sitä enemmän on Ratikkakuski alkanut vituttamaan.
Mitä kauemmin ole seurannut palstaa
18
57
Vastaukset
Perskärpäsille on aina ollut takanani tilaa, joten kyllähän sinäkin sinne paskankatkuun sovit joukkoon. Senhän sinä tällä aloituksella juuri todistit. ;-)
- Heti paikalle.com
kukahan se tässä kärpänen on..
Kiitti miinuksesta. Heti paikalle.com kirjoitti:
Kiitti miinuksesta.Ei ollut minun antamani miinus. Minä vain annan itselleni plussa-peukkuja. ;-)
- sukkanauhat vinossa
Heti paikalle.com kirjoitti:
Kiitti miinuksesta.ole hyvä vaan! bongasin sulle miinuksen helvetin huonosta alotuksesta
- Ahaa..
Ratikkakuski kirjoitti:
Ei ollut minun antamani miinus. Minä vain annan itselleni plussa-peukkuja. ;-)
Nyt alkoi tämän suuren "vitutuksen" sijaan alkoi ihmetyttämään miten rekatut eksyy niin nopeasti paikalle, jos heistä jotain mainitaan :)
- Kiitos!
sukkanauhat vinossa kirjoitti:
ole hyvä vaan! bongasin sulle miinuksen helvetin huonosta alotuksesta
Huomiohuoraava luonteeni ei pane pahakseen
- puskalisko
kyllä palsta on aika huonossa jamassa, kun hamppupalstallakin on hauskempaa
- Iirko
sukkanauhat vinossa kirjoitti:
ole hyvä vaan! bongasin sulle miinuksen helvetin huonosta alotuksesta
olet xena-koljatti.
- sukkanauhat vinossa
Iirko kirjoitti:
olet xena-koljatti.
en ole xena
Mjaa, mulla taas toisinpäin. Mitä enemmän Ratikkaa palstoilla näen, sitä enemmän alan nähdä hänet ihmisenä. Ja sietämään paremmin, kun joskus ennen. Onhan se suulas ja piilovittuilee/vittuilee aika ajoin paljonkin, mutta jotenkin tykkään siitä ominaisuudesta, että hänelle voi sanoa mitä ajattelee. Se sanoo takas jos ei miellytä pureskella tai kestää sen vaan hienosti.
Osaa se puolensa pitää, se taas ei ole aina huono piirre ihmisessä. :-) Voishan sitä olla mimosaakin ja alkaa tillittämään, kun joku lyö oikean koukun silmäkulmaan suusanallisesti.Eipä sillä, mä tykkään yhtä paljon hienotunteisista ihmisistä, jotka osaa hillitä suunsa, kun niistäkin jotka välillä antaa tulla takas. :-)
Erilaiset ihmiset on ihan jees. Ois tosi mälsää jos kaikki olis samanlaisia.- ap.
teevadit kirjoitti:
Eipä sillä, mä tykkään yhtä paljon hienotunteisista ihmisistä, jotka osaa hillitä suunsa, kun niistäkin jotka välillä antaa tulla takas. :-)
Erilaiset ihmiset on ihan jees. Ois tosi mälsää jos kaikki olis samanlaisia.Ratikka oli hyvä eewarin aikoihin... Sittemin sen kettuilut muille on vaan ärsyttänyt.
Kiitos itsellesi! Minusta on mukavaa, kun täällä voi vääntää kättä verbaalisesti. Keskustelu tyrehtyisi alkuunsa, jos kaikki vaan komppaisivat.
- ap.
Ratikkakuski kirjoitti:
Kiitos itsellesi! Minusta on mukavaa, kun täällä voi vääntää kättä verbaalisesti. Keskustelu tyrehtyisi alkuunsa, jos kaikki vaan komppaisivat.
En minäkään tykkää mistään komppailusta, mutta vittuilu sinne tänne parilla sanalla ei myöskään ole edes hauskaa.
ap. kirjoitti:
Ratikka oli hyvä eewarin aikoihin... Sittemin sen kettuilut muille on vaan ärsyttänyt.
No mun mielestä meillä kaikilla olis välillä petrattavaa, jos nyt rehellisiä ollaan. Tulee välillä aika isoja sammakoita suusta itse kullakin.
Joskus jopa joku juttu on ihan asiallisesti kirjoitettu eikä suoraan vittuilla kellekkään, mutta se asia on sellainen että kirjoittaja ei näe ajattelussaan mitään korjattavaa. Ja se itsessään joskus tuntuu yhtä kuin vittuilemiselle.
Että on niin ykspuolinen katsontakanta tai suhtautuminen asiaan, mutta itsestähän sekin taas lähtee. Mutta kun minä näkisin asian näin ja minä minä minä tekisin ja minä minä sanoisin ja kuinka sinä nyt noin ja oletpas sinä ja minä minä. Sitähän me ihmiset tehdään jopa tiedostamatta. Noustaan aina asteen verran toista ylemmäs ihan huomaamattakin toisinaan.
Noh useinmiten tiedostetaan kyllä, näin voisin kuvitella. Halutaan vaan sanoa, koska meistä se on hienoo kun saa sanotuksi.teevadit kirjoitti:
No mun mielestä meillä kaikilla olis välillä petrattavaa, jos nyt rehellisiä ollaan. Tulee välillä aika isoja sammakoita suusta itse kullakin.
Joskus jopa joku juttu on ihan asiallisesti kirjoitettu eikä suoraan vittuilla kellekkään, mutta se asia on sellainen että kirjoittaja ei näe ajattelussaan mitään korjattavaa. Ja se itsessään joskus tuntuu yhtä kuin vittuilemiselle.
Että on niin ykspuolinen katsontakanta tai suhtautuminen asiaan, mutta itsestähän sekin taas lähtee. Mutta kun minä näkisin asian näin ja minä minä minä tekisin ja minä minä sanoisin ja kuinka sinä nyt noin ja oletpas sinä ja minä minä. Sitähän me ihmiset tehdään jopa tiedostamatta. Noustaan aina asteen verran toista ylemmäs ihan huomaamattakin toisinaan.
Noh useinmiten tiedostetaan kyllä, näin voisin kuvitella. Halutaan vaan sanoa, koska meistä se on hienoo kun saa sanotuksi.Se kun saa huomauttaa toiselle jostain, se on ihmisestä hienoo. Useimmista.
Ratikkakuski kirjoitti:
Niihän se tyrehtyisi, jos ei joskus voisi päpättää takas ja olla eriä mieltä. :-)
Sitten pitää heittäytyä ja olla tahallaan eriä mieltä, vaikkei oliskaan kun siihin pisteeseen mennään, että kaikki vaan alkaa nyökyttelemään. ;-)
- vili.
Ratikka taas törmäyskurssilla!
http://s.omakaupunki.hs.fi/news/images/uploads/1337526522-704112e-1.540x405.jpg
Hähä! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama255059Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644061Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve753625Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472483Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl772167Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525