hullu varmaankin ...vai..

keuhkoverikaveri

eli sairastin keuhkoveritulpan 4 kk sitten ja olen ollut siitä lähtien saikulla.olen kuulemma polttanut kynttilää molemmista päistä työssäni,minulla on muitakin sairauksia,verenpaine,ja sairastin myös sydänlihastulehduksen ym.sairauksia.TT lääkäri on ottanut minut nyt hyviin hoitoon ja menenkin työkokeiluun työpaikalleni.No nyt minulla on useasti alkanut painaman rintaa ja hengitys vaikeutuu,jouduin lanssilla sairaalaankin vaan mitään ei löytynyt..kamalanrintakipu ja säteily leukaperiin saakka.,ajatelimme että ehkä närästystä(samoin ajateltiin kn sain sydänlihastulehduksen) nyt kuitenin painon tunnetta rinnassa ja kun kävelee niin välillä vaikea puhua,sain nitrot ja tänään ihan piruuttani kun ahdisti niin otin puolikkaan ja selkeästi helpotti hengittämistä.mutta päänsärkyhän nitrosta tulee.sepelvaltimot on kuvattu 2008 ja sydäntä mielestäni ultrattiin nyt 2013 kun sain tulpan- Mitähän tämäkin on? vai luulosairas..minulla on paniikkihäiriö mutta sitä olen sairastanut 20v ja eipä se kyllä koskaan ole koskenut mihinkään.

5

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,emblikko

Kyllä nuo ovat vielä tulpasta johtuvia oireita. Kuinka kauan olet marevanilla ja onko pysynyt hoitotasolla. Mistä sait tulpan? Ikäsi? tupakoitko? Oliko lentomatkoja tai muita pitkiä matkoja?
      Miten tuo paniikki on tullut esiin,siis kun se ei vaivaa?
      Oletko löytänyt tuon otsikon MASSIIVINEN keuhkoveritulppa,sieltä löydät
      Lisää kertomuksia.

• keuhkoverikaveri

hei! Kun sain tulpan tupakoin vaan siihen loppui onneksi se,marevanilla sen 6kk ilmeisesti.välillä tippunut hoitotaso alle kaksi ja esim,eilen 3,4 että heittelee.45v,tulppa oli kuulemma lievä,ei sitä sen kummemmin tutkittu kun kerroin että vasempaan pohkeeseen oli koskenut jossain vaiheessa ja sitten särky loppui.Sitä ennen ei ollut lentomatkoja.Töihin paluu on nyt kesäkuussa tai se työkokeilulla aloitetaa,olen lukenut noita massiivis juttuja ja mietin sitä kun lääkäri sanoi että pieni tulppa ja minulla vain oireet jatkuvat.paniikki tulee esiin,hulluksi tulemisen pelkona ja enemmänkin etten tahdo olla isoissa paikoissa ja sen tunnistan jyllä hyvin.Siis ihan selkeästi tunnen että keuhkoissa on painon tunnetta ja puhekin joskus silloin hankalaa kun liikun.Rasituskokeeseen en pääse vaikka tt lääkäri laittoi lähetteen,olen varma että paikallinen sairaala pitää minua hulluna tai sen kohtelun ainakin viimeksi sain todella nöyryyttävää.ohjeistus kun tulpan sain kotiin lähdettäessä(samana iltana) että tuosta noin piikkiä ja tuossa pari lehtistä ja piikität ainakin niin kauan että marevan hoitotasolla.ei kerrottu mitään miltä olo tuntuu tulpan jälkeen kuinka parantelen itseni,lääkäri antoi 1viikon saikkua mutta kun menin tt lääkärille hän kirjoitti heti 2kk lisää,olin kuulemma polttanut kynttilää molemmista päistä.Ja heti alkoi puhumaan työssä jaksamisesta ettei siellä ole pakko tappaa itseään on muitakin mahdollisuuksia,kun tuo minun toispuoleinen kuulokin hankaloittaa kamalasti elämää.

• Syötkö koesterolilääkkeitä joista vai myödostua eräänlaisia haittoja, kuten kiputiloja, lidasvaurioita jne.

• keuhkoverikaveri

hei! ei ole mitään lääkitystä kolestroliin se on 3,2 tienoilla eli hyvä a verensokeri hyvä. Verenpainelääke 5mg ainoastaan aamuisin ja tietty marevan

• keuhkoverikaveri kirjoitti:

hei! ei ole mitään lääkitystä kolestroliin se on 3,2 tienoilla eli hyvä a verensokeri hyvä. Verenpainelääke 5mg ainoastaan aamuisin ja tietty marevan

Oliskohan sulla vettä keuhkoissa, sillä kaverini kulki puoli vuotta lääkäristä toiseen ja yksi sitten tätesi tämän tilanteen, oliko vettä sitten reilut puoli litraa ja homma hoitui poisotolla.
        Toinen mikä tulisi mieleen, että onko ruokavaliosi kovin yksipuolinen ja hiilihydraattipitoinen, eli voisi kannattaa monipuolistaa. Tuo marevaani oli kaverillakin sitten edessä ja kuvittelisin sen olevan myös ruokavaion (jauhopitoiste) seurauksia.

En ole lääkäri, enkä "Tamara Maunonen" mutta kertoilen mitä tulee mieleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      132
      4506
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      80
      3250
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      102
      1540
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1385
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      96
      917
    6. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      79
      804
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      19
      768
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      710
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      112
      699
    10. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      42
      628
    Aihe