Ikävä sitä mitä ei voi saada

Ikävä

Suljet silmäsi ja ihailen keinuvaa lannettasi. Rakastan sinua on se ajatus mikä pyörii päässäni. Lähestyt ja katsot kutsuvasti tanssin huumassa. Otat kädestäni kiinni ja vedät lähellesi. Vien käteni lanteellesi ja vien sinut mukanani. Pyörähdät irti otteestani ja kierähdät ympäri ja palaat lähelleni. Olen taivaassa enkä silti voi kertoa sinulle miten rakas olet. Ei unelmat aina toteudu vaikka toinen on niin lähellä. Unelmiaan ei voi toteuttaa toisten kustannuksella vaikka kuinka sydäntä puristaa.
Ja kun tulee tällaisia päiviä että on kova ikävä laitan silmäni kiinni ja näen sinut edessäni siinä tanssilattialla ja olen onnellinen että tapasin sinut.

32

1822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omani jossain

Kuin kaunista!

• vain unta

Huh huh. Kosketti.

• ...

:`( tuntuu tutulta

• -

mistäpäin aloittaja olet?

• Ikävä

Pirkanmaan seutuvilta

• -
        Ikävä kirjoitti:

Pirkanmaan seutuvilta

harmi : (

• '''

Kaunista. Pieniäsuuria unelmia, jotka jäävät unelmien tasolle. Eihän mitään suhdetta ole, ellei se ole olemassa, kuin omassa todellisuudessa..

• Ikävä

Ei ole suhdetta omassa todellisuudessakaan. On vain se rakkauden tunne jota en voi jakaa hänen kanssaan. Sen joudun pitämään itselläni.
        Unelmiakin pitää kuitenkin olla. Miten ne muuten voisivat koskaan toteutua.
        Eikä kaikki tuosta ole vain unelmaa :)

• ?
        Ikävä kirjoitti:

Ei ole suhdetta omassa todellisuudessakaan. On vain se rakkauden tunne jota en voi jakaa hänen kanssaan. Sen joudun pitämään itselläni.
        Unelmiakin pitää kuitenkin olla. Miten ne muuten voisivat koskaan toteutua.
        Eikä kaikki tuosta ole vain unelmaa :)

Mikset voisi kertoa hänelle tunteistasi?

• Ikävä
        ? kirjoitti:

Mikset voisi kertoa hänelle tunteistasi?

Kyllä hän tietääkin että tykkään hänestä , mutta ei miten paljon. Olen varmasti hänelle tärkeä ihminen niin kuin hän minulle, mutta erilaisista elämän tilanteista johtuen en näe mitään järkeä vaarantaa ystävyyttämme näiden mun tunteiden takia. Jos uskoisin että tunnustukseni johtaisi johonkin niin en epäilisi kertoa asioiden todellista laitaa. Tyydyn siis ikävään ja toivon että meressä on muitakin kaloja jotka pitäisivät tällaisesta ajoittain romanttisesta höppänästä. Tarttis vaan lähteä uiskenteleen sinne mereen tai tonne naapuri palstalle:)

• Ikävä myös

Minkälaiselle ihmiselle tämä on omistettu?

• Ikävä

Sinulla on varmaankin syysi kysyä tätä, mutta muuta en voi sanoa kuin että eräälle erikoiselle kauniille naiselle.

• Harmistunut.
        Ikävä kirjoitti:

Sinulla on varmaankin syysi kysyä tätä, mutta muuta en voi sanoa kuin että eräälle erikoiselle kauniille naiselle.

Saanen kysyä?Missä ihastuksesi asua esim uusimaalla tai pohjanmaalla,mitä?Ei tartte sanoa kaupungin nimeä.Minulla myös ikävä häntä vaikka emme ehkä koskaan nähdä.Harmi tilanne,mutta en voisi saada häntä koska hänellä varattu ja hetero.

• '''''''

Taidan tietää kyseisen tunteen..
      Nyt se tunne on vaihtunut jo oloon, että on menettänyt elämänsä rakkauden.

