Näin se täytyy nähdä. Paljon sitä puhutaan, että ulkonäöllä ei ole merkitystä, mutta se on kyllä puhdasta saivartelua. Täytyyhän se itsekin miehenä myöntää, että naisen pitää ulkonäöltään jotenkin viehättää että itsekin kiinnostuu. Puhun siis nyt miehenä lähinnä muille miehille. Tietty voivat naiset kommentoida ollaanko nyt oikeassa vai ei.
Oma kokemukseni on, että ainakin ravintoloissa kuten myös treffisivuilla ulkonäkö merkkaa 95% asiassa suhtautuuko nainen sinuun keskustelua vakavammin. Tämä on puhtaasti käytännössä hankittu kokemus asiasta. Asia on huomattu moneen kertaan ravintoloissa ja myös täällä netissä, ei nappaa kun on pyöreä/ylipainoa. Sama sille minkälainen muuten olet. En minäkään ainakaan omasta mielestäni ole mikään pelotus. Luulen ainakin omaavani aivan kelvollisen miehekkäät piirteet ja lihastakin löytyy, mutta minun vikani on lievä ylipaino ja siitä johtuva "pyöreys". En kyllä tunnusta olevani kovin lihava, ehkä sellaiset 15 kg pitäis pudottaa.
Tästä syystä aloitan nyt henkilökohtaisen läskikapinan. Pudotan nuo 15 kg pois ja katson mitä flaksirintamalla tapahtuu. Turha sitä on itseään enää kauempaa pettää. Laihuutta nykyaikana ihannoidaan ja kukkakeppi jos olet niin seuraa piisaa. Sitten jos on enemmän mittaa miehellä niin saman tien karsiutuu. Monesti tuota on tullut mietittyä että komeus nyt taitaa tarkoittaa samaa kuin hoikkuus. Mutta otetaan pari kuukautta aikaa ja katsotaan tässä kesän mittaan kun asialle lyödään nyt viimeinen piste. Nyt laihikselle veljet!
Ulkonäöllä mennään ja ylipaino on karsiva tekijä
11
393
Vastaukset
- 2734j
No ei pieni ylipaino haittaa, etenkään jos toisen olemus nappaa muuten... Jos toiseen oikeasti ihastuu/ rakastuu niin silloin kaikki siinä toisessa viehättää, jopa pömppis, finnit, luomet, rypyt jne.
- Löllöt pois
Tottahan tuo. Itse ainakin katson miesten ulkonäköä ja ylipainosta johtuva turvotus ja kasvojen pyöreys on melko epäviehättävää. Ylipaino kielii myös huonoista elintavoista, senkin takia varmaan moni toivoo nettiprofiilissa normaalipainoista kumppania. Liikakilojen pudottamisesta ei ainakaan mitään haittaa ole. Tsemppiä!
- ei muutu
Voin kertoa ettei tapahdu mitään ihmeellistä. Been there, done that.
Naiset eivät kiinnostu tai ala himoitsemaan sinua vain siksi että pudotat painosi normaalimittoihin.
Muutut vain vastenmielisestä tavalliseksi mieheksi.- Terveys kiittää
jos ei mikään muu.
Eikö ole parempi olla tavallinen kuin vastenmielinen? - ei muutu
Terveys kiittää kirjoitti:
jos ei mikään muu.
Eikö ole parempi olla tavallinen kuin vastenmielinen?Tarkoitan vain että ei pidä odottaa liikoja. Jos pudottaa painoa ja odottaa että naiset alkavat kuolata perään, niin pettyy pahasti. Ja sitten se uhottu elämantapamuutos todennäköisesti jää siihen.
Jos sen sijaan pudottaa painoa oman terveytensä tähden eikä odota ihmeitä tapahtuvaksi niin silloin homma voi toimiakin.
Realismia siis kehiin.
"Pudotan nuo 15 kg pois ja katson mitä flaksirintamalla tapahtuu"
-Sulla on oikea asenne! =D
Mukava lukea vaihteeksi hlöstä, joka pelkän valittamisen sijaan on valmis myös tekemään jotain ongelmansa eteen.
Tsempiä sulle painonhallintaan! =)- dfgdafg
Mites on dieetti lähtenyt käyntiin?
Saako kysyä väliaikatietoja, ethän vielä olet luovuttanut? :) - halkioperse
Kunhan et tulisi pettymään.
Luulempa että syy löytyy jostain muualta kuin muutamasta ylipainokilosta.
Monet naiset nimenomaan haluavat miehen jolla on pari liikakiloa ja sopivan pehmeä vartalo.- väärä asenne
Noh, jos kiloja on 15 ylimääräistä niin se ei enää ole "pari liikakiloa".
Suurin osa naisista ei tykkää läskistä tai pehmeydestä.
Uskon, että flaksi paranee, jos ap on itse aloitteellinen.
- läskimies
Minä uskon että tuo -15 kg auttaa paljonkin. Itse muutama vuosi sitten sinkkuna olin aika normaalipainoinen, tai ehkä muutama liikakilo ja naisia sain helposti.En ollut mitenkään komea. Sitten paino on noussut reilusti ja nyt tosi harva on enää kiinnostunut.
Sitten tässä on vielä sellainen juttu että katselen maailmaa ihan eri silmin nyt, siis oon paljon enempi sinut itteni kanssa kuin silloin, mutta ei se naisia kiinnosta. Olen alkanut itsekin miettiä että pitääkö tässä vielä alkaa laihduttamaan.. saa nähdä.
Tsemppiä sinulle!! - nananna24
Naisena voin sanoa, ettei ylipaino, eikä sen puoleen alipainokaan, ole viehättävää miehessä. Lisäksi uskon, että enimpien kriteerit kumppanin suhteen vastaavat noin suunnilleen sitä omaa ulkonäköä. Eli jos itse haluaisi mieluummin deittailla jotain nättiä ja hoikkaa tyttä, niin kyllä sillon itsekin pitää olla aika timmissä kunnossa.
Mutta pitää tietysti muistaa, että ulkonäkö on muutakin kuin paino. Kyllä täytyy sanoa, että muutaman liikakilon voi saada anteeksi veikeällä hymyllä, hyvillä hiuksilla ja muuten tyylikkäällä olemuksella. Vastaavasti ei pahemmin nappaa mies, jolla on viimisen päälle treenattu kroppa, mutta mihikään muuhun ei sitten ole kiinnitetty huomiota (eli perus: tylsät lasit, armeijatyyliset hiukset, huono iho ja huonosti istuvat vaatteet). En missään nimessä sanoisi, että ulkonäöllä ei ole merkitystä, mutta kyllä pitkällä tähtäimellä luonne, älykkyys ja ajatukset merkkaavat enemmän. Tietysti ulkonäkö on se, jonka avulla pääsee tutustumaan ja tekemään vaikutuksen noilla mainitsemillani ominaisuuksilla... Eli ei muuta kun salille vaan ja tsemppiä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama635339Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä854329Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1073881Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732771Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1672658Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta752478Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?292474Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl812238- 1741970
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431626