Minua kutsutaan jatkuvasti nukeksi

Hämmennyksissä

Olin baarissa niin minulle sanottiin "Oot ihan nuken näköinen, kaunis"(ok tuon tietää kehuksi), sitten näin naapuria joka kysyi "Miten sä olet noin nukkemainen?", sitten kun julkaisin kuviani netissä niin saman päivän aikana tuli about 15 eri ihmiseltä kommenttia "Ootko sä nukke?" "Ihan kuin nukke" ja sitä rataa.Onko se kehu muiden mielestä? Ennen pidin sitä todellakin kehuna, mutta nyt alkoi jotenkin pelottamaan kun niin moni ihminen pitää mua kuin nukkena. Ja kyllä mun kuvissa ihan ilmettä on, ei siitä ole kiinni . Myös saan kuulla eräältä olevani kuin barbie vaikka pidän yleensä barbien näköisiä ihmisiä vaaleahiuksisina, minä olen tummahiuksinen.

117

5314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lollari

      Minusta se on ehdottomasti kehumista. Voi kuule, et tiedä miten haluaisin, että minua kutsutaan nukeksi. Joskus kutsutaankin, mutta se johtuu lähinnä vaatteista. Naamani ei ole mitenkään erityisen kaunis.

      • Voisitko mitenkään?

        Ole kiltti ja laita kuviasi tänne näkyviin!
        Jooko? :)


      • exLumikki

        Kun olin nuori tyttö, minuakin kutsuttiin nukeksi, jotkut kutsuivat Lumikiksi. Niistä ajoista on kulunut 50 vuotta ja nyt minua voisi kutsua korkeintaan Molla-Maijaksi!
        Mutta olen saanut elää mukavan elämänkaaren ja saanut kokea kohteliaisuutta ja ihailua. Aikansa kutakin!
        Ulkonäköön ei kuitenkaan kannata liikaa keskittyä, kaunein kohteliaisuus on saada kuulla olevansa ihana ja suloinen persoona?


      • Nuori ja nainen mies

        Haluan ehdoitta minua kutsuttavan tai nimiteltävän tai teoissa sanoissa, "luulen sinun luonne ja kasvuhäiriösi (psykologisoidaan, karakterisoidaan) aiheuttavan ongelmia kaikkialla, missä puhuu perinteet ja kielesi minusta/sinusta" suuri mailma sanoo/kysyy = ammattisi, kysyy huippua vetää naamalle sellaista mielenkeveyttä ... kysyisin jos sanoisin ...


      • Lollari
        Voisitko mitenkään? kirjoitti:

        Ole kiltti ja laita kuviasi tänne näkyviin!
        Jooko? :)

        En valitettavasti laittele kuviani random ihmisten pällisteltäväksi nettiin, varsinkaan tämmöisille palstoille. Sanon kuitenkin, että pukeudun hyvin sievästi. ^^


      • 14 + 16
        Lollari kirjoitti:

        En valitettavasti laittele kuviani random ihmisten pällisteltäväksi nettiin, varsinkaan tämmöisille palstoille. Sanon kuitenkin, että pukeudun hyvin sievästi. ^^

        Vastahan sinä aloituksessa sanoit pistäneesi kuvasi nettiin yleiseen jakoon.

        PS On olemassa vain yksi, miljardien ihmisten käyttämä, netti. Kyllä se kuvasi on jo jossain ex-gf tyylisessä runkkukokoelmassa.


      • Lollari
        14 + 16 kirjoitti:

        Vastahan sinä aloituksessa sanoit pistäneesi kuvasi nettiin yleiseen jakoon.

        PS On olemassa vain yksi, miljardien ihmisten käyttämä, netti. Kyllä se kuvasi on jo jossain ex-gf tyylisessä runkkukokoelmassa.

        Anteeksi, en ole aloittaja. Vastasin vain kysymykseen, koska nimimerkki "Voisitko mitenkään" oli vastannut minun kommenttiini.


      • Gone with the wind
        exLumikki kirjoitti:

        Kun olin nuori tyttö, minuakin kutsuttiin nukeksi, jotkut kutsuivat Lumikiksi. Niistä ajoista on kulunut 50 vuotta ja nyt minua voisi kutsua korkeintaan Molla-Maijaksi!
        Mutta olen saanut elää mukavan elämänkaaren ja saanut kokea kohteliaisuutta ja ihailua. Aikansa kutakin!
        Ulkonäköön ei kuitenkaan kannata liikaa keskittyä, kaunein kohteliaisuus on saada kuulla olevansa ihana ja suloinen persoona?

        Sama minulla aikaa mennyt varmaan jo 35 vuotta, kun pikkutyttö tuli äitinsä kanssa minua tiellä vastaan ja totesi, että: "Äiti tuo täti on ihan nuken näköinen"

        Kun olin 52.v. niin eräs mies tuli uimarannalla koputtamaan autoni sivuikkunaan ja katseli hetken ja tuumasi, että "Prinsessa voitko siirtää vähän autoasi" hän oli tuomassa trailerilla venettään sinne.

        Missikisoista aikoinaan kieltäydyin, kun Makusen Eino oli nähnyt minut, kun kävin siihen aikaan autokoulua ja hän oli ajellut vastaan koulu-autoa, mitä ajoin. Otti selville kuka olen ja alkoi puhelimella pommittaan minun äitiä, että hän olisi puhunut mut ympäri, että olisin osallistunut kisoihin ja Eino oli hänelle tuumannut, että olisi varma voitostani, heh ja heh, vaan en tietenkään suostunut menemään. Vaan tuleehan tuommoisista pikku kohteliaisuuksista välillä mieli hyväksi.


      • hannu---
        Gone with the wind kirjoitti:

        Sama minulla aikaa mennyt varmaan jo 35 vuotta, kun pikkutyttö tuli äitinsä kanssa minua tiellä vastaan ja totesi, että: "Äiti tuo täti on ihan nuken näköinen"

        Kun olin 52.v. niin eräs mies tuli uimarannalla koputtamaan autoni sivuikkunaan ja katseli hetken ja tuumasi, että "Prinsessa voitko siirtää vähän autoasi" hän oli tuomassa trailerilla venettään sinne.

        Missikisoista aikoinaan kieltäydyin, kun Makusen Eino oli nähnyt minut, kun kävin siihen aikaan autokoulua ja hän oli ajellut vastaan koulu-autoa, mitä ajoin. Otti selville kuka olen ja alkoi puhelimella pommittaan minun äitiä, että hän olisi puhunut mut ympäri, että olisin osallistunut kisoihin ja Eino oli hänelle tuumannut, että olisi varma voitostani, heh ja heh, vaan en tietenkään suostunut menemään. Vaan tuleehan tuommoisista pikku kohteliaisuuksista välillä mieli hyväksi.

        Ihanaa tuommoinen, mut tuo et lapsi sanoo nuken näköseks se on tosi makeeta, koska lasten suusta kuulee aina totuuden.


      • Reikäsiellä
        Gone with the wind kirjoitti:

        Sama minulla aikaa mennyt varmaan jo 35 vuotta, kun pikkutyttö tuli äitinsä kanssa minua tiellä vastaan ja totesi, että: "Äiti tuo täti on ihan nuken näköinen"

        Kun olin 52.v. niin eräs mies tuli uimarannalla koputtamaan autoni sivuikkunaan ja katseli hetken ja tuumasi, että "Prinsessa voitko siirtää vähän autoasi" hän oli tuomassa trailerilla venettään sinne.

        Missikisoista aikoinaan kieltäydyin, kun Makusen Eino oli nähnyt minut, kun kävin siihen aikaan autokoulua ja hän oli ajellut vastaan koulu-autoa, mitä ajoin. Otti selville kuka olen ja alkoi puhelimella pommittaan minun äitiä, että hän olisi puhunut mut ympäri, että olisin osallistunut kisoihin ja Eino oli hänelle tuumannut, että olisi varma voitostani, heh ja heh, vaan en tietenkään suostunut menemään. Vaan tuleehan tuommoisista pikku kohteliaisuuksista välillä mieli hyväksi.

        Onko hyvät hampaat ja pituutta yli 155?


    • gfdh

      Kyllä se on ehdottomasti kehu. Mulle tulee mieleen, että sulla on varmasti sirot kasvonpiirteet ja hyväkuntoinen iho.

    • Nicki Minaj_!

      Vai luonnottoman näköinen, siis nukkemainen??

      • Paljastus89

        Enpä tiedä, kun googlaa sen joka näyttää mielestään nukelta ja joita muut kutsuvat nukeksi, voi saada tällaisen vastauksen:
        http://johannatukiainen.seiska.fi/


      • auvinenja
        Paljastus89 kirjoitti:

        Enpä tiedä, kun googlaa sen joka näyttää mielestään nukelta ja joita muut kutsuvat nukeksi, voi saada tällaisen vastauksen:
        http://johannatukiainen.seiska.fi/

        no hyyi


    • uuteeliiaass

      Miten ois jos laittaisit kuvias meille niin vois muutkin kuin facessas käyvät kertoa mielipiteensä?

    • Minulle kauhistus.

      Varmsti yksilöllistä. Minulle se ei olis kehu. Jollekin voi olla. Päätä itse.

      • voi voi pientä

        Jos se on kehuksi tarkoitettu, se on kehu. Ei kehuttava sitä päätä.


    • jou jou

      varmaan vähempiki meikki riittäis...

      • 11+5

        Kyllä mullekkin tuli ronski määrä laastia naamassa mieleen! Siihen sit kaveriksi tekoripset, poskipunaa ja sinistä luomiväriä, tosi ihq ilme niin dollface on valmis.


    • bloblobloblobloblob

      Kyllä on ihmisillä vakavia ongelmia, mitä pohtia.

    • 78390fd8jn3

      Kohteliaisuus tai ei, älä sitten meikkaile itseäs nuken näköiseksi, jos haittaa kommentit

    • 11+1

      Meikkaatko paljon ja nukkemaisesti? Se voisi selittää asiaa :) Jos tykkäät siitä, että sinua pidetään nukkemaisena niin mikäs siinä. Sehän tarkoittaa sinällään epäaidon kaunista ja se taitaa olla vähän kauneusihanteenakin nykypäivänä. Voit olla ylpeä siitä jos haluat näyttää sille. Uskoisin, että suurin osa pitää nukkemaista kauniina, söpönä tai muuta vastaavaa.

      Itselläni ei sellaisia piirteitä saa vaikka meikkaisinkin. En kyllä meikkaa ollenkaan ja olen ihan tyytyväinen vaikka minusta löytyisi "virheitä kasvoista". Tuo nukkemainen varmaan tarkoittaa luultavasti virheetöntä.

      Minulle tärkeää on oma mielipiteeni olenko kaunis ja samoin mieheni mielipide. Kauneusihanteita on monia.. joillakkin nukkemainen ja sitten minulle ja miehelleni jotain muuta.

      Ole kuitenkin ylpeä jos pidät nykyajan kauneusihanteita kauniina, koska niillä tarkoitetaan juuri sinua :)

    • WES656v

      Mikä ihme toi on jos, meikkaat itseäs niin tolkuttomasti, että ihosi näyttää posliinimaiselta. Kokeileppa olla ilman meikkiä, niin sanovatko sitten nukeksi.

    • dbvdfnfhm

      Laita vappunenä sekä meikkaa itsellesi parta. kyllä se siitä helpottaa.

    • mene ja tiedä

      Tulee mieleen, että käytätkö niin paljon meikkiä, että kasvoistasi tulee kauniit, mutta ilmeettömät ja sä et itse sitä huomaa? En ottaisi kehuna.

    • Sikki Rix

      Kattokaas Rikki Six, siinä on aivan nukkemainen naama, silmät ja vartalo.

    • mene kasvohoitoon

      Musta se on enemmänkin moite ettei ole saanut aikuisen piirteitä, aina vaan lapsenkasvoinen, vauva. Nukkehan on lapsen ja vauvan vertauskuva, havroin kukaan leikkii nukella joka on aikuinen.

      Mua hävettäs jos joku sanois mua vauvakasvoiseksi.

      • Oi pane mua

        Oot vaan kateellinen joten alat panetella, buahaha


    • Teppo Stadista

      Missä ihmeen fantasia maailmassa elätte?

      • Enpäs imekkään

        fantasia_maailma on yhdyssana Teppo hyvä (tai paha)


      • Enpäs imekkään
        Enpäs imekkään kirjoitti:

        fantasia_maailma on yhdyssana Teppo hyvä (tai paha)

        Teppo hyvä (tai paha) vaatii väliviivan eli =


      • Kielinatsi
        Enpäs imekkään kirjoitti:

        fantasia_maailma on yhdyssana Teppo hyvä (tai paha)

        Kielipoliisista päivää!


        Virkkeen alkuun tulee iso alkukirjain ja loppuun piste, kysymysmerkki, tai huutomerkki.


      • Naali kitsi
        Kielinatsi kirjoitti:

        Kielipoliisista päivää!


        Virkkeen alkuun tulee iso alkukirjain ja loppuun piste, kysymysmerkki, tai huutomerkki.

        Sinun toisen virkkeen loppupuolella olevan tai -sanan eteen ei kuulu pilkkua. Virke, tai tuttavallisemmin lause, voi loppua nykykielessä myös hymiöön ;) Huomaa, että minun virkkeessäni tai -sanan edessä on myös pilkku ja tuossa tilanteessa se myös kuuluu siihen.


      • Sekavaako
        Naali kitsi kirjoitti:

        Sinun toisen virkkeen loppupuolella olevan tai -sanan eteen ei kuulu pilkkua. Virke, tai tuttavallisemmin lause, voi loppua nykykielessä myös hymiöön ;) Huomaa, että minun virkkeessäni tai -sanan edessä on myös pilkku ja tuossa tilanteessa se myös kuuluu siihen.

        Tarkoitat kai "Sinun toisen virkkeesi*--"
        Ja tai-sanan*. Väliviivan eteen tulee väli vain, jos edeltävä sana on kaksiosainen (esimerkiksi Helsingin sanomat -lehti) tai jos puhutaan asioista listana ja listan sanojen alut ovat samat (muovipinni ja -korvakoru).


    • luonto,,,,!

      luonnolisuus ennenkaikkea....!!!!!!!!!!!! mun mielestä :)

    • Lollari

      Kyllä OLET avauksen kuvassa nuken näköinen
      -: Sellaisen seksiNUKEn

      jatkoa ENSIMMÄISEEN KOMMENNTIIN JIUUUUUUUHHHHHHHHHUUUUUUUUU OLIN EKA!!!!

      • ootko tosissas

        Huoh... Etusivun kuva ei ole ap:n kuva. Koittakaa nyt tajuta, ettei kirjoittajat niitä kuvia sinne etusivulle lisää.


      • paras1

        Ei ole kyse sukupolvien välisestä kuilusta ,vaan polvien välisestä sukukuilusta.


      • Lollari

        En tiedä mistä tuon nimimerkin otit, mutta olen kirjoitellut tuolla samalla nimellä tähänkin keskusteluun, ja olen pahoillani, että päätit ottaa saman nimen. Tuo yllä oleva kommentti ei siis ole minulta, joka vastasi aikaisemmin tässä ketjussa.


    • Huuru3

      No minulle tulee mieleen muovisuus ja epäluonnollisuus. En tykkäisi.

    • Kaarina7912

      Jenkkilehdestä pöllitty kuva ja koko juttu!
      Tyypillistä SUOMI24 vöyhötystä kuten aina.
      Onko sinustakin tyypillistä?
      Joko huomaat että vain tyhmät joutilaat selaavat näitä ällösivuja?
      Selaatko sinäkin? Oletko tyhmä ja joutilas?

      • joutilasta

        Eli kun sinäkin täällä kirjoittelet niin olet itsekin kysymäsi tyhmä ja joutilas?

        Tervetuloa kerhoon :=)


      • ustijuf1

        Haha kyllä sä oot tyhmä.. TYHMÄ.
        Kuva ei esitä alkuperäistä postaajaa ja vain tuollainen vajaajärkinen näin kuvittelee.


    • muuten_vaan

      Minua sanottiin kun baareissa kulin enkelin näköiseksi tai missiksi. :)

      • siis kulin enkeli

        Siis tarkoitatko oikeasti että kulin enkeli. Kuli tarkoittaa aasialaista työläistä :)

        En tiedä voiko tuota kohteliaisuutena pitää.


      • dsffg
        siis kulin enkeli kirjoitti:

        Siis tarkoitatko oikeasti että kulin enkeli. Kuli tarkoittaa aasialaista työläistä :)

        En tiedä voiko tuota kohteliaisuutena pitää.

        kun baarissa kulin = kun baarissa kuljin


    • vinkki vinkki:)

      Jos nuo huulet meikkais normaalisti,et olisi noin nuken näkönen:)

    • itsekin nuken kaveri

      No ei se nyt huono asia välttämättä oo. Mulle ainaki tullee
      mieleen sievät, herkät, nukkemaisen täyelliset ja kauniit piirteet.
      Kyllä nuori tyttö voi näyttää sievältä ku nukke, tai iho on
      nukkemaisen siliä ja nätti. :)
      Tietenki jos meikkaat niin paljon
      että kasvonpiirteet/ ilmeet muuttuu liian jäykiksi, nii sitte vois yrittää
      käyttää vähemmän meikkiä jos nukeksi sanominen häirittee.

      • Kaunotar

        Älä ota niin tosissasi kaikkea mitä kuulet. Miehet tai sinun tapauksessa ( päättelisin että olet todella nuori ) varmaankin pojat sanoavat tytöille aika mukavia asioita. Melkein näkee kuinka hunaja valuu.....Osaatko yhtään arvata miksi ? HALOO !!!!!


    • jolkotijolkon

      Ei kait? Mua on kuttuttu pikkupojasta asti Liisaksi...

      Mitähän se tarkoittaa?

    • itsensänäköisiäolemm

      Mummoni kun oli nähnyt minut ensimmäisen kerran synnytyslaitoksella oli todennut, että kaumman näköinen :-(

      • itsensänäköisiäolemm

        ,että kumman näköinen


    • SINULLE UPEAN KAUNIS "HÄMMENNYKSISSÄ"
      sanon että olet NUKEN KAUNIS. Nukethan ovat kauniita kasvoiltaan. SINÄ täytät sen kriteerin 100%:sesti.
      Ole ylpeä siitä että SINUA kutsutaan nukeksi.
      Haluaisin hoitaa ja hyväillä SINUA kuin nukkea että et särkyisi.
      Suukkoterveisin
      Salmonman

    • KALLE KELLO

      No nauti nyt noista kehuista. Kyllä se nukkeus katoaa aikanaan, niin se vain menee.

    • menettelee..

      Jos sulla on sellainen pieni ja pullea karvaton posliini, niin moni mies antaa tuon anteeksi. Meneehän se takaapäin.

    • megasos

      VOI EI! Oon aina pitäny kehuna, kun mulle sanotaan et mulla on kauriin silmät! MUT VOI IIK!! :O Ei kai ne oikeesti kuvittele, et oon repiny joltain KAURIILTA silmät päästä ja työntäny omaan päähäni? :O

      • megasoossi

        Varmaan kannattais kommentoida joskus jotain järkevää. :/


      • Mä olen perinyt kuulema isoäitini hampaat. On kuulema samanlaisessa asennossa. Vai puhuukohan ne sen tekohampaista?


    • huvittavin

      ilmiö suomilehmillä, kun ollaan olevinaan niin geishaa.
      Tämä oli tarkoitettu japsi-faneille, jotka ovat mangan ja animen perässä.
      Oletteko koskaan nähneet satakiloista geishaa??
      Japanissa ei semmoiseen törmää, mutta täällä ei ole yhtään
      alle satakiloista.

      • ihan oikeasti

        Kuule sinä huvittava et ole koskaan edes ollut Japanissa.


      • todellakin
        ihan oikeasti kirjoitti:

        Kuule sinä huvittava et ole koskaan edes ollut Japanissa.

        En minäkään, mutta omîstan nettiyhteyden. Laita jotain linkkejä.


    • Epäkohteliasta.

      Sanoa toista nukkemaiseksi. Nukkemaiset kasvot ovat mitään sanomattoman elottomat, suorastaan ilmeettömän kylmät, eli vastenmieliset.

    • oikeasti

      on ärsyttävää ylipäätään kuunnella jatkuvasti kommentteja ULKONÄÖSTÄ! Eikö äijillä ole parempaa tekemistä????? Naiset laittautuu sen tähden, että miellyttäis sitä "oikeaa" miestä. Minä en ainakaan halua olla jokaisen miehen makuun, vaan toiveena OLI löytää oma aviomies ja (mahdollisesti perustaa oma perhe), joka pitää minusta sellaisena kuin olen, erityisesti LUONTEESTA! Kukaan ihminen ei ole virheetön! Kaikissa on jotain rumaa. Esim. minulla on isot rumat majavanhampaat ja selluliittiä reisissä paljon. Lihon tosi helposti, ei tartte syödä juuri mitään.

      • oikeastipa hyvinkin

        Sinä laittauduit siksi, että se oikea mies pitäisi sinun luonteestasi? Miten luonne koristellaan/laitetaan, että se tulisi parhaiten esille?

        Laittaudut etkä halua että laittautumiseesi kiinnitetaan huomiota vaan siihen millainen sinä oikeasti olet. Selvä. Mutta koska sinä laittaudut, se käytännössä tarkoittaa että se mitä sinä oikeasti olet, on laittautunut ihminen. Eli jos se oikea kävelee sinua vastaan hän näkee sinut laittautuneena, ei sellaisena kuin olet, jos tarkoitat sillä luomupuhdasta.

        Tuossa on muuten se ikuinen arvoitus että mistähän tietää kuka on se oikea? Ja tärkeämpänä, mistä se oikea mies tietää olevansa oikea, että voi sitten kommentoida ja kehua sinua? Ja lisäksi vielä se, että vaikka sinä et pidä ulkonäkösi kommentoinnista, niin tältäkin pallolta sattuu löytymään muutama satatuhatta/satamiljoonaa muuta naista jotka siitä pitävät.

        Itse olen mm. elämässäni kohdannut jonkun kerran naisia jotka suuttuvat siitä kun heitä kohtelee juuri kuten ketä tahansa muutakin, eikä siitä silmien räpsyttelystä olekaan yllättäen mitään ylimääräistä hyötyä. Ymmärrän toki että saattaa korveta jos aiemmin hyväksihavaitut keinot eivät toimikaan.

        Se on vain voi voi että aina ei voi osua kohdalle se juuri sinulle sopiva lähestymistapa. Sinä ehkä vedät siitä herneen nenääsi, mutta viereinen neitonen taas ei pahastu lainkaan. Kaikkia kun ei voi miellyttää ja aika vaikeaa on elämä ja ihmisiin tutustuminen, jos ventovieraille ei voi sanoa sanaakaan koska ei tiedä mistä he vetävät pultit ja mistäs sen tietää koska he ovat ventovieraita.

        Tuosta tulee juurikin mieleen sellaiset asiakkaat jotka mm. suuttuvat myyjälle jos tämä tervehtii heitä jotankin "väärin" (= ei sillä tavalla kuin he tahtovat itseään tervehdittävän). Jotkut eivät mm. pidä siitä että heitä teititellään, toiset taas odottavat sitä ja vastaavasti luokkaantuvat jos heitä ei palvelutilanteessa sinutellaan. Yritä sitä sitten elää moisten parissa.

        Minä suosittelen että kannattaa hankkia jonkin verran tolerassia että ei tarvitse pahastua vaikka jokaisesta "väärästä" lähestymisestä jonka elämässäsi kohtaat, etenkin jos teko on vilpitön eikä selvästi pahantahtoiseksi tarkoitettu.


    • master of uniwerse

      Minua kutsutaan HEMANNIN näköiseksi!

    • Kauhistusta

      just juu, kerran käveli yks nukeksi itsensä pakkeloinut minuakin vastaan, toivottavasti ei tule moista kammotusta enää vastaan. Tuo "nukke" oli siis täysin kasvoton, persoonaton eli mitäänsanomaton.
      Ei kerro ihmisestä muuta kuin ettei osaa käyttää meikkejä naiseuden korostamiseen kuten niillä on käsittääkseni tavoitteenakin

    • eikös

      tärkeintä ole sydän? Kaikki vanhenee ja rupsistuu ja menettää viehätysvoimaa. Sen tähden on äärimmäisen tärkeää valita elämänkumppani, joka myös ymmärtää luonnonlait ja hyväksyy molempien rupsistumisen. Jäljelle jää toisen luonne ja yhdessä viihtyminen. Toki voi seksielämää olla vielä vanhoilla päivillä. Kukas sitä kieltää.

    • Kullervo Pellinen

      Eivät kaikki nuket ole kaunita. Monet nukethan ovat aivan talidomidi-lapsen näköisiä. Niillä on lyhyet pulleat käsivarret ja nilkat. Jospa ne nukettelijat näkevät sinussa sellaisen nuken piirteitä;P.

      • Onk SE kivaa, häh?

        Ehkä näytät Chuky-nukelta?


    • Jallu Kitty

      En voi mitään, mutta tästä tulee mieleen eläs punkero, joka itseään nukkemaiseksi kehuu..semmoinen alkoholisti nukke.

      • olisko...

        Hah hah! Taitaa Tuksulla olla kriisi päällä vaihteeksi.


    • nukke myös

      kyllä se on kohteliaisuus, ei sitä muuten päin naamaa sanottais..

    • Nukke vai nainen

      Nuken piirteet ovat pehmeät ja pyöreähköt useinkin. Nukke ymmärretään usein suloiseksi kasvoiltaan, miksei vartaloltaankin. Suuret silmät, pieni nenä ja niin edelleen. Jotkut ihastuu nuken näköisiin ihmisiin mutta osa ei tykkää. Ota kohteliaisuutena mutta älä ajattele liikaa noita kehuja. Olen myös suloiseksi ja kauniiksi kehuttu. Tottakai se on kiva kuulla mutta en anna sen nousta päähän. Ei se ole edes mahdollista koska en ole luonteeltani ylpeä lainkaan.

    • ken

      ois se outoa jos nukkea sanotaan ihmiseksi.haloo.värjää ne hiukset.jos on vielä enemmän ongelmia?

    • "Jussi"

      Itsensä voi maalta minkä näköiseksi haluaa, nukeksi tai karhuksi... mut millainen olet luonnollisena ihmisenä, näytäppä se, niin ei tule niin "nukkemaisia" arvosteluja

    • Älä suotta murehdi moisesta asiasta. Ennen kuin egosi pullistuu liikaa, on muistutettava, että pian näytät ihan samalta kuin kaikki muutkin plösöt lähiöämmät. Siitä on nukkemaisuus kaukana. Prosessia joudutat istumalla baarissa ahkerasti ja imemällä kessua posket lommollaan.

    • kalassa3

      Hiemanko huomionkalasteluu? aika nolo.

    • pthui

      nyt vaan silikonit paidan alle ja hollyvoodiin tyrkylle.

    • sh851

      Voi tyttöparkaa, mikä ongelma sinullakin on, pitäisi nyt varmaan ihan terapiaan mennä kun yöunet menee :( voi toista :(:(:(

      Jonain päivänä, kun jotain isoa tapahtuu elämässä, huomaat että oli sitä silloinkin kyllä tyhmä!

    • Kuvan pöllijät

      Luuletteko nyt vittu oikeesti että joku laittaa tänne kaikkien möllötettäväks valokuviansa, vaikka kuinka sanottaisiin nukeksi?! Hei haloo!!! Häviää likalla hetkessä yksityisyys kun kuvat läjähtää tänne, kopioitavaksi nettiin menee muokattavaksi pornosivuilla tms. :D Kannattais miettii vähän.

    • hämmennyksissä
      • 7 + 1

        Pyöreä kasvonmuoto ja hyvin vahva meikkaustyyli, siitä se nukkemaisuus syntyy. Mitä jos kokeilisit meikata vähän luonnollisemmin?


      • tsuppp

        Näyttää tosiaan luonnottomalta, kun kasvoista ei näy kun nukkemainen pinta. Ihmisyyden (vastakohtana elottomalle nukelle) tekee kasvonpiirteet, uurteet, ihon huokonen pinta ja niin edespäin. Kaikki se 'epätäydellisyys' mitä ei ole nukessa. Ja tuo epätäydellisyys on sitä, mikä tekee ihmisistä omanlaisiansa ja erityisiä. Yksilöitä.

        En tiedä, miten meikkauspaikat toimivat, mutta ideana ehdotan että menisit ammattilaiselle ilman meikkiä - veisit tuollaisen kuvan mukanasi - ja kertoisit, että sinua kommentoidaan nukennäköiseksi ja toivoisit, että hän kokeilisi jotain mikä tuottaisi kauniin lopputuloksen mutta ilman 'nukkemaisuutta'. Eli varmaankin mahdollisimman vähällä meikillä.

        Varmaan meikin luomasta turva(naamio)sta on sitten jännittävää ja ahdistavaakin luopua, mutta eiköhän se ole pidemmän päälle vaivan arvoista. Vaikka veisi muutamia kuukausia tai vuosiakin, niin on sitten kevyempi elää loput vuosikymmenet.


      • crunch

        Ihanko tosissaan ihmettelet nukke-kommentteja? Mulla tulee sun kuvasta mieleen siskontyttöni Bratz-nukke, yhdennäköisyys on, noh öh, hämmentävä.

        http://www.bratz.com/

        Tulee vaan mieleen miten nää nykyajan "kauneusihanteet" saa ihmisen muokkaa ittensä niin epäluonnollisen näköseks et tällänen "tavis" ei voi ku ihmetellä :O


      • fsdvdsvds

        Nukkemaisia juttuja riittävästi jotta voi sanoa nukeksi; kulmat ja silmät meikattu kuten barbeilla konsanaan, nenä pieni, paksu voimakkaan värinen kihara tukka (todennäköisesti tuuhennukset tai pidennytkset väri), povekas, mutta nuo posket näyttää jotenkin hamsterin poskilta, varmaan ilman meikkiä aika friikin näköinen.


      • huh huh

        Uulalaa, mitkä kurvit! Olet varmasti miesten mieleen!


      • Mielipiteeni on tämä

        Kaunis ainakin olet.


      • 20+19
        7 + 1 kirjoitti:

        Pyöreä kasvonmuoto ja hyvin vahva meikkaustyyli, siitä se nukkemaisuus syntyy. Mitä jos kokeilisit meikata vähän luonnollisemmin?

        Olet mielestäni tosi kaunis.


    • Tässä selitys

      Oletko koskaan katsonut nuken pään sisään?

    • kaizoku ban

      Japseissa nukke-naiset ovat kuuminta hottia.

      • reena2

        "Nukkenaiseksi" kauhean ruma. Onko tämä nainen afro,?


    • 14 t

      liikaa meikkiä vähemmälläkin pärjää ei kovin kaunista mutta kehu se on

    • tärkeintä...

      Ei nukeksi kutsuminen ihan kohteliaisuus taida olla... Sillähän tarkoittaa ns. luonnottoman näköistä. Luultavasti meikeillä yms. saa tälläisen vaikutelman.

      Mutta eiköhän se ole tärkeintä että pitääkö itse näkemästään vai ei...

    • ....................

      Ensimmäinen ajatukseni oli, että miksi nuorella ihmisellä on noin paljon meikkiä? Veikkaan, että tyttö on kauniskasvoinen, mutta sotamaalauksen takia on vaikea sanoa. Lisäksi ilmeet eivät ole kovinkaan kauniit tai luonnolliset. On todella vaikea poseerata kauniisti. Tiedän sen itse kokemuksesta.

      Aloituksesta sen verran, että minuakin sanottiin joskus nuken näköiseksi. Siis kun olin nuori. Kun tulin aikuiseksi, sain kuulla näyttäväni elegantinta.

      Kuvittelin, että aloittaja oli nuken näköinen minun tavoin, mutta pakkoa sanoa, että tässä tapauksessa nukkemaisuus viittaa luonnottomuuteen eli ota kommentti negatiivisena. Sorry...

    • f;Uher

      narkkkaaaaaari trh fhhhhddfdf nat si hakaaqaaaaristui

    • kohteliaisuus se on

      tiedän erään todella kauniin tytön jota usein kehutaan nuken näköiseksi. hänellä on kauniit nappisilmät, posliininen iho, siro olemus, erittäin kauniit kasvonpiirteet ja paksu tukka.

      • paras 1

        Vai et posliini iho ? Myöskö sieltä ? Oletko päässyt kokeilee.


    • RäsyMollis

      Ottaisin kyllä kehuna :)

    • yh-mama

      olet nukkemaisen kaunis.pelkkää plussaa kommentit.

    • Oletko koskaan itse huomannut muistuttavasi nukkea?
      Eihän niiden Sinua nuken näköiseksi sanomisten tarvitse olla kehu eikä haukku.
      Ehkä se on vain realismia.

    • juu juu

      Se meidän pääministeri Katainen on kuulemma monen mielestä nuken näköinen. Sellainen kuin oli siinä 60-luvun Myrskylinnut-sarjassa.

      Presidentin puoliso Jenni Haukiokin on aika nukkemainen.

      • TaunoKano

        Vatsastapuhujan nuket ja muumiot ovat ihan oma juttunsa.


    • xd ggjhvbhnhbnbn

      Minuakin on kutsuttu nukeksi ja ilmeisesti se on kehuksi tarkoitettu. Itse en kyllä haluaisi näyttää nukelta koska minusta nuken näköinen henkilö on söpö lapsen tai pikkutytön näköinen ja haluaisin että näyttäisin enemmänkin kauniilta ja etenkin nuorelta aikuiselta naiselta, niin kuin pitäisikin olla (25 vuotias), en pikkutytöltä. Meitä on moneen lähtöön, joillekin se olisi maailman paras kehu kun muistuttaa nukkea.

    • Hyi yök ja muuta

      Baarista kanattaakin seuraa hakea mutat otetaas Mies-Nainen-Mies-sanakirja käyttöön,eli oot.... tarkoittaa aina samaa mutta Turuksi
      se kuuluu:Onk sul pilluu antaa?

      Ihan joka kommmentti minkä saat tarkoittaa samaa,
      mutta Turkulaista en vaan oo koskaan ymmärätnyt väärin.
      Puhuvat rehellisesti asioista niiden oikeilla nimillä, oksentaisin varmaan käsilaukkuuni jos joku koittaisi jotain noin surkeaa =(
      Arvostan aina rehellisyyttä, nyt kun on jo yli 30 niin voinko panna suo on mukavampaa kuultavaa ku hei oot nuken näkönen.

    • Nukke koska

      Liikaa puuteria, meikkivoidetta ja poskipunaa. Nuori tarttee vaan värillisen kosteusvoiteen ja nuoruuden luonnollinen kauneus tulee esiin. Ehkä liikaa ripsaria, tai tekoripset, jotka on liian pitkät ja paksut.

    • 18+11

      Tämäkin on selvästi keksitty aloitus. Huomaa siitä kun aloittaja ei vastaa mihinkään kommenttiin ja yleensä jos tekee tämän tyylisen aloituksen niin sitä jää lukemaan muiden viestejä ja vaistailee kysymyksiin, mutta tällaisiahan ne kaikki suomi24:n etusivulla olevat jutut on että aloittaja on käynyt keksimässä jutun ja häipyy sitten, ei kirjoita enää mitään keskusteluun, eli selvästi joku suomi24:n työntekijöistä, ei tämä nyt muuten olisi etusivulla.

    • Dollsseja lisää
    • Cheshire Hound

      Itse en varmaan ole ikinä verrannut ihmisen ulkonäköä nukkeen ja jos niin tekisin niin tuskin tarkoittaisin sitä kehuna. Minä kun miellän että se jos joku näyttää nukelta tarkoittaa nimenomaan sitä, että tämä on jotenkin häiritsevällä tavalla kylmän ja elottoman näköinen.
      Muutenkin pidän varsinkin sellaisia vanhanaikaisia posliininaamaisia nukkeja mollottavine silmineen aika karmivina, enkä olisi voinut kuvitellakkaan, että olisin joskus pikkulapsena nukkunut huoneessa jossa sellaisia nököttäisi hyllyllä tuijottamassa..
      Tietysti nukella voidaan periaatteessa tarkoittaa lähes mitä tahansa barbeista mollamaijoihin, mutta itselläni nukeista puhuttaessa tulee ensimmäisenä mieleen jotain Birthday Massacren Blue-musiikkivideon tyyppisiä kuvatuksia
      http://www.youtube.com/watch?v=kp1FRKc24Zk
      vanha kunnon Chucky
      http://www.youtube.com/watch?v=YePnazPh5A4
      tai Alice Madness Returnsin Dollhouse-kentän psykedeeliset viritelmät
      http://www.youtube.com/watch?v=D-I6XkE3A1U

      Tietysti tällä ei sinun kannaltasi ole hirveästi merkitystä, koska oletettavasti niillä ihmisillä jotka sinua vertaavat nukkeen, ei ole asiasta lainkaan samanlaista mielikuvaa kuin minulla..

    • thatslife1

      juu lyhyeksi jää tuonkin kanasen lento; nyt kun keskittyy tärkkäämään itseään mahdollisimman sexyksi nukeksi kyllä kimpussa häärijöitä riittää vaan sitten kun noilta ajoilta on vain hämärä muisto ja muodot lurpottaa aivan väärillä paikoilla maan vetovoiman ja vuosien vaikutuksesta eikä miehetkään enää katso kohden kuin oksettuneena voi harmitella että olisiko kannattanut löytää toisenlaista elämänsisältöä silloin nuorena.

    • Marionetti4

      Et todellakaan ole hämmennyksissä. Olet vain itseäsi täynnä ja haluat tuoda "erinomaisuutesi" julki. Jos et haluaisi näyttää "nukelta", pukeutuisit ja meikkaisit itsesi toisin.

      Ja että piti ihan tänne keskustelupalstalle tulla kertomaan "huolesi". Voi yksinkertaisuus! Olet joko ihan kakara tai muuten elät mielikuvitusmaailmassa. Että ärsyttää typeryydet!!!

      • Ustijuf1

        Ootko vähän uusi täällä netissä?


      • Ustijuf1

        ...nimittäin olet joko täysin vihreä tai muuten vain naiivi ja typerä.
        Annan ilmaisen vihjeen... kuvassa ei esiinny kirjoittaja.


    • Sweet caramel

      Tuo on vaan kohteliaisuus ja kaunis, jos sanotaan nuken näköiseksi. On mullekin oot nuken näköinen, oot kuin merenneito, prinsessa, lumikki ja ruusunnuppu :)

    • Anonyymi

      Minuakin monesti sanottu nuken näköiseksi. Ainakin silloin kun on ollut pitkä vaalea tukka. Mietin että toivottavasti eivät tarkoita jotain baby born nukkea.

    • Anonyymi

      Mäki haluun nukeks vaikka oonki jätkä !

    • Anonyymi

      Mee seisoon jonkin rättiliikkeen ikkunaan mainosnukeks ?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe