Viime vuosina Usko on kirjoitellut lehtiin milloin mistäkin aiheesta. Olen huomannut, että hänellä on elämänarvot kohdallaan. Hänen mielestään meidän pitäisi olla yhteisöllisiä, avoimia, uteliaita, lapsenomaisia ja tasa-arvoisuuteen pyrkiviä.
Joku varmaan pitää häntä huuhaana, mutta minä arvostan.
Kiitokset Usko Ahoselle !
17
960
Vastaukset
- sds1
kiuruveellä kukaan ei oo tasa-arvonen, paskat kiertää ympäri kylää
- kiuruvettä
Ahonen ei varmaankaan tarkoita uteliaisuudella naapureiden vahtimista. Hän tarkoittanee uteliaisuutta ympäröivään maailmaan. Pahansuopuudesta johtuvaa panettelua on aivan liikaa.
Toivoisin Ahosen aloittaman keskustelun vilpittömämmästä yhteiskunnasta jatkuvan. - Usko Ahonen
Kiitos paljon terveisistä.
- Hyvä mies minä oon
En minä nyt väitä että tässä keskustelunavauksessa olisi näin menetelty, mutta tämähän olisi sinänsä hyvä esimerkki seurattavaksi: Kehutaan ensin nimimerkin suojasta itseään ja sitten omalla nimellä kiitetään kehuista. Tai jos ei kaikkia kehuja kehtaa itse kirjoittaa, niin voihan sitä opettaa vaikka äidin ja mummonsa tietokonetta käpistelemään.
Olisihan tämä hyvä keino hankkia myönteistä julkisuutta, vaikkapa poliitikon uraa ajatellen. Usko Ahosella sitä tosin lienee ilman tällaistakin konstiakin.
- buc
Näin on, hyvästä mielikuvituksesta on myös apua poliitikon uralla.
- Asko Uhonen
Välillä kun vielä juttelee ufojen kanssa, niin kyllä alkaa suosio nousemaan.
- kiuruvettä
Avaaja ei ollut Usko itse vaan minä, vanha täti-ihminen.
- olipa kerran..
mistähän se Usko kerää niitä suolasieniä,kun minä oon aina ite joutunut suolaamaan....???
Uskoo ken haluaa Uskon tarinoita...DDD- kiuruvettä
Ehkä olen lukenut eri tarinoita kuin Sinä. Minä olen pitänyt lukemistani, mutta kaipa luet erilaisia lähteitä.
Itse kukin saa olla mitä mieltä hyvänsä. Ilkeämielinen panettelu tekee kuitenkin ihmisen vastenmieliseksi minulle. - kynätön
kiuruvettä kirjoitti:
Ehkä olen lukenut eri tarinoita kuin Sinä. Minä olen pitänyt lukemistani, mutta kaipa luet erilaisia lähteitä.
Itse kukin saa olla mitä mieltä hyvänsä. Ilkeämielinen panettelu tekee kuitenkin ihmisen vastenmieliseksi minulle.Tais heittää kynän nurkkaan..
- kiuruvettä
Tänään luin Usko Ahosen poismenosta. Miksi parhaat kuolevat aina ensimmäisinä ?
Toivottavasti tämä kirjoitukseni ei aiheuttanut hänelle mielipahaa muiden taholta. Jos maailmassa olisi enemmän hänen kaltaisiaan ajattelevia ja humaaneja ihmisiä, tämä olisi parempi paikka elää.
Aloittaja - fakee2
liika painostus, vie ihmiset voimat.
- fakee2
*ihmisen
- Yhteisönsä....
Kiitokset Jaanalle Kiuruvesi-lehteen. Jaana kirjoitti hyvin Uskosta. Kiuruvedellä on vain niin paljon pahuutta.
Se on uskomatonta mutta sitä tilausperuutuspimeyttä on Kiuruvesi täynnä. Hyvä että minä olen kaukana turvassa sieltä pimeyden laaksosta. Usko oli älykäs mutta suurella osalla kiuruvetisiä ei ole älyä eikä viisautta.
Hänen isänsä ja setänsä ovat Kiuruveden älykkäimpiä ihmisiä, mutta kiuruvetinen vajaaälyinen yhteisö piti ja pitää heitä lähinnä hulluina. Maalaisyhteisöltä ei voi paljon vaatia. - raupe1
usko oli lapsuuden kaveri ja tunti vaikka kävi vuosia etelässä.Ei ylpeillyt tunti samana .Hoiti jalkanikin paremmin kuin silloinen tk lääkäri taina taskinen.
Usko oli ainutlaatuinen ,niinkuin me jokainen mutta ymmärrämme sen vasta kun hän on pois. Satuttaa ,koskee,ikävöin,ja kaipaan hänen persoonallisuuttaan. Onneksi äänenin annoin hänelle kuntavaaleissa ,koska hän oli ainut johon voi luottaa.Hän uskalsi pureutua asioihin eikä ollut mikäään niin,niin,kyllä ,kyllä mies,joita ikävä kyllä valtuustossamme tällähetkellä riittää,liian monta.Annan Uskolle suuren siunauksen tuttavuudesta ja ystävyydestä vuosien takaa. - kiuruvettä
Mihin Usko haudattiin ? Haluaisin joskus haudalla käydessäni pysähtyä sinne hetken.
- tuntematon6
Kiuruveden hautausmaalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama505248Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä734246Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve803754Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.742750Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1632601Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta672433Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?282365Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792219- 1461814
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko421596