Olen hakemassa perhehuonetta neljälle hengelle viikoksi. Hintaluokka 2-3000 viikosta. Aikaisemmat reissut maailmalla ovat opettaneet sen, että hotelliaamiaisesta kannattaa vaikka vähän maksaakin. Siinä säästää vähintäänkin aikaa, mutta myös rahaa.
Esim. Hotels.comissa jenkkihotellit näyttävät kilpailevan hinnalla siten, että aamiainen on riisuttu lähtökohtaisesti pois. Lisämaksulla sen joissain sitten saa mukaan. Neljälle hengelle lisähinta näkyy olevan luokkaa 250-500/vko. Haitarin alapäässä lisähinnasta voi olla iloa jos aamiainen on ok.
Onko kellään kokemuksia ja suosituksia Nykin hotellien aamiaispöydistä? Myös mielipiteet toisenlaisista aamiaisjärjestelyistä kiinnostavat.
New Yorkin hotellit aamiaisella
6
985
Vastaukset
- näin se on
jenkki aamiainen on aika mitätön...kahvia, pannukakku, hilloa...siinä se....minä en paljon tuosta maksaisi.
- apgs1
Hotel belvederen "midtownissa" tarjoilee ainakin tasokkaan aamiaisen ja runsaan.En vastaava euroopan lomakohteissa ole saanut.
Olimme 6/2013
- matkailija-x
Itse menen mieluiten syömään johonkin aamiaispaikkaan hotelliaamiaisen sijaan, mutta kyllähän se tulee tippeineen perheelle aika kalliiksi.
Yksi vaihtoehto on mennä hotelliin, jossa on huoneessa keittiö ja tehdä aamiaiset itse. Esim Whole Foodsista ja Safewaysta saa loistoaamiastarpeet.
http://www.tripadvisor.com/HotelsList-New_York_City-Hotels-With-Kitchenette-zfp26462.html- Fridge
Aika monessa hotellissa on mahdollisuus saada jääkaappi huoneeseen pienellä lisämaksulla,meille se maksoi viimeksi 25$ viikko.Sitten vaan kaupasta siihen täytettä ja mussuttamaan.
- Aamiainen hotellilla
Esim. Holiday Inn Express Madison Squaren Gardenin lähistöllä tarjoaa aamiasen. Tutut olivat siellä ja oli ihan kelpo hotelli. Useat Affinia ketjun hotelleista huoneeseen kuuluu jonkinlainen keittiö. Esim Affinia Dumont on tälläinen. Itse suosimme perheen kanssa Dumont hotellia. Voi laitta aamupalaa (iltapala myös) etenkin lapsille mutta jos haluaa syödä paikallisissa on hotellin välittömässä läheisyydessä useita ruokapaikkoja
- myös jenkkeihin...
Travellinkissä voi laittaa "aamiainen" valinnaksi, niin luettelee vain hotellit aamupalalla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama215003Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634026Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve733593Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732678Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472453Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602338Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632123Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272087- 1301604
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371505