Joita tunnen samaa sukupuolta olevien ihmisten sukupuolista kanssakäymistä kohtaan? Pitääkö minun eheytiä ja löytää itsestänikin pikku homo, ja alkaa elää sitä todeksi jotta Karin ja Irjan johtama kirkko voisi hyväksyä minutkin?
En voi sille mitään että: inhon tunne homoseksualismia, ja teleketjufeminismin airuena maahamme rantautunutta, siilitukkalesboutta vastaa etoo minua tai kun vain katsonkin vaikka rakkauslauluja lauvia homosolisteja, tai kirkkoa muka edustavaa kiihkeän asenteellista naistoimittajaa minua alkaa oikeesti oksettamaan, tai vähintään etoo pahasti. Pitääkö minun jollainkonstilla koittaa eheyttää itseäni homo- ja lesbomyönteisemmäksi. Eniten minua inhoittavat ne nuoria ja seksuaali-identiteetiltään vielä keskenkasvuisina saalistavat vanhat homot, ja lesbot jotka johdattavat tilantee salliessa, nuoria ihmisiä lyötymään itsestään muka homon tai lebon, saadakseen käyttää häntä sitten hyväkseen, ja näitähän on kirkkojen ja pappienkin joukossa erityisen paljon. Mikää ei mielestäni ole niin ihottava kuin röyhkeä vanha lesbo tai homo joka vielä vaati tämän hyväksymistä muka luonnollisena seksuaalisuutena.
Tuleeko minun tuomita omat ihontunteeni
36
110
Vastaukset
- ei saa eheytyä ei
Ei. Eheytyminen on pannassa kirkossa joten sun pitää vaan inhota......... ja trollata loppuelämäsi.
Kari pietää sut kirkon kiroukseeen, jos uskallat eheytyä yhtään mistään. Ei sinun tarvitse inhoasi tuomita mutta jos vain opit elämään sen kanssa on elämäsi helpompaa. Ei homot ja lesbot mihinkään häviä vaikka inhoaisit heitä, se kuinka paljon annat asian vaikuttaa omaan elämääsi on valintakysymys toisin kuin homous. Sellaista on elämä.
- tulevasta tuomiosta
Islamopapeille kielletty Sana:
"Mutta kun Paavali puhui vanhurskaudesta ja itsensähillitsemisestä ja tulevasta tuomiosta, peljästyi Feeliks ja sanoi: "Mene tällä haavaa pois, mutta kun minulle sopii, kutsutan sinut taas." Kyllä me kaikki joudumme sietämään sellaisiakin ihmisiä, jotka etovat meitä, jos he elävät laillisesti.
Kristityillä on sitten omat sisäiset säädöksensä lähimmäisen rakastamisesta ja syntisiin suhtautumisesta.
Uskonnottomilla taas omansa, esim. ihmisoikeussopimukset jne.
Nuohan ovat pitkälti myös yhteneväiset keskenään.
Lasten hyväksikäyttöä ei tarvitse eikä pidä sietää. Sopii kuitenkin muistaa että siihen syyllistyvät myös heterot.
Kukaan ei kai ole vaatinut että pitäisi alkaa tykätä itselleen vieraista käyttäytymismalleista. Luulen että itselläsi olisi helpompaa, jos pystyisit liikkumaan etomisen tunteista kohti sietämisen tunteita?- mieti tätä(se aito)
Kuten tiedetään , niin huonot vatsahermot ovat todellisen uskovan merkki. Niinpä kerro kaikille kuinka usein oksennat ja saat ihmisten kiitoksen hurskaudesta. Varo vain hampaitasi koska oksentelu pilaa kiilteen.
Pese suusi usein, varsinkin sen jälkeen kun olet, niinkuin muutkin uskovat, päästellyt suustasi haisevaa.- Balttis miettiselle
Teisitkö sinä että: juutalaiset hallitustakin lähellä olevat tahot valmistelevat Kalliomoskejan räjäyttämistä jonain kauniina päivänä, jolloin he sanovat poistavansa "iljetyksen", pyhältä paikalta, valmistellessaan ruskeanpunaisen syntiuhrihiehon uraamista pottouhrina, ja sen tuhkasta ja raikkaasta vihmontavedestä valmistettavan vihmontaveden vihmomiseksi kansan puhdistamiseksi; - mieti sinä lähinnä sitä .
- mieti tätä(se aito)
Balttis miettiselle kirjoitti:
Teisitkö sinä että: juutalaiset hallitustakin lähellä olevat tahot valmistelevat Kalliomoskejan räjäyttämistä jonain kauniina päivänä, jolloin he sanovat poistavansa "iljetyksen", pyhältä paikalta, valmistellessaan ruskeanpunaisen syntiuhrihiehon uraamista pottouhrina, ja sen tuhkasta ja raikkaasta vihmontavedestä valmistettavan vihmontaveden vihmomiseksi kansan puhdistamiseksi; - mieti sinä lähinnä sitä .
Balttis miettiselle5.3.2013 17:29
Höpön.
Minun ei tarvitse miettiä tuollaista joutavaa. - Balttis meittiselle
mieti tätä(se aito) kirjoitti:
Balttis miettiselle5.3.2013 17:29
Höpön.
Minun ei tarvitse miettiä tuollaista joutavaa.Ei tarvitsekaan, koska se kyllä tuleen, jos on uskominen niitä "hallitustakin lähellä" olevia juutalaisia, jotka jo tekivät vuonna 1978-1979; vakavan yrityksen "iljetyksen" poistamiseksi. Siis sen jonka he vannoivat toteuttavansa vielä kerran, vaikka "Shin Bet" onnistuikin estämään tämän ennenaikaisen yrityksen. He sanoivat että hankkesta ei luvuta, ja syykin on varsin selvä ja löytyy 4 Moos.19-luvusta, vai mitä?
Kyllä se tulevan maailmansodan sytyttävä nalli, silellä vielä "iskuriaan" odottelee, - vai mitä miettinen?
- Vanha Hetero
Olen tuntenut näitä etovia ihontunteita koko elämäni, myös siis jo luterilaisena nimikristittyjä ennnen uskootuloani, ja pian sodanjälkeen syntyneisiin ikäluokkiin kuuluvana, tämä oli mielestäni kaikkien tuntemieni ihmisten päälimmäinen tunne näitä luonnovastaisia parisuteita kohtaan, ja nämä ihmisethän luokiteltiin silloin kuten "trassutkin seksuaali-identiteeteiltään" häiriintyneiksi, ja silloin kyllä homot ja lesbot pysyivät vielä visustu- ja hiljaa kaapeissaan, toisin kuin nykyään kun heitä työtyy vähän joka tuutista, ovista ja ikkunoista ja kirkonkin ovat nyt mielestäni valtaamassa, riekkuen nyt jo kuin päättämät kanat kukkoina tunkiolla, kuten olemme saaneet lehdistä lukea.
En voi sille mitään, että jos vaikka vanha pullea homo laulaa sänkisessä poskiparrassaan: vaikkapa "Satulinnaa" kauniistikin stagella haikeana, että tämä teksti käänyyt mielessäni jotenkin "ihan kuralinnaksi", riippumatta siitä miten nuotilleen vanha homo mahdollisesti laulaa. Pitääkö minun kätkeä nämä kielletyt inontunteeni, tai se että: gregoriaanista kirkkolaulua laulava naislesbo kirkossa tuntuu minusta varsin kornilta, riippumatta siitä miten korkealta tai kovaa hän laulaa, mutta minua vain etoo ja etoo, entistä enemmän tämä nykyajan meno.- mieti tätä(se aito)
,Vanha Hetero5.3.2013 17:25
.... ja silloin kyllä homot ja lesbot pysyivät vielä visustu- ja hiljaa kaapeissaan, toisin kuin nykyään kun heitä työtyy vähän joka tuutista, ovista ja ikkunoista ja kirkonkin ovat nyt mielestäni valtaamassa, riekkuen nyt jo kuin päättämät kanat kukkoina tunkiolla, kuten olemme saaneet lehdistä lukea...
Sinuna menisin lääkäriin. Tuollainen ehdollistuminen joihinkin ihmisiin ja reaktionan inhontunne ja oksetus, on varmasti vakavaa. Henkinen tilasi kaipaa tutkimusta..varo vain ettet osu homoseksuaaluisen lääkärin vastaanotolle. Saattaisit oksentaa hänen vaatteilleen. - Vanha Hetero
,Vanha Hetero5.3.2013 17:25
.... ja silloin kyllä homot ja lesbot pysyivät vielä visustu- ja hiljaa kaapeissaan, toisin kuin nykyään kun heitä työtyy vähän joka tuutista, ovista ja ikkunoista ja kirkonkin ovat nyt mielestäni valtaamassa, riekkuen nyt jo kuin päättämät kanat kukkoina tunkiolla, kuten olemme saaneet lehdistä lukea...
