Elikkä olen 23v nainen ja mulla on 3v poika, poika on joka toinen viikko isänsä luona ja joka toisen mun luona eli en ole virallisesti yh. onko miehille niin paha paikka seurustella naisen kanssa kenellä on lapsi?? en etsi mitään elättäjää vaan tienaan omat rahani töistä,(kokki ammatiltani ni osaan kotonakin loihtia hyvää ruokaa),lenkkeilen tai rullaluistelen päivittäin, pidän muutenkin ulkonäöstä huolta,en ala baarista seuraa etsimään koska sielt ei löydä muuta ku panomiehiä ja ne ei kiinnosta. 1 tatuointi löytyy huuli ja nännilävistykset :D
Naisena ei ole helppoa,prkl :D
48
408
Vastaukset
- ???
sulla ei ole yhtään tenavaa 24/7 netissä kuka hoitais.
- Mama :)
Täh?!
- jkkgjkgh
Tatuointi(tod näk alaselässä) ja nännilävistykset on vähän liikaa...
kädessä lukee pojan nimi.. Se ei tee minusta huonompaa/parempaa ihmist jos on nännilävistykset :)
- Ota pois ne
Mama :) kirjoitti:
kädessä lukee pojan nimi.. Se ei tee minusta huonompaa/parempaa ihmist jos on nännilävistykset :)
Nännilävistykset ovat hirvittävät. Yritä siinä imeä tissiä, niin on terävä metallin pala kielessä. Ja vielä ikävä metallin maku.
Joillekin on paha paikka, joillekin ei. Osa taas kiertää ne nänni lävärit kaukaa.
Otin ne sen takia ku itse halusin enkä miehen takia ni en myöskään ota pois miehen takia, seurustelusuhteen alkaes voisin ottaa pois jos toinen ei niist pidä koska parisuhtees kuuluu joustaa molempien osapuolten :)
Otin ne sen takia ku itse halusin enkä miehen takia ni en myöskään ota pois miehen takia, seurustelusuhteen alkaes voisin ottaa pois jos toinen ei niist pidä koska parisuhtees kuuluu joustaa molempien osapuolten :)
Niin... Vaan kunhan totesin että osa ei niistä pidä ja että ne on monelle merkityksellisempi asia kuin lapsi, joka ei joillekin ole millään muotoa este. En minä sinua noita vaadi poistelemaan en.
- Luomutissi paras
Miksi nainen haluaa pilata kauniit rintansa pistämällä niihin reiät ja jotkin killuttimet?
Kasvavatko ne reiät edes umpeen ikinä, jääkö arvet? - Does it matter?
hahmotelma kirjoitti:
Niin... Vaan kunhan totesin että osa ei niistä pidä ja että ne on monelle merkityksellisempi asia kuin lapsi, joka ei joillekin ole millään muotoa este. En minä sinua noita vaadi poistelemaan en.
Mitä väliä sillä on jos naisella nyt sattuukin olemaan muutama tatska tai lävistys, ei sen pitäisi olla esteenä parisuhteen muodostamiselle jos luonteet osuu yksiin ja ulkonäkö muuten miellyttää, onko tuollasilla pikku yksityiskohdilla noin paljon väliä?
Does it matter? kirjoitti:
Mitä väliä sillä on jos naisella nyt sattuukin olemaan muutama tatska tai lävistys, ei sen pitäisi olla esteenä parisuhteen muodostamiselle jos luonteet osuu yksiin ja ulkonäkö muuten miellyttää, onko tuollasilla pikku yksityiskohdilla noin paljon väliä?
...jos niillä on sille miehelle merkitystä... Niin silloin niillä on merkitystä parisuhteen muodostamisessa...
Luomutissi paras kirjoitti:
Miksi nainen haluaa pilata kauniit rintansa pistämällä niihin reiät ja jotkin killuttimet?
Kasvavatko ne reiät edes umpeen ikinä, jääkö arvet?En tiedä kasvaako umpeen , napalävistys ollut joskus teinivuosina ni kyl siin ainaki reikä viel vaik korua ei ole :) mut kukaan ei o vastannut mulle et onko nykypäivänä niin kamala asia et naisel entisest suhteesta pieni lapsi?
En tiedä kasvaako umpeen , napalävistys ollut joskus teinivuosina ni kyl siin ainaki reikä viel vaik korua ei ole :) mut kukaan ei o vastannut mulle et onko nykypäivänä niin kamala asia et naisel entisest suhteesta pieni lapsi?
Vastasin. Ei ole. Joillekin on.
hahmotelma kirjoitti:
Vastasin. Ei ole. Joillekin on.
Oot vissii ainut semmonen mies koko suomes :D
Oot vissii ainut semmonen mies koko suomes :D
En. Kyllä noita riittää. Netissä vaan enempi ääntää pitää YH-ämmistä provoilevat aasit.
Ehkä se on aika yleistä, että se on ongelma, mutta jospa mietit vaikka sitä kuinka monta paria tiedät, joissa naisella on ollut edellisestä suhteesta lapsia... Minä ainakin tiedän todella monta... Ja töissäni nään myös sen, että ei näytä olevan myöskään monelle miehelle vaikeaa olla vastuullisessa roolissa, osana lapsen elämää vaikka ei "oma" olekaan.- gfijvgk
hahmotelma kirjoitti:
...jos niillä on sille miehelle merkitystä... Niin silloin niillä on merkitystä parisuhteen muodostamisessa...
Mutta kun tuo on loppujen lopuksi aika pikkuasia, pitääkö aloittajan muuttua jonkun miehen takia? sitten pitää antaa sellaisen miehen olla etsiä joku toinen joka suorastaan pitää tatuoinneista ja lävistyksistä, kaikkia ei tarvitse miellyttää.
gfijvgk kirjoitti:
Mutta kun tuo on loppujen lopuksi aika pikkuasia, pitääkö aloittajan muuttua jonkun miehen takia? sitten pitää antaa sellaisen miehen olla etsiä joku toinen joka suorastaan pitää tatuoinneista ja lävistyksistä, kaikkia ei tarvitse miellyttää.
Ei tarvitsekaan... Eikä kaikkia vaan voi miellyttää...
- hdfh
En tiedä kasvaako umpeen , napalävistys ollut joskus teinivuosina ni kyl siin ainaki reikä viel vaik korua ei ole :) mut kukaan ei o vastannut mulle et onko nykypäivänä niin kamala asia et naisel entisest suhteesta pieni lapsi?
Menikö sulta tunto nänneistä, kun laitoit lävärit? Itse en vois kuvitellakaan laittavani mitään läväreitä muutenkaan, saati jos vielä tuntoherkkyys katoaisi...
- parisuhdepiiiiip
Mihin miestä tarviit? minä opin kerrasta, en pidä parisuhdetta niin tavoiteltavana että kaipaisin sitä. rakastumisen huumakin tulee vaan illuusiosta, se rapistuu jokatapauksessa kun toisen ärsyttävät puolet valkenevat.
Elätän vain itseni, nautin elämästä, tyydytän itse itseni eikä tarvii kärsiä mistään miesten niin yleisestä omistushaluista tai palveluntapeista. vain mies tarvitsee naista ressukkaelämäänsä kohentamaan, nainen ei tarvitse miestä mihinkään. - r46565765
No ei se nyt ainakaan positiivista kuvaa anna ihmisestä että on 23-v ja 3-vuotiaan lapsen yh (ok, et ole yh, vaan yhteishuoltajuudessa tms). Mitä siinä on ajateltu kun on tehty lapsi, ilmeisesti lapsi on tehty melkoisen kevein perustein kun tässä vaiheessa on jo erottu. En oikeastaan haluaisi kumppania, joka ei ole noin isoa asia miettinyt siinä määrin tarkkaan, että hankkisi lapset sitten kun on sellaisessa suhteessa, joka kestää ja ihmisen kanssa, jonka kanssa haluaa pysyä yhdessä, ehkäpä mennä naimisiinkin. Haluan aikuisen ihmisen, joka pitää perheen perustamista ja toiseen sitoutumista isona asiana, ja ryhtyy siihen vasta kun tiedämme että olemme toisillemme oikeat. Ja joo, ehkäisy voi pettää, mutta harvemmin ilman että siihen on suhtauduttu leväperäisesti - mikä taas antaa tietynlaisen mielikuvan ihmisestä. Tällaisia ajatuksia herää. Tarkoitus ei ole loukata, vaan vastata kysymykseesi. Noi lävistykset sun muut on ihan yks hailee, ei niillä ole merkitystä.
Kerrotaan nyt teillekin,eli söin e-pillereitä mut tulin raskaaksi ja ite en hyväksy aborttia (sit hyväksyn jos on raiskattu,tms).. olen vielä nuori niin on aikaa tehdä lapselle sisarus jos löytyy kumppani kenen kanssa haluan toisen lapsen :)
- mrs. Gross
Kerrotaan nyt teillekin,eli söin e-pillereitä mut tulin raskaaksi ja ite en hyväksy aborttia (sit hyväksyn jos on raiskattu,tms).. olen vielä nuori niin on aikaa tehdä lapselle sisarus jos löytyy kumppani kenen kanssa haluan toisen lapsen :)
Yritähän opetella arvostamaan itseäsi ihmisenä vähän enemmän sen sijaan, että pidät itseäsi synnytyskoneena, jolla ei ole sanasijaa omaan lisääntymiseensä. Ällöttää tuollaiset vastuuttomat tyypit, jotka tekee lapsia, vaikkeivät edes halua niitä.
- .............
Okei.. 23-vuotias ja ihkuu, pitää olla lävistyksii.. Eikö tuollaiset villitykset vois jo pyyhkäistä pois, jätä ne 16-vuotiaille? :D
Niin ja eikö nyt kiinnostais opiskella vähän enemmän kun kokiksi kun lapsi on jo "isompi" eikä enää ihan vauva? Kukaan mies ei halua duunarimuijaa.- Mama :)
Tykkään työstäni ja palkkaan tyytyväinen ni en lähe opiskelee koska olen jo opiskeluajal 3v kitkuttanu ni en lähde samaan pennin venytykseen takasin :)
- .............
Tykkään työstäni ja palkkaan tyytyväinen ni en lähe opiskelee koska olen jo opiskeluajal 3v kitkuttanu ni en lähde samaan pennin venytykseen takasin :)
"Opiskeluajal 3v kitkuttanu ni en lähde samaan pennin venytykseen takasin"
Juu, niin tyypillistä amiksen ajattelua. Voiko enää tyypillisemmäksi mennä? - Mama :)
............. kirjoitti:
"Opiskeluajal 3v kitkuttanu ni en lähde samaan pennin venytykseen takasin"
Juu, niin tyypillistä amiksen ajattelua. Voiko enää tyypillisemmäksi mennä?Itse et vissii koskaan ole opiskellut? ja mitä se sulle kuuluu et lähdenkö opiskelemaan lukioon et saan valkosen lakin jonka joutuu ite ostaa Vai pysynkö työelämässä ..
- Stupido
"kukaan mies ei halua duunarimuijaa" Oletko idiootti? Suurinosa ihmisistä on duunareita, normaaleissa töissä ei mitään yliopisto korkeakoulu snobeja taikka miljonääri julkkiksia. ei kokin ammatissa ole mitään vikaa, se tuo leivän pöytään. Eikö se ole hyvä asia että aloittajalla ylipäätään on työpaikka, nimittäin on paljon hänen ikäisiään ja jopa häntä vanhempia ihmisiä joilla ei ole vakituista työpaikkaa tai jotka eivät opiskele.
- .............
Itse et vissii koskaan ole opiskellut? ja mitä se sulle kuuluu et lähdenkö opiskelemaan lukioon et saan valkosen lakin jonka joutuu ite ostaa Vai pysynkö työelämässä ..
Eih :D Siis ainoa vaihtoehtoko mennä lukioon?
Mutta ei kiinnosta esim. ammattikorkeaan kun moni arvostaa korkeakoulutusta?
Tai tietysti yliopistoonkin voit. - Mama :)
Stupido kirjoitti:
"kukaan mies ei halua duunarimuijaa" Oletko idiootti? Suurinosa ihmisistä on duunareita, normaaleissa töissä ei mitään yliopisto korkeakoulu snobeja taikka miljonääri julkkiksia. ei kokin ammatissa ole mitään vikaa, se tuo leivän pöytään. Eikö se ole hyvä asia että aloittajalla ylipäätään on työpaikka, nimittäin on paljon hänen ikäisiään ja jopa häntä vanhempia ihmisiä joilla ei ole vakituista työpaikkaa tai jotka eivät opiskele.
