Kuuluuko lisälyönnit olla ihan tällaisia

Pommi sydämessä

Terve,

Minulla on yksi ja ytimekäs kysymys. Muljahduksia ja lisäreitä minullla on päivittäin ja ne ovat normaaleja enkä ole niistä huolestunut. Jotkut ei tunnu miltään, toiset pumpsauttaa rintaan tuntuvasti.

Mutta..

Muutamia kertoja vuodessa minulle kuitenkin sattuu sellainen järkyttävän kivulias sydämenlyönti. Kipu on lähes SIETÄMÄTÖN ja melkein pitää aina mennä kumaraan. Tunttuu siltä kuin sydän täyttyisi ääriään myöten verestä jonka jälkeen joku löisi rintaan voimakkaasti terävällä puukolla ja sydän repeää järkyttävän kipeästi. Silmissä sumenee. Kestää siis siekunnin ja alkaa todella kovasta paineesta ja päättyy mielettömään vihlasevaan kipuun! Tunne on siis sellainen että sydän oikeasti räjähtää.

Mitä nämä pelottavat lyönnit ovat? Kuuluuko lisälyöntien olla näin järkyttävän voimakkaat ja kivuliaat?

8

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hemmynen

      kivulias sydämenlyönti. ei ole sattunut minulle koskaan. eli kysy lääkäriltä

    • ..Kiitospaljon

      Kertokaa edes se, kuuluuko lisälyöntien sattua? Tai onko minulla kohtalotovereita?

    • ubbe

      ei mulla ole koskaan sattunut, ikävältä ja invalidisoivalta tuntuu kun tulee jatkuvasti ja sarjoina, mutta ei kipua ole ollut. Taju kyllä välillä hämärtyy.

    • wpw

      lisälyönnit mihin kuuluu kovaa kipua tai tajunnan hämärtymistä eli ns mustuu silmissä pitäisi aina tutkituttaa. eli jos lyöntejä on usein holteria kehiin että ne saa ns.kiinni

      • Hyvänlaatuistako

        Mistä tällaiset voi kieliä? Ja voivatko olla silti hyvänlaatuisia?


    • Pommi sydämessä

      No minulle on tehty juuri holtteri ja ultra. Hiltterissa oli reilu sata kammiolisäriä ja saman verran eteislisäriä, Yksi kupletti, kolmen lyönnin svt ja yksi johtumaton p aalto. Holtteri oli kuulemma normaali. Samoin ultrassa todettiin terve sydän. Lisätutkimuksia ei suostunut tekemään.

      Ongelma on se, että noita kipeitä muljuja tulee todella harvoin eikä niitä siis saatu tuohon ultraan ollenkaan. Mutta mitä olen lukenut ulkomaisia foorumeita, niin kohtalotovereita minulla on jonkin verran. Monet valittaa että joskus tulee todella kipeä lisäri. Pitäisikö olla huolissaan?

    • ....

      Onko tiellä koskaan lisälyönnit ns. nipistäviä? Joskus kun yrittää saada mahallaan unta ja käsi sattuu olemaan just vasemman rinnan alla, niin saattaa tuntua sellainen nipistys lisärin aikana vielä vaikka sitten vaihtas asentoakin. Liittysköhän lihasten kireyteen?

      • kirjoitusvirhe...

        Siis onko teillä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe