Suomennosapua kaivataan!

uteliasputelias

Osaako joku ystävällinen suomentaa nämä Tunisian arabiankieliset viestit? Kiitos!

1. 7atta ene. Ham dar malmoumin. Ummmwah.
2. Inchalah me fja3tekch.
3. Merci ili jitni. Ma7lek.
4. Ahla bik. Tayara wakhrat 45 minutes m3a 14:20.

18

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uteliasputelias

      5. Aya yezi le tjid 3laya. Taw nit9ablou nchalah.

    • uteliasputelias

      Eikö kukaan osaa Tunisian kieltä?
      Harmi.

      • tofla

        Kyseessä ihan arkipäivänen keskustelu, sovitaan tapaamisesta jne... Keskustelu, jonka voi käydä kaverin, äidin, isän, tyttöystävän,poikaystävän kanssa. Eli ei mitään kummempaa. Miksi ihmeessä tälläisen suomentaminen on sinulle niin tärkeää?


      • fuckoff

        tuutko pane paremin ja kahba


      • 3aba
        fuckoff kirjoitti:

        tuutko pane paremin ja kahba

        rit likha :)


    • uteliasputelias

      Haluaisin tietää tarkkaan mitä siinä lukee. Aviomies lähetti sen minulle tuntemattomalle henkilölle. Oliko siinä jotain "epäilyttävää", voisiko olla toiselle naiselle tms?

    • linettta

      Mun tunisialainen mies luki ton ja sano että on todellakin toiselle naiselle... Mut eihän sitä voi koskaan tietää!

      • tofla

        okei, no kovin eritavalla sinun tunisialainen mies asioita ja omaa kieltään sitten ymmärtää...


        Olen asunut vuosia tunisiassa joten kieltäkin oppinut, aikaisemman suomennoksen tein itse ja nyt varmistin vielä mieheltänikin, joka vahvisti että oikein tulkkasin.

        Eli viesti VOI olla toiselle naiselle mutta myöskin yhtä hyvin vaikka parhaalle ystävälleen tai siskolleen, mikään tuossa viestissä ei anna ymmärtää että toinen osapuoli olisi nainen.

        Linetta taitaa olla provo tai sitten naimisissa sellaisen miehen kanssa joka yrittää omaa pintaansa kiillottaa toisia mollaamalla. Olisitko ystävällinen ja sanoisit miehellesi että on erittäin haram valehdella ramadan aikana!!!


      • dams

        sulle iha homo mies kun toi käy miehelle ja naiselle vaika äitille tai siiskolle , ala vittu sekoita toiset elämä sano sun miehelle hilja pina nik omik


      • omik kahba nik omik

        sulle on homo tunisialainen mies vituun apina toi voi lähettä ystvälle vaimolla poikalle isäle äitille eikä siinä mitänepäilyttävää ...
        sano omalle miehille mene helvetti suomesta älä vittu sekoitta toinen elämä kun sun elämä näky sekaisin vittun apina .


      • zib lik w liha

        sun ja sun tunisia homo mies .


    • uteliasputelias

      Mitä siinä lukee tarkalleen? :(

    • jokuvaanohikulkija

      tarkoittaako umwah pusua? eihän miehille anneta pusua? siis tekstarilla :D

      • tofla

        ap:lle vinkkinä, jos haluat uskoa näitä epäluuloa kylväviä idiootteja "tunisialaisineen miehineen" niin siitä vaan, sanon vain että voit luottaa siihen ettei tuossa keskustelussa ole mitään pahaa, eikä todellakaan mikään viittaa "toiseen naiseen"

        Ummmwah hyvinkin saattaa tarkoittaa pusua ja niitä kyllä tunisiassa vaihdetaan niin miesten kuin naistenkin kesken.

        Minun mieheni esimerkiksi päättää aina keskustelunsa naispuolisten ystäviensä kanssa "take care, kisses" tyyliin, eikä se tarkoita että olisi pettämässä minua ;)


      • tn
        tofla kirjoitti:

        ap:lle vinkkinä, jos haluat uskoa näitä epäluuloa kylväviä idiootteja "tunisialaisineen miehineen" niin siitä vaan, sanon vain että voit luottaa siihen ettei tuossa keskustelussa ole mitään pahaa, eikä todellakaan mikään viittaa "toiseen naiseen"

        Ummmwah hyvinkin saattaa tarkoittaa pusua ja niitä kyllä tunisiassa vaihdetaan niin miesten kuin naistenkin kesken.

        Minun mieheni esimerkiksi päättää aina keskustelunsa naispuolisten ystäviensä kanssa "take care, kisses" tyyliin, eikä se tarkoita että olisi pettämässä minua ;)

        tofla KAHBA ,,, NIK OMIK HAN SAI LUPA PAINAKAA VITTU KAIKI SUOMALAISET


    • hsdjh

      Niin mieheni sanoi että kuulostaa viestiltä toiselle naiselle, mutta voi ihan hyvin olla myös jollekin muulle. Sitä ei voi tarkalleen tietää! Tarkoitus ei ollut kenellekään aiheuttaa pahaa mieltä............ Aid Mubarak!

    • allah ass bar

      Ottaen huomioon tämän palstan luonteen tuon viestin on joku tunisialaislusmu lähettänyt toiselle naiselle. Se kyllä tiedetään mitä siinä lukee, mutta ei viitsitä kertoa.

      Kun matkustetaan Tunisiaan pyydetään huomioimaan heidän lakinsa ja tapansa kuten tässä

      http://travel.state.gov/travel/cis_pa_tw/cis/cis_1045.html

      CRIMINAL PENALTIES: While you are traveling in Tunisia, you are subject to its laws even if you are a U.S. citizen. Foreign laws and legal systems can be vastly different from our own.

      Ja nyt ollaan Suomessa ja täällä mennään meidän lakien ja tapojen mukaan! Tunisiassa on homoilu kiellettyä josta voi heilahtaa häkkiä, niin on todella kummallista väittää, että tuo olisikin muka joku tuttavallinen tapa pistellä miehelle tekstarilla pusuja. Koska jos olisi ilmennyt, että viesti on lähetetty toiselle naiselle, lusmujätkä olisi saanut kyytiä ja lähtöpassit takaisin Tunisiaan. Mutta kun siinä kulttuurissa moniavioisuus ja neljä vaimoa on sallittu jota täällä taas ei missään nimessä hyväksytä, niin johan täällä lusmujengi pitelee toisen puolia valehtemalla. Tänne et tule pitämään yllä lumeliittoja ja moniavioisia suhteita ja lähettelemään viestejä toisille naisille. Jos olet mennyt suomalaisen naisen kanssa naimisiin ja afrikasta asti tullut tänne, niin sinä kunnioitat naistasi ja olet uskollinen hänelle. Menet kunnon töihin ja maksat verot ja opettelet kunnolla puhumaan suomea ettei tarvitse lukea tuollaisia viestejä joista ei saa suomesta kunnolla selvää ja joissa on mukana arabiaa. Sen jälkeen lähettelet suomeksi näitä viestejä niin ei jää epäselväksi salailetko ja kieroiletko jotain ja lähetteletkö näitä toiselle naiselle.

      Mitä tulee tuohon, että on haram valehdella ramadanin aikana, niin täällä kuule et todellakaan uhkaile millään vastaavalla! Nyt ollaan Suomessa ja Suomen kalenterissa ei ole ramadania eikä sitä täällä vietellä, se on ihan yks lysti mitä jauhatte jostain ramadanista, mutta maassa maan tavalla. Täällä voit tunkea ramadanin vessasta tai kurkusta alas! Sääli on niin sairautta teidän kohdalla kun kysellään jo tekaistuja hivpapereita. Jos täällä alkaa vähänkin meininki radikalisoitumaan niin Siberia kyllä opettaa näissä ongelmissa!

    • tarja2

      öööh eikö kukaan oikeasti osaa suomentaa tuota? sanasta sanaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe