IHANAA kun Martinasta ei ole kuulunut mitään!

Jää sinne Martina

Ok, tämä on nyt aloitus Martinasta.
Mutta silti, on vain niin ihanaa, kun naisesta ei ole kuulunut mitään!
Riidat toki kovat Dubaissa, tiedetään, eikä pysty laittamaan mitään viestejä riitojen keskeltä.
Ja ehkä valitettavasti taas aloittaa Seiskatyrkkyilyn kun palaa, koska se oli matkan ehto, raporttia Seiskalle.
Mutta jotenkin niin ihanaa kun tästä turhakkeiden kuningattaresta ei ole kuulunut mitään!
Voi kun se jäisi sinne Sheikkilään! Ei palaisi enää tänne. Ottaisi jonkun Sheikin sieltä ja jäisi jalkavaimoksi ikiajoiksi!
Mutta... taitaa valitettavasti kohta meitä taas odottaa Martinan selvitykset matkasta... joko valehdellen miten ihanaa oli. Tai kertoen totuuden, ero tuli ym.

45

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MartinaFani

Taas yksi ikävä aloitus! Ja sinulle aloittaja: Oletpa ilkeä aikuinen, minä ainakin odotan jo kovasti Martinan paluuta ja uusia blogipäivityksiä!!!

• Pari juttua

MartinaFani - kun täällä on useilla ihmisillä hieman vaikeuksia uskoa sinun olevan oikeasti se, kuka olet, niin kerropas pari juttua: Mitä laskuja teillä on matematiikassa menossa koulussa tällä hetkellä? Odotatko sinäkin muiden ikäistesi joukossa vielä tietoa, että mihin koulujen pääsykokeisiin olet päässyt?

• Pari juttua
        Pari juttua kirjoitti:

MartinaFani - kun täällä on useilla ihmisillä hieman vaikeuksia uskoa sinun olevan oikeasti se, kuka olet, niin kerropas pari juttua: Mitä laskuja teillä on matematiikassa menossa koulussa tällä hetkellä? Odotatko sinäkin muiden ikäistesi joukossa vielä tietoa, että mihin koulujen pääsykokeisiin olet päässyt?

Ei ole vastannut vielä... huomasitteko muuten, että vissiin aika monia ketjuja on poistettu?

• Ei läpäissyt testiä
        Pari juttua kirjoitti:

Ei ole vastannut vielä... huomasitteko muuten, että vissiin aika monia ketjuja on poistettu?

Nyt vastasi toisessa ketjussa, että on prosenttilaskua! Sitä ei ole ysiluokan kevään matematiikassa. Eli oikeassa oli tuo, joka epäili MartinaFanin aitoutta.

• MartinaFani

Minä odotan kuvia, ovatko viikset kasvaneet entisestään! Ihku Viiksi!

• .......

´´Minä odotan kuvia, ovatko viikset kasvaneet entisestään! Ihku Viiksi!´´

minä odotan että menisit lähimpään terveyskeskukseen juttelemaan jollekin tosta sun pahasta olostasi! :(

• MartinaFani

Aha, täällä taas tämä feikki kirjoittelee!

• MartinaFani

Te olette kyllä uskomattomia te aikuiset! Miten kehtaatte varastaa 16v nimimerkin?
      Minä olen AINOA MartinaFani!!!!!!!!!!!

• Minna

voi hyvää päivää. Martinasta ei kuulu mitään. Mut sun piti sit Seiskan netistä mennä kattoon onko kuulunu vai ei. Kuitenkin odotat kovasti uutta päivitystä, että pääset taas tänne raakkumaan. Huh huh. Jotta sanompa kliseen tähän väliin: onks se oma elämä mittää, hä?

• MartinaFani

Aha, no nyt tämä feikki kehtaa jo esittää minua ikänikin perusteella. Ihan hemmetin lapsellista!

• MartinaFani

Nimimerkki on vapaata riistaa niin kauan, kunnes sen joku itelleen rekkaa. Lopeta toi valitus. Rekkaa se itellesi tai pidä turpasi kiinni.

Ihan sama, minkä ikäinen olet. Yritätkö kerätä jotain säälipisteitä? Maailma on kova, tyttöseni.

• MartinaFani

Kyllä minä nyt sen tiedän. En todellakaan yritä, ei kuulu tapoihini. En muuten tiennytkään, että olen tyttö... Käväisinkö sukupuolileikkauksessa?

• MartinaFani

Älä tytöttele minua kuule tyhmä aikuinen!!!!! Sitäpaitsi mistä sinä tiedät olenko tyttö vai poika?

• MartinaFani

No nythän täällä tämä feikki taas kirjoittelee ja haukkuu muista. Minä olen se 16v ja tapanani ei ole haukkua muita täällä.

• MartinaFani

Siis nyt kyllä alkaa mennä hermo tähän touhuun! Minä olen AINOA, kuulitteko AINOA oikea MartinaFani!!!

• MartinaFani

No nythän tämä meidän feikki fani lapsellinen aikuinen ihan suutttuu. Nyt pelottaa, nyt pelottaa!

• jee jee ou jee

Martina on koko kansan Martina, Martina kuuluu kaikille.

• MartinaFani

Ootte kaikki fake&gay! Yritätte vaan haukkua minua. MINÄ olen ainoa oikea aito Aitolehti-fani. Olen 4 ja 1/2-vuotias pystykorva Pudasjärveltä. Vuh vuh!

• MartinaKani

Te muut olette fake&gay! MINÄ olen ainoa oikea aito Aitolehden kani. Asustelen Itäkeskuksen Faunatar-liikkeessä, ja kiltit hoitajatytöt vaihtavat häkkiini purujen alle aina kerran viikossa uuden Seiskan. Niitä sivuja joissa on Martinasta juttua, on kiva mutustella, mums mums namskis :P Mutta eilen hoitajatytöt sanoivat, että pääsen pian Martinan omaksi pupuksi, tosin karvahatun muodossa....Mitähän he mahtoivat tarkoittaa? No, jokatapauksessa olen iloinen että pääsen pian suuren idolini omaksi

• </3

Voi ei, pikku pupua :)

• MartinaKani

Tässä vielä kuva minusta

• MartinaFani
    • Tule Apuun, Anja!

Ei saa tappaa söpöä pupua ja tehdä siitä karvalakkia! :(

• Hymytyttö :/

Anja ei taida tulla enää apuun, ja Martinakin tulee vaan Hymyyn tai Seiskaan tai vastaavaan "laatujulkaisuun" :D

• MartinaFani

Feikki fani peukuttaa omia kommentteja. EI LOL :D. Ensinnäkin on lapsellista käyttää tismalleen samaa nimimerkkiä kuin minä ja toiseksi peukutella omia kommentteja :DD

• Peukkua tahdot sä?

Peukkua peppuun vaan Martinalle ja faneilleen!

• Feikki Aitolehti

Sinuako pitäisi "peukuttaa" sitten vai? ;D Vaiko Martinaa?

• MartinaFani

Päätä kuule ihan itse :) Mua ei kinosta mitä peukuttelet :)

• Hyivittu

Hyi kun Martinan fanitkin ovat ällöjä pervoja;kerjäävät täälläkin mitälie peukuttajaa ja sormettajaa itselleen :O

• Maran karvareuhka

Onkohan Maralla muuten se iänikuinen karvalakkinsa siellä Dubaissakin mukana?

• ldeldeldld

Toki karvareuhkis päässä, lisäksi ne iänikuiset Eskolta vuosia sitten lahjaksi saadut merkkikengät, en nyt muista, olisivatko Guccin, mutta sillä on ne aina jalassa....harmaat korkkarit joissa remmit.

• :DDD

Karvareuhka on ihan paras, HHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH

• summerrrr

Eikö se karvareuhkakin ollut velaksi ostettu.

• Katju¨¨

Varmaan joku roadkill korjattu talteen motarilta. Toivottavasti ainakin - mielummin niin päin, kuin että viaton eläin olisi kuollut jonkun idiotismin takia!

• no feikki

Feikki Vuitton laukun kanssa hinta 20-50e se viiksi kulkee..tottakai eihän
      sillä ole varaa aitoa ostaa.

• MartinaFani

Ja mikähän se sinä olet tietämään, mitä meillä koulussa on? Tiesitkö tumpelo, että kirjoja on erilaisa? Siinä kirjassa on prosenttilaskuja ja niitä käymmme tällä hetkellä!

• Kiinni jäit

Ei kuulu ysiluokan opinto-ohjelmaan, mikä on sama kaikissa kouluissa.

• MartinaFani =

Sidukka-Anne, uskokaa jo!

• Oikeassa olit

Nyt uskon minäkin, että feikki on. Näköjään alkaa tulla noita perjantai-illan kirjoitusvirheitäkin. ;)

• MartinaFani

Hyvä, kun te tiedätte itse paremmin asiat kuin minä itse. Pitääkö minun kuvata meidän matikan kirjaa ja näyttää kun selaan sivut prosenttilaskujen kohtaan??

• kerro vain nämä

Kerropas kirjan nimi ja tekijä ja sivunumero, miltä löytyy prosenttilaskua ysiluokalta.

• aito Vuitton laukku

Älkääs nyt tämä maraviiksifani on suuri tutkija D. D. D. LOL......
      Tutkijan elämään kuuluu myös olla joka päivä S 24 sivuilla.
      Sanoisinko logotontologo. tutkisi nyt viiksen karvalakin ja sen iänikuisen
      saman teko-feikki vuittonin kassin joka viiksellä on kuvissa.
      Onnea tutkijan hommiin.

• MartinaFani
      • Raskasta on

kun 16veen tarvitsee noin todistella tällaisella palstalla aitouttaan :D Heil RELAA jo, kaikki tietää todellisen henkilöllisyytesi jo. Turhan alleviivaavaa näyttelijän työtä, kehnoa yritelmää.

• Maailma on
        Raskasta on kirjoitti:

kun 16veen tarvitsee noin todistella tällaisella palstalla aitouttaan :D Heil RELAA jo, kaikki tietää todellisen henkilöllisyytesi jo. Turhan alleviivaavaa näyttelijän työtä, kehnoa yritelmää.

Loputon suo on täällä yrittää siuojella lastaan, Martinasta tullaan kirjoittelemaan niin kauan kuin hän keikkuu julkisuudessa vailla itsekunnioituksen häivää. Sitä saa mitä tilaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      25
      5059
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4061
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      75
      3625
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2698
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2483
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2358
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      77
      2167
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2127
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1664
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1525
    Aihe