Jumala puhuu meille monin tavoin, meidän täytyy vain tottua kuulemaan Jumalan ääntä, niin että voimme eroittaa sen kaikista vieraista äänistä.
Monet vieraat äänet pyrkivät myös tunkeutumaan Jumalan lapsen korviin. Nämä äänet ovat toisinaan erehdyttävästi Jumalan sanan kaltaisia. Niiden kuiskuttelemat sanat ovat totuuden ja valheen hienoa sekoitusta.
Niiden sanoma kaikuu niin hyvältä korvissa.Sielun vihollinen osaa myös saada äänensä suloiseksi ja liikuttavaksi. Tarvittaessa hän osaa käyttää raamatunkohtia.Luuk.4:1-13 Niin hän koettaa eksyttää jokaisen ihmisen, niin jos mahdollista valitutkin.
Jumala puhuu meille monin eri tavoin. Ennen kaikkea Sanansa välityksellä. Monia satoja vuosia sitten Jumalan innoittamat miehet kirjoittivat ne sanat joita me voimme lukea Raamatusta. Usein saamme kokea lukiessamme Raamattua, että tämä tai tuo sana on kirjoitettu juuri minulle,
Vaikka olisimme lukeneet saman jakeen moneen kertaan aikaisemminkin mutta se ei koskaan päässyt tulemaan meille niin elävän todelliseksi kuin silloin kun sitä eniten tarvitsemme.
Jos usein seurustelemme Jumalan kanssa rukouksessa ja viihdymme hiljaa ja yksin hänen kasvojensa edessä, niin me tutustumme yhä paremmin hänen ääneensä. Tunnemme sen kaikkien muiden joukosta. Kuulemme sen ollessamme yksin kotonamme tai kulkiessamme vilkasliikenteisellä suurkaupungin kadulla.
Maailmassa ei ole paikkaa eikä aluetta, missä emme pääsisi Jumalan puheille ja kuulisi hänen puhuvan, Eivät myöskään mitkään ulkonaiset olosuhteet voi estää seurusteluamme hänen kanssaan.
Puhu Herra palvelijasi kuulee.1Sam.3:9.
Avoimin korvin.
6
54
Vastaukset
- uskova47
Aamen!
Jumala puhuu meille Pyhän Henkesä kautta. Pyhä Henki kirkastaa/ avaa Kristuksen sanoja, jotka löytyvät raamatusta.
Se on ihmeellistä , miten jotkin Jeesuksen sanat "eivät tunnu miltään"... Taas sitten jonakin muuna hetkenä nuo samat sanat aukeavat ihmeellisesti : lohduttavat, nuhtelevat rohkaisevat. .. Ja aina sellaisella luovalla rakkaudella, mikä saa ihmisen ylistämää Jeesusta, saamaan uuden suunnan elämälle jne, kaikkeen hyvään.
Täydellinen rakkaus Jeesuksessa, kun Hän on meissä; karkoittaa kaiken pelon!
Jeesus on Herra : JUMALANiin kyllä minäkin sanon, että Aamen - tuohon ann'in kirjoitukseen .. meidän täytyy todella osata erotta tässä media virrassa se mikä on oikeaa ja se mikä on väärää.
Esimerkiksi:
Joskus saa lukea esimerkiksi kirjoituksia joiden ainoa tarkoitus on mollata muita ihmisiä - silloin voi olla 100% varma että sellaiset kirjoitukset eivät ole Jumalasta tai Pyhän Hengen mukaisia.. sanoisin että ne ovat ihmisen vajavaisuuden tulosta.
alex
Aloittajan tekstiin sanon vain: Aamen!
Just noinhan se menee!
Vain olemalla hiljaa ja panemalla sivuun omat ajatuksensa, voi kuulla henggessään sen mitä Jumala haluaa meille sanoa.- Uskova47
Entäpä esim Joogaajat, jotka juuri yrittävät tuota? Puhuuko heillekkin Jumala?
Eikö se ole ennnemminkin niin , että hiljaisuudessa etsimme Jeesuksen kasvoja, Haluamme , että Jeesus tulisi Pyhän Henkensä kautta sydämeemme. ja avaisi sanaansameille?
Meillä tulee olla siis tahtotila kohdata Jeesus.
Keneltä muulta me lohdun saisimme? Jumala puhuu myös lähimmäisen hädän kautta ja vihamiehen vihan kautta . . .
Matt. 25:34
Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35
Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36
minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
Matt. 5:44
Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,
45
että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.
46
Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?
Luuk. 14:13
Vaan kun laitat pidot, kutsu köyhiä, raajarikkoja, rampoja, sokeita;
14 niin sinä olet oleva autuas, koska he eivät voi maksaa sinulle;
sillä sinulle maksetaan vanhurskasten ylösnousemuksessa."
antti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama235025Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634036Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve733603Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732688Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472463Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602348Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl722146Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272107- 1351654
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371505