Voisiko joku ystävällisesti

pony_tail

auttaa minua tuon filmnet -palvelun kanssa? Otin kokeeksi, 0,10e/ eka kk..
mutta en saa toimimaan.. äänet ja kuva pätkii.
Äänikortin ajuri on hiljan päivitetty.. kone on Fujitsu lifebook läppäri.
Onko muiilla samankaltaisia ongelmia ja kannattaisi tehdä?
silverlight on..sekä flash ja sockwave..

15

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oooou

      Minkälainen nettiyhteys? Mokkulalla ei välttämättä aina toimi.

    • Ihan normilaajakaista on..

    • ..IE10, Firefox, Chrome.. Windows 8..

    • Mittaa yhteytesi nopeus vaikkapa täältä: http://www.speedtest.net/

      Jos nopeus jää alle 5 Mbit/s niin pätkiminen voi johtua nopeudesta.

    • speed1

      Parhaan laadun saamiseksi suosittelemme 5 Mbit/sekunti. Hitain suositeltu nopeus on 0,5 Mbit/sekunti. Suora lainaus Filmnetin sivula.

    • pahus.. mielestäni vastasin jo tähän.. ei vaan näy..
      siis nopeus oli 0,86.. eli huonoimmasta päästä..
      outoa..kun mulla pitäisi olla sonera viihde (eli entinen koti tv, toimii tooosi hyvin, ja 24megan netti) ???
      on tuoainakin ennen videoita pyörittänyt..nyt vain mongertaa eteenpäin..
      vai onko koneessani se vika sittenkin..haenko sen lekan, jota joku jo jollekin täällä ehdotti..

    • Juu no ihmekkös kuva ja ääni pätkii. Mikä modeemi sinulla on käytössä? Oletko kokeillut sammuttaa sen ja käynnistää uudestaan. Tuo nopeus ei ole normaali 24 megan laajakaista liittymälle.

    • ei minunkaan mielestä;(
      Thomson numeroita en nyt äkkiä muista, mutta tarkastan asian huomenna, kun resetoin sen..telkku on toiminut hyvin..
      aion myös ottaa yhteyttä Soneraan.. totisesti..
      Kiitos vastauksesta!

    • Moi!
      Päätin vastata tähän vielä..sanoivat Soneran vikapäivystyksessä, että 0,86 (nyt 0.87mbit/sek) on lähetysnopeus, joka onkin yllätten ihan hyvä (nyt 0.87MBit/s), mutta sitten tuo latausnopeus, joka oli silloin 10 molemmin puolin (nyt 12.41Mbit/s).. on huono..
      hah, ota nyt näistä pe....eistä sitten selvää.
      Tarina jatkuu..
      Heillä näkyi latausnopeuteni, jopa 18-19 Mbit/s.
      Että sillain.. vika olikin minun koneellani, pyysivät päivittämään verkkokortin ajurit..

      Mitäs te tähän tuumaatte?
      Olen kiitollinen ohjeista, mitä minun pitäisi tehdä, paitsi etsiä leka, että kommenteista..kiitos!

    • OK! ...lähden hakemaan lekaa..kiitti avusta!

      • Iiiks, onks vehkeet jo moukaroitu?? :)

        Mä kokeilen..... älä ammu, jos menee syteen ja saveen:
        Käynnistä-valikko -> Hiiren oikeella Tietokone (Computer) kohdasta -> Manage ->Device Manager ->Network Adapters -> ja sieltä pitää löytää "oikea" Network Adapter (vaihtelee koneen mukaan), jota painaa hiiren oikealla ->Update Driver software....

        Tällaisen ongin tuolta netin syövereistä, josko ois mitään apua...: http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows7/fix-network-adapter-problems .Nettiä penkomalla varmasti löytyy lisää, koneellesi passeli ohje.


        Jos ei muita jelppejä ketjuun tule, ni sit on ne bittinikkarit osoitteessa www.helpson.fi. Kolmas oljenkorsi: "Kilauta kaverille". Joskus apu voi löytyä läheltäkin :)

        Lauren@SoneraPartio


    • OK. Jätän lekan vielä..toistaiseksi ja alan tutkiä linkkejä.. huh..läheltä kyllä piti!!
      Kiitti!

    • adsll

      Minkä merkkinen ADSL-modeemi on kysymyksessä ja kuinka vanha.

      Yksi varteenotettava vian aiheuttaja on modeemi.

    • kokemusta on

      Paree kun vaihdat Soneran johonkni muuhun toimivaan operaattoriin.

    • Vastaan nimimerkille "kokemusta on" .. paljon mahdollista, mut kun on 2v sopimus viihde -paketista, joka muuten toimii hyvin, vaikka netti hidastelee..
      "adsll".taas kysyy adsl..merkkiä: Thomson TG789vn ?
      Ei voi olla rikki koska tv näkyy toosi hyvin eikä pätki.
      Vaan vika onkuulenma Soneran vikapäivystyksen mukaan "korvien välissä" eli
      nätimmin sanottuna, jossain koneen ja modeemin välillä!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1579
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1186
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      56
      1051
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      40
      773
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 62
      696
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      661
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      588
    Aihe