Kirjoitustyyli ratkaisee enemmän kuin naama

Cielllll

Hyvät miehet, jotka valitatte naisten vastaamattomuutta: Vika ei ole kuvassa.

Kun mies sanoo, että ulkonäön perusteella valinnat kuitenkin tehdään, hän ajattelee, että nainen olisi samanlainen kuin mies. Näin ei ole. Mies itse kiinnostuu ja ihastuu ensisijaisesti ulkonäön perusteella, joten hän luulee, että naiseen pätisi sama.

Naiset ovat (kärjistäen, mutta vain vähän) enemmän kielellisiä ja sosiaalisia kuin miehet. Tästä syystä livenäkin seuraa saavat ns. naistennaurattajat, joilla on supliikki hallussa. Toki ulkonäölläkin on merkitystä, mutta varsinkin ilman livekontaktia tutustuen kirjoituksen tavalla ja sisällöllä on suurempi sija.

En tiedä, tajuavatko monet miehet, miten voimakkaita mielikuvia herättää se, mitä ja miten kirjoittaa. Viestien perusteella vastaanottaja muodostaa kuvan siitä, onko kirjoittaja esim. huumorintajuinen, pohdiskeleva, itsevarma, yrittääkö liikaa tai onko pikemminkin passiivinen keskustelukumppani, mistä asioista hän on kiinnostunut, ja ennen kaikkea miten hän suhtautuu itseensä, toisiin ja maailmaan - onko hän pääasiassa positiivinen vai negatiivinen.

Kirjoittaen ei ole helppoa antaa oikeaa kuvaa itsestään, varsinkaan, kun pitäisi kuvailla itseään. Naiset oikeasti arvioivat miehiä nettitreffeillä pääasiassa profiilin ja viestien tekstin perusteella - ja useimmiten enemmän tekstin sävyn kuin sisällön perusteella. Tämä on usein ihan tiedostamatonta, ja myös oman tekstin arviointi tältä kannalta on vaikeaa. Siihen kannattaa panostaa.

Nainen tuntee viehätystä mieheen, jonka ajattelee olevan itsevarma, hauska ja rento, sopivasti huomioiva ja kiinnostunut, ja jonka kanssa hän kokee keskustelussa yhteyden tunnetta. Tämän kuvan antaminen on vaikeaa, jos se ei tule luonnostaan. Se on kuitenkin se oikotie, jonka nettideittailu voi tarjota ujommille miehille: kun hyvän kuvan antaa ensin muutaman viestin kautta, tavatessa on tutustumisella jo pohjaa, eikä ujous tms. niin paljon haittaa.

Kannattaa kuitenkin pyrkiä tapaamaan livenä nopeasti - sillä tavalla kiinnostus pääsee kasvamaan. Lisäksi deittailu nopeasti ilman sen suurempia odotuksia kehittää sosiaalisia taitoja ja helpottaa kumppanin etsintää jatkossa.

Ja vielä - vaikka olisit susiruma, niin jos suhtaudut asiaan häpeämättömän itsevarmasti ja huumorillakin, on paljon sellaisiakin naisia, jotka pitävät tällaista viehättävänä - Turhapurokin oli naistenmies, ja hahmolla on totuuspohjaa. Sinun naamasi on kuitenkin ainoa naama mikä sinulla on, joten asiaa on turha märehtiä.

247

8431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukematta paskaa

      En edes jaksanut lukea viestiäsi, koska otsikon perusteella: olet väärässä.

      Itse olen saanut välillä kehujakin mielenkiintoisesta kirjoitustyylistä ja ainakin saanut naisen nauramaan. Harmi vain ei ole maailman komeimmat kasvot, joten vastailu on loppunut kun on löytynyt joku paremmannäköinen. Paskapuhetta kaiken maailman sosiaalisuudet ynnä muut nönnönnööt, joilla spekuloidaan vain niiden oikeasti epäsosiaalisten ynnä muiden vätysten keskuudessa. Kyllä se lärvistä ja statuksesta on kiinni vilkaisevatko ne naiset. Jos ei vilkaise, täytyy itse ottaa.

      Enpä naisia sinänsä tästä syytä, mikäs siinä poimiessa kun tarjontaa on... Vaikka perseestähän se on.

      • Cielllllll

        Niin, no kyllähän sitä mielellään kehuu vähän miestä ennen pakkien antamista, ettei tule paha mieli. Naiset tekevät sitä aika paljon.

        Se, että joku ihminen joka on aikeissa dumpata keskustelun kanssasi KEHUU KIRJOITUSTYYLIÄSI, ei merkitse mitään. Ylipäänsä ei kannata ottaa tosissaan mitään kehuja keneltäkään, joka kuitenkin antaa pakit.

        Saatat olla hyväkin kirjoittaja, mutta pointti on, ettei kirjoituksesi tästä huolimatta luo mielikuvaa ihmisestä, johon tekisi mieli tutustua.

        On paljon rumia miehiä parisuhteessa. Ota vastuu seuraelämästäsi ja yksinkertaisesti ole parempi.


      • Laitetaas pistettä
        Cielllllll kirjoitti:

        Niin, no kyllähän sitä mielellään kehuu vähän miestä ennen pakkien antamista, ettei tule paha mieli. Naiset tekevät sitä aika paljon.

        Se, että joku ihminen joka on aikeissa dumpata keskustelun kanssasi KEHUU KIRJOITUSTYYLIÄSI, ei merkitse mitään. Ylipäänsä ei kannata ottaa tosissaan mitään kehuja keneltäkään, joka kuitenkin antaa pakit.

        Saatat olla hyväkin kirjoittaja, mutta pointti on, ettei kirjoituksesi tästä huolimatta luo mielikuvaa ihmisestä, johon tekisi mieli tutustua.

        On paljon rumia miehiä parisuhteessa. Ota vastuu seuraelämästäsi ja yksinkertaisesti ole parempi.

        "On paljon rumia miehiä parisuhteessa."

        Logiikkasi ontuu. Hekö ovat löytäneet onnensa netistä?
        Ilman muhkeaa lompakkoa tai jotain muuta muhkeaa ei tule onnistumaan.

        "Ota vastuu seuraelämästäsi"

        Eli kannattaa poistu

        " ja yksinkertaisesti ole parempi."

        :D mikä läppä. Kuvitteletko että naiset valitsevat niitä "parhaita" tai että mies "parempana" pääsee naisen kanssa tekemisiin?

        Naiset eivät valitse sitä joka on paras vaan se joka miellyttää eikä se liity sinun markkinoimaan kielenkäyttöön tai persoonaan mitenkään.

        Se on iso valhe jossa nainen tahtoo elää jotta hänelle tulisi tunne kuinka ihana ihminen on kunhan siihen loppuun lisätään että "en ole pinnallinen, mutta kyllähän toisen täytyy miellyttää ja viehättää sekä olla kemioita".

        mikä tarkoittaa ulkonäköä sekä lähes poikkeuksetta panettavaa miehen naamaa.

        Tietysti jos naisella ei ole niin paljon kysyntää tai tuntee olevansa "vähemmän kaunis" niin sitten aletaan panostaa "sisäiseen kauneuteen" kuten esimerkiksi pyöreät naiset tekevät jonka jälkeen sitten "rumempikin" tai välittömästi vähemmän puoleensavetävä mies naamaltaan kelpaisi.

        Ongelma on se että pyöreys kertoo naisen luonteen velttoudesta joten miksi ei-niin-komeanaamainen-hyvä-kroppainen mies tapailisi naista joka on pyöreä?

        En näe mitään syytä.

        Katsos kun minä otin vastuun seuraelämästäni ja olen se parempi noita treffien pinnallisia ja kaksiulotteista naamakuvaa tuijottavia lehmiä, kanoja ja possuja.

        Niin yksinketaista.


      • Kiitos nauruista!
        Cielllllll kirjoitti:

        Niin, no kyllähän sitä mielellään kehuu vähän miestä ennen pakkien antamista, ettei tule paha mieli. Naiset tekevät sitä aika paljon.

        Se, että joku ihminen joka on aikeissa dumpata keskustelun kanssasi KEHUU KIRJOITUSTYYLIÄSI, ei merkitse mitään. Ylipäänsä ei kannata ottaa tosissaan mitään kehuja keneltäkään, joka kuitenkin antaa pakit.

        Saatat olla hyväkin kirjoittaja, mutta pointti on, ettei kirjoituksesi tästä huolimatta luo mielikuvaa ihmisestä, johon tekisi mieli tutustua.

        On paljon rumia miehiä parisuhteessa. Ota vastuu seuraelämästäsi ja yksinkertaisesti ole parempi.

        AP:han heitti oikein vitsin ilmoille!Kuule,fakta on tasan se että jos et lähtökohtaisesti miellytä silmää niin haaveeksi jää edes muutaman viestin kuukausi tahti.Itse hallitsen kirjoittamisen taidon ja omaan ajatus maailmaa ihan oikeasti,mille haluan perustaa parisuhteeni.Tätä olen avanut enemmän ja vähemmän profiilissa.Samoin kuvissa olen aina hyvin pukeutunut,mutta rennosti,hymyilen ja annan posiitivisen kuvan itsestäni koska olen sellainen.Mutta,eiipä tuosta kauheasti ole ollut hyötyä;Aina saa kirjautua profiiliin missä ei ole käynyt läheskään joka kerta kukaan,puhumattakaan viesteistä.
        Tätltä pohjalta voin sanoa että kuva vaikuttaa enemmän mitä pitäisi.Naiset niinkuin miehetkin katsovat kuvaa,jolleii miellytä niin sitä edes noteerata sen ihmisen silmissä ja vaikka olisi alussa kiinnostava lause tai kuva edes vähän kiinnostava,ei se tarkoita automaattisesti sitä että edes laitetaan viestiä.
        Kauhean hyvin kuvaa mielestäni monien naisten käyttämä lause; "Vie jalat altani",tätä odotettaan,kirjaimellisesti ja jo profiili vaiheessa.


      • huhhuh...
        Laitetaas pistettä kirjoitti:

        "On paljon rumia miehiä parisuhteessa."

        Logiikkasi ontuu. Hekö ovat löytäneet onnensa netistä?
        Ilman muhkeaa lompakkoa tai jotain muuta muhkeaa ei tule onnistumaan.

        "Ota vastuu seuraelämästäsi"

        Eli kannattaa poistu

        " ja yksinkertaisesti ole parempi."

        :D mikä läppä. Kuvitteletko että naiset valitsevat niitä "parhaita" tai että mies "parempana" pääsee naisen kanssa tekemisiin?

        Naiset eivät valitse sitä joka on paras vaan se joka miellyttää eikä se liity sinun markkinoimaan kielenkäyttöön tai persoonaan mitenkään.

        Se on iso valhe jossa nainen tahtoo elää jotta hänelle tulisi tunne kuinka ihana ihminen on kunhan siihen loppuun lisätään että "en ole pinnallinen, mutta kyllähän toisen täytyy miellyttää ja viehättää sekä olla kemioita".

        mikä tarkoittaa ulkonäköä sekä lähes poikkeuksetta panettavaa miehen naamaa.

        Tietysti jos naisella ei ole niin paljon kysyntää tai tuntee olevansa "vähemmän kaunis" niin sitten aletaan panostaa "sisäiseen kauneuteen" kuten esimerkiksi pyöreät naiset tekevät jonka jälkeen sitten "rumempikin" tai välittömästi vähemmän puoleensavetävä mies naamaltaan kelpaisi.

        Ongelma on se että pyöreys kertoo naisen luonteen velttoudesta joten miksi ei-niin-komeanaamainen-hyvä-kroppainen mies tapailisi naista joka on pyöreä?

        En näe mitään syytä.

        Katsos kun minä otin vastuun seuraelämästäni ja olen se parempi noita treffien pinnallisia ja kaksiulotteista naamakuvaa tuijottavia lehmiä, kanoja ja possuja.

        Niin yksinketaista.

        "Ongelma on se että pyöreys kertoo naisen luonteen velttoudesta joten miksi ei-niin-komeanaamainen-hyvä-kroppainen mies tapailisi naista joka on pyöreä?"

        Anteeksi mitä? Millä oikeudelle sä sanot näin? Oletko tietoinen, että maailmassa on myös sairauksia, jotka aiheuttavat sen, että nainen (ja mieskin) voi olla hieman pyöreä. Yksi esimerkki on kilpirauhasen vajaatoiminta (joka on yleisempi kuin luulettekaan), jonka tunnistaminen on vaikeata ja se on hoidettavissa ainoastaan lääkkeillä. Siinä ei auta luonteenlujuudet eikä dieetit. Lisäksi erilaiset lääkitykset aiheuttavat painonnousua.

        Minusta on käsittämätöntä ja suorastaan jopa röyhkeää sanoa tuollaista.

        Ihmisistä on tullut käsittämättömän pinnallisia. Eikä se ole hyvä asia.


      • Shark Mac
        huhhuh... kirjoitti:

        "Ongelma on se että pyöreys kertoo naisen luonteen velttoudesta joten miksi ei-niin-komeanaamainen-hyvä-kroppainen mies tapailisi naista joka on pyöreä?"

        Anteeksi mitä? Millä oikeudelle sä sanot näin? Oletko tietoinen, että maailmassa on myös sairauksia, jotka aiheuttavat sen, että nainen (ja mieskin) voi olla hieman pyöreä. Yksi esimerkki on kilpirauhasen vajaatoiminta (joka on yleisempi kuin luulettekaan), jonka tunnistaminen on vaikeata ja se on hoidettavissa ainoastaan lääkkeillä. Siinä ei auta luonteenlujuudet eikä dieetit. Lisäksi erilaiset lääkitykset aiheuttavat painonnousua.

        Minusta on käsittämätöntä ja suorastaan jopa röyhkeää sanoa tuollaista.

        Ihmisistä on tullut käsittämättömän pinnallisia. Eikä se ole hyvä asia.

        Poikkeuksia, poikkeuksia..
        Mutta miksei kilpirauhasen vajaatoiminnasta kärsivä nainen sitten hae tietoisesti vaikka vähän pyöreämpää miestä, kenties kilpirauhasen vajaatoiminnasta kärsivää miestä?

        Vain nainen saa odottaa hyväkroppaisen miehen tapailevan häntä pulskana.


      • 0:57
        Kiitos nauruista! kirjoitti:

        AP:han heitti oikein vitsin ilmoille!Kuule,fakta on tasan se että jos et lähtökohtaisesti miellytä silmää niin haaveeksi jää edes muutaman viestin kuukausi tahti.Itse hallitsen kirjoittamisen taidon ja omaan ajatus maailmaa ihan oikeasti,mille haluan perustaa parisuhteeni.Tätä olen avanut enemmän ja vähemmän profiilissa.Samoin kuvissa olen aina hyvin pukeutunut,mutta rennosti,hymyilen ja annan posiitivisen kuvan itsestäni koska olen sellainen.Mutta,eiipä tuosta kauheasti ole ollut hyötyä;Aina saa kirjautua profiiliin missä ei ole käynyt läheskään joka kerta kukaan,puhumattakaan viesteistä.
        Tätltä pohjalta voin sanoa että kuva vaikuttaa enemmän mitä pitäisi.Naiset niinkuin miehetkin katsovat kuvaa,jolleii miellytä niin sitä edes noteerata sen ihmisen silmissä ja vaikka olisi alussa kiinnostava lause tai kuva edes vähän kiinnostava,ei se tarkoita automaattisesti sitä että edes laitetaan viestiä.
        Kauhean hyvin kuvaa mielestäni monien naisten käyttämä lause; "Vie jalat altani",tätä odotettaan,kirjaimellisesti ja jo profiili vaiheessa.

        "Itse hallitsen kirjoittamisen taidon"

        Sun uskottavuus meni tuon lauseen jälkeen.


      • jerkki t. erkki
        Kiitos nauruista! kirjoitti:

        AP:han heitti oikein vitsin ilmoille!Kuule,fakta on tasan se että jos et lähtökohtaisesti miellytä silmää niin haaveeksi jää edes muutaman viestin kuukausi tahti.Itse hallitsen kirjoittamisen taidon ja omaan ajatus maailmaa ihan oikeasti,mille haluan perustaa parisuhteeni.Tätä olen avanut enemmän ja vähemmän profiilissa.Samoin kuvissa olen aina hyvin pukeutunut,mutta rennosti,hymyilen ja annan posiitivisen kuvan itsestäni koska olen sellainen.Mutta,eiipä tuosta kauheasti ole ollut hyötyä;Aina saa kirjautua profiiliin missä ei ole käynyt läheskään joka kerta kukaan,puhumattakaan viesteistä.
        Tätltä pohjalta voin sanoa että kuva vaikuttaa enemmän mitä pitäisi.Naiset niinkuin miehetkin katsovat kuvaa,jolleii miellytä niin sitä edes noteerata sen ihmisen silmissä ja vaikka olisi alussa kiinnostava lause tai kuva edes vähän kiinnostava,ei se tarkoita automaattisesti sitä että edes laitetaan viestiä.
        Kauhean hyvin kuvaa mielestäni monien naisten käyttämä lause; "Vie jalat altani",tätä odotettaan,kirjaimellisesti ja jo profiili vaiheessa.

        Sellaiseksi henkilöksi joka "hallitsee kirjoittamisen taidon" tekstissäsi on hämmentävän paljon kirjoitusvirheitä. Olisiko itsekritiikin ja peiliin katsomisen paikka?


      • iem
        Laitetaas pistettä kirjoitti:

        "On paljon rumia miehiä parisuhteessa."

        Logiikkasi ontuu. Hekö ovat löytäneet onnensa netistä?
        Ilman muhkeaa lompakkoa tai jotain muuta muhkeaa ei tule onnistumaan.

        "Ota vastuu seuraelämästäsi"

        Eli kannattaa poistu

        " ja yksinkertaisesti ole parempi."

        :D mikä läppä. Kuvitteletko että naiset valitsevat niitä "parhaita" tai että mies "parempana" pääsee naisen kanssa tekemisiin?

        Naiset eivät valitse sitä joka on paras vaan se joka miellyttää eikä se liity sinun markkinoimaan kielenkäyttöön tai persoonaan mitenkään.

        Se on iso valhe jossa nainen tahtoo elää jotta hänelle tulisi tunne kuinka ihana ihminen on kunhan siihen loppuun lisätään että "en ole pinnallinen, mutta kyllähän toisen täytyy miellyttää ja viehättää sekä olla kemioita".

        mikä tarkoittaa ulkonäköä sekä lähes poikkeuksetta panettavaa miehen naamaa.

        Tietysti jos naisella ei ole niin paljon kysyntää tai tuntee olevansa "vähemmän kaunis" niin sitten aletaan panostaa "sisäiseen kauneuteen" kuten esimerkiksi pyöreät naiset tekevät jonka jälkeen sitten "rumempikin" tai välittömästi vähemmän puoleensavetävä mies naamaltaan kelpaisi.

        Ongelma on se että pyöreys kertoo naisen luonteen velttoudesta joten miksi ei-niin-komeanaamainen-hyvä-kroppainen mies tapailisi naista joka on pyöreä?

        En näe mitään syytä.

        Katsos kun minä otin vastuun seuraelämästäni ja olen se parempi noita treffien pinnallisia ja kaksiulotteista naamakuvaa tuijottavia lehmiä, kanoja ja possuja.

        Niin yksinketaista.

        Rahan perässä ne naiset juoksee. Ite oon hakenut rikasta rouvaa, mutta eipähän taho löytyä, tai kaikki vastaajat on toiselta puolelta Suomea, se ei paljo minun kirstua lihota. Pitää alkaa seuraavaksi valehtelemaan, kuinka sporttinen olen, niin jospase sitten tärppäis. Täytynee kitkutella tuon nykysen tyhjätaskun kanssa. Hyvää kevättä kohtalon veljet.


      • heljuska2
        huhhuh... kirjoitti:

        "Ongelma on se että pyöreys kertoo naisen luonteen velttoudesta joten miksi ei-niin-komeanaamainen-hyvä-kroppainen mies tapailisi naista joka on pyöreä?"

        Anteeksi mitä? Millä oikeudelle sä sanot näin? Oletko tietoinen, että maailmassa on myös sairauksia, jotka aiheuttavat sen, että nainen (ja mieskin) voi olla hieman pyöreä. Yksi esimerkki on kilpirauhasen vajaatoiminta (joka on yleisempi kuin luulettekaan), jonka tunnistaminen on vaikeata ja se on hoidettavissa ainoastaan lääkkeillä. Siinä ei auta luonteenlujuudet eikä dieetit. Lisäksi erilaiset lääkitykset aiheuttavat painonnousua.

        Minusta on käsittämätöntä ja suorastaan jopa röyhkeää sanoa tuollaista.

        Ihmisistä on tullut käsittämättömän pinnallisia. Eikä se ole hyvä asia.

        Minäkin olin hoikka, kun olin maatilan emäntä. Sitten, kun lopetin ne hommat, syön vähempi, käyn lenkillä, olen kumminkin lihonut, ehkä ikäkin vaikuttaa siihen. Mutta kirjoituksesi oli tosi hyvä, kaikki ei voi vaikuttaa lihomiseen.


      • cvzfghnf

        Osaat kirjoittaa, mutta vaikutat negatiiviselta ja katkeroituneelta ihmiseltä, ja sellainen luonne ei viehätä. Mielestäsi on "perseestä", että naisille on tarjontaa (mistä muuten tiedät kenelle on minkäkin verran tarjontaa?) ja "paskapuhetta" kaiken maailman sosiaalisuudet. Et taida olla kovin sosiaalinen tai positiivinen tapaus.

        Alkup. kirjoittaja on oikeassa. Minä löysin miehen netistä, ja nimenomaan kirjoitustyyli oli se millä hän minut hurmasi. Hänellä ei ollut profiilissa valokuvaa, ja hän on ihan tavallisen näköinen. Mutta se kirjoitustyyli, ja sieltä uhkuva itsevarmuus, elämänilo ja hyväntahtoisuus, vei jalat alta.

        Epäilen että naisettomuutesi johtuu luonteestasi ja yleisestä negatiivisuudestasi eikä ulkonäöstäsi.


      • ... :D ...

        "En edes jaksanut lukea viestiäsi, koska otsikon perusteella: olet väärässä."

        Haha :D "loistavaa" nopeaa tulkintaa... mitä sitä lukemaan, kun johan se sanotaan otsikossa, että metsään mennään.

        Uskomatonta. Kirjatkin voi lukea kauttaaltaan jo kirjastossa. Riittää kun vilkaisee kirjan nimen... ja jos todella haluaa syventyä tekstiin, niin takakansi viimeistään on se juttu.


      • Lukematta paskaa
        cvzfghnf kirjoitti:

        Osaat kirjoittaa, mutta vaikutat negatiiviselta ja katkeroituneelta ihmiseltä, ja sellainen luonne ei viehätä. Mielestäsi on "perseestä", että naisille on tarjontaa (mistä muuten tiedät kenelle on minkäkin verran tarjontaa?) ja "paskapuhetta" kaiken maailman sosiaalisuudet. Et taida olla kovin sosiaalinen tai positiivinen tapaus.

        Alkup. kirjoittaja on oikeassa. Minä löysin miehen netistä, ja nimenomaan kirjoitustyyli oli se millä hän minut hurmasi. Hänellä ei ollut profiilissa valokuvaa, ja hän on ihan tavallisen näköinen. Mutta se kirjoitustyyli, ja sieltä uhkuva itsevarmuus, elämänilo ja hyväntahtoisuus, vei jalat alta.

        Epäilen että naisettomuutesi johtuu luonteestasi ja yleisestä negatiivisuudestasi eikä ulkonäöstäsi.

        Olen hyvinkin sosiaalinen tapaus, ja livenä ja kahdenkeskisessä kanssakäymisessä erittäinkin positiivinen. Vastaavasti jos lähetän viestin, olen positiivinen, luonnollisesti. Oletin tämän olevan ihan itsestäänselvyys, mutta eipä kai sitten. Pitäisi varmaan lisätä profiiliin ne klassiset, joka miehen profiilista löytyvät sanat.

        Sinulle sisälukutaito-oppituntina: en tarkoita, että olisi pyllystä, että naisille on tarjontaa - vaan sitä, että karsiutuu itse pois naaman perusteella ennen kuin on edes sanaakaan vaihdettu. Vastaavasti en suinkaan tarkoittanut, että sosiaalisuus olisi jotenkin yliarvostettua. Mutta nettitreffeillä, ennen kuin on edes viestejä vaihdettu, se ei kuvasta näy, joten kyseessä on huono argumentti.

        Epäile mitä epäilet, tiedän kyllä satojen lähetettyjen viestien, ehkä sadan vastaanotetun viestin, ja kavereiden kokemusten kautta minkälainen meininki nettitreffeillä on. Yksi poikkeus (sinä) joukossa ei muuta suuria tilastoja. Onnittelut löydöstäsi, joskaan en pidä sitä kyllä naiselle temppuna enkä minään, jos ei täysin luuseri ole.


      • Läskipossu röh
        huhhuh... kirjoitti:

        "Ongelma on se että pyöreys kertoo naisen luonteen velttoudesta joten miksi ei-niin-komeanaamainen-hyvä-kroppainen mies tapailisi naista joka on pyöreä?"

        Anteeksi mitä? Millä oikeudelle sä sanot näin? Oletko tietoinen, että maailmassa on myös sairauksia, jotka aiheuttavat sen, että nainen (ja mieskin) voi olla hieman pyöreä. Yksi esimerkki on kilpirauhasen vajaatoiminta (joka on yleisempi kuin luulettekaan), jonka tunnistaminen on vaikeata ja se on hoidettavissa ainoastaan lääkkeillä. Siinä ei auta luonteenlujuudet eikä dieetit. Lisäksi erilaiset lääkitykset aiheuttavat painonnousua.

        Minusta on käsittämätöntä ja suorastaan jopa röyhkeää sanoa tuollaista.

        Ihmisistä on tullut käsittämättömän pinnallisia. Eikä se ole hyvä asia.

        Jaa että kilpisrauhaset!! Suurin osa läskeistä on ihan syömisestä kiinni. Olisi aikamoinen tuuri jos se omalle kohdalle osuva läski ei olisi itse vastuussa painostaan.


      • tekopyhää? -no kyllä
        Kiitos nauruista! kirjoitti:

        AP:han heitti oikein vitsin ilmoille!Kuule,fakta on tasan se että jos et lähtökohtaisesti miellytä silmää niin haaveeksi jää edes muutaman viestin kuukausi tahti.Itse hallitsen kirjoittamisen taidon ja omaan ajatus maailmaa ihan oikeasti,mille haluan perustaa parisuhteeni.Tätä olen avanut enemmän ja vähemmän profiilissa.Samoin kuvissa olen aina hyvin pukeutunut,mutta rennosti,hymyilen ja annan posiitivisen kuvan itsestäni koska olen sellainen.Mutta,eiipä tuosta kauheasti ole ollut hyötyä;Aina saa kirjautua profiiliin missä ei ole käynyt läheskään joka kerta kukaan,puhumattakaan viesteistä.
        Tätltä pohjalta voin sanoa että kuva vaikuttaa enemmän mitä pitäisi.Naiset niinkuin miehetkin katsovat kuvaa,jolleii miellytä niin sitä edes noteerata sen ihmisen silmissä ja vaikka olisi alussa kiinnostava lause tai kuva edes vähän kiinnostava,ei se tarkoita automaattisesti sitä että edes laitetaan viestiä.
        Kauhean hyvin kuvaa mielestäni monien naisten käyttämä lause; "Vie jalat altani",tätä odotettaan,kirjaimellisesti ja jo profiili vaiheessa.

        Anteeksi, mutta miksi kukaan olisi treffi-sivustolla ja etsisi itselleen "epämiellyttävän" ulkonäön omaavaa kaveri itselleen? Siksi siellä ollaan: haetaan seuraa.

        Sehän on selvä: ulkonäöllä on vaikutusta! Niin miehillä kuin naisilla.

        Lopettakaa se jeesustelu... hyvänen aika -.-'


      • Läskipossu röh kirjoitti:

        Jaa että kilpisrauhaset!! Suurin osa läskeistä on ihan syömisestä kiinni. Olisi aikamoinen tuuri jos se omalle kohdalle osuva läski ei olisi itse vastuussa painostaan.

        No, mä voin antaa tolle kilpirauhasen vajaatoiminnalle kasvot. Olkaapa hyvät.


      • jippikaijei1
        Kiitos nauruista! kirjoitti:

        AP:han heitti oikein vitsin ilmoille!Kuule,fakta on tasan se että jos et lähtökohtaisesti miellytä silmää niin haaveeksi jää edes muutaman viestin kuukausi tahti.Itse hallitsen kirjoittamisen taidon ja omaan ajatus maailmaa ihan oikeasti,mille haluan perustaa parisuhteeni.Tätä olen avanut enemmän ja vähemmän profiilissa.Samoin kuvissa olen aina hyvin pukeutunut,mutta rennosti,hymyilen ja annan posiitivisen kuvan itsestäni koska olen sellainen.Mutta,eiipä tuosta kauheasti ole ollut hyötyä;Aina saa kirjautua profiiliin missä ei ole käynyt läheskään joka kerta kukaan,puhumattakaan viesteistä.
        Tätltä pohjalta voin sanoa että kuva vaikuttaa enemmän mitä pitäisi.Naiset niinkuin miehetkin katsovat kuvaa,jolleii miellytä niin sitä edes noteerata sen ihmisen silmissä ja vaikka olisi alussa kiinnostava lause tai kuva edes vähän kiinnostava,ei se tarkoita automaattisesti sitä että edes laitetaan viestiä.
        Kauhean hyvin kuvaa mielestäni monien naisten käyttämä lause; "Vie jalat altani",tätä odotettaan,kirjaimellisesti ja jo profiili vaiheessa.

        Mulle ainakin merkitsee kuva ihan yhtä paljon, kuin se tekstikin. En viitti jeesustella. Kaikkein suurin turn off, on sellainen vähän naisvihamielinen ressukka, joka alottaa "et kuitenkaan vastaa", oikeassa olet. En vastaa.
        Netin deittailu palstoilla tilannetta vääristää se, että lähes poikkeuksetta jokaisella on enemmän miehiä kuin naisia.....

        Olen siis itse nainen.


      • Läskipossu röh
        ava1981 kirjoitti:

        No, mä voin antaa tolle kilpirauhasen vajaatoiminnalle kasvot. Olkaapa hyvät.

        Kuten sanoin, aikamoinen tuuri että omalle kohdalle osuisi. Se että sinulla on se ei tarkoita että suurimmalla osalla läskeistä olisi. Kuten kirjoitukseni pointti oli.


      • niin yksinkertaista
        Laitetaas pistettä kirjoitti:

        "On paljon rumia miehiä parisuhteessa."

        Logiikkasi ontuu. Hekö ovat löytäneet onnensa netistä?
        Ilman muhkeaa lompakkoa tai jotain muuta muhkeaa ei tule onnistumaan.

        "Ota vastuu seuraelämästäsi"

        Eli kannattaa poistu

        " ja yksinkertaisesti ole parempi."

        :D mikä läppä. Kuvitteletko että naiset valitsevat niitä "parhaita" tai että mies "parempana" pääsee naisen kanssa tekemisiin?

        Naiset eivät valitse sitä joka on paras vaan se joka miellyttää eikä se liity sinun markkinoimaan kielenkäyttöön tai persoonaan mitenkään.

        Se on iso valhe jossa nainen tahtoo elää jotta hänelle tulisi tunne kuinka ihana ihminen on kunhan siihen loppuun lisätään että "en ole pinnallinen, mutta kyllähän toisen täytyy miellyttää ja viehättää sekä olla kemioita".

        mikä tarkoittaa ulkonäköä sekä lähes poikkeuksetta panettavaa miehen naamaa.

        Tietysti jos naisella ei ole niin paljon kysyntää tai tuntee olevansa "vähemmän kaunis" niin sitten aletaan panostaa "sisäiseen kauneuteen" kuten esimerkiksi pyöreät naiset tekevät jonka jälkeen sitten "rumempikin" tai välittömästi vähemmän puoleensavetävä mies naamaltaan kelpaisi.

        Ongelma on se että pyöreys kertoo naisen luonteen velttoudesta joten miksi ei-niin-komeanaamainen-hyvä-kroppainen mies tapailisi naista joka on pyöreä?

        En näe mitään syytä.

        Katsos kun minä otin vastuun seuraelämästäni ja olen se parempi noita treffien pinnallisia ja kaksiulotteista naamakuvaa tuijottavia lehmiä, kanoja ja possuja.

        Niin yksinketaista.

        Mikä ihmeen luonteen velttous? Kaikilla meillä on paheemme, mulla se on tuo sokeri, joka saa herkästi linjat häviämään. Sokerista eroon pääseminen on yhtä vaikeaa kuin esim. tupakasta eroon pääseminen. Itse asiassa se on joissakin tutkimuksissa todettu jopa vaikeammaksi kuin tupakoinnin lopettaminen. Silti tupakoitsijoita ei pidetä heikkoluontoisina samalla tavalla kuin ylipainoisia. Minulla on työkaveri joka on todellinen laiska paska. Hän laiskottelee töissä ja kotona, ei harrasta mitään liikuntaa ikinä. Hän on kuitenkin hoikka, joten lähtökohtaisesti joku ulkopuolinen pitäisi häntä reippaampana kuin minua, jolla painoa on edemmän. Tämä on siis hullua, minä teen työni aina säntillisesti ja liikun päivittäin, mutta silti minä olen se, josta saa laiskan kuvan.

        Älkää takertuko tähän katkeruuteeni, minä olen kyllä onnellisesti naimissa enkä edes ylipainoinen, mutta vähän pyöreä. Töissäkin arvostetaan. Pointti oli se, että kaikilla meillä on heikoutemme, yhdellä viina, toisella tupakka, kolmannella ruoka, neljännellä uhkapelit. Harva pystyy vastustamaa kaikkea, mutta jos pystyy vastustamaan edes jotain, niin tahdonvoimastahan sekin kertoo.


      • AlfMelmac
        huhhuh... kirjoitti:

        "Ongelma on se että pyöreys kertoo naisen luonteen velttoudesta joten miksi ei-niin-komeanaamainen-hyvä-kroppainen mies tapailisi naista joka on pyöreä?"

        Anteeksi mitä? Millä oikeudelle sä sanot näin? Oletko tietoinen, että maailmassa on myös sairauksia, jotka aiheuttavat sen, että nainen (ja mieskin) voi olla hieman pyöreä. Yksi esimerkki on kilpirauhasen vajaatoiminta (joka on yleisempi kuin luulettekaan), jonka tunnistaminen on vaikeata ja se on hoidettavissa ainoastaan lääkkeillä. Siinä ei auta luonteenlujuudet eikä dieetit. Lisäksi erilaiset lääkitykset aiheuttavat painonnousua.

        Minusta on käsittämätöntä ja suorastaan jopa röyhkeää sanoa tuollaista.

        Ihmisistä on tullut käsittämättömän pinnallisia. Eikä se ole hyvä asia.

        Kerro prosenttiosuus eli kuinka moni lihavasta naisesta kärsii kilpirauhasista 98/100 vai. Kanamaiset naiset ovat joka puolella maailmaa chicken etc.


      • Jepjepe
        Kiitos nauruista! kirjoitti:

        AP:han heitti oikein vitsin ilmoille!Kuule,fakta on tasan se että jos et lähtökohtaisesti miellytä silmää niin haaveeksi jää edes muutaman viestin kuukausi tahti.Itse hallitsen kirjoittamisen taidon ja omaan ajatus maailmaa ihan oikeasti,mille haluan perustaa parisuhteeni.Tätä olen avanut enemmän ja vähemmän profiilissa.Samoin kuvissa olen aina hyvin pukeutunut,mutta rennosti,hymyilen ja annan posiitivisen kuvan itsestäni koska olen sellainen.Mutta,eiipä tuosta kauheasti ole ollut hyötyä;Aina saa kirjautua profiiliin missä ei ole käynyt läheskään joka kerta kukaan,puhumattakaan viesteistä.
        Tätltä pohjalta voin sanoa että kuva vaikuttaa enemmän mitä pitäisi.Naiset niinkuin miehetkin katsovat kuvaa,jolleii miellytä niin sitä edes noteerata sen ihmisen silmissä ja vaikka olisi alussa kiinnostava lause tai kuva edes vähän kiinnostava,ei se tarkoita automaattisesti sitä että edes laitetaan viestiä.
        Kauhean hyvin kuvaa mielestäni monien naisten käyttämä lause; "Vie jalat altani",tätä odotettaan,kirjaimellisesti ja jo profiili vaiheessa.

        "omaan ajatusmaailmaa".... hehhehe. Tämäpä yllätti.


      • Läskipossu röh kirjoitti:

        Kuten sanoin, aikamoinen tuuri että omalle kohdalle osuisi. Se että sinulla on se ei tarkoita että suurimmalla osalla läskeistä olisi. Kuten kirjoitukseni pointti oli.

        Tiedän, enkä kommentoinut sen enempää kenenkään kirjoituksia. :)


      • Rehellinen palaute.

        Kirjoitustyylisi perusteella olet katkera ja negatiivinen valittaja. Koet jääneesi osattomaksi verrattuna muihin miehiin, jotka tulevat, ottavat ja elävät Miehen elämää. Saavat paremmat talot, työpaikat, autot ja naiset.

        Nainen joka on ollut kanssasi yhteydessä, yrittää sanoa sinulle jotain positiivista, jos vaikka saisit sen avulla vähän energiaa. Mutta ei. Se on nönnönnöö.

        Ymmärtäisit, että kaikki on itsestäsi kiinni. Itse olet suurin esteesi, tai trempparisi. Keskittyisit ratsastamaan vahvuuksillasi ja pitäisit edes itse itsestäsi, niin saattaisi joku muukin sinuun tykästyä.


      • Lukematta paskaa
        Rehellinen palaute. kirjoitti:

        Kirjoitustyylisi perusteella olet katkera ja negatiivinen valittaja. Koet jääneesi osattomaksi verrattuna muihin miehiin, jotka tulevat, ottavat ja elävät Miehen elämää. Saavat paremmat talot, työpaikat, autot ja naiset.

        Nainen joka on ollut kanssasi yhteydessä, yrittää sanoa sinulle jotain positiivista, jos vaikka saisit sen avulla vähän energiaa. Mutta ei. Se on nönnönnöö.

        Ymmärtäisit, että kaikki on itsestäsi kiinni. Itse olet suurin esteesi, tai trempparisi. Keskittyisit ratsastamaan vahvuuksillasi ja pitäisit edes itse itsestäsi, niin saattaisi joku muukin sinuun tykästyä.

        Harmi, kun erehdyin lukemaan palautteesi. Kuuluu nimimerkkini sarjaan.

        Voin vaikka lyödä vetoa, että löytyy kyllä keskivertoa - todennäköisesti sinunkin vastaavia - parempaa settiä elämän eri osa-alueilla täältä päästä. Kyse ei ole mistään katkeroituneen ns. ATM:n valitusvirrestä, toisin kuin mihin sinä lukutaidottomana surkimuksena päädyit. Ymmärtäisit, että nettideitti on kahden kauppa. Mutta ei. Sinä et selkeästi tajua hevon vittua mistään, luuseri. Tottahan saa puhua, ja kunhan kerroin miten asiat nettideitissä ovat.


      • Laitetaas pistettä kirjoitti:

        "On paljon rumia miehiä parisuhteessa."

        Logiikkasi ontuu. Hekö ovat löytäneet onnensa netistä?
        Ilman muhkeaa lompakkoa tai jotain muuta muhkeaa ei tule onnistumaan.

        "Ota vastuu seuraelämästäsi"

        Eli kannattaa poistu

        " ja yksinkertaisesti ole parempi."

        :D mikä läppä. Kuvitteletko että naiset valitsevat niitä "parhaita" tai että mies "parempana" pääsee naisen kanssa tekemisiin?

        Naiset eivät valitse sitä joka on paras vaan se joka miellyttää eikä se liity sinun markkinoimaan kielenkäyttöön tai persoonaan mitenkään.

        Se on iso valhe jossa nainen tahtoo elää jotta hänelle tulisi tunne kuinka ihana ihminen on kunhan siihen loppuun lisätään että "en ole pinnallinen, mutta kyllähän toisen täytyy miellyttää ja viehättää sekä olla kemioita".

        mikä tarkoittaa ulkonäköä sekä lähes poikkeuksetta panettavaa miehen naamaa.

        Tietysti jos naisella ei ole niin paljon kysyntää tai tuntee olevansa "vähemmän kaunis" niin sitten aletaan panostaa "sisäiseen kauneuteen" kuten esimerkiksi pyöreät naiset tekevät jonka jälkeen sitten "rumempikin" tai välittömästi vähemmän puoleensavetävä mies naamaltaan kelpaisi.

        Ongelma on se että pyöreys kertoo naisen luonteen velttoudesta joten miksi ei-niin-komeanaamainen-hyvä-kroppainen mies tapailisi naista joka on pyöreä?

        En näe mitään syytä.

        Katsos kun minä otin vastuun seuraelämästäni ja olen se parempi noita treffien pinnallisia ja kaksiulotteista naamakuvaa tuijottavia lehmiä, kanoja ja possuja.

        Niin yksinketaista.

        te hyvä herra, olette täysi idiootti.
        kirjoituksesi todistaa sen 100 %.


      • parempi tyyli

        Älä koskaan liikaa kirjoittele vaan pyri tapaamaan heti.

        Juttelemalla voit tilanteen korjata ja saada todellisen käsityksen eli onko mitään mahdollisuuttakaan tutustumiseen vai ei ole.


      • leksa1973
        ava1981 kirjoitti:

        No, mä voin antaa tolle kilpirauhasen vajaatoiminnalle kasvot. Olkaapa hyvät.

        no et kauheelta tankilta näytä kuitenkaan:)


      • mieskö?
        0:57 kirjoitti:

        "Itse hallitsen kirjoittamisen taidon"

        Sun uskottavuus meni tuon lauseen jälkeen.

        Ai, minusta näytti välimerkkien puuttumisen takia siltä, että tuo on trolli ja provo. Ja oikeassa olin. Nähtävästi jotkut vielä menivät siihen...


      • Antiruma

        No rajansa tietysti kaikella. Keskivertoruma käy keskivertonaiselle, mutta täysruma on varmaan asia erikseen. Asennetta kuitenkin kehiin, olit sitten kuin ruma tahansa.


      • liian paksu perhonen
        Laitetaas pistettä kirjoitti:

        "On paljon rumia miehiä parisuhteessa."

        Logiikkasi ontuu. Hekö ovat löytäneet onnensa netistä?
        Ilman muhkeaa lompakkoa tai jotain muuta muhkeaa ei tule onnistumaan.

        "Ota vastuu seuraelämästäsi"

        Eli kannattaa poistu

        " ja yksinkertaisesti ole parempi."

        :D mikä läppä. Kuvitteletko että naiset valitsevat niitä "parhaita" tai että mies "parempana" pääsee naisen kanssa tekemisiin?

        Naiset eivät valitse sitä joka on paras vaan se joka miellyttää eikä se liity sinun markkinoimaan kielenkäyttöön tai persoonaan mitenkään.

        Se on iso valhe jossa nainen tahtoo elää jotta hänelle tulisi tunne kuinka ihana ihminen on kunhan siihen loppuun lisätään että "en ole pinnallinen, mutta kyllähän toisen täytyy miellyttää ja viehättää sekä olla kemioita".

        mikä tarkoittaa ulkonäköä sekä lähes poikkeuksetta panettavaa miehen naamaa.

        Tietysti jos naisella ei ole niin paljon kysyntää tai tuntee olevansa "vähemmän kaunis" niin sitten aletaan panostaa "sisäiseen kauneuteen" kuten esimerkiksi pyöreät naiset tekevät jonka jälkeen sitten "rumempikin" tai välittömästi vähemmän puoleensavetävä mies naamaltaan kelpaisi.

        Ongelma on se että pyöreys kertoo naisen luonteen velttoudesta joten miksi ei-niin-komeanaamainen-hyvä-kroppainen mies tapailisi naista joka on pyöreä?

        En näe mitään syytä.

        Katsos kun minä otin vastuun seuraelämästäni ja olen se parempi noita treffien pinnallisia ja kaksiulotteista naamakuvaa tuijottavia lehmiä, kanoja ja possuja.

        Niin yksinketaista.

        Voi elämän kevät.....kuule voin sanoa että ei se pyöreys miehiä haittaa.
        paremminkin laihuus, ei ole mistä ottaa kiinni. Eikä se pyöreys ole velttoutta välttämättä. Siihen on monia syitä.. Itse olen sata kertaa mielummin pyöreä kuin
        laiheliini..ja liikun ja hoidan itseäni todella paljon..


      • samakotsi
        huhhuh... kirjoitti:

        "Ongelma on se että pyöreys kertoo naisen luonteen velttoudesta joten miksi ei-niin-komeanaamainen-hyvä-kroppainen mies tapailisi naista joka on pyöreä?"

        Anteeksi mitä? Millä oikeudelle sä sanot näin? Oletko tietoinen, että maailmassa on myös sairauksia, jotka aiheuttavat sen, että nainen (ja mieskin) voi olla hieman pyöreä. Yksi esimerkki on kilpirauhasen vajaatoiminta (joka on yleisempi kuin luulettekaan), jonka tunnistaminen on vaikeata ja se on hoidettavissa ainoastaan lääkkeillä. Siinä ei auta luonteenlujuudet eikä dieetit. Lisäksi erilaiset lääkitykset aiheuttavat painonnousua.

        Minusta on käsittämätöntä ja suorastaan jopa röyhkeää sanoa tuollaista.

        Ihmisistä on tullut käsittämättömän pinnallisia. Eikä se ole hyvä asia.

        Ja lopuilla on vaan isot luut? Kyllä on sairauksia jotka vaikuttavat ihmisen painoon, mutta eivät ne kyllä mitään älyttömän yleisiä ole. Mm. kilpirauhasen vajaatoimintaa on noin 1-2% naisista ja pääosa sen omaavista on yli 40-vuotiaita. Sairauksien taakse on turha koettaa piilottaa todellista syytä kansan lihomiseen. Kyllä suurempi osa niistä sairauksista johtuu siitä ylipainosta eikä päinvastoin.

        Paljon yleisempää kuin jostain sairaudesta aiheutuva lihominen on kyllä se mitä löytyy joka viikko ostoskärryn tai - korin pohjalta. Niin miehiltä kuin naisilta. Liikuntakaan ei vaikuta tilanteeseen niin paljon kuin se mitä ja miten paljon suuhunsa pistää ja miten usein. Jos kulutus on pientä niin sitten pitäisi myös ruuan määrä ja laatu suhteuttaa siihen.

        Jos pitää normaalisti päivittäin välipalaksikin vetää suklaapatukoita, pullia, kakunpaloja yms. jos muuten ei "jaksa", niin kannattaa katsoa peiliin. Suklaapatukka on ihan ok runsasenerginen välipala mm. vaelluksella oltaessa, jossa liikutaan jatkuvasti kantaen painavia taakkoja päiväkausia, mutta perus toimistotyöntekijä ei varmasti "tarvitse" moista buustia normaalitilanteessa.

        Ihmisistä varmasti löytyy myös pinnallisuutta, mutta mitä kukaan mahtaa sillä mitä pitää viehättävänä, ja ainakin itsellä tähän kuuluvat myös elintavat. MIltään mallilta ihmisen ei tarvitse näyttää, mutta miten yhdistää mussuttava sohvaperuna aktiivisempaa elämäntapaa harrastavan kanssa.


      • ekv1
        hunajainen79 kirjoitti:

        te hyvä herra, olette täysi idiootti.
        kirjoituksesi todistaa sen 100 %.

        Alplodit,kommentti,täysin naulankantaan


      • No oh hoh
        Shark Mac kirjoitti:

        Poikkeuksia, poikkeuksia..
        Mutta miksei kilpirauhasen vajaatoiminnasta kärsivä nainen sitten hae tietoisesti vaikka vähän pyöreämpää miestä, kenties kilpirauhasen vajaatoiminnasta kärsivää miestä?

        Vain nainen saa odottaa hyväkroppaisen miehen tapailevan häntä pulskana.

        Se on vajaatoiminta! Se toimii mutta vajaalla, eli enne lääkitystä
        pitää tehdä 10 kertaa kovemmin töitä.
        Tiputin itse 35 kg kun olin vajaalla eli nyt meni toi selitys
        vähän paksuksi. Lääkityksen jälkeen vielä 21 kg joten kokeillaas uudestaan =D


      • sitä täsä vaan.
        ava1981 kirjoitti:

        No, mä voin antaa tolle kilpirauhasen vajaatoiminnalle kasvot. Olkaapa hyvät.

        Mahtoko maksaa vaivaa?


      • tele4
        hunajainen79 kirjoitti:

        te hyvä herra, olette täysi idiootti.
        kirjoituksesi todistaa sen 100 %.

        Samat sanat !! :)


      • peukku
        ... :D ... kirjoitti:

        "En edes jaksanut lukea viestiäsi, koska otsikon perusteella: olet väärässä."

        Haha :D "loistavaa" nopeaa tulkintaa... mitä sitä lukemaan, kun johan se sanotaan otsikossa, että metsään mennään.

        Uskomatonta. Kirjatkin voi lukea kauttaaltaan jo kirjastossa. Riittää kun vilkaisee kirjan nimen... ja jos todella haluaa syventyä tekstiin, niin takakansi viimeistään on se juttu.

        :DDDDDD


    • Johanonpotaskaa

      MInäkään en jaksanut ukea tekstiäsi, koska luulen että olet väärässä...

      Naisilla on vähän noussut pissi päähän, kun on niin paljon ottajia, että voi käyttäytyä kuin huonotapainen hemmoteltu kakara isin maksamilla synttäreillä.

      Naama saa naisella olla minkänäköinen vaan ja olemus muistuttaa vaikka merileijonaa, mutta silti odotetaan sporttista miestä ratsastamaan pinkillä maantieoravalla auringonlaskuun, hah sanon minä;)!

      • 2+14= ?

        Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Kirjoitustyyli todellakin ratkaisee. Sait sitli minulta plussan pinkistä maantieoravasta. hihii! kiitos tästä :D


      • ilokilo
        2+14= ? kirjoitti:

        Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Kirjoitustyyli todellakin ratkaisee. Sait sitli minulta plussan pinkistä maantieoravasta. hihii! kiitos tästä :D

        Tytöt tahtoo pitää hauskaaaa, ei ne kirjeillä heittele.....


    • Laitetaas pistettä

      Ihan HEVONPASKAA.

      Kummasti minunkin profiili, huumorintaju, luonne, persoona blah-blah kehuttiin ihan tappiin.
      Osa naisista oli ihan varmaan innoissaan kuka minä olen...

      Mutta minulla oli kuvaton profiili ja viimeistään viikon sisällä aina vaihdettiin ne kuvat.
      Yleensä muutamien viestin jälkeen.

      Miten sitten kävi?

      No tuli ne PAKIT.

      Joten tuo sinun lössönlöösi voidaan jättää omaan arvoonsa.

      Testasin muuten myöhemmin näitä SAMOJA NAISIA sillä tavoin että merkkasin itseni tummahiuksiseksi, hieman pidemmäksi yksinkertaisia röyhkeyksiä jakelevaksi perusperaduunariksi jolla oli profiilissa myös se karhean komea kuva.

      Tuona miehenä olisin päässyt treffeille heittäen yksinkertaisia "onpas ilmoja pidellyt" viesteillä. Omana itsenäni jolla mielikuvitusta riittää ja profiilia kommentointiin tyyliin "nauroin vedet silmissä, älä muuta mitään, olet huippu!" EN.

      AInoat minusta kiinnostuneet myös kuvan perusteella olivat niitä pyöreitä pirkkoja ja lapsen äitejä vaikken itse omaa lapsia tai ole millään tavalla pyöreä naamaltani tai keholtani.

      En valita koska naisillahan on valinnanvaraa, mutta tällaiseen suoranaiseen kaksinaamaiseen, valehtelevaan tai sitten vain täydellisen tietämättömään aloitukseen on pakko reagoida.

      ELI...OLET VÄÄRÄSSÄ.

      " Sinun naamasi on kuitenkin ainoa naama mikä sinulla on, joten asiaa on turha märehtiä. "

      Sitä on turha märehtiä, mutta toisaalta turha on myöskään tuhlata netissä aikaa eli tarjota HELMIÄ SIOILLE jos valintaprosessi on naisten puolelta pinnallinen eikä todelliseen persoonaan perustuva. Miehen naamataulu kertonee siitä tuskin mitään paitsi jos on naama yrmeänä.

      Itselläni kyse on vain siitä että naama ei ole se karhean komea vaan liian vaalea joten ei ole sitä "panotuntumaa" kuten jossain ruskeasilmäisen tai tappajan lailla tillittävän miehen naamassa jolla kasvaa se kiva kova sänki joka sanoo "että mä tulen ja panen sua kohta".

      Anteeksi omaa olemassaoloaan on turha pyydellä, mutta se olo nettideitissä tuli että pitäisi pyytää anteeksi kun ei ole kuvaa profiilissa ja sitten tuhlaa naisten aikaa.

      Lopulta kamelin selän katkaisi tapa jolla naiset kohtelivat netissä eli täydellisiä viestimisten lopettamisia jne. oli niin monta että tuli tunne että olen nettiin aivan liian hyvää, asiallista, fiksua ja hyväkäytöksistä materiaalia.

      Onneksi myös miehellä on valinnanvaraa, nimittäin muualla kuin netissä.

    • Less is more

      Miehet testaavat profiilejaan. He kokeilevat tietenkin ensin omalla profiilillaan erilaisia tapoja kirjoittaa ja oppivat huomaamaan mikä toimii ja mikä ei. Ja kun totuus ei riitä he perustavat vaihtoehtoisia profiileja.

      Kuva ja etenkin komea mies kuvassa ovat avainasemassa, sillä ne ovat ensimmäinen asia, joka hauissa tulee näkyviin. Pitkät kirjoitukset ovat niin monen klikkauksen takana, ettei niitä luultavasti kukaan edes lue.

      Suomi24:n pluspalvelu perustuu paljolti siihen, että sen avulla saa lisää näkyvyyttä. Se toimii miehilläkin, sillä viestit lähtevät suurelta osin naisille, jotka ovat vierailleet miehen profiilissa.

      Omat kokeiluni kertovat, että muutamat avainkohdat miehen profiilissa riittävät. Pidempi teksti heikentää suosiota, sillä naiset eivät jaksa lukea profiileja ja kaikkea mitä sanot voidaan käyttää hylkäämään sinut vaikka väärin perustein.

      Sama koskee viestejäkin. Jos olet jaksanut lukea tänne saakka, arvaat kyllä miksi.

      • ammattilainen<<<

        Tytöt, kun etsitte seuraa miettikää vähän. Pistätte esimerkiksi tälläisen tekstin: "Etsin poika ystävää Turun seudulta. Poika saisi olla päälle 160 cm pitkä ja laiha. Poika saisi olla komea, urheilullinen ja hänellä pitäisi olla suuret lihakset. Lätkää pitää harrastaa jos haluaa suhteeseen kanssani. Kaikki nörtit ja jalkapalloiliat helvettiin!
        -Neuzka"
        Kukaan poika ei halua tälläistä tyttöä paitsi jotkut.
        Pojat haluavat kiltin, ystävällisen ja uskollisen tytön, paitsi on myös sellaisia perseen nuolioita.
        Tyytykää näihin poikiin mitä nyt on, he ei ole ehkä komeita, seksikkäitä tai urheilullisia mutta hekin ovat ihmisiä, heillä ei vain ehkä ole hyvää ulkonäköa. Miettikää jos kaikki tytöt haluaisivat seksikkään ja komean pojan, mitä muille kävisi, kuolisi.
        Miettikää paremmin millaisen pojan haluatte! Aluksi mietitte komean ja urheilullisen mutta kun mietitte haluattekin kiltin, ystävällisen ja luotettavan pojan.


    • tajunnanvirtaako

      Ainakin jos kaveri kirjoittaa tällä tyylillä ei sitä kovin kauan jaksa lukea kun täytyy arvailla mikä sana mihinkin liittyy ja sit pitää vaan arvella että se on joko ihan kouluttamaton tai muuten jotenkin hmoilanen eikä ole tainnut yhtään kirjaakaan koskaan lukea mistähän sitä keskusteltaisiin jos tapaamiseen asti päästäis vaikka onkin epätodenäköistä ei siinä naama silloin paljon auta vaikka ois ihan ok
      ei sillä niin väliä siinä vaiheessa kun pitäis tutustua luonne on tärkeempi ja se miten itseään ilmaisee

    • dsdsdsdsdssdsd

      Ihan huttua tuo aloitus. Itellä oli huono kuva ekat puol vuotta. Ketään kiinnostanu mun hassut tarinat.

      Sitten vaihdoin kuvaa ja kappas. Nyt löytyy kiinnostusta mun jutuille kummasti.

      Just joo.

    • N-36

      Tutkimuksissa on todettu, että miehille ulkonäkö on tärkeämpi seikka parinvalinnassa kuin naisille, ja on se kenelle tahansa itselleen rehelliselle muutenkin tiedossa oleva fakta.

      Miehet haluavat kauniin naisen ja kun eivät saa, vetoavat siihen, että vähemmän komea "saa naisen" vain, jos on menestynyt ja varakas. No miten tullaan menestyneeksi ja varakkaaksi? Yleensä siihen tarvitaan älyä, sisukkuutta, jokseenkin sosiaalista luonnetta ja sujuvaa supliikkia. Eli JUURIKIN sellaisia ominaisuuksia, joita naiset arvostavat.

      Mitä jää jäljelle, jos naiset kelpuuttavat hyvännäköisiä ja menestyneitä yksilöitä? Vähemmän komeita miehiä, joita ei paljon jaksa kiinnostaa päästä elämässä eteenpäin. Jos ulkonäköön ei voi vaiuttaa, tehkää muuten sitten jotain kehittääksenne itseänne!

      • niin no,

        Tuohon... Kyllä todella miehille ulkonäkö on tärkeämpi asia, kuin naisille. Edes tutkimuksiin ei tarvitse vedota, ollakseni samaa mieltä. Itselläni esimerkiksi on monia hyvin ulkoisestikin kauniita naispuolisia ystäviä (olen nainen) ja vaikken nettideittailua ole koskaan kokeillutkaan, niin ihan reaalielämässä olen monasti todennut sen faktan, että monasti todella ulkoisesti vähemmän naisiin vetoavatkin miehet "luulevat", että heillä olisi mahdollisuus saada itselleen kaunis nainen tai itseasiassa jopa ihan jokin "oikeuskin" (miäon erikoista) saada itselleen ulkoisesti erityisen kaunis nainen, vaikka supliikkikyky, sosiaaliset käytöstavat ja monasti älykin niillä olisi lähinnä zeroa.:/

        Tulee mieleeni yksikin huvittava tilanne tanssiravintolasta joitakin aikoja sitten: eräskin sellainen hyvin mahakas ja minua varmaan parikytvuotta vanhempi ( ei missään määrin minuun vetoava) mieshenkilö kerran haki minua tanssimaan (kohteliaiuudesta lähdin, vaikkei mies ollut ihan "tasoani" saatika kerrassaan mitään henkilökohtaista kiinnostusta minussa herättävä herra kyseessä), ja kyseinen mies oli suorastaan loukkaantunut (naurattaa vieläkin), kun en ollut erityisen innostunut small-talkista ensisanoissa, missä hän halusi kehua kauniin ja fiksun naispuolisen ystäväni ulkonäköä, jonka kanssa olin liikenteessä.:D Suoraansanoen ukkeliparka oli äimistynyt siitä:D, kun minä en halunnut kuunnella, kuinka hän ylisti kaverini ulkonäköä (ilmeisesti häntä ei sitten kehdannut hakea tanssimaan, ja minun oletti olevan kiitollinen, että hän minua haki paksun pömppömahansa kanssa joraamaan tanssilattialle) ja vielä lopuksi tokaisi minulle, että "sä olet ihan tavallisen näköinen", omasta mielestään varmaankin kohteliaisuutena minulle.;)

        Se on se ulkonäkö sellainen asia, että toisille sillä on enemmän merkitystä, toisilla vähemmän. Aika paljon voi vaikuttaa esimerkiksi pukeutumisella, mutta ei tietenkään kukaan fiksu ja kaunis nainen koskaan kiinnostu edes komeasta, jos ihminen on täysin tyhjä. Ja ulkonäön varaan varmasti olisi yhdenkään turha elämää rakentaa, koska viimeistään 60- vuotiaana jokaisella merkkaa vain karisma, mikä on elämän aikana sivistyksen keräämisellä hankittu. Rahaa taas voi olla paljon sekä tyhmällä, että fiksulla. "Rahakin" on asia, joka merkitsee toisille enemmän, kuin toisille. Ei kaikki halua kasata isoja omaisuuksia, eikä omaisuuden määrä ole ainakaan älyn mitta, kunhan asiansa ja elämänsä hoitaa asiallisesti, kuten kunniallisten kansalaisten kuuluu, niin se kai on sekin asia.


      • huomattu myös
        niin no, kirjoitti:

        Tuohon... Kyllä todella miehille ulkonäkö on tärkeämpi asia, kuin naisille. Edes tutkimuksiin ei tarvitse vedota, ollakseni samaa mieltä. Itselläni esimerkiksi on monia hyvin ulkoisestikin kauniita naispuolisia ystäviä (olen nainen) ja vaikken nettideittailua ole koskaan kokeillutkaan, niin ihan reaalielämässä olen monasti todennut sen faktan, että monasti todella ulkoisesti vähemmän naisiin vetoavatkin miehet "luulevat", että heillä olisi mahdollisuus saada itselleen kaunis nainen tai itseasiassa jopa ihan jokin "oikeuskin" (miäon erikoista) saada itselleen ulkoisesti erityisen kaunis nainen, vaikka supliikkikyky, sosiaaliset käytöstavat ja monasti älykin niillä olisi lähinnä zeroa.:/

        Tulee mieleeni yksikin huvittava tilanne tanssiravintolasta joitakin aikoja sitten: eräskin sellainen hyvin mahakas ja minua varmaan parikytvuotta vanhempi ( ei missään määrin minuun vetoava) mieshenkilö kerran haki minua tanssimaan (kohteliaiuudesta lähdin, vaikkei mies ollut ihan "tasoani" saatika kerrassaan mitään henkilökohtaista kiinnostusta minussa herättävä herra kyseessä), ja kyseinen mies oli suorastaan loukkaantunut (naurattaa vieläkin), kun en ollut erityisen innostunut small-talkista ensisanoissa, missä hän halusi kehua kauniin ja fiksun naispuolisen ystäväni ulkonäköä, jonka kanssa olin liikenteessä.:D Suoraansanoen ukkeliparka oli äimistynyt siitä:D, kun minä en halunnut kuunnella, kuinka hän ylisti kaverini ulkonäköä (ilmeisesti häntä ei sitten kehdannut hakea tanssimaan, ja minun oletti olevan kiitollinen, että hän minua haki paksun pömppömahansa kanssa joraamaan tanssilattialle) ja vielä lopuksi tokaisi minulle, että "sä olet ihan tavallisen näköinen", omasta mielestään varmaankin kohteliaisuutena minulle.;)

        Se on se ulkonäkö sellainen asia, että toisille sillä on enemmän merkitystä, toisilla vähemmän. Aika paljon voi vaikuttaa esimerkiksi pukeutumisella, mutta ei tietenkään kukaan fiksu ja kaunis nainen koskaan kiinnostu edes komeasta, jos ihminen on täysin tyhjä. Ja ulkonäön varaan varmasti olisi yhdenkään turha elämää rakentaa, koska viimeistään 60- vuotiaana jokaisella merkkaa vain karisma, mikä on elämän aikana sivistyksen keräämisellä hankittu. Rahaa taas voi olla paljon sekä tyhmällä, että fiksulla. "Rahakin" on asia, joka merkitsee toisille enemmän, kuin toisille. Ei kaikki halua kasata isoja omaisuuksia, eikä omaisuuden määrä ole ainakaan älyn mitta, kunhan asiansa ja elämänsä hoitaa asiallisesti, kuten kunniallisten kansalaisten kuuluu, niin se kai on sekin asia.

        Tuo on kyllä totta että niin kovin monet miehet pitävät "oikeutenaan" saada itselle se kaunis nainen, vaikka oma ulkonäkö olisi mitä. Totta kai sitä kauniita ihmisiä ilokseen katselee, mutta miksi ihmeessä se kaunis tyttö haluaisi mitäänsanomattoman näköisen, tuplaten vanhemman, kaljuuntuvan, mahakkaan / ylipäätään oman "tasonsa" allapuolella seilaavan miehen? Kun varmasti voisi saada omaa ulkonäköään vastaavan komistuksenkin.

        Tuli tuosta baarijutusta mieleen, kun itse olin muutama viikko sitten isolla porukalla ulkona. Seurueeseen kuului yksi erittäin hyvännäköinen pariskunta, kaunis nainen ja komea mies, molemmat varmaan siinä 25v. Tuota tyttöä yrittikin sitten ravintolan kaikki miehet jututtaa, jopa silloin kun oli miehensä kainalossa. Yllättävän kohteliaasti hän jaksoi jokaiselle 40v herrallekin hymyillä ja sanoa että "kiitos mutta en tanssi muitten kuin poikaystäväni kanssa/ en ota drinkkiä vastaan tuntemattomilta" jne. Itse en suhtautuisi yhtä kevyesti jos ohikulkevat miehet tarraisivat kiinni ja yrittäisivät väkisin vetää mukaan tanssimaan. Kaunis nainen selvästi pistää monien miesten pasmat aivan sekaisin.


      • todennäköisempää

        Netissä suhdemarkkinat ovat todella vääristyneet ja siinä missä "ei niin hyvännäköiset" naiset saavat satojakin vastauksia, niin hyväkin mies voi jäädä ilman yhtäkään vastausta.

        Jos seuraa haluaa niin netti voikin olla monille miehille huono paikka sen etsimiseen koska kilpailu on kovaa.

        Todennäköisempää on että mies löytää seuraa vaikka sieltä baarista kuin netistä.


        Olet silti oikeassa tuossa asiassa että miehille ulkonäkö on tärkeämpää. Netin "vääristyneet suhdemarkkinat" vain antavat edun naisille, jolloin rumakin nainen saa enemmän huomiota, mitä saisi livenä.


      • ikgfyu6budfy
        niin no, kirjoitti:

        Tuohon... Kyllä todella miehille ulkonäkö on tärkeämpi asia, kuin naisille. Edes tutkimuksiin ei tarvitse vedota, ollakseni samaa mieltä. Itselläni esimerkiksi on monia hyvin ulkoisestikin kauniita naispuolisia ystäviä (olen nainen) ja vaikken nettideittailua ole koskaan kokeillutkaan, niin ihan reaalielämässä olen monasti todennut sen faktan, että monasti todella ulkoisesti vähemmän naisiin vetoavatkin miehet "luulevat", että heillä olisi mahdollisuus saada itselleen kaunis nainen tai itseasiassa jopa ihan jokin "oikeuskin" (miäon erikoista) saada itselleen ulkoisesti erityisen kaunis nainen, vaikka supliikkikyky, sosiaaliset käytöstavat ja monasti älykin niillä olisi lähinnä zeroa.:/

        Tulee mieleeni yksikin huvittava tilanne tanssiravintolasta joitakin aikoja sitten: eräskin sellainen hyvin mahakas ja minua varmaan parikytvuotta vanhempi ( ei missään määrin minuun vetoava) mieshenkilö kerran haki minua tanssimaan (kohteliaiuudesta lähdin, vaikkei mies ollut ihan "tasoani" saatika kerrassaan mitään henkilökohtaista kiinnostusta minussa herättävä herra kyseessä), ja kyseinen mies oli suorastaan loukkaantunut (naurattaa vieläkin), kun en ollut erityisen innostunut small-talkista ensisanoissa, missä hän halusi kehua kauniin ja fiksun naispuolisen ystäväni ulkonäköä, jonka kanssa olin liikenteessä.:D Suoraansanoen ukkeliparka oli äimistynyt siitä:D, kun minä en halunnut kuunnella, kuinka hän ylisti kaverini ulkonäköä (ilmeisesti häntä ei sitten kehdannut hakea tanssimaan, ja minun oletti olevan kiitollinen, että hän minua haki paksun pömppömahansa kanssa joraamaan tanssilattialle) ja vielä lopuksi tokaisi minulle, että "sä olet ihan tavallisen näköinen", omasta mielestään varmaankin kohteliaisuutena minulle.;)

        Se on se ulkonäkö sellainen asia, että toisille sillä on enemmän merkitystä, toisilla vähemmän. Aika paljon voi vaikuttaa esimerkiksi pukeutumisella, mutta ei tietenkään kukaan fiksu ja kaunis nainen koskaan kiinnostu edes komeasta, jos ihminen on täysin tyhjä. Ja ulkonäön varaan varmasti olisi yhdenkään turha elämää rakentaa, koska viimeistään 60- vuotiaana jokaisella merkkaa vain karisma, mikä on elämän aikana sivistyksen keräämisellä hankittu. Rahaa taas voi olla paljon sekä tyhmällä, että fiksulla. "Rahakin" on asia, joka merkitsee toisille enemmän, kuin toisille. Ei kaikki halua kasata isoja omaisuuksia, eikä omaisuuden määrä ole ainakaan älyn mitta, kunhan asiansa ja elämänsä hoitaa asiallisesti, kuten kunniallisten kansalaisten kuuluu, niin se kai on sekin asia.

        Heh heh, tuo mahakas tanssikaveri oli varmaan lukenut pelimiehen oppaan ja yritti sargata sua. Oli ymmärtänyt huomion antamisen sargattavan kaverille ja sargattavan dissaamisen vähän väärin. :D


    • Menkää itseenne

      "Lukematta paskaa" ja muut ääliöt: juuri tuon asenteenne takia ette naista saa! Olette omahyväisiä oman navan ympärillä pyöriviä pentuja, kun taas naiset hakevat MIESTÄ. Mies on kiinnostunut muidenkin mielipiteistä, kuin omistaan eikä keskity vain ulkonäköseikkoihin. Hukkasitte erittäin hyviä ja arvokkaita vinkkejä jättämällä lukematta aloittajan kirjoituksen.

      Jos olette jaksaneet lukea yhtä vähän niiden naisten kirjoituksia, joiden kanssa olette viesteilleet, niin ei ihme, että on tullut pakkeja.

      T. Nainen, joka aiemmin deittaili mallin näköistä miestä, mutta vaihtoi vähemmän ulkoisesti viehättävään todelliseen kultakimpaleeseen, joka kirjoittaa fiksusti, huomioi, kannustaa ja välittää aidosti.
      (Kerrottakoon vielä, että olen normisievä, en mikään prinsessa mutten ihan susirumakaan.)

      • Lukematta paskaa

        Ehei, nyt ammuit kyllä ohi.

        Ensinnäkään, naisten profiileissa ei juuri yleensä ole mitään luettavaa. Koko profiilin sisältö saattaa olla: ":)" Hienot verbaaliset lahjat neidillä, vai mitä? Toiseksi, jos sitä tekstiä onkin, kyllä ne luetaan. Valitettavasti kaikki naiset eivät osaa lukea. Ja sitten kun ne naiset eivät osaa myöskään kirjoittaa, jos se viesti tuleekin. Todella harvalta saa koherenttia, edes kieliopillisesti joten kuten korrektia tekstiä.

        Jos joku inttää, että hauki ei ole kala ja syyllistää kaikkia toisin väittäviä, ei sellaista soopaa ihan oikeasti vain jaksa lukea. Paska aloitus, kuten sinunkin viestisi. Itse haen pääasiassa seuraa fiksuista ihmisistä, en teineistä tai junteista. Pyörinet eri sarjassa.


      • up.
        up. kirjoitti:

        T. Nainen

        http://is12.snstatic.fi/img/658/1288555405624.jpg

        T. Nainen, joka aiemmin deittaili mallin näköistä miestä, mutta vaihtoi vähemmän ulkoisesti viehättävään todelliseen kultakimpaleeseen, joka kirjoittaa fiksusti, huomioi, kannustaa ja välittää aidosti.
        (Kerrottakoon vielä, että olen normisievä, en mikään prinsessa mutten ihan susirumakaan.)


      • ikävä tosiasia
        Lukematta paskaa kirjoitti:

        Ehei, nyt ammuit kyllä ohi.

        Ensinnäkään, naisten profiileissa ei juuri yleensä ole mitään luettavaa. Koko profiilin sisältö saattaa olla: ":)" Hienot verbaaliset lahjat neidillä, vai mitä? Toiseksi, jos sitä tekstiä onkin, kyllä ne luetaan. Valitettavasti kaikki naiset eivät osaa lukea. Ja sitten kun ne naiset eivät osaa myöskään kirjoittaa, jos se viesti tuleekin. Todella harvalta saa koherenttia, edes kieliopillisesti joten kuten korrektia tekstiä.

        Jos joku inttää, että hauki ei ole kala ja syyllistää kaikkia toisin väittäviä, ei sellaista soopaa ihan oikeasti vain jaksa lukea. Paska aloitus, kuten sinunkin viestisi. Itse haen pääasiassa seuraa fiksuista ihmisistä, en teineistä tai junteista. Pyörinet eri sarjassa.

        Tämä on kyllä harvinaisen totta. Näitä naisten profiileja on paljon, joissa lukee vain "moi" tai "ota selvää" tai muuta vastaavaa. Naisten viesteissä näkyy harvoin olevan mitää uutta tai omaperäistä, yleensä niissä vain kopioidaan ja peilataan sitä, että mitä itse on heille alunperin kirjoittanut.


      • dah dah
        ikävä tosiasia kirjoitti:

        Tämä on kyllä harvinaisen totta. Näitä naisten profiileja on paljon, joissa lukee vain "moi" tai "ota selvää" tai muuta vastaavaa. Naisten viesteissä näkyy harvoin olevan mitää uutta tai omaperäistä, yleensä niissä vain kopioidaan ja peilataan sitä, että mitä itse on heille alunperin kirjoittanut.

        ...ja se poikkeaa miesten profiileista... miten?


      • Shark Mac

        tyypillistä taas tällainen "katsokaa peiliin, menkää itseenne" -puheripulointi, kun ei tahdota myöntää että totuushan se sieltä tulee.

        Yleensäkin naisilla tuntuu olevan vallalla tämmöinen asenne, että jos naisten käytöksessä on jotain kritisoitavaa niin vikahan on aina miehessä. Ja muuten ei se ole mitenkään paha asia, että naiset haluavat hyvännäköisiä miehiä. Se on ihan ookoo. Mutta se, että valehdellaan jotain muuta, on väärin.

        Mitä muuten teet mallista vähän vähemmän hyvännäköisen komistuksen kanssa? eikös sun pitäis deittailla normisievää muttei ihan susirumaa miestä?


      • Lukematta paskaa
        dah dah kirjoitti:

        ...ja se poikkeaa miesten profiileista... miten?

        Siten, että useammin miehet esittäytyvät profiilissa, kertovat itsestään ja minkälaista kumppania ovat etsimässä. Ja laittavat kuvansa.

        Tottakai miehillä on näitä "olen sosiaalinen, rehellinen, todella nuorekas" blaa blaa peruspaskaprofiileita, joille vastine ehkä naisten puolella olisi tuo "ota selvää" tai "olen onnellinen, kaikki hyvin, elän unelmaani - mutta jokin puuttuu".

        Koska miehet eivät juuri viestejä saa, pakottaa se nettitreffejä kokemattoman loogisesti parantelemaan profiiliaan. Naisen ei tarvitse, koska viestejä tulee muutenkin. Näin ollen huomattavan useammalla miehellä on hyvä profiili kuin naisella.

        Jossain kohtaa tosin mieskin ymmärtää, että naamahan se oikeastaan ainut on mikä nettideitissä ratkaisee, jos nyt ei muuten aivan päin persettä kirjoittele tai käyttäydy. Varmasti niitäkin tapauksia on, sitä en ole kieltämässä.


      • hmh?
        ikävä tosiasia kirjoitti:

        Tämä on kyllä harvinaisen totta. Näitä naisten profiileja on paljon, joissa lukee vain "moi" tai "ota selvää" tai muuta vastaavaa. Naisten viesteissä näkyy harvoin olevan mitää uutta tai omaperäistä, yleensä niissä vain kopioidaan ja peilataan sitä, että mitä itse on heille alunperin kirjoittanut.

        Höpö höpö: ykskään nainen ei lähesty miehiä netissä, ja pystyn sanomaan tän tietämättä mitään nettideittailusta, mikä minua ei koskaan ole kiinnostanut eli mistä (toistan) en mitään tiedä ja minä olen nainen. Naisilla on AINA niin paljon valinnanvaraa, että täytyy olla täysurpo, jos kuvittelee, että kukaan nainen pommittaisi miehiä rakkauskirjeillä NETISSÄ, haloo! Mikä olisi säälittävämpää, kuin lähestyä tuntemattomia ihmisiä netissä..ei varmaan mikään! Naiset ei sellaista harrasta, eikä miehetkään. Tää kommentti tuli mieleeni, kun ainakin äsken tässä ketjussa oli vielä kommentti, missä joku mies valitteli, kunka muka naisten lähestyminen on häiritsevää, eli joku nettinörtti kirjoitti, että kuinka hän "blokkaa" "keskustelukumppanin", jos joku kirjoittaa hänelle ( mikä lie nettideittailija-tietämys- outo), vaikkei hän vastaa: eikö sellaset tajua, että ei ne ole naisia, jotka siten toimii, että muka miehelle kirjoittaisi yhdenkään viestin, jos mies osoittaa, ettei kiinnosta?


      • Tutulta kuulosti
        Lukematta paskaa kirjoitti:

        Siten, että useammin miehet esittäytyvät profiilissa, kertovat itsestään ja minkälaista kumppania ovat etsimässä. Ja laittavat kuvansa.

        Tottakai miehillä on näitä "olen sosiaalinen, rehellinen, todella nuorekas" blaa blaa peruspaskaprofiileita, joille vastine ehkä naisten puolella olisi tuo "ota selvää" tai "olen onnellinen, kaikki hyvin, elän unelmaani - mutta jokin puuttuu".

        Koska miehet eivät juuri viestejä saa, pakottaa se nettitreffejä kokemattoman loogisesti parantelemaan profiiliaan. Naisen ei tarvitse, koska viestejä tulee muutenkin. Näin ollen huomattavan useammalla miehellä on hyvä profiili kuin naisella.

        Jossain kohtaa tosin mieskin ymmärtää, että naamahan se oikeastaan ainut on mikä nettideitissä ratkaisee, jos nyt ei muuten aivan päin persettä kirjoittele tai käyttäydy. Varmasti niitäkin tapauksia on, sitä en ole kieltämässä.

        "olen onnellinen, kaikki hyvin, elän unelmaani - mutta jokin puuttuu".

        Lue nyt joskus niitä miestenkin profiileja. Vai oliko tuo just sieltä?


      • Lukematta paskaa
        Tutulta kuulosti kirjoitti:

        "olen onnellinen, kaikki hyvin, elän unelmaani - mutta jokin puuttuu".

        Lue nyt joskus niitä miestenkin profiileja. Vai oliko tuo just sieltä?

        Ei ole juuri miesten profiileja tullut kahlattua, koska etsin naisia. Mutta varmaan siellä noitakin on joukossa, en sitä kiellä. Pointtisi oli?


    • muuten vain

      Mielenkiintoista - ja samalla kirjoittavien miesten älyllisen tason paljastavaa - on, että miehet kuorossa väittävät naisille, että he tietävät naisia itseään paremmin naisten kriteerit miehille.

      He kieltäytyvät sisäistämästä tosiasioita. Minä tiedän naista paremmin, mitä nainen ajattelee.

      Miltä kuultostaisi, jos nainen väittää tietävänsä paaaaaljon teitä paremmin, millä perusteella te naisenne valitsette? Tai autonne. Tai minkä vain.

    • Menkää itseenne

      Asiahan nyt on niin, että useimmiten "epäsuhtaisista" pareista mies on se "rumempi" osapuoli kuin nainen. Kuuluu jo evolutiiviseen tietoon asioista: naiselle on loppupeleissä ollut tärkeämpää se, että puoliso on hyväluontoinen, luotettava, turvallinen ja huolehtiva, jotta naisen jälkeläisillä olisi hyvät mahdollisuudet selvitä hengissä.Toki nainenkin mielellään ottaa hyvännäköisen puolison, mutta se ei ole tärkein kriteeri.

      Komeasta, mutta laiminlyövästä ja petollisesta puolisosta ei ole mitään turvaa eikä hyötyä naiselle siinä vaiheessa, kun hän tarvitsee apua odottaessaan ja hoitaessaan lapsia.

      Naisen pitää saada mies sitoutumaan itseensä ja jälkeläisiinsä ja nainen on ollut kautta historian riippuvainen miehestä, jonka peruja parinvalintakriteerit ovat muodostuneet. Miehelle taas on ollut tärkeää saada kiksautettua mahdollisimman montaa hyvägeenistä (kaunista) naista, jotta oma suku jatkuu. Lyhyessä ajassa ei ole ehtinyt niin ottaa selvää luonteesta eikä miehen ole tarvinnut sitoutua yhteen naiseen kuten naisen mieheen.

      Faktoja, joille ette mitään voi...

      • Huomioita elämästä

        Mielenkiintoista vaan, että ainakin oman & kavereitteni (ja tällä palstalla aiemmin joissain ketjussa ollut) havaintojen mukaan aika tavisnaisillakin on nykyään itseään kauniimpia miehiä.

        Itsekin rillipäisenä nörttinä olen joskus ajatellut jotain uutta työkaveria tms. "sillä silmällä", että ei nyt ihan mikään namupala mutta sopisi varmaan minulle... ja sitten sillä on komea, paljon minua paremman näköinen mies. OK, ei aina paljon, mutta huomattavasti.

        Ilmeisesti vähän komeammatkin joutuvat tyytymään omaa tasoaan alempiin jos haluavat helpolla löytää jonkun eikä kärvistellä sinkkuina... naiset siis tällä hetkellä pihtaavat ja metsästävät unelmien prinssiä, kun koulutus ja tienestit antaa myöten, ja se aiheuttaa paineita miehille.


      • vitun kiva

        "Naisen pitää saada mies sitoutumaan itseensä ja jälkeläisiinsä j"

        ..jotka välttämättä eivät ole tuon sitoutuneen miehen...

        "Faktoja, joille ette mitään voi... "

        Kyllä tuolle paljonkin voidaan mutta moniko mies ymmärtää?


      • 2013

        Maailma muuttuu...


      • mitä valitat
        Huomioita elämästä kirjoitti:

        Mielenkiintoista vaan, että ainakin oman & kavereitteni (ja tällä palstalla aiemmin joissain ketjussa ollut) havaintojen mukaan aika tavisnaisillakin on nykyään itseään kauniimpia miehiä.

        Itsekin rillipäisenä nörttinä olen joskus ajatellut jotain uutta työkaveria tms. "sillä silmällä", että ei nyt ihan mikään namupala mutta sopisi varmaan minulle... ja sitten sillä on komea, paljon minua paremman näköinen mies. OK, ei aina paljon, mutta huomattavasti.

        Ilmeisesti vähän komeammatkin joutuvat tyytymään omaa tasoaan alempiin jos haluavat helpolla löytää jonkun eikä kärvistellä sinkkuina... naiset siis tällä hetkellä pihtaavat ja metsästävät unelmien prinssiä, kun koulutus ja tienestit antaa myöten, ja se aiheuttaa paineita miehille.

        "naiset siis tällä hetkellä pihtaavat"

        Jos nainen ei anna, hän on pihtari. Jos nainen antaa, hän on huora. Kumpi on mielestäsi parempi? Siis kumppaniksi?

        "se aiheuttaa paineita miehille."

        Naisilleko ei aiheuta paineita se, että miehet valitsevat kumppaninsa yksinomaan ulkonäön perusteella? Ja jos sitä kaunotarta ei heti tule tyrkylle, niin sitten tyydytään siihen tavallisempaan pirkkoon, kunnes tulee parempi vastaan. Tämä aiheuttaa naisille paineita jopa parisuhteeseen pääsemisen jälkeen, kun nainen tietää, että mies voi milloin tahansa häippästä kauniimman naisen perään, jolloin suhde ja yhteinen historia ei merkitse miehelle yhtään mitään.


      • Huomioita elämästä
        mitä valitat kirjoitti:

        "naiset siis tällä hetkellä pihtaavat"

        Jos nainen ei anna, hän on pihtari. Jos nainen antaa, hän on huora. Kumpi on mielestäsi parempi? Siis kumppaniksi?

        "se aiheuttaa paineita miehille."

        Naisilleko ei aiheuta paineita se, että miehet valitsevat kumppaninsa yksinomaan ulkonäön perusteella? Ja jos sitä kaunotarta ei heti tule tyrkylle, niin sitten tyydytään siihen tavallisempaan pirkkoon, kunnes tulee parempi vastaan. Tämä aiheuttaa naisille paineita jopa parisuhteeseen pääsemisen jälkeen, kun nainen tietää, että mies voi milloin tahansa häippästä kauniimman naisen perään, jolloin suhde ja yhteinen historia ei merkitse miehelle yhtään mitään.

        "Jos nainen ei anna, hän on pihtari. Jos nainen antaa, hän on *****. Kumpi on mielestäsi parempi? Siis kumppaniksi?"

        Sori, yritin kirjoittaa lennokkaammin ja käytin "pihtaa" -sanaa koskemaan parisuhdetta, "pihtaavat parisuhteeseen ryhtymistä", en seksimielessä. Eli odottavat sitä oikeaa sen sijaan että kokeilisivat että "no, oisko tässä nyt jotain pidemmän päälle vaikkei kyllä ulkoisesti sytytä toi tyyppi..."

        "se aiheuttaa paineita miehille." -> ja selvennykseksi vielä, että tarkoitin tätä yhteydessä, että nämä ovat paineita joita miehillä ei aikaisemmin ollut NIIN paljon, eli miesten maailma on vähän muuttunut, on tullut *uusia* paineita... (toki vanhoja paineitakin poistunut - miehet saa pukeutua pinkkiin, itkeä yms., ainakin näennäisesti se on nykyään OK)

        "Naisilleko ei aiheuta paineita se, että miehet valitsevat kumppaninsa yksinomaan ulkonäön perusteella?"

        Tottakai, ja siinä mielessähän maailma on oikeastaan tasa-arvoistunut - nyt kummaltakin sukupuolelta vaaditaan ulkonäköä. En väitä, että tämä olisi väärin, en halua palata takaisin vanhaan "Mad Men"-aikakauden meininkiin tai mihinkään muslimivaltio-meininkiin, vaikka itselläni olisi itse asiassa siinä voitettavaa - olen keskivertoa hintelämpi nörtti, jota naiset ei katso baareissa ja vaikka on oma asunto, vakiduuni, akateeminen koulutus jne. niin se ei paina vaakakupissa paljoa koska sama tilanne on naisillakin nykyään - ennen olisi ollut toisin. MUTTA, en kaipaa entisaikoja siltikään... :)


      • Pöhlöh
        Huomioita elämästä kirjoitti:

        Mielenkiintoista vaan, että ainakin oman & kavereitteni (ja tällä palstalla aiemmin joissain ketjussa ollut) havaintojen mukaan aika tavisnaisillakin on nykyään itseään kauniimpia miehiä.

        Itsekin rillipäisenä nörttinä olen joskus ajatellut jotain uutta työkaveria tms. "sillä silmällä", että ei nyt ihan mikään namupala mutta sopisi varmaan minulle... ja sitten sillä on komea, paljon minua paremman näköinen mies. OK, ei aina paljon, mutta huomattavasti.

        Ilmeisesti vähän komeammatkin joutuvat tyytymään omaa tasoaan alempiin jos haluavat helpolla löytää jonkun eikä kärvistellä sinkkuina... naiset siis tällä hetkellä pihtaavat ja metsästävät unelmien prinssiä, kun koulutus ja tienestit antaa myöten, ja se aiheuttaa paineita miehille.

        Tarkoitatko nyt, että miehet ovat vain paremman näköisiä kuin naiset? Jos kerran naisilla on aina paremmannäköisiä miehiä kuin itse ovat?


      • Rautalankamies
        Pöhlöh kirjoitti:

        Tarkoitatko nyt, että miehet ovat vain paremman näköisiä kuin naiset? Jos kerran naisilla on aina paremmannäköisiä miehiä kuin itse ovat?

        Ei, en tarkoita, nyt väännetään rautalangasta:

        Naisilla ei ole AINA paremmannäköisiä miehiä kuin mitä nämä suhteellisesti itse ovat. Mutta mielestäni nykyään naisilla on USEAMMIN paremmannäköisiä miehiä kuin mitä itse ovat KOSKA nämä paremmannäköiset miehet ovat tuskissaan kun heidän (miesten) taas on niin vaikea saada niitä todella kauniita naisia - jotka myös ovat krantumpia - kiinnostumaan, jolloin otetaan varman päälle ja se mikä saadaan.

        Eli jos ennen ulkonäöllisesti (mahd. objektiivisen) arvosanan 8 mies seurusteli arvosanan 9 naisen kanssa usemmmin, niin nykyään arvosanan 8 mies useammin nähdään arvosanan 7 naisen kanssa. Jotain on siis muuttunut, mistä syystä arvosanan 8 mies ei onnistu yhtä helposti saamaan arvosanan 8 tai 9 naista, vaan ottaa sen arvosanan 7, ja tämä arvosanan 7 nainen on sitten todella palvova miestä kohtaan mikä varmasti tuntuu miehestä hyvältä ja suhde voimistuu.

        Eikä siinä ole mitään, onnellisia ovat kaikki. Mutta tällainen huomio elämästä, eli ei aina ole rumilla miehillä kauniita naisia kuten joku väitti - ja jos on, niin yllättäen kuuluu pariskunnan suusta usein joku venäjän tai viron kieli... siellä mennään vielä perinteisemmän kaavan mukaan, jossa miehen varallisuus/turvallisuus on suhteessa tärkeämpi kuin ulkonäkö. Suomessa ulkonäön merkitys on tasaantunut miehillä-naisilla. Ja SE oli huomio elämästä. OK, saa olla eri mieltä mutta koeta ymmärtää pointti.


    • ....

      En jaksanut lukea kuin otsikon joka jo on väärin... Mutta ilmeisesti tässä aloitusviestissä on kirjoitettu joku "väitöskirjan" tekstiä jotka yleensä ovat aika paskapaperia..

    • Huh huh.. olipas pitkä teksti..;)
      Olen pitkälti samaa mieltä.. tosin en sentään ihan kaikkea allekirjoittaisi.
      Kyllähän se totuus on... että lähes (huom lähes) kaikille se ulkonäkö merkitsee tosi paljon.. vaikka muuta väittäisivät.
      On toki sellasiakin.. jotka kiinnostuvat siitä kokonaisuudesta..luonteesta ym.. eikä ulkonäkö ole niin tärkeä.
      Oli kuva tai ei profiilissa.. täällä pystyy kertomaan itsestään ihan mitä vaan. Täällä kirjoitteleva.. huumorintajuinen.. mukava.. puhelias tyyppi.. saattaa livenä olla hiljainen hissukka.

      Tuntuu että suomi24 treffisivulla.. on hyvin paljon porukkaa joilla on vaikeuksia sosiaaliseen kanssakäymiseen.
      Mikä siinä pelottaa?? En ole ainakaan kuullut.. että kukaan olis ollut niin ruma.. että toinen pelästynyt kuoliaaksi.
      Vai sekö pelottaa... että sillon viimestään saa rukkaset.

      Mitä sitten.. kerran se vaan kirpaisee.. ja elämä jatkuu.
      Se joka sinulle antaa rukkaset... saa ne itse joltain toiselta.. näin se menee.
      Itse sain viikonloppuna rukkaset tosi kivalta naiselta.. josta kuitenkin jäi mulle tosi hyvä ja ihana ystävä.
      Meniköhän tämä jo vähän asian viereen..;))

      • Vuokkonen6t

        "Kyllähän se totuus on... että lähes (huom lähes) kaikille se ulkonäkö merkitsee tosi paljon.. vaikka muuta väittäisivät."

        Totta hemmetissä ulkonäkö merkitsee paljon, koska se kertoo siitä, kuka tämä ihminen on. Rokkimimmi ei näytä lavatanssijalta, gigolo ei näytä atk-nörtiltä jne. Ratkaisevaa ei ole kasvojen komeus. Hyvälle tyypille riittää siedettävä ulkonäkö, mahtishuippis voi olla suorastaan ruma.

        Kun katson deittipalstan omanikäisiäni miehiä, 80 prosenttia jengistä näyttää turvonneilta rekkakuskeilta ja tekstit ovat yhtä junttimaisia. Yhtä ainutta poikkeusta en ole nähnyt - siis sellaista että ulkonäkö on hirveä, mutta jutut edes jollain tasolla mielenkiintoisia. Eli ulkonäkö ja tekstinäyttävät kulkevan enimmäkseen käsikädessä.


    • rikutoimii

      Älykäs teksti, lienet ruma.

    • Henu

      No tottahan tuo on

      Olen henkkoht jättänyt vastaamatta monelle oikein kivannäköiselle tapaukselle, kun tekstissä tai profiilissa ei ole ollut mitään mikä olisi herättänyt mielenkiintoni. Jos profiilissa lukee 'kysymällä selviää' niin antaa olla.

      Antakaa tärppejä mihin tarttua, kertokaa itsestänne ja kehittäkää hieman markkinointi kykyänne, panostakaa profiiliin. En sano että naama ei merkitse mitään, mutta kyllä se teksti enemmän merkitsee.

      Ja minkäihmeen takia teillä ei ole kuvaa jo alunalkaen???? Tottakai nainen saattaa pettyä jos on saanut tekstin perusteella eri vaikutelman miehestä mitä sitten kuva kertoo. Jos taas kuva olisi heti kättelyssä sivuilla ja teksti viehättäisi niin kuvastakin saattaisi löytää sittenkin miellyttäviä piirteitä vaikkei adonis olisikaan.

      Rohkeutta peliin! :)

      • Kuvaton 989

        Tunnistettava kuva paljastaa henkilöllisyyden. Jos toinen ei tunne jo muutenkin, niin Googlen kuvahaku paljastaa viimeistään.


      • Shark Mac

        Oon sitä mieltä, että joillekin naisille (niille hyvännäköisille) pitää olla sekä hyvä kuva että hyvä teksti.

        Aika usein auttaa, että tekstissä on jotain seksuaalisuuteen kevyesti vihjailevaa.


    • sddsdsdsdssdsd

      Höpöhöpöä taas kaikki. Epäsuhtaisissa pareissa (jossa nainen on paremman näköinen) lähes 100% nainen jättää. Voitte uskotella itsellenne, että ette ole pinnallisia, mutta faktat todistavat naisten olevan huomattavasti pinnallisempia keskimäärin.

      • de facto

        Mitkä faktat? Suoraan mutu-tuotannosta?


    • suuresti kiittäen

      Heh, kiitos viikon parhaasta vitsistä. :)

    • tottahan tuo!

      "muuten vain" osui naulankantaan.

      Miesten luonteeseen kuuluu tottakai viehättyä kauniista naisista, ja näitä yksilöitä yrittävät sitten kaikennäköiset miehet saada itselleen. Jos ei itsellä ihan rahkeet riittäkään siihen kaunottareen niin sitten tulee suru puseroon ja ruvetaan mököttämään, kuvitellaan tietävänsä miten "kaikki" naiset toimivat kun ne upeat kaunottaret antoivat pakit naamakertoimen takia.

      TOTTA KAI niillä kaunottarilla on varaa valita!! Niin valtaisa määrä miehiä on itseään heille tarjoamassa että tietenkin he kaapivat kerman päältä. Tässä täytyy miestenkin katsoa vähän peiliin. Ei me tavisnaiset katsota sitä miehen ulkonäköä ihan yhtä kriittisesti kuin ne tytöt, joilla todellakin on varaa kosijoista valita. Enkä nyt tarkoita "tavisnaisella" rumaa ja lihavaa, vaan sellaista ei-näyttävää, mutta ihan mukavannäköistä naista.

      Kaikki katsovat toisen ulkonäköä, se on ihan luontoa se. Miehet ovat naisia visuaalisempia, vaikka tietysti naisetkin ovat kiinnostuneita miehen ulkonäöstä. Tästä syystä miehet tuntuvat yrittävän niitä "omaa ulkonäkötasoaan korkeammalla" olevia typyköitä - kaunottaret tietenkin viehättävät enemmän silmää kuin seinäruusut. Mutta tosiaan, jos itsellä ei naamakerroin ihan ylitä sen kaunottaren poikaystäväehdokas-rajaa niin se ei kuitenkaan tarkoita etteikö naamataulu kelpaisi jollekin vähemmän näyttävälle naiselle paremmin kuin hyvin.

      Kaikki miehet eivät vaan voi saada niitä kaunottaria, vaikka eihän yrittänyttä koskaan laiteta, heh. Itselle tällaisena tavisnaisena on todellakin tärkeämpää se miehen tyyli kirjoittaa kuin se kuva. Ei nääs ole varaa kuvitella että pääsisi "kaapimaan kermoja päältä" kun ei miesten päät käänny kadulla perääni ;) Teksti kertoo ihmisestä paljon, nettimaailmassa on tärkeää osata kiinnittää huomio positiivisella tavalla itseensä. Edes kohtalainen oikeinkirjoitus ja sellainen elämäniloinen sävy profiilissa kiinnostaa heti :)

      • ikävä tosiasia

        Jos tavisnaiset eivät katso kriittisesti ulkonäköä, niin miksi sitten monet nettitreffien ylipainoisetkin naiset kelpuuttavat vain niitä tummia, komeita ja rikkaita sporttihurmureita? Ilmeisesti "kriittisyydellä" on jokin ihan uusia merkitys...


      • hah hah!
        ikävä tosiasia kirjoitti:

        Jos tavisnaiset eivät katso kriittisesti ulkonäköä, niin miksi sitten monet nettitreffien ylipainoisetkin naiset kelpuuttavat vain niitä tummia, komeita ja rikkaita sporttihurmureita? Ilmeisesti "kriittisyydellä" on jokin ihan uusia merkitys...

        Mihin tämä varma tieto perustuu ylipainoisille naisille kelpaavat vain tummat, komeat ja rikkaat?

        Tällä palstalla ovat monet nuoret miehet käyneet narisemassa että treffeille purjehti varsinainen suohirviö, siis kokoa XXXL, vähintään. Tuskinpa nämä kaikki varsin nuorilta räkänokilta kuulostaneet valittajat ovat olleet a) tummia b) komeita tai varsinkaan c) rikkaita. Sen sortin miehet saavat kyllä seuraa muualtakin kuin nettideiteistä.

        Siispä: lihavat naiset kelpuuttavat mitä tahansa ääliöitä treffeille. Nämä eivät sitten kelpuuta lihaava naista kuin kerran pantavaksi ja sitten netissä haukuttavaksi. Jos ne tarinat ovat tosia.


      • tottahan tuo
        hah hah! kirjoitti:

        Mihin tämä varma tieto perustuu ylipainoisille naisille kelpaavat vain tummat, komeat ja rikkaat?

        Tällä palstalla ovat monet nuoret miehet käyneet narisemassa että treffeille purjehti varsinainen suohirviö, siis kokoa XXXL, vähintään. Tuskinpa nämä kaikki varsin nuorilta räkänokilta kuulostaneet valittajat ovat olleet a) tummia b) komeita tai varsinkaan c) rikkaita. Sen sortin miehet saavat kyllä seuraa muualtakin kuin nettideiteistä.

        Siispä: lihavat naiset kelpuuttavat mitä tahansa ääliöitä treffeille. Nämä eivät sitten kelpuuta lihaava naista kuin kerran pantavaksi ja sitten netissä haukuttavaksi. Jos ne tarinat ovat tosia.

        Huoh, yritin nimenomaan tuoda esille että kansikuvakaunottarien ja läskien suohirviöiden välille jää paaaljon erilaisia, ns. tavallisia naisia, mutta läskeistä puhumiseksihan tämä tietysti taas meni :/ Mälsää!
        Ilmeisesti se on niin että on ne kaunottaret ja sit on "kaikki muut" jotka on ylipainoisia ja rumia!

        "ikävä tosiasia" en osaa sanoa miksi jotkut havittelevat kuuta taivaalta vaikkei olisi varaa tavoitella kuin keskikokoisen kuusen kerkkää. Meitä on niin moneen junaan. Mutta kyllä meitä oikeasti tavallisia naisiakin löytyy jotka tietävät oman "tasonsa". Tosin kaikkien kasvothan nyt vaan ei voi miellyttää kaikkia, vaikka olisi periaatteessa "samaa tasoa" niin aina ei vaan kasvonpiirteet sittenkään miellytä. Esim minusta Richard Gere ei ole lainkaan komea, kun taas George Clooney on kuuma kuin hella kutosella. Molemmat ovat kuitenkin yleisellä mittapuulla komeita miehiä ja ns. samaa tasoa kun suunnilleen samanikäisiä harmaahapsia ovat.


      • ikävä tosiasia
        hah hah! kirjoitti:

        Mihin tämä varma tieto perustuu ylipainoisille naisille kelpaavat vain tummat, komeat ja rikkaat?

        Tällä palstalla ovat monet nuoret miehet käyneet narisemassa että treffeille purjehti varsinainen suohirviö, siis kokoa XXXL, vähintään. Tuskinpa nämä kaikki varsin nuorilta räkänokilta kuulostaneet valittajat ovat olleet a) tummia b) komeita tai varsinkaan c) rikkaita. Sen sortin miehet saavat kyllä seuraa muualtakin kuin nettideiteistä.

        Siispä: lihavat naiset kelpuuttavat mitä tahansa ääliöitä treffeille. Nämä eivät sitten kelpuuta lihaava naista kuin kerran pantavaksi ja sitten netissä haukuttavaksi. Jos ne tarinat ovat tosia.

        "Mihin tämä varma tieto perustuu ylipainoisille naisille kelpaavat vain tummat, komeat ja rikkaat?"

        Käytännössä tehtyihin empiirisiin havaintoihin.


      • hiosan
        ikävä tosiasia kirjoitti:

        Jos tavisnaiset eivät katso kriittisesti ulkonäköä, niin miksi sitten monet nettitreffien ylipainoisetkin naiset kelpuuttavat vain niitä tummia, komeita ja rikkaita sporttihurmureita? Ilmeisesti "kriittisyydellä" on jokin ihan uusia merkitys...

        Riippuu mitä kukakin etsii sieltä nettitreffeiltä. Moni on ihan haan panoseuran tarpeessa, niin tottakai silloin toivoisi sitä kiihottavaa ulkonäköä. Jos taas etsii syvempää sielunkumppanuutta ja suhdetta, niin se ihmisen muu anti on ensisijalla ollut ainakin itselläni. Monien miesten kanssa olen netissä höpissyt tietämättä ulkonäköä. Kun kuvat on vaihdettu jo kun on ehtinyt toiseen hieman ihastua, jokusen ajan jälkeen, niin on ollut helppo antaa anteeksi ulkonäön puutteet kun ollut muuten houkutteleva mielenkiintoinen ihminen...

        Monilla ihmisillä tekstistä huokuu persoona, johon ei olisi mielenkiintoa tutustua, luotaanpois työntävä jokin asenne sieltä löyhkää monilla, jotka vaan itkee sitä kun naiset on sikoja narttuja kaikki.


      • Lollotilotit

        Hassua, että jos miehet ovat naisia visuaalisempia, he eivät osaa tätä kykyä käyttää itsensä esilletuomisessa millään tavalla. Valokuvatkin ovat niin hirveitä, että luulisi nyt ettei kamerasta tarvitse ihan sitä ruminta otosta profiiliin valita. Meinaan jos on vähän tajua, miten miellytetään silmää.


    • Vielä vähän pullukka

      Ylipaino on asia, jonka voi muuttaa. Moni on surrut itsensä lihavaksi ja kun huonosta suhteesta on päässyt eroon tai se oikea löytyy, terveelliset elämäntavatkin alkavat taas kiinnostaa. Ollessani itse nykyistä huomattavasti pyöreämpi ei olisi tullut mieleenkään tyytyä johonkin resupekkaan tai epäterveellisesti elävään, koska tiesin itse olevani matkalla parempaan suuntaan ja olen sitä yhä.
      Kun viimeiset kilot ihannepainoon on karistettu tiedän olevani helkkarin paljon hemaisevampi miesten mielestä. (En hae ulkonäkökeskeistä miestä vaan miehet ovat sellaisia useammin kuin naiset.) Eli mahdollisuuteni löytää fiksu ja kohtuullisen näköinen mies paranevat tästä vielä. Jos mies on sivitymätön, moukkamainen eikä yhtään liiku, käy parturissa tai katso mitä päälleen laittaa, asia ei tule muuttumaan enkä sellaista miestä halua, vaikka minua kuinka haukuttaisiin krantuksi.

    • gtttttrrrrrreeee

      Naiset kuitenkin katsovat enemmän yksityiskohtia kuin miehet, joskus on kuullut aivan pikkumaisia asioita minkä takia mies ei kelpaa.

    • elreino

      Onhan se tosi,että naama merkkaa. Vaikka muuta väitetään.
      Tuokaapa tänne, yksikin nainen jolle ulkonäkö, ei merkkaa enemmän kun teksti.
      No..sellanen nainen, saattaa olla yksi tuhannesta.
      Se vaan on totuus,että joka kerta tuolla treffisivulla siihen törmää. Vaikka kirjoittaisi mitä.

    • Trefa

      Ei tuo kyllä ihan noinkaan toimi, pidän itseäni varsin taidokkaan sanan säilän heiluttajana ja mikäli naiselta löytyy hiukankaan verbaalista lahjakkuutta, saan kyllä nauratettua naisia sekä kirjoittamalla että myöskin livenä - siis tuttuja, työkavereita yms neutraaleita. Missään baarissa tai vastaavassa paikassa harvoin pääsee edes mitenkään varsinaisesti iskuetäisyydelle ennen pakkeja. Työpaikasta johtuen en oikein voi kuvaa laittaa ilmoitukseen, jossain vaiheessa sitten kuitenkin tulee se vaihe että nainen pyytää kuvaa tai jossain tapauksessas jopa ehdottaa suoraan tapaamista ja kuva pitää lähettää vain varmistukseksi että löydetään toisemme. Siinä vaiheessa tilanne muuttuu jännittäväksi - ihan taavallisen näköisiltä naisilta on tullut suoria pakkeja että en voisi kuvan perusteella kuitenkaan tuon näköisen kanssa seurustella, mummo on kuollut ja treffit peruuntuu tai sitten vanha kunnon noshow ja puhelimestakin on akku loppu tai se on jäänyt kotiin kun ei vastaa. Tai mikäli nainen kuitenkin uskaltautuu paikalle, ruumiinkieli kyllä aika hyvin kertoo heti kättelyssä ettei tule olemaan mitään mahdollisuuksia sen pidemmälle. Toki track recordillani on melkoisen haastavaa mitenkään näyttää itsevarmalta. Melkoisia virhearvioita treffien menestyksellisyyden suhteenkin on tullut tehtyä, kun ei ole mitään vertailukohtaa hyvin menneistä treffeistä, mutta ehkä skaalaus alkaa hiljalleen jo olla säädettynä kohdalleen palautteen perusteella. (en todellakaan lähde toista kertaa kanssasi minnekään). Eli kyllä ulkonäöllä on nettitreffailussakin ratkaiseva merkitys vaikka sana olisi kuinka hallussa.

      • edelliseen Trefalle

        Trefalle: ehkä jotenkin ylipingotat treffeillä ja alat höpöttää liikaa "huumorimiehenä"? Jotenkin sellainen vaikutelma tuli kirjoituksestasi. Entäpä jos oisit vaan oma ystävällinen oikea itsesi, yrittämättä olla filmaattinen?


    • Street Fighting Man

      Aloittaja, (keski-ikäsenä) miehenä olen täysin samaa mieltä kanssasi. Ykkösenä tulee itsevarmuus ja kakkosena ulospäin suuntautuneisuus. Ekstroverttius. Noilla mennään jo pitkälle. Huumorintaju on myös ehdoton plussa. Eikä pahaksi ole, jos tajuaa jotain pukeutumisesta jne.
      Olen naisten kanssa keskustellut aiheesta ja lähes poikkeuksetta sieltä päin on tullut samoja juttuja, joista kirjoitit. Ja kokemukseni ovat samat.
      Totta kai on ihmisiä, joilla on rima pilvissä. Sukkkien väärä väri ja olet turn off.
      Naisissa näitä enemmän.
      Mutta. Kohtalaisella kirjoitustaidolla jo pääsee ekojen kivien yli...
      Nainen haluaa kuulla (lukea) rivien välistä millaisen tyypin kanssa on tekemisissä. Ymmärrän tuonkin hyvin. Huonot kokemukset etc.

      Itse olen joidenkin mielestä jollain lailla komea, useinpien mielestä ruma tai ruman komea. Se ei ollut ikinä este naisiin tutustuessani. Päinvastoin.
      Monet naiset eivät halua oikeasti sitä "liian komeaa" miestä. En itsekään näe jotain missi - tai mallinaista kiinnostavana. Tietenikin jos tutustuisi asia voisi olla toisin. Mutta kokemukset heistä eivät paljon innosta, edes tutustumaan.
      Ulkonäköä voi hoitaa, mutta kun siitä tulee kaiken keskipiste..

      Siispä äijät! Antakaa palaa ja älkää olko kuin pikkupojat kun karkki viedään naaman edestä. Kauppa on täynnä niitä.

      • lady2

        Street Fighting Man

        Kiitos tuosta asiallisesta viestistä. Asia on juuri noin, miten sen kerroit - ainakin omalta osaltani.

        Löysin mieheni nettipalstalta. Kuvaa en huolinut, koska kuva on vain hetken otos ja ihminen on niin paljon muuta elävänä.

        Kirjoittelun avulla huomasimme ajatustemme, arvojemme ja kiinnostusten kohteemme olevan samansuuntaiset ja siitä oli hyvä jatkaa.

        Jos vaakakuppiin pitäisi laittaa ulkonäkö ja mielen sisältö, valitsen ehdottomasti mielen sisällön.


      • Kehollisuus
        lady2 kirjoitti:

        Street Fighting Man

        Kiitos tuosta asiallisesta viestistä. Asia on juuri noin, miten sen kerroit - ainakin omalta osaltani.

        Löysin mieheni nettipalstalta. Kuvaa en huolinut, koska kuva on vain hetken otos ja ihminen on niin paljon muuta elävänä.

        Kirjoittelun avulla huomasimme ajatustemme, arvojemme ja kiinnostusten kohteemme olevan samansuuntaiset ja siitä oli hyvä jatkaa.

        Jos vaakakuppiin pitäisi laittaa ulkonäkö ja mielen sisältö, valitsen ehdottomasti mielen sisällön.

        ... paitsi sitten on se kolmas tekijä: seksuaalinen kiinnostus. Vaikka ulkonäkö ja päänsisältö kiinnostaisi, kipinä voi silti puuttua.

        Eli kyllä suhteiden syntymisessä puhutaan aina fyysisestä kontaktista ja siitä, mitä ihmisten välillä tapahtuu livenä. Vaikka kaikki olisi ihanasti netissä, totuus voi olla laimea pettymys livenä.


    • nainenn88

      Hyvä! JUURI NÄIN!!!!!

    • rehellinen7809

      No onhan se totta, että kauniit / komeat kasvot ja kroppa viehättää visuaalisesti. Tärkeämpää on kuitenkin LUONNE! Vaikka olis kuinka kaunis poika (tai tyttö) tahansa kyseessä, mutta jos pää on tyhjää täynnä tai on leuhka, ilkeä tai petturi, niin kiinnostus katoaa kuin taikaiskusta!

      Ehkä miehillä on niin, että vaikka naisella olisi ilkeä luonne mutta hyvä ulkonäkö, muulla kuin ulkonäöllä ei ole merkitystä. Naiselle merkkaa miehen muutkin ominaisuudet. Naiset alitajuisesti etsii lasten isää, joten kaikilla ominaisuuksilla on väliä!!! Myös sillä on väliä, että mies osaa puolustaa naista ja lastaan! Pitkälti fyysisyys viehättää: lihakset mutta sitä tärkeämpi merkitys on älykkyydellä! Kaikista älykkäin on parhain!!! Älykkyys ei tarkota ilkeyttä, koska kukaan ei halua pahaa miestä lapsen isäksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Miehellä on hyvä olla myös jonkinlainen HOIVAVIETTI, nimittäin tyytyväinen nainen / äiti pitää koko perheen tyytyväisenä; miehen ja lapset.

      Oikeasti logiikka on HELPPOA! Sillon kun mies on naiselle mukava ja lempeä, naisenkin tekee mieli passata ja hemmotella miestä = onnellinen parisuhde. Jos parit vaan äksyilee toisilleen ja harrastaa syrjähyppyjä = onneton ihmissuhde joka päätyy eroon. ONKS SE NIIN VAIKEETA TAJUTA!!!!!!!!

      Maailmanmeno on vähäjärkisten aikaansaannosta joten on äärimmäinen harvinaisuus löytää vielä tervejärkistä miestä, jolla on myös sydän paikallaan!

    • miki-66

      Naiset aina toistaa sitä yhtä ja samaa. Että miehessä pitää olla itsevarmuutta. Mitä itsevarmuutta? Jos yrität olla itsevarma niin heti syyllistetään leuhkaksi!

      • 2 eri asiaa

        Terve itsetunto ja keinotekoinen ylemmyydentunto on 2 eri asiaa! Et taida erottaa niitä toisistaan. Voi että, juuri tämän takia naiset arvostaa älykkyyttä yli kaiken, että erottais edes makean ja suolasen toisistaan! Sori nyt vaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • lady2

        Itsevarmuus näkyy ryhdissä ja rauhallisessa käytöksessä. Itsevarma tietää olevansa hyvä. Sitä ei tarvitse kertoa, se näkyy.


      • Rakastan yleistyksiä
        2 eri asiaa kirjoitti:

        Terve itsetunto ja keinotekoinen ylemmyydentunto on 2 eri asiaa! Et taida erottaa niitä toisistaan. Voi että, juuri tämän takia naiset arvostaa älykkyyttä yli kaiken, että erottais edes makean ja suolasen toisistaan! Sori nyt vaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Naiset arvostaa älykkyyttä yli kaiken?
        Hehheheh. Ai ne tyhmätkin naiset, vai?


      • Ms. Mensa
        Rakastan yleistyksiä kirjoitti:

        Naiset arvostaa älykkyyttä yli kaiken?
        Hehheheh. Ai ne tyhmätkin naiset, vai?

        Älykkyys on suhteellista. Tyhmälle naiselle keskiverto mieskin on älykäs.


    • pätee kyllä meihiinkin toi teksti tärkeämpi tai ainakin otsikko kokonaan en jaksanu lukea. oli vastapuoli kuinka hyvän näkönen tahansa niin jos muutamas viestis näkyy että on täys idiootti muuten niin ei kiitos kirjotellaan sitte vaikka jonkun vähemmän hyvän näkösen kanssa. kemiat ne ratkasee ei ulko näkö niinkään edes sen näkönen on että kehtaa ulkona liikkua yhdes.

    • jhkjhkhjkhjkh

      Tällaisilla aloituksilla lyödään lisää painetta niiden miesten harteille, jotka eivät edes saa naista.

      Miksi?

      • ´0påö

        Onko se sitten naisten vika, jos miehen käytöstavat ja yleissivistys on tyyliä luolamies..?`


      • hjkhjkjhkjhk
        ´0påö kirjoitti:

        Onko se sitten naisten vika, jos miehen käytöstavat ja yleissivistys on tyyliä luolamies..?`

        Mutta jos on ikineitsytmies ja haluaisi parisuhteen. Eikö voi olla oma itsensä vai pitääkö olla itsevarma, siis esittää itsevarmaa, eli jotain muuta kuin on?

        Vähän myötätuntoa hei ??


    • Pari sanaa

      Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta ja aivan erityisesti se johtuu naamasta.

      • hkjjhjkhkj

        taba ittes


      • blueballs

        Sen näkee sinisistä palleista.


    • Shark Mac

      Tämä nyt oli suurinta potaskaa taas pitkiin aikoihin! Ehkä sinä, Cielll, olet poikkeustapaus, mutta fakta on että suurin osa naisista tsekkaa sen kuvan ja vasta sitten miettii, että lukeeko tekstiä.

      Ehkäpä teen lähitulevaisuudessa pienen nettideittitestin. Laitan toiseen ilmoitukseen tavallisen jampan kuvan ja hienosti laaditun tekstin. Toiseen laitan saman tekstin ja mallipojun kuvan. Sitten katsotaan, kumpaan tulee vastauksia.

      Hyvällä kirjoitustaidolla nettideiteillä saa sähköpostikavereita - naisia, joilla ei ole aikomustakaan tavata. Porkkanaa kyllä väläytetään, jotta maileja pukkaa.

      Miehet, jos ette ole parin kolmen viikon viestin vaihdon jälkeen vielä saaneet treffejä aikaiseksi ja tuntuu, että kynä sauhuaa, niin lopettakaa homma siihen. You will never get laid!

    • Yks_Vainen

      Yritin ihan oikeasti ajatella kuten aloittaja. Viestiminen saattoi toimia ihan aluksi, mutta kuvan lähettämisen jälkeen neitien puolelta kirjoittelu loppui tyypillisesti hyvin äkkiseltään. Arkielämässä on periaatteessa parempi, kirjoittelut jääkööt puolestani. Tosin eipä se flaksi arjessakaan ole hääviä, ja senpä tähden tässä ollaan lähdössä jälleen kerran Thaimaan-matkalle. Tekee kyllä hyvää sinkulle elää playboyelämää pari kuukautta. Jaksaa sitten taas yrittää kotimaassakin, mutta ilman turhia paineita.

      • hallintoalamainen

        En menis edes kahville miehen kanssa, joka käy naisissa Thaikuissa tai Virossa.
        Ollaan aika monen ystävän kanssa tästä juteltu vuosien saatossa ja kaikki (noin 20kpl) sanoo, et mies saa tämmösen tiedon tultua julki, heti pakit.

        Ite en käy ns. miehissä, vaikka matkustan paljon yksin. En, vaikka hotellin vastaanotosta on annettu nimeni ja huoneeni numero paikallisille miehille, jotka sitten soittivat suoraan huoneeseen tehdäkseen treffit.

        Joskus parikymppisenä sitä tuli vietettyä aikaa ulkomaillakin miesten seurassa, mutta ei siinä enää ole viehätystä. Ehkä se on sitä, kun kasvaa aikuiseksi ja ymmärtää, ettei toinen ihminen voi tehdä minua onnelliseksi. Senpä takia en etsikään enää mitään "prinssi uljasta", vaan rinnallakulkijaa, joka mielusti kulkee samaan suuntaan, kuin minä.


      • lady2

        Ihmetyttää kuvanvaihtointo - kuva on harvoin ihmisen näköinen. Kuva on vain pienen hetken otos.

        Ihminen elävänä on paljon mielenkiintoisempi.


      • 13+1813+
        hallintoalamainen kirjoitti:

        En menis edes kahville miehen kanssa, joka käy naisissa Thaikuissa tai Virossa.
        Ollaan aika monen ystävän kanssa tästä juteltu vuosien saatossa ja kaikki (noin 20kpl) sanoo, et mies saa tämmösen tiedon tultua julki, heti pakit.

        Ite en käy ns. miehissä, vaikka matkustan paljon yksin. En, vaikka hotellin vastaanotosta on annettu nimeni ja huoneeni numero paikallisille miehille, jotka sitten soittivat suoraan huoneeseen tehdäkseen treffit.

        Joskus parikymppisenä sitä tuli vietettyä aikaa ulkomaillakin miesten seurassa, mutta ei siinä enää ole viehätystä. Ehkä se on sitä, kun kasvaa aikuiseksi ja ymmärtää, ettei toinen ihminen voi tehdä minua onnelliseksi. Senpä takia en etsikään enää mitään "prinssi uljasta", vaan rinnallakulkijaa, joka mielusti kulkee samaan suuntaan, kuin minä.

        Et treffaisi Thaikkuturisteja, mutta olet itse harrastanut samaa nuorempana?

        "Joskus parikymppisenä tuli vietettyä aikaa ulkomaillakin miesten seurassa"

        Sinulla on eri standardit itsellesi ja miehille. Todellisuudessa olet aivan samalla viivalla kuin nuo seksituristimiehet.


      • ulko
        13+1813+ kirjoitti:

        Et treffaisi Thaikkuturisteja, mutta olet itse harrastanut samaa nuorempana?

        "Joskus parikymppisenä tuli vietettyä aikaa ulkomaillakin miesten seurassa"

        Sinulla on eri standardit itsellesi ja miehille. Todellisuudessa olet aivan samalla viivalla kuin nuo seksituristimiehet.

        Tässä huomaa taas kuinka miehet hakee pillua ja ehkä vehjettäkin ulkomailta. Suomalainen mies haluaa patjan ja palvelijan. Ettekö oikeasti halua kumppania ja ystävää? Jos perhekeskeisyys on se ykkösjuttu, niin miksi te ette auta vanhempianne. Kyllä suomalaisen naisen palkka kuitenkin kiinnostaa kun yhdessä asutaan. Jos suomalainen Suomessa heittäytyy avuttomaksi ja "naiselliseksi", jää aika pikaisesti yksin.


    • not for lusers

      Silkkaa paskaa kirjoitat.

      Raha ratkaisee, ei haittaa vaikka itse olet äo:la 120 (eli lievästi hidas), 32 v koiranomistaja kahdella loppututkinnolla, noh ovahan ne muutkin lihavia kuten sinäkin.

      Totuus on ettei meitä prinssejä vaan riitä teille kaikille ja pelissä ekana putoavat kaltaisesi tyypit.

      Sorry.

    • avioliitto adressi

      "Vetoamme kaikkiin suomalaisiin, että käsitystä avioliitosta naisen ja
      miehen välisenä julkisena liittona suojellaan ja edistetään lastemme ja
      yhteiskuntamme parhaaksi."

      Allekirjoita alla olevasta linkistä, jos yhdyt tähän vetoomukseen.

      http://www.adressit.com/avioliitto_on_naisen_ja_miehen_valinen_julkinen_liitto

      Nimeä ei julkisteta listassa, jos ei halua. Vaatii sähköpostiosoitteen. Allekirjoitus vie noin minuutin. Vahvista allekirjoitus sähköpostissa vielä. Kertokaa tästä adressista eteenpäin.

      • nojaapönde

        Jos kotona on väkivaltaa, eli jos ei ole aivoja piässä, ei auta pussit eikä häpihuulet haarojen välissä!


      • Hyppää Jorpakkoon

        Kiihko Fundamentalisti.


    • Rehellisiä ?????

      keski-ikäisenä naisena voin sanoa että profiili jossa on kuvan paikalla se pallopää mustien viiksien kanssa on yhtä kuin" jaahas taas tätä" ja jos profiilissa vielä lukee" moi "tai "naista mulle" niin miten ihan oikeasti kuvittelette että siitä voisi lähteä edes ajattelemaan mitään suhteen suuntaan? toinen ääripää on sitten nämä sana-sepot textiä tulee mutta sen 10 kirjeen jälkeen alkaa tuntumaan että kirjekaveria vaille koko mies.Parasta on nämä profiilit joissa alkaa lähentelemään jo 10v voimassaoloaika, mikä mättää jos 10v on täällä "etsinyt" ? tulee hiljalleen mieleen ettei kukaan tosissaan etsi yhtään mitään katsele vain kuin kaupan tiskillä mitä vois ottaa jos oikeesti tekis mieli.Lihavuudella , laihuudella , kaljuudella tai pitkillä hiuksilla ei ole mitään merkitystä jokaiselle on "markkinansa" näkeehän sen jo profiilista mitä kukin etsii .Mielenterveys ongelmaisia, nuoria miehiä(lasken nuoreksi 40 lähtien)eläkeellä etsimässä ymmärtäjää.kaikista hankalimmassa raossa on treffaaja joka oikeasti etsii sitä ihmistä, kun miehillä on ex vaimoa , liuta lapsia, töitä, kavereita,harrastuksia MIHIN väliin sen suhteen meinaa mies sioittaa? oma lukunsa on nämä profiili kikkailijat joilla on monta profiilia ...miksi ihmessä ? Mihin on hävinneet ne kunnon miehet jotka ihan oikeasti on oikealla asialla liikkellä?P***u walluja lähinnä liikenteessä pikaista petikaveria etsimässä, reilumpaa olisi muutta koko treffit sivusto eri osin yksi nille jotka oikeasti etsivät ihmistä, toinen niille jotka vain haluavat pelleillä ja sexin haku osasto sitä etsiville.
      Sana TAVALLINEN mies on hyvin harhaan johtava täällä joku joka etsii leipäjonoon vierelleen kaveria pitää itseään tavallisena joku joka etsii kantakuppilaan mukaan bubi ruusua on mielestään tavallinen, joku puku-mies joka etsii purjehtiaa rinnalleen puoleksi vuodeksi pitää itseään tavallisena.Ole sitten tässä ja koita etsiä sitä oikeaa kaikkien kymmenien tuhansien profiilien joukosta ....

      • Miksi naiset

        Teilla naisille!Miksi ette voi sanoa että ,ette halua jatkaa tekstailua.Jos se tuntuu huonolta!..Poistutte ilman mitään sanomatta.Se tuo erittäen huonon maineen koko freffi palstalle..!!!


      • Ihan oikea reaktio
        Miksi naiset kirjoitti:

        Teilla naisille!Miksi ette voi sanoa että ,ette halua jatkaa tekstailua.Jos se tuntuu huonolta!..Poistutte ilman mitään sanomatta.Se tuo erittäen huonon maineen koko freffi palstalle..!!!

        No eipä meitä kiinnosta palstan maine tipan vertaa, se on ihan muitten bisnes se.

        Jos olet lähettänyt 1-2 viestiä, sen jälkeen voi kyllä toinen osapuoli lopettaa kirjoittelun ilman mitään erityismainintaa. Ethän baarissakaan käy ilmoittamassa erikseen 5 minuutin juttukaverille, että sori, en haluakaan enää jutella, vaan poistut vaan paikalta.


    • Street Fighting Man
    • menejoperille

      Itselläni on kuvaton profiili, mutta asiallisesti kirjoitettu teksti. Minuun on ottanut jopa 3 naista yhteyttä ihan itse. Ongelmana on vain se, että he eivät vastaa enää mitään kun vastaan heille.

      Pitääkö minun lausua jokin taikasana jotta pääsen ensimmäist viestiä pidemmälle, vai mitä ihmettä?

      Ihan asiallisesti olen vastannut ja esittänyt muutaman vastakysymyksen, tai ehdottanut että jospa juteltaisiin kun molemmat ovat paikalla... siihen yleensä loppuu viestittely. Pitääkö seuraavaksi tarjota rahaa ensimmäisessä viestissä, vai?

    • 16+3

      Kaverin kertoma tositapaus muutaman vuoden takaa:
      "Sain ilmotukseeni sellaisen vastauksen yhellä deittipalstalla, että lähettäjä on selvästi lukenut kannesta kanteen kaikki naisten iskemistä käsittelevät opukset. Ei mitään muuta kuin:

      300 € ?"


      Että jos miehet rakkaat edes vähän yrittäisitte. Sekin myös auttaisi, jos ihan oikeasti lukisitte naisten laittamat ilmoitukset ja vastaisitte sopivalla tavalla, asianmukaisesti. Kaverini EI ollut myymässä seksiä, vaan kyseessä oli ihan tavallinen treffi-ilmoitus.

      Toisaalta voihan olla, että kyseinen mies oli näitä copypaste-vastaajia ja ajatteli että jos on tarpeeksi lyijyä ilmassa, niin pakko on jonkin luodin osua...

    • Mörkö

      Täyttä skeidaa.. koko juttu.
      Oli mies tai nainen, naama on etusijalla. Turha väittää mitään muuta.
      Miksi se viestittely muuten loppuis.. kun toinen laittaa kuvan???
      Turha ainakaan väittää,että kynästä loppui muste. Tai lyijykynästä, katses terä eikä ole teroituskonetta.
      Lakatkaa, jauhamasta tota sontaa. Totuus on totuus eikä muuksi muutu.

    • vm86_eteläsuomi

      No kyllä sen kaikki tietävät että paskanpuhujat ja naistennaurattajat saavat naisen olipa mies kuinka susiruma tahansa. Mutta entäpä jos on alle 30v, ei vähemmistövihaaja, kaljaa kuluu pullo pari kuussa (siinä kaikki alkoholin saralta) asiallinen, tumma, 185cm, harteikas, ei ole lapsia - mutta haluaa niitä ja enää n. 10kg matkaa normaaliin painoon...kyllä menee vaikeammaksi vaikka ulkonäölliset seikat olisivatkin kunnossa. . No ok sitten ne mun negatiiviset puolet. Eli tosiaan en ole niinkuin 90% miehistä, eli olen sitten kai erilainen. Muta kyllä kiinnostaa moottoriurheilu ja kaikki autoiluun liittyvä, mutta mielenkiinto veikkaukseen ja kaikkeen muuhun penkkiurheiluun puuttuu kokonaan. Olen huomannut että työpaikalla keskustelu painottii hyvin paljon viikonloppuiseen kännäämiseen ja siitä elvistelyyn että kuinkaa perseet oli ja heräs oksennukseta aamulla jne. Itseasiassa juomisesta keskustellaan miehisillä aloilla yllättävän paljon kun aloin kiinnittämään tähän huomiota. No itselläni ei ole koskaan antaa mitään tähän keskusteluun.

      Lisäksi miehinen kaveruus perustuu hyvin pitkälti viikonloppuiseen ryyppäämiseen ja siihen että kuuluu siihen 90% miehistä jotka jakavat tunteensa jokerit-hifk matsissa muutaman tuopillisen parissa. Siis kyllä minäkin voin ihan hyvin ottaa olutta ja se maistuu hyvältä terassilla yms tapahtumisessa. Mutta mulla menee 24 päkin oluesta parasta ennen päivä umpeen ennenkuin olen saanut ne juotua. Täten on täysin luonnollista että sellainen mies joka ei saa baareista mitään irti ei myöskään saa niitä kännikokemuksia ja tätä kautta yhteiset puheenaiheet työkavereiden kautta vähentynyt ja myöskin työpaikan ulkopuolinen kaveruus ja varsinkin jos asuu kaukana työpaikkaa niin sekin on rajoittava tekijä.

      Mulla ei nyt sinänsä ole koskaan mitään ongelmaa ole ollut viestin kirjoittamisessa koska siinä on kuitenkin aikaa miettiä mitä kirjoittaa. Lisäksi kirjoittaminen on mulle huomattavasti helpompaa kuin puhuminen. Olen välillä pohdiskellut jotakin kirjailijan uraakin ja viimeaikoina toi ajatus on vahvistunut entisestään. Mutta in real life keskustelussa pitäydyn ennemmin asialinjalla kuin rupean hauskaksi ja itse haluan samanlaisen naisen. Siis tottakai pitää olla huumoria ja näin pois päin, mutta en mä mikään naurattaja ole enkä sellaiseksi tasan tarkkaan ala koska en koe sitä itselleni luontavaksi.

      Ja on kuule sillä kuvalla aivan ratkaiseva vaikutus mitä olen viestitellyt muutaman naisen kanssa tuolla suomi24 treffeillä. Heti kun otin itselleni suostuisista kuvakulmista kuvat niin alkoi naisiltakin tulla aloitteita. Siis itseasiassa yksikään kirjoittelu ei ole loppunut toistaiseksi koska olen ollut suhteellisen vähän aikaan tuolla deittisivustolla. Vielä kun löytyisi sellainen nainen jonka ei ole pakko mennä joka viikonloppu ja haluaisi jakaa ihan tavallisen arjen suomalaisen ei niin puheliaan miehen kanssa niin ilmoittukoot. Tuntuu vain ettei tuollaisia ole missään. Tai on varmasti mutta sellaiset naiset eivät käy missään, ja kun minäkin käyn harvemmin ulkona niin luonnollisesti tälläiset ihmiset eivät löydä in real life toisiaan.

    • Deittailija5

      Jo ketjun aloittajan otsikko nauratti, ja tekstikin on osaksi täyttä hölynpölyä, ja nyt puhun kokemuksesta enkä millään mututuntumalla. Itse olen panostanut profiilin tekemiseen, se ei ole mikään kauhea sepustus mutta tuon siinä esille olennaisia piirteitä itsestäni ja siitä minkälaista naista haen. Kirjoitustyylini on mielestäni hyvä, erityisen huolellinen olen ollut siinä että ei ole kirjoitusvirheitä, en ole lähetellyt naisille koskaan mitään asiattomia viestejä, olen huumorintajuinen ja vitsikäskin, tosin vakavilla asioilla en leiki, sellaisesta en ole ikinä pitänyt, olen sporttinen, en tupakoi, alkoholin käyttöni on saunakalja kerran viikossa, olen myös monitaitoinen ja näppärä käsistäni.
      Nyt tulee sitten se ISO mutta, kun ei ole naama mikään komea niin eipä naisia kiinnosta viestittely enää sen jälkeen kun on kuvan nähneet, siihen loppuu hyvin alkanut viestittely kuin seinään, jotkut jopa lyö eston päälle, mitä en ymmärrä, kai ne sillä sitten jotain saavuttaa. Eli tältä pohjalta aloittajan teksti on osaksi hölynpölyä. Toki olen ollut treffeillä naisten kanssa joilla ei kuvaa ollut, he eivät myöskään halunneet kuvaani nähdä, naiset oli ihan positiivisia ihmisiä mutta niistä treffeistä ei kuitenkaan syntynyt mitään sen kummempaa. Itsellä vain oli hyvä mieli kun ei tarvinnut leikkiä sellaista saatanan piirileikkiä kuvien kanssa.
      Eli naiset jotka sanoo että naamataulu ei ratkaise niin sanon että sallikaa mun nauraa.

      • mies_vm86_

        Okei. Laita aina kuva profiiliin ja siitä vaan spämmimään viestejä naisille, ei mene kenenkään aikaa hukkaa kun näkee heti kuvan. Toisekseen jos nainen ei vastaa niin älä pistä toista viestiä koska silloin helposti menee käyttäjä blokkiin, ainaki mulla menis sellaisen naisen osalta jos kirjoittelisi mulle vaikken mä kirjoittaisi takaisin. Eikä kannata kirjoittaa kirjakieltä, tosin asialinjalla kannattaa pysyä parissa ekassa viestissä ja sitten alkaa pikkuhiljaa viemään keskustelua renommaksi niin kirjallisesti kuin sisällöllisestikin. Sitten katselee että vastaako toinen samalla tavalla, eli kiinnittääkö vähemmän huomiota oikein kirjoittamiseen.

        Kun ollaan päästy sille asteelle että tulee kenties piste ja pilkkuvirheitä niin kannattaa alkaa lähestymään treffien merkeissä. Siis tekstin ulkoasun pitää olla siistiä ja siihen pitää panostaa sen verran että isot alkukirjaimet ja sanat ovat kirjoitettu oikein. Siis puhekieltä kirjoitettuna järkevässä suhteessa ja ennen kaikkea oikein kirjoitettuna. Voisin pitää tätä viestiä jonkinlaisena esimerkkinä rennosta kirjoittamisesta. Lisäksi kannattaa panostaa rentoon viestin jaksottamiseen jos viesti on yli 5 lausetta.

        Viestittelystä on aika helppo lukea myös se että millä asteella toinen on. No ei sillä ole väliä vaikka kummatkin tietäisivät tämän ja pelaisivat samaa peliä, koska ei kukaan jaksa kirjoitella tai pelailla pelejä jos toinen ei oikeasti kiinnosta. Että sinänsä on aivan sama onko vastapuoli kartalla siitä mitä tekstin yleisilmeestä voi lukea ja päätellä.

        Lopuksi ihan yleisohjeena että se ulkonäöllinen taso johon olet ihastunut on yleensä liian korkea taso. Eli kannattaa laskea hieman ulkonäöllisiä asioita niin alkaa saamaan viestittelyseuraa. Toki en mä sitä voi kieltää etteikö lihavuus olisi yksi suurimmista asioista joka aiheuttaa viestittelykumppanin hylkäämisen.


    • HybridiSielu

      Jahas, taas mennään nokka pystyssä default asetuksena ;)

      Jos naiset ovat kerran niin nokkelia sanallisesti ja sosiaalisia...niin kenties kannattaisi sitten alkaa kouluttamaan "ei niin supliikkeja miehiä" parempaan suuntaan?

      Toisaalta vika on voi myös katsoa peilistä silmiin??

      Jos pistää mahdottomat vaatimukset sanojen tasolla jo alkumetreillä miehille, niin onko nainen automaattisesti paremmassa valta-asemassa?. Vähän ristiriitaista vaan tasa-arvoa korostavalla aikakaudella...niin eikö tasa-arvo ja humaanisempi suhtautuminen miehiä kohtaan koske naisia, mutta miehiltä voidaan olettaa ties mitä naisia kohtaan?

      Kenties kannattaa irrottautua niistä rooleista ja valta-asemista, ties millainen aarre voi löytyä sanallisesti tökeröiden miesten takaa, kun irrottautuu rakkaista ensivaikutelma vaatimuksistaan ja muusta narsistisesta?

      • 15+5

        "Jos naiset ovat kerran niin nokkelia sanallisesti ja sosiaalisia...niin kenties kannattaisi sitten alkaa kouluttamaan "ei niin supliikkeja miehiä" parempaan suuntaan?"

        Valitettavasti täälläkin saa tiukkapipoisen kielioppinatsin leiman samoin tein, jos ihan vain vihjaisee että välimerkkien (sekä pilkkujen että pisteiden) perään tulee aina välilyönti. Tai että lauseet pitäisi aloittaa aina isolla alkukirjaimella. Tai että kappalejako olisi todella hyvä juttu ihan luettavuudenkin kannalta. (Mulle tulee aika usein tl;dr -tunne tekstimuurien suhteen. Samoin oma käsitys kirjoittajan yleisestä älykkyydestä laskee kuin lehmän häntä. Jos henkilö ei osaa edes niitä perusjuttuja joita ala-asteen äikäntunneilla opeteltiin, tai vielä pahempaa, välitä niistä, niin tuskinpa meillä on mitään yhteistä puhuttavaa.)

        Ja jos yrittää sanoa, että kannattaisi lukea muutakin kuin leffojen tekstityksiä, Tekniikan maailmaa tai pornolehtiä (Seiskaahan ei kukaan tunnusta lukevansa) koska silloin sekä kielioppi että oma sanasto kehittyisivät huisasti, niin saa kuulla kuinka lukeminen ja kirjallisuus ovat todella typeriä juttuja ja totaalisen passé.
        Hevosen voi viedä virran varrelle, mutta sitä ei voi pakottaa juomaan. Mikäli mies ei ole motivoitunut tosissaan oppimaan parempia ja sulavampia ilmaisumuotoja, niin ei ole naisen asia opettaa. Varsinkaan tuntemattoman naisen.


      • tavis mies 34 v.
        15+5 kirjoitti:

        "Jos naiset ovat kerran niin nokkelia sanallisesti ja sosiaalisia...niin kenties kannattaisi sitten alkaa kouluttamaan "ei niin supliikkeja miehiä" parempaan suuntaan?"

        Valitettavasti täälläkin saa tiukkapipoisen kielioppinatsin leiman samoin tein, jos ihan vain vihjaisee että välimerkkien (sekä pilkkujen että pisteiden) perään tulee aina välilyönti. Tai että lauseet pitäisi aloittaa aina isolla alkukirjaimella. Tai että kappalejako olisi todella hyvä juttu ihan luettavuudenkin kannalta. (Mulle tulee aika usein tl;dr -tunne tekstimuurien suhteen. Samoin oma käsitys kirjoittajan yleisestä älykkyydestä laskee kuin lehmän häntä. Jos henkilö ei osaa edes niitä perusjuttuja joita ala-asteen äikäntunneilla opeteltiin, tai vielä pahempaa, välitä niistä, niin tuskinpa meillä on mitään yhteistä puhuttavaa.)

        Ja jos yrittää sanoa, että kannattaisi lukea muutakin kuin leffojen tekstityksiä, Tekniikan maailmaa tai pornolehtiä (Seiskaahan ei kukaan tunnusta lukevansa) koska silloin sekä kielioppi että oma sanasto kehittyisivät huisasti, niin saa kuulla kuinka lukeminen ja kirjallisuus ovat todella typeriä juttuja ja totaalisen passé.
        Hevosen voi viedä virran varrelle, mutta sitä ei voi pakottaa juomaan. Mikäli mies ei ole motivoitunut tosissaan oppimaan parempia ja sulavampia ilmaisumuotoja, niin ei ole naisen asia opettaa. Varsinkaan tuntemattoman naisen.

        Miehen pitää myös varmaan puhua ilman mitään murretta. Täysin kirjakieltä. Äänenpainon pitää myös olla varmaan monotoninen.

        Passé on total shaissea jo nykyään ja ontuvat vertauskuvat hevosilla vähintääkin epämääräisiä. Suoraan sanottuna vaikutat kyllä vähän ämpärissä kasvaneelle wannabe akateemikolle. Sori en kelpuuttaisi.


      • hym?
        15+5 kirjoitti:

        "Jos naiset ovat kerran niin nokkelia sanallisesti ja sosiaalisia...niin kenties kannattaisi sitten alkaa kouluttamaan "ei niin supliikkeja miehiä" parempaan suuntaan?"

        Valitettavasti täälläkin saa tiukkapipoisen kielioppinatsin leiman samoin tein, jos ihan vain vihjaisee että välimerkkien (sekä pilkkujen että pisteiden) perään tulee aina välilyönti. Tai että lauseet pitäisi aloittaa aina isolla alkukirjaimella. Tai että kappalejako olisi todella hyvä juttu ihan luettavuudenkin kannalta. (Mulle tulee aika usein tl;dr -tunne tekstimuurien suhteen. Samoin oma käsitys kirjoittajan yleisestä älykkyydestä laskee kuin lehmän häntä. Jos henkilö ei osaa edes niitä perusjuttuja joita ala-asteen äikäntunneilla opeteltiin, tai vielä pahempaa, välitä niistä, niin tuskinpa meillä on mitään yhteistä puhuttavaa.)

        Ja jos yrittää sanoa, että kannattaisi lukea muutakin kuin leffojen tekstityksiä, Tekniikan maailmaa tai pornolehtiä (Seiskaahan ei kukaan tunnusta lukevansa) koska silloin sekä kielioppi että oma sanasto kehittyisivät huisasti, niin saa kuulla kuinka lukeminen ja kirjallisuus ovat todella typeriä juttuja ja totaalisen passé.
        Hevosen voi viedä virran varrelle, mutta sitä ei voi pakottaa juomaan. Mikäli mies ei ole motivoitunut tosissaan oppimaan parempia ja sulavampia ilmaisumuotoja, niin ei ole naisen asia opettaa. Varsinkaan tuntemattoman naisen.

        Mulla taas käsitys kirjoittajien älystä näillä Suomi24- palstoilla laskee kuin "lehmän häntä" heti, jos aletaan kirjoittaa tekniikkakieltä ja nettinörttien sisäpiirislangia julkisella Suomi24-palstalla. Koska netissä paljon aikaansa viettävät ja nettiin erityisesti vihkiytyneet ovat epäsosiaalisia ihmisiä - yleensä tai ainakin melko usein useissa tapauksissa. Netissä ehkä pätevät ja osaavat, mutta mites reaalimaailmassa. Netissähän kuka tahansa voi väittää persoonastaan mitä tahansa - ei ole sosiaalista kontrollia, mikä saisi punastumaan kuten sosiaalisissa tilanteissa, kun ihmiset eivät itse tajua.

        Se on kyllä totta, että se näkyy aina jopa tällaisessa nimettömässä viestinnässä näillä Suomi24- palstoilla, että mikäli ihminen lukisi vain Tekniikan maailmaa, pornolehtiä ja Seiskaa. Sivistynyt osaa jopa vaistonvaraisesti erottaa tällaisessa nimettömässäkin viestinnässä, että milloin joku sanoo mielipiteen, milloin vain möykkää, mutta jos ei ole sitä sivistyspääomaa, luultavasti heti menee mukaan, jos joku sanoo jotakin tyhmää, kyseenalaistamatta ollenkaan, mikä tosin on vain kirjoittajien oma ongelma.

        Minä ainakaan en jaksa kieliopista valittaa tällaisilla palstoilla. Eihän Suomi24 ole mikään opinnäytteen tai tieteen kirjoittamisfoorumi, vaan puhekielinen keskustelupalstan osalta. Aikoinaan kyllä valitin minäkin kieliopista, mutta kun on niin tyhmiä tyyppejä tässä Suomi24:a, jotka ronkkii toisten viestintää, eli toisten mielipide ei merkkaa niille kirjoittajille kuten omansa, ei jaksa. Mitään ei ihmisistä ja persoonista voi sanoa nimettömän netin perusteella - ei mitään! Nettideittailua en itse uskaltaisi: aika pimeää porukkaa paljon maailmassa, joilla henkinen ja ajattelemisen suodatus ei toimi sikäli, että mitä näppiksiltä suoltavat tarkoituksellisesti, ja se on ikävä asia havaita.


      • 15+5
        tavis mies 34 v. kirjoitti:

        Miehen pitää myös varmaan puhua ilman mitään murretta. Täysin kirjakieltä. Äänenpainon pitää myös olla varmaan monotoninen.

        Passé on total shaissea jo nykyään ja ontuvat vertauskuvat hevosilla vähintääkin epämääräisiä. Suoraan sanottuna vaikutat kyllä vähän ämpärissä kasvaneelle wannabe akateemikolle. Sori en kelpuuttaisi.

        Sittenhän on hyvä että olet oman ikärajani ulkopuolella. :D

        (Enkä minäkään luultavasti sinua kelpuuttaisi - olen todellakin lukeneempien miesten perään. Suurin osa näistä löytyy akateemisilta aloilta. Lika barn leka bäst.)


      • Aikuistukaa jo!
        15+5 kirjoitti:

        "Jos naiset ovat kerran niin nokkelia sanallisesti ja sosiaalisia...niin kenties kannattaisi sitten alkaa kouluttamaan "ei niin supliikkeja miehiä" parempaan suuntaan?"

        Valitettavasti täälläkin saa tiukkapipoisen kielioppinatsin leiman samoin tein, jos ihan vain vihjaisee että välimerkkien (sekä pilkkujen että pisteiden) perään tulee aina välilyönti. Tai että lauseet pitäisi aloittaa aina isolla alkukirjaimella. Tai että kappalejako olisi todella hyvä juttu ihan luettavuudenkin kannalta. (Mulle tulee aika usein tl;dr -tunne tekstimuurien suhteen. Samoin oma käsitys kirjoittajan yleisestä älykkyydestä laskee kuin lehmän häntä. Jos henkilö ei osaa edes niitä perusjuttuja joita ala-asteen äikäntunneilla opeteltiin, tai vielä pahempaa, välitä niistä, niin tuskinpa meillä on mitään yhteistä puhuttavaa.)

        Ja jos yrittää sanoa, että kannattaisi lukea muutakin kuin leffojen tekstityksiä, Tekniikan maailmaa tai pornolehtiä (Seiskaahan ei kukaan tunnusta lukevansa) koska silloin sekä kielioppi että oma sanasto kehittyisivät huisasti, niin saa kuulla kuinka lukeminen ja kirjallisuus ovat todella typeriä juttuja ja totaalisen passé.
        Hevosen voi viedä virran varrelle, mutta sitä ei voi pakottaa juomaan. Mikäli mies ei ole motivoitunut tosissaan oppimaan parempia ja sulavampia ilmaisumuotoja, niin ei ole naisen asia opettaa. Varsinkaan tuntemattoman naisen.

        Juuri näin. Miehiä ei vain jaksa kiinnostaa itsensä kehittäminen, sitten syytetään naisia kollektiivisesti, kun nämä eivät olekaan koulineet heistä suomi24:ssa parempia kirjoittajia. Hoh hoijaa....

        Miehet ovat piinallisen kaksinaismoralistisia. Pitäisi antaa olematta hu*ra, pitäisi olla kaunis olematta pinnallinen, ei saa olla tiukkapipo kielipoliisi, mutta pitäisi opettaa kuinka kirjoitetaan jne.


      • 19+8
        tavis mies 34 v. kirjoitti:

        Miehen pitää myös varmaan puhua ilman mitään murretta. Täysin kirjakieltä. Äänenpainon pitää myös olla varmaan monotoninen.

        Passé on total shaissea jo nykyään ja ontuvat vertauskuvat hevosilla vähintääkin epämääräisiä. Suoraan sanottuna vaikutat kyllä vähän ämpärissä kasvaneelle wannabe akateemikolle. Sori en kelpuuttaisi.

        Tavis miehen nimimerkki kirjoitettaisiin mielestäni yhteen, eikä se omakaan kirjoittaminen moitteetonta ole. ... vaikuttaa akateemikoLTA ei akateemikoLLE. Lisäksi on saivartelija ja ymmärtää viestin sisällön tahallaan väärin. Ei paljon painoarvoa sellaisen mielipiteelle. :)


    • Ymmärän miksi netti deitailu ei vältämättä toimi. On huomanut että toiset ett vältämättä lue joss lähettä viesti hänelle. Kyllä ihmisiä blokka toiset joss katto ilmoitukset lian usein. Sama ihmisiä voi olla ihan ok IRL/LIVE, mutta nettissä käyttä eri kultuuri. Suurempi motivaatio on kiva joss käyttä netti. Ja myös voi mieti: haluan elä yksin vai ei? Joss vastaus on: kyllä, sitten en tarvi etti toiset nettin kautta. Joss vastaus on: en, sitten voi tehdä joku muutos joss jatkuvasti pidä siku elämä kovasti kiini. Ei kaikki tiedä mitä haluan. Kyllä minä voi ymmärttää että ihmisiä mieti voiko minä luota toiset? Ja vastaukset on: joss rupe kirjottaa & sitten myös vasta toiset sitten voi alka luota.

    • aivan vaivan

      On aika säälittävää, että ihmiset ei kohtaa toisiaan enää tuolla todellisessa elämässä. Elämä on nykyisin täällä netissä, facebookissa ja e-kontakteissa. Just joo!

      Itse olin 21 vuotta suhteessa ja muija jätti minut kun piti päästä "viihteelle". Liikaa romanttista paskaa ja salkkareita. Tavallinen, turvallinen suhde ei kelpaa, vaan pitää päästä vähän "seikkailemaan". No, se siitä.

      Meninpä siis minäkin tänne nettiin tuossa viime vuoden lopulla "etsimään seuraa". Pari kuukautta lähinnä siinä tsättäsin ja koko touhu tuntu jotenkin niin epätoivoiselta. Maailma on muuttunut 22 vuodessa ja legendaarinen "059" on muisto vaan. Aikoinaan löysinkin nollaviisysistä tyttöystävän tunnissa, mutta täältä netistä en löytänyt ketään edes kahdessa kuukaudessa.

      Naiselle oma ulkonäkö on se TÄRKEIN asia maailmassa. Nainen on luonnostaan pinnallinen, näin se vaan menee. Myös raha on naiselle erittäin tärkeä asia. Henkisyys on pelkkää paskapuhetta! Naispuolista Jeesusta tai Buddhaa ei ole, eikä tule!

      "Diamonds are the girl's best friends"

      Ok, olin hieman ilkeä. Pahoittelen! Ehkä erostani on kulunut vasta liian vähän aikaa ja mua vaan vituttaa? Toisaalta ajateltuna, mitä hiton kiirettä tässä on löytää ketään uutta akkaa? Kun pystyy elämään yksinkin, sovussa itsensä kanssa, pystyy elämään myös sovussa muiden kanssa. Ihmiset on hiton läheisriippuvaisia nykyään. Hypitään suhteesta toiseen ja sitten kelataan, kun ne ei kestä. No, ei kai ne kestäkään kun ollaan kuin mammasta riippuvaiset pikkukakarat. Ei kestetä yhtään yksinoloa.

      Kunnollinen, tavallisen näköinen, uskollinen ja rehellinen mies ei kelpaa naiselle. Auervaarat menestyvät, koska nainen on lapsellinen ja typerä. Tai ehkä se itsevarma kuspää on vaan jotenkin niin tavoiteltava kaikesta siitä huolimatta? Miksi ne rentut kiinnostavat? Johtuuko se naisen luontaisesta hoivavietistä vai mistä? Äh!

      Aikuisuus on hukassa, ikuinen teini-idiotismi muodissa. Pitää olla kokoajan rakastunut:

      "Rakastan sinua, mutta en ole sinuun rakastunut, lähe lätkimään!"

      Jep!

      On tää ihme paskaa koko nykyaika! Tulispa sellanen pulssi vaikka auringosta, joka pimentäis tän paskanetinkin vaikka vuodeksi ja ihmisten olis pakko taas alkaa elämään ihan oikeassakin maailmassa. Joka saatanan nuorellakin on kokoajan netti päällä kännykässä ja feissaillaan. Mitä ihmeen robotteja kaikki nykyään täällä on?

      Ok, taidanpa olla sen verran väsynyt, että ei oikein ajatus enää kulje. Good night! ;)

      • 7ujnh

        Tapasi puhua naisista on syy miksi kukaan nainen ei sinua halua. Haluaisitko itse olla naisen kanssa, joka pitää kaikkia miehiä, sinut mukaanlukien, pinnallisina idiootteina?


      • aivan sama minne mee
        7ujnh kirjoitti:

        Tapasi puhua naisista on syy miksi kukaan nainen ei sinua halua. Haluaisitko itse olla naisen kanssa, joka pitää kaikkia miehiä, sinut mukaanlukien, pinnallisina idiootteina?

        Kirjoitukseni tarkoitus ei ollutkaan miellyttää ketään naista. Nettikirjoittelu on ihan eri asia kuin normaali, kasvokkain tapahtuva kommunikointi.

        Jotenkin tässä ajassa vaan pännii se, että ihminen on kuin mikä tahansa tuote, jota pitää mainostaa niin maan perusteellisesti, että sinusta oltaisiin kiinnostuneita. On oikeastaan jopa huvittavaa, että deittisaitin nimenä on vaikka nyt esim. tämä Eliittikumppani. Kyllä on lapsellinen ja typerä nimi. Tulee mieleen natsien ubermench jutut.

        Itselläni on jo aikuiset lapset ja pitkä aika parisuhteessa takana. On harrastuksia ja työ, jossa saan kokoajan tavata uusia ihmisiä, vanhuksia yleensä, mutta kuitenkin. Ikäiseni naiset näillä deittipalstoila on kaikki lähinnä eronneita, petettyjä, sun muuta. Kattelin heidän kuviaan ja täytyy rehellisesti myöntää, että aika harva oli riittävän viehkeä omaan makuuni. En etsi mitään missiä, vaan sellaista tavallisen viehättävää tapausta. En välitä juurikaan siitä, että nainen meikkaa. Se, että huolehtii kunnostaan ja siisteydestään on jo ihan tarpeeksi. Eikä exänikään oilut mikään kaunotar, joidenkin mielestä ehkä vähän rumakin nainen. Hänellä oli kuitenkin kaunis vartalo ja pehmeä iho. Kiintymykseni häneen oli sekä henkistä, että fyysistä. Kauneushan on kuitenkin aina katsojan silmässä. Enkä koskaan pilkannut hänen ulkonäköään, paitsi ehkä joskus leikkimielessä.

        Sekä naisissa, että miehissä on pinnallisia idiootteja. Hekin tosin kasvavat henkisesti kun ikää tulee lisää ja vähän elämän kolhujakin. Ei kai kukaan synny sellaiseksi. ympäristö, perhe ja kaveripiiri tekevät meistä sellaisia kuin olemme. Tää aikakin suosii pinnallisuutta. Jokaisen kuuskymppisen muijankin pitää olla tatuoitu puuma. Kai se sitten on niin ihanaa? ;)


    • että silleen

      Se on kuulkaas kirjoitus ja supliikkitaijoista kiinni,eikä ulkonäöstä.mä tuttustuin deitissä naiseen ,viestiteltiin,sit mesetettiin,sit vaihettiin puhelinnumeroita,tavattiin ollaan oltu 6kuukautta yhdessä,se toimii kun menee molempien ehdoilla kiirehtimättä,naiset ,eo oikein pidä,minä minä kirjoituksesta ja minäminä juttelusta,sitä pittää osata kuunella toista

      • Ron Jeremy

        Joo kirjoittamalla kamalinkin kaljamahasankari saa naisen kuin naisen ja pääasia että läppä lentää.


      • tämänlainen nainen

        Niin totta! Onnea sulle :)
        Ite en oo koskaan hylänny ketään kuvan perusteella... Vasta myöhemmin juttu jääny kun ei vaan kulje. Mutta mut en kyllä hylätty kuvan perusteella... Oli jo treffit sovittuna mut kun kuvan näki niin hylkäs... et osaa ne miehetkin :(


    • jhkjhkjhkjhk

      Voisiko jostain tilata naisen joka pitäis saapasta poskeni päällä, kun makaan ojanpohjalla?

      • palstan likat

        No täällä palstalla meitä vapaaehtoisia olisi. Tultiin tänne oikein porukalla tuolta feministi-palstalta, kun siellä ei enää nykyisin kukaan normaali ihminen käy.


      • niitä riittää

        Eikös ne kaikki tee niin... ilman mitään tilaamistakaan ????
        Ne tosin käyttää piikkaria ... se sattuu enemmän.


    • tavis mies 34 v.

      Juu juu naiset ovat kielellisesti lahjakkaampia. Tosiasiassa vain jossain sukupuolikeskeisessä mielikuvitusmaailmassa, mihin myös oman navan ympärillä pyörimisellä on olennainen osa.

      Ei normaali ihmisen tarvi osata kirjoittaa mitään romaaneja, paitsi jos tekee sitä työkseen. Aika harva kuitenkin kirjoittaa työkseen kirjoja, romaaneja tai vaikka haikurunoja.

      Jos itse hakisin seuraa niin en oikeasti jaksaisi jaaritella netitse kovinkaan kauaa vaan mieluummin näkisi jossain yleisellä paikallla treffien merkeissä. Sitten jos jompaa kumpaa osapuolta ei kiinnostaisi pätkääkään niin voi ihan hyvin lopettaa treffit vaikka yhteen kahvikuppiin. Mielestäni on melko jonninjoutavaa tarinoida ympäripyöreitä juttuja treffien toivossa kun loppuen lopuksi näkemättä toista on vaikeas sanoa mitä hän oikeasti ajattelee jutuistasi. Kasvotusten kommunikointi on huomattavasti helpompaa.

      Väitän että Uuno Turhapurolla on kyllä aika vähän todellisuuspohjaa. Yhtä paljon kuin Pamela Anderssonilla juoksemassa hengenpelastajan niukoissa trikoissa hidastetusti.

      • 15+5

        "Ei normaali ihmisen tarvi osata kirjoittaa mitään romaaneja, paitsi jos tekee sitä työkseen. Aika harva kuitenkin kirjoittaa työkseen kirjoja, romaaneja tai vaikka haikurunoja."

        Mutta jotkut lukevat paljon. Se vaikuttaa omaan kirjoittamistyyliin sekä siihen, millaista tekstiä jaksaa tai viitsii lukea.


    • seppanen92

      Jaksoin lukea tuskin mitään, mitä tänne on kirjoitettu mutta pääosin ihmiset eivät ole kauhean omaperäisiä kirjoittajia joten jäljelle jää vain pärstä. Itse en anna periksi, vaan sokellan juuri sellaisella tyylillä, mikä on minulle ominaisin. Aina silloin tällöin joku sen huomioi ja osoittaa kiinnostuneisuuttaan mutta pääosin se ehdottomasti aiheuttaa sen, ettei kukaan arvaa puhua kanssain. Näin on. Nettideittailu ei ole kaikkia varten, minua varten esim. ei. Nettiin valikoituu väärä väkeä.

    • yyhyyy

      paskaa.

    • life is

      mitäs jos olen introvertti, olen ujo ja vetäytyvä eikä juttua oikein aina irtoa

      ihmiset sanovat että minuun on vaikea saada kontaktia

      minut hyvin tuntevat ihmiset kyllä pitävät minua hyvänä tyyppinä

      ulkonäössäkään ei ole kehumista

      se taitaa sitte olla foreveralone

      ;(

    • SeMMosTa1

      Oon vähän yllättynyt kuinka naisille täytyy myydä jokin mielikuva miehestä. Ei se todellisuus vaan haave. Ehkäpä molemmat sukupuolet on yhtä pinnallisia, jos miehet pitää vain ulkonäöstä. Kauaksi ollaan tultu siittä että toisen kanssa on vain mukava olla.

      En ole ilmeiseti kauheen hyvä myymään itseäni netin treffipalstoilla, mutta kun mennään live mailmaan niin tuntuu naisia kuumottavan kun jutellaan. Olin vuoden sinkkuna ja ajattelin kokeilla nettitreffejä. No muutamilla treffeillä kävin. Jotenkin tuntu olevan tosi vaikeeta löytää treffi seuraa. No lähdin kaverin kanssa yökerhoon ja yllätyin kuinka helppoa sitä naista on saada. En meinannut uskoa kun naiset teki alotteita.

      Jotenkin vahvisti vaan kuvaa että nettitreffeillä on tietynlaisia ihmisiä. Ja nämä ovat siellä vuodesta toiseen. Ei ne naiset edes etsi mitään kumppania. En usko, jos naista lähestyy 50 miestä, ettei joukossa olisi joku mielenkiintoinen. Siinä vaiheessa vika on jossain muualla kuin miehissä.

    • Ja pöh

      Taas joku nainen koettaa kiillottaa naisten kuvaa... turhaan.

      Olen kiltti, kohtelias, hauska, luotettava, fiksu, puhelias, suomainen, ym ... eli juuri sitä mitä naiset aina "etsivät". En edes katso olevani varsinaisesti rumakaan. Tukeva, mutta en ruma. Eikä ole edes velkaakaan.

      Kokemus:
      Olen kolmesti päässyt tilanteeseen jossa on lähetty kuva.
      ... joka kerta se oli sen suhteen viimeinen teko. Kertaakaan en ole saanut vastausta kuvan lähettämisen jälkeen.
      Yhden Kerran nainen kyllä lähetti kuvansa.:
      ...kuva oli tahallaan otettu huonosti (henkilöä ei pystynyt tunnistamaan)... siitä ei saanut edes selvää ja se oli vielä väärin päinkin.

      Valheella on taas lyhyet naisen jäljet.
      JOS NAISEN VIESTISSÄ LUKEE ETTÄ ULKONÄÖLLÄ EI OLE VÄLIÄ tms.
      SILLOIN SILLÄ VARSINKIN ON !

    • yh-mama

      olen ihan mukiinmenevän näköinen ja normipainoinen mutta rukkasia on tullut ja olen niitä jaellutkin.ehkäpä olen liian vakava ja syvällinen mutta tiedän kyllä miten mut saa nauramaan.kuvani kyllä on miellyttänyt johon olen todennut että moni kakku päältä kaunis..niinpä..eipä kiinnosta alapää-ja omakehu jutut,mieluummin keskustelen vaikka säästä.yhden sanan lauseet nukuttavat..liiallinen kysymyspommituskin ahdistaa kun ei ehdi itse kysyä mitään takaisin.kaiken lisäksi ärsyttää ukkomiehet ja seikkailuseuraa hakevat.mun ilmossa kun etsitään vapaata ja sinkkua.seksin vonkaajia löytyy kaiken ikäisistä,huoh..enkä etäsuhteeseen kun on huonoja kokemuksia.mä olen yh,raitis ja mulla elukoita,ne ovat usealle turn off.enkä enää lisäänny jo iänkin takia.eli nyt jonkun mielestä olen toivoton tapaus ja luulen itsestäni liikoja.ehei,mulla on toivoa paljonkin eikä mun tarvitse luulla mitään.mä tiedän että se hra oikea jossakin mua odottaa..
      kyllä pärställä,painolla ja kirjoitustaidolla on väliä,ne antaa ensivaikutelman.mulle ratkaisee kokonaisuus eli koko paketti.täydellistä on turha hakea mistään.

    • Treffit pussi päässä

      Niin no, on sitten kyse miehestä tai naisesta, niin kyllähän siinä itsevarmuudessa on jotakin puutteita olemassa, jos nettitreffipalstoilta joutuu itselleen kumppania hakemaan.
      Itsevarmat henkilöt saavat kyllä kontaktia muihin ihmisiin vaikka siwan kassajonossa, ei siihen treffipalstoja tarvita.

      Suomi24:sen treffeissäkin on ihan hemmetin paljon kuvattomia profiileita, ja niitä jotka käyttävät jonkun muun kuvia ominaan, vai uskooko joku ihan oikeasti, että Reese Witherspoon hakee kolmella eri nimimerkillä itselleen seuraa Suomi24 treffeistä, minä en ainakaan usko.

      Miksi ihmeessä joku laittaa tuollaisen ilmoituksen???

      Vastaus:
      Ne on niin epävarmoja itsestään kaiken suhteen, koska ovat niin saatanan rumia, ylipainoisia ja tyhmiä, että tietävät itsekkin ettei kukaan voi heistä paskan vertaa välittää.
      Jos heiltä pyytää aitoa kuvaa nähtäväksi, niin mitään vastausta ei koskaan kuulu, ja kyselijä tulee blokatuksi, ja ilmoitetaan lisäksi vielä häirikkönä ylläpidolle, jonka jälkeen vaihdetaan taas nimimerkkiä, ja homma jatkuu jälleen samaan tapaan.

      Mikä noiden ihmisten päässä on oikein vialla, kun pitää laittaa ilmoitus, jossa haetaan seuraa tositarkoituksella, mutta sitä omaa naamaa ei voi näyttää, eikä vaivauduta edes vastaamaan muiden yhteydenottoihin.
      Eikös se kuitenkin ole selvä merkki että joku on edes vähän kiinnostunut, jos kerta aloittaa viestittelyn, mutta eipä se juttu oikein voi mihinkään edetä ilman minkäänlaista vastakontaktia.

      Joten joku raja on vedettävä sille epävarmuudellekkin, ja pitää vaikka vähän miettiä itsekseen, että onko treffipalstat se oikea tapa jatkaa yksinäistä loppuelämää, vai olisikohan parempi kokeilla ihan vaan sitä lampunjohtoa.

    • juupaseipäs

      On aina mielenkiintosta lukea viestiketjuja, joissa miehet yrittävät vakuutella naisille, että he tietävät paremmin miten naiset ajattelevat. Semminkin kun aloitus antaisi paljon neuvoa ja ajattelemisen aihetta, jos sitä viitsisi hetken pohtia ja sisäistää. Mutta ei, vaan jälleen kerran miehet yrittävät kuinka tolkuttaa kuinka naiset oikeasti ajattelevat ja kuinka naiset ovat sitä ja tätä. Siitä vaan, nukkukaa onnenne ohitse jos siltä tuntuu

      Kyllä mä naisena tiedän tasan tarkkaan paremmin, miten nainen ajattelee ja mikä naiseen tehoaa. Vaikka en olekaan kaikki naiset ja en ole samanlainen kun kaikki naiset, niin 100%in varmuudella naisen sielunelämä on mulla paremmin hallussa, kun yhdelläkään ainoolla miehenpuolikkaalla täällä.

      • kjhkjhkjhkjhk

        Niin. Nämä palstat olisikin tosi mielenkiintoisia jos sinä ja siskosi avaisitte hieman sitä päässänne liikkuvaa ajatusta. Mutta nämä teidän kirjoitukset on tuota naistenlehdistä revittyä höttöä, kuten viestiketjun aloittajankin kirjoitus, jonka jo kaikki miehet ovat lukeneet näiltä palstoilta moneen otteeseen ja monessa eri avauksessa. Eli aloituksessa ei ollut mitään uutta, sitä ei vain hyväksytty miesten toimesta, kjoska se oli feministiarmeijan kollektiivinen postaus..

        Olisihan se mukavaa ohjailla miehiä oelkästään palstakirjoituksilla, mutta ei toimi...

        Aika harvoin täällä näkee oikeita naisten mielipiteitä.


      • 4+2
        kjhkjhkjhkjhk kirjoitti:

        Niin. Nämä palstat olisikin tosi mielenkiintoisia jos sinä ja siskosi avaisitte hieman sitä päässänne liikkuvaa ajatusta. Mutta nämä teidän kirjoitukset on tuota naistenlehdistä revittyä höttöä, kuten viestiketjun aloittajankin kirjoitus, jonka jo kaikki miehet ovat lukeneet näiltä palstoilta moneen otteeseen ja monessa eri avauksessa. Eli aloituksessa ei ollut mitään uutta, sitä ei vain hyväksytty miesten toimesta, kjoska se oli feministiarmeijan kollektiivinen postaus..

        Olisihan se mukavaa ohjailla miehiä oelkästään palstakirjoituksilla, mutta ei toimi...

        Aika harvoin täällä näkee oikeita naisten mielipiteitä.

        Eli haluat tietää, mitä naiset ajattelevat? Ja sitten kun naiset kertovat, se ei kelpaakaan? Vaikka sama asia on kerrottu useasti, monen eri naisen taholta VUOSIEN AJAN?

        ..."kaikki miehet ovat lukeneet näiltä palstoilta moneen otteeseen ja monessa eri avauksessa."

        Kannattaisiko pikku hiljaa ostaa vihje..?

        (Tai sitten saattaisi olla parempi vain jättää naisten jahtaaminen osaavammille miehille.)


    • Minä olen ruma ja aina päästänyt suustani vain ja ainoastaan fiksuja sanoja, mutta silti olen ollut sinkkuna ikäni, on se nyt kumma kun kiltti ja fiksu mies ei kelpaa, pitää olla alkoholisoitunut rapajuoppo joka istuu joka päivä kapakassa että naiset huolii, naamaani en pysty muuttamaan, fiksuuttani pystyisin muuttamaan mutta enpäs muuta! Olen sitten yksin viisauteni ja fiksuuteni kanssa, naiset siinä häviää en minä. ;)

    • Sommertime

      Heippa vaan paskapuujat.
      Naiset on paskan puhujia, kun antaa kuvan, ämmä menee mykäksi, jot sillai.

      • ulko

        Sitten et ole kiinnostava. Jos et kirjoita mukaansa tempaavasti, peli on menetetty.


    • joo joo

      En jaksanut luke atota paskaa.

    • Mixu830

      Aloittajan viesti on ihan totta. En oo koskaan pitäny itteeni hyvännäkösenä, mut kuhan avaa vaa suunsa ja jauhaa paskaa senku kerkiää ni naiset tykkää! Rohkeesti vaa pamauttelee ilmoille kaikkee mitä ei ees kuvittelis sanovansa äänee :D

    • abb88

      Millähän perusteella tuo aloitus on kirjoitettu. Kovasti sieltä tulee faktana esitettyä tietoa ilmaan minkään näiköstä perustelua mille tämä "tieto" perustuu.

      Ensinnäkin, aloittaja voi puhua vain omasta puolestaan. Korkeintaan voi kysyä muutamalta kaverilta jos sattuvat nettideittaamaan myös heidän tottumuksiaan, mutta joka tapauksessa melkoisen suppea ote. Millähän oikeudella aloittaja kokee voivansa puhua naisten puolesta koko sukupuolena.

      Otetaanpas nyt huomioon, että aloittaja tietää miten hän itse toimii profiilien suhteen. Se on yhden naisen tapa toimia. Mies joka harrastaa netti deittaamista, on yhteyksissä parhaillaan satoihin naisiin deittauksen kuluessa, useimmiten omaa useamman kuin yhden profiilin, muuttelee profiileita, vaihtelee kuvia, ja panostaa sisältöön ja ulosantiin tehdäkseen parhaan vaikutelman, koska naisilta kiinnostuneen vastauksen saaminen on tunnetusti haasteellista. Tämän kanssakäymisen aikana mies oppii kyllä huomaamaan mikä saa aikaan eniten kiinnostuneita vastauksia, ja mikä ei. Tämä on kymmenien, mahdollisesti satojen kanssakäymisten empiiristä kokemusta.

      Eiköhän se ole aika yksinkertaista, kun kaikki tietävät että yleensä kuvattomat profiilit eivät menesty, miksiköhän, vaikka kuvan lupaisikin eri kautta pyytämällä? Samalla kaikki kiinnostus usein lopahtaa kun annat sen kuvan jos naama ei ole siitä komeimmasta päästä.

      Kuka tahansa voi testata asian nappaamalla googlen kuvahausta miesmallin kasvokuvan, ja laittaa sen profiiliin. Sitten voikin kirjoitella melkeinpä miten vähän vain profiiliin niin alkaa kiinnostuneita tulla. Asiaa ei tarvitse erikseen kiistää, siitä vain kokeilemaan.

      Eli vaikka teitä naisia on jotka tukevat aloittajan mielipdettä, kyllä se yleisesti kaikille nettideittaaville miehille selkeä julma totuus on että vaikka ulkonäkö ei ole se kynnys kysymys kaikissa tapauksissa, se on seitsemässä kymmenestä.

      Muistakaapa se että vaikka te olette vähemmän pinnallisia yksilöinä, te ette edusta kuin itseänni, ettekä siis voi puhua "mitä naiset katsovat ja mikä heille merkkaa".

      Jos tämä on teistä täyttä shaissea, kehotan tekaisemaan deitti profiilin miehenä, laitatte jonkun matti meikäläisen kuvan, sellaisen ihan tavallisen, ei mitenkään komean ja jos haluatte haastetta niin lisätkää vielä "pyöreä" ruumiin rakenteeksi. Koettapaa testata tämä aloittajan teoria kirjoittamalla mahdollisimman mielenkiintoinen profiili.

      Tulkaapa kertomaan miten onnistuitte ;)

    • jebouuh

      Kyllä minä ainakin ensin katson miehen ulkonäön, jos se on ihan ok niin voin jopa vastaillakkin ;) sitten jos kemiat kohtaa niin miks ei jotain enemmänkin.. mutta tosiasia on se että miehet ei osaa kirjottaa, mulle tulee heti jotenkin ällö olo kun aina tulee viestejä: ''Etsin sitä omaa kultaani jonka kanssa viettää koti-iltoja ja käpertyä kainaloon''. iiiiiiuuuuuuuuuuuuuh! jotenkin vaan ahistavaa..

    • vaihtelunhaluko?

      eihän se ulkonäkö ratkaise, on vaikka kuinka paljon kauniita julkkiksia, jotka puoliso on jättänyt, kun löysi uuden...

      • jebouuh

        Eikös nyt puhuttu nettideittailusta? Se on ihan eriasia, maailma on pullollaan pareja joista toinen on rumempi kun toinen, koska netissä saa ihan erilaisen vaikutuksen kun livenä.. Sen takia kai se on vaikeampaa ''rumemmille'' ihmisille saada toinen kiinnostumaan, kun ei saa annettua oikeanlaista kuvaa itsestään..


    • jebouuh

      Ja eiköhän kaikki etsi sellaista omantyylistään kumppania, mikä omaa silmää miellyttää. Ei välttämättä komeaa, mutta jotkut tykkää esim kaljuista miehistä tai tummista yms.

    • Hyvät naiset.

      Laittakaa profiliinne kuva itsestänne, joka olisi vaikka vain vuoden vanha. Varsin usein on käynnyt niin, että nainen onkin ollut ylipainoinen plösö vaikka profilissaan ilmoittaa olevansa urheilullinen. Jos kuva olisi tuore, niin tällaiset läskit voisi ohittaa samantien. T. Timmimies. P.s Sporttisuus ei tarkoita sitä, että omistaa lenkkarit ja verkkarit.

    • Venakon kanssa :)

      Onneksi venäläiselle naiselle kelpaan sellaisena kuin olen. Raittiina, sosiaalisena, huumorintajuisena sekä koulutettuna ja kielitaitoisena. Pukeudun klassisen hyvin ja työni on riittävä. Löysin siis elämäni rakkauden rajan takaa ja kaikki on nyt hyvin.

      Hän on kaunis, rakastava, sosiaalinen ei ehkä paras kokki mutta hyvin koulutettu lääkäri ja erittäin ihana sängyssä :) Kun vain muistan ostaa pienen lahjan ja kukkia silloin tällöin sekä tehdä asioita yhdessä ja välillä matkustaa niin rakkaus kukoistaa aina vain enemmän.

      Kiitos sinulle rakas Olgani kun kelpasin elämääsi sellaisena kuin olen.

    • piupau

      Itse saan päivän aikana niin paljon viestejä etten jaksa/kerkee vastata kaikkiin, joten on vaan valittava niistä mikä eniten silmää miellyttää.

    • Älä valehtele

      Kyllä me naiset katsotaan ulkonäköä siinä missä miehetkin.

    • totta puhut

      Huvittavaa, että suurin osa näistä jotka teilaavat aloittajan mielipiteen saman tien, ovat miehiä.

      • Shark Mac

        oisko miehillä kuitenkin eniten kokemusta naisista? Monenko naisen kanssa AP on mahtanut nettideiteillä viestitellä? Entä sinä?


    • juujepsjoo

      Ei ne kaikki miehet itseasiassa katso niin paljon ulkonäköä, koska oon ollu monesti väliaikaisesti poissa treffisivuilta ja palannut sinne taas samoilla kuvilla ja samat miehet kirjottaa mulle aina uudestaan :D sitten kun sanon että hei, oot kirjottanu mulle monesti aikasemminkin niin ne on että en minä vaan muista, hah.

    • Waidmannsheil

      Tuo on kyllä totta. Olen taviksen näköinen mies ja mulla on todella kattava ja huumori pitoinen treffi profiili ja saan kivasti vastauksia. Nytkin todella kaunis nainen kirjoitellut mulle ja sunnuntaina treffataan.
      Huumorilla olen heittänyt hänelle että "mitä noin kaunis nainen tällaisessa taviksessa näkee"
      Olen kuulemma huumorintajuinen ja kirjoitan muutakin kun moi mitä kuuluu joten hänelle on aivan sama kun olen sisäisesti kaunis.
      Tosin ei mua ulkoisestikaan kukaan ole koskaan haukkunut mutta kattava profiili ratkaisee todella paljon.

    • Urheilullinen yx

      No joo...Urheilullinen hyväkroppainen Nainen hakee kaltaistaan,jos itse viitsii huolehtia kunnostaan,niin ei nappaa isomahanen oluen kittaaja,kyllä kaltaistaan hakee,on samankaltaiset arvot,harrastukset jne.Keskustelutaito on tärkeää,ei nappaa myöskään mies joka ei tiedä etes milloin piste tulee saatikka isokirjain...Joskus ihan hengästyttää kun lukee textejä jos ei ole pilkkua eikä pistettä ja tekstiä on pitkästi. Komea ei tarvitse olla,mutta siisti,itsestään huolehtiva on oltava. Kuvan kannattaisi laittaa heti profiliin ja iloinen,hymyilevä kuva,ei synkkä naama ketään kiinnosta. Miehet välttyisivät pettymyksiltä kun kuva olis heti alkuun,tosin viestien määrä saattaa olla minimiluokkaa vaan eihän tulis pakkeja. Luonne on tärkein,mutta kokonaisuus ratkaisee. Pitkiä textejä ei kukaan jaksa lukea,en minä ainakaan,lyhyt,naseva texti on paras. Tsemppiä siis Miehet,etsikää kaltaisianne,niin jo nappaa:)

      • 17+12

        Minua hengästyttää lukea sinun kielioppivirheitä vilisevää textiä. En kestä ihmisiä, jotka käyttävät x-kirjainta väärin.


      • mies jostakin gg

        Ei siihen mitään hymyilevää kuvaa kannata laittaa jos ei luonnossakaan ole mikään turhan hihittäjä. Kannattaa laittaa just sellainen kuva ja teksti millainen itse oikeasti on niin rankkaa pois ne epäsopivat ehdokkaat. Vastauksia varmasti saa vähemmän kuin mitä kaikissa kuvissa hymyilevä ja ulospäin suuntautunut ihminen mutta mitä sitten. Se materiaali onkin sitten itsellensä laadukkaampaa kun laittaa mahdollisimman totuuden mukaisen kuvan ja tekstin. Ei introvertti ihminen halua ekstroverttiä kumppania tai toisinpäin, hiljainen vain ahdistuu puheliaan ihmisen seurassa.


      • 4+17

        Sama se jos oluttakin kittaa kunhan pitää itsestään huolen. Jos pelkkä kaljan juonti tekee susta huonomman ihmisen niin se on sinussa itsessä eikä muissa!!!


    • Pisteet ja pilkut

      EI kaikki jaksa lukea tekstiä, mistä puuttuu isot kirjaimet, pilkut ja pisteet. Sekin kertoo erittäin paljon kirjoittajasta. Minkä arvon antaa lukijalleen ja ensi sijsisesti itselleen. Kaiken A ja O kun on kuitenkin, että sinun täytyy antaa arvo itsellesi, että kykenet arvostamaan toista. Samaan pötköön kirjoitetusta tekstistä lukija tekee kuvan kirjoittajasta, mikä tuskin on se, mitä kirjoittaja kuitenkaan haluaa itsestään antaa. Tekstin EI MISSÄÄN NIMESSÄ TARVITSE SILTI OLLA KIRJAKIELTÄ!

    • Ex Pimp

      Kuka tahansa voi osoittaa tuon älyttömän väitteen vääräksi postaamalla kuvakaappauksia sähköpostivaihdoista eri naisten kanssa, joissa nainen on kiinnostunut tasan niin kauan kunnes näkee ne valokuvat miehestä.

      Että silleen. Provo!

      • Ex Pimp 2

        uka tahansa voi osoittaa tuon älyttömän väitteen vääräksi postaamalla kuvakaappauksia sähköpostivaihdoista eri naisten kanssa, joissa nainen on kiinnostunut tasan niin kauan kunnes näkee ne valokuvat miehestä.

        Että silleen. Provo!


    • Urheilullinen yx

      Aivan,textin ei tarvitse olla kirjakieltä,normi puhekieli riittää kunhan siitä jotain tolkkua saa...Ihmettelenpä miten niin erilaiset ihmiset ottavat yhteyttä. Monet itsestään huoltapitämättömät haluaisivat timmin mimmin,eikö järki sano,ettei ole mitään mahiksia,joutuu siinä sitten varmasti pettymään...Rikkaus ei merkkaa mitään,duunari kyllä kelpaa,mutta työtä tekevä valitsee mielummin kyllä toisen työtä tekevän...
      Samanlaiset lapset leikkivät parhaiten keskenään:)

    • nainen29v

      Kaikki ilmoitukset, joihin on lätkäisty vain "ota selvää", ohitan välittömästi. Ihan sama millainen pärstä on kuvassa.

    • hym?

      Hyvä kirjoitus, mutta juuri tuosta syystä minä en nettideittailua harrastakaan,enkä ole sitä koskaan kokeillut (olen nainen).:) Kirjallisessa viestinnässä kun ehkä vaikeinta on jokaiselle omalta osaltaan ymmärtää, että tuntemattomat ihmiset eivät voi tietää esimerkiksi kunkin kirjoittajan huumorintajun laatua, luonnetta tai persoonasta puhumattakaan mitään. Itse olen jo pelkästään näillä Suomi24- keskustelupalstoilla törmännyt usein keskusteluissa konflikteihin kaiketi siksi, että olen typerästi kuvitellut, että muka tuntemattomat ihmiset tällaisissa anonyymeissa keskusteluissa muka "tietäisivät", että tarkoitusperäni kirjoittaa on aina viime kädessä hyväntahtoinen, eikä se asia tietenkään tällaisista nimettömistä teksteistä aina voi näkyä. Minä kokisin erittäin rasittavaksi sen, että jos pitäisi yrittää koettaa vakuuttaa tuntemattomia ihmisiä siitä, että olen "hyvä tyyppi", joten nettideittailu ei ole minua varten. Kai se kuitenkin on tätä päivää. Itse en halua tutustua tuntemattomiin netin kautta.

    • Sirkkuliena

      Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Teksti on merkitsevintä. Vaikka mies olisi kuinka komea ja mieluinen ulkonäöltään mutta kirjoittelee täysin tolloja lyhyitä viestejä, jätän väliin. Seukkasin kaksi vuotta miehen kanssa, johon en olisi kiinnittänyt väkijoukossa tai ravintolassa mitään huomiota. Ensitreffit olivat surkeat. Ellei olisi ollut niitä tekstejä, olisi juttu jäänyt siihen miehen ujouden ja jännittämisen vuoksi. Vaikka suhde ei monista syistä johtuen kantanutkaan elämän loppuun saakka, oli se silti hyvä ja kokemuksen arvoinen. Nyt taas seurustelen netissä tapaamani miehen kanssa. Sama juttu. Jos viestejä ei olisi, ei tutustumisesta olisi tullut mitään.

      Se on kyllä totta, että kannattaa tavata livenä kohtalaisen nopeasti, viikon - parin kirjoittelun jälkeen. Vaikka miten olisi tuntenut kirjoittajan sielunkumppanksi, voi silti käydä niin, että on ensinäkemältä selvää, etteivät kemiat kohtaa.

    • +-+-+-+-

      Omalla kohdallani asia menee ainakin näin:

      Jos mies on hyvännäköinen tai menee ulkonäkönsä puolesta kategoriaan "ihan ok" tai "neutraali", niin silloin profiiliteksti ja mahdolliset viestit ratkaisevat. Teksti on se joka sen kiinnostuksen herättää jos on herättääkseen. Pelkän ulkonäön perusteella kukaan ei herätä mielenkiintoa, niin hyvännäköistä miestä ei olekaan (ainakaan S24:ssa :P).

      Mutta toisaalta jos mies on sen näköinen, että en voisi kuvitellakaan intiimiä kanssakäymistä hänen kanssaan, niin silloin teksti on käytännössä melko yhdentekevä. Olen etsimässä parisuhdetta, ja sellaista en voi solmia miehen kanssa, joka on selkeästi luotaantyöntävän näköinen. Jos olisin etsimässä (kirje)kaveria, ulkonäkö olisi luonnollisesti merkityksetön.

      Näitä ulkonäöltään "täysin mahdottomia" on kuitenkin suhteellisen vähän, joten suurimman osan kohdalla teksti todellakin ratkaisee. :)

    • einimimerkkiä

      Kyllä viesteistä voi päätellä paljonkin.Varsinkin,jos keskustelee livenä chatissa tai vaikka mesessä.Ylimielisyyden huomaa äkkiä.Jos kemiat kohtaa netin kautta,on mahdollista,että ne kohtaa myös livenä.Mutta aina niin ei käy.

    • etsivä ei enää löydä

      Itselläni on ollut muutama tuttavuus netin kautta, joiden kanssa on viestittelyt sujuneet hyvin, mutta se homma on töpännyt aina siihen kuvien vaihtoon ja nimenomaan sen naisen puolelta. Eikä ne naisetkaan ole olleet mitään prinsessoja varsinaisesti, vaan aika perustason suomalaisia 160 senttisiä ja 80 kiloisia tumppeja. Nämä kuitenkin ilmeisesti haaveilevat joistakin rikkaista ja komeista sporttimiehistä?

      Kai se vaan pitää kohta hypätä siihen Pietarin junaan, jos tässä tahtoo tasapainoista elämänkumppania löytää...

    • treffiuuno

      Kyllähän se on niin, että nettideitissä pätee ne samat lainalaisuudet kuin oikeassa elämässäkin. Miehet liehittelevät naisia ja yrittävät markkinoida itseään heille sopivina ja naiset tekevät loppujen lopuksi valinnan. Ja kun täällä ei niitä sanattomia viestejä ole saatavilla, niin ulkonäkö kuvan perusteella ja muut kriteerit kuten ikä, pituus, paino merkitsevät. Tosielämässä puhutaan iskurepliikeistä ja täällä ne ekat viestit on varmaan vähän niinkuin sitä samaa. Mutta on tosi vaikea sanoa, mikä täällä eniten vaikuttaa naisten mielenkiinnon herättämiseen. Olen kokeillut monia erilaisia aloitusviestejä ja aina kohteelle personoituja ja silti on todella yleistä ettei kohde käy edes katsomassa profiiliani. Naiset ovat erilaisia ja jotkut ovat saattaneet menettää todellisuuden tajunsa, koska täällä saa miehiltä niin paljon huomiota. Tiedän naisia jotka ovat käyneet treffeillä kymmenien miesten kanssa ja loppujen lopuksi ongelma on siinä että jos toisella kolahtaa niin toisella ei. Jotkut ehkä etsii sitä unelmien täydellistä prinssiä, jota ei koskaan löydy mutta suurimmaksi osaksi kyse on todennäköisesti niistä ihan normaaleista tunteista, jotka syttyy tai ei. Tunteet ovat monimutkaisia. Jos epätoivoisesti etsii ja haluaa rakastua läheisyydenkaipuun tai yksinäisyyden vuoksi, niin lopputulos ei yleensä ole onnistunut. Luulen, että nettitreffeissä osa miehistä jää ilman ihan samoista mekanismeista johtuen kuin oikeassakin elämässä, se ei johdu naisten suuruudenhulluudesta. Jotkut naiset lukevat myös miesten profiilitekstejä ja ovat itse aloitteellisia. Ja koska oma ulkonäköni ja muut speksini ovat alempaa keskitasoa, niin parhaat kokemukseni ovat syntyneet näiden minuun yhteyttä ottaneiden naisten kanssa. Heidän motivaationsa tutustua juuri minuun on ollut merkitsevää. Kokemusteni mukaan profiiliteksti ei loppujen lopuksi kuitenkaan eniten ratkaise naisen kiinnostumista ja halua jatkaa tutustumista vaan sujuva keskustelu ja se kuva minkä kanssakäymisessä toiselle antaa. Nettideitti on se iskurepliikki, se ensivaikutelma ja mielestäni paras tapa siinäkin on olla rehellinen eikä siloitella liikaa sitä mitä oikeasti on. Koska livenä kohtaamisessa todellinen luonne ja kipinän syntyminen kuitenkin paljastuu ja pettymys voi olla kova, jos on luonut itselleen kovasti odotuksia toisen suhteen.

      • nettiuuno

        Surullista alemman keskitason miehenä olemisessa on se, että jos haluan päästä treffeille ja kanssakäymiseen naisten kanssa, minun on tyydyttävä niihin jotka kiinnostuvat minusta. Hyvin harvoin, jos koskaan ne joihin itse tunnen mielenkiintoa kiinnostuvat minusta. Olen myös skipannut minusta kiinnostuneita, jos he ovat menneet todella pahasti yli omista kriteereistäni. Tällöin olen valinnut yksin olemisen itsensä pettämisen sijaan. Mielestäni tässä ei ole eroa nettitreffien ja oikean elämän välillä. Suurin haaste molemmissa on niiden itseä kiinnostavien ihmisten saaminen kiinnostumaan minusta. Heidän huomionsa herättäminen. Kirjoittamalla tutustuessa kirjoitustaidolla on tietysti merkitystä, mutta jos se on kunnossa niin sitten on ne speksit, kuva ja profiiliteksti. Olen testannut asiaa laittamalla kuvattomaan profiiliin pituutta, harteikkuutta, lihaksikkuutta, kunnioitusta herättävän ammatin, omaisuutta ja eksoottisia harrastuksia. Ja niinpä vain naiset kiinnostuvat profiilista huomattavasti useammin kuin oikeasta profiilistani. Se on surullista, mutta totta.
        Joku voisi muuten tutkia, millaiset miehet etsivät netistä seuraa. Provoan väittämällä, että pääasiassa pelimiehet, jotka saavat täältä helposti seksiseuraa ja luuserit, jotka eivät kiinnosta naisia oikeassa elämässä. Tämä väite perustuu siihen, mitä olen täällä olevilta naisilta kuullut. Naiset ovat sitten hyvin paljon heterogeenisempää porukkaa. Hyvin paljon sellaisia, joilla ei ole mahdollisuutta kohdata mielenkiintoisia miehiä omassa arjessaan, esim. lastenhoidon, työn ja harrastusten takia. Ja tässäpä tullaan mielenkiintoiseen kysymykseen, voiko näiden ryhmien kohdatessa nettideitissä oikeasti löytyä niitä toisilleen sopivia pareja, kemiaa ja rakkautta?


    • Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Itse olen jutellut netissä miesten kanssa ja tutustunut hyvinkin, mutta joskus käy niin että kirjoitustyylissä jokin mättää. Annetaan päällekäyvä käsitys ja annetaan ymmärtää, että miehen pitäisi olla tilanteen herra kaikessa. Sitten kun sanon suoraan, että vaikutat itsekkäältä, negatiiviselta, ylimieliseltä tai liian dominoivalta, niin seuraavan viestin sävystä voi jo päätelläkin, että mies suuttui.

      Oikeinkirjoitus on myös itselleni tärkeää. Osaan mielestäni sen itse hyvin, joten minua ärsyttää kirjoitella miehen kanssa, joka kirjoittaa kaiken putkeen ilman välimerkkejä ja isoja kirjaimia ja suurella määrällä yhdyssanavirheitä. Jos ei edes omaa äidinkieltään osaa kirjoittaa, niin turha alkaa sen jälkeen leveilemään millään muullakaan. :D

      Ja sitten on miehiä, jotka kertovat itsestään kaiken, mutta eivät ole kiinnostuneita tietämään naisesta mitään. Tai ainakaan eivät kysy mitään olennaista, joka osoittaisi mielenkiintoa naista kohtaan. Ja sitten on miehieä, jotka kyselevät mutta eivät kerro itsestään mitään, jolloin herää epäilyksiä, että peitellään totuutta.

      • nettiuuno

        Minun mielestä tuo oikeinkirjoitus ja kysymysten esittäminen koskee yhtälailla molempia sukupuolia. Kirjoittamalla tutustuessa on erittäin ärsyttävää yrittää kommunikoida, jos toinen ei kuljeta keskustelua eteenpäin esittämällä kysymyksiä. Olen liian usein törmännyt naisiin, jotka juuri ja juuri vastaavat minu esittämiini kysymyksiin mutteivat kysy vastaan mitään. Tai sitten kysymys on tyyliin, kerto itsestäsi lisää. Itsestä ei haluta kertoa mitään, toisesta halutaan tietää lisää mutta ei osata kysyä. Onneksi olen löytänyt myös naisia, joiden kanssa juttu on luistanut ja yleensä sellaisten kanssa olen päässyt myös treffeille.


      • hukkahei

        "Jos ei edes omaa äidinkieltään osaa kirjoittaa, niin turha alkaa sen jälkeen leveilemään millään muullakaan. :D"

        Olet ymmärtänyt miesten todelliset vahvuudet täysin väärin.


    • hehhh

      Pidän huumoristasi. Se naurattaa vielä huomennakin. Älä pilaa kaikkea kertomalla olevasi tosissasi.

    • yttt445ytt4555yytt4

      Kuulut ilmeisesti niihin ihmisiin joiden mielestä nettitreffailu on työnhakuun rinnastettavaa puuhaa, eikä niinkään hauskaa ja interaktiivista kommunikaatiota niinkuin sen pitäisi olla.

    • Pimpannuolija

      Aivan sma mitä naiset ajattelee. Pääasia että irtoaa maukasta piirasta.

    • Ketjun aloittajan kanssa olen samaa mieltä; susirumallakin käy hyvä flaksi kunhan kirjoitustyyli on kunnossa. Tästä hyvänä esimerkkinä on varsinainen naistennaurattaja nuorekas ja 159 cm pitkä Bernard Charles "Bernie" Ecclestone joka tapailee itseään lähes 50 vuotta nuorempia naisia.

      Ai niin, Bernien tulotkin taitavat ylittää keskimääräiset ansiot.

      "Vuonna 2011 talouslehti Forbesin mukaan Ecclestonen omaisuus oli 4,2 miljardia dollaria, ja näin ollen hän oli Yhdistyneen kuningaskunnan neljänneksi rikkain henkilö. Edellisenä vuonna hänen tulonsa olivat olleet 200 miljoonaa dollaria."

      Lähde: Wikipedia

    • henkka oulusta

      Moi aloittaja, sinulla olisi kuule vähän skarppaamista tuossa kirjoitustaidossa: sijamuodot, lauserakenteet, iso kirjain keskellä lausetta, tolkuttoman ahkera pilkuttaminen. Näihin moni muukin mies kiinnittää huomiota...

    • ilmeisesti tyhmä

      Mä olen ilmeisesti.. niin helvetin tyhmä.. etten tajua.
      Onko kaikilla naisilla.. tai kaikilla miehillä sama maku..
      Eikös se kauneus.. ole katsojan silmissä.
      Eli.. joku tavis voi olla jonkun mielestä kaunis.. ja taas kaunis jonkun toisen mielestä ei niin kaunis.
      Ei se tarkoita.. että mies on komea.. jos äiti on sanonu.. että olet komea poika.. tai naiselle että olet nätti tyttö.
      Äly hoi.. järki ei maksa mitään.. sitä voi jokainen hankkia.

      • Auuuts!

        Voi taivas!!! Jos minä saisin tuolla tavalla kirjoitetun viestin, oksentaisin välittömästi. Mitä h-------ä nuo kaksi pistetttä tekee tuolla sanojen välissä?
        Älä kirjoita, jos et hallitse edes suomen kielen alkeita!
        Et ole tyhmä, vaan oikea emätyhmä.


      • ilmeisesti tyhmä
        Auuuts! kirjoitti:

        Voi taivas!!! Jos minä saisin tuolla tavalla kirjoitetun viestin, oksentaisin välittömästi. Mitä h-------ä nuo kaksi pistetttä tekee tuolla sanojen välissä?
        Älä kirjoita, jos et hallitse edes suomen kielen alkeita!
        Et ole tyhmä, vaan oikea emätyhmä.

        Auuuts!

        Oksentele ihan rauhassa.
        Tunnut itse olevan, emätyhmääkin tyhmempi.
        Mitä nuo viivat, on tuolla helvettiä sanan välissä
        Oikea aivokääpiö.


    • köljjlhgf

      Vitut te naiset luulette tietävänne mitä te haluatte mutta
      oikeasti ette todellakaan tiedä.
      vaan ootte pihalla ku lumiukot..

      • 11+10

        Tärkeintä ei ole tietää. mitä haluaa. Tärkeintä on tietää, mitä EI halua.

        Sinua ei ilmeisesti ole halunnut kukaan.


    • Ei oo, ei tuu

      Ongelman nimi on tämä: ihmisillä on valtavasti vapaa-aikaa ja vaurautta. Kumppania ei tarvita elämästä selviämiseen, joten hänessä pitäisi olla enimmäkseen viihdepotentiaalia. Ei ole monenkaan heiniä se.

    • Juupaniinpä

      Pitkä analyyttinen teksti ja yltiöromanttinen sanailu on molemmat turnoff. Yksin tai erikseen. Teksti voi olla lyhyt ja asiallinen mutta jos siinä vaan todetaan; moi ja naista haetaan niin tuskin klikkaisin. Jos profiili on tynkä eikä sen täyttämiseen viitsitä käyttää yhtään aikaa niin entisestään tsäänssit vähenee.

      Ja miksi lymyillään pallopään takana sen sijaan, että laitetaan se kuva heti reilusti esille? Olipa henkilö tavis tai susiruma, jossain kohtaa on pakko kuitenkin oma naama näyttää. Paljon nolompaa molemmille osapuolille on, että kuva laitetaan pyynnöstä s- postiin ja siinä kohtaa toinen osapuoli toteaa että juuei. Itse en enää vastaa viesteihin enkä myöskään käy vierailemassa kuvattomissa profiileissa.

      Minun mielestäni miehen ei tarvitse tai edes pidä olla komea, eikä hiusten värillä ole väliä. Sillä sen sijaan on, miten mies on kuvassa ( katse, hymy, ilme...). Kyllä, kuvalla on väliä mutta kokonaisuus ratkaisee ja se, että profiilista saa ensivaikutelman kyseisen henkilön mahdollisesta sopivuudesta juuri itselle treffeille asti.

    • lehmäoneläin

      Pattaya -> Luojan anteeksipyyntö suomalaisesta naisesta. Ei tarvi viedä jalkoja alta näiltä nirsoilta lehmiltä suomi24 treffeillä. Vaatimuksia on jukoliste puoli sivua, vaikka oma kuva näyttää siltä, ettei hirveesti olis varaa valkata. Oli kyllä yllätys huomata miten haluttuja nämä lievästi ylipainoiset, usein yksinhuoltajanaiset luulevat olevansa. ei ihme, että samat profiilit siellä roikkuu kuukaudesta toiseen. Olisikohan syytä katsoa peiliin....? Noh, sielläpähän odottavat sitä unelmien prinssiään. Luuletteko todella, että ne teidän vaatimuksenne täyttävät tyypit roikkuvat jossain nettitreffeillä? Eiköhän ne kuule löydä kumppanin muualtakin. Noh, meikäläinen lähtee taas viikon päästä Thaivaaseen, siellä naiset osaavat sentään arvostaa työssäkäyvää, itsestään huolta pitävää miestä ja ulkonäkökin ihan pikkasen eri luokkaa, kuin näillä Pohjolan prinsessoilla.

      • onhan se näinkin

        Thaimaahan en kyllä itse lähtisi, mutta muuten olen samaa mieltä. Näitä itseään normipainoisiksi luokittelevia 160cm/85kg suomipötköjä löytyy 13 tusinasta, joilla on hädintuskin amis-koulutus ja työtkin pätkätöitä. Vaatimuslistaa kuitenkin löytyy yllinkyllin. Luulen, että vastaavat tyypit täälläkin palstalla purkavat miesvihaansa ja katkeruuttaan ja ylistävät kilpaa toisiaan.


      • Laadukas leidi

        Taas vahvistui se, että ne jotka eivät laadukasta naisseuraa Pohjolasta saa, lähtevät katkerana ostamaan(!) sitä Thaihuo*ilta. Emme ole thaikkutytöille lainkaan kateellisia. Tervemenoa, emme jää kaipaamaan sinua! :)


      • onhan se näinkin
        Laadukas leidi kirjoitti:

        Taas vahvistui se, että ne jotka eivät laadukasta naisseuraa Pohjolasta saa, lähtevät katkerana ostamaan(!) sitä Thaihuo*ilta. Emme ole thaikkutytöille lainkaan kateellisia. Tervemenoa, emme jää kaipaamaan sinua! :)

        Nyt näyttää se katkeruus ja kateus olevan kyllä jossakin muulla taholla... :) Mikä ihmeen saavutus on "saada" suomalainen nainen? Monelta ulkomaalaiselta kun kysytään, niin suomalainen nainen on sieltä helpoimmasta päästä...


      • Heh, heh

        Sinulle lehmäoneläin!
        Tervemenoa vain sinne taikkuihin hakemaan oikein kunnon tauti itsellesi.
        Ei sua täällä Suomessa kukaan huolisikaan, ei edes sikalihavat muijat.


      • Laadukas leidi
        onhan se näinkin kirjoitti:

        Nyt näyttää se katkeruus ja kateus olevan kyllä jossakin muulla taholla... :) Mikä ihmeen saavutus on "saada" suomalainen nainen? Monelta ulkomaalaiselta kun kysytään, niin suomalainen nainen on sieltä helpoimmasta päästä...

        No voi hyvänen aika... Suomalaiset naiset tunnetaan maailmalla kauneudestaan, mutta thaikut hu*raamisesta. Jotta kummankohan kellistäminen on enemmän saavutus? Toisen mies saa olemalla fiksu ja siedettävä itse, toisen heittämällä muutaman euron tiskiin, vaikka olisi millainen tahansa haiseva, rumilus ja plösö.

        Tervemenoa vaan maksullisten pariin, olipa maa sitten mikä hyvänsä. :)


      • onhan se näinkin
        Laadukas leidi kirjoitti:

        No voi hyvänen aika... Suomalaiset naiset tunnetaan maailmalla kauneudestaan, mutta thaikut hu*raamisesta. Jotta kummankohan kellistäminen on enemmän saavutus? Toisen mies saa olemalla fiksu ja siedettävä itse, toisen heittämällä muutaman euron tiskiin, vaikka olisi millainen tahansa haiseva, rumilus ja plösö.

        Tervemenoa vaan maksullisten pariin, olipa maa sitten mikä hyvänsä. :)

        Kylläpä suominaiset tunnetaan jostain muusta... kysypä vaikka Gambian miehiltä. :) En kyllä näe mitään erityistä saavutusta suominaisen "kellistämisessä", kun vastaavaa ja parempaa löytyy mistä tahansa naapurimaasta. Ei tarvitse mennä mihinkään "thaikkuihin" saakka.

        Juu, en kyllä harrasta maksullisia, kiitos vaan. Osoittaa huonoa keskustelutaitoa, kun yritetään mustamaalata valheellisilla väittämillä toisia osapuolia, mutta toisaalta sekin niin tyypillistä...


      • Laadukas leidi
        onhan se näinkin kirjoitti:

        Kylläpä suominaiset tunnetaan jostain muusta... kysypä vaikka Gambian miehiltä. :) En kyllä näe mitään erityistä saavutusta suominaisen "kellistämisessä", kun vastaavaa ja parempaa löytyy mistä tahansa naapurimaasta. Ei tarvitse mennä mihinkään "thaikkuihin" saakka.

        Juu, en kyllä harrasta maksullisia, kiitos vaan. Osoittaa huonoa keskustelutaitoa, kun yritetään mustamaalata valheellisilla väittämillä toisia osapuolia, mutta toisaalta sekin niin tyypillistä...

        Eipä nyt satu olemaan yhtäkään gambialaista miestä tähän hätään sopivasti hollilla, jotta voisi kysyä. :)

        Suora lainaus voiteitä:n kirjoituksesta koskien hänen Thaimaan matkailuaan: "Sitä paitsi ei se parikymppiä panosta paljon tunnu.." Pahoittelut, jos sotkin sinut häneen. En tarkoita, että automaattisesti aivan kaikki esim. thaikuissa kävijät suoraan maksaisivat seksistä. Valitettavan usein näin vain on. Mies (tai nainen!), joka käy maksullisissa on samaan aikaan typerä, hyväksikäyttäjä ja reppana kaikin tavoin.

        Valitettavaa on myös se, että aina ei tarvita suoraa rahaliikennettä, jotta hyväksikäytön asetelma täyttyy. Mahdollisesti ihan kunnon tyttö "antaa" maksutta - taatakseen paremmat mahdollisuudet saada mies koukkuun ja päästäkseen miehen luo vierailemaan ja sitä kautta ehkä vaimoksi asti. Elintasokuilu on Thaimaahan nähden valtava ja Viroon ja Venäjäänkin huomattava, joten mies ei voi koskaan olla täysin varma mikä naisen motiivi on ollut.

        Jos taas ruotsalaisia normityttöjä pokailette, niin good for you! :)


      • ulko
        onhan se näinkin kirjoitti:

        Thaimaahan en kyllä itse lähtisi, mutta muuten olen samaa mieltä. Näitä itseään normipainoisiksi luokittelevia 160cm/85kg suomipötköjä löytyy 13 tusinasta, joilla on hädintuskin amis-koulutus ja työtkin pätkätöitä. Vaatimuslistaa kuitenkin löytyy yllinkyllin. Luulen, että vastaavat tyypit täälläkin palstalla purkavat miesvihaansa ja katkeruuttaan ja ylistävät kilpaa toisiaan.

        Ne pätkätyöt onkin oma valinta.


      • ulko
        Laadukas leidi kirjoitti:

        Eipä nyt satu olemaan yhtäkään gambialaista miestä tähän hätään sopivasti hollilla, jotta voisi kysyä. :)

        Suora lainaus voiteitä:n kirjoituksesta koskien hänen Thaimaan matkailuaan: "Sitä paitsi ei se parikymppiä panosta paljon tunnu.." Pahoittelut, jos sotkin sinut häneen. En tarkoita, että automaattisesti aivan kaikki esim. thaikuissa kävijät suoraan maksaisivat seksistä. Valitettavan usein näin vain on. Mies (tai nainen!), joka käy maksullisissa on samaan aikaan typerä, hyväksikäyttäjä ja reppana kaikin tavoin.

        Valitettavaa on myös se, että aina ei tarvita suoraa rahaliikennettä, jotta hyväksikäytön asetelma täyttyy. Mahdollisesti ihan kunnon tyttö "antaa" maksutta - taatakseen paremmat mahdollisuudet saada mies koukkuun ja päästäkseen miehen luo vierailemaan ja sitä kautta ehkä vaimoksi asti. Elintasokuilu on Thaimaahan nähden valtava ja Viroon ja Venäjäänkin huomattava, joten mies ei voi koskaan olla täysin varma mikä naisen motiivi on ollut.

        Jos taas ruotsalaisia normityttöjä pokailette, niin good for you! :)

        Kyllähän Thaimaaseen mennään pesää hakeen ja naiset menee vartioimaan puolisoitaan. Thaimaalaiset on kuin piestyjä koiria. Yrittää häntä vipattaen miellyttää isäntiään, ettei taas lyötäis.


    • Alka mieti että onko kontakten.fi hyvä sivu vai ei? Ja kenele sopi normaali deitti, & kenele sopi netti deitailu? Ihmisiä voi olla ihan erilainen kuin kättää tietokone tai ei kättää.

    • pöljät..

      Jos mies jonain päivänä sattuu saamaan inspiraation ja kirjoitus luistaa ei se tarkoita, että hän olisi unelmien kumppani tai seuralainen. Onko naiset tosiaan näin kapeakatseisia?

    • Jotain rajaa

      Sinä aingman!
      Opettele ensin suomen kieli ja tule vasta sitten kirjoittelemaan tänne tyhmyyksiäsi!!!

    • taidoton.

      Kirjailijoilla on varmaan naisia jokaisen sivun välissä kirjanmerkkinä.

    • röyhpruiiiiksoho

      Kelpaakos tämä,huohotiläähäti,huohotiläähäti,aini tykkään repiiä sukkisten haraossan ja nusia,eeeennnnn,juo,polta ta ta tan,kayn röissä 7-14,voisin samalla hoidella tekemiämme lapsia,kun sä vietät tytöjen iltaa kavereidenkanssa,ainii käytän sit menneniä,kärsin ylisuuresta hienerityksestä

    • voiteitä

      Pohjoismaista löytyy kyllä laatunaisia, varsinkin Ruotsista, mutta Suomesta sitä on kieltämättä vaikea löytää. Miten ihmeessä suomalainen nainen on jäänyt jotenkin väliinputoajan rooliin tässä, kun kauneutta on jaettu. Lännessä kauniit ruotsalaiset ja idässä pitkäsääriset ja näyttävät slaavit, mutta täällä meillä vaan näitä pötkelöitä.
      Itsekin Thaimaassa käynyt ja paikallista antia saanut nauttia, enkä maksanut mitenkään katkerana. Yllättävän paljon siellä näki länsimaisia komeita nuoria miehiä thaityttöjen kanssa, eikä nekään näyttänyt yhtään katkerilta. Enemmän pitäisin huor...na näitä siiderin lipittäjiä suomineitoja, jotka harrastaa yhden illan seikkailuita, kuin näitä herttaisia thaityttöjä, jotka auttavat perhettään. Sitä paitsi ei se parikymppiä panosta paljon tunnu, kun siiderin lipittäjälle, kun maksat juomat ja pitsat ja taksikyydit baari-illassa, niin se on vähintään sen parisataa. Ennemmin niitä maksellessa katkeroituu...

      • Laadukas leidi

        Niinpä, suominainen on hu*ra, kun harrastaa yhden illan suhteita.

        Mihinkäs sitten unohtuu aina ne miehet, joiden kanssa niitä suhteita harrastetaan? Nekö ovat sitten kunnollisia miehiä, joiden masturbaatioalusta vaihtuu viikottain?

        Jos nainen taas ei "anna", hän on pihtari, joka ei jaksa kiinnostaa.

        Voi tätä kaksinaismoralismin määrää!


      • "voiteitä", tuosta aiheesta kerran työkaverini heitti hyvän vitsin, kun tuli puhetta itänaisten kauneudesta. Kun sota alkoi niin itärajan puolelta kinkkas suomeen kaikki paksujalkaiset ja venäjälle jäi ne sirot naiset, kun eivät viitsineet kävellä:)


    • Siiri-xxxx

      Kuva reilusti esiin,uskonpa että jokaiselle joku löytyy oli ulkonäkö mikä tahansa. Ylipainoinen valitsee ylipainoisen jne..Itse olen ollut deittikanavalla useamman kerran ja todennut ettei minulle kelpaa kukaan tai jos kelpuuttaisin jonkun,niin kyseinen kiinnostukseni kohde ei ole kiinnostunut minusta. Näin se vaan menee ja mitä sitten? Aika suuri osa deittailijoista ajattelee varmaan samoin,yksin on parempi kuin epäsopivan kaverin kanssa. Ei nykymies eikä nainen tarvitse elättäjää,on omat ammatit ja toimeentulo. Ns.pelkkiä juttukavereita on ollut liuta ja ajatuksia on vaihdettu,mutta eipä tulisi mielen viereenkään ryhtyä tapailemaan,siihen tarvitaan jo paljon muuta...Kyllä se vaan niin on,että kolahtaa tarttee jos mies meinaa pitemmälle päästä,mutta kyllä pelkkä jutustelukin on kivaa,juttukaveri voi olla pullukka,laiheliini,lyhyt jne.älliä pitää kyllä olla,ei kait sitä muuten edes kirjoittelis...

    • Kysymys on varmaan siitä, miten tehdä itsestään kiinnostavampi kuin muut vastaavan ikäiset miehet. Mutta miten kertoa kiinnostavasti omasta elämästään, toiveistaan, ajatuksistaan, jopa unelmistaan paljastamatta liikaa mutta kertomatta silti liian vähän.

      Jos tapaat jonkun vaikka kassajonossa, ethän silloinkaan sylje koko elämäntarinaasi ulos vaan asiat vaan alkavat tapahtua, vähitellen.

    • B**lS**t

      Hahhahhah… itsellä ollut kuvaton profiili. Viestittely on mennyt hyvin siihen asti, kunnes vastapuoli (= nainen) pyytänyt kuvaa. Kuvan olen pyynnöstä laittanut. Tämän jälkeen on löytynyt syytä jos monen moista, ettei ”tämä ei nyt ota tuulta siipien alle". Tämän jälkeen viestittely loppuu...

    • surusinikka

      Paljolti samaa mieltö olen VViestiketjun aloittajan kanssa !

      Muutaman eron Deittaulun ja Livenä tutustumisen välillä on kuitenkin!

      Deittaulun merkeissä monesti puuttuu tämä profiili,ja itse Aivot automaattisesti muodostavat niin Sisäisen,kuin ähän ulkonaistakin kuvaa! ( on muuten aika tosi,sillä esim.lukiessa Romaania tulee sama ilmiö,että luodaan Päähenkilölle tai deitti-Ihastukselle omat kasvot,jotka muodostuvat tekstien ja ehkä puhelujen myötä ) .

      Silloin kasvottomalla Deittaajalla on itse muodostettu kuva hänestä ja kun asia ei olekaan tavatessa niin,sattuu sitten näitä "kerran Trefeillä" juttuja,vaikka Mies olisi kuinka komea tahansa,ei hän vastaa Sinun muodostamaa olemusta laisinkaan!
      Tietysti se,että miten hyvin ollaan opittu tuntemaan näin toisen sisin,voi tuoda jonkinlaisen taustavoiman,jolloin edetään,jopa Avioliittoon :)

      Livenä nähtynä taas niin hän ei ensin tunne Sinun maailmaasi lainkaan,mutta ulkonäöllisesti on erittäin hyvä oppia rakastumaan toisen kasvoihin,jotka ilmeet,eleet jne muodostavat!

      Se onkin mielenkiintoista,kun voi todella etsiä/huomata jonkin ihanan elkeen toisessa tai ilmeen ja Rakastua sitä kautta !

      Kumpi sitten on parempi tapa,niitä en lähde erottelemaan toisistaan,mutta lienee sitten jokaisen oma asia miten haluaa tutustumisen aloittaa:)

      Sen vielä korjaisin,ettei Rumaa Ihmistä olekkaan!!!!
      Jokaisen kasvoista löytää jotain Kaunista,joihin rakastuu,joka on vain Sinun silmillesi luotu,suun liike,korvanlehti,Ihan mitä vain ;)

      Mitäs toiset tuumaavat tästä,kun ajattelee tältä kulmalta asiaa?
      Toivottavasti tästä kirjoituksestani löytyy edes jonkinlaista totuudenmukaisuutta,ja tähän voi olla puoltaviakin vastauksia,eikä jälleen suoraan sanoen "hemmettiin" haukuttu Nainen,kun ollaan erimieltä!!

      Toivoisin silti kuitenkin jonkinmoisia kannanottoja kirjoitukseeni,että onko minun aatteeni vain "yksinäinen" ja erillainen ajattelutapa;)

      • elreino

        Surusinikka.... olet hyvin pitkälti oikeassa.

        Täällä porukka ei vaan muista,että ihmiset on kaikki erilaisia.
        Tästä aiheesta, voidaan kirjoitella ja väitellä, vaikka maailman tappiin.
        Jollekin se naama on tärkeä. Jollekin taas kirjoitustyyli. Jollekin molemmat.
        Puhun nyt siis profiileista.
        Se,että viestein ihmisestä saattaa saada ihan vääränlaisen kuvan. Vaikka profiilissa olisi kuvakin.
        Kasvotusten kun tapaa,sillon just näkee ne ilmeet ym. Johonkin ihmiseen, voi ihastua jonkun eleen.. ilmeen tai muun, jopa äänen perusteella.

        Näinhän se menee.. yksi tykkää äidistä, ja toinen tyttärestä.. joku jopa molemmista.

        Kauneus on katoavaista.. rumuus senkun lisääntyy.


    • Siirixxxx

      Sinulle surusinikka,olet niin oikeassa,kyllä kuva muodostuu meidän omassa päässämme jos vastapuolella ei ole kuvaa. Sitä hahmottaa ihmisen profiilissa annettujen tietojen,pituuden,painon,hiusten värin,ammatin,harrastusten jne.pohjalta ja jos textittely sujuu vielä hyvin,juttu lentää,huumori kohtaa niin WAU,sielunveli on löytynyt ja ONNI odottaa...Mutta sitten nähdään livenä ja kaikki romahtaa kun kaveri ei vastaakkaan luotua mielikuvaa,ei siinä sitten auta vaikka olisi kuinka mukava,ei auta...istutaan se pakollinen tunti nenätysten ja lähtiessä sanotaan että soitellaan,vaikka kumpikin tietää ettei niin tehdä...

      Rumaa ihmistä ei olekkaan,jollekkin se ns.ruma on maailman ihanin,komeus ja ihanuus on kattojan silmässä!

    • Mies_vaan__

      Ei pidä paikkaansa, että kirjoitustyyli ratkaisisi enemmän kuin naama.

      Kun itselläni oli profiilissa kuva, viestejä tuli huomattavasti enemmän kuin silloin, kun kuvaa ei ollut. Ja tämä johtuu todennäköisesti vain siitä, että olen melko mukavalla ulkonäöllä siunattu. Kaiken lisäksi - kun kuva profiilissa oli - tekstiä suurin osa viestin laittajista tuskin oli edes lukenut. Tästä syystä en kuvaani sitten profiilissani pitänytkään.

      Naiset ovat melko ulkonäkökeskeisiä, noin niin kuin keskiarvoisesti. Näin se vain on ja imho.

      Onneksi ei tarvitse enää deittailla.

      • ihan tyypillistä

        Netissä on niin kova kilpailu, että se patistaa naiset ulkonäkökeskeisyyteen.

        Paljon tulee viestejä. Tyypillisesti ainoaksi kriteeriksi valikoituukin usein ulkonäkö ja sen jälkeen muut piirteet.


    • ei se noin mene

      Tuo on pelkkää "roskapuhetta", että pelkästään kirjallinen sisältö vaikuttaisi siihen että haluaako nainen olla tekemisissä vai eikö halua.

      Valtaosa naisista katsoo yleisiä miesten ominaisuuksia eli ulkonäköä, koulutusta, rahallista tilannetta ja harrastuksia. Valinta tehdään noiden perusteella, vaikka kirjoittaisit mitä hyvänsä.

      En suosittelekkaan miesten kirjoittelevan kovin pitkään naisten kanssa, koska yksi tapaaminen vaikuttaa enemmän kuin tuhatkin mailia. Tämä johtuu siitä että nainen luo miehestä oman mielikuvansa (joka perustuu todellisuuteen vain osittain), mutta se mielikuva miehestä katoaa/vahvistuu heti kun näkee miehen ensi kertaa oikeasti.

      Yksi tapaaminen voi siis tarkoittaa vaikkapa vuosien viestittelyn loppumista. Sen takia järkevämpää tavata heti.

      Livenä tilanne on erilaisempi koska siellä nainen näkee heti miehen ulkonäön ja sen perusteella hyväksyy / tyrmää hänet. Netin kautta tyrmäys tapahtuu usein vasta tapaamisessa, koska ulkonäkö ei näy suoraan.

    • Kokemusta löytyy

      Luulenpa että monille naisille kelpaa rumakin mies kunhan lompakossa on paksuutta ja maallista mammonaa kerättynä. Naiset on myös taitavia hyväksikäyttäjiä, sanoo nimimerkillä kokemusta löytyy.

    • Kirje kulkee 2001

      Minulla on nettikirjeenvaihtokaveri, jonka kanssa olen viestitellyt 12 vuotta. Löysimme toisemme joltain chattipalstalta, olisikohan ollut sinkut.net ja siirryimme nopeasti sähköpostiin. Alkuun vaihdoimme viestejä päivittäin, sitten viikottain ja nykyään vieläkin harvemmin.

      Emme ole koskaan tavanneet, emmekä edes vaihtaneet valokuvia, vaikka nykyään asumme samassa kaupungissa sen jälkeen kun hän muutti 50 km päästä asuinkaupunkiini. Hän on eronnut nainen ja minä kurjassa suhteessa elävä varattu mies.

      Keskustelumme on ollut välillä antoisaa, välillä se on hiipunut rutiiniksi. Kurjinta on, ettei koskaan tiedä tuleeko vastausta enää koskaan. Tiedämme toistemme suhteista, myös ainakin osasta sivusuhteista, koska ne ovat viestiemme pääsisältöä perheasioiden lisäksi.

      Olemme heti alun jälkeen vaistonneet, että meistä ei tule paria, vaikka eroaisinkin. Hänellä oli katkera suhde varattuun mieheen vajaat 10 vuotta sitten ja sen jälkeen hän on entistä enemmän keskittynyt elämään yksin ja tyttärensä kanssa.

    • dsfefewfwef

      juujuu.... sama se vaikka mitä tekstiä kirjoittaa jos ei kuva miellytä niin eipä se akka sitä tekstiäkään lue, kyl se vain näin menee

      • OMG!!!!!!!!!!!!

        Ap.n aihe oli, että profiilin kirjoitusasu on nettideittailtaessa tärkeämpi kuin kuvassa näkyvä naama tai jotain sinnepäin ja "keskustelun" lopputulos tähän mennessä on suunnilleen se, että läskit persjalkaiset ja tyhmät suominaiset ei kelpaa kuin ulkomaalaisille pelimiehille ja sovinistiset vässykät suomalaiset luuserimiehet ei kelpaa about edes thaikkuhuorille. Way to go...! :D


    • perpetua

      Miehiltä saamani vastaukset on yleensä, että kerro lisää ja itse vaikenee kuin simpukka. Kuka jaksaa kirjoitella, jos toinen vastaa yhdellä lauseella ja selvästi haluaa vain päästä helpolla?

      Lisäksi olen selvästi ilmoittanut että en hyväksy alkoholin käyttöä ja silti vastaaja harrastuksekseen ilmoittaa "häppää kavereitten kanssa". En jaksa myöskään keskusteluja aiheesta:" mikä on lempiasentosi?".

      Ilmoituksessani on kuva josta näkee selvästi, että olen läski. Nätti naamasta mutta läski. Miehelle on tiukat kriteerit. Pitää olla yli 165 senttiä pitkä, ei juo eikä lyö, pitää tykätä autoista ja eläimistä. Ei saa olla vässykkä. Minulla on oudohko miesmaku. Brad Pitt on hintahtava pikkunilkki. Bill Nighy on ihana, samoin Stellan Skarsgård ja Michael Chiclis.

      Anyway, jos treffi-ilmoitus on lajia, että silmät: löytyy ja ota itse selvää ja kuvaa ei ole, ei siinä ole mitään mihin tarttua. Tottakai kuva on tärkeä. Jos siinä on joku adonis ja teksti: "Hei kaikki ihanat naiset." En todella katso tarkemmin. Jos siinä on siilitukkainen rillipää ja teksti: " Terve ja kiitos kaloista!" en malta oottaa mitä sieltä tulee seuraavaksi. Jokaisella naisella on oma makunsa miesten suhteen. Joku kattoo ulkonäköö ja toinen tekstiä.

      Jos vastausta ei tule, toinen ei ole kiinnostunut. Sitten uutta matoa koukkuun. Enemmän minulle on pakkeja tullut läskiyteni kuin luonteeni takia ja se antaa toivoa että jostain löytyy joku joka ottaa koko paketin. Jaa miksi en laihduta? Tykkään liikaa ruuasta. Minä etsin kumppania, en kuorta. Jos joskus laihdun, se tapahtuu terveyden takia. Älkää ressatko.

      • juuri näin...

        Tämä teksti oli kuin omasta kynästäni lähtöisin. Sillä erotuksella tosin, että itselläni ei kuvaa ole profiilissa, työni luonteen vuoksi. En kuitenkaan salaile ulkomuotoani millään tavoin, enkä etsi miestä jonka elämän tärkein asia on kroppansa trimmaaminen. Kummastipa vaan suurin osa yhteydenotoista on silti näitä himourheilijoilta, mitä en jaksa ymmärtää. Ja sitten kun ystävällisesti vastaa, ettemme kumpikaan ole sitä mitä toinen etsii, niin yleensä vastauksena on vaihtelevasti jankkaamista tai haukkuja.

        Ja vaikka se kuinka on joidenkin vaikea ymmärtää että se sisäinen kauneus merkkaa, niin se oikeasti on tärkeä. Minulle ainakin. Ei ole vielä yhtään miestä tullut vastaan jolle olisin antanut pakit liiallisen rumuuden vuoksi. Kyllä ne syyt ovat aina olleet käytöksessä.


    • TimoTT

      Ai on?
      No miks sitten naistenlehdissä on OLLENKAAN kuvia?!? :P :D

      PS: ja mitä oon (yleensä lääkärin vastaanotolla) naistenlehtiä lukenu, niin vaikuttais kummasti siltä, että niis on jopa ENEMMÄN kuvia kuin MIESTENlehdissä! :P (joihin siis myös törmännyt *köh* lääkärin vastaanotolla!)

    • Apulannan Benjamiini

      Tere.

      Oon yli kolkyt vuotias mies. En tupakoi, ryyppää... Tai no sillon tällöin joo, mutta voi mennä kuukausiakin ilman tilkkaa. Urheilen paljon, maalailen, harrastan kaiken näköstä ihan omaks iloksi ja itseni kehittämiseksi. Voi sanoa, etten kelpais minkään lehden kanteen muuta kuin ehkä Suomen Madiin. Eli kosmeettiset piirteet on luoja pistelly varmaan Dalin pensselillä. No. On mulla kaks jalkaa, kaks kättä ja riittävä määrä hampaita.

      Mutta... Siitä huolimatta on naisissa tarjontaa. Oon houkutellut livenä ihan uskomattomia tarakoita yöllisiin rytmivoimisteluihin. Tää siitäkin huolimatta että leka muistuttaa lähinnä hiilosmakkaraa. Se on jätkät kuulkaa niin, että jos ei tavara käy kaupaksi, niin se on myyjän vika. Ne markkinat pitää ite tehä jos niitä ei ole.

      Ei tarvi olla Auervaara eikä Tony Halme. Ei Hugh Grant eikä Jasper Pääkkönen. Perus Seppo riittää kunhan oikeasti kuuntelee mitä toinen sanoo ja huomioi toista.
      Ei saa kuitenkaan olla tungetteleva tai tyrkky. Siinä oikeastaan kaikki. Mutta ei täältä netistä kannata tosiaan naista etsiä. Se ei vaan toimi. Kaikista syistä mitä on lueteltu ja puolustuspuheista huolimatta. Livepokausta vaan kehiin. Sillä lähtee jos on lähteäkseen. Jos ei muuta ni säälipipaa. ;)

    • Pikkasen eroa!!!!

      Ai miten on ulkonäöllä eroa miehen ja naisen elämässä? Mies saa julmetusti anteeksi, jos rahaa, kuuluisa ja korkea status ja arvostettu jossain. Vai luuletteko, että joku on vaikkapa Harkimon tai muiden kanssa, koska ne ovat niin komeita, että katse jo vie jalat alta ja pikkarit vaihtoon?

      En ole kenellekään miehelle tai naiselle kateellinen tai katkera, itse teen omat valintani ja yritän parhaani, mutta se kun ei vaan riitä, jos tukka on kuin hämähäkin seittiä tuhansien eurojen hoidoista ja Hiusakatemia käärmeöljyistä, mistä ei mitään apua. Naamakin on vähemmän nätti ja kropassa ei paljon kehumista, vaikka liikun ja olen sopusuhtainen. Yhdeltäkään deittipalstalta ei ole tullut vastaustakaan, vaikka olen tehnyt erilaisia profiileja, hauskoja, ystävällisiä tai asiallisia. Kadulla,kahviloissa tai puistossa jos menee juttelemaan(rannalla on turha edes yrittää), nainen kääntää katseen pois kuin en olisi edes paikalla tai mulkaisee tympeänä.

      Entä mitä tekee ikätoverini n.30-40v kivännäköinen sopusuhta? Yhdellä ilmoituksella saa 50 vastausta ja voi jo niistä kuoria kerman ja rahamiehet. Jos on vähänkään viehättävä ja pää pelaa, voi mennä kahviloihin, tansseihin tai yökerhoihin ja saa joka viikolle ihan mitä seuraa vaan lenkkikaverista tanssiin ja sänkyynsä. Jos ei onnistu, on naisessa jotain niin luotaantyöntävää luonteessa, ei ulkonäössä.

    • shab

      Näin parikymppisenä treffipalstoilla pyörivänä naisena voin kertoa, että kyllä se kuva ja ulkonäkö merkitsee paljonkin. Valitsen seksuaalisen viehättävyyden perusteella vastaanko mieheltä saamaani viestiin vai en. Miksi tuhlaisin aikaani henkilöön, jonka kanssa en voisi kuvitella minkäänlaista intiimiä kanssakäymistä tulevaisuudessa? Kuulostaa aika karulta, mutta täysin totta. Miksi kukaan valitsisi kumppanin ilman pienintäkään ulkoista viehätystä. En etsi itselleni mitään kiiltokuvapoikaa, mutta jos en löydä miehestä itseäni vähänkään viehättäviä piirteitä on juttu jo alusta asti tuhoontuomittu. Toki ulossuolletulla tekstillä on myös tärkeä rooli nettideittaamisessa enkä kyllä vaivaudu tapailemaan hyvännäköistäkään miestä, jos korvien välissä ei liiku mitään. Nainen on monimutkainen olento, mutta ette te miehetkään ole niitä maailman helpoimpia.

      Ja nyt kun joku tulee kuitenkin natisemaan pinnallisuudesta, kyllä tapailin netissä tapaamaani miestä useamman kuukauden ajan, jota en ensitapaamiselta pitänyt mitenkään järin komeana. En olisi pelkän kuvan perusteella kiinnostunut vaikka miehessä toki oli ulkoisia piirteitä, joita itse pidän viehättävinä. Aika perustavis, mutta koko paketti ratkaisi. Ihastuin luonteeseen ja pidin ulkonäöllisesti ihan menettelevänä, mutta mitä pidemmälle tapailu meni ja kehitin tunteita ko. henkilöä kohtaan sitä viehättävämpänä häntä aloin pitää. Vaikka tunteet ovat syistä A ja B kuihtuneet pidän silti tätä miestä nykyään erittäin komeana, sillä olin kuitenkin kehittänyt jo tunnesiteen mikä edelleenkin vaikuttaa suhtautumiseeni tähän henkilöön.

      Ei varmaankaan ollut taas mitään järkeä koko tekstikappaleessa näin yön pikkutunteina kirjoitettuna, mutta kai joku tuolta sen punaisen langan löytää.

    • Mummio

      Ootteko naiset koskaan kokeillut esiintyä miehenä treffipalstoilla? Ette uskokkaan kuinka vaikeaa voi olla iskeä nainen! 8)

    • Kaikille kutakin

      Tuskin ukonäkö ole täällä pohjolan busmannien joukossa niin tärkeää,olemme siksi samannäköisiä.Jos parit pitävät toisistaan on terveyskin jo tärkeämpää ja elleivät pidä voi ottaa puolisoina jotain aneemisia luuta ja nahkaa olemukseltaan taikka yhtä paksu kuin leveää kaliperia niin kyllä pumppu kyllästyy pumpaamaan jo aijemmin.

    • Yksi vain

      Parinhaku on sen verran yksilöllistä, että tilastollisilla seikoilla ei yksilön kannalta ole merkitystä. Ihmiset näkevät toisensa eri tavoilla: yhdet kasvoista, toiset mietteistä ja niiden muodoista ja kolmannet vaikkapa hajuista, eikä kukaan vain yhdestä.

      Väite on siten käytännön kannalta epärelevantti.

      Tuli kuitenkin mieleen, että omassa kokemuksessani saattaisi olla tämän aiheen kannalta jotain arvokasta. Aikoinaan kirjoitin nimittäin paljon ja monenlaisin koukeroin ja voin kertoa, että hyvin muotoillut sanat saavat helposti seuraa. Eikä silloin kuvaa jäädä edes kaipaamaan.

      Toki pitää myös ymmärtää minne sanojaan jakaa. Ja heti ensimmäisten sanojen on oltava keskustelua.

      Ja kyllä ne naiset vastaa. Ja ottavat myös yhteyttä. Aikoinaan sain keskimäärin yhden viestin päivässä ja vastausprosentti yhteydenottoihini oli ehkäpä noin 90%. Löytyi monta tuttua, ystävää ja myös sitä rakkautta. Kuvaa en koskaan laittanut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      118
      7229
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      64
      3283
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      72
      1705
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      1349
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1283
    6. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      114
      1057
    7. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1040
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      962
    9. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      47
      914
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      55
      897
    Aihe