Miksi niin monet lyhytjalkaiset miehet oikein korostavat tätä ominaisuuttaan väärällä pukeutumisella ja tukevoittamalla runkonsa ylimääräisellä rasvalla? Onko kyseessä välinpitämättömyys ulkonäöstä, sokeus omalle habitukselle vai onko persjalkaisuus jonkun mielestä hyvännäköistä? Ruumiinrakenteelleen ei tietenkään mitään voi, mutta harvalla ns. terveellä on mittasuhteet niin pielessä ettei oikeanlaisilla vaatteilla ja normaalipainoisena näyttäisi sopusuhtaiselta.
(Ja miksi kirjoitan tässä vain miehistä? Naiset ovat paitsi suhteessa pidempijalkaisia myös hoikempia ja osaavat pukeutua keskimäärin omalle vartalotyypilleen edustavammin kuin miehet. Lisäksi miehet suosivat useammin haaroista lököttäviä housuja kuin vartaloa nuolevia pillejä, mikä lisää jalkojen lyhyysefektiä.)
Persjalkaiset miehet
37
2831
Vastaukset
- 192-115-17
On se kuva olla pitkä ja lihaksikas. Ainoa miinus se, että isokin mulqqu näyttää pienemmälle.
- TIEDOKSI
Hei ääsmäni, sä olet masumies joten et ole lihaksikas.
- Persjalkanen ämmä
Kaikki Suomalaiset on persjalkaisia se valitettavasti kuuluu meidän geeniperimään, olipa pituutta 155 cm tai 180 cm. Selkä on suhteettoman pitkä jalkoihin nähden.
- -esteetikko-
Suomalaisissa on erilaista geeniperimää eikä kaikki suomalaiset tosiaankaan ole persjalkoja. Eikä kyseinen ominaisuus koske vain omaa maatamme, vaan esim. koko Välimeren alueen miehet ja ainakin Kreikassa myös naiset ovat keskimäärin huomattavan lyhytjalkaisia. Aasiasta puhumattakaan.
- Persjalkaisus
-esteetikko- kirjoitti:
Suomalaisissa on erilaista geeniperimää eikä kaikki suomalaiset tosiaankaan ole persjalkoja. Eikä kyseinen ominaisuus koske vain omaa maatamme, vaan esim. koko Välimeren alueen miehet ja ainakin Kreikassa myös naiset ovat keskimäärin huomattavan lyhytjalkaisia. Aasiasta puhumattakaan.
on ennenkaiikea itäsuomalainen, sanoisinko jopa savolainen, ominaisuus. Valitettavasti itäsuomalaiset geenit ovat nyttemmin levinneet Helsingin kautta kaikkialle Suomeen
- Esmes
-esteetikko- kirjoitti:
Joo ei välttämättä ihan kaikki ole mutta suurinosa on, sen olen huomannut, miksi sitä ei voi vaan myöntää? Ihan niinkuin japanilaisilla on vinot silmät, on suomalaisilla selkään suhteutettuna lyhyet jalat.
- Totuus
Persjalkaisus kirjoitti:
on ennenkaiikea itäsuomalainen, sanoisinko jopa savolainen, ominaisuus. Valitettavasti itäsuomalaiset geenit ovat nyttemmin levinneet Helsingin kautta kaikkialle Suomeen
Persjalkaisia on eri puolella Suomea, savossakin mutta myös muualla.
- Mies1985
Miehen jalassa vartaloa nuolevat housut ovat...noh niitä pidetään homomaisena ja jos genitaalialue on kehittynyt aikuisen mittoihin niin silloin mies tuntee olonsa itsetietoiseksi tiukoissa housuissa.
Mies ei kuitenkaan saa muutenkaan ikinä mitään kunnon ihailua joten moni mies vetäytyy markkinoilta ulkonäöllisesti.- pillit on jees
http://i.ebayimg.com/t/James-Hetfield-Metallica-Photo-8x12-8x10-inch-Live-80s-Concert-Pro-Print-24-/00/s/NTMzWDgwMA==/$(KGrHqJ,!noE8YJtNFO0BPRUB8dRfg~~60_3.JPG
Ei nää munmielestä nyt niin homot ole :D
- pahinta on
Pitkäjalkainenkin mies näyttää pelkältä töppöjaloilla kävelevältä mahalta, kun vetää ylleen ylisuuret, polvien alapuolelle ulottuvat "shortsit". Mitähän he itse näkevät peilissä, kun päättävät sonnustautua noihin hirvityksiin?
