Suu tahtoo suuta

silmät silmiä

Yöllä rupesin kaipaamaan sinua oikein urakalla ja mittaamaan sinun käsiäsi, vatsaasi, selkääsi ja jalkojasi millimetritikulla. Jokaisen kohdan kuvittelun mielessäni läpi, tein sinne merintöjä suullani, hampaillani, niin että halusta hullut huuleni tuntuivat irtoavan, lentävän luoksesi.

Voi jos tietäisit, mitä kaikkea mielessäni ajattelin. En varmaan uskaltaisi sulle sitä paljastaa :-).

15

484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljas(ta)

PALJASTA!!!!!!!!!!!!!

• ap

Säikähtäisi vielä, jos sellaisia paljastelisin. Tai sitten ei :-D

• muuaalla

rakkaus, hetki
      silmästä siirtyy...

puristus kätten
      hyväilynä tuntuu...

eilen, tänään?

polku vain kulkee
      kukat ja tuuli..
      kaiken sen kuuli

sinä ja minä
      tuokio rakkauden

jäi hymyily surullinen...

toi huomenen...

• päivästä toiseen

Sä oisit jumalainen, sairaan kaunis muusa jollekin, joka osaa kirjoittaa, ja varmaan syntyisi elämää suurempia tarinoita, klassikkoelokuvan aineksia.

Mun kynä ei ole niin terävä. Se on vähän niin kuin tää tunne, joka mulla on sua kohtaan. Näen kyllä sut, mutta en oikein itseä sun vieressäsi. Olet kuin taideteos, jota käyn katsomassa, lähemmäs en voi tulla, mutta poiskaan en voi jäädä museokierrokselta, koska olen lumottu.

• Staedtler

Kynä tuntuu olevan hyvin, hyvin terävä. Jatkathan.

• muualla...

Me olemme kaikki täällä taikapiirin orjia. Kymäsi kirjoittaa aidon tunteen voimalla. Herkän mielen tulkintoja. Minullakion on side, joka on välillä silmillä, mutta avautuu kauniille kirjoituksille ja maailman ihmeille. Maalaaville käsien kuvailmille.
        Aamuinen kierros on aamun avaus avarassa aurinkoisessa arjessa...

• karilla kivillä
        Staedtler kirjoitti:

Kynä tuntuu olevan hyvin, hyvin terävä. Jatkathan.

Muistahan, että kaikki mikä kirjoitetaan vaikkakin totena, on enemmän tai vähemmän fiktiota.

Mutta se on kumma, kun juttua vaan riittää tästäkin tarinasta. Vaikka luulisi, ettei ole enää mitään lisättävää, niin aina mieleen tulee kuvia sinusta, jotka pitää yrittää purkaa sanoiksi. Ja kun rupeaa kirjoittamaan, sanat lähtee rakentamaan ajatuksia, joita ihmettelee, että mistä ne tulivat, tarina alkaa elää omaa elämäänsä tarinana ei totena.

Olen alkanut ymmärtää niitä ihmisiä, jotka ovat menettäneet sielunsa yhdelle aatteelle tai yhdelle rakastetulle. Vähän surullisia, jotenkin jämähtäneitä tyyppejä, jotka jaksaa jauhaa sitä samaa aina vaan.

Mä oon tätä samaa sakkia nyt myös, en jaksa rimpuilla vastaan enää, hyväksyin jo. Osa mun sydämestä kuuluu hänelle, ja voi olla että aika kauaksi aikaa. Jep, kuljetaan eteenpäin, katsotaan, ehkä ne tiet jossain kohtaa enemmän risteää tai
        sitten erkanee entisestään. Aikaa on elämä, mutta eletään silti tätä hetkeä.

• Ed.
        karilla kivillä kirjoitti:

Muistahan, että kaikki mikä kirjoitetaan vaikkakin totena, on enemmän tai vähemmän fiktiota.

Mutta se on kumma, kun juttua vaan riittää tästäkin tarinasta. Vaikka luulisi, ettei ole enää mitään lisättävää, niin aina mieleen tulee kuvia sinusta, jotka pitää yrittää purkaa sanoiksi. Ja kun rupeaa kirjoittamaan, sanat lähtee rakentamaan ajatuksia, joita ihmettelee, että mistä ne tulivat, tarina alkaa elää omaa elämäänsä tarinana ei totena.

Olen alkanut ymmärtää niitä ihmisiä, jotka ovat menettäneet sielunsa yhdelle aatteelle tai yhdelle rakastetulle. Vähän surullisia, jotenkin jämähtäneitä tyyppejä, jotka jaksaa jauhaa sitä samaa aina vaan.

Mä oon tätä samaa sakkia nyt myös, en jaksa rimpuilla vastaan enää, hyväksyin jo. Osa mun sydämestä kuuluu hänelle, ja voi olla että aika kauaksi aikaa. Jep, kuljetaan eteenpäin, katsotaan, ehkä ne tiet jossain kohtaa enemmän risteää tai
        sitten erkanee entisestään. Aikaa on elämä, mutta eletään silti tätä hetkeä.

Ymmärrän täysin tämän palstan fiktionaalisuuden, älä huoli :-) Minusta on ihanaa lukea ajatustesi virtaa, kirjoitat kauniisti ja hyvin.

• kuinvierastamaata
        muualla... kirjoitti:

Me olemme kaikki täällä taikapiirin orjia. Kymäsi kirjoittaa aidon tunteen voimalla. Herkän mielen tulkintoja. Minullakion on side, joka on välillä silmillä, mutta avautuu kauniille kirjoituksille ja maailman ihmeille. Maalaaville käsien kuvailmille.
        Aamuinen kierros on aamun avaus avarassa aurinkoisessa arjessa...

Side silmillä kuin sokealla koiranpennulla :-).

Viime yönä koiranpennut tulivat kyynärpäät ja olkapäät vastakkain käsivarret toisiin kiedottuina rytisten alas pitkää rämeistä alamäkeä. Se oli kuin kärrynpyörä, kolisi ja kitisi, mutta ei hajonnut, vaikka vauhti oli kova, vapaa pudotus. Alhaalle kun viimein pääsivät, ihmettelivät aikansa ja jatkoivat sitten toistensa nuuhkimista kurun pohjalla.

Hieno paikka tuo Pyhätunturi. Kesälläkin voi käydä vaeltamassa, siellä on mahtavia luontopolkuja. Lähdetäänkö?

• metsäläinenmenninkäinen

Kompuroin tunteissa, jotka jotenkin kivuliaasti vievät ajan ja paikan toiselle puolen, semmoiseen seitin kirkkaaseen kiperään kamariin, jossa ilo ja suru ottavat karhuina mittaa toisistaan lasisten seinien takana. Liian yksin olen kirkkaassa poltteessa, ja liian paljaana, ilman suojaa.

Yksi askel oikein, askel omaan suojaan, tarkkailemaan, tutkailemaan metsän eläimiä

• hiisisisi

horjuvien mietteittesi metsästysmaja
        lasisen paljastavan polteen sisältämä,
        metsän suojassa ...onko sen ovi lukossa vierailta?

• ei ole lukossa
        hiisisisi kirjoitti:

horjuvien mietteittesi metsästysmaja
        lasisen paljastavan polteen sisältämä,
        metsän suojassa ...onko sen ovi lukossa vierailta?

mutta aika harva sinne löytää

• hiisisisi
        ei ole lukossa kirjoitti:

mutta aika harva sinne löytää

Voimmeko siis murtaa auki hiljaisuuden lippaan,
        lukon kieli silleen jää soimaan, valo tanssi valtoimenaan...
        oven ollessa avoimena...myllätyssä huoneessa?...
        Läpiveto huoneessa saa sarastuksesta kudotut verhot lepattamaan..
        Nouseva aurinko löytää heti sen, mitä ne etsivät väärästä paikasta...

• lippaita
        hiisisisi kirjoitti:

Voimmeko siis murtaa auki hiljaisuuden lippaan,
        lukon kieli silleen jää soimaan, valo tanssi valtoimenaan...
        oven ollessa avoimena...myllätyssä huoneessa?...
        Läpiveto huoneessa saa sarastuksesta kudotut verhot lepattamaan..
        Nouseva aurinko löytää heti sen, mitä ne etsivät väärästä paikasta...

voidaan murtaa, mutta kovian vaikealta se tuntuu, kun vaitonainen olen, ja niin sinäkin. kirjeilläkö ruvetaan meluamaan?

• ohilukija*
        lippaita kirjoitti:

voidaan murtaa, mutta kovian vaikealta se tuntuu, kun vaitonainen olen, ja niin sinäkin. kirjeilläkö ruvetaan meluamaan?

Käyttökelpoinen vaihtoehto ihmissuhdekriisien hoitoon. Hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      89
      7458
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      117
      6189
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      159
      4326
    4. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      42
      3076
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      229
      2958
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      78
      2866
    7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      88
      2577
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      90
      2318
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      186
      2249
    10. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      18
      1795
    Aihe