Sinuna menisin lääkäriin. Tuollainen ehdollistuminen joihinkin ihmisiin ja reaktionan inhontunne ja oksetus, on varmasti vakavaa. Henkinen tilasi kaipaa tutkimusta..varo vain ettet osu homoseksuaaluisen lääkärin vastaanotolle. Saattaisit oksentaa hänen vaatteilleen.Kaskun et kehoita minua menemään Jalovaaran kokouksiin jotta hän ajaisi minussa mahdollisesti olevat "riivaajahomot" pois minusta, jotta kirkko voisi rauhassa sitten siunailla homoja- ja lesboja - kun minutkin olisi jo "vapautettu" homonausiastani, eli luontaisesta homoinhostani, jonka sinä lääkäriä leikkien määrittelet nähtävästi mieti sitä (se aito) jopa sairaudeksi. Pitäisikö minun mennä lääkäriin siksi että: yhä useammat ihmiset keskuudessamme sairastavat heitä turmelevia tauteja? Mitäs logiikkaa tässä on? Jotain kaukoparannusta vai mitä?
- 9+5
Trolli alotus....nyt oksettaa.
- Kurahousut jalassa
Pääsiäinen eli Easther lähellä, - trollit jo liikkeellä.
- Suhteet / Kirkko
Kurahousut jalassa kirjoitti:
Pääsiäinen eli Easther lähellä, - trollit jo liikkeellä.
Rapparien Eastern star juhlat.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11263207
Suomi24 / Suhteet / Kirkko kuulolla / Vapaamuurarit ja ev.lut kirkko selvästi yhteistyössä
- Lukija
Pitäisikö toisten toimia sinun tunteittesi mukaan, tai pitäisikö ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa loukata sinun tuntemustesi mukaan? Ei! Arvosta itseäsi ja anna arvo muillekin.
- Vanha Hetero
Minä en osaa sillä minun tunteeni ovat ristiriidassa, kiihtyvällä vauhdilla lisääntyvän julkihomoilun kanssa, ja se iljettää päivä päivältä entistä enemmän minua.
Uskon ettei edes Jumala tahdo ottaa minulta pois näitä tuntemuksia, sillä hänkin sanansa mukaan on tuomiinut jo luonnovastaisten syntien harjoittajat, häpäisemään kuvottavasti itseään. - mieti tätä(se aito)
Vanha Hetero kirjoitti:
Minä en osaa sillä minun tunteeni ovat ristiriidassa, kiihtyvällä vauhdilla lisääntyvän julkihomoilun kanssa, ja se iljettää päivä päivältä entistä enemmän minua.
Uskon ettei edes Jumala tahdo ottaa minulta pois näitä tuntemuksia, sillä hänkin sanansa mukaan on tuomiinut jo luonnovastaisten syntien harjoittajat, häpäisemään kuvottavasti itseään.Vanha Hetero5.3.2013 17:49
Jos kuvotus on merkki "luonnovastaisten syntien harjoittajat, häpäisemään kuvottavasti itseään." niin sinähän olet selvästi piilohomo sillä häpäisevästi kuvottaa..Mene nyt hoitoon, hyvä mies... - Vanha Hetero
Vanha Hetero5.3.2013 17:49
Jos kuvotus on merkki "luonnovastaisten syntien harjoittajat, häpäisemään kuvottavasti itseään." niin sinähän olet selvästi piilohomo sillä häpäisevästi kuvottaa..Mene nyt hoitoon, hyvä mies...Syytät minua siis nimitellen "piilohomoksi", ja käsket minun mennä hoitoon, mieti sitä (se aito), joten totean:
Sinusta näköjään piilohomojen tulisi mennä hoitoon, vai kuinka? Mutta kun vastikään on lakattu luokittelemasta homoja sairaiksi, koskien kaikkia homoja, siis sekä piilohomoja että julkihomoja, ja heitähän tulekin siksi esille vähän jokatuutista, eivätkä hekään enään jonota päästäkseen hoitoon, luonnonvastaisten seksuaali-identiteettiensä tervehdyttämiseksi, niin miksi sinä mieti sitä (se aito) kehoitat minua Vahaa Heteroa, menemään hoitoon, ja syytät minua "homofoobikoksi", vaikka tunnen vain homo- ja lesbo "nausiaa", ei voimakasta tervettä ihontunnetta, näiden jokapaikassa esiintunkevien lunnonvastaisuuksien ilmentymiä kohtaan. Ei kaiketi minun tarvitse pitään luonnollisena parisuhteen muotona, vaikkapa sellaista anaaliyhdyntää josta ei synny kuin korkeintaan sylillinen paschaa, ja ruskea epämuodostunut lapsukainen joka vilkuttaa äidilleen, kun hänet vedetään alas vessanpöntöstä, ja tämäkin vain silloin kun synnyttäjällä on vilkas mielikuvitus, vai mitä miettinen? - mieti tätä(se aito)
Vanha Hetero kirjoitti:
Syytät minua siis nimitellen "piilohomoksi", ja käsket minun mennä hoitoon, mieti sitä (se aito), joten totean:
Sinusta näköjään piilohomojen tulisi mennä hoitoon, vai kuinka? Mutta kun vastikään on lakattu luokittelemasta homoja sairaiksi, koskien kaikkia homoja, siis sekä piilohomoja että julkihomoja, ja heitähän tulekin siksi esille vähän jokatuutista, eivätkä hekään enään jonota päästäkseen hoitoon, luonnonvastaisten seksuaali-identiteettiensä tervehdyttämiseksi, niin miksi sinä mieti sitä (se aito) kehoitat minua Vahaa Heteroa, menemään hoitoon, ja syytät minua "homofoobikoksi", vaikka tunnen vain homo- ja lesbo "nausiaa", ei voimakasta tervettä ihontunnetta, näiden jokapaikassa esiintunkevien lunnonvastaisuuksien ilmentymiä kohtaan. Ei kaiketi minun tarvitse pitään luonnollisena parisuhteen muotona, vaikkapa sellaista anaaliyhdyntää josta ei synny kuin korkeintaan sylillinen paschaa, ja ruskea epämuodostunut lapsukainen joka vilkuttaa äidilleen, kun hänet vedetään alas vessanpöntöstä, ja tämäkin vain silloin kun synnyttäjällä on vilkas mielikuvitus, vai mitä miettinen?Vanha Hetero6.3.2013 10:29
Kehoitin sinua hoitoon epävakaan seksuaalisen suuntauksen takia. Toivoin että selvittäsit itsellesi mikä on todellinen suuntauksesi.
Mitä muuten tekstiisi tulee, niin oletan että olet tosissasi. Puheesi on sairaan puhetta ja häpäiset itsesi, et homoseksuaaleja. - Vanha vakaa Hetero
Vanha Hetero6.3.2013 10:29
Kehoitin sinua hoitoon epävakaan seksuaalisen suuntauksen takia. Toivoin että selvittäsit itsellesi mikä on todellinen suuntauksesi.
Mitä muuten tekstiisi tulee, niin oletan että olet tosissasi. Puheesi on sairaan puhetta ja häpäiset itsesi, et homoseksuaaleja.Ei minun tarvitse yrittää tehdä sellaista "miettinen", minka Jumala itse on jo tehnyt, ja minä voin vain levätä siis jo siltäosin Hänen teoissaan, kuten kirjoitettu on:
Room.1:24,28
- Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himossa, hyljännyt saastaisuuteen, HÄPÄISEMÄÄN ITSE OMAT RUUMIISTA,
- Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemeisesta (asettamasta luonnonjärjestyksestä), niin Jumalan hylkäsi heidän HEIDÄN KELVOTTOMAN MIELENSÄ VALTAAN, TEKEMÄÄN SOPIMATTOMIA.
EI SOPIMATTOMIEN TEKEMINEN tunnu kenestäkään hyvältä, ellei itse myös senkaltaisia harjoita vai mitä, mieti sitä (se aito).
Room.1:32
- jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä OSOITTAVAT HYVÄKSYMISTÄ NIILLE, JOTKA NIITÄ TEKEVÄT.
Kyllä sinä saat inhota niin paljon homoja tai muita kuin haluat. Sinä et vain saa käydä heidän kimppuunsa sen asian vuoksi. Saat ihan rauhassa oksentaa, jos sinua inhottaa homojen suutelu. Yhtä normaalia on tuo inhoaminen kuin on tuntea tuo homostelu normaaliksi.
- Vanha Hetero
Mutta onkos minussa sitten jotakin vikaa kun suutelevat homot etovat pahasti? Miltä itsestäsi tuntuisi jos sinua alkaisi usein ja melkein joka TV ohjelmissakin näkyvät "jokapaikanhomot", - oksettamaan päivästä toiseen - niin että melkein laatta lentää.
- Vanha Hetero
Vanha Hetero kirjoitti:
Mutta onkos minussa sitten jotakin vikaa kun suutelevat homot etovat pahasti? Miltä itsestäsi tuntuisi jos sinua alkaisi usein ja melkein joka TV ohjelmissakin näkyvät "jokapaikanhomot", - oksettamaan päivästä toiseen - niin että melkein laatta lentää.
Vielä joitakin vuosia sitten pystyin kuuntelemaan ihan sujuvasti vaikkapa sen tangon "Lumilinna" vai mikä se oli, mutta nyt se kääntyy mielessäni jo itsestään muotoon kuralinna jossa vision kurahousuisten miesten temmeltävän keskenään, ja se on minusta edeenkin aika sairasta, vaikka itse sairausluokituksesta onkin tosin jo luovuttu. Onko siis vika minussa, vai kenessä - tässä nopeasti muuttuvassa Suomessa, jossa kaikkinainen Sodomman ja Gomorran luonnoton ja irstas meno alati vain valtaa enemmän ja enemmän tilaa, ja pian kait ne rikkuvat turuilla ja toreilla "omat" adotiolapsetkin käsivarsillaan, vaikka keskenään eivät saisi aikaan lapsia, vaan korkeintaa sitä pachaa.
- ei HIVperikato torku
Vanha Hetero kirjoitti:
Vielä joitakin vuosia sitten pystyin kuuntelemaan ihan sujuvasti vaikkapa sen tangon "Lumilinna" vai mikä se oli, mutta nyt se kääntyy mielessäni jo itsestään muotoon kuralinna jossa vision kurahousuisten miesten temmeltävän keskenään, ja se on minusta edeenkin aika sairasta, vaikka itse sairausluokituksesta onkin tosin jo luovuttu. Onko siis vika minussa, vai kenessä - tässä nopeasti muuttuvassa Suomessa, jossa kaikkinainen Sodomman ja Gomorran luonnoton ja irstas meno alati vain valtaa enemmän ja enemmän tilaa, ja pian kait ne rikkuvat turuilla ja toreilla "omat" adotiolapsetkin käsivarsillaan, vaikka keskenään eivät saisi aikaan lapsia, vaan korkeintaa sitä pachaa.
Tälläinen lupaus kriotussa maassa:
Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon.
Ja moni on seuraava heidän irstauksiaan, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi; ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku. Vanha Hetero kirjoitti:
Jos on olemassa miehiä/naisia, jotka tuntevat luonnollista vetovoimaa samaa sukupuolta kohtaan, niin varmasti on vastakkaisia ihmisiä. Ihmisiä, jotka tuntee vastenmielisyyttä sellaista kohtaa. Ihmisiä, jotka kokee sen erittäin etovaksi ja vääräksi. Molemmille ryhmille se on yhtä luonnollista ja molemmat saa tuntea niin.
Homot ja homojen oikeuksia puolustavat luulevat jostain syystä, että homojen ja heihin myötämielisesti suhtautuvien tunteet on ainoita oikeita. Mikäli joku tuntee toisin, niin hän on välittömästi sairas, homofoobikko. Eihän se niin mene, mutta minkäs teet.
Homot vois lopettaa provosoinnin ja kunnioittaa siten sitä vähemmistöä, jotka tuntee heitä kohtaan inhoa. Kyllä sitä heidän mainostamaa "normaalia elämää" voi elää ilman sitä, että keimailee PVC-asussa keskellä kylää Gay Pridessa....
Äärikristityt voisivat kaivaa sen orjantappuran pois sieltä perseestänsä. He voisivat käydä koulua niin paljon, että oppisivat lukemaan. Sen jälkeen voisivat lukea sitä Raamattua. Siellä sanotaan kristittyjen tuomitsemisen kuuluvan kristityille ja muiden Jumalalle. Komeasti kyllä väitetään uskottavan Jumalaan. Hommat pitäisi jättää Jumalan käsiin, niin silloin pidetäänkin Jumalaa saamattomana nyhverönä, joka ei osaa kuitenkaan tehdä oikeaa päätöstä. Kristityt alkaa jakamaan tuomiota etukäteen...
Kristityt muodostaa seurakunnan. Siellä sitten uskotaan mitä Raamatussa sanotaan. Siinä piirissä touhutaan Raamatun mukaan ja muualle sitä ei viedä. Ei Jeesuskaan alkanut opettamaan roomalaisia. Hän opetti kaltaisiaan. Juutalaisia. Roomalaiset piti valtaa ja käskivät juutalaisia. Silti heille ei sanottu, että teidän pitää elää näin, koska me niin uskotaan. Jeesus opetti vain miten Jumalaan uskovien piti elää. Opetelkaa lukemaan ja tehkää kuten Jeesus....Pitäkää ne piruntorjuntaharjoitukset kirkoissanne kristittyinä ja sen ulkopuolella olkaa suomalaisia.
- Arka tunto Sanan ede
"omat ihontunteeni "
... on Raamatunmukainen ominaisuus joka lienee tässä kuvattuna. Joillakin se puuttuu, on saastainen tms ... joillain arka:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11315929 - Ei tarvihe
"Tuleeko minun tuomita omat ihontunteeni "
Eikä tartte vaivautua. Senn on luvannut hoitaa puolestasi ohjelmaa ohjaava kirkko. Mitään toimenpiteitä sinulta ei tähän vaadita. - 93122
Ettei sinulle, Vanha Hetero, olisi sattunut freudilainen penis tuossa otsikossasi? Sinulla siis lienee "ihontunteita" homoseksuaaleja kohtaan? Mitäs, jos antaisit niiden ihontunteiden tulla omalle ihollesi ihan vapaasti... voisit huomata, ettei homojen asia ole sen kummempi kuin huterorakkauskaan.
- 5214
Kyllä minä luulen että näitä inhontunteita tuntee jo moni muukin, mutta harva niistä enään uskaltaa ääneen puhua, ettei tulisi leimautuneeksi homofoobikoksi. Täytyy vain hiljaa kärsiä kun kerta kärsiä käsketään.
- Vanha Hetero
Jos tuntee kuten minäkin jopa homofoobikoksi joskus leimattuna homonausiaa, eli homoinhoa on tärkeää ettei anna leimata itseään homofoobikoksi, vaikka ei haluaisi kolmenmetrin kepilläkään koskea homoihin tai lesboihin, ja tai edes heidän lihan saastutuksen saastuttamiin asusteisiinsakaan.
Pitää kyetä erottamaan terve ja varjeleva homoihno, homofobiasta joka on homojen itsensä kehittämä termi, terveiden ihmisten ja heidän reaktiodensa syyllistämiseksi ja manpuloimiseksi, maailmassa jossa lähes kaikki on menossa jo julkiseksi homosteluksi, aina tanssikilpailuista kirkonmenoihin asti.
Kaipa minunkin tunteideni tuomitsemiseksi, - tehdään niistäkin ennakkotapaus jolla osoitetaan miten vaarallista on heteroseksi, - ja pappiejahan jo tuomitaankin sisäisistä omantunnonkysymyksistä oikeuslatoksissa, jos he toimissaan pitäytyvät kiinni omantunnon näkemyksistään, ohi sen tasa-arvon mille kaikki nykykirkossa alkaa olla jo alisteista, - ohi Jumalan sanan mukaisen terveen järjestyksen. - SANAA MIELESSÄ
Mieleeni nousee tässä sananpaikka: Juuda 22,23 jossa todetaan näin:
- Ja armahtakaa toisia, niitä, jotka epäilevät, pelastakaa heidät, tulesta temmaten; (siis luonnovastaisten himojen sytyttämästä tulesta kuten: Jaak.1:14-26) toisia taas armantakaa pelolla (terveen opin mukaisella vajelevalla) INHOTEN LIHAN TAHRAAMAA IHOKASTAKIN. - Viimeistä huutoa
Isi, isi, älä vedä!
- Kuvottavaa
Kannattaa ruokkia trollia,se aito ja vanha hetero samassa juonessa.
- Näinhän se vaan on
Jos Jumala olisi luonut alussa kaksi Kainia tai vakka vain kaksi Eevaa, emme täällä kirjoittelisi.
Kärsitkö sinäkin kuvuotuksentunteesta? Se ei ole syntiä, näissä asiossa, vai mitä? - Päätöntä menoa
Kuvottavaa on kehitellä myös salaliittoteorioita, ihmisistä joita leimaa homofoobikoiksi.
- Tykistökomppania
Onhan niin väärin rajoittaa siukkuilut pareihin. Kuka senkin on keksinyt? Siinähän sorretaan rykmenttiä.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1141089
- 651044
- 68921
- 66875
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 32787
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12751