Livechatin valvojat

ellliii

Minkälaisia kokemuksia teillä? Itellä jäi vaan p a s k a n maku koko hommasta kun sain bannit ilman mitään syytä. Kerkesin olla livechatissa jonkun aikaa kun sivu päivitty itestään ja tuli teksi että oon saanu vuorokauden pitusen bannin mutta syytä eikä mitään ilmoitettu. Laittomuuksiahan kyseisessä chatissa saa harrastaa valvojien mielestä yllin kyllin eikä valvojat tee mitään niiden eteen! Ihan anuksesta tollanen toiminta, miks kyseiset henkilöt saa edes olla tuolla töissä kun eivät selkeästi osaa tehdä työtään kunnolla?

15

2557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pppl

      Joo siis mulla ihan sama juttu... ilman mitään syytä valvoja heittää ulos! ihme hihhuleita sielläki, esim. siellä on yks nikki neitipimppa _aina_ floodaamassa maksullista puh/cam seksiä ja sen touhuihin ei puututa millään tavalla!

    • werwerwer

      livechattiin kokoontuu suomen epätoivoisten ja katkerien runkkareiden kerma. ketään ei kiinnosta. runkkailkaa rauhassa jätteet.

    • Mihinkä,.

      Chattia tarvitaan? Itse en ole koskaan ollut kiinnostunut ko palstasta.

    • ppppppp2

      Olen itseki huomannut :S Valvoja pisti mua ensimmäisen kertaa pihalle, ilman mikää syitä. Valvoja alkaa valittamaa iso punaisella tekstillä, että olen julkaisu jotain naisista kuvia!!?? vaikka en ole ikinä tehnyt sellaista :( todella outo tuo valvoja....

    • miesvm67
    • huolestunnut

      Minun mielestäni livechat voisi pistää adressit listoille, eli nimeksi Livechat sulkeaminen-nimellä.... yksinään se ei onnistu, mutta yhdessä voisimme.

      PS: riippuu tietysti kuka kirjoittaa kunnon aiheet, mä olen ainakin näissä huono...

      • tytytytyty

        lähden ehdottomasti tähän. ja saan hankittua nimiäkin.


    • mies66454545

      valvojat vois raiskata ja palotella ja heittää ruumiinosat vaikka kaivoon. ei kukaan jäis niitä kaipaamaan ja palvelu vois saada hieman osaavampaa henkilöstöä.

    • erterueuet

      täysin paska chat-palvelu. surkeempaa ja amatöörimäisempaa viritelmää en ole eläissäni nähnyt..valvoja(t) ihan helvetin syvältä...epäilenkin että siellä ylellä kirjoittelevat runkkarit on näitä valvojia. chattaavat nikillään ja valvoja-nikillään "hoitelee hommat"..lensin itsekin vaikka en tehnyt mitään väärää. juttelin privassa aika tuttavallisesti erään naisen kanssa. eiköhän tämä valvoja ollut se katkera kusipää joka pisti mut pihalle. koska kateellinen. mulkku runkkari. epätoivoinen runkkari.

    • mitävittua

      hahah ei jumalauta millasta toimintaa livechatin valvojilta... Maksullista seksiä SAA tarjota (valvojat eivät puutu siihen millään tavalla) ja muutenkin alaikäiset (huom. todella nuoret!) SAAVAT roikkua tuolla chatissa ja valvojat sulkevat silmänsä asialta. En ollenkaan ymmärrä, miksi sain porttikiellon vuorokaudeksi. En ollut kerennyt olla chatissa kuin hetkisen niin sivu päivittyy ja ilmoitti porttikiellosta. Eikä ollu mikään provosoiva nimimerkki enkä todellakaan tehnyt mitään väärää. Paska paikka, paskat valvojat.

      • paskatvalvojat

        Juttelin ihan normaalisti yksityisellä erään henkilön kanssa, mutta sitten sivu päivittyi itsestään ja heitti minut etusivulle. Siellä minua odotti punaisessa laatikossa teksti: "Livechat kirjautuminen on estetty. Käyttö tällä päätelaitteella on estetty väärinkäytösten vuoksi." Bannia sain 24h. Näköjään valvojat voivat lukea myös yksityiskeskustelut! Todella arveluttavaa ja epäoikeudenmukaista toimintaa livechatin valvojilta, onkohan tuollainen bannien anto ilman selkeää syytä edes laillista? Noh tuollaista tapahtuu, kun valvojan hommia hoitavat epäpätevät, syrjivät ja omaa agendaa ajavat henkilöt...


    • annaaapinen

      Aluksi mua nauratti siellä esiintyvien miesten epätoivoisuus...Nykyään pelottaa. ne oikeesti kulkee vapaana keskuudessamme....hui helvetti miten sairaita runkkuja...

    • tiinatv62vtre

      saman lailla minäkin sain 1kk porttikiellon vaikka en tehnyt mitään muuta kuin juttelin ystävien kanssa ja laitoin rivana niille kuviani. niin vähän päästä ruutu porkkanan keltaseksi ja teksti porttikielto 26.12. pikkusen kyllä ihmetyttää valvojan tiktaattorimaisuus että voi noin vaan toimia. ymmärtäsin kyllä jos olisin tehnyt jotain väärää siitäkin olis kohteliasta että valvoja vaikka ilmottas että näin ei saa toimia ja jos ei usko niin sitten vasta porttikielto.

    • nainenvainihmettelee

      Jep, minäkin sain vuorokauden kestävän porttikiellon kyseiseen paikkaan, vaikka vain yksityisellä keskustelin tyyppien kanssa. Sivu jumahti ja sitten tuli teksti, että "Livechat kirjautuminen on estetty. Käyttö tällä päätelaitteella on estetty väärinkäytösten vuoksi." Ihmeellistä toimintaa kyllä ylläpidolta, todennäköisesti he näkevät kaikki "yksityiset" viestit... Ja huomasin myös sen, että maksullista seuraa siellä saa mainostaa. Huono paikka kaikinpuolin.

    • ddssss

      Hah ei jumalauta mitä touhuu siellä. Sain 24h bannit kyseiseen paikkaan, vaikka en edes yleisellä mitään sanonut eikä nimimerkkinikään ollut mikään ihmeellinen. Valvojilla noussu kusi päähän, luulevat olevansa jotain jumalia :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe