että mulla on ollut ikävä niin vastaisitko sä taas että "jaa" ;)
Jos mä soittaisin ja sanoisin
75
1415
Vastaukset
- elamankevat
Kokeile :)
- siinäpäs se
en uskalla enää.
- Jos oisit hän
...vastaisin: Mulla on ollut vielä suurempi ikävä. :)
- mullapas
Aletaanko tappeleen ;)
- Jos oisit hän
mullapas kirjoitti:
Aletaanko tappeleen ;)
...vastaisin kyllä. Leikkimielinen kisailu on aina paikallaan. :)
- en ajatellut hempeillä
Jos oisit hän kirjoitti:
...vastaisin kyllä. Leikkimielinen kisailu on aina paikallaan. :)
mä kyllä tappelisin ihan tosissaan ;) Olet ollut kautta linjan niin ärsyttävä, että kyllä heiluttaisin nyrkkiä ja kampeaisin sut ketoon.
- Puhelinvastaaja
Todennäköisesti en vastaisi mitään !!!
- lopeta toi
jahtaaminen!! Eikö voi vaan hyväksyä, ettei toista kiinnosta!! Voiko joku todella olla noin epäkypsä, ja itsetunnoton, että väkisellä roikkuu jossain ihmisessä?!
- just joo
sinähän sen tiiät et mitä mä teen!!!
- kenen luulet
tehneen tuon aloitusen kun noin varman tuntuisesti olet nakkomassa omia kieltoehtojasi. sun mielikuvituksesi taas kerran pääsi laukalle. koita jo viimein oppia ettei jokainen, ei joka toinenkaan viesti ole sulle!
- minunikäväonkova
Älä sano jos et tarkoita, etkä aio tehdä asialle mitään.
- tarkoita sinä myös
MInä tarkoitan aina jos sanon.
- Ikävä on mulla
Minulle on myös joskus sanottu kun on haluttu vain seksiä että minun luottamus on aika heikoilla.
- Ikäväonkova
tarkoita sinä myös kirjoitti:
MInä tarkoitan aina jos sanon.
Sanojeni takana seison. Sanoin sitten änkyröissä tai selvinpäin. Tyhmääkin tulee sanottua, kun on tunteita liikaa.
- keli kuin keli
Älä koskaan leiki Naisensydämmellä, sillä hänellä on vaan yksi sellainen!
Leiki mieluummin hänen tisseillä niitä hänellä on kaksi!- ....................
Eiköhän tämä viimeksimainittu ole lainattu facebookin typeriltä "mainospätkiltä".
Vai, miksi niitä sanotaan?
Mielenkiintoisella naisella on jo sydänystävä. - sydän x 3
leiki mustekalan sydämellä, sillä on niitä 3. Ja tää on lainattu Kelan Anssilta, joka on lainannut sen googlesta.
- Kokeileppas
En ole käyttänyt muistaakseen ikinä tollasta "jaa"sanaa. Taidan olla sensijaan sellainen Ok- tyyppi. Vastaan kaikkeen OK...voihan h.......
En ikinä antaisi itselleni anteeksi, jos hän nyt soittaisi ja vastaisin jotain tollasta "jaa", kun mulla oikeesti niiiiiiiin ikävä. Tässä lomailen ja aurinko paistaa, pitäisi olla iloinen mieli, mutta tuntuu että se joku päänsisäinen aurinko ei paista ilman häntä.
Mut miks pitää olla niin tumpelo(siis itseäni tarkoitan), ettei osaa ilmaista tunteitaan... :(- saattoi olla myös ok
No en mä nyt muista mikä se sana oli tarkalleen, mutta joku tuon tyylinen yksi sana.
- Kokeileppas
saattoi olla myös ok kirjoitti:
No en mä nyt muista mikä se sana oli tarkalleen, mutta joku tuon tyylinen yksi sana.
Näin on. Eipä sillä niin väliä mikä se sana oli, mutta itse just käytän jotain tuon tyylisiä sanoja ja ärsyttää itseänikin, että käyttää tuollaisia sanoja eikä voi tai siis osaa kunnolla ilmaista itseään. Täytyy opetella sanomaan eritavalla.
- Tuntui tutulta
Kokeileppas kirjoitti:
Näin on. Eipä sillä niin väliä mikä se sana oli, mutta itse just käytän jotain tuon tyylisiä sanoja ja ärsyttää itseänikin, että käyttää tuollaisia sanoja eikä voi tai siis osaa kunnolla ilmaista itseään. Täytyy opetella sanomaan eritavalla.
"Aha" se muuten saattoi olla. Tuli mieleen ku luin tuota tosta ketjua ;)
- Hienoa!
Kokeileppas kirjoitti:
Hyvä et huomaat missä voit kehittyä:)
- Kokeileppas
Tuntui tutulta kirjoitti:
"Aha" se muuten saattoi olla. Tuli mieleen ku luin tuota tosta ketjua ;)
;) joo, voisin kuvitella, että oon jotenkin tolleen sanonut. En sit ole vesimies, kuten joku ehdotti vesimiehen mahdollisesti vastaavan noin yllätettynä. En ole ilmanmerkki horoskoopissa...siksi varmasti tämä verbaalinen lahjakkuus ei ole parhaimpia ominaisuuksia. Hmmm, on se kumma, kaikenlainen kosketteleminen, pusuttelu tms. ei sen sijaan tuota ongelmia.
- Soonmoro............
Eisenniinväliä
- ..............
No ei sitte :(
- ;))
.............. kirjoitti:
No ei sitte :(
Tuossa on selvä kulttuuri muuri.
- ::))
"jaa" -ja sit kysyisin että ootko ihan tosissas nyt ?
- mitäs sit?
No sit vastaisin että olen tietenki :)
- älä vaivaudu
Löisin sulle luurin korvaan. Kylmästi.
- odottelen!
En vastais "jaa". Soita sitten kans :)
- soita itte
Ja milläpä sen todistat ettet vastais noin? ;)
- odotellen!
soita itte kirjoitti:
Ja milläpä sen todistat ettet vastais noin? ;)
No soita, niin todistan! Tai laita viesti edes :)
- ::))
aina täällä maristaan sitä että toisen pitäis sitä ja tätä ja ottaa ekaks yhteyttä.
jos toisesta todella välittää niin kyllä silloin rohkeus ja rahkeet pitää piisata omaehtoiseen aloitteen tekemiseen. - mä vaan
en,ku vastaisin, et kyllä on ikävä. eiku soittelemaan vaan.
- 20+02
Täysin turhaa ap. Kai jo ymmärrät?
- ny koski aih!
No. Ee oo sitä pelekoo, et joku soittas. Suattas joku pudota penkiltä ja kuulluu, no huh huh.
- sweet dreams
kokeile soittaa :)
- Justjåååååååååå
Vesimiehet voi tolleen vastata, kun neet yllätetään...yrittää ne keksiä jotain älykästä seuraavaks, mut se on aika haasteellista....
- Hjarmo
Täällä kuusissa kymmenissä oleva mies haluaa seksiseuraa. Naiset laittakapa viestiä, niin tavataan. Suhteellisen näköiset ottaka yhteyttä Kotka lähialueineen. [email protected]
- Vaakanaiset
ei osaa vastata mitään kun ne yllätetään :D
Harmittaahan se kun vaa'an numerot ei riitä punnitsemiseen ;D käyttäisi sen raivonpuuskan vaikka urheiluun niin vaakakin on kivempi tuttavuus ja yllätyspuheluihinkin voipi vastata asiallisesti ja mukavasti.
- Se on vastaus
tylsälle/mielenkiinnottomalle ihmiselle ;)
- joopa joo
ai jos hän ensin itse soittaa minulle ;)
- ap.
jos mä nyt soittaisin niin mä sanoisin että haista ukko iso paska.
- Et uskokaan
miten tuokin ilahduttaisi mieltäni... kunhan jotain sanoisit.
- kauanko piti miettiä
Nonnih mikset soita ukolle ?
- uskon mä
Et uskokaan kirjoitti:
miten tuokin ilahduttaisi mieltäni... kunhan jotain sanoisit.
sitäpä taisit yrittääkin mutta ei nyt onnannu. sorry vaan
- tieteski
se riippuu siitä kuka 'mä' sä sitten olet.
Ikävä voi olla äitiä,siskoa ,kodinhoitajaa,pyykkimuijaa, ...kuka ikinmä mä sit sulle olen.- Yhdelläsanalla
joka alkaa r:llä...
- tieteski
Yhdelläsanalla kirjoitti:
joka alkaa r:llä...
No niinpä alkaakin...
- jos ei
jos ja
- juuh
minä kyllä sanoin yhelle vaan jaa, kun hän tavallaan sanoi ikävöivänsä... :p Siekö se oot ? :D
- et silleen
Mä en kyllä sanonu tavallaan kun mä sanoin ihan suoraan ;)
- miksi sinä niin
sanoit?
- ap jatkaa
et silleen kirjoitti:
Mä en kyllä sanonu tavallaan kun mä sanoin ihan suoraan ;)
Ja tästä on jo aikaa reippaat kolme vuotta ja muistan sen puhelun vielä niinku eilisin päivän.
- vuosia vaan
ap jatkaa kirjoitti:
Ja tästä on jo aikaa reippaat kolme vuotta ja muistan sen puhelun vielä niinku eilisin päivän.
siis sanoit mitä?
- sanoin....
vuosia vaan kirjoitti:
siis sanoit mitä?
että mulla on ollut ikävä
- oletko nyt varma
sanoin.... kirjoitti:
että mulla on ollut ikävä
Ja kyseessä ei voi olla väärinkäsitys? Minä ainakin kaipaan ihmistä menneestä.
- -----
ap jatkaa kirjoitti:
varmaan ja mä muistan ne kaikki viestit, joihin ei tullu vastaukses mitään...
- Tuskin väärinkäsitys
oletko nyt varma kirjoitti:
Ja kyseessä ei voi olla väärinkäsitys? Minä ainakin kaipaan ihmistä menneestä.
No jos oli niin kännissä ettei tajunnut mitä sanoin tai edes muista ;D
- Tyhmäm
Koska se on totta...
- vai niin
---
- täh?
sii siis mikä on totta?
- Jos sää soittaisit..
Jaaa
- mutta en soita
Niin kerran soitin jo mutta jos soittaisin UUDELLEEN.
- Mutta kun et soita
mutta en soita kirjoitti:
Niin kerran soitin jo mutta jos soittaisin UUDELLEEN.
;)
- ensoitaen
Mutta kun et soita kirjoitti:
;)
Niinpä niin ;) en halua enää kuulla mitään ilkeitä sanoja. oon muutenkin jo ihan palasina.
- Josjosjosjosjosjosjo
ensoitaen kirjoitti:
Niinpä niin ;) en halua enää kuulla mitään ilkeitä sanoja. oon muutenkin jo ihan palasina.
Josjosjosjosjosjosjosjosjosjos....
- mitä odottaa
kun odotat
- Taas huomenna?
Soitellaan
- yhteystieto entinen
Eihän tämä voi selvitä muuten kuin soittamalla.
- minulla siis
joo on entinen ;)
- Hjarmo
minulla siis kirjoitti:
joo on entinen ;)
Katselin juuri tätä viestiketjua ja olen itse hjarmo en ole ollut mukana koko kirjoittelussa. Yhtään sähköpostia ei ole vielä tullut vaikka olen odottanut.
- No huh huh
Hjarmo kirjoitti:
Katselin juuri tätä viestiketjua ja olen itse hjarmo en ole ollut mukana koko kirjoittelussa. Yhtään sähköpostia ei ole vielä tullut vaikka olen odottanut.
Ihme homma! Ikävä-palstalla kukaan ei kaipaa tuntematonta pano-seuraa!? Ihan uskomatonta!
- suakin
mä vastaisin niin mullaki sua .milloin nähdään .
- hiljaisuus
Niin tai onko parempi ettei toisessa päässä sanota mitään.Puhelimessa itse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama325145Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644121Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve783696Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732728Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1582554Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602388Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272230Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792199- 1381715
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401558