- mustispeppers
:DDD Voi jessus ja mun verkkokalvolle tuli kuva naapurista... Hänellä tosin on vielä tuota mahaa (näyttäis olevan 9:llä kuulla raskaana) korostamassa nahkaliivi, eikä tietenkään paitaa sen alla. ÖRKS.
- -ap-
Nimenomaan. Yleensä lookin täydentävät vielä möhköt skeittikengät, jotka lisäävät töppömäisyyttä ^100.
- Niinistökin rullilla
-ap- kirjoitti:
Nimenomaan. Yleensä lookin täydentävät vielä möhköt skeittikengät, jotka lisäävät töppömäisyyttä ^100.
Minä en kyllä kehtaisi rullaluistimia jalkaani pistää ja niillä lähteä lenkille vaikka se liikuntamuotona mukavalta tuntuisikin. On ne äijät rullaluistimissaan niin hullun näköisiä kuin vaan ikinä olla voi. Jos ei lenkki jalkaisin miellytä niin tekee sitten vaikka pidemmän lenkin polkupyörällä. Kesäaikaan kyllä pidemmät pyörälenkit ovatkin mukavia kun siinä pääsee samalla kauemmaskin ympäristöönsä tutustumaan, ja miksei myös hyötyliikuntana kauppareisut kun siinä saa kauppatavaratkin mukavasti kulkemaan niitä käsillään kantamatta.
- perusätmi
Katson peiliin vain silloin kun ajan parran, en muulloin. Enhän nimittäin ole homo!
- jaapa jaaaaaaaaaaaaa
" Lisäksi miehet suosivat useammin haaroista lököttäviä housuja kuin vartaloa nuolevia pillejä, mikä lisää jalkojen lyhyysefektiä "
Olisiko syynä mahdollisesti sekin että sellaiset pillifarkut eivät sovi miehille niinkuin naisille ja että ne ovat miehille varsin epämukaviakin siksi kun miehet ovat raajoiltaan lihaksikkaampia.- mustispeppers
Niin ja ne munat tarvii tilaa :P
- nainen jota ei haitt
http://mielitty.com/blogi/2007/12/12/naisen-kuva/
En nyt menisi sanomaan, että pelkästään miehet. Olen itsekin perisuomalainen perunanenäinen persjalkainen karjakon näköinen pyllerö. - Persjalkaiset naiset
Aloittaja on kyllä naisten suhteen täysin väärässä.
Niitä persjalkaisia rasvakerroksen peittämiä naisia kun näkee hyvin usein tuolla kadulla lyllertämässä. Usein niillä on vielä jotkut järkyttävät pyöräilysortsit päällä, niin että näyttävät sukkaan sullotulta tennispalloilta. Hyh hyh.- mustispeppers
Pitääkö miesten sen vuoksi sitten näyttää samalta?
- ksmovlaetutia
Pillifarkut eivät sovi ylipainoisille. Miehet ovat vaarassa sairastua anoreksiaan ( David Bowie -efekti) ja kivekset surkastuvat tms. Valitettavasti juuri nahkaliivit ja lökäpöksyt ovat kansallisasu. Semmoinen kysymys vaan, että mikä on miesten farkkujen sisäsauman pituus tuumissa? itsellä ja poikaystävällä kummallakin menee mun 28/34 farkut, vaikka pituudessa eroa miltei 20cm poikaystävän hyväksi.Mutta persjalkaiset ja lihavat suomalaisnaiset ovat ihan käsite, samoin hyvinpukeutuvat suomalaiset miehet....
- 3
Eikös "pätkä" alias Masa Niemi ollut kuulusa persjalkaisuudestaan.
Kyseisestä herrastahan todettiin että "siihen mihin perse loppuu puolipohjat alkaa.- rautatieasemalla
Itse asiassa sen kyllä jotenkin huomaa jo vaikka Hesan rautatieasemalla ihmisiä katsellessa, että siellä näitä lyhemmän sortin jalkaisia on enemmän kuin mitä vaikkapa tuossa ihan lähelläkin Tallinnassa. Tämä onkin vähän erikoinen juttu, että miksi näinkin lähellä olevien kansojen ulkonäössä voi olla huomattaviakin eroja. Tosin ei yksin suomalaisia vaan selvästi myös jonkun muunkin rotuisia persjalkaisia siellä Hesan asemalla näkee pyörivän.
Kyllä näitä persjalkaisia valkoisen rodun miehiä ja naisia muuten löytyy vaikkapa jenkeistäkin, siellä on vaikka mitä. - once you go black
rautatieasemalla kirjoitti:
Itse asiassa sen kyllä jotenkin huomaa jo vaikka Hesan rautatieasemalla ihmisiä katsellessa, että siellä näitä lyhemmän sortin jalkaisia on enemmän kuin mitä vaikkapa tuossa ihan lähelläkin Tallinnassa. Tämä onkin vähän erikoinen juttu, että miksi näinkin lähellä olevien kansojen ulkonäössä voi olla huomattaviakin eroja. Tosin ei yksin suomalaisia vaan selvästi myös jonkun muunkin rotuisia persjalkaisia siellä Hesan asemalla näkee pyörivän.
Kyllä näitä persjalkaisia valkoisen rodun miehiä ja naisia muuten löytyy vaikkapa jenkeistäkin, siellä on vaikka mitä.Helsingin rautatieasemalla näkee paljon myös mustia miehiä joilla ei taatusti ole persjalkoja. Siinäkö lienee mustan patukan suosion syy?
- just joo jotain täll
once you go black kirjoitti:
Helsingin rautatieasemalla näkee paljon myös mustia miehiä joilla ei taatusti ole persjalkoja. Siinäkö lienee mustan patukan suosion syy?
Tosiaankin näin voi hyvinkin olla. Itse asiassa uskon naisen mieltävän miehen panettavaksi tai sitten ei juurikin jonkun tällaisen hyvin yksinkertaisen selkeästi näkyvän fyysisen ominaisuuden perusteella. Näin se menee vaikka silloin jos naiselta asiasta kysyttäisiin niin sieltä ilmeisesti tulisi vaikka mitä selitystä ihan muuta kuin mitä se joka on hänellä tässä pääasiana.
- näin se asemalla
once you go black kirjoitti:
Helsingin rautatieasemalla näkee paljon myös mustia miehiä joilla ei taatusti ole persjalkoja. Siinäkö lienee mustan patukan suosion syy?
Aikanaan jo kauan sitten kävin päivittäin työmatkaa tuon Hesan rautatieaseman läpi, ja joskus joutui junaakin odottelemaan. Kyllä se asema noista ajoista on paljon erilaiseksi muuttunut jo siltäkin osin minkälaisia ihmisiä siellä pyörii. Vain ne muutamat ilmeisesti suomalaiset hyvin rähjäisen oloiset selvästi spurgut tai mielenterveysongelmaiset ovat saman sorttisia mitä siellä aina ennenkin on pyörinyt ja siinä penkilläkin istunut.
Minä olen nyt hyvin pitkästä aikaa aina silloin tällöin siitä mennyt ja pari kertaa mistannut juuri junan ja siksi joutunut n. 2 tuntia siinä odottelemaan.
Viimeksi kun mistasin junan, niin menin siihen penkille istumaan, ja joku nuori musta nainen(ihan siistin oloinen ja siisteissä kuteissa) tuli viereeni istumaan. Ajattelin että rahaa varmasti tuli pyytämään. Mutta ei tämä mitään muuta kuin tarjosi keksipaketista minulle kun siinä itse söi niitä keksejä. Englanniksi puhui jollekkin kaverilleen kännykässä( jostain rahan puutteesta). Myös minun kanssani hän puhui englanniksi mm. siitä millä palkalla vielä kannattaisi tehdä töitä. Myös henkilökohtaisista asioistanikin nainen kyseli kuten sellaista että onko minulla lapsia. Sanoin että ei ole ja alan olla jo vanha äijäkin. Fiksusti nainen kuitenkin sanoi tähänkin, että sinä olet vahva mies. Ja myös niinkin sanoi, että on kai sinulla kuitenkin sisarillasia lapsia. Onhan minulla tosiaankin, ja sitä pidänkin hyvänä asiana. Sanoin naiselle että ei tällaisissa paikoissa kyllä nykyään outojen äijien kanssa kannatatisi mitään puhelemaan alkaa.
No kun alkoi tuo 2 tuntia olla mennyt niin sanoin, että oli mukava kun meni tämä aika paremmin puhellessa, ja että kun söin sinun keksipaketistasi niin annan nämä kolikot taskustani siitä hyvästä. Kaivoin kaikki kolikot taskustani, annoin pois ja lähdin. Ei suominaiset kyllä alkuunkaan noin käyttäytyisi ja puhelisi , ja minusta tuon naisen puheet oli ihan fiksuja. - nkln
näin se asemalla kirjoitti:
Aikanaan jo kauan sitten kävin päivittäin työmatkaa tuon Hesan rautatieaseman läpi, ja joskus joutui junaakin odottelemaan. Kyllä se asema noista ajoista on paljon erilaiseksi muuttunut jo siltäkin osin minkälaisia ihmisiä siellä pyörii. Vain ne muutamat ilmeisesti suomalaiset hyvin rähjäisen oloiset selvästi spurgut tai mielenterveysongelmaiset ovat saman sorttisia mitä siellä aina ennenkin on pyörinyt ja siinä penkilläkin istunut.
Minä olen nyt hyvin pitkästä aikaa aina silloin tällöin siitä mennyt ja pari kertaa mistannut juuri junan ja siksi joutunut n. 2 tuntia siinä odottelemaan.
Viimeksi kun mistasin junan, niin menin siihen penkille istumaan, ja joku nuori musta nainen(ihan siistin oloinen ja siisteissä kuteissa) tuli viereeni istumaan. Ajattelin että rahaa varmasti tuli pyytämään. Mutta ei tämä mitään muuta kuin tarjosi keksipaketista minulle kun siinä itse söi niitä keksejä. Englanniksi puhui jollekkin kaverilleen kännykässä( jostain rahan puutteesta). Myös minun kanssani hän puhui englanniksi mm. siitä millä palkalla vielä kannattaisi tehdä töitä. Myös henkilökohtaisista asioistanikin nainen kyseli kuten sellaista että onko minulla lapsia. Sanoin että ei ole ja alan olla jo vanha äijäkin. Fiksusti nainen kuitenkin sanoi tähänkin, että sinä olet vahva mies. Ja myös niinkin sanoi, että on kai sinulla kuitenkin sisarillasia lapsia. Onhan minulla tosiaankin, ja sitä pidänkin hyvänä asiana. Sanoin naiselle että ei tällaisissa paikoissa kyllä nykyään outojen äijien kanssa kannatatisi mitään puhelemaan alkaa.
No kun alkoi tuo 2 tuntia olla mennyt niin sanoin, että oli mukava kun meni tämä aika paremmin puhellessa, ja että kun söin sinun keksipaketistasi niin annan nämä kolikot taskustani siitä hyvästä. Kaivoin kaikki kolikot taskustani, annoin pois ja lähdin. Ei suominaiset kyllä alkuunkaan noin käyttäytyisi ja puhelisi , ja minusta tuon naisen puheet oli ihan fiksuja.Noloa että menit antamaan kolikkosi hänelle :D
- ulkonäön erot
"Tämä onkin vähän erikoinen juttu, että miksi näinkin lähellä olevien kansojen ulkonäössä voi olla huomattaviakin eroja. "
Ehkä syy on erilaisessa lähihistoriassa. Virolaisia on vainottu ja vangittu. Kyllä siinä kansa muuttuu hoikaksi nopeasti. - ...
Samaa olen miettinyt. Miksi korostaa persjalkaisuutta entisestään perseestä lököttävillä farkuilla ja kaljamahalla?
Ja hyvin istuvat housut ei tarkoita sitä, että niiden tarvitsisi olla pillit. - 13
Japanilaiset ovat myös tunnettuja persjalkaisuudestaan.
Istuesaan japsi on yhtä pitkä kuin euroopplainen mutta totuus paljastuu kun noustaan jaloille. - ...................
Kaupausta ei löydy lyhyempiä housuja
- 19
Ja vastaavasti persuksissa tarvitaan enempi tilaa.
- Kreegah bundolo
Itse rakastan omaa persjalkaista vartaloani ja haluan korostaa sitä tilanteessa kuin tilanteessa.
Muuten, naiset eivät ole suhteessa hoikempia miehiin verrattuna. - pitkäkoipi-tenho
En tiennytkään, että miehen pitkiä jalkoja saatetaan pitää plussana joissain piireissä. Ilmeisen pieniä nämä piirit kuitenkin ovat, sillä en ole koskaan päässyt lähellekkään naista.
- monenlaisia
Pelkillä pitkillä jaloilla ei pötkitä minnekään, täytyy olla muutakin.
- teoria asiasta
Suomi on aina ollut kylmä maa. Täällä pitkistä jaloista on ollut vain haittaa. Liian pitkät jalat nopeuttavat liikkumista. Helposti ihminen voi tällöin harhautua kauaksi kotoa, ja se on saattanut kylmässä ja hyisessä maassa koitua kuolemaksi. Lyhkäisillä jaloilla ei ole pitkälle pötkitty, joten on päässyt aina nopeasti turvaan turvemajaan linnunmunia ja marjoja syömään. Lyhyenläntään kroppaan kaikki rasva myös varastoituu paljon tehokkaammin, mikä on myös ollut eräs selviytymistä edistävä tekijä.
- Näin on
Aika monella jalat lähtee perseestä....
- Vanhanliiton dude
Pillifarkut miehellä = sodomia wannabe
Moderni Nainen haluaa vierelleen peniksellä varustetun naisen, tiedän toki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama255049Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634056Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve743622Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472473Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl762159Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371515