Apua kahteen asiaan

Omppu Pomppu

oon jo kysyny tätä ennenkin, mutta kukaan ei ole oikeen vastannut niin ajattelian vielä yrittää. :) Peli on sims 3. Eli 1. Minulla on näkymättömiä roskakasoja ja juuttunut pyörä kadulla. Miten ne saa pois? Oon kokeillu lekaa ja esineiden siirtokoodia. Ei auta. Joku täällä mainitsi jonkin modi-jutun, mutten tiedä miten käytetään tai mistä sellanen saadaan. 2. Miten otetaan/ tehdään varmuuskopiot sims 3:sta?

Siinä ny oli. :) Kiitos hirveesti jos osaatte vastata ku en tiedä mistä muuten saan vastaukset.

10

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EskoEelmeri

Kysyjälle päivän "valopää" -palkinto! Voi lunastaa toimituksesta.

• hHJJOK

APUA! Osaako kukaan auttaa? Joku? :(

• Onkelmiatoittenperää

en osaa auttaa, kuulostaa oudolta nuo näkymättömät roskakasat :o

Osaatko ite auttaa mua?!

Elikkäs peli on aina toiminut hyvin ei mitään valittamista. Mutta nyt viikko sitten latasin uusia poseja peliin niin pelin _lataus_ hidastui. poistin uusimmat lataukset mutta peli ei parantunut normaaliksi.

Eli kun avaan pelin se lataa normaalia vauhtia siihen "valitse pelattava perhe" kohtaan. kun valitsen perheen; siitä pelaamaan pääseminen kestää..
      Peli lataa jopa tunnin ennenkuin päästää pelaamaan..

silloinkin mm. talon rakentamisessakin kun vaihtaa vaikka lattioista tapetteihin lataus kestää kauan eikä ole niin nopeaa kuin ennen. en ole vielä uskaltanut lähteä kokeilemaan ihan pelaamista, pelkään että pelaaminen ja simien jutut tökkivät ja pätkivät.. :cc

• Omppu Pomppu

En tiiä mistä johtuu. Onks mahdollista et ne teki jotain vahinkoja ne lataukset sille pelille? Aika outo juttu. Kannattaa kokeilla et jos se toimis kunnolla ku pelaa. Sori ku en voinu auttaa enempää. Toivotaan et joku osais auttaa molempia. :)

• tanttarr

Avaa konsoli-ikkuna pelin aikana näppäilemällä CTRL SHIFT C ja kirjoita jokin alla olevista koodeista.

HUOM! Näppäinyhdistelmä CTRL SHIFT C pitää näppäillä vähintään kerran karttanäkymässä ennen kuin aloitat pelin, jotta se toimisi myös varsinaisessa pelissä. Muussa tapauksessa se laittaa vain pelin pauselle.

kirjoita syntyneelle riville: moveObjects on

Tällöin voit poistaa luultavasti sekä roskakasat, että sen pyörän sieltä kadulta.
      Tätä olet kuitenkin luultavasti jo kokeillut? Joten koita vaikka seuraavaksi constrainFloorElevation on -koodia. Tuolla voi muokata maastoa ilmeisesti rajattomasti. En ole itse kokeillut.

• Omppu Pomppu

Okei, pitää kokeilla. Kiitti. Ja olit oikeassa. Olen kokeillut sitä ekaa koodia. :)

• Omppu Pomppu

Ei se auttanu kumpaakaan juttuun. Vieläkin siis ongelma. Pistäkää vastausta tulemaan jos tiedätte. :)

• simssiin_apuaa

Varmuuskopion voi ottaa kun menet koneelle Sinne sims tiedostokansioon. Sitten sieltä ' saves ' sielä lukee kaikkien tallennuksiesi nimi , etsi kyseinen tallennuksen ja ' kopioi ' sitten ' liitä ' tällöin sielä on niitä 2 , eli jos toinen tuhoutuu toinen on tallessa . toivottavasti tajusit edes jtn sekavasta selityksestäni (;

• Omppu Pomppu

Okei. Kiitti.:) Nyt siis tarvin apua vielä siihen roskakasa juttuun. Help me! :D

• Omppu Pomppu

Mä oon vähä miettinyt tota roskakasa juttua. Se ilmestyy vaan mun itse tekemissä taloissa, ei niissä valmiissa. Onko siihen joku apu? Onko se normaalia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      25
      5059
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4061
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      75
      3625
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2698
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2483
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2358
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      77
      2167
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2127
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1664
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1525
    Aihe