..............ytimessä oivaltaessaan seuraavaa:
"Vuonna 2005 Nightwish oli kohtalaisen tunnettu bändi Euroopassa. Kun tunnetun bändin keulakuva eroaa tai erotetaan, se herättää aina huomiota. Vaikka Tarja olisi erotettu kuinka hienovaraisesti, erottaminen ja uuden solistin värvääminen olisi herättänyt huomiota. "
NYT Tomaksen pitäisi oivaltaa toimia samoin kuten 2005, toisaalta Nightwishyllä ei ole 2012 erotettavaa "keulakuvaa" kuten 2005, mutta jos 2005 erotettu "keulakuva" on pitänyt elossa Nightwishyä 2005-2012 !! niin eiköhän nykyisen laulaja tädin erottamisella saada herätettyä huomio ainakin Juhannukseen asti! ( olenko liian positiivinen?)
"jkshagfhsk" on asian...........
24
377
Vastaukset
- NW Facebook 2.9 milj
Tammikuun 2012 puolivälissä Nightwishilla oli vähän yli 2.5 miljoonaa tykkääjää Facebookissa. Nyt tykkääjiä on reilut 2.9 miljoonaa. Bändi on siis saanut uusia tykkääjiä keskimäärin 100 000 per kuukausi, ja se on iso luku. Facebook-tykkääjien lukumäärä on yksi niistä mittareista, joilla voidaa arvioida jonkin bändin tai laulajan suosiota (vertailun vuoksi Tarjan virallisilla facebook-sivuilla on n. 320 000 tykkääjää) .
- Nightweicbookki
Guulec dambio, veispuukissa peukutetaan kaikkea paskaa kuten mainitsemasi orkesteripeukutus!
Meneppä dambio ottamaan ulostusaukostasi bacciguva ja laita se weichbuukkiin niin muutamassa päivässä kyseistä persuskuvaa peukutetaan samat luvut kuin Aniitan abda orkesteria!
- Maastapakenija
Niiiiin, DPP:hän myi vain Tarjan potkujen ansiosta ja Imaginaerumia ostaa vain muutama harhaanjohdettu teini... Ai niin,minäkin ostin ensimmäisen Nightwish-levyni 2006 (Highest hopes), enkä ollut siihen mennessä kuullut Tarjasta (se suuri stara) piipahdustakaan. Tänä päivänä toivon, etten olisi koskaan kuullutkaan. Onneksi tuli DPP ja Imaginaerum, ne ovat parhaat huomionherättäjät, mitä bändi tarvitsee.
http://www.facebook.com/nightwish
Ei myy, ei myy
Voevoevoe- Kaskaskas
Maastapakenijan eli neiti SilverCreekin 10849820237825 itkuraivarikirjoitus aiheesta yhyyyyyhyy minä en tykkää tarjasta enkä tarjan aikaisesta Nightwishistä yhyyy minäå tykkään anitasta tykkään tykkään yhyyhyyyyyy heheh..
Olikos ne vessanseinätykkääjiä ne Nightwishin nykyiset fanit ? buhahah! Kaskaskas kirjoitti:
Maastapakenijan eli neiti SilverCreekin 10849820237825 itkuraivarikirjoitus aiheesta yhyyyyyhyy minä en tykkää tarjasta enkä tarjan aikaisesta Nightwishistä yhyyy minäå tykkään anitasta tykkään tykkään yhyyhyyyyyy heheh..
Olikos ne vessanseinätykkääjiä ne Nightwishin nykyiset fanit ? buhahah!Pidän kyllä Tarjasta ihmisenä, mutta hänen soolotuotantonsa ei oikein nappaa. Äänensäkin on sitä lajia, jota en hirveämmin halua kuunnella. Sen ei pitäisi loukata ketään.
Kuuntelen edelleen vanhempiakin levyjä silloin tällöin. Ei musiikki ja lyriikat ole niillä muuttuneet mihinkään suuntaan. Ja niitähän minä kuuntelin 1,5 vuotta ennen DPP:n julkaisemista. Niillä minä faniksi tulin.
- Ihan kuin olisin
kuullut tuon ennenkin:)
"Pidän kyllä Tarjasta ihmisenä"
Miten sää voit pitää tarjasta ihmisenä, kun voisin lyödä vetoa ettet ole häntä koskaan edes tavannut etkä varmasti häntä tunne ? :)
"Sen ei pitäisi loukata ketään."
Onko joku loukkaantunut? minä en ole ainakaan huomannut. Eihän täällä ole muita "loukkaantujia" kuin sää ja karppiatri :)
"Kuuntelen edelleen vanhempiakin levyjä silloin tällöin"
Niin minä muistan että sulla oli ne ihmestereot, joista sai säädettyä laulajan äänen pois:P
Hyvä että Nightwish älyää tehdä levyistä nykyisin myös instumentaaliversiot, miksiköhän? :)
Valitettavasti musiikki ei kuulosta hyvältä useinkaan edes niissä.
"Niillä minä faniksi tulin"
Taisit tulla faniksi sen jälkeen kun tätä Draamaa alettiin käsitellä mediassa, aivan kuin moni nykyfaneista.
Siinä mielessä tuo törkykirjemustamaalauskampanja onnistui."Miten sää voit pitää tarjasta ihmisenä, kun voisin lyödä vetoa ettet ole häntä koskaan edes tavannut etkä varmasti häntä tunne ? :)"
Olen perustanut mielipiteeni siihen mitä olen aikoinaan haastatteluista lukenut, nähnyt ja kuullut.
"Onko joku loukkaantunut? minä en ole ainakaan huomannut. Eihän täällä ole muita "loukkaantujia" kuin sää ja karppiatri :)"
Ainahan on niitä, jotka vetävät ananaksen nenuunsa, jos joku ei tykkää samasta kuin hän. Kyseessä oli vain yleinen huomautus.
"Niin minä muistan että sulla oli ne ihmestereot, joista sai säädettyä laulajan äänen pois:P"
Ihan oma pää minulla on käytössä, ja sillä pystyy jättämään laulun huomiotta. Ei miun tarvitse edes ponnistella kovasti.
"Hyvä että Nightwish älyää tehdä levyistä nykyisin myös instumentaaliversiot, miksiköhän? :)"
Löytyypä noitakin, jotka haluavat nauttia vain ja ainoastaan musiikista. Instrumentaalit ovat heille. Niitä kuuntelemalla löytää myös kaikenlaisia pieniä hienouksia.
"Taisit tulla faniksi sen jälkeen kun tätä Draamaa alettiin käsitellä mediassa, aivan kuin moni nykyfaneista."
Ostin kokoelmalevyn maaliskuussa 2006, puolisen vuotta sen jälkeen kun erottaminen tapahtui. En tuossa vaiheessa edes muistanut koko taannoista kirjehärdelliä, mikä saattoi johtua siitä, etten kiinnittänyt siihen huomiota oikeastaan lainkaan. Mielessäni pyöri vain, että Nemo oli aikas mielenkiintoinen ralli, ja uteliaisuus vaati ottamaan selvää bändistä. Dead Boy's Poem oli viimeinen isku, joka johti minut tielle, jolla olen edelleen.- wet34577777777777777
SilverCreek kirjoitti:
"Miten sää voit pitää tarjasta ihmisenä, kun voisin lyödä vetoa ettet ole häntä koskaan edes tavannut etkä varmasti häntä tunne ? :)"
Olen perustanut mielipiteeni siihen mitä olen aikoinaan haastatteluista lukenut, nähnyt ja kuullut.
"Onko joku loukkaantunut? minä en ole ainakaan huomannut. Eihän täällä ole muita "loukkaantujia" kuin sää ja karppiatri :)"
Ainahan on niitä, jotka vetävät ananaksen nenuunsa, jos joku ei tykkää samasta kuin hän. Kyseessä oli vain yleinen huomautus.
"Niin minä muistan että sulla oli ne ihmestereot, joista sai säädettyä laulajan äänen pois:P"
Ihan oma pää minulla on käytössä, ja sillä pystyy jättämään laulun huomiotta. Ei miun tarvitse edes ponnistella kovasti.
"Hyvä että Nightwish älyää tehdä levyistä nykyisin myös instumentaaliversiot, miksiköhän? :)"
Löytyypä noitakin, jotka haluavat nauttia vain ja ainoastaan musiikista. Instrumentaalit ovat heille. Niitä kuuntelemalla löytää myös kaikenlaisia pieniä hienouksia.
"Taisit tulla faniksi sen jälkeen kun tätä Draamaa alettiin käsitellä mediassa, aivan kuin moni nykyfaneista."
Ostin kokoelmalevyn maaliskuussa 2006, puolisen vuotta sen jälkeen kun erottaminen tapahtui. En tuossa vaiheessa edes muistanut koko taannoista kirjehärdelliä, mikä saattoi johtua siitä, etten kiinnittänyt siihen huomiota oikeastaan lainkaan. Mielessäni pyöri vain, että Nemo oli aikas mielenkiintoinen ralli, ja uteliaisuus vaati ottamaan selvää bändistä. Dead Boy's Poem oli viimeinen isku, joka johti minut tielle, jolla olen edelleen."Olen perustanut mielipiteeni siihen mitä olen aikoinaan haastatteluista lukenut, nähnyt ja kuullut"
Jep ja Tuomaksen kirjeen jälkeenkin pidät tarjasta ihmisenä :)
*köh köh*
"Ainahan on niitä, jotka vetävät ananaksen nenuunsa, jos joku ei tykkää samasta kuin hän. Kyseessä oli vain yleinen huomautus."
Onko niitä todellakin muita kuin sinä ja karppiatri ; D
"Ihan oma pää minulla on käytössä, ja sillä pystyy jättämään laulun huomiotta. Ei miun tarvitse edes ponnistella kovasti."
Jep sun päälle varmaan pystyy jättämään mitä tahansa huomiotta. Erityisesti terveen järjen ja faktat :)
"Löytyypä noitakin, jotka haluavat nauttia vain ja ainoastaan musiikista. Instrumentaalit ovat heille. Niitä kuuntelemalla löytää myös kaikenlaisia pieniä hienouksia"
Ne "hienoudet" taidan jättää lansi-savon toimittajille :P
"En tuossa vaiheessa edes muistanut koko taannoista kirjehärdelliä, mikä saattoi johtua siitä, etten kiinnittänyt siihen huomiota oikeastaan lainkaan"
Hahhah päivän paras :)
Pimpo joka ei ole muuta nettifoorumeilla tehnyt vuosiin 24 h/vrk kuin jankuttanut kuin papukaija tuosta Nightwish draamasta:)
Valehtelet vielä pahemmin kuin jarmontieto mikäli mahdollista :XD wet34577777777777777 kirjoitti:
"Olen perustanut mielipiteeni siihen mitä olen aikoinaan haastatteluista lukenut, nähnyt ja kuullut"
Jep ja Tuomaksen kirjeen jälkeenkin pidät tarjasta ihmisenä :)
*köh köh*
"Ainahan on niitä, jotka vetävät ananaksen nenuunsa, jos joku ei tykkää samasta kuin hän. Kyseessä oli vain yleinen huomautus."
Onko niitä todellakin muita kuin sinä ja karppiatri ; D
"Ihan oma pää minulla on käytössä, ja sillä pystyy jättämään laulun huomiotta. Ei miun tarvitse edes ponnistella kovasti."
Jep sun päälle varmaan pystyy jättämään mitä tahansa huomiotta. Erityisesti terveen järjen ja faktat :)
"Löytyypä noitakin, jotka haluavat nauttia vain ja ainoastaan musiikista. Instrumentaalit ovat heille. Niitä kuuntelemalla löytää myös kaikenlaisia pieniä hienouksia"
Ne "hienoudet" taidan jättää lansi-savon toimittajille :P
"En tuossa vaiheessa edes muistanut koko taannoista kirjehärdelliä, mikä saattoi johtua siitä, etten kiinnittänyt siihen huomiota oikeastaan lainkaan"
Hahhah päivän paras :)
Pimpo joka ei ole muuta nettifoorumeilla tehnyt vuosiin 24 h/vrk kuin jankuttanut kuin papukaija tuosta Nightwish draamasta:)
Valehtelet vielä pahemmin kuin jarmontieto mikäli mahdollista :XD"Jep ja Tuomaksen kirjeen jälkeenkin pidät tarjasta ihmisenä :)"
Kyseinen kirje ei minun käsittääkseni ollut haastattelu.
"Onko niitä todellakin muita kuin sinä ja karppiatri ; D"
Olen jo vuosia sitten kasvanut ulos lapsenkengistäni.
"Jep sun päälle varmaan pystyy jättämään mitä tahansa huomiotta. Erityisesti terveen järjen ja faktat :)"
Riippuu asiasta ja seurasta.
"Pimpo joka ei ole muuta nettifoorumeilla tehnyt vuosiin 24 h/vrk kuin jankuttanut kuin papukaija tuosta Nightwish draamasta:)"
Niinhän sitä voisi haluta luulla. Valitettavasti minulla on muutakin tekemistä kuin jonkun vuosien takaisen draaman ajatteleminen. Draaman, joka minua ei kiinnosta pätkääkään enää. Ei ole kiinnostanut muutamaan vuoteen.- YgäCreek
SilverCreek kirjoitti:
"Jep ja Tuomaksen kirjeen jälkeenkin pidät tarjasta ihmisenä :)"
Kyseinen kirje ei minun käsittääkseni ollut haastattelu.
"Onko niitä todellakin muita kuin sinä ja karppiatri ; D"
Olen jo vuosia sitten kasvanut ulos lapsenkengistäni.
"Jep sun päälle varmaan pystyy jättämään mitä tahansa huomiotta. Erityisesti terveen järjen ja faktat :)"
Riippuu asiasta ja seurasta.
"Pimpo joka ei ole muuta nettifoorumeilla tehnyt vuosiin 24 h/vrk kuin jankuttanut kuin papukaija tuosta Nightwish draamasta:)"
Niinhän sitä voisi haluta luulla. Valitettavasti minulla on muutakin tekemistä kuin jonkun vuosien takaisen draaman ajatteleminen. Draaman, joka minua ei kiinnosta pätkääkään enää. Ei ole kiinnostanut muutamaan vuoteen."Kyseinen kirje ei minun käsittääkseni ollut haastattelu"
Selvä siis Tuomaksen mielipiteillä ei ole sulle merkitystä öö vai olikos se nyt KOKO bändin mielipide, niinkuin Tuomas haluaa ikävät asiat aina esittää. Niistä hyvistä hän ottaa kunnian mielellään itsellään :)
"Olen jo vuosia sitten kasvanut ulos lapsenkengistäni."
Ja silti kyselet kuin 3-vuotias ja pillität kuin pakit saanut teini ensitrefffeille ruosalaisen yh-mamman perään :P
"Riippuu asiasta ja seurasta."
No nythän tuli oikein diplomaattinen vastaus :)
."Valitettavasti minulla on muutakin tekemistä kuin jonkun vuosien takaisen draaman ajatteleminen."
Jep se "muu" tekeminen on siitä draamasta kirjoittelu eri nettifoorumeilla 24 h/ vrk. Ilmeisesti pystyt myös sulkemaan "ajattelun " pois kirjoitelun ajaksi :P YgäCreek kirjoitti:
"Kyseinen kirje ei minun käsittääkseni ollut haastattelu"
Selvä siis Tuomaksen mielipiteillä ei ole sulle merkitystä öö vai olikos se nyt KOKO bändin mielipide, niinkuin Tuomas haluaa ikävät asiat aina esittää. Niistä hyvistä hän ottaa kunnian mielellään itsellään :)
"Olen jo vuosia sitten kasvanut ulos lapsenkengistäni."
Ja silti kyselet kuin 3-vuotias ja pillität kuin pakit saanut teini ensitrefffeille ruosalaisen yh-mamman perään :P
"Riippuu asiasta ja seurasta."
No nythän tuli oikein diplomaattinen vastaus :)
."Valitettavasti minulla on muutakin tekemistä kuin jonkun vuosien takaisen draaman ajatteleminen."
Jep se "muu" tekeminen on siitä draamasta kirjoittelu eri nettifoorumeilla 24 h/ vrk. Ilmeisesti pystyt myös sulkemaan "ajattelun " pois kirjoitelun ajaksi :P"Selvä siis Tuomaksen mielipiteillä ei ole sulle merkitystä öö vai olikos se nyt KOKO bändin mielipide, niinkuin Tuomas haluaa ikävät asiat aina esittää. Niistä hyvistä hän ottaa kunnian mielellään itsellään :)"
Osuit asian ytimeen. En anna muiden mielipiteiden vaikuttaa omaani.
"Ja silti kyselet kuin 3-vuotias ja pillität kuin pakit saanut teini ensitrefffeille ruosalaisen yh-mamman perään :P"
Käyhän uudestaan lukion kehityspsykologian kurssi. Erittäin maailmaa avartava.
"Jep se "muu" tekeminen on siitä draamasta kirjoittelu eri nettifoorumeilla 24 h/ vrk. Ilmeisesti pystyt myös sulkemaan "ajattelun " pois kirjoitelun ajaksi :P"
Harkitse ennen kuin muokkaat toisen sanoja tai laitat niitä hänen suuhunsa.- MielipideCreek
SilverCreek kirjoitti:
"Selvä siis Tuomaksen mielipiteillä ei ole sulle merkitystä öö vai olikos se nyt KOKO bändin mielipide, niinkuin Tuomas haluaa ikävät asiat aina esittää. Niistä hyvistä hän ottaa kunnian mielellään itsellään :)"
Osuit asian ytimeen. En anna muiden mielipiteiden vaikuttaa omaani.
"Ja silti kyselet kuin 3-vuotias ja pillität kuin pakit saanut teini ensitrefffeille ruosalaisen yh-mamman perään :P"
Käyhän uudestaan lukion kehityspsykologian kurssi. Erittäin maailmaa avartava.
"Jep se "muu" tekeminen on siitä draamasta kirjoittelu eri nettifoorumeilla 24 h/ vrk. Ilmeisesti pystyt myös sulkemaan "ajattelun " pois kirjoitelun ajaksi :P"
Harkitse ennen kuin muokkaat toisen sanoja tai laitat niitä hänen suuhunsa."Osuit asian ytimeen. En anna muiden mielipiteiden vaikuttaa omaani."
Todellakin ja kuitenkin olet toistellut täällä papukaijan tavoin mitä Tuomas on sanonut milloinkin . Niiin ku mut siinä Ollilan kirjassa luki että ...:P
"Käyhän uudestaan lukion kehityspsykologian kurssi. Erittäin maailmaa avartava."
Onko sen kurssin nimi neiti SilveCreekin kehittymätön psykologia ? :P
"Harkitse ennen kuin muokkaat toisen sanoja tai laitat niitä hänen suuhunsa"
Ai miksi? MielipideCreek kirjoitti:
"Osuit asian ytimeen. En anna muiden mielipiteiden vaikuttaa omaani."
Todellakin ja kuitenkin olet toistellut täällä papukaijan tavoin mitä Tuomas on sanonut milloinkin . Niiin ku mut siinä Ollilan kirjassa luki että ...:P
"Käyhän uudestaan lukion kehityspsykologian kurssi. Erittäin maailmaa avartava."
Onko sen kurssin nimi neiti SilveCreekin kehittymätön psykologia ? :P
"Harkitse ennen kuin muokkaat toisen sanoja tai laitat niitä hänen suuhunsa"
Ai miksi?"Todellakin ja kuitenkin olet toistellut täällä papukaijan tavoin mitä Tuomas on sanonut milloinkin . Niiin ku mut siinä Ollilan kirjassa luki että ...:P"
Aiheesta riippuen. Joihinkin keskusteluihin tarvitaan tietoa, ja sitä saa asianomaisilta itseltään.
"Onko sen kurssin nimi neiti SilveCreekin kehittymätön psykologia ? :P"
Kurssi kantaa samaa nimeä kuin kyseinen psykologian osa-alue.
