Tätä nyt odotellaan mitä sielä tulee.
tänne kerätään kaikki mitä se paljastaa.
http://anna-sofiaer.blogspot.fi/
Tuksun sofia paljastaa melkeen kaiken tuksusta.
58
3770
Vastaukset
- kunniaan
Varmaan sofia tajus nyt lahna bileistä kuinka sekasin se ihminen oikeesti on. hyvä, että Anna-Sofia ei mennyt sinne.
- Minetöm
Anna-Sofialle kunnon peukutus! Hienoa että tajusi lähteä glamuuri-elämästä.
- 1-9
Aika hidas sytytys nuorella naisella.
- Pelastautuminen!
Parempi myöhään kuin ei ollenkaan tai turmion suolta rääkyen.
- Tulppa kostunut
Todellakin... yksi vuosi meni ymmärtämiseen... en palkkaisi tuollaista henkilöä firmaani.
- ovela sohvi
Tulppa kostunut kirjoitti:
Todellakin... yksi vuosi meni ymmärtämiseen... en palkkaisi tuollaista henkilöä firmaani.
eiköhän siinä ollut vähän uteliaisuutta mukana. Ja ehkäpä oli tarkoitus tienata paljastuksilla
- voi voii
varmaan elämä oli niin sekasin, että ei oikeen tajunnut mitä teki.
- mitä ihmettä!!!
Kyllä nyt meni tytöltä hyvät tienestit sivu suun!!
- näin se etenee
Tuksu ehtinee ensin ja luultavasti haukkuu hänet ylimieliseksi, lapselliseksi, narsistiksi, väkivaltaiseksi ja varkaaksi.. Eli koko kirjo, jonka kaikki ovat saaneet
osakseen enemmin tai myöhemmin ja tämä on minun arvaukseni. - hyväääää
Hyvä
- Haistoi ajan sopivan
Taas yksi tyypillinen takinkääntäjä; rotta, joka hyppää laivasta juuri sopivalla hetkellä.
Haistoi hetken sopivaksi vaihtaa leiriä ja alkoi keräämään sääli ja kannustuspisteitä, joiden kertymistä ei noilla meriiteillä voi estää. Sen tajuamiseen ei medianeuvojaa tarvita.
Nousee uusimmaksi pyhimykseksi Arton, Virtasen, Pennan ja ties kenen joukkoon.- Penna is back
Penna on jo palannut talutusnuoraan ja nuoleskelee Kuningatarta kieli ruskeana.
- Sik sak vaan
Penna is back kirjoitti:
Penna on jo palannut talutusnuoraan ja nuoleskelee Kuningatarta kieli ruskeana.
Kaveri yritti kerätä myötätuntopisteitä, mutta kun ei pystynyt tekemään isoja paljastuksia, menetti näätämielenkiinnon ja joutui palaamaan lähteille.
Noin katoaa mainen kunnia näätäyhteisössö. Ellet laula meille, olet meitä vastaan. - metallimuija
Mitä ihmeen rintamalinjoja tässä muka viritellään? Nuori nainen jos järkiintyy ja haluaa hypätä tuksun kelkasta niin sehän on Anna Sofialta järkevä päätös.
Kait jokainen aikuinen ihminen saa päättää tekemisitään ilman että olisi mitenkään velvollisuus olla lojaali Tuksulle.
Kait sitä hyppää laivasta jos huomaa ettei ns. ura tanssijana Tuksun leirissä lyö leiville.Ei kait nuori nainen ole mitään säälipisteitä kerännyt?
Kukapa sitä haluaisi ollakaan noin epävakaan ihmisen kanssa missään työsuhteessa?Ystävyyskin olisi aika rusentavaa tuollaisen persoonallisuushäiriöisen narsistin ikeen alla.
Kirjoittajalle nimimerkillä :Haistoi ajan sopivan ei ole tullut mieleen Tuksun oma käytös.Madame on haukkuu räkyttänyt naamakirjassa, seiska blogissa ja kaikiisa mahdollisissa paikoissa vaikkapa Artoa.virtasta ja Pennaa ja myös Ollkistakin on homotellut ja syyttänyt hyväksikäyttäjiksi ja varkaiksi.
Eivät ole pyhimyksiä vaan ihmettelen , että mitä ihmettä ovat "pyhimykset"jaksanaaet roikkua noinkin kauan moisen ilkimyksen hovissa. - :DD
Sik sak vaan kirjoitti:
Kaveri yritti kerätä myötätuntopisteitä, mutta kun ei pystynyt tekemään isoja paljastuksia, menetti näätämielenkiinnon ja joutui palaamaan lähteille.
Noin katoaa mainen kunnia näätäyhteisössö. Ellet laula meille, olet meitä vastaan.Niimpä. Ketä oikeasi kiinnostaa joku annasofia...???
- kysyjä
Tuliko reikämunkin tuoksu lankoja myöten.
- 2.2
Kannattaisikohan nyt oikeasti keskittyä vain opiskeluun ja siihen omaan elämään sekä jättää koko Tuksu-episodi taakse.
Vai kalastellaanko tässä somenäkyvyyttä? Näätien huomio on taatusti herätetty. - Vastuunpakoilija
"Nyt loppu tämä tyhmä pelleily ja tajusin kuinka tyhmä mä olen ollut. Nyt opiskelut menee hyvin ja muu elämä. Tuksu melkein pilasi elämäni. Kirjoitan siitä sitten myöhemmin koko jutun.
Kommenttia kiitos!"
Hienosti viritetty. Tyttö kertoo kääntäneensä elämänsä uuteen parempaan kurssiin ja lupaa lisäksi paljastaa sisäpiirin juttuja.
Ja vielä loppuun "Kommenttia kiitos!", eli nyt saa ruveta kiittelään ja kehumaan.
"Tuksu melkein pilasi elämäni."
Tuohon ei enää osaa sanoa kuin: Voi voi! Olipa se Tuksu kamala, kun noin elämäsi pilasi! Ja itselläsi ei tietysti ollut mitään tekemistä elämäsi pilaamisen kanssa?
Ymmärtäisin hokeman (Tuotahan käyttävät melkein kaikki muutkin parannuksen tehneet julkkissäälin kerääjät), jos Tuksu olisi kaapannut tytön, teljennyt häkkiin ja kuljettanut väkisin keikoillaan, silloin syy olisi ollut raskauttavsti Tuksun.
Mutta kun noin ei ollut, niin pitäisi naisella olla senverran moraalista ryhtiä, että tunnustaisi itse elämänsä sössineen.- juaruakka
Nimimerkki "Vastuunpakoilija"
Kommentoin tätä:
"Mutta kun noin ei ollut, niin pitäisi naisella olla senverran moraalista ryhtiä, että tunnustaisi itse elämänsä sössineen."
Kai tajuat, kuinka turha on tuo nälvimisesi, koska sanot itse näin:
"Nyt loppu tämä tyhmä pelleily ja tajusin kuinka tyhmä mä olen ollut"
Tuossahan ao. henkilö huomaa sössineensä itse elämänsä ja on osoittanut että hänellä on ryhtiä muuttaa elämänsä.
Muutos on mahdollinen vasta, kun tietää itse muutosta tarviivansa. Milloin kuvittelet vaikka Tuksun sanovan noin että "nyt loppu tämä tyhmä peleily ja tajusin kuinka tyhmä mä olen ollut"... tuskin koskaan. Vai muut ovat pahoja ja tyhmiä jne... - Missä viisaus?
juaruakka kirjoitti:
Nimimerkki "Vastuunpakoilija"
Kommentoin tätä:
"Mutta kun noin ei ollut, niin pitäisi naisella olla senverran moraalista ryhtiä, että tunnustaisi itse elämänsä sössineen."
Kai tajuat, kuinka turha on tuo nälvimisesi, koska sanot itse näin:
"Nyt loppu tämä tyhmä pelleily ja tajusin kuinka tyhmä mä olen ollut"
Tuossahan ao. henkilö huomaa sössineensä itse elämänsä ja on osoittanut että hänellä on ryhtiä muuttaa elämänsä.
Muutos on mahdollinen vasta, kun tietää itse muutosta tarviivansa. Milloin kuvittelet vaikka Tuksun sanovan noin että "nyt loppu tämä tyhmä peleily ja tajusin kuinka tyhmä mä olen ollut"... tuskin koskaan. Vai muut ovat pahoja ja tyhmiä jne...Sinusta siis blogiteksti on aivan ok. ja nöyrä tunnustus oman tyhmyyden huomaamisesta.
Alku todella yrittää tuollaista viestittääkin, mutta jo kolmannessa lauseessa se on taas Tuksu, joka melkein pilasi kirjoittajan elämän. Itsessä ei mitään vikaa. Missä on nyt se viisaus ja rehti vastuunotto omista typeryyksistä, joihin Tuksun mukana ajautui?
Ja tuo loppu suomeksi: Pysykää kanavalla, olen valmis paljastamaan aivan kaiken mitä tahdotte, kunhan ette unohda minua ja suista minua takaisin synkkään tuntemattomuutee. Antakaa minua kiittäviä positivisia kommentteja, jotka toivottavasti samalla ruttaavat Tuksua. (Julkaisen ainoastaan nuo.) - kamalan ruma ämmä
Missä viisaus? kirjoitti:
Sinusta siis blogiteksti on aivan ok. ja nöyrä tunnustus oman tyhmyyden huomaamisesta.
Alku todella yrittää tuollaista viestittääkin, mutta jo kolmannessa lauseessa se on taas Tuksu, joka melkein pilasi kirjoittajan elämän. Itsessä ei mitään vikaa. Missä on nyt se viisaus ja rehti vastuunotto omista typeryyksistä, joihin Tuksun mukana ajautui?
Ja tuo loppu suomeksi: Pysykää kanavalla, olen valmis paljastamaan aivan kaiken mitä tahdotte, kunhan ette unohda minua ja suista minua takaisin synkkään tuntemattomuutee. Antakaa minua kiittäviä positivisia kommentteja, jotka toivottavasti samalla ruttaavat Tuksua. (Julkaisen ainoastaan nuo.)tunkiohan yrittää pilata kaikkien suomalaisten kauneustajun tunkemalla ihrojaan kaikkien nähtäville.Ei pelkästään lähipiirin.Kyllä ne jotka ovat nähneet tuon mastodontin livenä, on altistettu, koska jo kuvan näkeminen jättää jäjet.
- Huomionhakuisuutta
Anna-Sofia haluaa parkojen joukkoon. Aerto parka, poika-parat, Anna-Sofia parka. Voi voi!
- nypynpyp
Tuksuko se täällä riekkuu?
Hyvä että tyttö pääsi eroon juoposta ja väkivaltaisesta friikistä. Sairastuttaa kaikki lähellään, siskonsakin kiljuu tuskissaan ettei tahdo elää sellaista elämää kuin joutuu elämään. Kaikki kaikkoaa sen sekakäyttäjän läheisyydestä paitsi Julia joka ei pääse irti sen kynsistä. Tuksu ahdistelee kaikkia eksiään edelleenkin, on kuin ikävä takiainen pers.eessä. - metallimuija
Nimimerkki: Huomionhakuisuutta?Narsistista vähättelyä siitä, että Tuksu on kohdellut näitä ihmisiä huonosti.
Yhdessä viestissä kirjoitin Kaarinan pojista, että poikaparat kun saivat hönöpäissään neronleimauksen ja saivat Tuksun jatkoille josta seurasi pojille vaan turhaa harmia.
Mutta nimimerkki huomionhakuisuutta sun on ihan turha olla satiirinen ja lärvätä kun vuosien ajan on ollut näyttöä Tuksun rumasta käytöksestä esim. Artoa kohtaan.
Ahaa nyt alkaa Tuksulla loan nakkelu Anna Sofian niskaan, kun ei tyttö suostu enää menemään Tuksun kelkkaan.
Onneksi Tuksun huomionhakuisuus tulee loppumaan, joku raja toisten haukkumisilla ja sopimattomalla käytöksellä on. - Huomionhakuisuutta
metallimuija kirjoitti:
Nimimerkki: Huomionhakuisuutta?Narsistista vähättelyä siitä, että Tuksu on kohdellut näitä ihmisiä huonosti.
Yhdessä viestissä kirjoitin Kaarinan pojista, että poikaparat kun saivat hönöpäissään neronleimauksen ja saivat Tuksun jatkoille josta seurasi pojille vaan turhaa harmia.
Mutta nimimerkki huomionhakuisuutta sun on ihan turha olla satiirinen ja lärvätä kun vuosien ajan on ollut näyttöä Tuksun rumasta käytöksestä esim. Artoa kohtaan.
Ahaa nyt alkaa Tuksulla loan nakkelu Anna Sofian niskaan, kun ei tyttö suostu enää menemään Tuksun kelkkaan.
Onneksi Tuksun huomionhakuisuus tulee loppumaan, joku raja toisten haukkumisilla ja sopimattomalla käytöksellä on.päätit sitten nimetä minut, taviksen narsistiksi?
- Tuksu häivy !
nypynpyp kirjoitti:
Tuksuko se täällä riekkuu?
Hyvä että tyttö pääsi eroon juoposta ja väkivaltaisesta friikistä. Sairastuttaa kaikki lähellään, siskonsakin kiljuu tuskissaan ettei tahdo elää sellaista elämää kuin joutuu elämään. Kaikki kaikkoaa sen sekakäyttäjän läheisyydestä paitsi Julia joka ei pääse irti sen kynsistä. Tuksu ahdistelee kaikkia eksiään edelleenkin, on kuin ikävä takiainen pers.eessä.TUKSU VASTAILEE. Painu hittoon ! yrität Tuksu täällä vain mollata Anna-Sofiaa. Olet TYHMÄ !!!
- ne on 100%idejä
Tuksu häivy ! kirjoitti:
TUKSU VASTAILEE. Painu hittoon ! yrität Tuksu täällä vain mollata Anna-Sofiaa. Olet TYHMÄ !!!
Mut ei puoliksikaan niin tyhmä ku julle tai lihavasisko.
- Kätevä emäntä
Anna-Sofia yrittää napsia rusinat molemmista pullista.
- öoöoöoöoöoöo
Kaikki asiat vaan julki, näkee nämä persnuolijatkin mikä akka Tuksu oikein on.
- Kaikki framille!
öoöoöoöoöoöo kirjoitti:
Kaikki asiat vaan julki, näkee nämä persnuolijatkin mikä akka Tuksu oikein on.
Juuri näin. Mitään salaamatta, mitään sievistelemättä.
- SalaisuudetPaljastuu
Niin varmasti sitäkin mutta ennen kaikkea kertoa totuus Tuksusta ja vieläpä sellaisia asioita joita muut eivät tiedä. Paljastuksia on siis luvassa. Tämä on vain ennakkoa sille kesäkuussa ilmestyvälle paljastuskirjalle.
- Piilomainontaa
Markkinointiahan tämä tietysti onkin. Tyttö on viisaasti mukana tämän hetken aallonharjassa. Laskelmointia ja rahastusta.
- höh???
Piilomainontaa kirjoitti:
Markkinointiahan tämä tietysti onkin. Tyttö on viisaasti mukana tämän hetken aallonharjassa. Laskelmointia ja rahastusta.
Kuka maksaa...seiskako?
- Metallimuijalle
Harva kai Tuksua kehuu mitenkään hyväksi ihmiseksi, mutta silti on ihmeellistä, että juuri hän tekee näitä ihailtuja martyyreitä ja pyhimyksiä.
Itse en näe mitään loistokkuutta saati sankaruutta siinä, että on ymmärtänyt hypätä veks hänen vankkureistaan. Enkä varsinkaan silloin, kun edelleen on lypsämässä hunajaa Tuksun kerryttämällä purkilla. Itse on mukaan hypännyt, miksi valittaa.
Enemmän kunnioittaisin irtiottajaa, jos jättäisi tuksumenneisyyden taakseen ja ottaisi itse kantovastuun omasta elämästään, ilman sympatiapisteiden kerjuuta.
Vai onko nainen laskenut, etteivät hänen omat näyttönsä koskaan yllä siihen makeaan julkisuuteen, jota nyt ilmaiseksi on tarjolla?
Mitä hän olisi ilman elämäntuhoaja Tuksua? Nolla jossain tuntemattomuudessa?- missä muut dollsit?
Lypsämässä Tuksulta hhunajaa!!?? Hahahah, Tuksu nyt ei maksa kenellekään mitään, pitää rahat meikkipussissaan. Juuliakin on ihan pennitön ja tuloton.
Kukaa ei pysty rikastumaan sen köyhän juopon kustannuksella ja saatu julkisuus ja maine on pelkästään huonoa.
Tuksusta ei niin vain pääse eroon. Suuri hatunnosto Anna-Sofialle että on sen hirviön kynsistä päässyt irti. Kunhan vielä kestäisit sen että seuraavaksi kviini haukkuu sinut psykopaattiseksi narsistiksi ym mairittelevilla herjoilla.
Tuksu kylvää vain surkeutta ympärilleen. Kun on sen kynsiin kerran joutunut, saa todellakin taistella päästäkseen pois. - Rautalangasta
missä muut dollsit? kirjoitti:
Lypsämässä Tuksulta hhunajaa!!?? Hahahah, Tuksu nyt ei maksa kenellekään mitään, pitää rahat meikkipussissaan. Juuliakin on ihan pennitön ja tuloton.
Kukaa ei pysty rikastumaan sen köyhän juopon kustannuksella ja saatu julkisuus ja maine on pelkästään huonoa.
Tuksusta ei niin vain pääse eroon. Suuri hatunnosto Anna-Sofialle että on sen hirviön kynsistä päässyt irti. Kunhan vielä kestäisit sen että seuraavaksi kviini haukkuu sinut psykopaattiseksi narsistiksi ym mairittelevilla herjoilla.
Tuksu kylvää vain surkeutta ympärilleen. Kun on sen kynsiin kerran joutunut, saa todellakin taistella päästäkseen pois.En huomannut vääntää rautalangasta.
Ei ollut puhe mistään Tuksun maksamista rahoista, vaan siitä, että nämä takinkääntäjät pyrkivät nyt hyödyntämään Tuksun salaisuuksia. Jokainen on luvannut "kertoa kaiken"; ovat luvanneet ammentaa Tuksun aarreaitasta.
Osa on varmasti sen jo tehnytkin, mutta loputkin yrittävät vielä kerä kerätä pisteitä omilla avautumisillaan. Näin myös tämä parannuksen tehnyt tyrkytin.
Takinkääntäjille Tuksun kautta saatu julkisuus ei ole huonoa julkisuutta, koska sen julkivisertäminen on mannaa kaikille Tuksun tilasta nautintonsa saaville. Totuudenkertojat ovat nyt suuria sankareita; se on lyhyellä tähtäimellä hyvinkin makeaa julkisuutta.
He ovat kuin uskoon tulleet pahantekijät tai raitistuneet alkoholistit, jotka haluavat kaikille julistaa, kuin ihanasti heillä nyt kaikki on ja miten hirveässä alhossa he joutuivat rämpimään. Ja näädät hykertelevät.
Eikä Tuksusta niin hirveän vaikea ole eroon päästä. Riittää, kun kääntää selkänsä, eikä ota osaa loanheittoon tai paljastamisavautumisiin. Eli toisinsanoen aloittaa normaalin ihmisen elämän ilman lööppitavoitteita.
Hetken Tuksu voi perään huudella, mutta sitten se on siinä. Eikä Tuksun juttuja kukaan niin todesta ota, että niitten takia pitäisi mielensä pahoittaa.
- bb5tb5
No eihän Tunkiokaan ole mitään, mitä Tunkio olisi ilman seiskaa, ilman näätiä..nobody puliakka..nyt on julkinen puliakka.
- Aina samaa
Ja taas: vaikka puhuttaisiin kenestä, niin aina pitää muistaa sanoa, ettei Johannakaan mitään ole.
Jos joku kirjoittaisi Hitleristä, niin satavarmasti joku muistaisi kirjata, että Johanna on vähintään yhtä paha. (Hitlerkortti :)
Kiitos, bb5tb5, että hoidit tuon tärkeän muodollisuuden. - Aatu vs Tuksu
Aina samaa kirjoitti:
Ja taas: vaikka puhuttaisiin kenestä, niin aina pitää muistaa sanoa, ettei Johannakaan mitään ole.
Jos joku kirjoittaisi Hitleristä, niin satavarmasti joku muistaisi kirjata, että Johanna on vähintään yhtä paha. (Hitlerkortti :)
Kiitos, bb5tb5, että hoidit tuon tärkeän muodollisuuden.Älä nyt saatana vertaa jotain Tuksua Hitleriin!!! Hän oli sentään tärkeä historiallinen henkilö.
- vgtbgtbtb
Eipä kestä..tosin käytän nimeä Tunkio, en Johanna. Johanna on liian pehmeä nimitys väkivaltaisesta holistista ja narsitista unohtamatta sosiopaattista käytöstä.
- llllll
Just.
- Keväisiä värinöitä
Tuksulla on monta nimeä. Olen näin keväällä mieltynyt nimeen:
Tupsukka Kutiainen.
- Ansapiikkilanka
Aika läpinäkyvää toi Anna-Sofian teksti. Ehkä he ovat Tuksun kanssa päättäneet tehdä jäynää näädille ja laativat kyseisen vuodatuksen.
- Voi olla juoni...
Tuo käväisi minullakin mielessä... Katsellaan rauhassa, mitä tästä nyt seuraa...
- Videovarmistus
Voi olla juoni... kirjoitti:
Tuo käväisi minullakin mielessä... Katsellaan rauhassa, mitä tästä nyt seuraa...
Jos Anna-Sofiasta ilmestyy SeiskaLiveen haastatteluvideo, joka on tehty huhtikuussa, yhteistyön olemassaolo varmistuu...
- kon septi sekin
Videovarmistus kirjoitti:
Jos Anna-Sofiasta ilmestyy SeiskaLiveen haastatteluvideo, joka on tehty huhtikuussa, yhteistyön olemassaolo varmistuu...
Vedätyksen makua selvästi. Muutoinhan A-S olisi heti kirjoittanut koko asian, eikä noin, että kohta tulee matskua. Mitä järkeä muuten? Tuksu käärii mahdolliset rahat ja kiehuu kiukusta A-S:aa kohtaan julkisuudessa ja yhdessä hekottavat, miten narrattavia näädät on.
- vedätystä on
kon septi sekin kirjoitti:
Vedätyksen makua selvästi. Muutoinhan A-S olisi heti kirjoittanut koko asian, eikä noin, että kohta tulee matskua. Mitä järkeä muuten? Tuksu käärii mahdolliset rahat ja kiehuu kiukusta A-S:aa kohtaan julkisuudessa ja yhdessä hekottavat, miten narrattavia näädät on.
Joo olen samaamieltä. On sen näkäinen pimpelipom, ettei saa edes saappaita jalkaansa ellei joku käske ja nyt on käsketty pöyhiä vähän pohjamutia jotta tulisi lukijoita lisää.
Jos oikeesti joku viisastuis eikä haluais julkisuuteen niin sitä vaan olis omissa oloissaan ja hiiljaa siirtyis takavasemmalle eikä sen koommin siitä mitään kuluis.
- Reissunainen A-S
Lähdössä matkoille, ennakoi 17.5.
" New yorkkiin ja Thaimaa odottaa mua!
Jippiii... Ny kesällä lähden reissuun ja siitä tulee paljo tänne blogiin :) " - no ohhoh!!1
No olipas se lyhyaikainen köyhyys? Äskön ei saanut muutaman kympin piilareita ja nyt on jo pitkä kiertua tiedossa?
- emmi massi
No se oli nopeaa. En ehtinyt blogin tekstejä lukea, koska ne on jo poistettu. Katumusta vai Tuksun uhkailua?
- Lyhyt kirjoitus
Tämä oli blogin kommentti Anna-Sofialta:
"OOTAN MITÄ SAAN KUULLA MITÄ KAIKKEA SE NO KOKENUT.
Kiitos kaikille todella paljon - TOTUUS "glamourista"
Lyhyt kirjoitus kirjoitti:
Tämä oli blogin kommentti Anna-Sofialta:
"OOTAN MITÄ SAAN KUULLA MITÄ KAIKKEA SE NO KOKENUT.
Kiitos kaikille todella paljonTodellisuus avautuu tiedonjyvä ja arvelu kerrallaan, kunnes Tukiais-palapelin koko kuva on muodostunut. Glamourin pimeän ytimen nähneet, järkyttyneet ihmiset tuovat totuuden julki.
- Lisätietoa ytimestä
TOTUUS "glamourista" kirjoitti:
Todellisuus avautuu tiedonjyvä ja arvelu kerrallaan, kunnes Tukiais-palapelin koko kuva on muodostunut. Glamourin pimeän ytimen nähneet, järkyttyneet ihmiset tuovat totuuden julki.
Palsta tietää totuuden, mutta yksityiskohtainen lisätieto on tervetullutta.
- Kaikessako mukana
Vai Tuksun uhkailua!!!???
Voi pyhä yksinkertaisuus, tekevätkö tämän maan turhajulkut enää mitään niin ettei Tuksu olisi aktivoimassa?
Kaikki blogitkin pyörivät Tuksun ohjauksessa?
Todistetusti totta kyllä se, että monet blogistit elävät pelkästään Tuksusta, ja näivettyvät pois jos Tuksu lopettaa. Mutta, että aivan kaikki!!! - On/Off ystävyys
Missä se postaus Tuksua koskien on? Anna-Sofia on tainnut tulla katumapäälle sanoistaan. Onkohan välit Tuksuun korjattu?
- A-S + Metropoli
Koulukiireet taitavat olla nyt päällimmäisenä asiana... kyllä kohta Anna-Sofia raportoi kaiken... Metropoli tekee jutut.
- Hyvä Metropoli!
A-S + Metropoli kirjoitti:
Koulukiireet taitavat olla nyt päällimmäisenä asiana... kyllä kohta Anna-Sofia raportoi kaiken... Metropoli tekee jutut.
Metropolin kautta asiat saadaal maanlaajuisella jakelulla kaikkien ulottuville.
- kassi alma000
Olis kiva ,tietää mitä tämä alustan tarkastaja sano. kun kooma ja kellokoski kävi tutkituttamassa, mahdollista raiskausta, kera tyrmäystippojen.. joutuuko koko lahnabileitten miesyleisö juristiSI dne, testeihin.... voivitalis...eipä muuta..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama355176Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä674165Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve783716Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732738Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1622576Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta652412Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?282275Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792209- 1381735
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401568