• lady in black

Harmi. Itselläni on melkein samanlainen olo. Yritin tehdä joskus aloitteen, mutta jotenkin se meni pieleen. Myöhemmin en ole uskaltanut lähestyä, vaikka luultavasti silloin aiemmin hän ei ollut edes moista asiaa omassa elämässään käsitellyt.

• kiinnostaa

Miten teit aloitteen?

• lady in black

Otin asian puheeksi jne. eli hänelle ei ainakaan jäänyt epäselväksi, että pidän naisista.

• leija sulle

ikävä tosiaan sitä mitä ei voi saada.minulla on ikävä vaikka nähdään lähes joka päivä, minulla on ikävä lähelle,hänen lähelleen. rakastan häntä ja hän tietää sen ja rakastaa takaisin,ehkäpä vain ystävänä.ystävä hänkin on minulle mutta samalla myös enemmän.. en ole tuntenut ketään muuta naista kohtaan ikinä tälläistä.hän tietänee tunteeni mutta luulen että hän on meistä vahvempi ja suojelee meitä,koska tästä ei voi tulla ikinä kuin syvää ystävyyttä.eli tiedän itsekkin faktat mutta silti se loputon kaipaus mikä hiipii aina kun toinen ei ole lähellä,ja kun on lähellä ja tekisi mieli koskea mutta ei voi,voi vaan huokaista ja katsella kaunista

• ihastus......

Aivan kuin olisin itse kirjoittanut tuon tekstin. Haluaisin niin kovin pitää häntä sylissäni, suudella. Hän tietää tämän ja ollaan keskusteltu asiat läpi. Hän sanoo olevansa hetero. En tietenkään lähde hänelle inttämään muuta. Olen myös luvannut hänelle että en koske häneen sillä tavalla. Sitä lupausta en voisi koskaan rikkoa. Vaikkakin niin kovi haluaisin.

• Moment in time

Hänen seurassaan keskityn vain hetkeen. Silloin en halua ajatella, että tiemme eroavat taas liian pian. Vältän ajattelemasta mitään koskettamiseen liittyvääkään, tulisin siitä vain surulliseksi enkä halua hänen tietävän kuinka surullinen oikeastaan olen.

• ..perhonen

Surullista.

• _lohdutus_

Eihän sun noina hetkinä tarvitse olla surullinen, kun saat olla hänen kanssaan. Ties vaikka hänkin haluaisi sun lähelle ja kainaloon.

• Yksinkertaista

Miksi koskettamisen ajatus saa sinut surulliseksi? Ajatus on vain ajatus, kosketus vain kosketus, ei sen kummempaa..

• turhautunut&eksynyt

Eräs tunnisti tuosta itsensä, en tiedä luetko sinä koskaan tätä tai oletko kaipaamani henkilö. Muistan kun oltiin tanssimassa, välillämme kipinöi jo ensi hetkestä lähtien. Tunne, jollaista en ole kokenut aiemmin. Tiedät, olen parisuhteessa, mutta meinasin lähteä suhteesta sinun takiasi. Tajusin nimittäin rakastavani sinua. En sitä sinulle koskaan sanonut. Nyt minun tekee kipeää ajatella sinua, mietin kuinka olisi voinut olla. Miten onnellinen olisinkaan voinut olla. Sinun ajatteleminen saa kyyneleet silmiini. En koskaan unohda sinua. Anna lisää vihjeitä, haluaisin olla varma siitä että olet kyseinen henkilö.

• Ikävä

Voihan nenä, kumpa olisitkin ikäväni kohde, mutta enpä usko että hän edes käy näillä sivuilla. Jos haluat kuitenkin vahvistusta tähän niin voin kertoa että ikäväni kohde on ollut ystäväni jo vuosia ja hänellä on lapsia.
        Oletteko edelleen tekemisissä toistenne kanssa?

• Ikävä

Elämä on ihana kun kanssasi saan hetken tanssahtaa!
      Hän teki minut taas hetkeksi niin onnelliseksi. Usherin- Scream ja monta muuta biisiä soi ja voin kertoa, että kun upea ilmestys katsoo silmiin ja vetää mukaansa, pyörähtää, vetää lähelleen ja tunnen hänen lantionsa liikkeen kädessäni, niin ei sen parempaa olekkaan. Huh huh mitentästä nyt taas selviää selväjärkisenä:)

• turhautunut&eksynyt

ei osunut kohdalleen :(.

• Ikävä

No mikset silti voi kertoa sille joka osui kohdalle että sulla on tunteita häntä kohtaa. Voittehan nauttia toistenne seurasta ilman mitään suhdettakin. Itsekkin olen iloinen siitä että voin nähdä kaunokaistani aina välillä esim. viihteen merkeissä ja se tekee minut hyvin onnelliseksi niinä hetkinä enkä vaihtaisi niitä hetkiä pois mistään hinnasta. On hienoa että voin olla ystävä ennemmin kuin en yhtään mitään.
        Heitän vaan aina itsekkyyteni roskiin ja yritän ajatella hänen parastaan.

• sawyoutoo

Olen yhä surullinen ja ikävöin sinua. Olen täyttänyt pääni muilla ajatuksilla, mutta liian usein sinä taas eksyt sinne ja tunnen surun taas. Välillä tunnen läsnäolosi, silloin ajattelen, että sinäkin ajattelet minua. Tuntuu vielä siltä, että tämä ei saa jäädä tähän, vaikka tilanne on mahdoton. Tunne on liian voimakas. Toivoisin, että tekisit jotain, minä en sitä enää tee...

• Tietenkin ajattelen

Et saa olla surullinen. Mikään ei ole loppunut; olet aina minussa ja mukanani, vaikka en haluaisi häiritä sinun elämääsi nyt. Jotkut asiat vaativat aikaa. En kestä ajatusta sinusta surullisena, koska haluaisin lohduttaa. Niin rakas olet. Voin helposti kuvitella tekeväni jotain sellaista, mitä odotat. Mutta sen tekeminen oikeasti on vaikeaa.

• ^^**^^
        Tietenkin ajattelen kirjoitti:

Et saa olla surullinen. Mikään ei ole loppunut; olet aina minussa ja mukanani, vaikka en haluaisi häiritä sinun elämääsi nyt. Jotkut asiat vaativat aikaa. En kestä ajatusta sinusta surullisena, koska haluaisin lohduttaa. Niin rakas olet. Voin helposti kuvitella tekeväni jotain sellaista, mitä odotat. Mutta sen tekeminen oikeasti on vaikeaa.

Et ole Hän, mutta kirjoitan silti. Olen surullinen, siitä ei pääse mihinkään. Ennen sinua kaikki oli loistavasti. Nyt en pääse irti kaipauksesta. Jos tietäisin, että edes jossain kaukaisessa tulevaisuudessa meillä voisi olla jotain. Olisin onnellinen. Voin odottaa. Ikä ei merkitse mitään minulle, olet niin kaunis... Antaisit jonkun merkin. Vaikka tiedän että se on vaikeaa.

• _ _ _
        ^^**^^ kirjoitti:

Et ole Hän, mutta kirjoitan silti. Olen surullinen, siitä ei pääse mihinkään. Ennen sinua kaikki oli loistavasti. Nyt en pääse irti kaipauksesta. Jos tietäisin, että edes jossain kaukaisessa tulevaisuudessa meillä voisi olla jotain. Olisin onnellinen. Voin odottaa. Ikä ei merkitse mitään minulle, olet niin kaunis... Antaisit jonkun merkin. Vaikka tiedän että se on vaikeaa.

Ennen minua kaikki oli loistavasti? Entä nyt?
        En tiedä mitä ajatella. Koska en tiedä ajatteletko oikeasti noin. Millainen on oikea sinä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      131
      4491
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      80
      3250
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      102
      1530
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1375
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      96
      907
    6. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      79
      784
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      752
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      710
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      688
    10. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      42
      608
    Aihe