Mokasta oikeita käyttökokemuksia?

Arvaisko puhutella

Onko joku ajanut Mokkaa jo pidemmän ajan? Miten on pelannut ajossa? Bensan kulutus?

19

870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • millä koneella

      Ei taida olla apua kertoa 1.6 kulutusta jos ostat 1.4T:n ja päinvastoin?

      • Arvaisko puhutella?

        joo sori, 1.4T nelivetoa olen ajatellut


      • starttari123

      • T 4x4
        Arvaisko puhutella? kirjoitti:

        joo sori, 1.4T nelivetoa olen ajatellut

        Vuosi ja 25 tkm takanapäin ilman ongelmia, jos jotain, niin kesäpyöriksi en enää
        ottaisi 18" matalaa leveitä näille teille.
        Keskikulutus ollut n.7.5/100, ehkä yläkanttiin, mutta enimmäkseen moottoritiellä ja
        kaupungissa, nelivetoa arvostan mökkitiellä ja venettä nostettaessa, hyvin jaksaa
        kärrynkin vetää, automaattia kaipaan enempi kuin nelivetoa,pitää testata vielä
        etuvetoinen tien päällä.


    • 1.4 koeajossa

      1.4 turbo oli pitkässä koeajossa. Aika mahti mylly. Vei nelivetoistakin tosi pehmeästi. Etuvetoa olen kuitenkin hankkimassa.

      Sisältä Mokka on aika lailla Astran oloinen. Sellaista viittä vaille premiumia tasoltaan. Ajan vielä pari autoa mutta Mokka on luultavasti minun valintani.

    • ...

      Miksi ostaisit uuppelin, kun rahalla saa ihan oikean autonkin, nuo muut koreanjenkit ovat paljon edullisempia.

      • Trax tai Cruze

        Samaa mieltä jopa paremmin valmiiksi varusteltuja, jotka ovat Opelissa lisävarusteena. Takuukin on parempi.


      • Ärtynyt tarkkailija

        Osta mitä lystäät! Niin minäkin!


    • thj1

      Tänne eksyy aina valittajia mitkä ei ole ostamassa yhtään mitään ja aina joku toinen on parempi merkki.Olkaa siellä osastolla missä oma merkkinne on ja keskustelkaa keskenänne.Itse ostin Mokka 4x4 mallin ja auto saapuu toukokuussa.Ei tarvitse verrata mihinkään muuhun merkkiin ja jos joku tekee jonkun mielestä jotakin paremmin niin mitä sitten.Itse ostan auton omien mieltymysten mukaan ja se siitä.

    • 1/2 miljoonaa VW:llä

      Ymmärsinkö okein: uutta Ooppelia kutsutaan Mokaksi? Nimi lienee enne.

    • ennusmerkit.

      Näin on lienee samaa sarjaa kuin lada kalina.

    • juhlamokka.

      Huh,kamala moka.

      • Otsi

        Ehkä vähän minullakin alkuun oli epävarmuutta opelia kohtaan Mokkaa ostaessani ,mut kyl epävarmuus on kadonnut kaikki pelannut hyvin ja ominaisuudet kohdillaan ainakin minun mieleen !


    • totuuden torvi

      Kaikista autoista tulee vanhana Ooppeleita!

    • Kokemuksia Mokasta

      Tässäpä toinen Mokka käyttökokemusketju

    • Ooppelifani

      Semmoset ne täällä nälvii, joilla ei ole kuin käytetyt lenkkarit kulkuneuvoina.

      Kaksi uutena ostettua Astraa on ollut ja parempaa saa hakea hakemalla! Ensimmäisellä ajettiin 150 000 ja vikoja ei minkäänlaisia. Ei kun menoksi vaan. Tällä farkulla on ajettu reilut 70 000 ja pari pientä vikaa on korjattu. Erinomaisia molemmat ajaa ja luotettavia autoja.
      Vakavasti harkitaan seuraavaksikin autoksi Astraa.

      Renkaanpotkijat voi jättää omaan arvoonsa ja luottaa omiin kokemuksiinsa.

    • Mokan

      Väärin kysytty? Tarkoitiko, että on joku ajanut Mokaa....

    • Voisin Mokatakin

      Mites tuo Mokan peräkontti, eikös se ole aika snadi? On lastauskorkeus millainen?

      • Pissapoika

        Lyhyellä kuskilla puoleen reiteen, ihan ok.. Huomasimpa ikäväkseni ettei mokassa ole edes tuulilasipesunesteen loppumisesta varoitusvaloa.. Luulin että se on kaikissa 2000 luvun autoissa jo...!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe