Olisi niin ihanaa ostaa normikaupasta liivejä, mutta koko on tämä 65G, joten valikoima on kaventunut Changen myymälään ja lovebras.com:iin.
Linkittäkää muita kauppoja, joista saa edullisesti liivejä.
Halvin nettikauppa, kun koko 65G
4
148
Vastaukset
- -mathilde-
Netti on täynnä kauppoja, riippuu vain siitä mikä valmistaja, maa, malli, tyyli, hinta jne on sulle paras. Ei kai vain hinta kerro mitään.
Jos etsit edullisia brittiliivejä balconettemalleissa niin niitähän on netti pullollaan vaikkapa tuo Bravissimo, tai Brastop tai Figleaves, large cups, simply yours, jne...
Puolassa Ewa Michalak, Krisline, Gorsenia.. Mun mielestä edullisia myös. - jojotin54
www.trinea.fi on ainakin edullinen :)
- Marcie_
www.annella.fi www.lumingeri.fi Suomalaisia verkkokauppoja. Ei välttämättä edullisimpia, mutta toimitus ja palautus ilmaisia. Ja ihan mahtava kokovalikoima, todella laaja.
- 70j
Itse tällä hetkellä tekemässä tilausta Mark & Spencerillä, jossa rintsikoiden keskihinta (tuplapakkaus) on 16 puntaa, eli hieman alle 17€. Postarit ovat kyllä kalliit, kuuleman mukaan n. 13€ suomeen, mutta itse en löydä kauniita tai nuorekkaita liivejä mistään, joten olen nyt harkinnan jälkeen valmis maksamaan postarit.
Löysin M&S:ltä aivan täydelliset olkaimettomat liivit, jotka tukevat isoja rintoja! Kokoni on tosiaan 70J, joten aiemmin olkaimettomat topit ja mekot ovat olleet vain haave... Suosittelen!
Itse tilasin viime vuonna Trinealta kolmet rintsikat ja yhdetkään eivät näyttäneet samalta kuin kuvissa. Onneksi palautus oli ilmainen :) Myöskään en ole tyytyväinen Changen liiveihin, koska aina sangat menevät ruttuun ja painavat ihoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1294529Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k733268- 1021540
- 881385
- 96917
- 80806
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka19788- 42720
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 44642