Tää on ihan sairasta, mutten kehtaa mennä hammaslääkäriin. Kyse ei ole niinkään pelosta, kipu ei pelota eikä hammaslääkärit. Mua vaan hävettää avata tää suu, koska niin huonossa hapessa hammaskalusto.
Tiedän, että tuolta lähtee hampaita poistoon ja juurihoitoon eikä se mua haittaa yhtään koska itse oon itteni tähän jamaan ajanut. Mä en vaan _kehtaa_ avata tätä suuta kellekään vaikka tiedän että nyt alkaa olee pakko. Tiedän et sieltä tulee pahaa hajua yms kun niitä hampaita aletaan penkomaan ja poistamaan ja mua hävettää kaikki toi mihin kuntoon oon noi hampaat ajanu.
Ketään kohtalontovereita?
En kehtaa mennä hammaslääkäriin
4
6062
Vastaukset
- hoomoilu
En ole varsinaisesti kohtalotoveri, mutta uskallan sanoa, ettei kannata hävetä. Suita on monenlaisia ja hammaslääkärin työ on hoitaa suu kuin suu kuntoon. Kun hammaslääkäri näkee suun, hänen tehtävänsä on tehdä hoitosuunnitelma ja hoitaa ongelmat, ei arvostella.
Jos kuitenkin kohtaat hammaslääkärin, joka tuntuu suutasi arvostelevan, voit aina tehdä valituksen epäasiallisesta kohtelusta ja vaihtaa toiselle hammaslääkärille. Vaikka joukossa olisi yksi mätä muna, suurin osa on tosi hyviä tyyppejä, jotka ymmärtävät ihmisiä. - Ymmärrän
Ajattele, että olet kuitenkin aika rohkea, kun ylipäätään menet sinne lääkäriin. Sitä minä ainakin hoin itselleni, kun pitkästä aikaa uskalsin itse mennä. (Otin kylläkin äitini mukaan ja käskin olemaan päästämättä mua karkuun.)
Voin luvata, että ekan kerran jälkeen helpottaa huomattavasti. Toivottavasti saat kivan lääkärin. Kerro etukäteen huolesi, niin luulen että kaikki sujuu ihan ok. - hävettää88
Kiitos tsempistä. Varasin tänään ajan hammaslääkärille. Katsotaan mitä käy ainakin tilanne on etukäteen selitetty läpi jo :> Kunhan nyt saan vielä takamukseni sinne penkkiin raahattua ja suun avattua. Voi kun olis jotain nappeja kaapissa, mitä vetämällä sais rohkeutta ja häpeän pois :D
- ROHKEUTTA !
Ei ne kato siellä yhtään vaatteita tai muuta vaan pelkän sen mitä pitää hoitaa. Eivätkä ole mitään moraalisaarnaajia nykypäivänä, toista se oli meikän lapsuudessa. Mutta ei enää.
Hampaat on kyllä identiteettikysymys ja nostan jo nyt hattua että varasit ajan.
Sitävartenhan hyö on siellä että hoitavat ! Psykologit on ihan toinen juttu (siis vitsi vitsi)
Siun jälkeen tulee uusi potilas ja sitten taas uusi ja ei ne siellä jää pohtimaan mitään yksittäistapausta kahvikupin äärellä.
Tekevät työnsä ja lähtevät hyökiin perheidensä pariin sieltä.
Älä yhtään häpeä, mie tiiän kymmenittäin ihmisiä joilla on ihan sama ongelma ja jopa pahempi. Rohkea oot kun menet, ja jos muuten tarviat jonkun rauhottavan niin onhan niitäkin.
Varmaan vasta varsinaiseen toimenpiteeseen kumminkin kannattaa ottaa koska se kartotus sun pitäsi olla suht "selväpäinen" niin tiiät sit mitä tapahtuu.
Mun tuttava- mies- hällä on enää 2 ylhäällä, kulkee käsi suun eessä ja kärsii kivuista. Oletettu hinta uudelleenlaitolle on 22 000. Luit ihan oikein 2 200 per implantti. Mie hoidan kauppa asiat, hän ei ilkeä, eikä pysty oikein syömäänkään mitään. Älä päästä tilannetta samaan !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1324506Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k803260- 1021540
- 881385
- 96917
- 80806
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka19768- 42720
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 42628