Olenko muuttumassa vampyyriksi?

NeitiVampyyrinVeri

Siis apua!
Olenko muuttumassa vampyyriksi?! Auttakaa siis oikeest! Syyt: mulla on ylä-etuhampaiden viereiset hampaat pidemmät ja terävemmät ku muut.
Rakastan punaista ja mustaa.
Pidän verestä,ja raavin haavojani auki, et saisin syödä verta.
Inhoan valkosipulia.
Nukahdan joskus outoihin paikkoihin, ja näen unia, tarvitsenko ruumisarkun???
Sekä pidän vampyyritarinoista ja rakastan teinivampyyri 2 töllösarjaa!
Aaaaaapuuuuuuuuaaaaaaaaa!
Vai pitäisikö mun iloita, et oon vampis?

39

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NeitiVampyyrinVeri

      Ps. Älkää jooko haukkuko mua trolliksi, muuten ilmaiskaa mielipiteenne :D

      • no hei haloo

        Joo katon kyllä sitä itekki mutta oot vaa fani ja kaikilla on kulmahampaat...


      • fedoraman
        no hei haloo kirjoitti:

        Joo katon kyllä sitä itekki mutta oot vaa fani ja kaikilla on kulmahampaat...

        öhöm, TROLOLOLOLOLOLOLOLOLOL, TROLL ALERT, TROLL ALERT. oli vaa ihan pakko XD XD :):) :] :3


      • fedoraman
        fedoraman kirjoitti:

        öhöm, TROLOLOLOLOLOLOLOLOLOL, TROLL ALERT, TROLL ALERT. oli vaa ihan pakko XD XD :):) :] :3

        sori trollista ;)


      • Susu_Pala
        fedoraman kirjoitti:

        sori trollista ;)

        miäki fanitan kyseistä sarjaa,
        Analyysini:onneksi olkoon, olet vampyyri!


      • NeitiVampyyrinVeri
        Susu_Pala kirjoitti:

        miäki fanitan kyseistä sarjaa,
        Analyysini:onneksi olkoon, olet vampyyri!

        susu_pala, arvostan sinua, tule kanssani verenimijöitten luolaan.


      • Susu_Pala
        NeitiVampyyrinVeri kirjoitti:

        susu_pala, arvostan sinua, tule kanssani verenimijöitten luolaan.

        kiitti:D


      • nauranoikeesti
        Susu_Pala kirjoitti:

        kiitti:D

        sul pahoi ongelmii?^ puhut ittelles:D taijat olla kokoaja netis? :3 ei siin mitää, sama tänne tulla anonyymina ku todellisuudes ei oo kavereita :D jmoro


    • MinäMinä^^

      Olet luultavasti vain harvinaisen tyhmä lapsi, ehkä jopa mielisairas. Kasva aikuiseksi ja kato mitä tapahtuu,ehkä voit jopa löytää itsesi valkoisesta ketjupaidasta, jos ymmärrät.

      Tai mene vaikka samantien maistamaan naapurin herraa Yrjöä kaulasta. Nam nam, on varmasti hyvää.

    • Ei, olet vain muuttumassa idiootiksi.

      • NeitiVampyyrinVeri

        tiedän kyllä, että tomegle on mielisairas, HULLUJENHUONEELLE SIITÄ!!!!!
        Tai puraisen, tai, no voi, sinussa on epäpuhdasta syyllisen verta:D


      • NeitiVampyyrinVeri kirjoitti:

        tiedän kyllä, että tomegle on mielisairas, HULLUJENHUONEELLE SIITÄ!!!!!
        Tai puraisen, tai, no voi, sinussa on epäpuhdasta syyllisen verta:D

        Siis minua sanoo mielisairaaksi tyyppi, joka luulee olevansa vampyyri?

        Kaikkea sitä.


      • fedoraman
        Tomegle kirjoitti:

        Siis minua sanoo mielisairaaksi tyyppi, joka luulee olevansa vampyyri?

        Kaikkea sitä.

        tomegle=pedopappa


      • fedoraman kirjoitti:

        tomegle=pedopappa

        Enpä tiennyt miten arka asia se sinun hattusi oikein oli.

        Näköjään koko itsetuntosi oli rakennettu sen varaan ja nyt kun sitä sydämettömästi mollasin, niin elämäntehtäväksesi muodostui minun viestieni kommentointi.

        On se ihan kiva, jos on faneja, mutta en minä niitä oikeasti kaipaa.


      • fedoraman
        Tomegle kirjoitti:

        Enpä tiennyt miten arka asia se sinun hattusi oikein oli.

        Näköjään koko itsetuntosi oli rakennettu sen varaan ja nyt kun sitä sydämettömästi mollasin, niin elämäntehtäväksesi muodostui minun viestieni kommentointi.

        On se ihan kiva, jos on faneja, mutta en minä niitä oikeasti kaipaa.

        lopetan siis tähän (piste)


    • deeeeefheuioo

      Mä en oo ikinä saanu yhtä paljo huomioo elämässäni ku tomegle saa ny :oo

    • blondeasd

      ja parin vuoden päästä sua nolottaa aivan perkeleesti tollaset luulot ja toivot todella ettet olisi käyny ihkuttamassa vampyyrimaniaasi koko suvulle ja kavereille (:

      • NeitiVampyyrinVeri

        huolehdi omista asioistasi!
        Seuraava potilas XD


      • sario
        NeitiVampyyrinVeri kirjoitti:

        huolehdi omista asioistasi!
        Seuraava potilas XD

        mikäköhän sairaus "neitivampyyrinverellä" on? kun luulee vielä että tuo on tervettä, painu itse sinne rauhalahteen.


      • NeitiVampyyrinVeri
        sario kirjoitti:

        mikäköhän sairaus "neitivampyyrinverellä" on? kun luulee vielä että tuo on tervettä, painu itse sinne rauhalahteen.

        ingrid meinaa muuttui lopulta vampyyriksi, ja sai torahampaatkin, tosin kuin vlad. Mutta vlad osaakin hypnotisoida ja tehdä tulipalloja.
        Odotan vielä hampaitteni saamista :)


      • dumb ass
        NeitiVampyyrinVeri kirjoitti:

        ingrid meinaa muuttui lopulta vampyyriksi, ja sai torahampaatkin, tosin kuin vlad. Mutta vlad osaakin hypnotisoida ja tehdä tulipalloja.
        Odotan vielä hampaitteni saamista :)

        Luulekko et oikee vampyyri tekis tulipalloi jq muuta paskaa ja toiseks fanitat vaan young draculaa!! Haloo


    • Vitun Ukalapukala

      Eli luulet olevasi vampyyri koska sinulla on kulma hampaat, olet itsetuhoinen/ narkoleptinen ja katsot rahastus sarjoja televisiosta, näet unia (WTF), ja sinulla on kaksi lempiväriä... Ei, sanoisin, että olet vain ääliö...

    • Tos vampyyrifanit (ja vampyyrit) seuraavat Danz Der Vampires-musikaalia ;P.

    • Jepekula

      Tämä nyt saattaa vähäsen kauhistuttaa, mutta karu totuus on, että vampyyreita tai ihmissusia tai muuta vastaavaa ei ole, vaan ne ovat pelkkää tarua.

    • epicu

      Turhaan pelkäät viestin aloittaja, koska jos olisit vampyyri niin olisit edes iloinen. Aika harvinaista että ihminen olisi vampyyri. ;)

    • gjck hkmgfdc

      lol XDDDDDDD hajosin

    • Ei mitään hätää

      Et ole muuttumassa vampyyriksi.

      On olemassa ihmisiä, joilla on jonkinlaisia mielenterverys häiriöitä ja nämä ihmiset luulevat olevansa vampyyrejä. En tarkoita, että sinä olisit mielisairas, mutta nämä kertomasi "oireet" eivät kyllä viittaa vampyyriuteen :)

      "mulla on ylä-etuhampaiden viereiset hampaat pidemmät ja terävemmät ku muu"
      - Kulma hampaat ovatkin joillain selvästi pidemmät ja yleensä terävämmät kuin muut hampaat. Tämä on siis normaalia.

      "Rakastan punaista ja mustaa."
      - Tarinat vampyyreista kertovat, että vampyyrit asuvat pimeissä linnoissa ja pukeutuvat mustaan ja punaiseen. Tämä on siis ainoastaan tarua, eikä pari lempiväriä tee sinusta vampyyriä.

      "Pidän verestä,ja raavin haavojani auki, et saisin syödä verta."
      - Epäilen suuresti, että syöt verta. Vaikka pidtä verestä ja raavit jopa haavoja auki saadaksesi maistaa muutaman pisaran verta, et ole vampyyri. Vampyyrit joisivat verta paljon enemmän. Uskotko voivasi juoda edes lasillista verta?

      "Inhoan valkosipulia."
      - Kaikki eivät yksinkertaisesti vain pidä valkosipulista. Ei se tee sinusta vampyyria.

      "Nukahdan joskus outoihin paikkoihin, ja näen unia, tarvitsenko ruumisarkun???"
      - Mitä tarkoitat oudoilla paikoilla? No, nukahtelu johtuu väsymyksestä tai mahdollisesti narkoleptiasta. Ja tarvitsetko ruumisarkun? Ehkä jonakin päivänä kun sinut haudataan, voit tarvita arkun, mutta miksi sinä sellaista nyt tarvitsisit. Ruumisarkku on ruumiille ja uskon, että olet vielä ihan hengissä koska tännekin kirjoittelit. En ole tavannut kuolleita jotka istuisivat tietokoneen ääressä ;)

      "Sekä pidän vampyyritarinoista ja rakastan teinivampyyri 2 töllösarjaa!"
      - Niistä pitää moni muukin. Itsekin luen vampyyrikirjoja ja katselen välillä televisiosarjoja vampyyreista, mutta en tunne itseäni silti yhtään enempää vampyyriksi kuin kukaan muukaan tuntemani ihminen.

      Jos kärvennyt auringossa tuhkaksi tai et näkyisi peilissä, huolestuisin mutta näillä näkymin sinulla ei ole hätää :)

    • Asdf Asdfsson

      Ehkäpä olet tosiaankin muuttumassa idiootiksi. Harvinaisen yleistä...

    • Mglfnjsudfkg

      Ne on kulma hampaat, ja niiden kuuluu olla pidemmät kun muut koska ihminen on joskus aikoja sitten raadellut niillä(silloin kun nää ensimmäiset ihmiset tuli). Itekkin raavin haavoja auki koska muuten ne kutii. Oma lempivärini on musta ja show what. Oma kaveri pitää veren punaisesta ja sysi mustasta... Verestä pidän minäkin, koska siinä on proteiiniä joka maistuu hyvälle ja siinä saattaa olla makeutta ja rasvasuutta. Vampyyreita ei ole olemassa, koska niistä tiedettäisiin jo. Itse haistan veren helposti kahden kymmenen metrin päästä, eli ei sen suhteen.

      • ....

        Taidat kirjottamas perusteella olla huomionhakuinen pikkukakka joka ei MISSÄÄN Vitussa haistaa verta 20m päästä. Olisit paljon parempi hajuaistiltas ku moni koirista JOTEN HANKI ELÄMÄ SINÄ PIKKUKAKKA JOLLA EI OLE ELÄMÄÄ

        Sori oikeesti, ragekohtaus


    • -.-

      . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-‘". . . . . . . . . .``~.,
      . . . . . . . .. . . . . .,.-". . . . . . . . . . . . . . . . . ."-.,
      . . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ":,
      . . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .,
      . . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,}
      . . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.}
      . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:". . . ./
      . . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./
      . . . . . . . /__.(. . ."~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./
      . . . . . . /(_. . "~,_. . . .."~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/
      . . . .. .{.._$;_. . ."=,_. . . ."-,_. . . ,.-~-,}, .~"; /. .. .}
      . . .. . .((. . .*~_. . . ."=-._. . .";,,./`. . /" . . . ./. .. ../
      . . . .. . .`~,. . .."~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../
      . . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-"
      . . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ... . /
      . . . . . . `~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....,__
      ,,_. . . . . }.>-._. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-,
      . .. `=~-,__. . . `,. . . . . . . . . . . . . . . . .
      . . . . . . . . . .`=~-,,.,. . . . . . . . . . . . . . . .
      . . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `. . . . . . ..__
      . . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>--==``
      . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . _. . . . . ._,-%. . . ..`

      • ihmettelen..;D

        mikä tuo on.. XDDD


    • XD12v

      Minkä ikänen sä oot jos oot alle 18v nii sä et kasva enää

    • Yli-innokas fani sinä olet vain.

    • heheheholipahauskaa

      Voit mennä suoraan vampyyroimaan mielisairalaan :)

    • nhinb

      Mullaki on ihan samat oireet

    • Jokukerransäikähtänyt

      Itsekkin luulin että muutun vampyyriksi kun yksi random mies (sunnuntai yöllä) puri muo. Sen jälkeen rupesin tykkään verestä ihan törkeesti, olin ylikalpee, silmät on punaruskeet, vihasin aurinkoa, ja haistoin veren kaukaa. On mulla vielkinsamat jutut, mut.... en oo kyl vampyyri... tietääkseni.

      PS. Ei muuten haittaa noi ilkeät kommentit.

      PPS. KUN LUKEE MUITA KESKUSTELUJA, NII NÄKEE TURHAN USEIN ETTÄ: "ME OLLAN MUN KAVERIN KANSSA VAMPPYYREJA!"

    • vaioletko

      Et ole muuttumassa vampyyriksi :)

    • Anonyymi

      En usko että olisit muuttumassa. :)
      Verenhimosi voi hyvin johtua raudan puutteesta. Kokeile vaikka syödä paprikaa enemmän tai rautatabletitkin voisivat auttaa.

      On normaalia että sinulla on lempivärit, sekä terävät kulmahampaat on lähes jokaisella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe