En ole varma seksuaalisuudestani:(

Gay or not!?!?!

Hei! olen 13-vuotias poika ja olen lähiaikoina ollut ihastunut tyttöihin ja poikiin:/ en ole varma seksuaalisuudestani!!!! Vielä jonkin aikaa sitten mä olin ihan 100% hetero. Seurustelin tyttöjen kaa ja ihan oikeesti olin kiinnostunut tytöistä, mutta nyt tuntuu et oisin enemmän homo... Ittelläni ei oo mitään homoja vastaan, vaan päinvastoin, mutta mua pelottaa. Välillä en oo ollu kiinnostunu tippaakaa tytöist mut välillä tuntuu taas heterolta. KAUHEE TUNNE!!! Mua on pienest pitäen kiusattu et oisin muka homo ja jos tää juttu selviis kiusaajille ni helvetti ois irti. APUA!!

15

584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyl se siitä!

Ei kannata huolestuu! Kuhan toi murrosikä vähä helpottaa ni asiat selvenee! ja hei ei sun tarte tulla kaapist jos kiusaajia pelkäät. Ei välii onko hetero vaiko homo:)

• Gay or not!!?!?!?

No mutta jos en tuu kaapista ni en ikinä saa poikaystävää:(

• SixtyNineGay

Ainakin itse homona osaan tunnistaa homot heteroista. :)

• etllo

Ei sitä tarvitse vielä 13-vuotiaana tietää. Olet liian nuori homostelemaan, vaikka olisitkin homo.

• maja002

Ei sillä sukupuolella ole väliä, ei ainakaan aiemmin ollut ennenkuin kirkko asioihin puuttui. Toimitko joka asiassa kuten kirkko määrää vai onko itselläsi mitään päätäntä valtaa?
      Jos olet johonkin ihastunut, niin miks ihmeessä kuuntelet muiden mielipiteitä, eivät he voi määrätä keneen sinä saat ihastua ja keneen et, se on sun päätettävissä!

• Gay or not???

Mä en ees kuulu kirkkoon koska munmielestä koko jumalat sun muut on täyttä höpönlöpöä (paitsi jeesus on ollu olemas mut ihmetekoi ei)

• tos vinkki

jos pidät pojista ja tytöistä ni veikkaan että olet bii seksuuali

• kaksinainaka

Ole onnellinen jos oot bii.
      Aina löytyy seuraa...

• mmjgyb,,- xexshuö-

selvä bii

• trr2

Mulla sama ongelma en oikein tiedä olenko hetero vai homo tai biseksuaali ikää kohta 17

• minullakin samaa ongelmaa poika 14v. huomasin sen joskus 5. luokalla kun aloin katselle tiettyjen poikien peppuja. Ensiksi mietin et kyl tää menee ohi parin vuoden sisällä ,mutta nyt olen 7 lk ja nyt katselen yhä useamman pojan perää. Onhan siitä jotain hyötyäkin kun murrosiässä minun ikäiset alkaa jo olla niin hikisii aina treenien jälkeen et aina koris treenien jälkeen hallil mennään suihkuun ja voi että niitä poikien peppuja ,joukkueessani on noin 4 poikaa joita panisin takaa ihaan koskavaan. ja muistan ku pääsin aika lähelle alastonta poikaa kun olin kaverini kanssa ja keksittiin leikkiä "nakupainia" oltiin jotain 5 vuotiait ja viattomii. Mutta kyl se vähä ahdistaa ku kaikki kaverikki halveksii homoja ylikaiken . mutta on mulla ainakin 10 tyttööki joita panisin paljon mielummin kun ketään näistä pojista poikaa.

• Erkitin

Kyllä ne teidän kaverit ja kiusaajatkin vielä kasvaa ja järkiintyy. Jos ei järkiinny, niin uusia kavereita saatte vielä elämän varrella, ja paljon.

Ei tarvitse ottaa stressiä tuossa iässä aiheesta - ei tarvitse tietää, onko homo vai hetero vai bi. Vaihtuu monella muullakin ihastukset päivittäin tai viikoittain, ei se asiasta sen kummempaa tee, vaikka osa ihastuksista olisikin omaa sukupuolta. Eikä kaapista tarvitse tulla ennen kuin on asiasta varma ja itse sinut sen kanssa. Ei kiirettä.

Yläaste on ihan mielenvikaista aikaa, mutta kyllä siitä hyvä tulee. Loppuelämä kestää kauemmin kuin yläaste.
      Jos asia alkaa mielettömästi ahdistaa, niin kannattaa etsiä joku suljetumpi nuorten keskustelupalsta tai soittaa vaikka auttavaan puhelimeen, sieltä ei kukaan kerro eteenpäin eikä saarnaa.

Tsemiä kakrut ;)

• Kyllä kaikki selviää

Jos tykkää kummastakin eli tytöistä ja pojista on biseksuaali

• gligga

Hei, toi on ihan normia murrosikää!

Homo/bi tuntemukset ovat normeja ja etsit seksuaalista identiteettiäsi, niin tekee suurinosa muistakin murrosikäisistä. Uskon ,että monella muullakin pojalla on ollut murrosiässä homo- seksuaalisia tuntemuksia, hyvin harva vain uskaltaa puhua asiasta.

En osaa sanoa oletko homo, hetero vai bi. Sulla on seksuaalinen identiteetti hakusessa, voi olla että vuoden päästä et voisi kuvitellakkaan olevasi poikien kanssa romanttisessa mielessä. Katso tilannetta rauhassa.
      suuntautuminen muuttua elämän aikana, esim. jos on ollut vaikka nuorena bi, niin aikuisena voi olla täysin hetero tai homo.

• jsmnfj

Älä huoli, itse olen homo, 22-vuotias. Ja vieläpä perus heteron oloinen. Ja sinun iässäsi mietin aivan samoja asioita.

Voi kyllä olla, että tuo vaihe menee ohi, tai sitten se on pysyvää. Jos onkin, niin homona voit tehdä ihan samat asiat kuin heterona. Paitsi, että teet ne toisen miehen kanssa. Lapsiakin homot voivat nykyisin hankkia esimerkiksi lesboparin kanssa vanhemmuuden jakaen. Kaapista kannattaa tulla ulos noin 20-vuotiaana. Silloin ikäisesi kaverit ovat jo sen verran fiksuja etteivät sinua tuomitse sen takia mitä olet. Jos vanhempasi ovat suvaitsevaa sorttia, voit heille tulla jo aiemminkin. heillä nimittäin kestää sulatella asiaa vuosia, ja pääset sitten parikymppisenä nauttimaan omasta elämästäsi ilman että tarvitsee enää miettiä hyväksyykö isä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      131
      4491
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      80
      3250
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      102
      1530
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1375
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      96
      907
    6. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      79
      784
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      752
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      710
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      688
    10. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      42
      608
    Aihe