Moni ikäiseni kaveri vaan makaa kotona ja odottaa sossun toimeentulotukea.
............. kirjoitti:
Eih :D Siis ainoa vaihtoehtoko mennä lukioon?
Mutta ei kiinnosta esim. ammattikorkeaan kun moni arvostaa korkeakoulutusta?
Tai tietysti yliopistoonkin voit.No mulle riittää täysin et olen kokki :) en tarvi siihe mitään lisäksi.. siin ammatis on kaikkein hienointa ku tarjoilija tulee kertomaan asiakkaan tyytyväisyydestä ruokaansa.
- Juupajuu..
Ongelma on tässä nyt se että sellaiset miehet kelle lapsi ei ole todellakaan este, eivät kelpuuta sinua nyt muuten. Miksikö? Sitä voit miettiä ihan itse.
Ei se lapsi mitään, mutta jos päässä on pelkkää sahanpurua ja lävistyksiä joka paikassa killumassa niin ei hyvää kuvaa anna. Ei ole myöskään lapsen vika, millainen äiti on joten älä korosta sitä lastasi tässä. Lapsi raukka tulee vielä häpeämään. Jotenkin tulee myös sellainen kuva että tupakoit. No, yhteishuoltajuus ehkä olisi tässä tapauksessa parempi että lapsi asuisi enemmän isänsä luona kuin sinun.
Se että on kokki ammatiltaan ei muuten kerro mitään siitä minkälaista ruokaa tekee kotona. Eli et taida olla oman alasi töitä tehnyt päivääkään?- Mama :)
Olen tehnyt oman alan töitä 3v..
- Ikuisesti yksin...
Nuorena miehenä ainakin kavahdun jos nainen lapsen hankkinut parikymppisenä tai sitä ennen. Eipä sillä, yksikään YH ei ole minua nettideiteissä lähestynyt.
Saattaisit jopa yllättyä et millast elämä olis naisen kans jolla on lapsi :)
- Ikuisesti yksin...
Saattaisit jopa yllättyä et millast elämä olis naisen kans jolla on lapsi :)
Tässä tilanteessa (ja sinua vanhempana) kun ei ole minkäänlaista kokemusta minkäänlaisen naisen kanssa elämisestä, joten varmaan yllättyisin joo. :)
- mietttikäää
Lapsen tulo on paha peruuttaa, naiselta varsinkaan. Ero ei minusta ole mikään synti eikä häpeä mutta se että vanhemmat jättävät huolehtimatta lapsesta on isompi häpeä. naisella ja miehellä ei eroa tässä asiassa.
Olen kyllä ihmetellyt kovasti että valmiiksi kauniit nuoret ihmiset rei'ittävät ja tatuoivat itsensä pilalle tajuamatta että kun ikää tulee ihminen ja ajatukset muuttuvat ja monesti rationalisoituvat. Tunnetteko yhtään yli viisikymppistä joka olisi halunnut siinä vaiheessa reikiä, kuvia ja killuttimia kehoonsa? aika moni teistä tulee miettimään että perhana, toi nuoruuden hörhöily jäikin pysyväksi kroppaan muistuttamaan ehdottomuudesta ja pysyvyydestä joka olikin harhaa.- haloo suomi
Tunnen yhtään viiskymppisiä, jotka on ottaneet ensimmäisen tatuoinninkin vasta 50 vuotis syntymäpäivänään.
- ............
Ei mitään vikaa lävistyksissä ja tatuoinneissa. Haluaisin kuitenkin edes kerran elämässä olla jollekin ihmiselle kaikista tärkein, kun en ole edes vanhemmilleni sitä ollut. Lapsi on aina tärkeämpi kuin mies, joten yksinhuoltaja ei siksi minulle kelpaa.
- ............
Puhuin itseni tuossa vähän pussiin, eli siis lapsi on lähes aina tärkeämpi.
- ...
............ kirjoitti:
Puhuin itseni tuossa vähän pussiin, eli siis lapsi on lähes aina tärkeämpi.
Olisi aika huolestuttavaa, jos ei olisi tärkeämpi. Ei sellaisen kanssa ainakaan lapsia haluaisi.
- dghjdghj
... kirjoitti:
Olisi aika huolestuttavaa, jos ei olisi tärkeämpi. Ei sellaisen kanssa ainakaan lapsia haluaisi.
Eikö tasavertainen kävisi mitenkään? onhan se niin et puolison kans jos (tai siis kun, koska parisuhteessa niitä tulee) riitaantuu nii siinä on sit koko perhe vastaan uusiotulokas.
- dghdghsfg
No seuraava lapsenteko kumppani on sit varmaan tarkemmin valkattu. Tota en nyt tajuu et miks alottajan ammattia on ruettu arvostelemaan tai koulutus astetta. Kokithan on nykyään aika hyvin palkattuja ja mitä vikaa ruuanlaitto taitoisessa puolisossa olisi? Tiedän itsekkin muutaman YH äidin joilla noi työkuviot on retuperällä. Esim eräät kaverukset noin 30v molemmat ovat YH äitejä ja tekevät osa-aika siivoustyötä ja ovat tehneet samaa työtä about 10v. Aloittaja taas on vasta 23 ja on kokki. Mielestäni aika paljon elämässään edellä noita YH kaveruksia. Nämä kaverukset ovat sanoneet minulle mm että tupakointia ei voi lopettaa kun työnteko on niin vittumaista ja hoetaan kokoajan et vittu vittu vittu kun työ vituttaa ja haaveillaan paremmasta ja ei sit kuitenkaan saada aikaan edes koulupaikka hakemusta. Toisella näistä muuten kokin ammatti haaveena, mut ku 35 lähenee kohta ni ehkä kannattaa vaan antaa jo olla ja hyväksyä se pieni eläke.
Eli tossa nyt esimerkkiä miten YH:n asiat monesti voivat olla.
Sitten on myös tämä ryhmä joita myös tunnen pari, et luovutetaan kaikki heti lapsen saatua ja mennään sossunluukulle turvaamaan elanto loppu iäksi. Ovat valitelleet esim vähentynyttä kaveripiiriä. Noh ajatusmaailmat ei varmaan normi työssäkäyjän kans enää kohtaa. Sit ku ikää on 30v ni ollaanki todennäiköisesti tehty lapset jo kolmelle eri isälle. Tälläinen on se totaalinen turn of naisessa.
Kuulostaa oikeen järkevälle naiselle ja itseäni ei tollasen lapsi häiritsis mitenkään, eikä varmaan monia muitakaan. Mut jos lapsia on lisää tarkotus hankkia ni sit vaan kannattaa olla tarkkana, nimittäin jos niitä lapsia jossain vaiheessa on usealle eri isälle ni sit tulee jo oikeita vaikeuksia löytää kumppani. - Mies vastaa...
-ON paha paikka -EI kiinnista vaikka olisit missi.
-Jos selaat yhtään nettiä niin tiedät että toisinpäin tilanne on noin 10000000000000 kertaa vaikeampaa, eli on sinkku nainen ja mies jolla on lapsia - syksynlehti2
Mitä väliä sillä onko sulla lapsi vai ei, kun korvien välissä ei tunnu olevan mitään?
Harvaa miestä kiinnostaa tyhmä nainen. Lapsi ei tyhmennä tässä tapauksessa, vaan ihan muut asiat.. - pohjoisenmies78
Mua ei lapsi haittais jos muuten synkkaa tai lävistykset, tai suutelua se huulilävistys voi vähän haitata.
Ja hyvä työhän sulla on jos itse nautit siitä työstä.
Ja et kuntoilet ja pidät itsestä huolta on plussaa :)
Harmi vaan et olen jo sua 10 v vanhempi :(- Mama :)
Mun ex mies oli muo 10v vanhempi ja siit oli pelkästään hyötyä :) oman ikäset jätkät on ihan lapsia viel .
- pohjoisenmies78
Mun ex mies oli muo 10v vanhempi ja siit oli pelkästään hyötyä :) oman ikäset jätkät on ihan lapsia viel .
Ja sellaiset täällä arvostelee sinua ku olet saanut lapsen ja eronnu. Erohan voi tulla kelle vaan ja joskus se on lapsen kannaltaki parempi.
- YH Alert!
"en ole virallisesti yh"
Älä yhtään yritä väistellä häpeääsi. Epävirallisesti olet kuitenkin aina YYYYYHHOOO!
YYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
Varokaa, äpärävaara!
YYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOO!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama255059Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644061Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve753625Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472483Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl782173Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525