AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Kitarisat

Kitarisat

3 Vastausta 96 Lukukertaa
Voiko tulehtuneet tai suurentuneet kitarisat aiheuttaa sen että henkilöllä on jatkuva nuhainen puheääni. Kitarisojahan ei näe muuten kuin Lääkäri katsoessaan niitä asianmukaisilla välineillään. Minulla oli aiemmin suurentuneet nielurisat.Ovat olleet jo lapsuudesta alkaen. Minun kurkkuni kipeytyi siksi helposti. Nyt joudun säännöllisesti poistamaan proppuja nielurisoistani..hammasharjan varrella painaen. Nielurisani ovatkin jo melkoisesti pienentyneet painelun johdosta, jolloin risojen koloista tulee vaaleaa proppua ulos. Nyt nielurisani onkin ..normaalin kokoiset oireettomat, kunhan säännöllisesti poistan niitä proppuja.Tuo kitarisa asia on minua alkanut askarruttamaan . Minä olen ollut aina nuhanenä. Varsinaisesti nenäni ei vuoda eikä se ole tukossa mutta puheääni on nuhaisen oloinen. Lisäksi minulla lienee allerginen nuha. Mutta onko oireet johtuvia kitarisoista?
Kitarisoja on vain yksi, nielurisoja kaksi....

Käy alaan erikoistuneen lääkärin vast.otolla, siellä se kitarisa-asia selviää.
Halusin vain tietää noin yleisesti onko Kitarisat mahdollisesti syynä nuhanenään.
Koska moni sairastaa nuhanenää mutta pärjäilee kyllä ongelmansa kanssa. Ja onko Kitarisa leikkauksen jälkeen nuhainen puheääni parantunut.

Esimerkiksi Nielurisoja leikattiin aiemmin yleisemmin. Koska Nielurisat ovat elimistön imurauhasia leikkaus ei ole ehkä ensimmäinen hoitokeino.
Ei taida olla kokemusta?
 /   /  / Kitarisat

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta