olematon esileikki

minävain_

Meillä ei esileikkiä harrasteta juuri ollenkaan. Mies vähä suutelee ja hivelee ja törkkää sen sitten sisään. En ehdi kostumaan, joten seksi sattuu aluksi puhumattakaan tosta sisään tulosta. Miehelläni on aika iso. Mutta miehen mukaan on kuulemma ihan normaalia ja ok, että aluksi vähän sattuu. Siis minuun. Olen toivonut enemmän esileikkiä alkuun, mutta mies ei oikein tiedä, mitä tehdä. Pitkäaikainen exänsä kuulemma kostui heti, eikä halunnut mitään alkulämmittelyjä, joten ei hän kuulemma enää osaa. Itse olen melko kokematon, enkä siksi osaa keksiä mitään. Jotain vinkkejä onnettomaan esileikkiin?

251

15212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • romame

      Mietit vaan että mikä sinut saisi kostumaan. Kokeilkaa kaikkea! Ei voi tietää ellei kokeile... Itselläni on vähän pöhkö keino kostua aivan mielettömästi, tykkään siinä vaiheessa kun päällä on vain alusvaatteet ja minä makaan vatsallani sängyllä, että mieheni hinkkaa itseään minua vasten :'D Kalsarit yllään tai ilman. Hupsua mutta toimii molemmilla. Sen jälkeen suutelemme, hiplailemme ja pyörimme toisissamme kiinni sängyllä. Sitä kun tekee jonkin aikaa (huom. ei mitään 30 sekuntia) niin ei sisääntulo satu vaan tuntuu tajuttoman nautinnolliselta.

      Eli sano miehellesi, että antaa vain mennä, suutelee, koskettelee ja huokailee. Tee sinä samoin. Se ottaa aikaa mutta on sen arvoista, eikä tuo normaalia ole että aina tuntee kipua ensimmäisillä vedoilla. Kyllähän se minullakin vähän enemmän tuntuu kuin sitten viimeiset vedot, mutta ei sen sattua kuulu. Minunkin miehelläni on iso kalu ja itse olen turhankin tiukka joten usko minua.

      • kaamoskaap

        Ehkä kannattaisi puhua....


      • kielimies 21

        kunnon mies nuolee naisen pillun.samoin nainen into himoisesti ottaa mieheltä suihin ja runkkaa samalla,kyllä pillu kastuu ja rajut orgut
        panomies..


      • onnellinen narttu
        kaamoskaap kirjoitti:

        Ehkä kannattaisi puhua....

        Jospa kokeilesi jotain liukastusainetta , ja älä ajattele että nyt se sattuu,minäkin olen hieman hidas kastumaan mutta kyllä mieheni odottaa että minäkin olen mukana ja saan orgasmin että tuntuu kuin tukka lähtisi päästä.Nyt rupee haluttaan.


      • pink fluid

        SAAMATON MIES..... heitä pois....

        muitakin olisi


      • hehe

        Että iso kalu ja tiukka reikä ? Höpö-höpö ! 8)


      • kaikki kotona?
        kaamoskaap kirjoitti:

        Ehkä kannattaisi puhua....

        Ehkä kannattaisi vaihtaa miestä?
        Tai opetella kertomaan, mitä itse haluaa?
        Mikäli olet masokisti ja haluat sinua satutettavan, osta edes liukuvoidetta, etteivät paikkasi mene ihan rikki?
        Kai ymmärrät, ettei tuollainen ole normaalia seksiä?


      • Viisas
        hehe kirjoitti:

        Että iso kalu ja tiukka reikä ? Höpö-höpö ! 8)

        NAISTEN MIELESTÄ AINA JUURI HÄNELLÄ ON TIUKKA =)


      • pyllynkostutin
        onnellinen narttu kirjoitti:

        Jospa kokeilesi jotain liukastusainetta , ja älä ajattele että nyt se sattuu,minäkin olen hieman hidas kastumaan mutta kyllä mieheni odottaa että minäkin olen mukana ja saan orgasmin että tuntuu kuin tukka lähtisi päästä.Nyt rupee haluttaan.

        Pyllypuolen voiteluvaivoihin saat parhaat lääkkeet ja ohjeet Pyllykirjan pyllynkostuttajalta http://www.pyllykirja.fi/


      • pieni ex
        Viisas kirjoitti:

        NAISTEN MIELESTÄ AINA JUURI HÄNELLÄ ON TIUKKA =)

        Onko tullut mieleen, että jos se sinun vehkeesi onkin pieni?


      • hillun piplaamista
        kielimies 21 kirjoitti:

        kunnon mies nuolee naisen pillun.samoin nainen into himoisesti ottaa mieheltä suihin ja runkkaa samalla,kyllä pillu kastuu ja rajut orgut
        panomies..

        Kyllä sitä elämään löytyy vielä sisältöä kun aikansa on syntymäreiän ympärillä pyörinyt, no toisillä se näyttää jäävän ainoaksi elämäntarkoitukseksi.


      • fsdfsdfsd
        pieni ex kirjoitti:

        Onko tullut mieleen, että jos se sinun vehkeesi onkin pieni?

        EIpä varmasti ole tullut mieleen. Se oletus on kuitenkin päälimmäisin että miehellä on pieni penis jos ei naisella missään tunnu. Joten ei varmasti ole tullut mieleen. Sen sijaan sinulle ei ole tullut mieleen että sinulla voi olla löysä.


      • 0123
        kaikki kotona? kirjoitti:

        Ehkä kannattaisi vaihtaa miestä?
        Tai opetella kertomaan, mitä itse haluaa?
        Mikäli olet masokisti ja haluat sinua satutettavan, osta edes liukuvoidetta, etteivät paikkasi mene ihan rikki?
        Kai ymmärrät, ettei tuollainen ole normaalia seksiä?

        Olen samaa mieltä! Naisen tulee saada myös nauttia! Ihanaa seksiä,odotellessa? Aikuinen nainen!(jika tietää ,mitä haluaa)!


      • 0123
        hillun piplaamista kirjoitti:

        Kyllä sitä elämään löytyy vielä sisältöä kun aikansa on syntymäreiän ympärillä pyörinyt, no toisillä se näyttää jäävän ainoaksi elämäntarkoitukseksi.

        Aikas,ajattelevainen,mieheksi? menin melkein "sanattomaksi?


      • 0123
        Viisas kirjoitti:

        NAISTEN MIELESTÄ AINA JUURI HÄNELLÄ ON TIUKKA =)

        Mitäs tuo,sitten tarkoittaa?


      • Rakkaus on hellyyttä
        kaamoskaap kirjoitti:

        Ehkä kannattaisi puhua....

        Törppöjä rakastajia on miehissä paljonkin. Eivät viitsi tehdä mitään naisen eteen, vaan mela mekkoon ja oma nautinto päällimmäisenä. Entinen kumppani oli juuri tuollainen, kun toivoin hieman enemmän hyväilyä nautinnon saamiseksi, niin häneltä meni heti hermot ja alkoi kiroilla ja moittia minua. Se siitä seksiharmoniasta sitten. Itsekeskeisiä kusipäitä riittää.


      • 989
        0123 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä! Naisen tulee saada myös nauttia! Ihanaa seksiä,odotellessa? Aikuinen nainen!(jika tietää ,mitä haluaa)!

        " naisen tulee saada myös nauttia...

        näin on näreet ja jos mies ei osaa naistaan hoitaa, niin se pitää opetella.

        Esim mies lämmittelee naistaan suutelemalla naisen emättintä, klitorista ja kyselee mistä nän nauttii, niin kyllä siinä kattila hiljalleen lämpenee ja mehut alkavat tulla.

        Tuo olisi hyvä alku, näin hoitelen naiseni alkuun ja nauttinut on, on tosiaan nauttinut.


      • 0123
        989 kirjoitti:

        " naisen tulee saada myös nauttia...

        näin on näreet ja jos mies ei osaa naistaan hoitaa, niin se pitää opetella.

        Esim mies lämmittelee naistaan suutelemalla naisen emättintä, klitorista ja kyselee mistä nän nauttii, niin kyllä siinä kattila hiljalleen lämpenee ja mehut alkavat tulla.

        Tuo olisi hyvä alku, näin hoitelen naiseni alkuun ja nauttinut on, on tosiaan nauttinut.

        Kuulostaa hyvältä;tuota juuri tarkoitin! Ja molemmat nauttivat!


      • s.tsabeli

        Miullakii on sika iso!


      • Naikkonen ;)
        Viisas kirjoitti:

        NAISTEN MIELESTÄ AINA JUURI HÄNELLÄ ON TIUKKA =)

        Olen synnyttänyt 3 lasta eikä minulla todellakaan ole enää tiukat paikat. Miehelläni on myös ihan normaali, mutta seksi sujuu paremmin kuin hyvin! Se on kuulkaa se tekniikka eikä koko! Kun hallitsee tekniikan väkisinkin siitä nauttii. Meidän seksimme ei suinkaan ole suorittamista vaan toisen huomioon ottamista. Esileikki ei kauaa kestä kun tunteet on kohdallaan.
        Hyväilkää esim. toisianne ja tuijottakaa samalla silmiin...pientä hävytöntä höpötystä joukkoon...estot pois, siitä se alkaa...


      • oikein rakastunut
        kielimies 21 kirjoitti:

        kunnon mies nuolee naisen pillun.samoin nainen into himoisesti ottaa mieheltä suihin ja runkkaa samalla,kyllä pillu kastuu ja rajut orgut
        panomies..

        YÄK sinulle sinähän olet kuin eläin .Minä tykkään että oukea rakastelu ei ole tuon tapaista kuin täällä kirjoitetaan.Minun kaveri ei ole mikään himokas "nuolija" mutta kyllä tyydyttää hellästi. Eikä käytetä tuollaista kieltä. Ei runkata tehdään siististi ja rakkaudella toisillemme hyvää en tarkoita että ilman esileikkiä.Mutta ei tuolaisia sanoja kun olen lukenut.En ihmettele jos naiset ei ole niin aktiivisia rakasteluun jos mies sanoo että mennään naimaan. Minusta tuntuu että nuo kirjoitukset on osittain sellaisilta miehiltä joka käyttää yhden yön juttuja ei ole silloin väliä mitä puhuu kuhan saa putket tyhjäksi.


      • opettele
        Naikkonen ;) kirjoitti:

        Olen synnyttänyt 3 lasta eikä minulla todellakaan ole enää tiukat paikat. Miehelläni on myös ihan normaali, mutta seksi sujuu paremmin kuin hyvin! Se on kuulkaa se tekniikka eikä koko! Kun hallitsee tekniikan väkisinkin siitä nauttii. Meidän seksimme ei suinkaan ole suorittamista vaan toisen huomioon ottamista. Esileikki ei kauaa kestä kun tunteet on kohdallaan.
        Hyväilkää esim. toisianne ja tuijottakaa samalla silmiin...pientä hävytöntä höpötystä joukkoon...estot pois, siitä se alkaa...

        Just. Ei se koko vaan se tapa!


    • Välillä turhautunut

      Vinkkinä: kerro ihan rohkeasti mitä haluat. Niin ihanaa kuin naisen kosketteleminen onkin, niin se on vähän hermoja raastavaa kuunnella "en tiedä mikä tuntuu hyvältä", "en tiedä, ihan sama". Opettele vaikka ite ensin koskettelemaan itseäsi, jos et tiedä mikä tuntuu hyvältä. Ja tietty rohkaise miestä - muista sanoa mikä tuntuu hyvältä! Esim. jos mies suutelee sun kehoasi, niin muista sanoa että "tuo tuntuu hyvältä" ja "tuo tuntuu todella hyvältä" silloin kun löytyy erityisen herkkä kohta.

      Kokemattomuudessa ei ole mitään vikaa, mutta on se välillä väsyttävää, kun yrittää tehdä parhaansa jotta toinenkin nauttisi yhtä paljon kuin itsekin, muttei oikein saa mitään vinkkejä, jotta kokemattomuus alkaisi muuttua kokemukseksi...

      • kaikki kotona?

        Turhautuneen
        kannattaisi vaihta naista,
        kokeilla välillä vähän kokeneempaa, et pety...
        Ohjeet nuorelle naiselle sinänsä oikeita.
        Mikä hemmetti nykyajan nuorisoa vaivaa?
        Seksiä harrastetaan;
        vaikkei edes perusasioita omasta fysiologiasta hallita....


      • `ghhhhh
        kaikki kotona? kirjoitti:

        Turhautuneen
        kannattaisi vaihta naista,
        kokeilla välillä vähän kokeneempaa, et pety...
        Ohjeet nuorelle naiselle sinänsä oikeita.
        Mikä hemmetti nykyajan nuorisoa vaivaa?
        Seksiä harrastetaan;
        vaikkei edes perusasioita omasta fysiologiasta hallita....

        "Seksiä harrastetaan vaikkeia edes perusasioita tiedetä.."

        No huhhuh! Olitkos sinä pannut 10 kertaa kun ensimmäistä kertaa menit pukille??

        Mikäs sinä olet puhumaan tuommoista.

        Sillois kun sinä menit ensi kertaa pukille, niin hallitsitko "kaikki perus fysiologiset asiat" itsestäsi? Jos hallitsit, niin tod näk olit jo 27v, joten sinuna en tulisi tänne puhumaan mitään

        Mistä näitä puolineitsyitä "tiedän seksistä kaiken" oikeen sikiää


      • Kielimies
        `ghhhhh kirjoitti:

        "Seksiä harrastetaan vaikkeia edes perusasioita tiedetä.."

        No huhhuh! Olitkos sinä pannut 10 kertaa kun ensimmäistä kertaa menit pukille??

        Mikäs sinä olet puhumaan tuommoista.

        Sillois kun sinä menit ensi kertaa pukille, niin hallitsitko "kaikki perus fysiologiset asiat" itsestäsi? Jos hallitsit, niin tod näk olit jo 27v, joten sinuna en tulisi tänne puhumaan mitään

        Mistä näitä puolineitsyitä "tiedän seksistä kaiken" oikeen sikiää

        OIkeessa olet jos on itse noin fiksu et osaa kikat ja fysiologiset asiat jo ekalla kerralla niin ekan kerran on täytynyt tapahtua yli kakskytviis vuotiaana. Toivon mukaan neiti joka kyselee neuvoja ottaisi liukkarin käyttöön ja kannattaa pyytää miestä "joskus kokeilemaan esileikkejä kunnolla" koska jos kesken sänkypuuhien rupeat neuvomaan miestä, suurin osa menee hämilleen ja kiukkuuntuu koska miehet kuvittelevat osaavansa ilman neuvojakin =) En itse osaa saan neuvoja kesken seksin ja seksin ulkopuolella ja otan neuvoista oppia, en heti vaan seuraavalla kerralla ;) Tyydyttäkää eka naisenne ja sitten vasta itsenne niin homma pelittää, kieltä vaan peliin!!!


      • 0123
        kaikki kotona? kirjoitti:

        Turhautuneen
        kannattaisi vaihta naista,
        kokeilla välillä vähän kokeneempaa, et pety...
        Ohjeet nuorelle naiselle sinänsä oikeita.
        Mikä hemmetti nykyajan nuorisoa vaivaa?
        Seksiä harrastetaan;
        vaikkei edes perusasioita omasta fysiologiasta hallita....

        Samaa,mieltä! Olen "aikuinen nainen",ja "täysin rinnoin"odottelen,mitä elämä,tuo tullessaan?


      • 0123
        kaikki kotona? kirjoitti:

        Turhautuneen
        kannattaisi vaihta naista,
        kokeilla välillä vähän kokeneempaa, et pety...
        Ohjeet nuorelle naiselle sinänsä oikeita.
        Mikä hemmetti nykyajan nuorisoa vaivaa?
        Seksiä harrastetaan;
        vaikkei edes perusasioita omasta fysiologiasta hallita....

        Puhut,asiaa! Meitä "kypsyneempiä naisia,on pilvin pimein",eikä kaikki todellakaan "epätoivoisia",päin vastoin. Onnea ja nautintoa odotellessa! Tai sitten haetaan! :)


      • 0123
        kaikki kotona? kirjoitti:

        Turhautuneen
        kannattaisi vaihta naista,
        kokeilla välillä vähän kokeneempaa, et pety...
        Ohjeet nuorelle naiselle sinänsä oikeita.
        Mikä hemmetti nykyajan nuorisoa vaivaa?
        Seksiä harrastetaan;
        vaikkei edes perusasioita omasta fysiologiasta hallita....

        Puhut,muuten asiaa!!!!! Puhuminen auttaa!


      • 0123

        Hienosti sanottu! "Turhautunut mies?"


      • 0123
        kaikki kotona? kirjoitti:

        Turhautuneen
        kannattaisi vaihta naista,
        kokeilla välillä vähän kokeneempaa, et pety...
        Ohjeet nuorelle naiselle sinänsä oikeita.
        Mikä hemmetti nykyajan nuorisoa vaivaa?
        Seksiä harrastetaan;
        vaikkei edes perusasioita omasta fysiologiasta hallita....

        Niinpä! Perusasiat kunniaan! Kohtalaisessa kuosissa oleva,kypsässä iässä oleva naishenkilö!


      • 0123
        `ghhhhh kirjoitti:

        "Seksiä harrastetaan vaikkeia edes perusasioita tiedetä.."

        No huhhuh! Olitkos sinä pannut 10 kertaa kun ensimmäistä kertaa menit pukille??

        Mikäs sinä olet puhumaan tuommoista.

        Sillois kun sinä menit ensi kertaa pukille, niin hallitsitko "kaikki perus fysiologiset asiat" itsestäsi? Jos hallitsit, niin tod näk olit jo 27v, joten sinuna en tulisi tänne puhumaan mitään

        Mistä näitä puolineitsyitä "tiedän seksistä kaiken" oikeen sikiää

        Puhut asiaa!


    • mies täällä

      Jos miehes ei nuole sun pimppiäs ja klitoristas niin on sit ihan turha äijä sulle eikä tiedä naisista mitään. Nainen kostuu kun kiihottuu ja pitää siis hyväillä joka paikasta ja etenkin alapäästä silleen hellästi. Tottakai se sattuu jos et ole tarpeeksi kostunut ja mun mielestä seksiin pitää panostaa. Nyt olet vaan joku panonukke kun annat miehes tehdä mitä haluaa. Eli älä anna työntyä sisään ennen kun olet tarpeeksi kiihottunut ja kostunut. Seksin pitää tuntua hyvältä eikä saa sattua. tämä sun pitää miehelles kertoa jos ei itse tajua.

      • Kannattaa kokeilla

        Kannattaako pimpsaa nuolla,tarttuu kaikki taudit,minä en pimpsaa nuole,pistää sormeen kortsun ja sillä avaan välin ja aukee.


      • Pillun nuoleminen on koiran hommaa..


      • Nuija-allergia
        Kannattaa kokeilla kirjoitti:

        Kannattaako pimpsaa nuolla,tarttuu kaikki taudit,minä en pimpsaa nuole,pistää sormeen kortsun ja sillä avaan välin ja aukee.

        Vedä päähäsi se kortsu niin sitten vasta kivaa onkin.


      • tosi___mies
        piparien_kuningas kirjoitti:

        Pillun nuoleminen on koiran hommaa..

        Sen takia meillä tehdäänkin niin että sivelen suklaata naiseni rasiaan ja annan sitten Mustin hoitaa loput. Samalla voin itse rentoutua ja katsella telkkaria.


      • naapurin mies
        tosi___mies kirjoitti:

        Sen takia meillä tehdäänkin niin että sivelen suklaata naiseni rasiaan ja annan sitten Mustin hoitaa loput. Samalla voin itse rentoutua ja katsella telkkaria.

        meillä naapurin mies hoitaa sen homman mun puolesta.


      • ie
        Kannattaa kokeilla kirjoitti:

        Kannattaako pimpsaa nuolla,tarttuu kaikki taudit,minä en pimpsaa nuole,pistää sormeen kortsun ja sillä avaan välin ja aukee.

        Puhut varmaan kokemuksesta miehen takapuolesta mikä aukee.


      • jaska:entinen nuolij
        Kannattaa kokeilla kirjoitti:

        Kannattaako pimpsaa nuolla,tarttuu kaikki taudit,minä en pimpsaa nuole,pistää sormeen kortsun ja sillä avaan välin ja aukee.

        Ennen mäkin nuolin pimpat mennen tullen, mut en enää.Sain HPV virus peräisen kurkkusyövän ilmeisesti mamman pillusta.


      • Kiniini
        jaska:entinen nuolij kirjoitti:

        Ennen mäkin nuolin pimpat mennen tullen, mut en enää.Sain HPV virus peräisen kurkkusyövän ilmeisesti mamman pillusta.

        Jos näin kävi, naisellasi oli komdylooma tai muu papilloomavirus. Joko sinä tartuttanut sen tai naisesi käynyt vieraissa. Jos molemmat ovat terveitä, ei suuseksissä ole mitään vaaraa!


      • nami nami
        Kannattaa kokeilla kirjoitti:

        Kannattaako pimpsaa nuolla,tarttuu kaikki taudit,minä en pimpsaa nuole,pistää sormeen kortsun ja sillä avaan välin ja aukee.

        Jos rakastaa naistaan niin nuoleee myös sen pimppiä joka tekee sille hyvää


      • 0123

        Olet,oikeassa! Aikuinen nainen!


      • 0123
        nami nami kirjoitti:

        Jos rakastaa naistaan niin nuoleee myös sen pimppiä joka tekee sille hyvää

        Kuulostaa,hyvältä "teemalta"!


      • cunt
        Kiniini kirjoitti:

        Jos näin kävi, naisellasi oli komdylooma tai muu papilloomavirus. Joko sinä tartuttanut sen tai naisesi käynyt vieraissa. Jos molemmat ovat terveitä, ei suuseksissä ole mitään vaaraa!

        Suurin osa aikuisista ihmisistä on altistunut HPV:lle, lisätietoa http://www.cancer.fi/syovanehkaisy/viruksetjabakteerit/papilloomavirus/


      • 0123
        Kiniini kirjoitti:

        Jos näin kävi, naisellasi oli komdylooma tai muu papilloomavirus. Joko sinä tartuttanut sen tai naisesi käynyt vieraissa. Jos molemmat ovat terveitä, ei suuseksissä ole mitään vaaraa!

        Niinpä!


      • sama ämmä täälläkin.

      • jjkkhh25
        tosi___mies kirjoitti:

        Sen takia meillä tehdäänkin niin että sivelen suklaata naiseni rasiaan ja annan sitten Mustin hoitaa loput. Samalla voin itse rentoutua ja katsella telkkaria.

        Täällä K 18 palstalla on fantasia palsta erikseen. Tiedoksi vaan tosi--miehelle. Mene sinne fantasioimaan.
        Saisit nyt ensin sen naisen, ja sitten vasta haaveilet muusta. Ällöttävää juttua suollat, samaa mitä tulee perspäästäsikin, ei luulisis aivoista enään irtoavan.


    • Vanhempi nainen

      Ei muuta kun ruuttakannu mukaan ja siinä öljyä, ruiskutat rasvaa vittuusi ennen kun ukko sörhii mulukullaan, niin ei koske ja litisee ihanasti. Sen tiedän kuivapillu minä.

    • onhan näitä

      "Seksin pitää tuntua hyvältä eikä saa sattua. tämä sun pitää miehelles kertoa jos ei itse tajua. "

      Juuri näin. Kuulostaa kyllä siltä, ettei mies edes yritä tyydyttää sinua ennen kuin törkkää sisään. Se on kuitenkin niin, että todella harva nainen laukeaa pelkässä yhdynnässä, siihen tarvitaan myös klitoriksen kiihottamista ja muuta.

      Suuseksi on yksi hyvä tapa saada orgasmi, mutta tosiaan niin, että molemmin puolin. Jos jatkuvasti jäät ilman, niin miehelle lapikasta.

      • Vinkki.

        Niin aloittajan mies on hyvä esimerkki miehestä, jonka naisista tulee lopulta aina haluttomia. Ei kukaan nainen kauan tuollaista menoa jaksa.

        Hieronnasta pitää varmasti jokainen nainen. Miehen pitäisi nyt ymmärtää alkaa opettelemaan. Aloittajan pitää vain ottaa asenne, että seksiä ei tipu ennenkuin hänestä tuntuu, että on valmis. Se on syytä sanoa miehellekin, että jos ei aio opetella asioita tai ei ole mielikuvitusta, niin sitten ei ole yhdyntääkään.


      • 0123
        Vinkki. kirjoitti:

        Niin aloittajan mies on hyvä esimerkki miehestä, jonka naisista tulee lopulta aina haluttomia. Ei kukaan nainen kauan tuollaista menoa jaksa.

        Hieronnasta pitää varmasti jokainen nainen. Miehen pitäisi nyt ymmärtää alkaa opettelemaan. Aloittajan pitää vain ottaa asenne, että seksiä ei tipu ennenkuin hänestä tuntuu, että on valmis. Se on syytä sanoa miehellekin, että jos ei aio opetella asioita tai ei ole mielikuvitusta, niin sitten ei ole yhdyntääkään.

        Asiaa! t. Aikuinen nainen!


    • LadyOld

      Itsellänikin ekaksi tuli mieleen, että sinun on saatava itse päättää, missä vaiheessa mies tulee sisälle. Toki mies oppii tietyille seksitavoille, joista sitten on vaikeaa poisoppia. Mutta ei ole järin kunnioittavaa vain tunkea sisälle toisen kuivuudesta välittämättä.

      Jos miehesi ei muuta tapojaan, niin suosittelisin harkitsemaan jopa eroa. Itsestään tuo ongelma ei parane. Sinullakin on oltava oikeus nautintoon ja kivuttomaan seksiin. Kuinka olisi seksuaaliterapeutin luonna käynnin laita?

      Esileikkien suhteen olen huono neuvomaan. Se riippuu niin monesta asiasta, mikä tuntuu hyvältä. Eivät kaikki naisetkaan tykkää ottaa suuseksiä vastaan, en ainakaan itse. Itselläni on ollut suhde mieheen, joka vain vyöryy päälle seiväs tanassa. Hallitsee tosin esileikitkin, mutta välillä himot saavat vallan. Myöhemmin olin suhteessa samankokoisella varustuksella varusteltuun parikymmentä vuotta nuorempaan mieheen. Ero oli huima, nuoremman eduksi. Yläpään varustuksella sitä alapäätäkin käytetään.

      • Oivoi Old lady...

        Hyvä " Vanha Lady " . Olisiko järkeä erota aina KUN VAAN SEKSI EI LUISTA ? Mahtaisi olla eronneita paljon ! 8) Pik-ku asia, ja ero ! He-he!


    • ja taas...

      Eipä teitä ämmiä voi koskaa miellyttää mitenkää.

      • tyydytetty

        Niinkö? Kuitenkin miehissä on eroja. Olen jättänyt jonkun hätähousun sen takia kun mies tyydyttää vaan itsensä. Nykyinen kumppani ottaa minut huomioon eikä ole mikään viiden minuutin mies. Saan todella tyydytyksen ja mieskin HALUAA tehdä itsensäkin takia jutun pitkän kaavan mukaan. Nammmm


      • Molempien ilo

        Vai ei muka voi miellyttää!

        No kyllä varmasti voi. Asioita voi opetella niin, että nautinto on molemminpuolinen, vai mitä?
        Mistä tahansa löytyy tietoa, kuinka naista kiihotetaan ja minkälaisin esileikein nainen lämpenee halukkaaksi seksiin.

        Sitäpaitsi, esileikin on syytä olla molemmille mieluista, luontevaa ja intohimoista, mikä sekin lienee itsestään selvää?

        Juntti ei pidä olla näissäkään asioissa, vaan herrasmies ja käyttää aikaa asian opiskeluun, jos ei tiedä tarpeeksi. Käytäntö jo pelkästään opettaa, kun opettelee, kokeilee ja käyttää myös vähän tuntosarviaan mieluummin kuin pelkkää pippeliä : )


      • 0123
        Molempien ilo kirjoitti:

        Vai ei muka voi miellyttää!

        No kyllä varmasti voi. Asioita voi opetella niin, että nautinto on molemminpuolinen, vai mitä?
        Mistä tahansa löytyy tietoa, kuinka naista kiihotetaan ja minkälaisin esileikein nainen lämpenee halukkaaksi seksiin.

        Sitäpaitsi, esileikin on syytä olla molemmille mieluista, luontevaa ja intohimoista, mikä sekin lienee itsestään selvää?

        Juntti ei pidä olla näissäkään asioissa, vaan herrasmies ja käyttää aikaa asian opiskeluun, jos ei tiedä tarpeeksi. Käytäntö jo pelkästään opettaa, kun opettelee, kokeilee ja käyttää myös vähän tuntosarviaan mieluummin kuin pelkkää pippeliä : )

        Kuulostaa,mielenkiintoiselta! Olethan mies?


      • 0123
        Molempien ilo kirjoitti:

        Vai ei muka voi miellyttää!

        No kyllä varmasti voi. Asioita voi opetella niin, että nautinto on molemminpuolinen, vai mitä?
        Mistä tahansa löytyy tietoa, kuinka naista kiihotetaan ja minkälaisin esileikein nainen lämpenee halukkaaksi seksiin.

        Sitäpaitsi, esileikin on syytä olla molemmille mieluista, luontevaa ja intohimoista, mikä sekin lienee itsestään selvää?

        Juntti ei pidä olla näissäkään asioissa, vaan herrasmies ja käyttää aikaa asian opiskeluun, jos ei tiedä tarpeeksi. Käytäntö jo pelkästään opettaa, kun opettelee, kokeilee ja käyttää myös vähän tuntosarviaan mieluummin kuin pelkkää pippeliä : )

        Kirjoitit hyvin! Kaikille hyvää illanjatkoa ja huomista vappua! t. Blondi


      • 0123
        tyydytetty kirjoitti:

        Niinkö? Kuitenkin miehissä on eroja. Olen jättänyt jonkun hätähousun sen takia kun mies tyydyttää vaan itsensä. Nykyinen kumppani ottaa minut huomioon eikä ole mikään viiden minuutin mies. Saan todella tyydytyksen ja mieskin HALUAA tehdä itsensäkin takia jutun pitkän kaavan mukaan. Nammmm

        Upeaa!!!!!!!!!


      • Ämmäkö?

        Kun ei itse osata, syytetään "ämmiä".

        Rakastelu on vuorovaikutusta, jossa molemmat osapuolet pyrkivät tuottamaan toisilleen mahdollisimman suurta nautintoa. Jos ei tiedetä, kysytään. Ja sitten opetellaan yhdessä. Kukaan ulkopuolinen ei voi opettaa kahta muuta löytämään toisensa.


    • voevoevoevoe...

      No minkä vitun takia sitä pitäis joitaki ihme rituaaleja tehdä? Saatana seksi on seksiä ja jos sulla sattuu olemaan sen verran kiimanen ukko että se haluaa suoraan nussimaan niin neiti on hyvä ja vaihtaa ystävällisesti hän.

      • ?

        Pääasia että miehen heppi seisoo?!


      • hah,haa.
        ? kirjoitti:

        Pääasia että miehen heppi seisoo?!

        kun näkisit hepin edes livenä.

        Mee puhumaan potaskaa tonne vauvapalstalle.

        Siinä sun heppis.


      • ?
        hah,haa. kirjoitti:

        kun näkisit hepin edes livenä.

        Mee puhumaan potaskaa tonne vauvapalstalle.

        Siinä sun heppis.

        On tähän ikään mennessä jo muutaman hepin nähnyt ihan livenä. :D
        Kiva kun oli mukavaa sullakin.


    • mitä hyvää siinä on?

      Mä en yleensä ikinä sano tätä, mutta nyt on pakko, koska merkit on niin selvät: jätä se.
      Jos se on noin s-tanan tyhmä se ei tule koskaan oppimaankaan ja sen itsekeskeisyys ei tosta parane vaan pahenee vaan.
      Sen itsekeskeisyys joko jo nyt heijastuu kaikkeen tai tulee heijastumaan.
      Exiin ei vertaa kukaan terve mies.
      Jokainen mies osaa kyllä esileikkiä, jos seksistä on kokemusta, oli ex ollut mitä vaan.
      Kukaan ei aina kostu heti, se siis valehteleekin.
      Sen mielestä on normaalia että suhun sattuu: kumpi teistä on tyhmä, sinä joka uskoo vai se joka väittää? Perverssi se on, ei normaali mies halua että se naiseen sattuu vaan että sen nainenkin nauttii.

      Joo, on vinkkejä olemattomaan esileikkiin: jätä tommonen ja hanki parempi mies. Tuut huomaamaan, että jotkut on ihan innokkaitakin huomioimaan muutkin kun ittensä ja exänsä sun kanssa ollessaan...

      • molemmin puolin

        Ja voisithan aina kokeilla, miltä miehestäsi tuntuu sanoa, että sä vaan tarvitset esileikkejä, kun SUN exäsi oli niissä niin peto...


      • 0123

        Puhut,asiaa!


    • ffgghh

      ehkä kannattaa vaihtaa miestä

      • p.sintis

        Sabelia mekkoo!!


      • hah,haa.

        Tulipa kokeiltua makkara sitten. :) Kaupassa jo makkaraa ostaessani silmät kiiluen katselin sitä ja mietin miltä se tuntuu sisälläni... Sainkin aikaan kaksi ihanaa orgasmia, makkaran ja vibran yhteistyöllä. Itse asiassa se makkara oli minun makuuni vähän liian iso, sen työnteleminen edestakaisin ei tuntunut erityisen hyvältä, mutta pidin sitä vaan paikoillaan ja klitorista hieroin vibralla. Oi että oli ihanaa! Saatan kokeilla toistekin. :)


    • nainen minäkin

      Olen keski-ikäinen nainen. Olin ensimmäisessä avioliitossani 27v ja joka kerran sain orgasmin. Nykyisen mieheni kanssa olen ollut 4 vuotta ja orgasmit voi laskea yhden käden sormilla. Muulloin teeskentelen ja odotan että hän saa, jotta seksi loppuisi siltä kertaa. Olen kertonut miten haluaisin hänen kiihottavan minua, hän muistaa sen vielä seuraavalla kerralla mutta sen jälkeen on taas alettava alusta. Hän kysyy saitko, aina seksin jälkeen. Jos sanon hänelle, että en saanut, saan takaisin vastauksen että jatketaan illalla ja tehdään sullekin. Kun ilta saapuu, mitään ei tapahdu. Jotenkin odotan hänen tekevän illalla sitten aloitteen seksiin, mutta ilta tulee ja menee. Joskus siitä hänelle sanon, että taisi eilinen iltaseksi sitten jäädä, niin saan vastaukseksi että "mikset pyytänyt". Sama on hellyydenkin kohdalla. Olen kertonut hänelle miten haluaisin hänen hellivän minua, seuraavana päivänä hän vielä muistaa että tykkään kosketuksesta kesken päivän ja siitä että hän halaa minua. Mutta ... sitten hän unohtaa. Kun sanon siitä, niin hän sanoo vain " mikset pyydä " ...

      • hubahubhaubhau

        Niin, mikset pyydä? Voi kai nainenkin olla aloitteellinen? Mutta totta sekin, ettei miestäsi taida paljoa kiinnostaa.


      • ei pukki

        Miehes ei osaa sinua naida kunnolla.Vaida kunnon panomies.Niitä kyllä löytyy.Mutta olen törmönnyt semmoiseeki pilluun joka ei laukee vaikka panee tuntitolkulla ,se käytylsäksi on kun tyhjästä kaovosta ottaisvettä siinä ei ole mitään nautintoa,kyllä pillusta pitää saada nautintoa ja vastinetta jo s mieskin saa monta orkasmia.


      • 96

        Olen minäkin ollut yli 10v saman miehen kanssa ja saanut vain kerran orgasmin. Mies on itselleen kyllä halunnut mutta ei ole koskaan ottanut minua huomioon, vaikka usein olen sitä pyytänyt ja orgasmit on jäänyt saamatta. Kerran kun huomautin niin hän lähti vaan sohvallen istumaan! No seksi himot on tämän miehen kanssa kyllä tapettu ja erokin on jo tulossa. Kyllä se niin on vaan et jos miehet ei tämän verran ota naistaan huomioon että tyydyttäis naisensa ja sit vasta itsensä niin homma toimisi monella pariskunnalla makuuhuoneessa paremmin. Hyvät miehet pyydän, nuolkaa naisiltanne pimppa että laukeamme kunnolla niin olemme paljon tyytyväisempiä ja niin olette tekin.


      • ////////////////////

        Vaihdoitko vapaaehtoisesti huonompaan mieheen?


    • PANOMIES TIETÄÄ

      PARAS KEINO ON OSTAA ANTILASTA LIUKUVOIDETTA SITÄ SIVELLÄ PILLU TÄYTEEN NIIN EI SATU OLLENKAAN TUUBI MAKSAA 1,90 SITÄ OSTAA VARASTOON MUUTAMAN TUUBIN SEN SANON VAAN ET KYLLÄ ÄMMÄ SAA MAHTAVAT ORGUT JA HUUTO ON KOVAA KOKEILTU ON KITKA ON MAHTAVA

      • pöhh

        Kitka mahtava? Sehän tarkoittaa että ei luista.


    • dp+jg

      sinun täytyy vaan rohkeasti sanoa miehelle että haluat että hän koskettelee sinua ensin! älä ota sitä sisääsi ennen kun olet kostea.. liukkarikin voi auttaa jos et syty helposti! ;)

    • älä usko miestäsi

      Voisin sanoa 1101 syytä, miksi vaimosta tulee frigidi. Luulin syyn olevan minussa itsessäni, mutta avioeron jälkeen tiedän, että on toisenkinlaisia miehiä. Miehiä, jotka osaa soittaa naista.

      Ei seksin kuulu sattua, vaan olla nautinto. Ex saattoi tulla erätauolla ja heräsin siihen, kun hän levitti jalat minulta ja työntyi sisään. Sattui pirusti. Opettelin rentouttamaan itseni, ja ei siinä kyllä nautintoa saanut. Yritin hänelle kertoa toiveeni, mutta tuhahteli vain.

      • ////////////////////

        Todellisia panomiehiä riittää vain harvalle naiselle, minkä vuoksi he jakavat panomiehet keskenään.

        Yhteiskunnan päämääränä postmodernismissa ei ole järkevien lasten kasvattaminen, vaan läpeihinsä kyllätyneiden eukkojen tyydyttäminen.


    • emakko

      hanki salvaa. Auttaa kyllä, jos et kehtaa apteekista ostaa, niin ruokaöljykin on hyvä apu. Sormella vaan paikat liukkaaksi.ja äijälle kantsii sanoa, että uuni on ensin lämmitettävä, sitten vasta pulla sisään. omaani kesti opettaa pari kolme vuotta, mutta alkoihan se lopulta sujumaan, siis siten ettei satu. ja sekin on edistystä ku ei enää tunnu miltään. Kyllähän sitä siten aviovelvollisuutensa hoitelee eli makaa lahnana lakanalla.

      • ihana vapaus

        Onneksi ei ole velvollisuusseksiä vaan vain nautintoa halutessani.


    • kaisa 43.

      Kai tiesit, että hänellä on iso penis ennenkuin aloitte seurustella. On virhe ottaa isopeniksinen mies, ne ei osaa mitään sängssä kun luulevat, että kaikki hoituu isolla peniksellä, typeriä ovat.

      • munallamukavasti47

        BMW,iso EGO ei kykyä sängyssä, Joku rupinen Lada, tavallinen tyyppi, auto ei ole kikkelin jatke, pystyy jopa hässimään. Jos vielä kalliimpi auto sen pitempi kullin jatke


      • fasseri

        Ei, kyllä se niin menee, minulla on ihan helvetin pienet aivot.


      • miten tänne päädyin

        Apua! Mistä tietää minkälainen penis miehellä on, ennen kuin alkaa seurustella? Ei kai sitä tuntemattomilta kysellä peniksen kokoa, ja sitten vasta päätetä, kannattaako alkaa tutustua...
        Ellei sitten harrasta seksiä kaikkien mahdollisten kanssa, ja valitse siitä sitten pienimunaista?
        Elämä! Minä luulin, että parisuhteissa on kyse tunteista eikä mittanauhasta :(


      • Kristuksen oma

        Kaikki naiset eivät harjoita esiaviollista seksiä, vaan ovat siveitä. Siksi iso penis on karmaiseva yllätys häävuoteessa.


    • Romantic man

      Minusta seksi on parempaa jos siinä on 10min esileikki, ensin suutelette ja miehes menee kokoajan alas päin nännit/tissit jne ja jos miehes osaa niin varmaan toimii ja näyttäkää toisille että rakastatte toisianne ja se seksi on paljon parempaa jos on tunteet mukana siinä hommassa ja jos rakastaa niin ei pitäs olla vaikeeta.... Onko parempaa kuin pitkä rakastelu?? Eikä vaan sitä panemista ja ehkä sinäkin tuut sit aaahhh....!

    • 324324234243234

      Jos mies sanoo, ettei osaa eikä EDES YRITÄ, niin tiedätkö mitä se tarkoittaa?

      Hän on itsekäs eikä EDES HALUA paneutua siihen. Varsinkin tuo, että väittää exäänsä helpoksi kostumaan on juuri sitä, että yrittää päästä mahdollisimman vähällä.

      Ensikerralla kun seksiä harrastatte, niin teet niin, että sanot, ettei yhdyntää tapahdu ennenkuin sinä olet tarpeeksi kiihottunut. Jos mies loukkaantuu, niin voin sanoa, että VAIHDA PAREMPAAN.

      Koska oikeasti, seksi on kummankin osapuolen tyydyttämistä, ei vain hänen eikä seksissä KUULU TUNTEA KIPUA.

    • Saikku

      Miun mielest miehes on typerä moukka joka ei ajattele siuta,vain itseään..
      Ehkä tollane typerys kannattaa jättää ja etsiä mies joka arvostaa siuta niin sängyssä ku muualki...

      • 69

        Siuta ja siuta.......

        Voi hyvää päivää...


      • siutasiutasiutasiuta
        69 kirjoitti:

        Siuta ja siuta.......

        Voi hyvää päivää...

        sulle ja sulle......

        Voi hyvää päivää sullekin KUSIPÄÄ!!! Nussi edelleen sitä pilkkua sitten, jos pitää alkaa murresanoista vittuilla!! Voi jumalauta mikä ääliö..


    • miesvain

      Minä annan sulle kunnon esileikit ennen yhdyntää jos vaan suostut ottamaan vastaan???

      • Näin se toimii

        Hyvä seksi on kun pyykinpesua, Esipesu,varsinainenpesu,linkous,huutelu,kuivaus


      • monta vittua olen nu

        Joo niitä on semmoisia naisiakin vaikka niille tekis mimkalaisia rituaalia ei vittu laukee olen itse kokenutsen.Semmoinen vittu on huono nussia on kun tyhjää kaivoa ammentas.semmoista ei teemieli eikävälitä höylätä. kullinaika menee hukkaan.


      • Sivistystäkin vaatii
        monta vittua olen nu kirjoitti:

        Joo niitä on semmoisia naisiakin vaikka niille tekis mimkalaisia rituaalia ei vittu laukee olen itse kokenutsen.Semmoinen vittu on huono nussia on kun tyhjää kaivoa ammentas.semmoista ei teemieli eikävälitä höylätä. kullinaika menee hukkaan.

        Kuuleppa nyt: Laukeamisesta tässä ei edes ole ollut kysymys.

        KIIHOITTUMISESTA on nyt puhuttu.
        Ensiksi kun pitäisi kiihottua!

        Se on sitten oma kimurantti juttunsa tuleeko orgasmia.
        Nainen ei todellakaan saa "tavallisessa yhdynnässä" orgasmia juuri koskaan.

        Se nyt pitäisi tänä päivänä jo jokaiikan tietää!!


      • kahdesti laukeava
        Sivistystäkin vaatii kirjoitti:

        Kuuleppa nyt: Laukeamisesta tässä ei edes ole ollut kysymys.

        KIIHOITTUMISESTA on nyt puhuttu.
        Ensiksi kun pitäisi kiihottua!

        Se on sitten oma kimurantti juttunsa tuleeko orgasmia.
        Nainen ei todellakaan saa "tavallisessa yhdynnässä" orgasmia juuri koskaan.

        Se nyt pitäisi tänä päivänä jo jokaiikan tietää!!

        Nyt taitaa olla taas musta tuntuu -tietoa. Ihan tavallisessa yhdynnässä laukean ja tiedän paljon ystävättäriäni, jotka laukeavat myös. Että tuo "juuri koskaan", on kyllä pikkuisen vahva ilmaisu.


    • seksikipua ei ole

      Juo pullo viiniä ja käytä salvaa. Ei satu enää.

      • en sietäisi

        Ei kai aloittajan mies sentään odota niin kauaa, että nainen saa viininsä juotua. Siitähän tässä on kysymys, että kaveri on liian hätäinen.


    • kevättä rinnassa

      Eikö sitä nyt voi mitenkään selvittää tällaisiakin asioita keskenään ja myös keskustella niistä. Mikä nyt on niin vaikeaa ettei voi puhua asioita selviksi.

      Ei tulisi itselle ihan ensimmäiseksi mieleen kysellä "neuvoja" seksiasioihin tuntemattomilta ihmisiltä. Jossain netin keskustelupalstoilla.
      Ja sitten niin neuvotaan että tee sitä ja tätä. Mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle.
      Voi elämän kevät:).
      Tehkää nyt hyvänen aika omat päätöksenne ja toimikaa sen mukaan.
      Jos ei sekään toimi niin kumppanin vaihto, se on ainut vaihtoehto.

    • kiireesti mäkeen tollanen äijä. Nainen houkutellaan huipulle pieni askel kerrallaan. Vain omaa tyydytystään ajatteleva mies toimii kuten sinun miehesi.

      Heitä äkkiä helvataan tollanen äijä!!!

      • Ei heti luovuttava

        Ei se nyt noin ihan ole!

        Voihan suhteessa olla silti rakkautta. Sitä on vain osattava vaalia ja asioiden eteen on myös monesti nähtävä vaivaa molempien parhaaksi.


      • ////////////////////

        Kannattaa ottaa käsiteltäväkseen vain seksologian maistereita ja lisensiaatteja. Muilla ei ole edes teoreettista tietämystä asiaan. Tai sitten joku ammattigigolo Etelä-Euroopasta.


      • ////////////////////
        Ei heti luovuttava kirjoitti:

        Ei se nyt noin ihan ole!

        Voihan suhteessa olla silti rakkautta. Sitä on vain osattava vaalia ja asioiden eteen on myös monesti nähtävä vaivaa molempien parhaaksi.

        Mitä kukaan nykyaikana tekee enää rakkaudella ja perheellä, kun omatoimiseksi on täynnä ammattitaidottomuutta?


    • Onvaaa

      Simppeli asia. Etsi itsellesi vastapari. Tuo ei tule muuttumaan, koskaan.
      Eli jos mies ei hinkua nuolla tai on jopa vastenmielistä, niin ei tule muuttumaan.
      Ei kaikki naiset ota myöskään ns. poskeen ja itse en voisi kuvitella olevani sellaisen kanssa. Meitä nyt vaan on kaikenlaisia!!

    • glowplugs
    • nainen24crepes

      En ehkä aivan heti lähtisi vaihtamaan miestä, vaan kokeilkaa ensin saada esileikki seksiin mukaan. Kerro miehelle suoraan, mikä sinusta tuntuu hyvältä. Jos sinun on vaikea sanoa suoraan, mikä saa sinut kiihottumaan, niin mieti niitä kertoja, kun olet tyydyttänyt itseäsi:

      - MIitkä asiat saavat sinut kiihottumaan?
      - Ovatko ne tietynlaiset ajatukset? Jonkinlaisia fantasioita tai jotain muuta, mitä toistuvasti haluat nähdä mielessäsi kun tyydytät itseäsi?
      - Mihin kaikkialle kosket itseäsi, ja miten (hyvin hellästi vain hieman kovakouraisemmin)?

      Yksi vaihtoehto voi kyllä myös olla sekin, että tyydytät ensin hieman itseäsi ja vasta sen jälkeen mies tulee mukaan kuvoihin. Eihän sitä tiedä, ehkä hän tykkäisi jopa katsoa sinua samalla ;) Jos kaikesta huolimatta tuntuu, että alapää jää liian kuivaksi, turvautukaa liukastusaineisiin ja käyttäkää sitä mielellään ´liikaa´ kuin liian vähän.

      Tsemppiä uudelle nautintojen tielle!

    • TaKKu11

      Tää on hyvä esimerkki siitä mihin järjestäytynyt alastomuus johtaa. Tällainen terveeseen ruumiinkulttuuriin pakottaminen tarkoittaa ainoastaan sitä, että "vapaus" on vapautta vaatteista.

    • Vanhempi herrasmies

      Kuulepas, se on niin, ettei sun kaveris paljon väiltä muusta kuin omasta nautinnosta. Tosi itsekäs. Meneekö muutoinkin samaa rataa? Muutama muukin on sen aiemmin todennut tässä yllä.
      Täällä on ilmeisesti aika paljon kokematonta sakkia. On niin ykspuolisen onnetonta neuvontaa.
      Muista, että nainen on se, jota tyydytetään. Onnettoman huono rakastaja tuo mies, jos ei naistansa huomioi. Esileikki on kaiken A ja O. Ei se muuten toimi. Kiihotusta pitää olla ennen tositoimia. Esileikki voi kestää kauankin. Orkut on sitten ne huiput.
      Sano sille käppänälles, että seksiä ei tipu ennen kuin huomaa sut. Ja kunnolla. Tai sit vahdät äijää.
      Kokemuksesta voin sanoa, että naisen saa nauttimaan aivan hillittömästi kun huomioi hänen tarpeensa. Näinhän sen tuleekin olla. Miehelläkin on silloin 100 parempi. Eri asia on sitten, jos ei halua naisensa olevan tyytyväinen. Ja sen kyllä sitten huomaa. Tai - sit on tyhmä jätkä.

      • Tasa-Arvo

        Tasa-arvon aikana kodin naisjohtaja saa hoitaa nämä hommat. Minä vain peesaan. Lupaan tiskata astiatkin. Ainakaan esileikkimään en rupea omasta aloitteesta, jos tiskivuorot astianpesukoneella jaetaan!


      • ei jakoa
        Tasa-Arvo kirjoitti:

        Tasa-arvon aikana kodin naisjohtaja saa hoitaa nämä hommat. Minä vain peesaan. Lupaan tiskata astiatkin. Ainakaan esileikkimään en rupea omasta aloitteesta, jos tiskivuorot astianpesukoneella jaetaan!

        Mitä tasa-arvoa se on jos nainen hoitaa jonkin homman ihan kokonaan? Ehkä teidän pitäisi laatia vuorolistat niin tiskivuoroista kuin aloitteenteostakin?


    • liukuvoide on pop :)

      Keskustelkaa joku kerta aiheesta ihan kunnolla. Kerro, että seksi sattuu ja se on saatava pois.

      Minulla on samainen ongelma, etten kostu tarpeeksi jolloinka alussa sattuu. Olen tämän kertonut ja minun mieheni osaa sen ottaa huomioon mm. siinä, että ei tunge kaluaan nopealla tahdilla vaan minä rentoutan itseni ja hän hitaasti työntyy sisään. Tai aloitellaan niin, että minä olen päällä ja saan itse päättää tahdin. Edellinen äijä välitti lähinnä itsestään, joten kokemusta löytyy siitäkin...

      Esileikki ei ole mitään vaikeaa. Pitäkää aluksi vaatteet päällä, suudelkaa, kosketelkaa. Hän voi myös tyydyttää sinua ensin sormin tai suullaan ja sinä häntä. Tehkää sitä mikä hyvältä tuntuu -kummastakin!

      Liukuvoidetta kannattaa ostaa. Huomioi että käy kondomin kanssa, jos ne käytössä.. Huomattavasti kivuttomampaa.

    • tässäkin huomaa

      miten monimutkaisia naiset ovat.
      Seksikin tulee hoitaa jonkun vitun rituaalin kautta.
      Paskanmarjat, munaa pilluun ja ah ah.....

      • 3 sec

        Ei seksitä tarvitse tehdä kansallisoopperaa tai balettia. Nainen on hyvin yksinkertainen ja fyysinen olento: pisto, kasto, nosto ja ravistus.


      • Eräs lukija

        "Paskanmarjat, munaa pilluun ja ah ah..... "

        Kuulostat 12-vuotiaalta pikkupojalta, joka on juuri löytänyt pornovideot ja haluaa leikkiä kovista kavereiden edessä. :-) Itse asiassa olen varma nähneeni youtubessa videon, jossa jokin edellä kaltaisen tapaus sanoo lähestulkoon yllä olevan siteeratun lauseen.


      • mutka nainen

        Jos naiset on luotu monimutkaiseksi niin on. Minkä sille voi. Miehet on luotu yksinkertaisiksi ja senkin huomaa. :D SIIHENKIN pitää naisen tyytyä.


    • kokeilkaa näin

      Sormella vähän lämmitystä sinulle mukavalla tavallaan. Öljyä liukastukseski vaan. Se toimii. Nuo nuoleskeluhommat ovat aikamoista bakteerien nieleskelemistä. Nuorten ja hygieniasta tietämättömien puuhia.

      • Onvaaa

        Et kyllä taida nautinnosta paljoa tietää Terveisin 47 v toosannuolija ja ah sitä makua ja tuoksua kun nainen on kunnolla märkä. Ja siitä varmasti lähtee..
        En ole koskaan saanut minkään valtakunnan suuinfektioita!!


      • Ihmis-mies kiihottaa

        Teille liukastelijoille tiedoksi, että vaikka nainen noilla menetelmillä saattaakin kostua, hän ei välttämättä kiihotu eikä etenkään nauti.
        alapään rassaaminen kuin akun napoja harjaisi ja vaseliinilla voitelisi ei kiihota.

        Tyhmä mies ei kiihota.

        Omituinen mies ei kiihota.

        Kaikkitietävä mies ei kiihota.

        Älykäs, huumorintajuinen mies, jolla on halu leikkiä ja nauraa yhdessä mutta joka ei pelkää itkuakaan, on eri juttu. Kun hän on kolmen metrin päässä ja katsoo, naiselta menee jalat alta.


    • todellakin

      typeriä noi toosannuolijat.
      Eivät pässit tajua, että suusyövän riski kasvaa moninkertaiseksi
      alapään nuolemisella.
      No, kukin tyylillään....

      • Yök

        Edellyttäen että henkilöllä on klamydia tai herpes. Yleensä sen tartuttaa naiseen mies, joten typerää tuo suihinotto. En tee sitä enää koskaan kumin kanssa enkä ilman, sillä kumi maistuu melkein yhtä pahalta kuin paljas muna.

        Säälin sinua ja kumppaneitasi, olet harvinaisen törkeä tapaus.


      • syöpä aivoissa

        Sulla on syöpä jo aivoissa!! Toivottavasti on!


      • Dernen
        Yök kirjoitti:

        Edellyttäen että henkilöllä on klamydia tai herpes. Yleensä sen tartuttaa naiseen mies, joten typerää tuo suihinotto. En tee sitä enää koskaan kumin kanssa enkä ilman, sillä kumi maistuu melkein yhtä pahalta kuin paljas muna.

        Säälin sinua ja kumppaneitasi, olet harvinaisen törkeä tapaus.

        Kumi haisee yhtä paljon kuin paljas muna? Onko sulla miehiä ketkä ei käy suihkussa ennen rakastelua, vai onko sellaisia ketkä ei ole käyneet kuukauteen suihkussa. Sitten ymmärrän kommenttisi. Mutta ei terve nainen sano että "Paljas ja juuri pesulla käynyt muna maistuu pahalle" Naisella ne tuoksut/hajut vaihtuvat ajoittain ja myönnän että joskus on ollut myös epämiellyttäviä hajuja, mutta pääasiassa ei enkä edes makua ajattele vaan ajattelen naisen ihanan märkää ja kiimaista pimppiä, niin sinunkin kuuluisi ajatella miehen seisovaa ja kovaa kullia(lepovaiheessa "minä teen tuosta ison ja kovan aseen"


      • mistä tiedät
        Dernen kirjoitti:

        Kumi haisee yhtä paljon kuin paljas muna? Onko sulla miehiä ketkä ei käy suihkussa ennen rakastelua, vai onko sellaisia ketkä ei ole käyneet kuukauteen suihkussa. Sitten ymmärrän kommenttisi. Mutta ei terve nainen sano että "Paljas ja juuri pesulla käynyt muna maistuu pahalle" Naisella ne tuoksut/hajut vaihtuvat ajoittain ja myönnän että joskus on ollut myös epämiellyttäviä hajuja, mutta pääasiassa ei enkä edes makua ajattele vaan ajattelen naisen ihanan märkää ja kiimaista pimppiä, niin sinunkin kuuluisi ajatella miehen seisovaa ja kovaa kullia(lepovaiheessa "minä teen tuosta ison ja kovan aseen"

        Montako munaa olet nuollut kun tiedät ettei puhdas muna maistu koskaan pahalle? Munakin erittää nesteitä ja niissä voi olla todellakin eroja. Jokaisella on muutenkin oma ominaishaju ja tuoksu.


    • Jeppistäjepulis

      Sido se aasi puuhun ja tuu tänne!

    • Ukkeli metsän takaa

      "Olen keski-ikäinen nainen. Olin ensimmäisessä avioliitossani 27v ja joka kerran sain orgasmin. Nykyisen mieheni kanssa olen ollut 4 vuotta ja orgasmit voi laskea yhden käden sormilla..."

      Tässä on paljon ajateltavaa. Onkohan se henkilökemiasta riippuvaa. Tuskallisen kulunut vertaus, mutta joukkueurheilussakaan parhaista yksilöistä koottu joukkue ei välttämättä ole paras. Nytkin Moskovan Dinamo voitti KHL:n vaikkei siellä ole superstaroja. Pahoittelen tylsää vertausta.

      Itsellä on sama ongelma. Vaikka mitä tekisin, en saa vaimoa innostumaan. Pidämme muutoin toisistamme, mutta seksi ei ole 30 vuoteen ollut kovin intohimoista. Muut naiset minusta innostuvat, muttei vaimoni. Se on aika ajoin turhauttavaa. Joskus ajattelen, että häntä on kohdeltu kaltoin nuorena.

      Huomaan itsestänikin, että joku nainen innostaa ja joku ei. Vaikka kuinka olisi kaunis nainen, mutta en hänestä innostu. Hän saattaa olla minulle kuin kaunis esine - ei siitä seksuaalisesti innostu.

      Minusta tämä on hyvä keskustelun aihe.

      • petteri

        Rakkaus ja rakastelu on monimutkainen asia toisille Toisille taas helppo. Rakkautta kun on niin montaa lajia vanhempain rakkautta lapsiin rakkautta toiseen rakkautta ihan mihin vaan. Rakastelu on yksi rakkauden laji. Jossa kaksi ihmistä pitää toisistaan ja haluavat nauttia myös siit, rakasteluu tarvitaan kaksi. kummatkin ovat tätkeitä. en voisi nauttia rakastelusta ellen tietäisi myös toisen siitä nauttivan. Pelkkä akti ei ole rakastelua. Joskus kaikki muu on jopa yhtä hyvää kuin itse toimitus. Jos en haluaisi toisen olevan onnellinen tai tyytyväinen miksi ihmeessä häntä siihen tarvitsisin. Pelkän purkautumisen saa ilman naistakin. Rakkaus usein on leikkiä toisen kanssa jokus taa se on pelkkäää kiimaa, mutta silloinkin sen pitää olla kummallakin. Jos osaa rakstaa niinkuin se itelle hyvältä tuntuu ja myös toinen on samaa mieltä silloin ollaan onnistuttu. Ei aina samaan aikaan toisen tee mieli mutta aika ei lopu koska voi olla ettei kulu kuin hetki niin toinenkin jo taas haluaa. Parhainta rakkaudessa on ettei se kokaan lopu samoin kuin ei halukaan rakasteluun, Ei edes 70 ole raja kyllä nainen vilä silloin tahtoo ja varsin minen mieht pystyykin vielä silloin. Ehkä rakasteluun on tullu kypsyyden tuomaa rauhallisuutta. Ennenkaikkea pitää muistaa ettei mies ole kone joka lähtee käyntiin kun nappulasta vääntää.


      • nainen minäkin

        Nykyinen mieheni on exäni vastakohta kaikella tapaa. Nykyinen mieheni on komean näköinen ( naiset katselevat ja yrittävät tuoda itseänsä tyrkylle minun läsnä ollessani ), empatiakyvytön, tasa-arvo oltava ihan kaikessa mahdollisessa, flirttailee muiden naisten kanssa minun läsnä ollessa ... jne. Hän alisti ja syyllisti minua kaikesta ensimmäiset yhteiset vuotemme ( hän oli juuri eronnut avoliitosta joka oli kestänyt 25 vuotta ja minä omastani ). Annoin hänelle kaiken tukeni, vaikka itse kävin omaa eroani läpi. Olen säälittävä nainen, tiedän. Uskoin hänen sanojaan " minä muutun paremmaksi ihmiseksi koko ajan". Johtuuko orgasmikyvyttömyys minulla juuri näistä kaikista kokemuksistani ?


    • Surina Lempi

      Kun maakaat.Hmm.Sormi suussa koko päivän odottelen yötä.Hmm.Kun makaat sormisuussa koko yön odottelen päivää niin kohta uhoat makeaa hikeä kuin kuumeinen suokasvi odottaen taikasauvaa joka koskettaa sinua kimaltelevaan Hmm.Maahan.

    • Kukkiva-tölli46

      Oikea suomalainen mies, ei puhu eikä pussaa, vaan panee kun sonni. Ei turhia kyhnää, pökkii 15 sekuntia laukeaa, pieraisee ja kääntää kylkeään ja nukahtaa.

    • Onvaaa

      Tää on niin uskomatonta kesustelua!! Kukin just tyylillään ja niitä on tuhansia ja mitä sitä ihmettelemään. Meinaatteko, että kaikki maiilman ihmiset päsee kokemaan täydellisen kliimaksin!!!?? Loputon suo!!

      • Henkinen yhteys

        Kuulostat katkeralta. Minä luulen, että onni on omissa käsissä sekä kuvaannollisesti että kirjaimellisesti.

        Nauttimaan oppii kun opettelee, eikä siihen tyhmää kumppania tarvita.

        Aivot on tärkein sukupuolielin, siellä syntyy kaikki jännite, hauskuus, nautinto. Se ei synny jalkovälissä vaan korvien. Siellähän kaikki hermosignaalit koetaan.

        Aivopohjalta voisi etsiä kumppanin, jonka kanssa ajattelee ja arvottaa asioita samalla tavoin. Jos on helppo nauraa yhdessä, sujuu muukin hauska yhdessä mainiosti.

        Sanoisin, että keskustelun aloittajalla on surkea mies; vaihtoon vain.


    • Kokenut nainen

      Etkö osaa sillä jässikälle sanoa, että kaikki naiset ovat keskenään erilaisia, aivan kuin miehetkin.

      En minäkään kaipaa esileikkiä enkä myöskään mitään jälkisivelyjä, sillä olen hetivalmis ja laukeamisen jälkeen liian tuntoherkkä, jolloin kaikki kosketus häiritsee.

      Sano miehellesi, että menee exän luo, jos kerran uuden naisen kanssa opettelu on liian vaikeaa. Älä anna sen hölistä exästä, se on epähienoa sekä häntä että sinua kohtaan. Todella moukkamaista.

      Jos mies on noin tyhmä, minä en häntä katselisi yhtä panoa kauempaa.

    • yli 50 mies

      No moi,
      näin yhden aiheen, mutta sitäkin tärkeämmän, perusteella voisin keitiöpsykologina todeta ko. "insinöörin" kohtelevan muutenkin alkeellisesti elämänkumppaniaan.

      Laita luukku kiinni, jos meno ei miellytä. "Se kuuluu asiaan, että aina vähän kipua tuntuu kun mä tulen sisään, heh, heh"

      En oikein osaa, kun edellinen ei kaivannut esileikkejä. Eli sä olet jotenkin huonompi. Kundi ei sit oikeen hallitse muita kuin ex:n kaltaisia nopeita naisia.
      Onko itsekeskeisempää typerystä päässyt suhteeseen forever.

      Toivottavasti et ole taloudellisesti miehestä riippuvainen. Hölmön ihmisen matoksi ei kande alkaa.

      • panomies

        Potki perseele tommosta miestä. ja vaida semmoinen mies joka osee kaiki temput


      • "En oikein osaa, kun edellinen ei kaivannut esileikkejä. Eli sä olet jotenkin huonompi."

        Totta puhut, aloittajan mies taitaa olla jotenkin psykopaattinen. Ainakin todella sadistinen ihminen on kyseessä. Taitavasti syyllistää naista siitä, että pahoinpitelee tätä.

        Noh, vanha totuus on se, että naiset on idiootteja ja jämähtää väkivaltaiseen/hyväksikäyttävään suhteeseen.


    • tauno......

      Ihan normaalia. Me yleensä katsomme kerran kuukaudessa jotakin neti porno pätkää n. 2 minuuttia. Tämän jälkeen aina muistellaan sitä yhdessä samalla kun rykäsen vainoa. Yleensä seksi ketään noin 5 minuuttia, joten yksi 2 min lyhet videopätkä riittää puoleksi vuodeksi.

    • Ota hiilihanko ja tökkää se miehen kurkkuun. Sano, että lupaat ottaa sen heti pois, kun alat kostumaan ja kipusi lakkaa. Tällöin seksi on tasapuolista.
      Se on selvää, että etenkin, jos seksistä ei ole sovitu etukäteen, et ole välttämättä valmiina. Tuolloin miehen pitäisi asiaa kunnioittaa. Itse ihmettelen näitä miehiä, joilla ei itsellä ole muka minkäänlaista tuntoa alapäässä. Itse miehenä en pystyisi haluttoman naisen kanssa olemaan, koska se sattuisi minuunkin.

      • Niin ja minusta tuollaisesta tyypistä voisi tehdä raiskausilmoituksen ja ehdottomasti mies pitäisi jättää.


    • #61#

      No vaihda toi idiootti kunnon kaveriin joka osaa arvostaa naista !

    • maailmassa on

      muutakin, kuin itsekeskeisiä naisia prinsessasyndroomineen.

    • naminaikkonen

      Vaihda miestä... selaiseen joka ymmärtää naisen päälle jotain.
      Toi kuvastaa vaan että ukkosi on omahyväinen paska.

      • ropl...

        sano muijjalles että roploo ittes märäks sillä aikoo kun mie käyn paskalla, näin homma hoituu ja toimii aina.(pohjalaanen esileikki)


    • jyystäjä..

      meillä ei tartte sanoa kun ruvetaanko muijja jystämmään, heti torttu kostee kuin suonsilimä, välillä pakariin ja suihin ja tortillaan kyllä mälli lentää jes..tämä tarina ei pidä paikkaansa jahka muuten kirjotin..

    • Petsku53

      Opettelepa ensin tuntemaan oma vartalosi ja ne asiat jotka kiihottavat sinua.
      Sen jälkeen opetat kädestä pitäen miehesi tekemään samoja asioita ja kiihottamaan sinua.
      Miehet jotka eivät ymmärrä esileikeistä mitään ovat yleensä itsekeskeisiä hölmöjä jotka tuijottavat vaan kalunsa kokoon luullen että iso koko on ratkaisu kaikkeen.
      Muista että 70 % hyvästä seksistä on muuta kuin fyysistä aktia..

    • "raaka-irkku"

      huhhuh mikä läppä :D

    • sirkkalissu

      Minulla oli sama ongelma. Keksin tehdä sellasen jekun niin mieskin oppi, aloin nimittäin ottamaan kalasta tullutta paistinrasvaa talteen ja aina ennen seksiä sivelin pimpsani sillä. Pari ekaa kertaa mies ihmetteli outoa hajua, mutta pian sillä alko menemään hermo kun hajut oli niin pahat ja senki piti mennä heppi pesemään seksin jälkeen vaikka ei ole mikää hygieniaintoilija se mies. Sanoin sille sitten että jos et tarjoa luonnon liukastetta niin vedellään sitten haisevalla kalalla! Kyllä se sitten valitsi mieluummin pienemmän pahan eli vähän sormea/kieltä esileikkinä :D

    • ökbjbköjbkj

      "Itse olen melko kokematon, enkä siksi osaa keksiä mitään."

      Tässä sen näkee mihin johtaa se että naisten masturbointia moralisoidaan ja naisten fantasioita ja seksuaalisuutta halveksitaan. EIvät osaa sitten yhtään mitään, eivät seksiä, eivätkä tunne omaa kehoa.

      Olen seurustellut vakavasti yhdeksän naisen kanssa. Kolme naista jotka eivät ole masturboineet, tai kolmas joka sanoi kyllä masturboivansa joskus mutta että "ei ajattele silloin mitään erityisesti", ovat olleet samanlaisia, eli täysin kyvyttömiä kertomaan tai keksimään mitä voisi sängyssä tehdä. Ensimmäiselle opetin omasta kehosta nauttimisen, ennenkuin hän saattoi nauttia seksistä niin että keksi myös itse jotakin. Hänen jälkeensä tajusin että aina pitää kysyä että masturboiko nainen. Toisen ja kolmannen siveyden sipulin kohdalla suhde jäi lyhyeksi ja siirryin hetken päästä sellaiseen joka osasi masturboida ja uskalsi sen myös heti kysyttäessä tunnustaa ilman kiertelyä.

      Hyvän seksin vaatimus ei ole taitava puoliso, kuten naiset tuntuvat ajattelevan, vaan kekseliäisyys ja kyky rakastaa itseä! Se ei ole itsekkyyttä, vaan tervettä itsetuntoa.

    • Tuppeen sattuu

      Hello!
      Vaihda miestä,
      dorka!

    • hoboken1

      Kun naista hieroo ensin,suutelee ja hyväilee.ja mikä tärkeintä,että pää ja kemiat on samalla tasolla niin nainen ku nainen kostuu.Ei tarvi ku tulla oman miehen viereen,niin jo alkaa alapäässä tapahtua.

    • mlukku

      ---ei se liukkari tee muuta kuin auttaa kalun sisään menossa....siis antaa luistoa...mutta se yksinään ei riitä....pitää siis saada nainen erittämään omaa liisteriä....siinä vaiheessa naisella jo syke nousee vaikka yrittäisi lahnaa leikkiä..
      .eli etu- ja keskisormi klitan molemmin puolin ja sitten klitalle ierontaa....sitä voi tehdä myös omilla sormilla.....toisella kädellä miehen kalusta kiinni ja ohjailee sitä pitkin vakoa....välillä vetää ulos..ja sitten taas pari vetoa ja sisään...
      ...ei siinä mitään pillun nuolemista tarvita...

    • .

      (Ennen kuin tuomitsette kantani, lukekaa koko teksti.)
      Sinun ongelma. Miehen osa seksissä on saada erektio, sinun osa on saada reikäsi märäksi. Jos mies ei saa erektiota, kutsutaan häntä impotentiksi ja se on häpeällistä, mutta kuiva pillu on sama kuin löysä lerssi ja sinun kuuluisi ottaa vastuu reijästäsi. Jos esimerkiksi minä menen tänä iltana baariin ja löydän pantavan naisen. Yhdessä palaamme kämpälle panemaan, enkä saa kaluani kovaksi humalastani johtuen, aamulla nainen kertoo kavereileen ettei edellis-iltainen mies saanut kaluaan kovaksi ja nauravat päälle, mutta jos käy taas niin että naisella on ongelma että pillu jostain syystä ole kosteana, aamulla syytetään edelleen miestä: "hän ei saanut minua edes märäksi". Kaikki on siis yllättäen miehen vastuulla.

      Ja nyt esileikin määritykseen. Esileikki on valmistautumista yhdyntään. Jos miehellä on erektio se tarkoittaa että hän on valmis seksiin. Mitä vaaditaan siis naisen valmistautumiseen? Ensin suudellaan suulle, sitten kaulalle, sitten rinnalle, ja aina vain hitaasti alas asti. Rinnan kohdalla toiset naiset pitävät puristelusta, toiset hieromisesta. Toiset taas pitävät nännin puremisesta ja eräät taas eivät halua miehen menevän lähellekkään rintoja. Kun ollaan päästy pilluun asti on sielläkin jokaisella naisella oma resepti, miten tulee toimia.
      Kaiken tämän jälkeen nainen saattaa mahdollisesti olla märkä.
      Mitä vaaditaan miehen valmistautumista seksiin? Ainakin minun kohdalla riittää että näen naisen alasti.

      Ehkä sinä, nainen, tarvitset pusuja, koskettelua, kehuja ja nuoleskelua, mutta me tarvitsemme vain sinut. Ehkäpä me otamme parisuhteemme vakavasti.

      • fkhjfkhfk

        Toi on kyllä ihan totta. Parisuhteessa se tosin pitäisi olla molempien velvollisuus auttaa toista, jos toinen nyt ei ihan heti kostu tai on vähän erektion kanssa hankaluutta. Mutta yhden kerran panoissa se olisi joka tapauksessa miehen vika. Jos yrittää räpeltää puolikovalla niin naureskellaan, jos taas heti puskee päälle ja nainen ei satukaan olemaan sitä haluavaa tyyppiä niin syytellään.

        Mutta jos parisuhteessa molemmilla on seksissä sellanen asenne, että räplää itsesi märäksi tai jos ei seiso heti niin ei sitten seksiä niin ehkä ei kannata olla parisuhteessa.. oma käsi vois sillon olla parempi ja epäilen sitten muidenkin asioiden toimivuutta tollasessa parisuhteessa.


    • kunnonkalu

      Kunnon kalu turpoaa vasta sisällä.

    • mimousettee

      Mieheni oli aina sellainen, että yli 10 vuotta kestäneessä parisuhteessa seksin merkeissä hänelle tärkeintä oli että hän itse saa orgasmin, ja että hän itse nauttii seksistä.. Minun tunteille aktin aikana hänelle oli aivan yksi lysti..
      mikä johtikin sitten siihen,että ensimmäisen vuoden yhdessä olon jälkeen hain sitä erotiikkaa sitten muualta, ja nautin täysin rinnoin siitä ajatuksesta että mieheni kuvittelee saavansa hyvää seksiä YKSIN kanssani, kun taas hän ei tiedä mistään mitään että saan sellaisen tyydytyksen kuin itse haluan, hänen työtoveriltaan :D

      Hänellekkin esileikki oli erittäin vaivalloista. Pyysin häntä hyväilemään minua, jotta kostuisin hän saattoi huudahtaa " en, sormet likaantuu".. se todellakin tuntui pahalta.

      • petteri

        Kyllä on miehiäkin jotkä pitävät naisen kiihoittumisesta. Minulle se on ainakin ollut tärkeää. se on hyvä tunne kun huomaa naisen pitävän hyväilystä. Tai miksi ei tykkäähän miehetkin siitä. Monta kertaa on kivaa pitkittää itse aktin alkamista. se usein tuo lisää hyvänolon tunnetta kaikkeen. Nuoren pelkäsi, että kaikki mene ohi enenkuin alkaakaan. Mutta saahan itse aktiakikin jatkettua että pidättää itseään, niin kauan että toinenkin ennättää mukaan. Jokus poikasen se vain tuli kun ei pystynyt. Silloin tosi oli onni että homman voi alkaa taas uudestaan melko pian jolloin tyttökin oli tyytyväinen. Nyt hyvin hyvin vanhan ei moista ongelmaa enää ole jokus tapahtuu ettei itse siinä onnistu, mutta se ei niin paljon merkitse pääasia on, että kaveri aviovaimo tai mikä hän onkin onntyytyväinen. Sillä huomennakin on taas päivä jolloin kaikki onnistuu.


    • Toimii..

      Jospa ostaisit liukuvoidetta ja itse sitä laittaisit ettei tule kipua..

    • äo 65

      mikä trolli.

      24 pitää lukijoitan tyhminä?

    • mus.dir.

      Siis mistä te puhutte? Mikä vitun esileikki?

    • Saippuaa ja sientä

      Esileikki ei ole mitään lastenleikkiä. Se vaatii parisuhteen molemmilta osapuolilta paljon niin yksilötasolla kuin yhteistyön osalta. Päivän aikana voi saada aikaan sellaisen eroottisen jännitteen, että kotiin päästyä vaatteet lentävät heti lattialle. Tämän onnistuminen vaatii kuitenkin tuntemusta oman kumppanin mieltymyksistä ja niistä keinoista, joilla toisen saa värisemään kiihkosta.

      Esileikki on vuorovaikutteista toimintaa, jossa suhteen molempien osapuolten toiveet otetaan huomioon ja joiden kautta esileikkiä sitten harjoitetaan. Esileikki on hyvin yksilöllistä, eikä siihen sen vuoksi löydy vain yksiä oikeita pelisääntöjä.

      Ideana on se, että kumppanit opiskelevat toistensa kanssa mikä tuntuu hyvältä. Uuden kumppanin kanssa opiskelu on aloitettava taas alusta, sillä ihmisten mieltymykset vaihtelevat.

    • 3425

      vaihda mse poika ja ota mies mikä tietää mitä pitää tehdä!

    • sormetonta?

      Kai miehelläsi sentään sormet on? Liukastetta ja sorminhan homma hoituu.

    • savonmies;)

      Joo esileikin puute selkeesti, on niitä naisia jotka on aina valmiita, minullakin oli exä jos vain tulin taakse vaikka kesken hänen hampaiden pesun.. ja raotin pikkareita ja työnsin sisään hieman löysänä, ah mikä tunne molemmilla.. Harvoin noin tein.

      Mutta kyllä mina hiplitin naista, hiplitin sintoja,, suutelin suulle,, leikin sormella reijässä.. ja sitten lopuksi työnsin hitaasti sisään..

      Lukekaa vaikka muutama seksinovelli tästä toisaalta.
      Mutta jos mies ei älyä kysyä tuntuuko tämä hyvältä pitää sinun sanoa mistä sinä pidät. pelkkä vartalon sively tuntuu tautisen hyvältä jos ei kiirehditä,, ja mulla kyllä oma viisari kertoo tykkääkö nainen;) Kumma kun kiihotun itsekkin jos nainen kiihottuu.

    • Huoh Siiderixx pelle

      Vittuako tänne kirjottelet? mee juttelee miehelles pelle.

    • tutturuu 78

      Elin suhteessa jossa mies ei huomioinut millään lailla sängyssä. Ei ollut esileikkiä, ei suutelua, oikeestaan ei mitään. Heti suoraa toimintaa. Mies vain hoiteli itsensä, en koskaan saanut orgasmia. Pisti niin vihaksi koko touhu. Asiasta yritin keskustella, että tarvitsen hyväilyä ja esileikkiä ja klitoriksen hyväilyä että saan orgasmin. Ei auttanut keskustelut. Miehen mielestä mun pitäisi hoidella ite itseni. Suhde kesti sen vuoden, en tuntenut itseäni enää naiseksi vaan panopuuksi..tiedän että niitä miehiä on jotka oikeesti haluavat omalle naiselle nautintoa..kokemusta on niistäkin. Arvostan suuresti miehiä jotka huomioivat omaa naista..

      • ai.. wod.. aimäävai?

        mitäs siinnä valitat... kukaa rupee sua täältä hakemaan: mee baariin siittä.


      • savonmies.

        Käsittämättömän typerä mies :(

        Toki nainen pitää tyydyttää tavalla tai toisella. Itse tyydytän naisen hiplaamalla häntä tunnin pari.. seuraan mikä kiihottaa häntä ja etenen sen mukaan.. Pelkkä kainalossa pitäminen ja rapsuttaminen on ihanaa molemmille.. Siinä voi löytää ihmeen herkkiä kohtia naisen alaselästä,, nainen voi kiihottua pelkästään siitä.. Sivelen rintoja, nänniä hellästi kosketellen.. rinnan sivut ovat herkät,, juuri ja juuri koskettelu kiihottaa useimpaa naista. pimsaa voi sivellä niin monella tavalla.. vain karvoja, vain huuliam klitorista, reiden sisäsyrjät erogeenista aluetta myös.. työntää sormi sisään.. etsiä g-pistettä.. tehdä orgasmi tai pari sormin ja sitten vasta nautiskelemaan munan kanssa:)
        naiselta lähtee taju kun saa orgasmin poikineen.. Mikä nautinto itsellekin ja kestää tunteja:) nainen ei kyllä pysty vähään aikaan kävelemään kun orgasmit vetää veteläksi..


      • tutturuu78
        ai.. wod.. aimäävai? kirjoitti:

        mitäs siinnä valitat... kukaa rupee sua täältä hakemaan: mee baariin siittä.

        en valita! ja baarista nyt ei kannata kännikaloja rehata. . Taidat olla niitä jotka ajattelevat vain itseään!!


    • nikiniki13

      24-toimituksen trollit on... eiku eikäpä ookkaan: vaan Ma-Pe.

      waddaf...? Tä, ai hyviä?

    • trapper

      kannattaa mennä seksimessulle siellä on kaikkea kivaa ja uutta tiukkapipoisillekkin orgasmin hakuisille.olen ollut vaimoni kanssa ja kaikki toimii hyvin. voiteet ja renkaat ja ollaan onnellisia. ja myös vaimolle tekopenis sitä voi käyttää jos vaimo ei kostu. meillä meee hyvin.

    • huonojahyviäddd

      Sano, että se sattuu. Voisitte kokeilla liukastevoidetta, jonka miehesi levittää. Ja aloittaa seksin vaikka vain riisumalla toisenne ja hyväillen. Halailu ja hyväily ennen varsinaista aktia ei ole pahitteeksi. Voisitte miettiä toistenne kehoihin tutustutumisen aikana mikä miehestäsi tuntuu hyvältä ja mikä itsesi mielestä. Tutkikaa toisianne.

      Miehesikin pitää seksistä enemän, kun oppii uusia puolia itsestään ja sinusta.

    • Liukuvodetta !

      LAITA LIUKKARIA , KUN KER-RAN ON VEKOTIN KUIVA . 8)

    • täysin nolla

      No huh, Miehes mielestä on muka normaalia et aluksi sattuu.Joo jos olet neitsyt mut siitä eteenpäin ei ole normaalia. Miehes ei ajattele sua lainkaan vaan ajattelee sua vaan panopatjana. Ei miehes osaa naista TYYDYTTÄÄ vaan sille on oma tyydytys tärkeintä. Sun pitää kertoa sille mikä sulle on tärkeetä niin ehkä saat sitä mitä haluat...

    • Oivoi...

      Miksi kerrot tuollaiset asiat täällä, kun voisit kertoa saman miehellesi juuri samaan tapaan ? Eikö ole elä-mässä muutakin kuin seksi ?
      8)

    • VUYFJB

      MUN MUIJA KOSTUU VAIN KUN LUKEE EROOTTISIA TARINOITA TAI SITTEN UNISSA

    • Exäni esileikki: Laittoi minun käteni kovan munansa päälle, se oli merkki minulle että pöksyt pois. 2,5 minuuttia.. pisimmillään. Ja mies oli tyytyväinen.

      • asdasdasdafs

        Onkohan meillä sama exä? :D mies juurikin vain laittoi käteni munansa päälle, jonka jälkeen piti ottaa suihin ja nousta ratsaille. Mies siinä sitten hetken päästä tuli ja nukkui sitten tyytyväisenä. Suhde jäi lyhyeksi. Jos halusin jotain hyväilyä itselleni, mies nukahti kesken! :D


    • BJ

      miehesi on tyhmä
      mitä kosteampi seksi sitä parempi
      itse tykkään esileikin aikana antaa ensimmäisen orgasmin kumppanille jos see sopii
      T:B

    • t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

      lykkää sille vasaranvarsi perseehi ja kysyt sitte tuntuuko hyvälle ,,,,....

    • minä

      Noilla rinnoilla, mitä kuvasssa on, ei naisella voi olla edes kuukautisia.
      Aivan selvä aliravitsemus, tai jopa anoreksia.
      Ei ihme, jos ei seksiin kykene. Kuivuus on ilmeinen ...

      • lapsiko kuvassa?

        Niin onkohan kuvassa lapsi tai alaikäinen? Näyttää epäilyttävältä. Insestiä?


      • vhvjhhjvjh
        lapsiko kuvassa? kirjoitti:

        Niin onkohan kuvassa lapsi tai alaikäinen? Näyttää epäilyttävältä. Insestiä?

        Insesti ei ole alaikäisiin sekaantumista, vaan sukulaiseen. Insestiä harrastava ei ole, eikä tutkimusten mukaan useinkaan ole pedofiili.

        Pedofiili kiihottuu alaikäisestä ja kehittymättömästä lapsesta. Pedofiili voi sekaantua alaikäiseen sukulaiseen jolloin kyse on pedofilian ohella myös insestistä, mutta insesti ei ole automaattisesti sekaantumista alaikäiseen. Insestiä harrastavat tutkimusten mukaan useimmin, eli suurimmaksi osaksi (yllätys yllätys) alaikäiset sisarukset keskenään, ilman mitään vanhempaa osapuolta. Toiseksi yleisimmin aikuiset sisarukset keskenään, ilman ketään muuta ulkopuolista. Vasta sen jälkeen kaukana perässä insestiin tulee mukaan isä-tytär-suhteet (yleensä silloinkin aikuiset keskenään!!!) ja sen jälkeen äiti-poikasuhteet. Vanhempi-lapsi-suhteet ovat huomattavasti harvinaisempia kuin sisarusten keskinäiset suhteet.


      • mies_vm86
        vhvjhhjvjh kirjoitti:

        Insesti ei ole alaikäisiin sekaantumista, vaan sukulaiseen. Insestiä harrastava ei ole, eikä tutkimusten mukaan useinkaan ole pedofiili.

        Pedofiili kiihottuu alaikäisestä ja kehittymättömästä lapsesta. Pedofiili voi sekaantua alaikäiseen sukulaiseen jolloin kyse on pedofilian ohella myös insestistä, mutta insesti ei ole automaattisesti sekaantumista alaikäiseen. Insestiä harrastavat tutkimusten mukaan useimmin, eli suurimmaksi osaksi (yllätys yllätys) alaikäiset sisarukset keskenään, ilman mitään vanhempaa osapuolta. Toiseksi yleisimmin aikuiset sisarukset keskenään, ilman ketään muuta ulkopuolista. Vasta sen jälkeen kaukana perässä insestiin tulee mukaan isä-tytär-suhteet (yleensä silloinkin aikuiset keskenään!!!) ja sen jälkeen äiti-poikasuhteet. Vanhempi-lapsi-suhteet ovat huomattavasti harvinaisempia kuin sisarusten keskinäiset suhteet.

        Ja pedofilia ei itsessään ole rikollista, niinkuin taitavasti itse niin väität. Pedofilia on seksuaalinen suuntautuminen lapsiin, mutta se ei ole rikos. Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö on rikos. Kaikki jotka ovat sekantuneet "lapseen" eivät ole pedofiilejä. En voi kokea 18vuotiasta pedofiiliksi jos hän kuksii 15vuotiasta. Ja pedofiili ei välttämättä koskaan käytä lasta seksuaalisesti hyväkseen. Eivät kaikki jotka tuntevan jonkinasteista kiinnostusta lapsiin ole mitään iljettäviä jammu siltavuoria, vaan suurin osa heistä ymmärtää ettei lapsiin kosketa. Ja itseasiassa jonkinasteinen seksuaalinen mielenkiinto nuoriin teineihin on miesten keskuudessa todella yleinen seksifantasia. Tämä ei ole huolestuttavaa jos se ei aiheuta ongelmia elämässä eikä johda mihinkään tekoihin. Kyllähän minäkin myönnän että tuollaisia 15vuotiaita on kiva katsella, mutta en minä sellaiseen ikinä koskisi koska se on kuitenkin henkisesti lapsi.


      • vhvjhhjvjh
        mies_vm86 kirjoitti:

        Ja pedofilia ei itsessään ole rikollista, niinkuin taitavasti itse niin väität. Pedofilia on seksuaalinen suuntautuminen lapsiin, mutta se ei ole rikos. Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö on rikos. Kaikki jotka ovat sekantuneet "lapseen" eivät ole pedofiilejä. En voi kokea 18vuotiasta pedofiiliksi jos hän kuksii 15vuotiasta. Ja pedofiili ei välttämättä koskaan käytä lasta seksuaalisesti hyväkseen. Eivät kaikki jotka tuntevan jonkinasteista kiinnostusta lapsiin ole mitään iljettäviä jammu siltavuoria, vaan suurin osa heistä ymmärtää ettei lapsiin kosketa. Ja itseasiassa jonkinasteinen seksuaalinen mielenkiinto nuoriin teineihin on miesten keskuudessa todella yleinen seksifantasia. Tämä ei ole huolestuttavaa jos se ei aiheuta ongelmia elämässä eikä johda mihinkään tekoihin. Kyllähän minäkin myönnän että tuollaisia 15vuotiaita on kiva katsella, mutta en minä sellaiseen ikinä koskisi koska se on kuitenkin henkisesti lapsi.

        "Ja pedofilia ei itsessään ole rikollista, niinkuin taitavasti itse niin väität."

        Missä näin väitän? Ettet olisi vain fanaattisesti lukenut mitä haluat kuulla, eikä sitä mitä viestissä lukee?


    • hahahaaahahhaha

      on teillä ongelmat... loistavaa!!!!

    • tökeröä

      Hivelkää, silitelkää, suudelkaa.Ei ole sellaista paikkaa mistä ei voisi hivellä, sivellä ja suudella. Lähtekää siitä ja käyttäkää mielikuvitusta. Älä suostu seksiin ennenkuin olet valmis. Yhdynnän ei pidä sattua, vaikka olisi isokin. Jos käy kipeää, ei seksi ole nautinto.

      Aika tökerä mies sinulla jos vetää entisen vaimonkin mukaan teidän keskinäiseen seksisessioon. Jos vielä puhuu vaimostaan mitä hänen kanssaan tehtiin, niin käske sen miehen mennä sitten sen entisen luo.

      Miehesihän on kokenut ihminen ja pitäsi olla osaava seksikumppani. Taitaa olla tosi tökerä mieheksi. Sinuna heivaisin kartanolle koko ukon.

      • japs_90_vm

        "Yhdynnän ei pidä sattua, vaikka olisi isokin. Jos käy kipeää, ei seksi ole nautinto."

        Onko tuokin sitten miehen vika. Ei sen seksin pitäisikään sattua, mutta kyllä se sattuu jos miehellä on yli-iso kulli. Mitäs sitten tehdään kun sattuu ja se johtuu liian isosta munasta? Mua on alkanut muutenkin ahdistamaan tämä peniskeskustelu. Pituutta on 17cm ja paksuus varmaan melko normi eli 4cm. Eihän tässä uskalla tutustua yhteenkään naiseen jos sieltä tulee samanlaista loanheittoa esim. riitelyssä, pienikullisuudesta yms nauramista. Taidan elää ikisinkkuna koko elämäni. Ja vaikka joku nainen sanoisikin tämän olevan hyvän kokonen niin tuskin tulen häntä uskomaan, yrittää vain mielistellä ja samalla haaveilee kokoajan isommasta peniksesta ja itselläni jatkuva alemmuudentunne.


      • nainen_86_hki
        japs_90_vm kirjoitti:

        "Yhdynnän ei pidä sattua, vaikka olisi isokin. Jos käy kipeää, ei seksi ole nautinto."

        Onko tuokin sitten miehen vika. Ei sen seksin pitäisikään sattua, mutta kyllä se sattuu jos miehellä on yli-iso kulli. Mitäs sitten tehdään kun sattuu ja se johtuu liian isosta munasta? Mua on alkanut muutenkin ahdistamaan tämä peniskeskustelu. Pituutta on 17cm ja paksuus varmaan melko normi eli 4cm. Eihän tässä uskalla tutustua yhteenkään naiseen jos sieltä tulee samanlaista loanheittoa esim. riitelyssä, pienikullisuudesta yms nauramista. Taidan elää ikisinkkuna koko elämäni. Ja vaikka joku nainen sanoisikin tämän olevan hyvän kokonen niin tuskin tulen häntä uskomaan, yrittää vain mielistellä ja samalla haaveilee kokoajan isommasta peniksesta ja itselläni jatkuva alemmuudentunne.

        No jollet ole huomannut niin suomi24 on muutenkin kaikenmaailman säätäjien keskustelualue. Jos tutustut johonkin tyttöön ensin kunnolla niin tuskin se peniksen koko on mikään ongelma. Ja usko. Nuo kertomasi mitat kyllä riittävät tyydyttämään naisen, etkä ole mikään pieni. Jos nainen nyt jostakin syystä kokee että miehellä on liian pieni niin on miehen suunnalta todella loukkaavaa epäillä että nainen hyppii sen vuoksi vieraissa. Kyllä siinä suhteessa on paljon muutakin kun ulkoiset avut. Jos luonne on kiva niin kyllä se on tärkeintä. Ja tuon kokoluokan penis on melko normaali, joten älä stressaa, ei se siitä kiinni jää.


    • 8+11

      minävain_
      Kuinka vanha olet? Oletko käynyt jo esileikkikoulun?
      Osaat kuitenkin lukea? Esim. kirjastosta löytyy seksioppaita, parempia kuin netin seksipalstoilta.
      Ja lopeta nyt hyvin äkkiä suhde miehen kanssa, joka haluaa satuttaa sinua!
      Se ei todellakaan ole normaalia.

    • dfgsdfgsdfg

      Jätkä käsiraudoilla petiin kiinni ja kiusimaan.

    • mardee

      miehet on vaan niin vitun laiskoja ja aikaansaamattomia vätyksiä, ettei ne jaksa muiden nautintoa ees miettiä :DD ! onneks osaan hoitaa omani pois !

    • Räplääjä????????????

      Mulla oli mies joa ei puhunut eikä pussannut. Kun halusi seksiä, tarjosi mulle munaansa hierottavaks mutta ite makas ku lahna eikä hyväillyt mua ollenkaan.
      Sitten vain muna sisään, kaks minuuttia ja kiireesti pesulle.
      Yritin hienovaraisesti ohjailla että minäkin kaipaisin kiihotusta....siihen lopulta tokaisi ettei ole koskaan ollut mikään pillun räplääjä.
      Noh, sen jälkeen en puuttunut sen mulkkuun ja jos sai sen pystyyn, makasin ku mollamaija ja tuijottelin pitkin seiniä.
      Siihen loppui seksi sekä suhde.
      Nykyään sentään hommat toimii tasapuolisesti, toisen kumppanin kanssa.

      • vlhjvjhh

        Tässä teit aivan oikein. Tämä sama toimintatapa toimii sekä miehelle että naiselle. Sinä osoitit sen että _JOKAINEN_ ON VASTUUSSA _OMASTA_ ORGASMISTA.

        Sinä olit sitä ennen vastuussa hänen orgasmistaan kun hän oli alistanut sinut tapoihinsa, mutta kun annoit vastuun hänelle, huomasit että hän on täysin kyvytön hoitamaan sitä itselleen.

        Minulla on myös ollut näitä naisia jotka eivät tajua mistään yhtään mitään. Eivät osanneet kosketella, ei itseä eikä minua. Eivät myöskään tienneet mitä tehdä sängyssä, joten minä aloin saman leikin. Kun he kysyivät että mitä tehdä, niin sanoin etten tiedä ja lopetin myös koskettelut.


    • just joo

      Hirveesti vaivaa ajatella moisesesta asiasta? Handsoppaa siihen saakka kunne itse liukas jos edes koskaan...
      iso se ei varmasti ole, mutta sano miehellesi että se on valtava niin se on jatkossakin sinun vietävissä miten hauat....HAH HAH HAH

    • hot69

      Pimpin nuolemista suosittelen lämpimästi.Itse olen erikoistunut juuri siihen.Kovasti on taitoja kehuttu.Ja veitikka ei ole iso mutta tuolla on pärjättävä.
      Jos nainen huolehtii itsestään niin nuolen myös pyllyreiän huolella :)
      Tosi kiihottavaa.Arkahan se on joka ei naista huolella nuole !

    • minkä ikäisiä olette. minulla menee samoin tavoin katselen pornoa päivisin (ehkä hänkin ) ja sitten on kovat paineet jos ei ole runkannut katsoessaan, enimmäkseen nykyjään teemme käsin toisillemme ensin ja sitten itse loput yhdyntä on harvempaa .tässonkin se paha juttu että kumppani ei tiedä noita päivän tapahtumia ,

    • MinäItte

      Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan. Jos et sitä osaa tehdä, niin turha syyttää miestä ongelmastasi.

      "Räplää ittes märjäks sillävälin ku mää käyn rykäseen paskan."

    • näin se on

      mun neuvo on tutustua ensin itse itseesi ilman miestä sen jälkeen sä osaat paremmin kertoa miten sä haluat että sun mies koskettelee itseäsi... kipu ei todellakaan ole normaalia...

    • 16

      Ei hänen kuulu ex:nsä mukaan toimia. Nyt on sinun kanssa. Vaihtasin miestä jos mulle sanottaisiin noin.

    • Oikeasti iso

      Totahan se on näiden mielestään isomunaisten kanssa.

    • Voi, voi

      Kokeile masturbointia, niin alat tuntea vartalosi herkkiä kohtia.

      Yksinkertainen ohje kiihottumiseen, jos nainen ei ole jo kiihottunut entuudestaan on se, että rintoja hyväillään, mutta pääasiassa nännejä. Nännit ovat hyvin tuntoherkät. Niitä, kun hierot jonkun aikaa niin kiihotut ja kostut. Kun olet kostunut, niin sitten aloitat hieromaan klitoriksen kärkeä. Kohta saat orgasmin. :)

      Sitten vaan jatkossa neuvot miestä, mistä kohtaa pitää hieroa. Jos mies ei halua edes kokeilla, niin jotain on pahasti vialla ja kannattaa miettiä haluatko viettää aikaasi jonkun itsekeskeisen miehen kanssa, joka pitää sua pelkkänä panopuuna, joka ei saa kokea mitään nautintoa itse.

    • juuso poika13

      Miehesi on typerä pässi!

    • ........

      onko miehesi muslimi?

    • -.

      Jännitätkö, ajatteletko liikaa? Anna halujen ja vaistojen viedä. Älä ajattele, että harrastat seksiä, kun harrastat sitä. Keho kyllä reagoi seksuaalisiin ärsykkeisiin ilman yrittämistäkin, paremminkin. Ja mitä, jos sinä ottaisit ohjat käsiisi. Älä anna miehen viedä, älä makaile pelkästään alimmaisena, niin voit itse säädellä milloin mies tulee sisääsi. Tärkeintä on kuitenkin "aivottomuus", vaistojen varainen toiminta.

    • _man_89

      Ihan niinkuin ohimennen ihmettelen ihan oikeasti että mikä siinä liukkarin käytössä on niin vaikeaa jos nainen ei kostu. Vai onko noi naisten kostuminen vähän sama juttu kuin miehillä peniksen stondaaminen? Minkä väristä se neste on? Onko se liukasta vai ihan veden tapaista joka ei juurikaan liukasta.

      • Vipsukka

        Huoh, pitääkö vääntää rautalangasta?! Naisen kostuttaminen yhdyntään pelkällä liukkarilla on sama asia kuin jos miehen velttoon kaluun sidottaisiin narulla kukkakeppi tukemaan sitä ja tuomaan "seisokki" --> teeskentelyä.


    • Tosimies-xx

      Yksi vinkki on, että yrittäist esittää nauttivasi miehen hätäisestä leikistä, se luulatavasti saisi hänet innostumaan siitä ja jatkamaan. Naisen on kai melko helppo näytellä nauttivansa ja jopa saavansa orgasmin. Mutta varo ylinäyttemistä :-)

      • lopun alkua

        Näyttele vaan ja saat pitää tunnevammaisen miehen, mikä valtava saalis!! Uskon, että tuollaiselle tyypille näytteleminen onnistuu helposti. Hänen kanssaan ei ole kukaan oikeasti nauttinut, ei se exäkään.


    • näitähän on

      Miehesi harrastaa seksiä, silloin kun sinä et halua. Miehesi ei harrasta seksiä silloin kun sinä haluat eli silloin kun hän on luvannut. Ompas ääliö.

      Miehesi on saanut seksikäsityksensä maksullisista seksipalveluista ja aikuisviihteestä. Aikuinen ihminen tajuaisi, että näissä tapauksissa näytellään. Mieheltäsi puuttuu jotain korvien välistä. Jos jatkat hänen kanssaan, niin huomaat, että hänellä on puutteita muussakin arkisissa asioissa. Älä vaan hanki lapsia hänen kanssaan.

    • Näin se homma etenee

      Räplää ittes märäks...mä käyn paskalla

    • arnold.h

      no niin ,tässä tullaan taas siihen että on monenlaisia ihmisiä niin miehiä kuin naisia,olen itse sellainen että naisen vartalo on loputtoman kiinnostava tutkimuskenttä,ei mulle tarvii sanoa mikä tuntuu hyvältä,sen huomaa kyllä naisen reaktioista ja niistä pitää oppia vastaisuudessa.

    • grrrrr!

      Taas jollakin on tollo mies joka vertaa naistaan exäänsä, mistä näitä hulluja miehiä sikiää???!

    • jk

      ei ole vinkejä antaa

    • avatar_1960

      Miehesi on pönttö....viskaa mäkeen...seksi asioissa ei verrata entisiin kumppaneihin....rumemmin ei voi kumppania loukata !!!!!

    • Törkee stondis...

      liukuvoidetta molempien vehkeisiin, niin hätäisempikin esileikki
      riittää.

      t. Tohtori Poloinen :=0

    • tehkää hommia.......

      Kokemuksesta voin sanoa, että ikävän monta naista on tullut eteen sexisuhteessa, jossa nainen makaa selällään ja ei itse tee asian eteen mitään. Kyllä kun olet itsekki aktiivi ja molemmat lipsuttava, niin kyllä sitä märäksi tulee.. Aktiivisuutta............Pelkkä valittaminen ei auta.................

    • mies on ääliö

      ja sitä rataa....
      Naisessahan ei tietenkään ole mitään vikaa??
      Toisaalta itse en edes koskisi suomirynnäkköporkertantoreihin
      edes 5 metrin tikulla.

    • dfdsf

      Anteeksi jo etukäteen kielenkäyttöni...mutta kylläpä kuulostaa TODELLA KUSIPÄISELTÄ sun miehesi. Totta hemmetissä naisen pitää olla kostea ennen kuin yhdyntään mennään. Eihän se edes miehellä tunnu hyvältä jos kuivaan reikään menee. Minusta se on just ihanaa hyväillä naista, hieroa ja saada nainen tosissaan nauttimaan ja syttymään. Siis kamoon! Se EI ole normaalia jos mies käyttäytyy noin. Ei todellakaan!

      Uusi mies hakuun tai mie pakko-opetukseen sanon minä!

    • Potkase pellolle

      VAIHDA ÄIJÄÄ

      ja nopeasti.


      Ei kannata jäädä ihmettelemään tollasta törppöä. Ei se muutu, eikä sun tarvitse "keksiä mitään". Äijän voit lähettää vaikka entisensä luokse, jos se sua siihen vertaa.

    • rterreereereertererr

      Opeta miestäsi, olet varmasti joskus tyydyttänyt itseäsi? ja tiedät siitä mikä tuntuu hyvältä, ei ole minusta huono juttu että neuvot miestäsi missä ja mikä tuntuu kivalle. Ota vaikka kädestä kiinni ja vie se paikkaan minne halua ja kerro mitä haluat miehesi tekevän.
      Toinen on sitte liukkari, se helpottaa kummasti jos on ongelmia kostumisen kanssa.

      Omassa suhteessani ärsyttää se että avokki on säälittävä räpeltäjä joka ei osaa tuonne alakertaan tehdä käsin ku ärsyttävän tunteen!

    • onko sellainen

      tullut mieleen arvon rouvat ja neidit, että kaikkia miehiä ei välttämättä
      kiinnosta nuolla toisen sukuelimiä. (suusyövän riski kasvaa melkoisesti
      se vastenmielinen lemu hyiiiiiii....)??????
      Mun muijaani en vaadi ottamaan suihin, joten muijani voi olla varma, että
      hänen toosaansa en nuole.
      Mitä seuraavaksi, pitäisi nuolla toisen persereikää???

      • 1+1

        Suusyövän riski kasvaa, jos sattuu saamaan sukupuolitaudin siihen päähän kehoa. Eli kannattaa muistaa ne testit uuden kumppanin kanssa. Oikeasti paha haju johtuu yleensä jostain tulehduksesta, joihin on kyllä lääkkeitä. Tai sitten pesemättömyydestä. Kaikki eivät tietenkään ylipäätään voi tykätä suuseksin antamisesta.


      • Nii no eipä se miehenkää kalu kauheen nannaa oo, eikä varsinkaa tuoksu kukkasilta, jos on ollu päiviä pesemättä :D ja kaikki tallaa tavallaan, nuole vaan persreikää, jos se kiihottaa :D


    • 15+15

      Ei sinun tarvitse antaa miehesi tulla sisällesi, kun et itse ole valmis. Jos et saa miestäsi tajuamaan muuten, yksinkertaisesti vihellä peli poikki, kun hän yrittää tulla sisälle väärään aikaan. Sinun privaatista alueestasihan tässä on kyse!

      Jos minun alapäähäni yritetään koskea edes kädellä (Kyllä, naisilla valitettavasti voi olla sen verran herkät paikat.) ennen kuin olen valmis, yksinkertaisesti siirrän kättä vaikka pepulle ja jatkan suutelemista tai mikä ikinä olikaan kesken. Toimii eikä tietääkseni ole loukannut ketään.

    • Kokemusta 40 v (n)

      Vaihda miestä. Miehesi täytyy olla äärettömän tyhmä, jollei vihjailuistasi tajua. Sitä paitsi "exäkään ei tarvinnut" -kommentti kertoo jo suoraan, ettei hän mikään järjen jättiläinen ole.

      Tyhmä, itsekäs ja omahyväinen. Empatiakyvytön eikä ainakaan rakasta sinua. MIelestäni mies, joka ei kykene naista tyydyttävään esileikkiin, ei oikeasti halua naista vaan haluaa tyydyttää itsensä naisessa.

    • ai sinä täällä

      On selvää että olet vaimoni (tekstistäsi sen pystyy havaitsemaan). Olen pahoillani että tämä asia on jo mennyt näin pitkälle että olet jo netissä kysymässä apua ongelmaamme.

      Nyt ainakin aion panostaa tähän asiaan enemmän ja tehdä omalta osaltani kaikkeni saadakseni seksimme jälleen kerran kunnolliseksi.

      Todella erikoinen yhteensattuma että näin "randomeina" netissä kohtaamme.

    • haloooss

      sano sille miehellesi ettei ole asiaa "sisään" ennekuin olet märkä. tutustu kehoosi ja kerro miehellesi mistä pidät ja pyydä häntä tekemään niin. esileikki on osa seksiä. seksi ei ole vain miestä varten vaan molempien nautinnon vuoksi. esileikki ei todellakaan ole vaikea oppia..yleensä tulee ihan luonnostaan. vaihda miestä?

    • selväkäki

      Kaikeen leikkiin ja seksiin liukuvoidetta. Johan luistaa, eikä satu, vaan tuntuu kaikki paremmalta.
      Rypsiöljy on tosi hyvä ekovaihtoehto, siis tosi hyvä. Ei haise tai maistu ja muutenkin sopii ihovoiteeksikin. Kokeilkaa !
      (Itellä ei nyt kumppania, jonka kanssa kokeilla ja vappukin painaa päälle - on se niin väärin.)
      Ei pidä etsiä kumppania, joka arvaa kaikki tarpeesi. Seksissä pitää olla terveesti itsekäs ja sanoa mitä haluaa ja kaipaa. Ja sanoa voi myös hienotunteisesti !

      Terv. esimies

    • 20

      Niin niin, näitä juttuja lukiessa törmää taas siihen ilmiöön, että on olemassa miehiä. joiden mielestään pitää saada harrastaa itsekästä seksiä, joka jopa satuttaa naista. Koska he haluavat sitä. Heidän oikeutensa. Nainen laittakoon liukkaria, ettei tarvii nurista.

      No siitä vaan, jos löytävät masokismiin taipuvaisen kumppanin. Mutta miksi kummassa muiden kannattaisi tuollaisten tapausten kanssa seurustella? Jos siis eivät koskaan opi. Naisen keho ei ole mikään lelu. Naisen genitaalitkaan eivät ole mikään miehiä varten tehty lelu. Siinä missä miehillä on ilo työntää omat herkimmät kohtansa toisen ihmisen sisälle ja kokea sen tuomat seksuaaliset ulottuvuudet, on naisella ehdoton oikeus ihan aina päättää koska ja mitä jos koskaan ja mitään hänen sisälleen, hänen hyvin eroottiselle alueilleen työnnetään.

      Älkää nyt hyvät naiset alistuko turhaan tilanteeseen, jossa ette saa seksistä juuri mitään irti. Miehenkin voi kääntää alleen ja konkreettisesti näyttää, millaisista hyväilyistä tykkää. Yhdynnänkään ei tarvitse vain antaa tapahtua kuin pysäyttämättömän luonnonvoiman. Ei ole mitään sääntöä, ettei nainen nainen saisi pitkittää esileikkiä siinä vaiheessa, kun mies olisi aikeissa työntyä sisään.

    • P.Anomies

      Ei voi ymmärtää miksei miehet halua naisensa nauttivan.Sehän on kunnia asia et saa naisen nauttiin.Ei oo mies eikä mikään jos ei saa muijaa märäksi.Hyvän panomiehen maine kirii aina edelle.

    • :D

      Hauskoja nää jutut :D

    • silmä silmästä

      Napautat pari kunnon tälliä miehesi "jormaan" , niin että tuntuu. Sen jälkeen voit harrastaa seksiä hänen kanssaan.

    • Halukaspari

      Kyllä niitä "pölhökustaa" miehiä vaan riittää, joille vain oma nautinto ja laukeeminen tärkeää!
      Kivat ja pitkät esileikit ovat seksin suola ja mauste, ilman niitä se on aika mautonta! Miehen tarkoitus on tuottaa naisellensa nautintoa, näin se menee ja samalla hän saa paluupostissa tosihyvän kohtelun.
      Meillä ainakin leikitään, pussaillaa ja halaillaa monella tapaa,,,,joskus jopa itse akti meinaa jäädä huomaamatta pois kun ollut muuten niin kivaa ja nautinnollista, henkinen puoli näissä jutuissa tärkeää.
      Me lähdetään illasta baanalle, kauniimpi puolisko pienissä sievissä alusvaatteissa,,,,siitä se leikki alkaa ja aamuyön tunteina sitten saadaan finaaliin:)

    • Onnellinen miehestää

      Onneks mun mies osas olla hellä pienelle neitsyttytölle. Alussa pienimmästäkin ei-niin-kivalta-vaikuttavasta liikkeestä lopetti heti ja kysyi "Ei kai vaan sattunu?" Sitä kautta olen oppinut luottamaan aviomieheeni ja kumpikin pystyy sanomaan, jos jokin ei tunnu hyvältä. Näiden kaikenlaisten foorumien suomalaisten miesten seksitapojen lukemisen jälkeen on alkanut pelottaa, millaiseen parisuhteeseen olisin joutunut, jos ensimmäiseni olisi ollut em. uros enkä nykyiseni. Tai miten pystyn muodostamaan uuden parisuhteen toiseen mieheen näiden keskustelujen luomien ennakkoluulojen takia, vaikka yritän ajatella ihmisistä positiivisesti, jos nykyiseni kuolisi tai eroaisimme.

    • isojorma.

      Minä voin opettaa miestäsi oikeisiin liikkeisiin.

    • =I

      rohkeasti vaan naamalle istumaan niin menee viesti perille

    • kiukuinenkinkku

      voi vitura... Miten niin moni mies ajatteleekin juuri noin? voi helvetti. Mikä niitä vaivaa????????? ja sitten vielä kirkkain silmin väittävät että se kuuluu asiaan! Jo ny on saatana, Niin yksin kertaisia ettei edes tajua kuinka paskoja ovat kun luulevat asioiden vain olevan niin ja ettei niille tarvisi tehdä mitään kun ei kerta itse kärsi asiasta! jumalauta mua vituttaa tollaset.

      sori.. kiree päivä.. mutta silti!!!
      järki käteen.

      • kiukkuinenkinkku

        tulipa muuten törkeän huonoa suomenkieltä, anteeksi.


    • kova puute

      olen ollu 25 vuotta naimisissa 2 kertaa on vaimo antanna pillua sormin koskea.on sanonnu että mulkulla voi silloin tällöin.viimeksi kun olen päässy panemaan siitä on 5 vuotta.naisia ei oikeasti seksi kiinosta se on tosi.

    • more Moore

      Sori nyt vaan, mutta kumpikin teistä taitaa olla aika huonoja rakastelijoita. Kummankin pitää pystyä puhumaan seksistä ja kertomaan, että mitä seksiltä haluaa. Jos ei pysty puhumaan, niin vaikka kirjoittamalla voi kertoa, mitä tahtoo ja mitä ei.

      Hyvän seksin perusasia on mielikuvituksen käyttö. Yksi ensimmäisistä askelista on suutelu. Miten suudellaan hellästi, tunnustellen, varovasti, nopeuttaen ja kiihdyttäen, kieltä käyttäen. Toinen juttu on se, että mihin kaikkialle voi suukkoja ripotella: niskaan, kasvoille, selkään, ranteisiin tai vaikka silmäluomille ja välillä voi vaikka lipaista kielellä esim. kaulaa tai kevyesti näykkäistä hampailla olkapäästä.

      Toinen juttu seksissä on kädet. Suudellessa voi pitää toisen kasvoja käsien välissä ja käsillä voi tunnustella toisen kehoa esim. silittämällä selkää, puristamalla pakaroita, läimäyttämällä kevyesti peppua, pyörittämällä rintoja, sormien välissä pyöräyttää nännejä. Käden kosketus voi olla hellä, rakastava, ujo ja tunnusteleva, mutta kosketus voi kasvaa sen mukaan kovemmaksi, miten puoliso reagoi kosketukseen. Moni haluaa kovempaa kosketusta sitä mukaa, kun kiihko kasvaa esim. läimäytys pyllylle tai nännien kovempi näykkiminen saa raivoihin ihan alussa, mutta kun on jo kiihtyntyt, niin se voi tuntua juuri oikealta siinä vaiheessa.

      Älkääkä unohtako asentoja. Hyväillä voi toisaan seisaaltaan, istualteen, päällekkäin maaten, kyljittäin vierettysten jne. Myös paikkoja voi vaihdella ja aloittaa hyväilyä esim. iltapalaa laittaessa, jatkaa sitä suihkussa, saippuoida toisensa käsin ja jatkaa siitä sänkyyn.

      Jos mies tykkää hätäisestä pikaseksistä, niin kummallakin pitäisi olla oikeus saada edes joskus sitä mitä haluaa. Välillä voi olla pikaista seksiä, mutta vastaavasti joskus sitten sitä, että naisen nautintoon keskitytään enemmän. Nämä ovat kuitenkin sellaisia asioita, että näistä pitää keskustella. Itse en esimerkiksi rakasta mitenkään anaaliyhdyntää, mutta teen sitä muutaman kerran vuodessa miehen mieliksi (siis silloin,kun olen ollut seurustelusuhteessa. Nyt olen sinkku).

      Sori vaan AP, mutta sinunkin pitää ottaa vastuuta seksistä. Et voi syyttää vaan miestä. Ottakaa yhteiseksi projektiksenne hyvän rakastajan taitojen oppiminen. Koskaan ei ole liian myöhäistä. Kyse on siitä, että kumpikin HALUAA ja TAHTOO toisillensa hyvää.

      Valitettavasti jos nainen on liian tahdoton, kiltti ja myöntyväinen, niin mies ei välttämättä opi arvostamaan ja kunnioittamaan naista. Silloin on myös se riski, että mies jyrää seksielämässä. Tässä taas puolestaan on se riski, että naisen itseluottamuksen kasvaessa vuosien myötä miehelle voi tulla naisen erohalut täytenä yllätyksenä. Frigidiksi luultu nainen onkin ollut uinuva seksipeto, joka ei enää kestä huonoa seksiä.

      Itse olen opetellut hyväksi rakastajaksi nimenomaan yrityksen ja erehdyksen kautta. Mielikuvitus on avainasemassa. Kun kumpikin haluaa toiselleen parasta mahdollista ja kumpikin panostaa seksiin osaten antaa ja ottaa vastaan seksiä, niin hyvästä seksistä tulee niin vahva liima parisuhteeseen, että kovin herkästi ei viitsi erota.

    • BDSM on ihana asia

      Ei se välttämättä ole aina sen miehen vika. Jos nainen on kokematon, ujo ja varovainen niin se tarttuu äkkiä mieheen.

      Itse olen huomannut että seksi onnistuu parhaiten sellaisten naisten kanssa joihin minulla on ollut tietty viha/rakkaus-suhde.
      Olen tosin niin perverssi etten uskalla kaikille ehdotellakaan ihan kaikkea mitä haluan tehdä.

      Jotenkin pidän eniten sellaisista itsevarmoista "vittumaisista" sadomasokisti-naisista, ja siihen päälle vielä sopivasti älykäs, mutta hieman mielenterveyshäiriöinen. Kyllä saa syttymään heti.

      Neuvoni olisikin, että jos uskallat, niin puhu kaikesta mistä tykkäät. Itse olen huomannut että ihmisillä on lähes poikkeuksetta tietynlaisia fetissejä jotka kiihottavat heitä, enkä usko että sinä ja miehesi olette poikkeus.

    • kyllästynyt-------

      Oma säätöni rämplää alapäätäni lähes kokoajan, niin kyllä se tahtomattakin kiima ilmaantuu ja siintä se sitten lähtee. Joskus tuntuu että nauttii enemmän minun rämpläilystäni kun siintä kalullaan työskentelemistä. -___-

    • tavis duunari

      Jos mies on noin urpo niin en tiedä mitä tehdä. Jopa minä normaali tavismiehenä ymmärrän esileikkien päälle edes jotain. Liukastusvoidetta voisitte tietenkin hankkia, mutta ei se muuta faktaa että miehesi on urpo.

      Voiko noin tyhmää miestä edes olla olemassa :D

    • tarpeeton....

      ...voi uittu....
      ..ei ole juuri mitään virkaa naisella joka ei yhtä miestä saa kiihottumaan....vedä jeesus-teippiä vakosi päälle ja mummukalsarit päälle ja mene häpeämään.....

    • big dick

      Viestin aloittajan, lähes neitsyen alias "minäavain" kommentti: "Miehelläni on aika iso". Mistä tiedät, että miehelläsi on iso? Oletko tehnyt laajempaa populaatiotutkimusta, kun miesten vehje normaaltilassa suhteessa erektiokokoon vaihtelee suuresti. Eli vertailu on tehtävä erektiossa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe