Kysymys Martinasta & teistä ?

-Kiinnostunut-

Kiinnostaa tietää, että milloin te, jotka inhoavat, mollaavat ja haukkuvat Martinaa olette alkaneet olemaan tuota mieltä?
Heti alusta asti kun hän tuli julkisuuteen vai jonkun haastattelun, ohjelman vai tapahtuman myötä...?
Entäs te, jotka pitävät Martinasta?
Oletteko pitäneet hänestä alusta asti vai alkaneet pitämään tässä pikku hiljaa, vai just jonkun ohjelman, haastattelun tms. myötä?
Itse aloin tietämään Martinasta enemmälti vasta kun "Matka Kolumbiaan" alkoi, "Vauvakuumetta" sarja meni multa täysin ohi, harmi.
Tietysti olen tiennyt Martinan siitä asti kun hän tuli julkisuuteen mutta Victorian syntymän jälkeen olen alkanut vasta muodostamaan hänestä mielipiteitä.
Nyt kiinnostaa tietää miten muilla mielipiteet Martinasta on muodostuneet, kun täällä muutenkin käydään niin kiivasta keskustelua hänestä.
Muodostuuko mielipiteet mediaan vai henk.koht. tuntemiseen?

32

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gallupoitsija

Tähän yhteyteen voisi liittää seuraavanlaisen gallupin: a) miksi tuot vihasi julki näillä palstoilla b) tuleeko toisen virheiden osoittamisesta itselle parempi mieli?

• Äly hoi...

Gallupoitsijalta kysyisin, että kun olemme julkkisjuorupalstalla, niin miksi sitten käyt täällä, jos et kestä sitä, että täällä juoruillaan julkkiksista?

• älyhoille
        Äly hoi... kirjoitti:

Gallupoitsijalta kysyisin, että kun olemme julkkisjuorupalstalla, niin miksi sitten käyt täällä, jos et kestä sitä, että täällä juoruillaan julkkiksista?

Sinä olet varmaan noiden lyttääjien ykkönen.

• gallupoitsija
        Äly hoi... kirjoitti:

Juu, totta. Yritin kai antaa jotakin ajattelemisen aihetta, mitä tällaisiin palstoihin tulee, mutta jatkakaa toki. Voihan se toisten mollaaminen olla ihan kivaakin, en tiedä, kun en ole kokeillut. Ja tämä on ensimmäinen kerta, kun tulin tänne vilkaisemaan. Kaveri vinkkasi, että jos haluat lukea epätoivoisten ihmisten vihaa täynnä olevia kommentteja ja nauraa, niin tää ois oikea paikka. Eli kai minäkin alennuin typeryyteen. Tosin ei noi muiden kommentit mua kyllä naurattaneet, vaikka siellä jokainen yritti parhaansa mukaan keksiä mitä oivallisimpia letkautuksia. Mutta gallup peruttu : )

• julkkisjuorut
        gallupoitsija kirjoitti:

Juu, totta. Yritin kai antaa jotakin ajattelemisen aihetta, mitä tällaisiin palstoihin tulee, mutta jatkakaa toki. Voihan se toisten mollaaminen olla ihan kivaakin, en tiedä, kun en ole kokeillut. Ja tämä on ensimmäinen kerta, kun tulin tänne vilkaisemaan. Kaveri vinkkasi, että jos haluat lukea epätoivoisten ihmisten vihaa täynnä olevia kommentteja ja nauraa, niin tää ois oikea paikka. Eli kai minäkin alennuin typeryyteen. Tosin ei noi muiden kommentit mua kyllä naurattaneet, vaikka siellä jokainen yritti parhaansa mukaan keksiä mitä oivallisimpia letkautuksia. Mutta gallup peruttu : )

Tämä on niin off topic-kysymys: Julkkisjuorupalstalla puhutaan julkkiksista, mutta yksi kirjoittaja haluaa näköjään puhua ainoastaan palstalaisista. Mitä järkeä? Niin yksinäinenkö?

• Häh, mitäh?
        julkkisjuorut kirjoitti:

Tämä on niin off topic-kysymys: Julkkisjuorupalstalla puhutaan julkkiksista, mutta yksi kirjoittaja haluaa näköjään puhua ainoastaan palstalaisista. Mitä järkeä? Niin yksinäinenkö?

Martina on julkkis ja aloittaja haluaa tietää julkkiksen eli tässä tapauksessa Martinan ja kirjoittajien välisestä "suhteesta" eli ihan mielenkiintoinen kysymys !
        Mikä siinä nyt mättää? Miten yksinäisyys siihen liittyy??

• haveanicelife
        julkkisjuorut kirjoitti:

On tullut jo perille, että tämä on julkkisjuorupalsta, mutta kai täällä saa esittää kritiikkiäkin tätä palstaa kohtaan? Kai täällä saa tuoda esiin toista näkökulmaa, vai pitäisikö minunkin liittyä haukkujiin? Taidat itse olla yksinäinen, kun pyörit täällä jauhamassa samaa.

• Mun mielipide;

Mä aloin tykkäämään Martinasta ja Eskosta parina ja katoin molemmat sarjat.
      Musta ne oli hyvä pari ja niille sai nauraa! Mut sit kun ne eros niin sen jälkeen oon vain pitänyt silmällä mitä niille kuuluu noin ylipäätään, parempi Esko Mara kuin Stefan ja Mara...meni mielenkiinto kun M ja E erosi.
      Paluuta tuskin yhteen enää on...tai no mistä sen tietää mitä elämä tuo tullessaan!
      Jostain syystä (en tiedä mistä) en pidä siitä Stefanista lainkaan eikä se mun mielestä oo edes Martinan makuinen mies, mut väärässä taidan olla kerta kimpassa ovat ja muksu tulossa! Itse en kattois Stefanin perään kahta kertaa jos kadulla tulis vastaan, mutta tuskin hänkään kattois mun:D
      Pääasia että Martina on onnellinen ja samaa toivon Eskolle...!

• Gallu Pi

Vastaan gallupiisi vaikka sen peruitkin.

Muutama kuukausi sitten vilkaisin tätä palstaa kun joku sen otsikoista oli noussut etusivulle. Jäin myös lukemaan hämmästyneenä Martina-ketjuja, joihin jäin koukkuun. Itse Martina on minulle vieras ihminen ja suoraan sanoen melko yhdentekevä itsessään. Lehti- ym. julkisuuskuvansa mukaan ei hän ainakaan kunnioitustani oli saavuttanut, mutta nämä kirjoittajat ovat syy, miksi esim. tätä palstaa luen.

Lyhyesti mielipiteeni siis: netin julkkisjuorut ovat kirjoittajiensa takia mielenkiintoisia, eivät julkkisten takia.

Onhan täällä Lothar-ketjujakin vaikka miten monta, mutta niitä en viitsi edes avata. Taitaa Martina-ketjuissa olla nykyisin mielenkiintoisimmat kommentoijat. Tuksu-reppana on jo luihin asti kaluttu.

• hdkyhdiahdk

Aloin seuraamaan niitä aikoja, kun Maralla oli se joku pukeutumismoka (joku harmaa haalari). Sen puvun läpi paistoi kaikki läpi ja otsikossa taisi olla jotain sellaista, että Martina on palautunut entiseen kuosiinsa hyvin lyhyessä ajassa synnytyksen jälkeen.

Kaikki sen jälkeen Marasta uutisoitu on ollut negatiivistä ja juttuja lukemalla olen tullut siihen tulokseen, että Mara on kaiken loan, mitä se on saanut päällensä, ansainnut. Todella epämiellyttävä ja luotaan työntävä tyyppi.

• Toyboy man

Mielenkiintoista seurata poiketaanko taaskin aloittajien aiheista ja kysymyksistä, tuntuu että kirjoittelijat sotii täällä palstoilla keskenään ja poiketaan jatkuvasti itse asiasta.....MUTTA asiaan! Mua Martina on alkanu kiinnostamaan oikeastaan vasta nyt tämän Suomi24 myötä ja täten oon alkanu seuraamaan seiskan blogia ym. kirjoituksia ja katoin viidakon tähtösiä siihen asti kunnes Martina tippu siitä ja sen myötä ohjelma on mielenkiinnoton. Martina on kiinnostava persoona ja miehenä sanoisin että erittäin kaunis mutta mielipiteensä kullakin enkä ala kiistelemään siitä.
      Plussan antaisin miinuksen sijaan!

• En vihaa

En vihaa tätä naista, mutten ole koskaan kirjoittanut hänestä mitään hyvää. En tosin ole sortunut alatyyliseen ilkeilyynkään. Halveksin lähes kaikkea mitä hän edustaa. Siksi kirjoitan negatiivisessa sävyssä.

En tunne häntä henkilökohtaisesti, eikä hänkään todennäköisesti välittäisi tuntea minua, koska en vähäpätöisyydessäni voi mitenkään edistää hänen uraansa.

Mielipiteeni perustuu siis täysin mediasta saatuun kuvaan, mutta se on silti oikeutettu. Tämä nainen on tehnyt itsestään julkisen eläimen ja elättää itsensä sillä. Julkista eläintä täytyy olla lupa arvostella julkisena eläimenä, sen perusteella, minkä kuvan hän julkisuudessa itsestään välittää. Minulle hän ei ole onnistunut välittämään muuta kuin negatiivisia tuntemuksia. Ihmistä kuvan takana en ole arvostellut, koska en kohdetta tunne.

Minulle hän on edelleen yksityiselämäänsä myyvä salarakas ja itsekehussaan piehtaroiva pissis, joka ei ole saanut aikaiseksi mitään muuta suurta kuin ovat suuret puheensa. Maakuntatason artisti, joka leikkii maailmantähteä.

• vastausssssss

Mulle koko ihminen on täysin yhdentekevä, en ole seurannut häntä aiemmin ollenkaan. Aloin pari kuukautta sitten sairaslomalla ollessani käydä tällä palstalla siksi, koska täällä on niin hauskoja juttuja ko. ihmisestä ja sitten vasta alkoi kiinnostaa. Muista julkkiksista en ole saanut lähellekään yhtä huonoa kuvaa, niin enemmänkin säälittää, jos muita haukutaan. Tämän tapauksen kohdalla en vain tunne myötätuntoa, kun olen saanut sellaisen kuvan, ettei hänkään pahemmin tunne myötätuntoa muita kohtaan.
      Kuten joku ylläoleva sanoikin, niin minullekin hän vain yksinkertaisesti edustaa kaikkea mahdollista, mitä halveksin - ja omiin elämänarvoihini siis kuuluu rehellisyys, väkivallattomuus, uskollisuus, lojaalius, huumevastaisuus, vastuullisuus niin yhteiskunnallisesti kuin henkilökohtaisessa elämässä jne.
      Vielä hauskempaa on ollut seurata Martinan puolesta raivoavia ihmisiä, joilla on aivan käsittämättömiä juttuja ja näköjään ovat harrastaneet kirjoittajien haukkumista samoilla jutuilla jo useita vuosia. Aivan uskomattomia kommentteja, välillä yrittävät kirjoittaa muka nätisti ja hetken päästä hirveällä raivolla.

• Jämptisti niin!

Oon seurannu alusta asti ja sanon että oujee sexy kuvista nykypäivän eroottisiin kuviin. Tytönhupakosta vaimoon ja äitiyteen asti, sexikyys ei oo kadonnut vaan lisääntynyt.

Velat ym. virheet henkilökohtainen asia meistä jokainen tekee virheitä ja piste. Turun messuilla tavannut ja jutellut, huumorintajuinen ja hauska mimmi. Sanavalmis ja mukavan oloinen.

Hyvä itsetunto ärsyttää monia, musta se on piste iin päälle, joskus joissakin haastatteluissa liika jankkaaminen on ärsyttänyt, mutta se on aina vähän ollut sellaista.

Kuunneltavaa musiikkia, parempaa mitä odotin, seksikäs ääni.
      Marika F:n kanssa aikoinaan floppasi,, nykyisin varteenotettava.

Eerikäisen kanssa hyvä pari, Stefan liian neitimäinen ja liian nuori arvostaakseen perhe-elämää ja uusio perhettä.

Seuraan 24 palstaa ja ihmettelen tätä meininkiä mutta aion jatkaa.

Yhteenvetona lyhyesti: Ilman Martinaa Suomen viihde media olisi KÖYHÄ!

• Marzina ja Minä

Mä oon seurannut Martinan elämää n.2-3 vuotta about. Toki tiesin jo entuudestaan hänet mutta tuolloin kiinnostus vasta kasvoi. En osaa selittää mikä hänessä niin kiinnostaa, mutta hän on erittäin magneettinen nainen, kiinnostava kaikentavoin.
      Oon lukenu joka ikisen blogin hamasta alusta asti, ja lukenut kaikki eteeni osuneet jutut.
      Katsonut haastatteluja, googlettanut Martinan. Katsonut ohjelmat joissa hän esiintyy mutta en vainoa häntä. En kaipaa Martinan osoitetta,en kirjoita hänelle,en sillä tavoin "fanita",en tekis puhelinnumerollakaan mitään. Enkä raivoa tai itke jos joku ohjelma on menny sivu suun missä M on ollut;) Enkä keräile lehtileikkeitä! Tms.
      Menisin keikalle jos tilaisuus olisi. Meissä on niin paljon samaa mutta silti niin paljon erilaista, en tuomitse virheitä joita on tehnyt koska olen itse kaukana täydellisyydestä!
      Enkä puolusta raivoamalla jos joku on eri mieltä, so what?! ...Tai no ehkä joskus joo:D
      Enkä tarkoita sillä pahaa.
      Kyllä, kaikkea näitä teen tai olen tehnyt, joku voisi sanoa ettei mulla oo elämää mutta kylläpäs vain onkin, on ystäviä, harrastuksia mutta ei työtä tällä hetkellä, valitettavasti! Eli meitä on moneen junaan ja asemallekin vielä jää..........:)))

• ""???????"""

Ihan vain sulle eli aloittajalle. Miksi kysyt tuollaista? Tämä on julkkisJUORUpalsta. Mitä ihmeen merkitystä tolla kysymyksellä on? Miksi olet edes julkkisJUORUpalstalla??? Voi mitä idiootteja....

• Marzina ja Minä
        ""???????""" kirjoitti:

Ihan vain sulle eli aloittajalle. Miksi kysyt tuollaista? Tämä on julkkisJUORUpalsta. Mitä ihmeen merkitystä tolla kysymyksellä on? Miksi olet edes julkkisJUORUpalstalla??? Voi mitä idiootteja....

Hei hetkinen...en ole aloittaja mutta vastasin kylläkin nimerkin -Kiinnostunut- kysymykseen kun huomasin aloituksen. En tiedä aloittajan motiiveja, mutta jospa hän itse sulle vastaa. Miks hyökkäät ihmisiä vastaan etkä pysy aiheessa?
        Muutenkin täällä mennään aika paljon ohi aiheen ja aloituksia ON VAIKKA MINKÄLAISIA vaikka tämä onkin julkkisJUORUpalsta kuten tiedetään.
        Nyt tätä ihmistä raitis ilma kutsuu...adios!

• Varokaa lähelläsi on

olkoon kuka tahansa ihminen, sopii säilyttää asiallisuus, myös silloinkin kun esittää niitä mileipiteitä jotka tuovat esille sen että ei pidä jostain ihmisestä.
      Pitää aina myös muistaa ja peilata tiettyä, yhtä naista esim. tätä martinaa muihinkin suuren osaan suomalaisista, niistä nyt löytyy joka lähtöön, pedofiiliä, muita rikollisia, kaikenlaista perhe-elämää yhtä sun toista ostkua ja on jos jonkinlaista ulkonäköä.
      Miksi ylipäätään pohtia jotain, jos niin inhoaa, Luoinnollisestihan silloin ei käsittele sitä, ei lue hänen juttujan, ei katso ohjelmia jne.
      Kun ei tarvitse olla tekemisissäkään minkään puolesta, ventovieras.
      Jokainen eläköön omaa elämäänsä.
      Sairas vainomainen haukkumininen ei ole terv een ihmisen merkki. Jotain on omassa elämässä silloin pielessä syvästi.
      Todella myötähäpeä tulee, millaista räkäsakkia. Päivät käytetään seuhtomiseen ja asiattomaan jopa rikosoikeudellisesti merkittävään kirjoitteluun.
      Yleensähän sitä oikein toivoo, että jos jotain inhoaa, ettei vaab törmäis siihen,mutta nämä jahtaajat toimiikin päinvastoin.
      Kyllä ikävistäkin asioista voi keskustella,mutta asiallisesti, analyyttisesti. Tehkää viranoimaisilmotukset jos on joyain mihin puuttua ja sitten omalla nimellä kannatte vastuun aina.
      Nimittely kertoo omaa kieltään ja se että lyönti tai kirjoitusvirheistä tehdään elämää suurempi ongelma.Sitä kerrataan kuukausitolkulla.
      Ympärillämme on enemmän mielisairaita kun uskoinkaan, se on varoittavaa, ...

• mikkelssson

Tämän palstan jutuilla ei ole mitään tekemistä julkkisJUORUJEN kanssa. Pelkkää haukkumista. Säälittävää!

• MartinaFani

Niinpä, on nämä Martinan haukkujat ihan väärällä sivustolla. Tietääkseni haukkuminen ja juoruilu on eri asia. Tämähän on siis juorupalsta. Ja mitä Martinaann tulee, niin julkisuuskuva on ihan erilainen, mitä hän oikeasti on. Niin kuin Sara Sieppi itse sanoi, että hänen käsitys on Martinasta muuttunut iha hirveästi viidakossa, kuin mitä Martina on otsikoissa ollut

• Hyvä!!!

Ei täällä kuulkaa haukuta lainkaan vaan kerrotaan faktoja Martinasta! Ja sekös vtuttaa Martinaa ja hänen kahta faniaan. Kun edes juoruttaisi mutta ei, kun ne faktat koko ajan lyödään tiskiin. Kaikki tämän naisen valheet, töppäykset, pettämiset jne. Ei ole kiva Martinan lukea itsestään tosiasioita ja huomata, miten kaikki valheet ovat hänen edessään samantien.

• Martinassa ärsyttää

.... KAKKI

• braveheart2345678

Martinassa on mielestäni pahinta narsismilta vaikuttava itsekeskeisyys josta paistaa läpi huono itsetunto. Valitettavasti en näe häntä ollenkaan "vahvana itsenäisenä selviytyjä mimminä" miltä hän helposti vaikuttaa vaan häikäilemättömänä toisten hyväksikäyttäjänä, jonka pohjimmainen tarkoitus on aina oma etu. Ihmiset Martinan elämässä vaikuttavat vain pelinappuloilta joita joko pidetään lähellä jos on tarve tai hävitetään elämästä jos ei ole tarvetta. Pohjimmiltaan kyseisellä henkilöllä on hyvin heikko minäkuva joka vaatii jatkuvasti toisten palvontaa ja suosiota.

Hänen musiikki tai mikä tahansa turhajulkkis uransa nyt on yhdentekevää, näitä nyt riittää. Mutta siis mikä hänestä mielestäni tekee "pahemman" kuin muut on juuri tämä narsistisen oloinen luonne. Tuksullakin on samoja oireita. Mutta hän nyt on jatkuvalla lääkityksellä joten ei voi oikein sanoa onko oikea luonne vaan aineiden aikaansaannosta.

Huolestuttavaa että joku voi pitää tai idolisoida ihmistä joka julkisesti sekä henkisesti että fyysisesti pahoinpitelee muita eikä edes osoita katumusta. Valitettavasti en nyt keksi mitään hyvää sanottavaa.

Tämä siis oli oma mielipiteeni. Sitähän täällä kysyttiin

• braveheart2345678

niin siis edellisestä unohtui että olen muodostanut mielipiteeni seuraamalla hänen elämäänsä sivusta aina eremenko salarakas ajoista asti. Tunnen myös ihmisiä jotka tuntevat hänet henkilökohtaisesti. Alussa minulla oli vain mielikuva että hän on taas yksi "hölmö" lisää. Myöhemmin Anne-Mari Berg jutun aikoihin tiesin ettei hän olekaan niin hölmä mutta ilkeä ja tiesin hänen olevan kokaiinin käyttäjä. Esko aikoihin ja erityisesti Martina ja Esko ohjelman myötä muodostui kuva ilkeästä narsistista.

• ....................

Minua Martina kiinnostaa samalla tavoin kuin kauhulefffat. Niitä tulee katsottua, mutta lopulta jää vain epämiellyttävä olo.

• Only a dime

En ole oikeastaan kiinnittänyt mitään huomiota Martinaan, ennenkuin kaikki sekoilu alkoi, eli etenkin tuossa vaiheessa kun petti Eskoa. Sen jälkeen naisen elämä on ollut huikeaa lentoa pohjalla, siis pohjalentoa.
      Aiemmin ainoastaan muistan Martinan että oli jonkun pelaajan salapano tai jotain.
      Viime ja tänä vuonna tämä nainen on roikkunut kuin viimeistä päivää lähinnä kahdessa osiossa jotka ovat Seiska ja Iltiksen viihdesivusto. Muualla häntä ei ole näkynyt oikeastaan koskaan.
      Lisäksi hänen sekoilunsa on huomattu esim. tällä palstalla.
      Minusta Martina on esim. harhainen, täysin hullu käsitys omista taidoistaan. Martina on alle keskitason laulaja, huono tanssija, epäurheilullinen, tyhmä kuin saapas ei mitään älyä, huono ulosanti, tympeä, negatiivinen, kateellinen kuin mikä, narsistinen, hyväksikäyttäjä, epäluotettava ja törkeä, ällöttää esim. se kun jättää kaikki laskut maksamatta, elää yli varojensa, täydellisen kouluttautumaton, puheet aina suuret mutta mitään ei ikinä tapahdu paitsi samaa kekkulointia Seiskassa....
      Sitten kun yhdistää kaikkeen sen, että on aikuinen kolmekymppinen nainen ja kohta kaksi lasta (nekin tehty parissa vuodessa ja kumpikin eri miehen kanssa)... Tulevakin lapsi syntyy jo valmiiksi täysin rikkoutuneeseen parisuhteeseen. Sitten vielä huono äitiys ja täysin ulalla pienen lapsensa kanssa koko ajan. Hirveä itsekkyys, kaiken edelle menee hän itse.
      Kertakaikkisen vastenmielinen, tyhmä ja nolo ihminen. Jota tulee silti kieltämättä naureskeltua, aikamoista viihdettä tuo nainen on.

• kaipaamme fiksumpia

Tosi TYPERÄ KYSYMYS aloittajalta. Martina nyt vaan on maamme ykkös pelle.
      Ei onnistunut laulu yritykset Mitkä muuten onnistuu?? Ja surkea pelle on
      tuonut itsensä VÄKISIN tietoisuuteemme täysin mitään sanomaton lahjaton
      nainen. Fiksuinta olisi JOS älyäisi häipyä takavasemlle ( vaikka ainut HALUNNUT
      tulla julkkikseksi. Mutta on tällä hetkellä maamme IRVIKUVA kun ei ole mikään
      ei osaa mitään jne. noita olisi lukematon määrä. Niin ja vielä ei ole HYVÄN NÄ-
      KÖINENKÄÄN. Tässä typerälle aloittajalle vastaus. Ps. AINOASTAAN TÄÄLLÄ
      MARTINA ON VAIN PELLE. Menikö jakeluun?

• The Pellet ry.

Joillekkin ihmisille Martina EI ole pelle, joillekkin ihmisille taas sinun LAISET OVAT Pellejä, joillekkin niitä on vain sirkuksessa. Revi siitä !

• Vajakit ry
        The Pellet ry. kirjoitti:

Joillekkin ihmisille Martina EI ole pelle, joillekkin ihmisille taas sinun LAISET OVAT Pellejä, joillekkin niitä on vain sirkuksessa. Revi siitä !

Opetelkaa nyt vajakit edes kirjoittamaan: Joillekkin... sinun laiset....

• ........

´´Martinassa ärsyttää .. KAKKI´´

eikö sulle ole vieläkään järjestynyt sitä hoitopaikkaa mielisairaalasta!? :(

• terkkuja lähihoitaja

Vastaan tuon kirjoittajan puolesta, että tuskin on, sillä sinunkaltaisesi työllistävät henkilökuntaa liikaa.

• Suomi24 pellet:

LOL :-)
      Ehei-ei Martina ole laisinkaan pelle eikä Suomen inhottavin julkkis, jos koko valtakunnan pelleä halutaan niin kyllä se ehdottomasti olisi Saana P. Parviainen!!
      Toki täytyy myöntää että onneks sen pikku likan vauhti on hiljentynyt roimasti kun jätti julkisuuden.
      Martina on ihana, kaunis ja upea ja te haukkujat jotka haukutte Martinaa tai vaikka tänne kommentoijia niin se kertoo teidän pääkopasta aikas paljon eikä siinä oo mitään seliteltävää! (piste.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      22
      5010
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4026
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      73
      3593
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2688
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2453
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2338
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      68
      2133
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2097
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      134
      1633
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1505
    Aihe