyt ihan hyvin, mutta koko naama on silti ihan vitun punainen. Akne oli niin vitun paha, että ei se varmaan lähde vielä pariin vuoteen. Saan mennä laserkuorintoihinkin vasta vuoden päästä, kun on niin huonossa kunnossa iho.

Voi vittu kun se on väärin. Ei jaksa enää mennä uloskaan, kun kaikki katsoo kuin jotain hullua. Ei vittu kun just mun piti saada akne. Olen yrittänyt kestää ihoni kuntoa niin vitun kauan, mutta ei se vaan parane. Vittu kun ärsyttää, miten kaikki vaan sanoo, ettei kukaan huomaa. En ole niin saatanan tyhmä, ettenkö osaisi ajatella itse ja katsoa peilistä.

Vittu mä angstaan ekaa kertaa elämässä saatana. Ei vaan jaksa tätä vitun paskaa. Voi vitun vitun vitun vitun vittu. Tätä vitun oksennuspaskaakin on jatkunut varmaan 4v. Akne pilaa mun koko elämän. Tää on niin vitun kullista. Haistakaa vittu koko maailmankaikkeus. Jumalakin voi haistaa pitkän paskan. Vittu mikä homo sekin on. Saatanan kullinimijä.


ps. sori avautuminen :D
pps. oli pakko...

11

1564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimi erkki

      Akne on p*aska juttu. Yritä tsempata vaan. Akne ei ole kuitenkaan ikuista, vaikka siltä tuntuu.

    • pizzafaceeee

      perseestä on, tiedän tunteen..... muista ettet ole yksin

    • wetwaet
      • UncleDolan

        tapatko vaikka itsesi?


    • swetwsetet
    • toimii.

      oon kuullu että kanankakka auttais pahimpaankin akneen. biolan 5kg säkkikin maksaa vain 100 euroa. suosittelen koittamaan

      • kakat naamalle

        oi vitsit, on noin kallistakin niin pakkohan sen on toimia! pitää heti ens yöks laittaa kanankakat naamalle! toivottavasti ukkokin tykkää siitä luomutuoksusta.


    • Ensiavuksi suosittelen kuorintaa salisyylihapolla joka on todella tehokas keino akneihon hoitoon. Salisyylihappoa ja muita kuorintaliuoksia olen itse tilaillut täältä: www.chemicalpeelshop.mycashflow.fi.
      Uskon että sinulla on hermot riekaleina ja usko mennyt! Tsemppiä. Tiedän kyllä miltä sinusta tuntuu...

    • tsemppaaja**********

      Tsemppiä!!!

      Olet vasta päässyt parempaan vaiheeseen aknesi kanssa. Ei ole ihme, jos iho punoittaa roa-kuurin vuoksi, mutta hei - olet jo päässyt finneistä voiton puolelle! On ihan varmaa, että punoituksestakin pääset, ja onhan se punoitus pieni ongelma finnien rinnalla. Olen varma, että selätät taudin ja lähetän sinulle ja kaikille muillekin finnien kanssa taisteleville roppakaupalla voimia ja halauksia. Olin vasta äsken itse vastaavassa tilanteessa. Minä löysin avun Clindoxyl-geelistä.

    • PASKA LÄJÄ

      VITTU JUUSTORAATIMELLA VAAN NII SE VITUN NAAMA EI KUKI

    • Vitunvitunvittusaatana

      mä tiiän ton tunteen niin vitun hyvin. Saatanan akne vittu oon tapellu sen kaa varmaa 2 vuotta eikä se VITTU VAAN LÄHE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe