Tässä on karmea tositarina "Mikan" kokemuksista "harmittoman" kannabismyrkyn parissa:
http://www.studio55.fi/tositarina/artikkeli.shtml/1275472/petrin-teini-ikainen-poika-huumekoukussa-aivoihin-jai-trippi-paalle
Taitaa mennä jauhot suuhun pilvitokkurassa myrkkyään puolusteleville narkeille!
Narkomaaneille tietoa!
83
1836
Vastaukset
- Kumma aine
Pojalla oli koko ajan vauhti päällä, joten vaikuttaa siltä, että pulvereita olisi myös käytetty. Sitten tuli psykoosi ja sairaalareissu, mutta amfetamiini näkyy niin vähän aikaa testeissä, että poika ei jäänyt siitä ja sen käytöstä kiinni. Eikä sitä tietysti paljastanutkaan, että miksi oli vauhti päällä psykoosiin asti.
Välillä kannabis kuulemma vain makuuttaa sohvalla, välillä taas onkin niin vauhti päällä kuin olisi amfetamiinia otettu. Kumma aine, mutta varmaan se tarve kulloinkin vaikuttaa itse kertomukseen aina eri kerroilla.
Suomessa kannabis aiheuttaa noin 50 psykiatrista hoitojaksoa vuosittain, joka on todella vähän. Kannabishan ei aiheuta mitään psyykkisiä ongelmia ns. terveille, mutta voi laukaista piileviä tajunnantiloja esiin niillä yksilöillä, joilla on sellaiseen taipumusta vaikkapa geneettisen sukurasitteen tai epäsuotuisan kasvuympäristön aiheuttamien voimakkaiden alitajuisten stressitilojen vuoksi. Tämä on Suomessa erittäin yleistä, johtuen suuresta alkoholi- ja väkivaltaongelmasta perheyhteisöissä. Yleensä tällaisilla yksilöillä on jo lähtökohtaisesti huomattavasti suuremmat todennäköisyydet päätyä päihteiden ongelmakäyttäjiksi, josta heitä sitten rangaistaan vielä lisää sen päälle, mikä helvetti monella on ollut koko lapsuus ja nuoruus laillisen huumeen tuhotessa sen.
Vähän on siis psykooseja, vaikkapa jos sitä vertaa rakkaaseen alkoholiin, joka aiheuttaa psykooseja useita tuhansia vuosittain, kuten myös tappaa joka päivä kuusi ihmistä Suomessa.- tasaanpata
Siellä oli sairaalassakin näköjään hommat ihan sekaisin niiden testiensä kanssa, mutta kannattaa muistaa loppusanat tekstissä, eli jos on käytetty LSD:tä, Salviaa tai muitakin aineita, niin kannabis aiheutti kaikki ongelmat, sikäli jos niitä ilmenee.
Mikään ei ole niin turvallista kuin LSD:n käyttö sellaiselle yksilölle, jolla on sukurasitteena skitsofrenia ja juoppohullu, mielisairas isä. Niitä on paljon Suomessa, kymmeniä tuhansia. Kriks, kraks, hölkynkölkyn, akka saatana! Missä on Raamattuni? - warhol
50 psykiatrista hoitoa kannabiksesta!kerro se 100:lla!jos riittää.toki sun faktat siitä,että miten se toimii kullakin on totta,mutta jos vaik 5 kertaa kokeilet ja ei tuu hyvii fiboja niin lopeta.pahin päihde mielestäni on lsd.ja lsd:in käyttö vaatii hyvän ja turvallisen ypäristön!moni on erikoistunut ns.matkanohjaajan alaan älä mene niihin porukoihin?lopulta se kama vie sut ohjaajasta ei enää tietoakaan koska omat resorit päässä rupee luomaan omaa näyttelijän hommaa!
- diy tohtori
Veikkaankin että tuollaiset arvokonservatiivit "huolestuneet äidit" vaikuttavat suotuisasti ao. vaihtoehdon kehittymiseen.
"tai epäsuotuisan kasvuympäristön aiheuttamien voimakkaiden alitajuisten stressitilojen vuoksi."
- årius honeybell
Vasta puoli vuotta myöhemmin Mika myönsi kokeilleensa edelliskesänä salvia divinorumia. Se on aistiharhoja aiheuttava kasvi, joka luokitellaan Suomessa lääkkeeksi. Mikalle jäi kokeilusta niin sanottu trippi päälle. Aivot eivät palautuneet normaalitilaan.
Tosi pallarimaista syyttää kannabista jos muksu vetelee mitä käsiinsä saa ja sitten kimahtaa. Salvia ei ole kannabista, eikä myöskään LSD, jota on syöty runsaasti ja säännöllisesti.- kannabista vastaan
oon kuullu että toi salvia olis jalostettua kannabista,,, joka sitten aiheuttaa kovia aisi harhoja ihmisille... eli kyllä tässä voidaan kannabista syyttää...
- Kirjoittajaa vastaan
kannabista vastaan kirjoitti:
oon kuullu että toi salvia olis jalostettua kannabista,,, joka sitten aiheuttaa kovia aisi harhoja ihmisille... eli kyllä tässä voidaan kannabista syyttää...
Taitaa salvialla ja kannabiksella olla yhtäpaljon tekemistä kuin alkoholilla ja lsd:llä.
- näinhän se menee...
Kirjoittajaa vastaan kirjoitti:
Taitaa salvialla ja kannabiksella olla yhtäpaljon tekemistä kuin alkoholilla ja lsd:llä.
Niinpä,ei oo mitään tekemistä toistensa kanssa. Salvia on melko voimakas dissosiantti joka voimakkaimmillaan pesee jopa sen pahamaineisen LSD:n tosin lsd on psykedeeli eikä toimi samalla tavalla ku salvia divinorum. Ei ole kyllä kovinkaa viisasta lähtee vetämään nappulana ihan mitä käsiinsä saa,tässä sen näkee et nykynuoriso ei osaa ajatella järjellä,ihan oma vika eli turha alkaa aineita demonisoimaan jos ei osaa käyttää järkeä.
- Keppana höppänä HL
Tuollaisia psykoositarinoita saisi Suomessa alkoholin ongelmakäyttäjänuorista tuhansia joka vuosi, mutta kannabis kiinnostaa enemmän suurta yleisöä, joka maksaa "huumevalistuksen", joka lähinnä on ollut huumeiden näkyvintä mainontaa, lisännyt niiden käyttöä ja päihdeongelmia, ja täten bisneksenä ruokkinut itse itseään vero- ja lahjoitusvaroilla ja ihmishengillä, joita sen valheet ovat maksaneet.
- eihajuakaan
Heh. Kannabisnarkkari kirjoittaa itse provosoivan alustuksen (ei uskottavasti) ja sitten joku muu kannabisnarkkari jeesustelee sitä ellei se sama alustuksen tekijä.
sellaista se on se kannabisnarkkareiden maailma- s3ns1
Niin, tuo aloituspostin kielenkäyttö herätti itsessänikin heti ensimmäisenä reaktiona tunteen että kyseessä on provo.
Mutta... aina välillä kun on eksynyt lukemaan taviksien suosimia foorumeja, esim. iltalehden verkkoversion kommenttiosastoa jonkun kannabisaiheisen uutisen ohessa niin sitä havahtuu huomaamaan miten paljon ahdasmielisiä tähän maahan mahtuukaan.
Ellei sitten ole niin että siellä muutama kilahtanut uskovainen tuottaa 90% viesteistä. :)
- Huolestunut_Äiti
Jälleen kerran kannabiskoukussa riippuvat narkomaanit keksivät selityksiä ja valheita, kun totuus myrkkykasvista paljastuu!
Jutusta käy ihan selvästi ilmi, että syypää Mikan ongelmiin on kannabis. Palstan narkomaanien rakkaan kasvin tuhoavan vaikutuksen paljastaminen saa aikaan surkuhupaisia reaktioita. Kyseessä ei ole LSD, salvia, alkoholi tai amfetamiini, kyseessä on kannabis-myrkky!
Avatkaa silmänne ja vetäkää huumeenne vessasta alas!- Narsistien uhrit ry
Ensin Jouko narsistina riehuu kännissä runsaasti ja säännöllisesti, sitten lapsuudestaan asti psyykehäiriöinen poika syö LSD:tä kuin karkkia, vaikka suvussa on skitsofreniaa yleisemminkin, mutta kannabiksen vikaahan kaikki on. Ainakin jos mielenterveysongelmainen uskovainen kuvittelee vielä, että kannabis on paratiisin kielletty kasvikin. Olisi jättänyt juoppo riehumatta, niin olisi ollut paljon suuremmat todennäkoisyydet, että hänen poikansa ei olisi koskaan ajautunut päihdeongelmaiseksi.
Narsistit tuhoavat käytännössä aina jälkikasvunsa enemmän tai vähemmän, mutta syitä haetaan aina muualta kuin itse syyllisestä, joka nyrkkiä heiluttaa ja riehuu. Anteeksi-sana ei myöskään kuulu sanavalikoimaan. - Vierestä seurannut:
"Huolestuneen _Äidin" on hyvä tietää, että tätä palstaa terrorisoi jatkuvasti --kannabiksella aivonsa pilannut --ja seurauksena hullun paperit saanut kaveri, --joka kirjoittelee monilla eri nimimerkeillä (itse asiassa joka kerta eri nimimerkillä).
Hän on itse tunnustanut omistavansa hullun paperit ja on siitä ilmeisen ylpeä.
Hänet tunnistaa helposti esim. siitä, että hän puolustaa kannabista mm. sillä, että "sitä voi esim.lääkekäytössä käyttää vaikka joka päivä ja suurina annoksina" ja hänet tunnistaa myös siitä, että hän herjaa valheellisesti esim. "isää, joka kädet nyrkissä riehuu poikansa edessä kännissä".
Hänet tunnistaa myös siitä, että "se onkin LSD, joka on "tämän riehujan pojan tehdyt mielisairaalakuntoon, eikä kannabis". - dfghdsfgsdfsdfgsdfg
Vierestä seurannut: kirjoitti:
"Huolestuneen _Äidin" on hyvä tietää, että tätä palstaa terrorisoi jatkuvasti --kannabiksella aivonsa pilannut --ja seurauksena hullun paperit saanut kaveri, --joka kirjoittelee monilla eri nimimerkeillä (itse asiassa joka kerta eri nimimerkillä).
Hän on itse tunnustanut omistavansa hullun paperit ja on siitä ilmeisen ylpeä.
Hänet tunnistaa helposti esim. siitä, että hän puolustaa kannabista mm. sillä, että "sitä voi esim.lääkekäytössä käyttää vaikka joka päivä ja suurina annoksina" ja hänet tunnistaa myös siitä, että hän herjaa valheellisesti esim. "isää, joka kädet nyrkissä riehuu poikansa edessä kännissä".
Hänet tunnistaa myös siitä, että "se onkin LSD, joka on "tämän riehujan pojan tehdyt mielisairaalakuntoon, eikä kannabis".Lääkekäytössä kannabista käytetään päihdekäyttöön verrattuna monisatakertaisia annoksia, pääasiassa ilman mitään erityisiä ongelmia, vaikka kannabista käytetään useita grammoja päivässä. Se on fakta, jonka voi todeta ihan kuka tahansa.
Itsepä myös isän poika on kirjoittanut, että eipä ole isä muuta tehnyt kuin poikaa alistanut koko hänen elämänsä ajan ja riehunut nyrkit pystyssä, mutta kuten jokainen narsisti-isä tekee, niin syitä ongelmiin haetaan aina muualta kuin narsistista itsestään, vaikka hyvin tiedetään, että yhdenkään narsistin jälkikasvu ei koskaan ole täysin täyspäistä.
Jos et halunnut, että poikasi sekoaa, olisit riehunut kännissä vähän vähemmän. - dfghdfghdfghdfgh
Vierestä seurannut: kirjoitti:
"Huolestuneen _Äidin" on hyvä tietää, että tätä palstaa terrorisoi jatkuvasti --kannabiksella aivonsa pilannut --ja seurauksena hullun paperit saanut kaveri, --joka kirjoittelee monilla eri nimimerkeillä (itse asiassa joka kerta eri nimimerkillä).
Hän on itse tunnustanut omistavansa hullun paperit ja on siitä ilmeisen ylpeä.
Hänet tunnistaa helposti esim. siitä, että hän puolustaa kannabista mm. sillä, että "sitä voi esim.lääkekäytössä käyttää vaikka joka päivä ja suurina annoksina" ja hänet tunnistaa myös siitä, että hän herjaa valheellisesti esim. "isää, joka kädet nyrkissä riehuu poikansa edessä kännissä".
Hänet tunnistaa myös siitä, että "se onkin LSD, joka on "tämän riehujan pojan tehdyt mielisairaalakuntoon, eikä kannabis"."Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää."
- otahan yhteyttä
Vierestä seurannut: kirjoitti:
"Huolestuneen _Äidin" on hyvä tietää, että tätä palstaa terrorisoi jatkuvasti --kannabiksella aivonsa pilannut --ja seurauksena hullun paperit saanut kaveri, --joka kirjoittelee monilla eri nimimerkeillä (itse asiassa joka kerta eri nimimerkillä).
Hän on itse tunnustanut omistavansa hullun paperit ja on siitä ilmeisen ylpeä.
Hänet tunnistaa helposti esim. siitä, että hän puolustaa kannabista mm. sillä, että "sitä voi esim.lääkekäytössä käyttää vaikka joka päivä ja suurina annoksina" ja hänet tunnistaa myös siitä, että hän herjaa valheellisesti esim. "isää, joka kädet nyrkissä riehuu poikansa edessä kännissä".
Hänet tunnistaa myös siitä, että "se onkin LSD, joka on "tämän riehujan pojan tehdyt mielisairaalakuntoon, eikä kannabis". - Vieressäistuja
Vierestä seurannut: kirjoitti:
"Huolestuneen _Äidin" on hyvä tietää, että tätä palstaa terrorisoi jatkuvasti --kannabiksella aivonsa pilannut --ja seurauksena hullun paperit saanut kaveri, --joka kirjoittelee monilla eri nimimerkeillä (itse asiassa joka kerta eri nimimerkillä).
Hän on itse tunnustanut omistavansa hullun paperit ja on siitä ilmeisen ylpeä.
Hänet tunnistaa helposti esim. siitä, että hän puolustaa kannabista mm. sillä, että "sitä voi esim.lääkekäytössä käyttää vaikka joka päivä ja suurina annoksina" ja hänet tunnistaa myös siitä, että hän herjaa valheellisesti esim. "isää, joka kädet nyrkissä riehuu poikansa edessä kännissä".
Hänet tunnistaa myös siitä, että "se onkin LSD, joka on "tämän riehujan pojan tehdyt mielisairaalakuntoon, eikä kannabis".Muistatkos, "uskovainen" Jouko-terroristi, tämän vanhan tekstisi, joka aika selvästi kertoo, että helvetin outoa on sunkin touhusi:
"Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!
OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN PASKAA JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ
PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA SAATANA ASUU!
AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!
MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!
HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!" - Vierestä seurannut:
Vieressäistuja kirjoitti:
Muistatkos, "uskovainen" Jouko-terroristi, tämän vanhan tekstisi, joka aika selvästi kertoo, että helvetin outoa on sunkin touhusi:
"Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!
OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN PASKAA JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ
PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA SAATANA ASUU!
AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!
MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!
HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!"Niin, --jäi vielä mainitsematta,että sinut tunnistaa myös siitä, että harhoissasi kuvittelet sairaissa aivoissasi, .että kaikki --tai ainakin useimmat kannabiksen vastaiset ---jopa törkykirjoituksetkin, niinkuin lainaamasi tai ehkä itse kirjoittamasi teksti on ---uskovaisen Jouko-terroristin kirjoittama.
- asdfasdfasdfrtydstry
Vierestä seurannut: kirjoitti:
Niin, --jäi vielä mainitsematta,että sinut tunnistaa myös siitä, että harhoissasi kuvittelet sairaissa aivoissasi, .että kaikki --tai ainakin useimmat kannabiksen vastaiset ---jopa törkykirjoituksetkin, niinkuin lainaamasi tai ehkä itse kirjoittamasi teksti on ---uskovaisen Jouko-terroristin kirjoittama.
Kunhan nyt valistajat keskenänne selvitätte, kuka teistä se hulluin on joka sellaisia kirjoittelee. Kirjoittaja kun kuitenkin on seinähullu.
- Hyvä lääke
Vierestä seurannut: kirjoitti:
"Huolestuneen _Äidin" on hyvä tietää, että tätä palstaa terrorisoi jatkuvasti --kannabiksella aivonsa pilannut --ja seurauksena hullun paperit saanut kaveri, --joka kirjoittelee monilla eri nimimerkeillä (itse asiassa joka kerta eri nimimerkillä).
Hän on itse tunnustanut omistavansa hullun paperit ja on siitä ilmeisen ylpeä.
Hänet tunnistaa helposti esim. siitä, että hän puolustaa kannabista mm. sillä, että "sitä voi esim.lääkekäytössä käyttää vaikka joka päivä ja suurina annoksina" ja hänet tunnistaa myös siitä, että hän herjaa valheellisesti esim. "isää, joka kädet nyrkissä riehuu poikansa edessä kännissä".
Hänet tunnistaa myös siitä, että "se onkin LSD, joka on "tämän riehujan pojan tehdyt mielisairaalakuntoon, eikä kannabis".Lääkekäytössä kannabista käytetään tosiaan ihan joka päivä ja suurina annoksina. Samalla siinä touhussa huomataan selvästi, että kannabis on erittäin vähähaittainen päihde.
Suomessa myyty ja käytetty lääkekannabislajike on JackHerer, ja sitä voi kasvattaa myös kotona.
Kasvatusohjeet löydät netistä. - dsfgsdfgsdfgsfgsdfg
Vierestä seurannut: kirjoitti:
Niin, --jäi vielä mainitsematta,että sinut tunnistaa myös siitä, että harhoissasi kuvittelet sairaissa aivoissasi, .että kaikki --tai ainakin useimmat kannabiksen vastaiset ---jopa törkykirjoituksetkin, niinkuin lainaamasi tai ehkä itse kirjoittamasi teksti on ---uskovaisen Jouko-terroristin kirjoittama.
Jouko kirjoittaa osan ja Iltalehden tuttu nimimerkki "Martti Kauppila" osan. Martin jutut tunnistaa maneerisista kirjoitusvirheistä, joita veren alkoholipitoisuuden ilmeisen jokapäiväinen kasvu lisää selkeästi neliöön. Hän on lähinnä aikavaras ja myös rinkelironkeli-heppuli.
Sitten on se soittotaidoton Sairasboogie, joka kirjoittaa osan. Hän onkin ihan tosi hullu ja krooninen valehtelija, valehteli mm. huimilla soittojutuillaankin niin kauan, että olisi ehtinyt oikeastikin oppia soittamaan siinä ajassa, mutta ei oppinut, kun aika meni valehteluun siitä, kuinka hyvä soittaja hän on.
Natsisialta saattaa vielä tulla jotain homo-, kakka- ja pissajuttua.
Siinä suurin osa palstan "kaikista", jotka huolehtivat todennäköisesti yksinään yli 95 prosentista jostain "vastaisista" kirjoituksista. - Katamaraaniin
otahan yhteyttä kirjoitti:
Ikävä sivumaku tuolla. Sensuroivat keskusteluja. Narsisteja siis myös ylläpitoportaassa.
Save yourself. - sdfsdfgsdfgsd
Katamaraaniin kirjoitti:
Ikävä sivumaku tuolla. Sensuroivat keskusteluja. Narsisteja siis myös ylläpitoportaassa.
Save yourself.Missäs sinä siellä jotain keskusteluja näet?
Eivät varmaan asian suhteen vuosikymmeniä vierestä seuranneet narsismin erityisasiantuntijat tunnistaisikaan narsistia, jos sellaisia siellä olisi. - tiktolk
Vieressäistuja kirjoitti:
Muistatkos, "uskovainen" Jouko-terroristi, tämän vanhan tekstisi, joka aika selvästi kertoo, että helvetin outoa on sunkin touhusi:
"Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!
OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN PASKAA JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ
PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA SAATANA ASUU!
AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!
MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!
HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!"haloo.mihin luojaan?budhalaisuus,hindulaisuus,luterilaisuus jne.lopeta jos olet terve.
- kannabista_vastaan
nii salvia on erityisen voimakasta pilveä josta joutuu ``matkalle´´ . . .
- Asiaa tutkinut
asdfasdfasdfrtydstry kirjoitti:
Kunhan nyt valistajat keskenänne selvitätte, kuka teistä se hulluin on joka sellaisia kirjoittelee. Kirjoittaja kun kuitenkin on seinähullu.
Narsistit ovat tunne-elämältään noin 2-vuotiaan tasolla. Mielenvikaiset raivokohtaukset tulevat heti tuon aikuisen pikkulapsen mielestä pinnalle, yleensä tosin aina vain perhepiirissä, jos joku homma ei suju kuten hän haluaa.
- Ps 6:7
Vierestä seurannut: kirjoitti:
"Huolestuneen _Äidin" on hyvä tietää, että tätä palstaa terrorisoi jatkuvasti --kannabiksella aivonsa pilannut --ja seurauksena hullun paperit saanut kaveri, --joka kirjoittelee monilla eri nimimerkeillä (itse asiassa joka kerta eri nimimerkillä).
Hän on itse tunnustanut omistavansa hullun paperit ja on siitä ilmeisen ylpeä.
Hänet tunnistaa helposti esim. siitä, että hän puolustaa kannabista mm. sillä, että "sitä voi esim.lääkekäytössä käyttää vaikka joka päivä ja suurina annoksina" ja hänet tunnistaa myös siitä, että hän herjaa valheellisesti esim. "isää, joka kädet nyrkissä riehuu poikansa edessä kännissä".
Hänet tunnistaa myös siitä, että "se onkin LSD, joka on "tämän riehujan pojan tehdyt mielisairaalakuntoon, eikä kannabis"."Hän on itse tunnustanut omistavansa hullun paperit ja on siitä ilmeisen ylpeä."
Niin, sullahan taas ei ole mitään sellaista elämässäsi, josta voisit olla mitenkään ylpeä. Sulla ei ole edes sellaisia hullunpapereita, vaikka olet kuitenkin seinähullu jehovan kanssa juttelija. Ajatteletko, että se puuha on sellaista täysin normaalin ja tervejärkisen ihmisen touhua? - Narsin uris
Narsistien uhrit ry kirjoitti:
Ensin Jouko narsistina riehuu kännissä runsaasti ja säännöllisesti, sitten lapsuudestaan asti psyykehäiriöinen poika syö LSD:tä kuin karkkia, vaikka suvussa on skitsofreniaa yleisemminkin, mutta kannabiksen vikaahan kaikki on. Ainakin jos mielenterveysongelmainen uskovainen kuvittelee vielä, että kannabis on paratiisin kielletty kasvikin. Olisi jättänyt juoppo riehumatta, niin olisi ollut paljon suuremmat todennäkoisyydet, että hänen poikansa ei olisi koskaan ajautunut päihdeongelmaiseksi.
Narsistit tuhoavat käytännössä aina jälkikasvunsa enemmän tai vähemmän, mutta syitä haetaan aina muualta kuin itse syyllisestä, joka nyrkkiä heiluttaa ja riehuu. Anteeksi-sana ei myöskään kuulu sanavalikoimaan."Anteeksi-sana ei myöskään kuulu sanavalikoimaan"
Kiitos-sana on myös todella harvinainen, jos sen kuulee, se ei sydämestä tule kuitenkaan. - Kiistä ihmeessä
Vierestä seurannut: kirjoitti:
Niin, --jäi vielä mainitsematta,että sinut tunnistaa myös siitä, että harhoissasi kuvittelet sairaissa aivoissasi, .että kaikki --tai ainakin useimmat kannabiksen vastaiset ---jopa törkykirjoituksetkin, niinkuin lainaamasi tai ehkä itse kirjoittamasi teksti on ---uskovaisen Jouko-terroristin kirjoittama.
Voithan sinä jouko kiistää tuon mielenvikaisen lusifer-kirjoituksesi, ihan vaikka heti, tämän seurakunnan läsnäollessa. Ota Raamattu käteesi ja kiistä toki seinähulluutesi, mutta muista, että Taivaan Isä tietää totuuden kuitenkin.
- Keppana höppänä
asdfasdfasdfrtydstry kirjoitti:
Kunhan nyt valistajat keskenänne selvitätte, kuka teistä se hulluin on joka sellaisia kirjoittelee. Kirjoittaja kun kuitenkin on seinähullu.
Miksköhän suomessa ne näkyvimmät huumevalistajat on aina jotain lahkouskovaisia, hellareita, jehovia ja vastaavia?
- dr.
SIltä varalta että et olisikaan provo, suon sinulle sen verran aikaani että kerron pari faktaa.
a. Kannabis on terveellistä. Ei siis "lähes haitatonta" vaan _terveellistä_. Erityisesti jos siitä on tehty syötäviä tuotteita jolloin kannabinoidit pääsevät tehokkaammin elimistön käytettäviksi.
Se on mm. lähes kaikkiin syöpiin lähes ihmelääke. Eikä sillä ole sivuvaikutuksia niin kuin koululääketieteen suosimalla kemoterapialla. Kannabiksella on parannettu hyvinkin pitkällä olevia ns. terminaalivaiheen syöpätapauksia joille koululääketiede ei ole keksinyt enää mitään hoitokeinoa.
Tästä tehosta huolimatta kannabista lääkkeeksi myöntävät tahot eivät vieläkään suostu myöntämään lupaa sen käyttämiseksi syöpälääkkeenä heti alusta asti, vaan ne potilaat (politiikan ja ahdasmielisten vanhoillisten uhrit) joutuvat käymään sen virallisen hoitorumban ensin läpi ja vasta lopuksi kun mikään ei auta, annetaan lupa käyttää kannabista. Näin siis jopa suomea hieman myötämielisemmin asiaan suhtautuvissa maissa rapakon takana.
Ehkä kannabis on lääketieteen päättäjille ja poliitikoille niin vastenmielinen vaihtoehto siksi että sen käyttö on monille liian hauskaa?
Toimivan syöpähoidon pitäisi ilmeisesti olla kallista ja kivuliasta että se olisi hyväksyttyä...
b. Kannabiksen sisältämä CBD on antipsykootti. Sitä voidaan käyttää lääkkeenä nimenomaan psykooseissa, eli kun on otettu liikaa jotain muita tajuntaa laajentavia päihteitä tai saatu vaikka vahingossa myrkkyä (kuten kävi hiljattain hulluruohon päästessä elintarvikkeisiin).
Käytettäessä kannabista lääkkeenä psykooseja vastaan pitää tietää miten sitä käytetään.
Pitää syödä/polttaa CBD rikasta lajiketta tai käyttää vaporisaattoria niin että joku muu polttaa ensin THC:n (alhaisempi höyrystymislämpötila) ja sitten kun lämpötilaa on nostettu niin että CBD höyrystyy, annetaan polttovuoro psykoottiselle henkilölle. - dr.
Hyvä lääke kirjoitti:
Lääkekäytössä kannabista käytetään tosiaan ihan joka päivä ja suurina annoksina. Samalla siinä touhussa huomataan selvästi, että kannabis on erittäin vähähaittainen päihde.
Suomessa myyty ja käytetty lääkekannabislajike on JackHerer, ja sitä voi kasvattaa myös kotona.
Kasvatusohjeet löydät netistä.Eiks JH ole sativa? Aika uskomatonta että sitä käytettäisiin lääkkeenä... kyllä mun logiikalla kunnon "couchlock" indicat on parempia lääkekasveina.
Niissä on CBD:tä enemmän eivätkä aiheuta niin pahaa (viihdekäyttäjille usein hyvää) headrushia. :)
Lisäksi on sitten ne nimenomaan lääkekäyttöön jalostetut korkean CBD:n omaavat lajikkeet erikseenkin. - dr.
Ps 6:7 kirjoitti:
"Hän on itse tunnustanut omistavansa hullun paperit ja on siitä ilmeisen ylpeä."
Niin, sullahan taas ei ole mitään sellaista elämässäsi, josta voisit olla mitenkään ylpeä. Sulla ei ole edes sellaisia hullunpapereita, vaikka olet kuitenkin seinähullu jehovan kanssa juttelija. Ajatteletko, että se puuha on sellaista täysin normaalin ja tervejärkisen ihmisen touhua?Ylläpito voisi poistaa täältä kaikki hullujen uskovaisten ympärille jumittuneet väittelyt. Vai oliks tän threadin pointti sittenkin nimenomaan just sitä?
Ehkä tässä säikeessä asialliset viestit ovatkin sitä offtopick keskustelua. ;) - qewqweqweqw
kannabista_vastaan kirjoitti:
nii salvia on erityisen voimakasta pilveä josta joutuu ``matkalle´´ . . .
hehheh... :)
- dfsgsdfsdfg
Kiistä ihmeessä kirjoitti:
Voithan sinä jouko kiistää tuon mielenvikaisen lusifer-kirjoituksesi, ihan vaikka heti, tämän seurakunnan läsnäollessa. Ota Raamattu käteesi ja kiistä toki seinähulluutesi, mutta muista, että Taivaan Isä tietää totuuden kuitenkin.
Eihän se voi sitä kiistää, kun on tekstin kirjoittanut ja näyttänyt selvästi kaikille, että kuinka helvetin hullu sitä voi ihminen ollakin. Ei tuollaisen psykoottisen narsistin jakamalle ja itsekeksimälle huumevalistukselle voi antaa paskankaan vertaa arvoa, eikä siitä apuakaan ole myöskään kenellekään ollut, jos sitten ei valheiden voimin aikaansaatua ongelmien lisääntymistä katsota avuksi järjestölle itselleen. Kun valehtelemalla aikaansaadaan enemmän ongelmia, on enemmän "valistettavaa". Ihry ruokkii itse itseään.
- gfhjfghjfghj
dr. kirjoitti:
Ylläpito voisi poistaa täältä kaikki hullujen uskovaisten ympärille jumittuneet väittelyt. Vai oliks tän threadin pointti sittenkin nimenomaan just sitä?
Ehkä tässä säikeessä asialliset viestit ovatkin sitä offtopick keskustelua. ;)Ylläpito voisi poistaa täältä kaikki hullujen uskovaisten ympärille jumittuneet väittelyt
Olennaista on ymmärtää, että Irti Huumeista ry:n perusti hullu uskovainen, joka keksi myös ns. kannabisrasvateoriankin, joka myös on vain hullun uskovaisen omakutoinen mutu-juttu, vaikka siitä tehtiinkin Suomessa rasvauskonto. - Ledare
Narsistien uhrit ry kirjoitti:
Ensin Jouko narsistina riehuu kännissä runsaasti ja säännöllisesti, sitten lapsuudestaan asti psyykehäiriöinen poika syö LSD:tä kuin karkkia, vaikka suvussa on skitsofreniaa yleisemminkin, mutta kannabiksen vikaahan kaikki on. Ainakin jos mielenterveysongelmainen uskovainen kuvittelee vielä, että kannabis on paratiisin kielletty kasvikin. Olisi jättänyt juoppo riehumatta, niin olisi ollut paljon suuremmat todennäkoisyydet, että hänen poikansa ei olisi koskaan ajautunut päihdeongelmaiseksi.
Narsistit tuhoavat käytännössä aina jälkikasvunsa enemmän tai vähemmän, mutta syitä haetaan aina muualta kuin itse syyllisestä, joka nyrkkiä heiluttaa ja riehuu. Anteeksi-sana ei myöskään kuulu sanavalikoimaan.Raamattu, alkoholi ja perheväkivalta. Siinä se pyhä kolminaisuus, joka synnytti ongelmat, joista jälkikäteen syytetään sitten kannabista.
- Ledare
Vierestä seurannut: kirjoitti:
Niin, --jäi vielä mainitsematta,että sinut tunnistaa myös siitä, että harhoissasi kuvittelet sairaissa aivoissasi, .että kaikki --tai ainakin useimmat kannabiksen vastaiset ---jopa törkykirjoituksetkin, niinkuin lainaamasi tai ehkä itse kirjoittamasi teksti on ---uskovaisen Jouko-terroristin kirjoittama.
Etkö kehtaa ottaa vastuuta omasta tekstistäsikään, vaikka se onkin uskovaisen Jouko-terroristin kirjoittama?
- THC hitler THC
kun tuon tekstin luin, niin sain sen käsityksen että kannabiksesta ei ollut muuta haittaa kuin se että mika jäi kiinni
- Tuulipuvun kahisuttaja
Mikasta tuli valehteleva ja vainoharhainen narkki kannabisnarkkaroitumisensa myötä.
Kannabisnarkkareista se on tavoiteltava olotila, joten "haittoja" ei näinollen ole. - dr.
Tuulipuvun kahisuttaja kirjoitti:
Mikasta tuli valehteleva ja vainoharhainen narkki kannabisnarkkaroitumisensa myötä.
Kannabisnarkkareista se on tavoiteltava olotila, joten "haittoja" ei näinollen ole.Tää tais olla käänteispsykologiaa käyttävä puolustuspuheenvuoro. Ja koska oli ilmeisen läpinäkyvä sellainen (kukaan tavis ei käyttäisi itsestään nimimerkkiä tuulipuvun kahisuttaja) niin tämä iskee sitten lopulta kuitenkin omaan nilkkaan ja tuottaa hallaa asialle (laillistaminen yleisen hyväksynnän lisääntymisen myötä).
Joten olisi parempi kun me kannabiksen käyttäjät ei tekaistaisi noita über-hullujen tekemiä vastustuskommentteja ollenkaan, kyllä niitä ahdasmielisia hulluja riittää muutenkin...
- Tietäjä Murunen
Lopettakaa tämä pilven syyttely... Tunsin kyseisen henkilön. Poika käytti amfetamiinia LSD:tä sieniä ja pilveä. Ainut aine näistä joka näkyy pitkän ajan jälkeen on pilvi.
~Tietäjä - 15323263125115
KANNABIS ON VAARALLISINTA MYRKKYÄ!
- Johmar
Narsisti on torjuva,kun on kyse hänen virheistään. Hän ei pysty käsittelemään kritiikkiä. Ja jos joku sitä esittää hän saa raivokohtauksen.
Narsisti muuttuu vihaiseksi, jos hänen tarpeisiinsa ei pystytä vastaamaan, silloin hän saa raivokohtauksia tai alkaa uhkailemaan.
Hän omaa asenteen ”kaikki mitä sinä teet, osaan tehdä paremmin.” Perheelle ei tällöin jää paljon tilaa kehittää itseään.
Kukkoilee, kävelee ylitse muiden, jotta näyttäisi tärkeältä. Tärkeily ei rajoitu työpaikalle vaan hän mielellään kukkoilee kotonakin.
Käyttäytyy ylimakeasti, etenkin jos haluaa jotain itselleen. Lapsille makeilu voi liittyä manipuloimiseen. Narsisti isä haluaa olla ykkönen lasten elämässä.
Narsisti kalastelee kohteliaisuuksia. Odottaa sinun ihailevan häntä.
Ei ole tyytyväinen ennen kuin on suurin tai kaunein. Myös lasten tulee ihailla narsistia kritiikittä. Lasten tullessa murrosikään, narsisti saattaa kokea kovia, onhan murkkujen kommentit toisinaan vähemmän mairittelevia. Konflikteja tiedossa.
.
Ei kuuntele ketään eikä senkään takia voi seurata muiden ajatustenkulkua (tai ylipäätään kyetä keskustelemaan). Lapsen oikeudet ja näkökulmat asioihin ovat yhdentekevät.
Hänen omat asiat kiinnostavat enemmän kuin sinun asiat ja mahdolliset ilonaiheet tai huolet.
Narsisti on kykenemätön näkemään asioita muiden näkökulmasta.
Narsisti halua kontrolloida perheen kaikkien tekemisiä ja sanomisia.
Hän ohjaa ja johtaa perhettä – diktaattorin elkein.
Hän yrittää saada sinut tuntemaan itsesi typeräksi, avuttomaksi, varsinkin silloin, kun teet asioita ”omin päin”. On selvää, että kuvatun kaltaisella tyylillä lapsia ei ohjailla eikä kasvateta myönteisen palautteen kautta.
Hän ei kykene (tai halua) näkemään oman käyttäytymisen vaikutusta perheenjäseniin. Häntä ei hetkauta vaikka lapsi itkee lohduttomasti hänen ilkeilyjensä vuoksi.
Hänellä on pinnalliset tunteet ja kiinnostuksen kohteet.
Hän käyttää emotionaalista kiristystä ja manipulointia saadakseen, mitä haluaa.
MOT- fgthdfghdfghdfgdfgh
Narsistisen luonnehäiriön omaavia ihmisiä on noin prosentti väestöstä, eli sama määrä kuin skitsofreenikoitakin. Mutta narsistit aiheuttavat paljon enemmän ongelmia, tosin kiistävät tietysti kaiken, koska ovat narsisteja.
- analyzer
fgthdfghdfghdfgdfgh kirjoitti:
Narsistisen luonnehäiriön omaavia ihmisiä on noin prosentti väestöstä, eli sama määrä kuin skitsofreenikoitakin. Mutta narsistit aiheuttavat paljon enemmän ongelmia, tosin kiistävät tietysti kaiken, koska ovat narsisteja.
No, jos minäkin nyt sitten avaudun mielipiteineni ja kokemuksineni narsisteista vaikka keskustelun aiheena pitikin käsittääkseni olla jotain muuta...
Tunnen erään pahimman laatuisen narsistin ja hänellä on (päällisin puolin) elämässä kaikki hyvin. :)
Perhe näyttää hyvinvoivalta ja työpaikkakin löytyy... ja suosio vastakkaisen sukupuolen keskuudessa on jotain ihan käsittämätöntä.
Minua ei edes nähdä jos ollaan kahdestaan baarissa. Eli kun ottaa huomioon miten paljon netissä on narsisteista varoittavia kertomuksia ja puheenvuoroja niin missä on käytännön toteutukset ja reaalimaailma? Kukaan ei ilmeisesti ota opikseen omista tai toisten virheistä?
Taitava narsisti kykenee luomaan ympärilleen menestyksen ilmapiirin (oli se totta tai ei) joka tarttuu ja säteilee ympärilleen. Tämä menestyksen aura ja henkilön karisma tekee hänestä erittäin puoleensavetävän muiden silmissä sukupuolesta ja iästä riippumatta.
Tällaisen läpi näkevät ehkä vain ne lähimmät ja pitkäaikaiset ystävät, perhe ja sukulaiset.
Silti näillä tyypeillä on sekä vientiä että kavereita ja he näyttävät saavat kaiken elämässään muita helpommin. Hyvät tyypit muistetaan ja niille halutaan tehdä palveluksia.
Narsismiin perustunee elämäntapahuijareiden aina vain jatkuva menestyskin, varoittavien esimerkkien olemassaolosta huolimatta.
Vahva karisma ja positiivinen, luottamusta herättävä olemus ja manipulointitaito riittävät pitkälle ja tekevät uhreista ikäänkuin sokeita.
Rakkauden sanotaan olevan sokeaa mutta taitava narsisti osaa käyttää illuusiota hyväkseen, ts. sitä potentiaalista mahdollisuutta johonkin rakkautta muistuttavaan.
Uhri _haluaa_ luottaa tällaiseen henkilöön ja on sekä sokea että kuuro kaikille hälytyskelloille joiden pitäisi alkaa soimaan päässä kun narsisti punoo juoniaan ja keksii niitä tarinoitaan joilla saa uhrit tarttumaan koukkuun.
- finnnautti
ei mene jauhot suuhun.olen kokenut saman.ok.ei pilvi,alkoholi yms.ole ok.
- asdasdasdadas
Asd täällä vieläkin on tätä järjetöntä vääntöä... vierestäseurannut, ja kumppanit
- adadasdadasdasdasd
PS. Olen Kännissä!
- Mika the third
Ihme juttuja. Todellakin kaikella kunnioituksella, jos näitä viestejä täältä lukee, niin saa sen kuvan, että kannabis auttaa mielenterveyttä. Nämä vastustajien jutut ovat aivan sekopäisiä.
Ajatelkaa vastustajat, millaisen kuvan annatte ihmisille. Varmasti olette hyvällä asialla, mutta nuo jutut laittaa paatuneimmankin huumeistakieltäytyjän käyttämään, ihan vaan varmuuden vuoksi, ettei kävisi kuin näille anti-kannabis-messuajille. Sekopäistä, hurmoksellista ja erittäin epäjohdonmukaista juttua. Vailla alkeellisintakaan kielioppia tai kieliasua. - Stop demons!
Miksi kannabis demonisoidaan? eikös se ole ihan hyvä juttu relata päivästä toiseen ilman huolen häivää? Mitä tällä planeetalla sitten tehdään jos ei saa luonnostakaan nauttia? Liian monet elää harhassa että kannabiksen polttelu on paha asia, he eivät vain ymmärrä että kohtuus kaikessa ja sekin vielä että mokomalla rikkaruoholla on vielä ihan tutkitusti terveyttä edistäviäkin vaikutuksia. Kannabis myös parantaa vaistoja joka sitten voi laukaista skitsofrenian kun tässä nyky yhteiskunnassa meidän luonnolliset vaistot on sekaisin. Tottahan se on jos itseäsi syytät itseäsi joka päivä rikoksesta alitajuisesti niin kyllähän se tietty passivoi, miettikää jos alkoholi olisi laitonta niin mikä olisi touhu tänäpäivänä?
Kysypähän vain että mistä te keksitte noi teidän demonit? johan se nyt on ilmi selvää että viini ja alkoholi on enemmän paholaisesta kuin kannabis. Katsokaa vaikka mitä lukuja- Viinin ystävä:
Stop demons...mitäs tästä sanot?
Viini
Viineillä on monia positiivisia terveysvaikutuksia kohtuullisesti nautittuna.
Auttaa verenkiertoa vähentämällä verisuonien vastusta. Tämän se tekee laajentamalla suonia, estämällä veren paakkuuntumista, laskemalla hapen tarvetta, lisäämällä hyvää HDL kolesterolia ja laskemalla huonoa LDL kolesterolia
Se helpottaa hengitystä
Parantamalla kalsium aineenvaihduntaa se vahvistaa luustoa. Parempi verenkierto vahvistaa myös lihaksia
Vilkastaa hormonitoimintaa stimuloimalla kilpirauhasen, munuaisten ja sapen toimintaa. Se lisää myös sukurauhasten aktiviteettia. Vilkastunut hormonitoiminta kohottaa yleiskuntoa ja yleistä vastustuskykyä.
Vilkastaa aineenvaihduntaa laajentamalla kudoksia ja lisäämällä verenkiertoa
Toimii myrkkyjä, viruksia ja bakteereja ehkäisevästi ja siten välillisesti myös syöpäriskiä alentavasti ( ranskalaisilla muita alhaisempi syöpäsairastuvuus ) Bakteerien ja virusten tuhoamisvaikutus ei perustu pelkästään alkoholiin, sillä täsmälleen sama vaikutus on alkoholittomalla viinillä. Antibakteeriset antosyanidit ovat viinirypäleen kuoriosassa, mutta vapautuvat käymisprosessissa paremmin imeytyvään muotoon.
Vilkastuttaa aivotoimintaa vähentäen vanhentumisoireita aivojen verenkierron ja hapensaannin lisääntymisen myötä.
Vähentää stressiä ja sen aiheuttamia haitallisia sivuvaikutuksia kuten kolesterolin nousua jne.
Ranskalaisilla on puolet vähemmän sydän- ja verisuonitauteja kuin amerikkalaisilla. Amerikkalaisessa tutkimuksessa on todettu kahden viinilasillisen päivässä alentavan sydän- ja verisuonitauteja 30 – 40 %. Positiivisen vaikutuksen uskotaan johtuvan resveratrol nimisestä polyfenolista, jota on varsinkin Pinot Noir viinissä. Resveratrol näyttäisi vaikuttavan kuten asperinikin estämällä verisolujen paakkuuntumista. Resveratrolia on myös sitruunassa.
Uskotaan myös, että viinin voimakkaan antikarsinogeeniset tanniinit estäisivät myrkkyjen aiheuttamia solumutaatioita ja siten myös syövän syntymistä.
TÄSMÄRAVINTO - dfghfsdfsdfg
Viinin ystävä: kirjoitti:
Stop demons...mitäs tästä sanot?
Viini
Viineillä on monia positiivisia terveysvaikutuksia kohtuullisesti nautittuna.
Auttaa verenkiertoa vähentämällä verisuonien vastusta. Tämän se tekee laajentamalla suonia, estämällä veren paakkuuntumista, laskemalla hapen tarvetta, lisäämällä hyvää HDL kolesterolia ja laskemalla huonoa LDL kolesterolia
Se helpottaa hengitystä
Parantamalla kalsium aineenvaihduntaa se vahvistaa luustoa. Parempi verenkierto vahvistaa myös lihaksia
Vilkastaa hormonitoimintaa stimuloimalla kilpirauhasen, munuaisten ja sapen toimintaa. Se lisää myös sukurauhasten aktiviteettia. Vilkastunut hormonitoiminta kohottaa yleiskuntoa ja yleistä vastustuskykyä.
Vilkastaa aineenvaihduntaa laajentamalla kudoksia ja lisäämällä verenkiertoa
Toimii myrkkyjä, viruksia ja bakteereja ehkäisevästi ja siten välillisesti myös syöpäriskiä alentavasti ( ranskalaisilla muita alhaisempi syöpäsairastuvuus ) Bakteerien ja virusten tuhoamisvaikutus ei perustu pelkästään alkoholiin, sillä täsmälleen sama vaikutus on alkoholittomalla viinillä. Antibakteeriset antosyanidit ovat viinirypäleen kuoriosassa, mutta vapautuvat käymisprosessissa paremmin imeytyvään muotoon.
Vilkastuttaa aivotoimintaa vähentäen vanhentumisoireita aivojen verenkierron ja hapensaannin lisääntymisen myötä.
Vähentää stressiä ja sen aiheuttamia haitallisia sivuvaikutuksia kuten kolesterolin nousua jne.
Ranskalaisilla on puolet vähemmän sydän- ja verisuonitauteja kuin amerikkalaisilla. Amerikkalaisessa tutkimuksessa on todettu kahden viinilasillisen päivässä alentavan sydän- ja verisuonitauteja 30 – 40 %. Positiivisen vaikutuksen uskotaan johtuvan resveratrol nimisestä polyfenolista, jota on varsinkin Pinot Noir viinissä. Resveratrol näyttäisi vaikuttavan kuten asperinikin estämällä verisolujen paakkuuntumista. Resveratrolia on myös sitruunassa.
Uskotaan myös, että viinin voimakkaan antikarsinogeeniset tanniinit estäisivät myrkkyjen aiheuttamia solumutaatioita ja siten myös syövän syntymistä.
TÄSMÄRAVINTOMuista, että se kohtuu on lasi päivässä, muuten tulee enemmän haittoja kuin hyötyä. Ja koska suurimmalla osalla se ei jää siihen yhteen lasiin päivässä, niin haittoja tulee enemmän kuin hyötyjä.
Alkoholi kun kuitenkin on kova huume, jolla on perin vähän hyötykäyttöä sisäisesti nautitttuna. - Viinin ystävä:
dfghfsdfsdfg kirjoitti:
Muista, että se kohtuu on lasi päivässä, muuten tulee enemmän haittoja kuin hyötyä. Ja koska suurimmalla osalla se ei jää siihen yhteen lasiin päivässä, niin haittoja tulee enemmän kuin hyötyjä.
Alkoholi kun kuitenkin on kova huume, jolla on perin vähän hyötykäyttöä sisäisesti nautitttuna.Tämän tutkimuksen mukaan se on 2 lasia päivässä, (eikä yksi lasi, niinkuin sinä kirjoitit).
"Vilkastuttaa aivotoimintaa vähentäen vanhentumisoireita aivojen verenkierron ja hapensaannin lisääntymisen myötä."
Sen sijaan kannabis aiheuttaa tutkimuksien mukaan mielisairauksia.
Se on nähty mm. Miken kirjoituksista, Mikke, joka omistaa hullun paperit.
Mielisairauden Mikelle on aiheuttanut juuri kannabis.
Eli on aineilla eroa. - sdsdfsdfgsdfsdfg
Viinin ystävä: kirjoitti:
Tämän tutkimuksen mukaan se on 2 lasia päivässä, (eikä yksi lasi, niinkuin sinä kirjoitit).
"Vilkastuttaa aivotoimintaa vähentäen vanhentumisoireita aivojen verenkierron ja hapensaannin lisääntymisen myötä."
Sen sijaan kannabis aiheuttaa tutkimuksien mukaan mielisairauksia.
Se on nähty mm. Miken kirjoituksista, Mikke, joka omistaa hullun paperit.
Mielisairauden Mikelle on aiheuttanut juuri kannabis.
Eli on aineilla eroa.Saman vaikutuksen saat, kun syöt niitä rypäleitä, joista se viini tehdään. Ei siinä tarvita alkoholia ollenkaan.
Mikkestä sinun ei kannata huolehtia, mutta voit kyllä vakavastikin pohtia, miten ihmeessä hänestä tuli muutamassa vuodessa yksi motorisesti taitavimpia rumpaleita maailmassa. Vastaavaa kehityshistoriaa ei vielä koskaan ole nähty ihmiskunnan historiassa, mikä on samanlainen fakta kuin sekin, että kannabis on maailman vähähaittaisin päihde. Se ei ole viinisi, muistahan se. - hapan etikka
Viinin ystävä: kirjoitti:
Tämän tutkimuksen mukaan se on 2 lasia päivässä, (eikä yksi lasi, niinkuin sinä kirjoitit).
"Vilkastuttaa aivotoimintaa vähentäen vanhentumisoireita aivojen verenkierron ja hapensaannin lisääntymisen myötä."
Sen sijaan kannabis aiheuttaa tutkimuksien mukaan mielisairauksia.
Se on nähty mm. Miken kirjoituksista, Mikke, joka omistaa hullun paperit.
Mielisairauden Mikelle on aiheuttanut juuri kannabis.
Eli on aineilla eroa.Yksi lasi tai kaksi lasia? Onpa siinä todella merkittävä ero tosiaan, mutta olennaista on kuitenkin se, että viiniä tulee ottaa tutkimustesikin mukaan niin vähän, että humalatilaa ei tule, koska se on aina haitaksi ihmiselle ja tuhoaa aivoja.
Suurin osa viininkittaajista kuitenkin saa enemmän haittoja kuin hyötyä, se on täysin selvää. - mene lääkäriin
Viinin ystävä: kirjoitti:
Tämän tutkimuksen mukaan se on 2 lasia päivässä, (eikä yksi lasi, niinkuin sinä kirjoitit).
"Vilkastuttaa aivotoimintaa vähentäen vanhentumisoireita aivojen verenkierron ja hapensaannin lisääntymisen myötä."
Sen sijaan kannabis aiheuttaa tutkimuksien mukaan mielisairauksia.
Se on nähty mm. Miken kirjoituksista, Mikke, joka omistaa hullun paperit.
Mielisairauden Mikelle on aiheuttanut juuri kannabis.
Eli on aineilla eroa.Kannattaa myös muistaa, että Mikke ei kaikista mahdollisista papereistaankaan huolimatta ole koskaan kirjoittanut mitään niin sairasta, mitä tuo Jehovan kanssa juttelevan, henkisesti korkeimman olennon Lusifer-teksti edustaa. Senhän taas kirjoitti mielenvikainen huumevalistaja, joka keksi Suomeen omasta päästään krooniseen valehteluun pohjaavan kannabisrasvauskonnon, ja jolla mitään papereita ei kenties ole, mutta se papereiden puuttuminen ei tee hänestä tervettä kuitenkaan, kun tekstit ovat kuitenkin mielenvikaisen tuotoksia. Ja jos hän menisi psykiatrille kertomaan, että juttelee Jehovan kanssa enkelten välityksellä ja on henkisesti korkein olentokin maailmassa, ne paperit tulisi aika äkkiä. Lyödäänko vetoa?
- Tohtori Niemelä
Viinin ystävä: kirjoitti:
Tämän tutkimuksen mukaan se on 2 lasia päivässä, (eikä yksi lasi, niinkuin sinä kirjoitit).
"Vilkastuttaa aivotoimintaa vähentäen vanhentumisoireita aivojen verenkierron ja hapensaannin lisääntymisen myötä."
Sen sijaan kannabis aiheuttaa tutkimuksien mukaan mielisairauksia.
Se on nähty mm. Miken kirjoituksista, Mikke, joka omistaa hullun paperit.
Mielisairauden Mikelle on aiheuttanut juuri kannabis.
Eli on aineilla eroa." Mikke, joka omistaa hullun paperit."
Joo, mutta mikkesi onkin sellainen Jumalan hullu, jota sinä nyt vallan narriksi ihan luulet, kun itse pelle olet.
Kaikki päihteet aiheuttavat tutkimusten mukaan mielisairauksia osalle käyttäjistään. Alkoholi on päihteistä tuhoisin ihmisen aivoille, joten se aiheuttaa niitä mielisairauksia todella paljon. Kännissä ihminen voi esimerkiksi tappaa vaimonsa ja pilkkoa sitten kädet jätesäkkiin ennen sammumistaan, eikä aamulla muista mitään teurastuksistaan, koska aivot ovat sulaneet päästä siihen pisteeseen, että vaimokin pilkotaan paloiksi.
Kannabiksella riski mielenterveysongelmiin on erittäin pieni (esimerkiksi alkoholiin verrattuna) ja ongelmien syntyminen vaatii aina olemassaolevia, piileviä mielenterveysongelmia. Sinulle ei voi kannabista kuitenkaan suositella, koska mielenterveysongelmasi eivät ole enää edes piileviä, vaan aivan näkyviä. - Jorma Peter
mene lääkäriin kirjoitti:
Kannattaa myös muistaa, että Mikke ei kaikista mahdollisista papereistaankaan huolimatta ole koskaan kirjoittanut mitään niin sairasta, mitä tuo Jehovan kanssa juttelevan, henkisesti korkeimman olennon Lusifer-teksti edustaa. Senhän taas kirjoitti mielenvikainen huumevalistaja, joka keksi Suomeen omasta päästään krooniseen valehteluun pohjaavan kannabisrasvauskonnon, ja jolla mitään papereita ei kenties ole, mutta se papereiden puuttuminen ei tee hänestä tervettä kuitenkaan, kun tekstit ovat kuitenkin mielenvikaisen tuotoksia. Ja jos hän menisi psykiatrille kertomaan, että juttelee Jehovan kanssa enkelten välityksellä ja on henkisesti korkein olentokin maailmassa, ne paperit tulisi aika äkkiä. Lyödäänko vetoa?
Olen samaa mieltä.
- pedon merkki
Ei media tietenkään laita tonne uutista jossa lukee "kannabis pelasti elämäni" ja ku media tunkee vaa negatiivista uutista nii eihän tietämättömille ihmisille jää ku huono kuva koko aiheesta. Suomessa ei uskalleta puhua aiheesta yhtään ja vänkytetään vaan vastaan vaikka ihminen ei tiedä asiasta vittuukaa.
Mulle toi tarina on hyvinki tuttua,oon kokenu ihan samat asiat tosin ilman psykooseja ja masennusta,mikalla on geeneissä tavallista korkeempi alttius masennukselle ja mielenterveys häiriöille.
Nää "kannabisnarkkari" jutut on niin naurettavia,oikeesti mä säälin ihmistä joka noita latelee täällä. Viinahan se poistaaki kaikki ongelmat,se ollaan nähty kyllä moneen kertaan mihin seki tie vie. Työ>stressi>viina ja sit sitä ollaanki jo hakkaamassa kaikkia. Tota se mediaki työntää kaikenmaailman jersey shoret,BB:t sun muut lifestyle ohjelmat missä on vaa agressiivisia viinasieniä ja tätä nuoriso sitte ihailee? Ja nyt suomen hulluimmat bilettäjät jonka pitäis käynnistyä tv:llä nyt syksynä,suomi hienosti mukaan ihailemaan tätä paskaa? Siis mihin vittuun tää maailma on menossa?
Mä oon koko elämäni vierestä seurannu kuinka viina vie ihmisen pahimpaan maholliseen elämään,muutama on kuollu ku maksa ei enään kestä viinaa jotkut dokannu pikkuaivot niin solmuun et joutuu kävelemään kepeillä ja rollaattorilla ja motoriikka brakannu totaalisesti. Oikeesti herätkää jo ihmiset tähän maailmaan. - Viinamaa
Sä et ole huolestunut vaan epäonnistunut äiti.Oikealla kasvatuksella tuollaisia luusereita kuin sinä ja Mika ei synny.
Hakeudulaitoshoitoon. Vaikutat toivottomaltatapaukselta, mutta epäonnistuneen lobotomian jälkeen voisi sinuun kokeilla vielä sähköä ja LSD:tä. - Huolestunut_äiti
Surullisia nämä narkomaanien valheet. Kannabis on myrkky ja se on totuus, vaikka narkomaanit muuta väittävätkin.
http://paivirasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/27516-kannabis-aiheuttaa-mielenterveysongelmia
Siinä on totuutta, josta on vaiettu.- pedon merkki
Sokeasti tuomittu tämä rikkakasvi. Luultavasti hyödyllisin kasvi koko pallolla! Silti jotkut viisasteliat väittää vastaan.
- pedon merkki
Ai mitenniin "totuus josta on vaiettu" siis eikö tämä demonisoiti ole just se josta puhutaan? Totuus josta vaietaan on ihan päinvastainen,kannabis on hyötykasvi joka pitäis ottaa vaa riemulla vastaan eikä kuunnella noita vitu fossiileita! Kyllä ku fossiilit poistuu nii uusi sukupolvi korjaa tän vääryyden ihmisyyttä kohtaan. Kannabis on rauhan kasvi eikä mitään muuta.
- Seurailija;
pedon merkki kirjoitti:
Ai mitenniin "totuus josta on vaiettu" siis eikö tämä demonisoiti ole just se josta puhutaan? Totuus josta vaietaan on ihan päinvastainen,kannabis on hyötykasvi joka pitäis ottaa vaa riemulla vastaan eikä kuunnella noita vitu fossiileita! Kyllä ku fossiilit poistuu nii uusi sukupolvi korjaa tän vääryyden ihmisyyttä kohtaan. Kannabis on rauhan kasvi eikä mitään muuta.
Miten niin "rauhan kasvi"..... Osama Bin Laden;in puutarhasta löytyi kokonainen kannabisvlljelmä. ...Breivik oli kannabiksen käyttäjä. ..Aritzonan joukkomurhaaja oli kannabiksen käyttäjä, jne. jne. jne.
TODELLINEN RAUHANKASVI. - iposdfugsklöfj
Seurailija; kirjoitti:
Miten niin "rauhan kasvi"..... Osama Bin Laden;in puutarhasta löytyi kokonainen kannabisvlljelmä. ...Breivik oli kannabiksen käyttäjä. ..Aritzonan joukkomurhaaja oli kannabiksen käyttäjä, jne. jne. jne.
TODELLINEN RAUHANKASVI.Näytähän sitten lopultakin se Breivik-linkkisi, jossa tuo usein esittämäsi asia oikeasti todetaan oikeasti paikkansapitäväksi, koska mistään ulkomaan mediasta aiheestasi ei ainakaan löydy yhtään mitään.
Breivik kylläkin käytti steroideita, efedriiniä ja kofeiinia pillereinä ennen tekoaan, mutta ei kannabista. Hänhän oli vapaamuurari. - Kilitadoton
Seurailija; kirjoitti:
Miten niin "rauhan kasvi"..... Osama Bin Laden;in puutarhasta löytyi kokonainen kannabisvlljelmä. ...Breivik oli kannabiksen käyttäjä. ..Aritzonan joukkomurhaaja oli kannabiksen käyttäjä, jne. jne. jne.
TODELLINEN RAUHANKASVI.http://www.dailymail.co.uk/debate/article-2020583/Norway-killer-Anders-Behring-Breivik-One-drug-addled-mind.html
Osaisitkos sen verran enemmän lukea ja ymmärtää Iltalehden toimittajaa enemmän, että se ei olekaan se mainostamasi Breivik, joka on käyttänyt kannabista? - Kirjat sivistävät
Seurailija; kirjoitti:
Miten niin "rauhan kasvi"..... Osama Bin Laden;in puutarhasta löytyi kokonainen kannabisvlljelmä. ...Breivik oli kannabiksen käyttäjä. ..Aritzonan joukkomurhaaja oli kannabiksen käyttäjä, jne. jne. jne.
TODELLINEN RAUHANKASVI.Käyhän "Osama" hakemassa lainaan sellainen bestseller-kirja kuin "Roistovaltio", niin ymmärrät maailman asioita vähän paremmin. Sen ovat lukeneet sadat miljoonat ihmiset maailmassa, vaikka sinä et varmaan paljonkaan lueskele. Maailman jutuissa on kuitenkin mukana vähän muutakin kuin vain kannabista, jota sinä varmaan näet joka puolella. Tulee vähän jo sellainen "kannabispsykoottinen" oireilu väkisinkin mieleen. Pakko-oire, neuroosi tai psykoosi.
- gen. maximus
Kirjat sivistävät kirjoitti:
Käyhän "Osama" hakemassa lainaan sellainen bestseller-kirja kuin "Roistovaltio", niin ymmärrät maailman asioita vähän paremmin. Sen ovat lukeneet sadat miljoonat ihmiset maailmassa, vaikka sinä et varmaan paljonkaan lueskele. Maailman jutuissa on kuitenkin mukana vähän muutakin kuin vain kannabista, jota sinä varmaan näet joka puolella. Tulee vähän jo sellainen "kannabispsykoottinen" oireilu väkisinkin mieleen. Pakko-oire, neuroosi tai psykoosi.
Kannabis rappioon ajoi ja tappoi kolme ystävääni.
- Huolestuneelle_äidil
Vedä sinä huomiohuora kätees. Tiesitkö, että USA, YK jne on tehneet useita tutkimuksia kannabiksesta. Tiedätkö yhtään, miksi näistä tutkimuksista usein vaietaan? Yksinkertaisesti siksi, että tutkimukset paljastaa totuuden kannabiksen vaarattomuudesta. Sinäkin huomiohuorarunkku uskot edelleen omiin yleistyksiisi ja vanhanaikaiseen asennevammaiseen jeesusteluun. Missä on sun saarnat alkoholin väärinkäytöstä, alkoholin aiheuttamasta yhteiskunnallisista ongelmista, alkoholin aiheuttamista kuolemista jne? Miksi et niistä saarnaa??? Vltun typerä pelle.
- nohuhhhhuuuh
Seurailija; kirjoitti:
Miten niin "rauhan kasvi"..... Osama Bin Laden;in puutarhasta löytyi kokonainen kannabisvlljelmä. ...Breivik oli kannabiksen käyttäjä. ..Aritzonan joukkomurhaaja oli kannabiksen käyttäjä, jne. jne. jne.
TODELLINEN RAUHANKASVI.Voihan sotapäällikkökin viljellä rauhan kasvia. Tule pois sieltä äitis kellarista niin saatat oppia jotain uutta. Mouho.
- hehehehihi
Alkuperäiseen juttuun ei voi muuta todeta kuin että "kannabiksella ei ollut osuutta asiaan." Piste.
- THC hunajaa
Huolestunut_äiti on näemmä trollipaskakierroksella oksentamassa jeesusjuttujaan. Tuhotkaa tuo huomiohuora!
Ja ketäänhän ei kiinnosta kun kännipäissään raivonnut isäntä puukotti naapurin hengiltä, tappoi niiden koiran ja tappoi lopulta itsensä moottoritiellä. Mutta kun Mika sieltä jostain vetäsee vähän kasvia niin sitten on jeesustelijat, moraalisaarnaajat ja muut huomiohuorat kuten huolestunut_äiti heti palsoilla oksentamassa. Vlttu että mä vihaan tuollaisia vltun nyrkillätapettavia r.unkkareita. Tuollaiset asenteet pilaa yhteiskunnan niinkuin väkiviina! Mikään päihde ei ole vaaratonta, oli kyseessä sitten alkoholi, kofeiini, sokeri tai natriumglugamaatti = aromisuola.
Se on annostuksen suurus ja kehonkemia jotka määrittelevät päihteiden vaarallisuuden.
Määritelmä päihteelle ei ole aine, jolla on huumaava vaikutus vaan aine johon voi tulla (etenkin väärinkäytössä) riippuvaiseksi.
huolestunut_äiti sinä, kuten varmasti monet jeesustelijat nautit kahvikupposen aina kuin mahdollista, voit lopettaa huumeongelmaisten morkkaamisen, sillä sinä itsekkin nautit päihdettä nimeltä kofeiini kun juot kahvia- Fakta
se luuseri, joka ei selviä pelkällä kahvilla arkipäiväisestä elämästä voi samantien kävellä junan alle - täydellinen luuseri!
- antifaktailu
Fakta kirjoitti:
se luuseri, joka ei selviä pelkällä kahvilla arkipäiväisestä elämästä voi samantien kävellä junan alle - täydellinen luuseri!
Minä pärjään arkipäiväisestä elämästä ilman kahvia ja ei kukaan pärjää päivästä ilman lepoa, ruokaa ja vettä joten voit hyvin jättää tuollaisen "faktailun" pois
- pedon merkki
totta joka sana!
Niinpä,huolestuneet äidit ja muut petterit vois katsoo vähä nenäänsä pidemmälle ja ajatella järjellä asioita mutta ei ne ajattelekkaa omilla aivoilla. - jooseDDD
Kaikki tai tajuaa että tää "Huolestunut äiti" on vain kusopäinen trolli joka koittaa tehdä kaikkensa että muille tulisi paha mieli. Kannabis on päihteistä vaarattomin alkoholi sekä tupakka ovat paljon pahempia huumausainetta ja tämä on faktaa. Tälläset internet trollit antavat kannabikselle huonon maineen.
- Kannabisilove
Jos luit artikkelin niin vaaran aiheutti salvia.
Kannabis on aina ollut terveellistä ja tulee aina olemaan! Älkää syyttäkö kannabista kun muut huumeet laukaisee tripin! - Fyhujiji
http://www.ksml.fi/kotimaa/HS-Näin-suurlähettiläs-Viinanen-kohteli-naiskollegoita/825403
Tässä toinen kauhea tositarina. - Hkviininj
Eikös tuossa välissä puhuta kuitenkin Salvia Divinorumista joka on voimakas hallusinaatioita aiheuttava kasvi. Kyse ei ollut siis pelkästään kannabiksesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761767
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471308- 671207
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html228986- 46930
- 58849
- 69798
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244539754- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660