Kelpaamattomia naisia ei juurikaan ole

Ajatuskatkos?

Seurustelu ja seksikumppaniksi kelpaamattomia naisia ei juurikaan ole, toisin kun miehiä joita naiset eivät kelpuuta kumppaneikseen.

Kelpaamaton mies on monestikin kouluttautunut, älykäs, siisti ym. siis jokaisen äidin ihannevävy tyyppiä - muttei kuitenkaan kelpaa naisille.

Kelpaamaton nainen ( jos niitä on) on poikkeuksettakin jokin laitoshoidossa oleva vakavasti mieleltään sairas taikka pahoin vammainen - tosin uskon että joku panomies kävisi " tuikkaamassa" näitäkin tapauksia...

Kyllä on outoa tämä naisten käytös parinvalintaa tehdessä - kunnon miehiä jää paljon vaille kumppania kun naiset tekevät valintojaan.

36

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiihtolasiYTM

Ei muijat haluu bailata tylsin kundien kaa.

• Moikka.

Et viitsis valehdella noin paljon.

• Ujo tavisnainen

Jos en saa itsevarmaa ja komeaa miestä, niin olen mieluummin yksin.

• arkielämän kiemurat

"Jos en saa itsevarmaa ja komeaa miestä, niin olen mieluummin yksin."

Jollain tavallisennäköisellä ja ujolla miehellä voi olla parisuhteeseen ihan yhtä paljon tai jopa enemmänkin annettavaa. Se "uljas prinssi" voi olla arkielämän kiemuroissa loppujen lopuksi huonompi vaihtoehto.

• Reipas Mies

Kyllä lemmikin seura ja vibrasauva tylsän miehen voittaa.

• 6+4

Naiset kuuntelevat näissä jutuissa kaveriensa mielipiteitä. Kaverit päättävät kenen kanssa nainen saa seurustella. Kateelliselle kaverillehan ei kelpaa että nainen saisi uskollisen ja rakastavan kumppanin, vaan toiselle valkataan se kaikkein limaisin pettäjä, kun omakin mies on sellainen. Jos kaverit ovat vielä aikaisemmin naineet ehdokkaan kanssa, se on plussaa, ettei tartte miettiä myöhemmin minkälaista kaveril on vuoteessa.

Naisten solidaarisuushan on todellisuudessa vain tukahdettua kateutta, mikä johtaa vääristyneeseen riippuvuuteen kuten kaikissa hyväksikäyttösuhteissa.

• Siinä se tuli

Oikein 10

Parhaiten tän huomaa yh ja tavallisen naisen "ystävyyttä" nähtäessä. Yh kampittaa em. tavalla jatkuvasti.

• Reipas Mies

"Naisten solidaarisuushan on todellisuudessa vain tukahdettua kateutta, mikä johtaa vääristyneeseen riippuvuuteen kuten kaikissa hyväksikäyttösuhteissa. "

Viiltävän tiukka analyysi. Kaverille ei suosittua miestä anneta.

Meikkaus stailaus= kyynärpää tekniikka miesten suosiosta?

Boys, Boys, Boys!

• Ullariikka

En vaadi paljoa mieheltä mutta jos mies ei täytä sitä mitä haluan niin en ota. Parempi yksin kuin huonossa suhteessa. En halua muuta kuin

- pitkän
      - hyvässä työpaikassa olevan
      - koulutetun
      - komean
      - hurmaavan
      - kädentaitajan'
      - hyvä sängyssä
      - tuuheatukkaisen
      - kesämökin omistavan

miehen. Ei voi olla liikaa vaadittu että tavallinen nainen saisi tavallisen miehen.

• mie täältää

Minäkin olen mieluummin yksin kun huonon naisen kanssa.

Naisekseni kelpuutan vain koskemattoman, alle 40 vuotiaan jonka ulkonäkö miellyttää silmääni. Lisäksi välillämme tulee luonnollisestikin olla " sitä jotakin"

• Jepssss

Tai "nainen", eikö teille homppeleille ole omat baaritkin?

• että näin tääääääää

Aivan. Juuri näin joka ainut nuori paritteluikäinen nainen oikeasti ajattelee.
        Se vaan on että naiset sanovat haluavansa yhden laisia miehiä, mutta todellisuudessa siis haluavatkin näitä mainitsemasikin kaltaisia tavallisia miehiä, ja kuitenkin käytännössä useimmiten päätyvät niiden kolmannen laisten miesten nussittaviksi, ainakin siis joksikin aikaa vakipantaviksi tai ainakin satunnaisnussittaviksi.

• niiiiiiihhhhh
        että näin tääääääää kirjoitti:

Aivan. Juuri näin joka ainut nuori paritteluikäinen nainen oikeasti ajattelee.
        Se vaan on että naiset sanovat haluavansa yhden laisia miehiä, mutta todellisuudessa siis haluavatkin näitä mainitsemasikin kaltaisia tavallisia miehiä, ja kuitenkin käytännössä useimmiten päätyvät niiden kolmannen laisten miesten nussittaviksi, ainakin siis joksikin aikaa vakipantaviksi tai ainakin satunnaisnussittaviksi.

Niinkö? Tekevät naiset eestissäkin noin?

• että näin tää onnnnn
        niiiiiiihhhhh kirjoitti:

Niinkö? Tekevät naiset eestissäkin noin?

Mitä elvettiä niitä jotain Viron naisa tähän vedät ja vielä minun yhteydessäni.
        Minulle henkilökohtaisesti on jo jokseenkin yhdentekevä asia minkälaisia naiset ovat Virossa tai missään päin maailmaa hyvänsä. Ja tämä lähinnä siksi kun olen jo niin kaukana siitä miltä ulkoisesti näytin joskus parikymppisenä, ja toisaalta jo pelkästään siksikin kun alan olla ihan oikeasti liian vanha tällaisiin juttuihin henkilökohtaisella tasolla.
        Entiselle naapurilleni karjalais-noita-akkaämmälle kyllä sanoin, että menen vähän näihin Tallinnan juttuihin siksi kun siellä on paremmin maksullisia naisia ja viinaa. Nähtävästi se oli tälle ämmälle hänen odotustensa mukainen kommentti minulta. Todellisuudessa Tallinnan intressini ovat muunlasia, mutta eihän sellaiset asiat vain nussinnallisiin kysymyksiin keskittyvän naisen päähän mahdu.

• hjkhfkjd43

ja olet sitten itse siwan kassalla töissä? ... sulla on ihan mopo karannut käsistä

• vinksvink

Ja sama vanha levy päällä edelleen.
      Kannattasko välillä miettiä jotain muuta!

• mustispeppers

Kiitos, mutta en elä laitoksessa ja työskentelen ihan normaalisti, enkä omista mielenterveysongelmia, töiden ulkopuolella opiskelen.

• Tämä totta!

Mitä yritit sanoa?

Tarkoitatko että pidät itseäsi kelpaamattomana suhteeseen - muistaakseni sinä olet joskus kertonut että olet seurustellut ja et taida enää olla koskematonkaan.

• mustispeppers
        Tämä totta! kirjoitti:

Mitä yritit sanoa?

Tarkoitatko että pidät itseäsi kelpaamattomana suhteeseen - muistaakseni sinä olet joskus kertonut että olet seurustellut ja et taida enää olla koskematonkaan.

Joo... Vuonna 2008 seukkasin pari kuukautta, huisia :)

• Juuri niin
        mustispeppers kirjoitti:

Joo... Vuonna 2008 seukkasin pari kuukautta, huisia :)

Hyvin olet kelvannut seurusteluun ja pantavaksi, joten älä valita.

• mustispeppers
        Juuri niin kirjoitti:

Hyvin olet kelvannut seurusteluun ja pantavaksi, joten älä valita.

Monesti mun ikäset on kuule olleet jo parikin kertaa naimisissa, on lapsia ja on suhteita. Mä en oo mikään teini enää, ja niitä lapsia en kyllä ehdi enää edes tehdä. Työkaveri just eilen murjas vitsin, kun juteltiin lapsenteosta ja mainitsin, että juna on mennyt jo. Sanoi, että hänkin teki nuorimmaisen 35 -vuotiaana... Mä siihen, että niin... Mä en oo enää noin nuori.

• Mies 42
        mustispeppers kirjoitti:

Monesti mun ikäset on kuule olleet jo parikin kertaa naimisissa, on lapsia ja on suhteita. Mä en oo mikään teini enää, ja niitä lapsia en kyllä ehdi enää edes tehdä. Työkaveri just eilen murjas vitsin, kun juteltiin lapsenteosta ja mainitsin, että juna on mennyt jo. Sanoi, että hänkin teki nuorimmaisen 35 -vuotiaana... Mä siihen, että niin... Mä en oo enää noin nuori.

Miten niin ehdi? Jos vaan lähdet tutustumaan mieheen, joka haluu suhun tuttustua, niin voit ehtiä. Jos pohdit yksikses vuosikaudet, että mikähän vika tossakin miehessä mahtaa olla, niin et varmasti ehdi

• J. ATM

Itse en kylläkään kelpuuttaisi Turun kauppatorilla surkuttelevaa kerjäläistä.

• fgiujjkk

Mutta joku kelpuuttaisi .

• näin se onnnnnnnnnnn

Tietenkin lähes kaikki naiset kelpaavat hyvinkin miesten nussittaviksi niin kauan kuin heissä vähänkin nuoruuden kauneutta jäljellä on. Vain aniharvat jo ihan nuoresta äärimmäisen rumat naiset eivät kelpaa koskaan nuorenakaan miesten nussittaviksi, mutta hekin pääsevät ainakin satunnaisnussittaviksi.
      Naisten pääseminen miesten nussittaviksi on myös helppoa heille, sillä naisten ei tarvitse kuin valita mielestään panettavin niistä miehistä jotka heitä aina piirittävät nussittavikseen.

• joooooooh

Ja sitten jää ne demonisoitavat ja homoiksi luultavat, eikös vaan? Eestin horotkin nauraa niin että paikat näkyy.

Toiset ne ei ole saaneet ikinä. Ei ikinä. Heh.

• joooopa

Siitä onkin niin paljon hyötyä naisille että miehet haluu vain seksiä meien kanssa, mitään muuta niiltä ei saa...Ja toisaalta vaikka saisikin en edes haluisi koska valtaosa on ihan vitun tyhmiä

• vai mitä

Mieshän se siinä viisauttaan osoitaa.

• jooo

Millä lailla valtaosa miehistä on tyhmiä?

• valivalivali

Onko naisia tässä maailmassa sitten niin paljon vähemmän? Ettei juurikaan yksinäisiä ole, vaikka yksinäisiä miehiä on pilvin pimein.
      Miten ihmeessä nuo tuikitavalliset miehet ovat jopa naimisiin saakka päässeet? Vaikkeivat ole niin komeita, rikkaita, rokkitähtiä ja mitä lie.. Kuka ihmeen nainen heihin on rakastunut? Tää on vissiin mysteerio, kun jatkuvasti saa lukea, ettei naiset kelpuuta yhtään mitään.
      Suhde on kahden kauppa, se on aina ihme kun kaksi ihastuu, rakastuu.
      Aina voi syyttää toisia..siitä ja tosta. Älkää vaatiko muilta sellaista, mitä ette itse pysty antamaan.
      Vai onko kyse tuikkaamisesta..eikä suinkaan parisuhteesta?
      Ja voin lyödä vaikka vetoa, että niitä kunnon naisia jää rannalle ruikuttamaan, kun jotkut..huom. jotkut miehet tekevät valintojaan. Enpäs yleistä koko sukupuolta, niinkuin joillakin on tapana.

• ihmemaan liisa

Naisia ei ehkä ole vähemmän. He vain ovat sijoittuneet maantieteellisesti väärin.

• Reipas Mies

Mun mielestä on turhaa yleistää että yleensä naisia jää yksin kun suurin osa vain kaipaa baareissa liikkuvia suosittuja supliikkimiehiä kuten kauniit suositut naisetkin. Näitä miehiä on rajattu %-määrä per ikäluokka. Kaikille naisille ei riitä siis suosittua miestä. Tämä ei katso ulkonäköä ei koulutusta ei tukan väriä. Ihan tavisväki muodostaa toki hyviä parisuhteita mutta heidän täytyy ensiksi hyväksyä toisensa, eikä tavoitella kuuta taivaalta.

Pahimpia on ne muodikkaat suositut naiset jotka oikein mankuvat hyvien miesten huomiota kun ovat sen huuman päälle saaneet. Parisuhde on kahden kauppa, mutta onko se vankka pohja että voi olla korvattava naps vain?

Ei liene tarpeen sanoa miten pian tylsä mies heidän silmissä demonisoituu kun nainen ei voi ajatellakkaan olevansa tylsän miehen kanssa vaikkei muuta ajateltavaa vikaa löydykkään. Eli suosittujen naisten sortaminen on sinänsä järkevämpi vaihtoehto atee väelle kuin päämäärättömästi asiakaspalvella heitä. TAvismiehet koettavat salkkari- ismomaisesti asiakaspalvella jokaista eteen tulevaa naista masennuspotilaasta yliopistonpriimukseen. Jostain se kala nappaa kun ahkeraan onkii. Yt-miehiä taas rajoittaa oma maku ja mielikuvitus millaisen naisen vonkaa käyttöönsä.

Tässä parisuhdekulttuurissa lähinnä miehen mt-ongelmat ovat realistinen "poissaolo alibi" markkinoilta ettei demonisoidu muiden parisuhteissa olevien silmissä. Selän kääntö sosiaalisesti on tehokas keino eristää demonisoitu mies.

Useille naisille miehen mahtava "baarikokemus" on hyväksynnän tae, kun seurustelematon kunnon mies ei ole mies lainkaan.

• Vastaus on 42

Ohhoijaa. Puhutaanpa suhdemateriaalista. Ei panomatskusta.

Minä en kelpaa parisuhteeseen, ja seksisuhteita en harrasta.
      Jokainen tapaamani mies on kadonnut jonnekin, ja ihmiset ihmettelevät, kun näin "kaunis, hauska, empaattinen, mukava, fiksu ja koulutettu" nainen ei tunnu löytävän sitä oikeaa.

Kun olen miesten kanssa jutellut siitä, mikä mättää, moni on sanout, että olen
      "liian ylivoimainen", liian sitä ja tätä, ja kuulema ahdistava koska olen sekä hyvännäköinen ja fiksu. Hohhoijaa, uskokoon ken tahtoo.

Kummallisinta on, että miehet kyllä vislailevat perään kaupungilla, ja miespuoliset ystävät taas ylistävät, kuinka olen hyvä keskustelukumppani, syvällinen, sivistynyt ja hauska. Mutta yhdessä nämä ominaisuudet eivät ole minua onneen auttaneet.

En siis saa miestä suhteeseen. End.

• dhgsdg

Pаska trolli.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      63
      5339
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      85
      4329
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      107
      3881
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2771
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      167
      2658
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      75
      2478
    7. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      29
      2474
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      81
      2238
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      174
      1970
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      1626
    Aihe