"Ai miksi?"
Se sinun on keksittävä itse.- JaarittelijaCreek
SilverCreek kirjoitti:
"Todellakin ja kuitenkin olet toistellut täällä papukaijan tavoin mitä Tuomas on sanonut milloinkin . Niiin ku mut siinä Ollilan kirjassa luki että ...:P"
Aiheesta riippuen. Joihinkin keskusteluihin tarvitaan tietoa, ja sitä saa asianomaisilta itseltään.
"Onko sen kurssin nimi neiti SilveCreekin kehittymätön psykologia ? :P"
Kurssi kantaa samaa nimeä kuin kyseinen psykologian osa-alue.
"Ai miksi?"
Se sinun on keksittävä itse."Aiheesta riippuen. Joihinkin keskusteluihin tarvitaan tietoa, ja sitä saa asianomaisilta itseltään."
Jep, siksi olenkin lukennut Macelon vastaukset, jotka ovatkin paljon viksumpia kuin Mapen mustamaalaukset. Parempi lukea asinaosaiselta itseltään, koska mr. mape ei vaivautunut "pääsyyllistä" kirjaansa edes haastattelemaan.
"Kurssi kantaa samaa nimeä kuin kyseinen psykologian osa-alue."
Sielläkö sää oot oppinut tun jalon jaarituksen ja ympäripyöreitä puhumisen taidon :P
"Se sinun on keksittävä itse."
Jätän ne mieluummin omaan arvoonsa ja teen jatkossakin ihan mitä mua vaan huvittaa :D
- Sivustaseuraaja
Taas huomaa edellä olevasta trollin ja SilverCreekin "keskustelusta", ettei trolliraukasta ole älylliseen väittelyyn. SilverCreek on käynyt kouluja ja jotakin oppinut lukemastaan, ja ehkä elämäkin on häntä opettanut. Trollin kommenteista paistaa tyhmyys ja ylimielisyys. Ja nyt trolli, älä vaan sano, että olen SilverCreek, koska en varmasti ole.
- Seuraavaksi
SilverCreek on ottanut käyttöönsä vanhan nimimerkkinsä 'sivustaseuraaja', jossa hän yrittää niin läpinäkyvän lapsellisella tvalla käydä kehumassa omia kirjoituksiaan että tekis mieli muuten nauraa ellei tuo olis niin säälittävää.
- Edelläjuoksija
Seuraavaksi kirjoitti:
SilverCreek on ottanut käyttöönsä vanhan nimimerkkinsä 'sivustaseuraaja', jossa hän yrittää niin läpinäkyvän lapsellisella tvalla käydä kehumassa omia kirjoituksiaan että tekis mieli muuten nauraa ellei tuo olis niin säälittävää.
Eihän teitä kumpaakaan kestä erkkikään enää! :-((
- Aikamoinen trollaaja
tuo SilverCreek. Eikö sillä ole muuta tekemistä elämässään kun puhua paskaa netissä.
- karppiatri hiipinyt
SilverCreekille yökylään :)
- pervoilija-a
"karppiatri hiipinyt
SilverCreekille yökylään :)"
Onko vienyt lahjaksi mustaa makkaraa? :D - Teomas
pervoilija-a kirjoitti:
"karppiatri hiipinyt
SilverCreekille yökylään :)"
Onko vienyt lahjaksi mustaa makkaraa? :DXDDDD
- Opiskelija
Nauroin, kun luin SilverCreekin kommentin, missä hän kehotti trollia tutustumaan uudestaan lukion kehityspsykologian kurssiin. Clue on siinä, ettei trolli ole ikunaan käynyt lukiota.
- Ei voi kuin nauraa
tuolla karppiatrin morsian SilverCreekille , joka jutuista päätellen ei ole vielä esikoulua läpäissyt niinkuin ei hänen idolinsa mummoOlzon, jonka suurin saavutus älyn saralla on esitellä likaisia varpaankynsiään ja rumia tatskojaan netissä ylilihaville teineille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama255059Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644061Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve753625Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472483Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl772167Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525