Alushame

titti2

Saako alushame näkyä hameenhelman alta ?

25

2062

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sekäettä

      Yleensä ei, mutta joskus se on muodin sanelema tehokeino.

    • Poro,

      Alushame on tosi seksikäs jos vähän vilkkuu helman alta.

      • Kaikkea kanssa

        Mitä seksikästä siinä on jos pikkuisen vilkkuu pitsiä epämääräisesti hameen alta.


      • 222344
        Kaikkea kanssa kirjoitti:

        Mitä seksikästä siinä on jos pikkuisen vilkkuu pitsiä epämääräisesti hameen alta.

        Sano se, olisiko jotakin salaista?


      • pitsiå
        Kaikkea kanssa kirjoitti:

        Mitä seksikästä siinä on jos pikkuisen vilkkuu pitsiä epämääräisesti hameen alta.

        Otti pannuun kun alushame pilkotti hameen alta töissä. Kukaan ei viitsinyt mainita asiasta. Huomasin itse liian myohääb, eli tepastelin pari tuntia pitsit näkösillä. Ei se mitään seksikästä ollu vaan lähimmä noloa.


      • Harvoin käytävä
        pitsiå kirjoitti:

        Otti pannuun kun alushame pilkotti hameen alta töissä. Kukaan ei viitsinyt mainita asiasta. Huomasin itse liian myohääb, eli tepastelin pari tuntia pitsit näkösillä. Ei se mitään seksikästä ollu vaan lähimmä noloa.

        Ehkäpä muut luulivat että pitsien pilkottaminen kuului asiaan eivätkä halunneet mokata huomauttamalla.


      • mekko,
        Harvoin käytävä kirjoitti:

        Ehkäpä muut luulivat että pitsien pilkottaminen kuului asiaan eivätkä halunneet mokata huomauttamalla.

        Mulla kävi tänään moka. Musta hame, valkoinen alushame ja vaaleat sukkahousut. Huomasin itse sitten ja kysyin työkaverilta että miksei sanonu niin vasttas vaan "ei viittiny". Olis kyllä voimu sanoo.


      • pete18
        mekko, kirjoitti:

        Mulla kävi tänään moka. Musta hame, valkoinen alushame ja vaaleat sukkahousut. Huomasin itse sitten ja kysyin työkaverilta että miksei sanonu niin vasttas vaan "ei viittiny". Olis kyllä voimu sanoo.

        Eilen tein "päivän hyvän työn" ku n mainitsin eräälle rouvalle hänen alushameestaan joka pilkahteli hameen alta. Hieman vaivautuneena hän totesi sen kuuluvan muotiin.


    • Kstju.

      Mulla oli eka kerta alushame hameen alla eilen, oon 18 v. Tuntu niin hyvälle päällä., siis alla. Sukkahousut ei tarrannu yhtään jalkoihin ja tuntu hyvältä. Suosittelen,

      • Harvoin käytävä

        Käytän yleensä vuorillisia hameita juuri tuon "tarttumisen" ehkäisemiseksi. Alushametta tarvitsee käyttää äärimmäisen harvoin.


    • jalla akbar

      miksei saa minäkin käytän alushameta

      • jalla mulkku

        Olen mies vaikka käytän hametta eli hamo´sta ja hamostelen jalla akbar


      • NO SHIT
        jalla mulkku kirjoitti:

        Olen mies vaikka käytän hametta eli hamo´sta ja hamostelen jalla akbar

        Aika monet jallat käyttää sukkahousuja ja toiesten rektaalia...


    • yksi mies

      Mun mielestä alushameen näkyminen hameen alta on jokseenkin sama kun alushousujen näkyminen housujen alta. Eli yök, ei mitään seksikästä, vaan mautonta.

      • jaana20

        Samaa mieltä. mutta joskus se vahinko vaan sattuu. Muuten alushame on tosi hyvä vaate.


    • Alushameista pitävä

      Kyllä saa näkyä se on seksikästä ja kaunista

    • Aina näkyy

      Minä käytän paljon mekkoja ja alushameita. Melkein aina alushameeni myös näkyy jopa työpaikalla. Saa kuulema näkyä kun on niin kaunis pitsi.

    • Ihastunut/Rakastunut

      Tänään (eilen) Naisten Päivänä huomasin työkaverilani valkoisen piysialushameen vilkkuvan hameen takahalkiosta. Minusta se näytti aivan upealta kun vielä hame oli harmaa ja sukkahousut mustat. Mainitsin kyllä hänelle alushameesta ja sain vastaukseksi mitä Kauneimman HYMYN

    • -skh

      en ole ikinä ajatellut, että alushameen näkyminen olisi jotenkin rumaa :O Eikö mitä, pikkutyttönäkin ihastelin disney-prinsessojen hameiden alta vilkkuvaa valkoista pitsiä.
      Yhdessä kellohameessani on erittäin kaunis pitsi, jonka kuuluukin vilkkua hameen alta. On saanut kehuja.

      • underskirt

        Ei kai siinä mitään rumaa ole mutta jotenkin näyttää huolimattomalta ellei alushame ole todella nätti. Jonkun kello/röyhelöhameen kanssa se voi olla ihan kiva ja kaunis. Itse käytän valkoisia pitsialusvaatteita ja aina ulos lähtiessäni hame päällä viimeiset tarkistukset ovat a) alushame on piilossa b) sukkahousut ovat ehjät. Kyllä minullakin niitä vahinkoja alushameen kanssa on sattunut ja olen yritänyt suhtautua siihen huumorilla ja korjata asia ensi tilassa.


    • Ihan ok

      Mukava on katsoa, vielä mukavampi, kun pikkuhousujen ääriviivat näkyy läpi tai pikkarit vilahtaa hameen alta.

    • Mimmu6

      Mitä sitten? Mulla roikku alushame tänään takaa koko päivän ennen kun yks työkaveri sano siitä. Korjasin asian ja sillä selvä.

    • jukis

      saa näkyä se on seksikästä.minäkin pidän usein ja laitan vilkkumaan helman alta ooohh

      • Näkyköön

        Kaverini huomautti että alushameeni näkyy. Sanoin että näkyköön. Minusta siinä ei ole mitään rumaa, päinvastoin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe