Timo TAn pojan esitys Seiskalle

yök....

177

3636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mammammmiiiiiiiiiiii

ihan kiva juu, eikös melkein kaikki lapset tykkää näytellä ja esiintyä vanhemmilleen jossain vaiheessa. Mutta miksi julkisesti, sitä en oikein ymmärrä. Välillä poika laulaa ja välillä näyttelee seiskalle. Toivottavasti eivät toivo pojasta perhen talouden kohentajaa jo noin nuorena. Ihan reippaan oloinen mukava poika, eikä tuolla perheellä toki helppoa ole ollut.

• ---..--..---

Seiskalle esiintyi maksusta. Seiska kuvasi ja videoi ja maksoi palkkion. Nina ei kai ollut keksinyt mitään muuta millä rahastaa, niin maalataan poika tytöksi. Niin säälittävää. Taitaa pussi olla taas typötyhjä. Eikö löydy muunlaista tapaa ansaita rahaa? Vai onko se poika oikeesti tansu? NO, en ihmettelis OLLENKAAN, siksi hullua se niiden kasvatus on ollut.

• Oletpa typerä!
        ---..--..--- kirjoitti:

Seiskalle esiintyi maksusta. Seiska kuvasi ja videoi ja maksoi palkkion. Nina ei kai ollut keksinyt mitään muuta millä rahastaa, niin maalataan poika tytöksi. Niin säälittävää. Taitaa pussi olla taas typötyhjä. Eikö löydy muunlaista tapaa ansaita rahaa? Vai onko se poika oikeesti tansu? NO, en ihmettelis OLLENKAAN, siksi hullua se niiden kasvatus on ollut.

KOSKA ja MITEN olet itse ollut henk.koht. läsnä kun Mikkoset ovat kasvattaneet lapsiaan?
        Mitkä mahtaa olla omat meriittisi lastenkasvatuksen saralta?
        Onko Timo T.A Mikkosen ENSIMMÄISEN liiton lapset Tero ja Terhi myös kasvaneet täysin kieroon kun heidät on kasvatettu täysin samoin metodein kun nämä toisenkin liiton pojat??

Pojat ovat kaikissa televisio esiintymisissään olleet esimerkillisen kohteliaita ja hyvin käyttäytyviä lapsia aika harvalla kolmenvuoron tehtaanmuijalla tai uraäidillä sellaisia lapsia on! Vaan nämä uraohjusten mukulathan kasvattaakin naapurit ja tarhaporukka ja lopulta koulu ja katu ja lopputuloksen voi käydä ihan itse toteamassa vaikkapa Helsingin rautatieaseman tienoilla perjantai iltana jos uskaltaa!

Itse olen tälläisten uraihmisten jälkikasvua joutunut sen vahingon jo tapahduttua "hoitamaan" !!! Ja voi pojat jos viitsisin kertoisin millaista kieltä ja käytöstä niillä mukuloilla on. :(( Vanhemman kunnioitusta ei olemassakaan käytöstavoista ei tietoakaan ja elämä muutenkin karannut totaalisesti lapasesta. Heillä niitä käytöshäiriöitä vasta onkin ja paljon muutakin vakavaa ongelmaa. Kaikki läheisyys ja hellyys ja ennen kaikkea vanhemman LÄSNÄOLO on korvattu rahalla ja tavaralla! :((((((

Lasten roolileikit ja muu vastaava kuuluu ihan normaaliin kehityskaareen. Joillakin lapsilla on suurempi tarve esiintyä kuin toisilla. Oma lapsenikin täysin normioloissa kasvanut ja aikuisten turvallisessa seurassa varttunut aikoinaan tykkäsi esiintyä videokameralle. Vaikka olisi ollut ulkonäköä ja taiteellista potentiaalia ei hänestä tullut viihdetaiteilijaa vaan ihan jotain muuta.
        Itse lapsena kirjoitin ja ohjasin ja näyttelin koulunäytrlmissä ja harrasteteatterissa. Milloin esiinnyin tyttönä (esim. peppi pitkätossuna) milloin pojan roolissa ihan normi hommaa! Oma sekkuni halusi aina lapsena olla kotileikissä äiti vaikka olikin poika eikä tullut pojasta homoa tai muutenkaan outoa vaan kolmen lapsen hyvä isä!

• näin on
        Oletpa typerä! kirjoitti:

KOSKA ja MITEN olet itse ollut henk.koht. läsnä kun Mikkoset ovat kasvattaneet lapsiaan?
        Mitkä mahtaa olla omat meriittisi lastenkasvatuksen saralta?
        Onko Timo T.A Mikkosen ENSIMMÄISEN liiton lapset Tero ja Terhi myös kasvaneet täysin kieroon kun heidät on kasvatettu täysin samoin metodein kun nämä toisenkin liiton pojat??

Pojat ovat kaikissa televisio esiintymisissään olleet esimerkillisen kohteliaita ja hyvin käyttäytyviä lapsia aika harvalla kolmenvuoron tehtaanmuijalla tai uraäidillä sellaisia lapsia on! Vaan nämä uraohjusten mukulathan kasvattaakin naapurit ja tarhaporukka ja lopulta koulu ja katu ja lopputuloksen voi käydä ihan itse toteamassa vaikkapa Helsingin rautatieaseman tienoilla perjantai iltana jos uskaltaa!

Itse olen tälläisten uraihmisten jälkikasvua joutunut sen vahingon jo tapahduttua "hoitamaan" !!! Ja voi pojat jos viitsisin kertoisin millaista kieltä ja käytöstä niillä mukuloilla on. :(( Vanhemman kunnioitusta ei olemassakaan käytöstavoista ei tietoakaan ja elämä muutenkin karannut totaalisesti lapasesta. Heillä niitä käytöshäiriöitä vasta onkin ja paljon muutakin vakavaa ongelmaa. Kaikki läheisyys ja hellyys ja ennen kaikkea vanhemman LÄSNÄOLO on korvattu rahalla ja tavaralla! :((((((

Lasten roolileikit ja muu vastaava kuuluu ihan normaaliin kehityskaareen. Joillakin lapsilla on suurempi tarve esiintyä kuin toisilla. Oma lapsenikin täysin normioloissa kasvanut ja aikuisten turvallisessa seurassa varttunut aikoinaan tykkäsi esiintyä videokameralle. Vaikka olisi ollut ulkonäköä ja taiteellista potentiaalia ei hänestä tullut viihdetaiteilijaa vaan ihan jotain muuta.
        Itse lapsena kirjoitin ja ohjasin ja näyttelin koulunäytrlmissä ja harrasteteatterissa. Milloin esiinnyin tyttönä (esim. peppi pitkätossuna) milloin pojan roolissa ihan normi hommaa! Oma sekkuni halusi aina lapsena olla kotileikissä äiti vaikka olikin poika eikä tullut pojasta homoa tai muutenkaan outoa vaan kolmen lapsen hyvä isä!

"Onko Timo T.A Mikkosen ENSIMMÄISEN liiton lapset Tero ja Terhi myös kasvaneet täysin kieroon kun heidät on kasvatettu täysin samoin metodein kun nämä toisenkin liiton pojat??"

Tuskin on samoin metodein kasvatettu, ei Ninalla ole tieto taitoa eikä hmmm oikein älyäkään. Eikä niitä ekan liiton lapsia tuolla tavalla tuotu julkisuuteen, Timolla oli silloin omia töitä eikä tarvinnut lapsilla ratsastaa julkisuudessa. Kyllä on lapsien oloilla ja kasvatuksella ollut eroa kuin yöllä ja päivällä.

• hbybn5ybn5

Toivottavasti majurille ei tule noista esityksistä uutta infraktia.

• jäätävää touhua

Tämä perhe on jotain niin kaksinaismoralistista että huh huh. Timo esiintyi aikoinaan niin koti, uskonto ja isänmaa hengessä, mutta meni sitten tekemään aviorikoksen ja jätti hänen eteensä kaiken tehneen vaimon puille paljaille. Eikä varmaan ymmärtänyt edes hävetä.

Sitten tuo kampaajalahja suomen kansalle esiintyy varsinaisena lapsenkasvatusasiantuntijana syyllistäen rankasti kaikkia työssäkäyviä äitejä. Kampaajan koulutuksella, ilman huolta päivittäisestä pärjäämisestä. Miten edes kehtasi?? Onhan se helppoa arvostella muita kun on ensin varastanut toisen ( aikoinaan melko varakkaankin) miehen, jonka varoilla oli varaa jäädä kotiin kultalapsia hoitamaan. Olikohan ollut yhtä hanakka arvostelemaan muita jos olisi kampaajana nainut vaikka kokin?? Tuo uskonnollisuus ja kirjakielen puhuminen ovat niin läpinäkyvää itsensä ylentämistä, että olen monesti ihmetellyt kuinka sitäkin kehtaavat tehdä?

Yleensä olen sydämellinen ja hyvää tarkoittava ihminen, mutta näiden ihmisten kohdalla voidaan alkaa uskoa karman lakiin ja siihen, että se miten elämäsi elät ja kohtelet muita löytyy vielä edestäsi. Näille ihmisille ei minulta myötätuntoa löydy kuin noille pilatuille lapsiparoille.

• Rakkautta vain
        jäätävää touhua kirjoitti:

Tämä perhe on jotain niin kaksinaismoralistista että huh huh. Timo esiintyi aikoinaan niin koti, uskonto ja isänmaa hengessä, mutta meni sitten tekemään aviorikoksen ja jätti hänen eteensä kaiken tehneen vaimon puille paljaille. Eikä varmaan ymmärtänyt edes hävetä.

Sitten tuo kampaajalahja suomen kansalle esiintyy varsinaisena lapsenkasvatusasiantuntijana syyllistäen rankasti kaikkia työssäkäyviä äitejä. Kampaajan koulutuksella, ilman huolta päivittäisestä pärjäämisestä. Miten edes kehtasi?? Onhan se helppoa arvostella muita kun on ensin varastanut toisen ( aikoinaan melko varakkaankin) miehen, jonka varoilla oli varaa jäädä kotiin kultalapsia hoitamaan. Olikohan ollut yhtä hanakka arvostelemaan muita jos olisi kampaajana nainut vaikka kokin?? Tuo uskonnollisuus ja kirjakielen puhuminen ovat niin läpinäkyvää itsensä ylentämistä, että olen monesti ihmetellyt kuinka sitäkin kehtaavat tehdä?

Yleensä olen sydämellinen ja hyvää tarkoittava ihminen, mutta näiden ihmisten kohdalla voidaan alkaa uskoa karman lakiin ja siihen, että se miten elämäsi elät ja kohtelet muita löytyy vielä edestäsi. Näille ihmisille ei minulta myötätuntoa löydy kuin noille pilatuille lapsiparoille.

Nykyisessä maailmanmenossa Niinan ja Timon teko ei ole mikään poikkeus. Akkaa ja Ukkoa saa vaihtaa. Entisaikaan ihmiset kuoli nuorempina. Harvoin liittojen pituus oli edes 20-vuotta. Paskat mikään karmanlaki tässä toimii. Ihmisessä on itsessään saatana ja Jumala. Tänne kirjoittaneista suurimmalla osalla on saatana päässyt valloilleen sydämessä. On niin ilkeitä kommentteja

• Tieto lisää tuskaa
        jäätävää touhua kirjoitti:

Tuire Mikkonen EI JÄÄNYT PUILLE PALJAILLE ANTEEKSI VAAN!

Hänelle jäi arvokas talo ja maata.Tavaroita ja hän sai aika hyvän rahhalisenkin potin erossa!

Paljonkos se Tuire Mikkonen sai niistä haastateluistaan ANNA-lehteen ja SEURA-lehteen ja ME NAISET-lehteen ja ties mihin lehteen joita antoi vielä 9 vuotta avioeronsa jälkeen ??

Tuskin oli Tuire rouvakaan mikään pyhimys ;-D

• koko sanell
        Tieto lisää tuskaa kirjoitti:

Tuire Mikkonen EI JÄÄNYT PUILLE PALJAILLE ANTEEKSI VAAN!

Hänelle jäi arvokas talo ja maata.Tavaroita ja hän sai aika hyvän rahhalisenkin potin erossa!

Paljonkos se Tuire Mikkonen sai niistä haastateluistaan ANNA-lehteen ja SEURA-lehteen ja ME NAISET-lehteen ja ties mihin lehteen joita antoi vielä 9 vuotta avioeronsa jälkeen ??

Tuskin oli Tuire rouvakaan mikään pyhimys ;-D

Eiköhän se Tuire ollut sen talon alunalkaen maksanutkin? No, joka tapauksessa sopivat että Tuire saa talon ja Timo sen firman. Jolta sitten kyllä loppui työtilaisuudetkin. Ei se osannut sitä yksin hoitaa. Omat valintansa ovat kaiken aiheuttaneet.

• sentsu

Just joo uutta infarktia ei toivota kenellekään.

• mokokopo

Lehden paperiversion haastattelussa tulee esille miten hirveän katkera Nina on edelleenkin on kaikesta.Valittaa kuinka Timppa ei päässyt Käpylään hoitoon ja puhekykykin vietiin. Käpylässä on hoitopaikkoja rajoitetusti ja kuntoutukseen otetaan sellaisia jotka voidaan kuntouttaa vielä takasin työelämään. Miksi tuhlata varoja ja resursseja 65-vuotiaaseen mieheen joka ei tuosta enää tuon kummoisemmaksi koskaan tule, ei minkäänlaisella kuntoutuksella. Kotona juoksee kaikenkarvaista terapeuttia ja jumppauttajaa, mutta mikään ei noille ikinä riitä.

Puhekykyä ei kukaan VIENYT, kuuluu sairauden laatuun.

Nina kertoo myös että vanhemman pojan, jo 6-vuotiaana alkaneet paniikkihäiriökohtaukset ovat palanneet. Ei siis tainnut ollakaan niin auvoista se perhe-elämä siellä Mikkosten Taj Mahalissa kun ovat antaneet ymmärtää ja haukkuneet muut ihmiset pataluhiksi, huonoiksi äideiksi ja ties miksi.

Nytpä saavat sitä mitä ovat kerjänneet toistakymmentä vuotta aukomalla päätään ja potkimalla muita, puhumalla pahaa ja syyttelemällä.

• Tajmahalli uimahalli

Olet hirvittävä ihmispaskaläjä. Täynnä sammumatonta vihaa ja katkeruutta.

• Kauhea tyyppi tuo!
        Tajmahalli uimahalli kirjoitti:

Jotenkin noista tuon ihmisen äärettömän ilkeistä ja pahansuovista viesteistä tulee sellainen fiilis että siinä nyt kirjoittaa joko Tuire -ex vaimo tai katkerat aikuiset lapset?

Kummaa on tuo Nina Mikkosen kannanotoista vauhottaminenkin koska TOTUUSHAN asioista on tämä;

Mikkosen ensimmäinen puoliso oli Tuire Mikkonen. Toinen puoliso on kampaaja Nina Mikkonen. Molemmat vaimot ovat avioliittojensa aikana paheksuneet voimakkaasti työssä käyviä äitejä.Timo T. A. Mikkonen on kannattanut vaimojensa näkemyksiä.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Timo_T._A._Mikkonen

Kuinka kukaan täysjärkinen ja fiksu ihminen voi esittää tuollaista skeidaa ihmisten kärsimyksistä että olisivat jotain karmanlakien täyttymystä ?? Ei karmanlaki toimi siten! Ei se ole jokin välitön "kosto" jostakin vaan seuraaviin elämiin siirtyvä maksu!
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Karma

Myös tämä ihminen joka täällä puhuu erittäin kamalia näistä Mikkosista maksaa puheistaan karmanlain mukaisesti maksun!

• titityyyyytitityyy
        Tajmahalli uimahalli kirjoitti:

Ja joidenkin silmät ne ei vaan aukene. Kirjoituksessahan kerrotaan vain totuus. Miksi se pelottaa noin paljon joitakin ihmisiä? Eivät yksinkertaisesti kestä kuulla ja nähdä totuutta? Vaan elävät mieluummin jossain harhoissa?

• Suoran sanoja!
        titityyyyytitityyy kirjoitti:

Ja joidenkin silmät ne ei vaan aukene. Kirjoituksessahan kerrotaan vain totuus. Miksi se pelottaa noin paljon joitakin ihmisiä? Eivät yksinkertaisesti kestä kuulla ja nähdä totuutta? Vaan elävät mieluummin jossain harhoissa?

Olen odottanut 30 vuotta, että itseriittoiselle ja omahyväiselle mistään piittaamattomalle huoripukki Timo T.A.Mikkoselle kävisi köpelöt tavalla tai toisella.

Kun kuulin hänen halvaantuneen, ei ollut ilollani mitään rajoja ja se kannattaa yhä:)
        Jumala ei rankaise, mutta elämä kyllä.

Kaiken lisäksi se aivopesty työtä vieroksuva nykypuoliso, retale on huorannut medialle (7 roskapäivää) koko perheensä. Ehkäpä hän aivoinvalidisoituu seuraavaksi :)

• Rautarouvan lapset

Nina Mikonen syyllisti aikoinaan kaikki suomalaiset työssä käyvät äidit ja hän kertoi hyvin värikkäästi, että työssä käyvien äitien lapset kärsivät monin eri tavoin siitä, että he joutuvat olemaan hoidossa kodin ulkopuolella.

Onko Nina onnistunut paremmin lastensa kasvatuksessa? Toinen lapsista on paniikkihäiriöinen ja toinen ADHD.

Katsoin linkin takaa löytyvän videon. Kumpiko pojista tuo mahtoi olla? Jo pojan kasvojen piirteistä ja erityisesti silmistä huomaa jotakin... en kirjoita enempää, mutta tässä osuva kuva Nina Mikkosesta:

http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/9/97219/1353603306_img-2d641cbcb98a5ad319a9a0b4a2c8456e.jpg

• Ottaisit selvää ensi

Myös ensimmäinen rouva Mikkonen eli Tuire Mikkonen kertoili vastaustavansa äitien työssäkäyntiä!

Uskovaiseksi "heittäytynyt" Tuire Mikkonen kertoilee 14.9.2006 SANA-lehdessä mm. näin;

"Valitsin
        kotiäitiyden"

Tuire alkaa pohtia kuumaa perunaa: pitäisikö lapset hoitaa kotona vai päiväkodeissa? Tuirelle itselleen valinta oli aikoinaan selvä. Lapset Tero ja Terhi kasvoivat äidin kanssa kotona 1970-luvulla.

– Se oli täysin oma päätökseni, jota mieheni tuki. Olin jo kovaa vauhtia luomassa itselleni uraa toimittajana, mutta luovuin siitä perheen hyväksi. Ajattelin, että olen kuitenkin paras henkilö kasvattamaan omat lapseni, hän pohtii.

http://www.sana.fi/ihmiset/haastattelut/tuire_mikkonen_kun_yksi_ovi_sulkeutuu_toinen_avautuu/

Tuire Mikkosesta on pakko sanoa se että eron jälkeen hän antoi muutaman erittäin katkeran ihmisen haastatelun ja kaikesta paistoi läpi kostonhimo. Myöhemmin hän on useamman kerran hurskastellut ja perunut niitä omia puheitaan joita esitti ollessaan T.A:n kanssa vielä naimisissa mm. lastenkasvatuksesta! Hän kertoi luopuneensa urastaan ollakseen kotona lasten kanssa vuonna 2006 ja 2009 hän kertoikin iltalehdessä ettei luopunutkaan urastaan vaan teki töitä kotona samanaikaisesti kun hoiti lapsia? Mikähän olikaan totuus ??

Tietääkseni Nina Mikkonen on myöskin kotiäidin työnsä lisäksi hoitanut T.A;n firman asioita eräänlaisena sihteerinä kaiken aikaa joten ei hänkään "vain" kotiäiti.

Miksi muuten kotiäitiys joka on arvokasta työtä on nyt täälläkin lyttyyn lyöty?
        Minä naisena arvostan enmmän äitejä jotka itse hoitavat lapsensa kun että kiitäisivät uraohjuksina ja vieraat hoitavat ne kakarat!

Ja sinulle herjaaja sanoisin että HÄPEÄ IHMINEN NOITA JULMIA JUTTUJASI!

Hoitajana voin sanoa että ADHD tai paniikkihäiriö ei ole siitä kiinni onko äiti kotona vai työssä.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Tarkkaavaisuus-_ja_ylivilkkaushäiriö
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paniikkihäiriö

• mohlo
        Ottaisit selvää ensi kirjoitti:

Myös ensimmäinen rouva Mikkonen eli Tuire Mikkonen kertoili vastaustavansa äitien työssäkäyntiä!

Uskovaiseksi "heittäytynyt" Tuire Mikkonen kertoilee 14.9.2006 SANA-lehdessä mm. näin;

"Valitsin
        kotiäitiyden"

Tuire alkaa pohtia kuumaa perunaa: pitäisikö lapset hoitaa kotona vai päiväkodeissa? Tuirelle itselleen valinta oli aikoinaan selvä. Lapset Tero ja Terhi kasvoivat äidin kanssa kotona 1970-luvulla.

– Se oli täysin oma päätökseni, jota mieheni tuki. Olin jo kovaa vauhtia luomassa itselleni uraa toimittajana, mutta luovuin siitä perheen hyväksi. Ajattelin, että olen kuitenkin paras henkilö kasvattamaan omat lapseni, hän pohtii.

http://www.sana.fi/ihmiset/haastattelut/tuire_mikkonen_kun_yksi_ovi_sulkeutuu_toinen_avautuu/

Tuire Mikkosesta on pakko sanoa se että eron jälkeen hän antoi muutaman erittäin katkeran ihmisen haastatelun ja kaikesta paistoi läpi kostonhimo. Myöhemmin hän on useamman kerran hurskastellut ja perunut niitä omia puheitaan joita esitti ollessaan T.A:n kanssa vielä naimisissa mm. lastenkasvatuksesta! Hän kertoi luopuneensa urastaan ollakseen kotona lasten kanssa vuonna 2006 ja 2009 hän kertoikin iltalehdessä ettei luopunutkaan urastaan vaan teki töitä kotona samanaikaisesti kun hoiti lapsia? Mikähän olikaan totuus ??

Tietääkseni Nina Mikkonen on myöskin kotiäidin työnsä lisäksi hoitanut T.A;n firman asioita eräänlaisena sihteerinä kaiken aikaa joten ei hänkään "vain" kotiäiti.

Miksi muuten kotiäitiys joka on arvokasta työtä on nyt täälläkin lyttyyn lyöty?
        Minä naisena arvostan enmmän äitejä jotka itse hoitavat lapsensa kun että kiitäisivät uraohjuksina ja vieraat hoitavat ne kakarat!

Ja sinulle herjaaja sanoisin että HÄPEÄ IHMINEN NOITA JULMIA JUTTUJASI!

Hoitajana voin sanoa että ADHD tai paniikkihäiriö ei ole siitä kiinni onko äiti kotona vai työssä.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Tarkkaavaisuus-_ja_ylivilkkaushäiriö
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paniikkihäiriö

"Tietääkseni Nina Mikkonen on myöskin kotiäidin työnsä lisäksi hoitanut T.A;n firman asioita eräänlaisena sihteerinä kaiken aikaa joten ei hänkään "vain" kotiäiti."

Nina on AINA painottanut olevansa vain ja ainoastaan juuri kotiäiti ja että KAIKKIEN MUIDENKIN NAISTEN pitäisi olla kotiäitejä. Huomaatko ristiriidan?

Ihmettelen myös että mitä Nina olisi edes pystynyt siinä "firmassa" tekemään? Eihän sillä ole ollut Tuiren jälkeen juuri mitään toimintaakaan.

"Hoitajana voin sanoa että ADHD tai paniikkihäiriö ei ole siitä kiinni onko äiti kotona vai työssä. "

Ei, äidin TYÖNTEKO ei noihin vaikuta, MUTTA muu toiminta kylläkin. Lapset ovat ilmiselvästi suuresti kärsineet siitä, omien vanhempiensa itse hakemasta julkisuudesta. Joka, valitettavasti, edelleenkin jatkuu. Lapsen etua ei ole koskaan otettu mitenkään huomioon tuossa perheessä.

• me y yu

ei yök eikä voi,

vaan ihan iloinen ja reipas poika

toivottavasti pystyy pitämään ilmeen aikuisenkankin

• hoehoej

Minustakin tuo perhe on vaan vastenmielinen. Juurikin se kun tietää Timon menneisyyden, petti kuulemma satojen naisten kanssa vaimoaan ja ilmeisesti ekan avioliiton lapset eivät ole missään tekemisissä isänsä kanssa, iskää ei taida paljoakaan asia haitata. Kampaaja on ollut työttömänä siitä lähtien kun tapasi majurin. Majurin vaimon selän takana vehtasivat puoli vuotta, ennenkuin Timppa jäi kiinni. EIkä Timo ole ikinä ollut varoissaan, ex vaimonsa oli. Korviaan myöden ovat veloissa, Tuire kai oli fiksu ja oli avioehto. Ja nyt sitten koko kansan kasvattajaäiti Nina, oho, omat lapset ovat omituisia todellakin, toisella adhd, toisella paniikkikohtauksia ja vaikka mitä. Säälin todella näitä lapsia.

• tiedän tarinan

petti kuulemma satojen naisten kanssa vaimoaan

Satojen? Onko se mahdollista? Ihan tarpeeksi paha jos petti yhden kanssa, parempi sanoa todellinen lukumäärä. Tiedän kyllä tarinan.

• Hoidetaan
        tiedän tarinan kirjoitti:

petti kuulemma satojen naisten kanssa vaimoaan

Satojen? Onko se mahdollista? Ihan tarpeeksi paha jos petti yhden kanssa, parempi sanoa todellinen lukumäärä. Tiedän kyllä tarinan.

Nythän on tällä akkasuurisuulla mahdollisuus taas syyllistää äitejä kuka käy palkkatyössä!Tämä mikkoskan rouva putosi nyt ja kovasti kun lapsetkin laitetaan hankkimaan seiskan ekuja!Onnea vaan räkytä työtätekeville naisille lisää mutta ehkä joudut sinäkin menemään töihin????Netissä on jyrkät mielipiteet miten pitää lapsia kasvattaa ja huolehtia MIEHESTÄ???

• ei ole priimaa

lisäksi vanhan miehet siemenet.

• Karman laki?

Vaippamajurin poika on transu?

• Se heittää ensimmäis

Kehtaatte haukkua 10-vuotiasta lasta!!!!! Hävetkää! Eiköhän Mikkoset ole kärsineet ihan tarpeeksi ilman muiden haukkumistakin, varsinkin nämä lapsiraukat!

• ota koppi!
        Se heittää ensimmäis kirjoitti:

Kehtaatte haukkua 10-vuotiasta lasta!!!!! Hävetkää! Eiköhän Mikkoset ole kärsineet ihan tarpeeksi ilman muiden haukkumistakin, varsinkin nämä lapsiraukat!

Mitäs haukkumista se on, jos toteaa että sälli taitaa olla transu? Oletko rasisiti etkä hyväksy sukupuolista poikkeavuutta? Sehän on hienoa että Nina ja Timo ovat niin vapaamielisiä että tuovat asian julkisuuteen.

• pelleksi mieluimmin
        ota koppi! kirjoitti:

Mitäs haukkumista se on, jos toteaa että sälli taitaa olla transu? Oletko rasisiti etkä hyväksy sukupuolista poikkeavuutta? Sehän on hienoa että Nina ja Timo ovat niin vapaamielisiä että tuovat asian julkisuuteen.

Ei ollut mitenkään hauska tai kiva esitys vaikka mammamikkosta näyttikin naurattavan.
        Pojasta taitaa tulla poikkeava, kun nyt jo esimurrosiässä äiskä pukee ja meikkaa sen tytöksi, mutta nuorenahan se vitsa on väännettävä.

• erqwrwer
        Se heittää ensimmäis kirjoitti:

Kyllä ne lapsiraukat on joutuneet kärsimään vain ja ainoastaan omien vanhempiensa tekojen ja valintojen takia. Samoin Nina ja Timo itse. Jos nyt ovat mitään muka kärsineet....Niin kylmiä ja kovia ihmisiä kuin nekin ovat.

• Häpeän puolestanne

Jaha! Se joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven.(ilman Raamattuakin pätee elämänohjeena). Tässähän tuli jo kokonainen kivivyöry Mikkosten perheen päälle.

Iloitsetteko todella siitä, että saatte heitellä lokaa lisää kovissa vaikeuksissa olevien ihmisten niskaan. Säälin tetä julmuutenne takia.

Kuvitelkaa ihan hetki itsenne vaikka T. Mikkosen olotilassa. Vaihtaisitteko? Haluaisitteko koko kivireen lisää niskaanne?

Hävetkää?

• yök yök yök

Häpeä sinä vaan, kuule Mikkosten vuoksi. Miten ovat eläneet kuin siat pellossa ja mitä ovat tehneet lapsilleen.

• miksimiksi miksi

Kuka nyt Timpan housuissa haluaisi olla, nyt tai aikaisemmin, tyhmäkö olet? Täällä ketään "kivitellä", mutta TOTUUS pitää aina pystyä sanomaan ja kestämään. Sen lisäksi Suomessa on sananvapaus, joten MIELIPITEENSÅ asiasta kuin asiasta saa sanoa.

Mikää sairaus ei muuta sitä tosiasiaa miten rumasti ovat aina eläneet, haukkuen ja halveksien muita ihmisiä. Nostaen itse itsensä muiden yläpuolelle ja muita paremmiksi.

Mikään sairaus ei tee Timpasta sen koomin kuin Ninastakaan pyhimystä tai hyvää ihmistä. Kaikella on aina hintansa ja kaikesta on maksettava, nyt niittävät sitä mitä ovat kylväneet.

Paniikkihäiriö on aina seuraus jostakin traumasta, mikään ulkopuolinen ei ole voinut sitä aiheuttaa koska pojat on aina pidetty tiukasti neljän seinän sisällä. Se julkisuus mihin kakarat on aina työnnetty väkisin, ei ole voinut olla hyväksi niiden kehitykselle. Mutta niin vaan Ninakin on julkisuuden kipeä että edelleenkin tyrkyttää itseään, kakaroitaan ja sairasta miestään kaikelle medialle, luulisi olevan sen verran järkeä että vetäytyisi jo, mutta ei, pärstä on saatava lehtiin hinnalla millä hyvänsä.Ja koskaan ei mitään asiaa edes ole, ja kujinka voisi ollakaan, työttömällä luuserilla. En ymmärrä miksi seiska sen pyyntöihin aina suostuu.

• Siksi siksi siksi

Lapsien arvostelu ja haukkuminen transuksi ym on sikamaista! Vaikka teillä olisi itsellä kuinka paljon hampaan kolossa näitä vanhempia kohtaan niin lapset saisitte jättää rauhaan! Raukkamaista käytöstä!
        Ja samaan hengen vetoon olette niiiiin huolissanne Tukiaisten koirista! Hävetkää tekopyhyydessänne!

• öhhöhhööö
        Siksi siksi siksi kirjoitti:

Lapsien arvostelu ja haukkuminen transuksi ym on sikamaista! Vaikka teillä olisi itsellä kuinka paljon hampaan kolossa näitä vanhempia kohtaan niin lapset saisitte jättää rauhaan! Raukkamaista käytöstä!
        Ja samaan hengen vetoon olette niiiiin huolissanne Tukiaisten koirista! Hävetkää tekopyhyydessänne!

Kukas tässä oikein on tekopyhä? Sinä!

Transu = miespuolinen henkilö joka mielellään pukeutuu naiseksi. Tosiasia. Jos sillä pojalla on taipumusta transuiluun, niin pitäiskö se lakaista maton alle tai lukita kaappiin? Omat vanhempansa ovat työntäneet ne pojat julkisuuteen, joten vastuu on heidän.

Mikkosethan nimenomaan itse HALUAVAT esiintyä perheenä ja pakettina julkisuudessa, joten ei niitä kakaroita voi silloin sivuuttaa. Itsepä ovat osansa valinneet. Toisenlaisiakin valintoja voisi tehdä ja toivottavasti tekevät eli katoaisvat julkisuudesta ihan kokonaan.

On julkkiksia jotka osaa sen julkksuuden hoitaa ja elää sen kanssa, sitten taas on näitä mikkosia.....joille nauraa kaikki, toimittajista lukijoihin. Huomaa, että ne lehtien jutukin on AINA kirjoitettu kieli poskessa...

• Bööböö böö

Lehdessä Mikkoska todellakin taas valittaa ihan kaikesta, kuinka on kauheaa kun pitää TEHDÄ sitä ja tätä. Voi, voi. Nyt kun on joutunut tarttumaan oikeasti vähän töihin niin elämä on muuttunut kamalaksi. Tähän asti on vaan makoillut kotona ja sättinyt muita.

Tiedän muutamankin naisen, joiden miehet ovat sairastuneet ja naiset käyvät ansiotöissä (laskut yms pitää maksaa, perhe elättää..) JA hoitavat kodin, lapset ja miehen. Nina Mikkonen ei tee muuta kuin valittaa, valittaa, valittaa. Kumma kun ei kärrää ukkoaa muualle hoitoon. Tai kärräiskin mutta ei taideta ottaa vastaan, kun kotona on riuska ja terve naisihminen.

• Ne geenit

Tunsin suurta myötähäpeää lukiessani Ninan ruikutusta lehdestä. Menisi töihin hankkimaan perheelle elantoa ja jättäisi Timon muiden hoidettavaksi. Lapsetkin kuulemma oireilevat... mahtaisikohan lasten oireilu johtua Ninasta itsestään?

Timolla on kaksi TERVETTÄ ja aikuista lasta Tuiren kanssa ja lapset ovat opiskelleet ja menestyneet hienosti työelämässä. Tuirella on ollut hyvät geenit.

• Karmanlaki!

Karmanlaki

• Mikkoska möläyttelee

Tuo Ninan kotona laiskottelu ja makoilu ei ole mikään vitsi vaan aivan totta. Vanhempi poika kertoi eräässä haastattelussa että äiti laittaa kerran päivässä ruuan ja sen jälkeen makoilee ulkona ja lukee lehtiä. Timo oli silloin vielä terve.

Uskon tuon. Koneellistetussa huushollissa ei riitä töitä koko päiväksi, varsinkin kun kaikki ruoka ostetaan kaupasta valmiina leipiä ja hilloja myöden, Nina ei leivo, säilö eikä marjasta. Samoin vaatteet ja kodin tekstiilit ostetaan kaikki valmiina, Nina ei neulo, ompele, virkkaa eikä kudo. Vaikka maaseudulla asutaan, niin emännällä ei ole hyötypuutarhaa, marjapensaita, yrttitarhaa eikä hedelmäpuita. Ei edes kukkapenkkiä ole viitsitty laittaa. Lastenhoitokin oli sitä että pojat laitettiin ulos metsään juoksemaan heti aamusta. Näin on paikalliset kertoneet: siellähän ne juoksee metsissä leikkimässä sotaa aamusta iltaan.

Että todellakin. Eipä ole rouvaa kotitöillä eikä lastenhoidolla rasitettu. Youtubessa on edelleenkin videonpoätkiä Mikkosten maailmasta, siellä voi käydä katsomassa ja kuuntelemassa kuinka Mikkosen koti-isä ja kotiäiti haukkuvat lasten kuullen muita ihmisiä aamusta iltaan suureen ääneen omahyväinen ilme naamallaan.

Ei todellakaan ihme että lapset rupesivat oireilemaan jo reilusti alle kouluikäisinä noiden kahden käsissä. Ja sama meno ja valitus näkyy jatkuvan edelleenkin.

• viilpuurra

Tuskin nyt aamusta iltaan juoksivat. Itse olen kasvanut maaseudulla ja oli lääniä juosta omilla tiluksilla. Naapurin kakarat oli kans ja välillä mentiin muiden pihoille. Järvi oli tosi lähellä, ei hukuttu.

• hohhoijaa vaan
        viilpuurra kirjoitti:

Tuskin nyt aamusta iltaan juoksivat. Itse olen kasvanut maaseudulla ja oli lääniä juosta omilla tiluksilla. Naapurin kakarat oli kans ja välillä mentiin muiden pihoille. Järvi oli tosi lähellä, ei hukuttu.

No, näin paikalliset ovat kertoneet. Siellä ne juoksee metsissä aamusta iltaan ja leikkii sotaa. Kahdestaan. Eihän ne, Ninan itsensä kertoman mukaan, saaneet koskaan leikkiä naapurien kakaroiden kanssa. Nina kun pelkäsi että jos vierasperheessä jollekin sen perheen jäsenelle sattuu jokin sairaskohtaus tms. ja pojat joutuu näkemään. Vaikka todennäköisempää oli se että pelottava sairaskohtaus sattuukin just Mikkosilla, Timohan sai, ja saa edelleenkin, Ninan kertoman mukaan, niitä astmakohtauksia ja näkiväthän poiojat sen halvaantumiskohtauksenkin. Ninan mukaan eivöät siitä säikähtäneet kun olivat niitä muita kohtauksia sen verran usein nähneet, niin reippaita poikia.

Kuten huomaatte, tässä on TAAS Mikkosille tyypillinen epäjohdonmukaisuus.
        Kylään ei voi mennä, kun on pelko että pojat näkee jonkun sairauskohtauksen(?) mutta ovat niin reippaita etteivät sairauskohtauksia pelkää. Joo, joo ja hohhoijaa taas!!!

• lapset on herkkiä

Meillä koton vanhemmat puhui usein pahaa poliitikoista, naapureista, kaikista.. se tuntui pelottavalta jostain syystä. Paniikkihäiriö iski 14- vuotiaana.

• Voihan Mikkoset

Minä olen niin samoilla linjoilla monien kanssa. Mikkoset on enemmän tai vähemmän antanut pöyristyttäviä kommentteja kuinka asiat pitäisi tehdä, tuomitsevat ihmisiä asiasta, kuin asiasta pohtimatta omia virheitään. Kuitenkaan Timon kohtalo ja hänen omaisenaan olo on sellainen, jota en toivoisi kenellekkään. Vaikka Timolla olisi hoitaja aina niin omaiset aina uskovat optimistisesti, että jos olisi toisin ja jos saisi enemmän niin voisi olla toisin. Samalla omaiset hakevat syyllistä tapahtumille. Kaikki tämä on hyvin luonnollista. Kuitenkin erikoista, että ko. perhe jatkaa julkisuudessa, eikö kaikki ole jo sanottu ja nyt olisi aika keskittyä perheen hoitamiseen ja menneiden olevinaan niin täydellisten aikojen muisteluun. Josko perhe huomaisikin siellä aavistuksen piilleen täydellisyyden takana kuitenkin jotain muutakin kun vaaleanpunaista ja täydellisyyttä. Minä en kyllä vieläkään ymmärrä miksi nämä ihmiset sai oman sarjan ja miksi nämä edes on julkkiksia?

• Diibadaabaduuba
      • 454545454545

Montako kertaa perhe (unelma perhe)sanoi että jaamme riemuja vain?Kenenkä elämä voi olla että jaamme riemuja vain?Kukahan maksoi nuo riemut?4

• sitä saa mitä tilaa

En ymmärrä minäkään miksi tuo pariskunta julkisuudessa on koskaan olleettkaan ja miksi se Nina siellä roikkuu edelleenkin. Mitään oikeeta sanomista ja asiaa ei ole koskaan ollut kummallakaan, samaa typerää räksytystä vaan. Timo oli julkkis joskus 70-80-luvulla, ei edes 90-luvulla enää, aika ajoi ohi. Firman työtkin loppui kuin seinään kun tuli se ruma ero ekasta vaimosta, joka sitä firmaakin ylläpiti ja teki kaiken taustatyön, Timo sitten lunttilapuista luki kysymykset haastateltaville, enempään ei pystynyt.

Tilanne heillä on nyt se mikä on monissa muissakin suomalaisissa perheissä, kunnan kustantamaa hoitajaa, terapeuttia ja kuntouttajaa kuuluu Ninan mukaan käyvän joka päivä, mutta siitäkään ei olla kiitollisia, valitetaan vain sitäkin riesaa. No, tuolla asenteella elämä varmasti onkin hirveän vaikeaa ja raskasta. Niiden lapset siitäkin eniten kärsii, niitä on aina käynyt sääliksi, vaikka niistä nyt on kasvanut mitä on kasvanut, sellaisia kaikesta ruikuttavia pullamössöjä nekin. Ninan aikuisena ihmisenä pitäisi osata elää ja kestää se arkipäiväkin.

• roskaaaaaa

Nina on Rva Kaleva -tason dorka.

• xinhua

Rouva Kaleva on DI, reservin vänrikki ja Neste Oilin johtaja.

• Historioitsija
      • ehhe heh

Tupakka, viski ja villit miehet?

• jhgjdlbbb

Voi hyvänen aika tuota Ninaa!!! Apua :D

• Smegma Mikkonen

Toimittajan mälli pyörii kurkussa.

• Pure persettäs!

Eikö sullakaan IDIOOTILLA ole muutakaan tekemistä kuin haukkua LAPSIA ?!?

Vai oletko KADE kun et itse uskaltanut/pystynyt/saanut tehdä samaa kakarana etkä vielä NYTKÄÄN.

Pitää oolla todella TYHJÄPÄÄ ja VAJAKKI jos ei voi antaa lasten esiintyä ja metkuilla silloin kun ne vielä ovat LAPSIA.

• Fakedoctor77

Suosittelen mielentilatutkimusta.

• viä
        Fakedoctor77 kirjoitti:

Suosittelen mielentilatutkimusta.

Kenelle?

• kaikenlaista sitä on

Siistippä suusi.

• gtgtg45g4

Toki lasten tulee saada esiintyä ja metkuilla.
        Lapset ovat vaan julmia toisilleen poikaa pyöritetään jokaisessa juorulehdessä ja videoissa jotka sairas äiti kuvaa. Tällähän ei tietenkään mielestäsi ole mitään vaikutusta lapsen henkiseen kehitykseen vaikka koulukiusaamisen muodossa?

• höh, sanon vaan

Mä en taaskaan niinku ymmärrä. Miten täällä voi jotkut ihmiset kirjoitella noin kauheita asioita Mikkosen perheestä. Ninalla ja pojilla ei todellakaan ole helppoa. Minkä ihmeen takia täytyy vielä haukkua ja kirjoitella noin pahoja asioita. Tottakai Nina haluaa miehelleen parasta, koska Timo on hänen miehensä. Kuka normaalijärkinen ihminen sanoisi, ei mun miehellä ole väliä, saakoon nyt muut vaan ensin kuntoutuksensa. Mitä pahaa on toivoa miehelleen parasta ?

Menkää joskus toisten ihmisten asemaan edes hetkeksi ja miettikää millaista se olisi. Hoitaa 24/7 miestä joka istuu pyörätuolissa ja on varmasti välillä tosi hankala.

Itse toivon heille kaikkea parasta ja Ninalle ja lapsille paljon jaksamista ja hyvää kesää heille kaikille.

• pölöpölöpöö

"Menkää joskus toisten ihmisten asemaan edes hetkeksi ja miettikää millaista se olisi. Hoitaa 24/7 miestä joka istuu pyörätuolissa ja on varmasti välillä tosi hankala."

Suurimman osan ajasta vaippamajuri taitaa kuitenkin olla sairaalassa, sinnehän se "kiidätetään" useita kertoja kuukaudessa. Kaikki aivoinfarkti potilaat ovat hankalia, ei Mikksoten tilanne poikkea muista, vaikka Ninan mielestä varmaan pitäisikin.

"Kuka normaalijärkinen ihminen sanoisi, ei mun miehellä ole väliä, saakoon nyt muut vaan ensin kuntoutuksensa. "

Minä. Minun muistisairasta äitiäni ei elvytetä jos/kun tulee esim. sydänkohtaus. Mieluummin nekin resurssit niiden käyttöön jotka siitä hyötyvät ja joilla tervettä elämää on elvytyksen jälkeen edessä vielä vuosiakin. Turha siihen Timoonkaan on resursseja tuhlata edes senkään vertaa mitänyt tehdään, on jo niin sairas mies. Itsekästä, taas erittäin itsekästä Mikkoskalta. Minä, minä, minä. Ottais joskus järjen käteensä. Ai niin, kun ei ole.

• pyhpyhpyh

Brita Kekkonen kieltäytyi syöpähoidoista ihan itse.

• pyhpyhpyh

Ottaisikin Mikkonen joskus oppia sellaisista ihmisistä joilla on selkärankaa! Mutta majurillahan menee löy.sät housuun heti, kuten AINA.

• Mieeeeeeeee

Miten se Brita Kekkosen asia Mikkosten perheeseen liittyy?

• buuahahah
        Mieeeeeeeee kirjoitti:

Miten se Brita Kekkosen asia Mikkosten perheeseen liittyy?

Siten liittyy että Mikkosenkin pitäisi ryhdistäytyä ja kieltäytyä hoidoista ja ns. kuntoutuksesta ja hyväksyä että loppu on edessä. Mutta kun sitä selkörankaa ei ole, pas.kat on housussa heti.

• Suuri nauraja

KARMAN LAKI jakoi oikeuttaan tuolle kamalalle perheelle!!! :-D :-D :-D

• seitsemän yksitoista

Tuoha on kauhee noita toi nina. Huutaa tuossaki tuon miehen päälle eikä anna puheenvuoroa. Minä minä minä.. ei oo nina tainnu ainakaa päivähoidos olla. :o

• huoh huoh

Nina kertoo Seiskassa kuinka vanhimman lapsen paniikkihäiriö on pahentunut paineen alla. Ja tämä täysin turha, ja jatkuva julkisuushan niitä paineita luo vain entistä enemmän! On asettanut lapsen silmätikuksi jo alle kouluikäisenä, kun vanhemmat pesevät likapyykkiään jatkuvasti julkisuudessa. Eipä siinäkään toteudu se lapsen paras, mistä rouva aina jaksaa jankuttaa.

• kotiäippä

Akka ei saa rahaa jos ei jostakin juttua anna ja tuon tyylin lyylit myy lapsensakin että saan muutaman satasen kun ihmisen täytyy olla KOTIÄITI?

• vali, vali
        kotiäippä kirjoitti:

Akka ei saa rahaa jos ei jostakin juttua anna ja tuon tyylin lyylit myy lapsensakin että saan muutaman satasen kun ihmisen täytyy olla KOTIÄITI?

Aivan turha Mikkoskan on ruikuttaa. Heillä on hyvä taloudellinen tilanne moniin muihin verrattuna vaikka talo velkana onkin. Monet ovat joutuneet myymään talonsa ja muuttamaan pienempiin asuntoihin.
        Luin juuri vanhasta Anna lehdestä rouvan haastattelun jossa se kertoi saavansa omaishoidontukea NETTONA 620€/kk! Timpalla on henk.koht.avustaja jonka palkan kunta maksaa. Ukolla on eläke korkein mahdollinen eläkkeensaajan hoitotuki ym. etuudet joista emme edes me muut osaa uneksiakaan. Nina saa lisäksi lapsilisät, ainoa miinus on ettei se saa yksinhuoltajan korotuksia, kun ukko on hengissä.

• transu1

Ei naurata tai ihastuta. Totean vain että kyseinen poika tulee vaihtamaan sukupuoltaan kirurgisesti aikuisikään päästessään.

• Ei julkisuuteen!

Pojan "esiintyminen" oli ällöttävää katsottavaa. Enpä ole vielä koskaan nähnyt pikkupoikien pukeutuvan naiseksi ja kimittävän tuolla tavalla. Normaalistihan pojat tuossa iässä eivät mistään hinnasta pukeutuisi tytöiksi. Kukin tyylillään. Vanhemmat tekivät virheen, kun julkaisivat tuon esityksen. Poikaa tullaan ihan taatusti kiusaamaan tuosta vielä ja rankasti.

• Soutaja74

Voi voi. Mitä menneillä väliä, mitä millään väliä, jos ihmisen tilanne on se kuin Timo T.A:n? En ole samaa mieltä Mikkosten kanssa monestakaan, mutta hattua nostan tänä pullamössönuorten ja -aikuisten uusavuttomana aikakautena jokaiselle, jolla on vankkoja mielipiteitä. Mielipiteitä, jotka osataan perustella. Mielipiteitä, vimmaa, kiinnostusta ja paloa.

Mitä ihmettä Mikkosen kariutunut avioliitto, aiempi, kertoo Mikkosesta teille? Muka? Mielestäni kunniakasta että jaksoi (niin kuin Johannes Virolainenkin Kaarinansa kanssa, kunnes löysi Kyllikin) pitää ummehtunutta, intohimosta yms. vapaata suhdetta vastuuntunnon vuoksi kasassa noinkin pitkään, kolmisenkymmentä vuotta. Ihminen on inhimillinen, syrjähypyt kyllä ymmärtää (ei tarkoita hyväksyntää), jos olet suhteessa henkisesti ja fyysisesti yksin, eikä mikään muutu, vaikka kuinka koetat keskustella. Ihmiset jäävät latteisiin suhteisiin aivan liian usein. Ihmiset tekevät virheitä. "Ihmisten pitäisi erota enemmän", totesi muuan avioliittoja korjaava psygologikin.

AD/HD tai lievä autismi on synnynnäinen ominaisuus, ei mikään sairaus. Jonkun syy, ainakaan jälkimmäinen.

Nina Mikkoselle voimia. Aito rakkaus ei kuole. Ja on hienoa että on ihmisiä jotka ottavat kantaa ja tekevät työtä. Elävät niin kuin saarnaavat.

Omaishoitajien tilanne maassamme on hirmu huono monin paikoin. Tsemppiä, Nina!

• Soutaja74

Nimimerkki "höh, sanon vaan"
        17.5.2013 14:32 - sinulle peukut ja

• ziiz ziiz

Menneillä asioilla on suuri merkitys ihan kaikkeen, nykyisyyteen ja tulevaisuuteen. Mennyt on kaiken pohja. Mitä kylvää, sitä niittää, miten petaa, niin makaa. Ei Mikkosten nykyinen sairaustilanne saa tehtyjä tekemättömiksi eikä tee huonosti elettyä elämää hyväksi.

Ensimmäinen avioliitto ei ollut mitenkään kariutunut , kukkiakin tuotiin ja kehuttiin vaimoa parhaimmaksi vaimoksi ikinä. Nina sen avioliiton rikkoi, samalla kun rikkoi omankin kihlauksensa ja pitkän aikaa petti omaa sulhastaan ukkomiehen kanssa. Tosiasioiden kieltäminen selkärangatonta.

Mikkoset eivät ole koskaan pystyneet perustelemaan yhtäkään asiaa millään lailla, kunhan ovat vain kurkku suorana huudelleet hävyttömyyksiä ja herjanneet muita ihmisiä, varsinkin naisia ja lapsia.

ADHD on synnynnäinen mutta paniikkihäiriö ja masentuneisuus ovat seurausta jostakin. Ja kun lapsella todettiin paniikkihäiriö JO kuusivuotiaana, niin vain ja ainoastaan kotiolot ovat sen aiheuttaneet, koska kotonahan ne olivat neljän seinän sisällä visusti, aina siihen asti kuin oppivelvollisuus alkoi. Vaikka yrittihän Nina, huonolla menestyksellä, kotiopetustakin antaa, salatakseen lapsen tilan?

Toinen poika on tuon ikäiseksi kummallisen kiinnostunut juuri naisena esiintymisestä. Ei todellakaan ihan poikien normikehityksen mukaista. Onko transu vai bi, sen aika näyttää. Joka tapauksessa kummatkin Timon kammoamia ihmisiä. Iskikö karman laki?

• Jäätävää touhua

Tuo rouva Mikkonen näyttää omalla esimerkillään millaisia itsekkäitä ja omahyväisiä ihmisiä kotona hoidetuista kasvaa. Minä, minä ja minä. Rouva kampaaja ( anteeksi, ei ole tarkoitus väheksyä kampaajia yleensä) osoittaa tuossa klipissä niin suuren moukkamaisuuden ja sivistymättömyyden että huh.
        Vanha sanonta siitä että ylpeys käy lankeemuksen edellä osoittautui juuri todeksi. Hra ja rva M ovat todellakin kohtalonsa ansainneet, lapset eivät.
        Suurinta moukkamaisuutta on itsensä lisäksi myydä lapset medialle, menisi töihin ettei tarvitsisi lapsiaan myydä.....

• 511511

Pitää paikkansa että omaishoitajan asema ja toimeentulo huono!Ei ole vuosien varrella niin itsekeskeistä ihmistä ollut juorulehtien sivuilla kuin uusi Nina Mikkonen! Onhan hän saanut nimen ukkonsa varjolla ja nyt laitetaan lapset hankkimaan äipälle massia kun ukko ei enää pysty?Voiko ihminen olla noin vitun tyhmä?

• yökyökyök
        511511 kirjoitti:

Pitää paikkansa että omaishoitajan asema ja toimeentulo huono!Ei ole vuosien varrella niin itsekeskeistä ihmistä ollut juorulehtien sivuilla kuin uusi Nina Mikkonen! Onhan hän saanut nimen ukkonsa varjolla ja nyt laitetaan lapset hankkimaan äipälle massia kun ukko ei enää pysty?Voiko ihminen olla noin vitun tyhmä?

Vaikka omaishoitajan palkka on pieni, niin Ninalla on nyt omaakin rahaa ja Mikkosilla säännöllisiä tuloja. Ja vaikka omaishoitajan asema on huono, niin eipä se juuri eroa Ninan elämästä Mikkoskana. SInnehän se oli sidottu hellanreunaan ennenkin. Ja vaikka muka tuntee olevansa häkkilintu, niin minne se múka menis? Eipä tuo ole ennenkään harrastanut yhtään mitään, sohvalla lojunut vaan ukkonsa kanssa aamusta iltaan.

• elämäontaas

En halua tuomita mikkosia, itseasiassa tunnen myötätuntoa heidän tilannettaan kohtaan ja varsinkin lasten takia. Noinkin nuorten lasten tulisi saada elää lapsuus ilman kuolemansairasta isää ja tuota vaikeaa perhetilannetta jossa varmasti äidillä myös hermot kireillä, taloudellisesti vaikeaa ym.
      Mutta silti muistuttaisin että tälläistä se normaali elämä usein on. Nyt tämä tragedia vain sattui näinkin tunnetulle perheelle. Isä oli todella iäkäs jo lasten synnyttyä ja taloudelliset ongelmat jo silloin. Ajatukset molemmilla vanhemmilla jo silloin korkealiitoiset ja jotenkin epärealistiset. Nostettiin oma elämä ylitse muiden, toisaalta ainahan sitä omaa elämäntapaa oikeutetaan ja puolustetaan. Amerikan malliin haaveissa ehkä elettiin ja siitä sitten joutuu putoamaan korkealta kun tapahtuu niinkuin meille kaikille käy jossain vaiheessa. Sitä sairastuu vakavasti tai tulee vastoinkäymisiä. Joskus ennemmin joskus myöhemmin, ja onhan isällä jo ikää.
      Aivohalvauspotilaita on terveyskeskusten vuodeosastot täynnä, samoin kotihoidossa omaishoitajien varassa valtava määrä, iäkkäiden puolisoiden hoidettavana. Todella yleistä iäkkäillä, varmasti yhtä yleistä kuin sydäinfarkti, vain usein seuraukset kohtalokkaammat kun vaikuttaa liikuntakykyyn, psyykkeeseen ja persoonaan. Kaikille myötätuntuntoa tasapuolisesti, timo saa varmasti kuntoutusta, apua ja tukea enemmän kuin keskiverto aivohalvauspotilas, ihmeisiin ei kukaan silti pysty. Elämä on!

• 333111444

Paljonkohan tuli sodasta sairaita miehiä niin fyysisesti kun henkisesti ja monikohan niistä elämän sitä vaikeuttaan meni julki tuomaan?Moniko halvaantunut ja kädetön mies perheensä elätti ilman julkisuutta?Kyllä se niin menee että julkisuus oli helkutin tärkeä tälle ihanne perheelle ja nyt meni kun mies ei pysty perhettä elättämään niin nyt tulee NAINEN?Onko tästä räkyttäjästä perhettään elättämään?

• Hyh hyh

Täällä ovat ihmiset kommentoineet todella hyvin tähän ketjuun, hyviä kirjoittajia ja kommentteja.

En voi itsekään sietää tätä Mikkosten Seiskariippuvaisuutta. Muutaman euron toki siitä saavat, siksipä myyvät ihan lapsensakin Seiskalle.
      Minusta tuo video tuosta 10-v pojasta oli kaikkea muuta kuin söpö. Sanoisin että puistattava ja kummallinen.... En tosiaan ole ikinä nähnyt 10-v poikaa, joka haluaisi pukeutua naiseksi ja piipittää naisen äänellä... Tuossa iässä pojat eivät moista tekisi hinnasta tai mistään.
      Toinen lapsista on hyvin pimennossa, olisiko niin masentunut ym. ettei voida tuoda kameran eteen....

Miettikää nyt näiden elämää. Se mistä lähdettiin koko suhteeseen! Pitivät puoli vuotta salasuhdetta omien puolisoidensa selän takana, kunnes jäivät kiinni. Ja aivan niinä päivinä, kun Timo antoi vaimonsa kanssa RAKKAUShaastattelun lehteen, niin Timo lähti Ninan matkaan! Timo toi ruusuja Tuirelle ja vannoi etteivät lukuisat pettämiset enää toistu, vaikka oli silläkin hetkellä salasuhde ja lähti samoina päivinä Ninan matkaan. Lisäksi Timo oli kirjoittanut ITSE toimittajan rakkaushaastattelun loppuun että "sitten he lähtivät eri teille ja jakoivat omaisuuden" tai vastaavaa. Onko todellakin tässä kyseessä terveet ihmiset???

Ja en näe edes kovin ihmeellisenä, että Timon ikäiselle miehelle tulee sairauksia. Timo on 66v! Ei tässä ole kysymys normi-isästä, joka tulee viimeistään noin 40-v isäksi. Timo oli ainakin 55 kun tuli taas isäksi.
      Kun nai vanhan miehen tämä on aina odotettavissa.

Ei Nina ole ainoa jonka mies on sairas! Näitä on Suomi pullollaan. Osa on itse töissä ja sen aikaan on kodinhoitaja kotona ja sitten vaimot aloittavat toisen työn kotona hoitaessa illan miestään. Koska ei ole VARAA olla kotona!

Nina on maannut kotona vuodesta 2000 lähtien, eli jättäytyi "eläkkeelle" päälle 30-vuotiaana. Aina on syitä keksinyt, ensin ne syyt olivat lapset (vaikka lapset olivat ISOJA JO). Nyt on syy sitten mies.

Minua myös melkein oksetti kun joskus näin videon, miten koko perhe oli niiiiiiiiiin kristillistä, koko ajan rukoiltiin, pappi kutsuttiin kahvelle jne.
      Mitä hurskastelua, tietäen kummankin luonteen.

Ja en todellakaan ihmettele että lapset kärsivät masiksesta ja paniikkihäiriöistä, kun joutuvat asumaan tuossa perheessä. Ajatuskin saa ihoni kananlihalle.

• elellään

tuommoisia julkisuuden kipeitä tekojulkkiksia suomi on täynnä.ja toisekseen TIMO T.A.:n ikäisenä kun mies ottaa nuoren vaimon,niin tuskin jaksaa enää ukki-ikäisenä uusia pieniä lapsia ja nuorta vaimoa.kyyti on vanhalle miehelle liian kovaa,varsinkin jos joutuu nuoren vaimon vielä elättämään ja kustantamaan luksuselämän.en ihmettele yhtään,että sairastui!mutta tsemppiä silti,en toivo kellekään mitään pahaa!näin se vaan menee! nuoret nuorten kanssa ja vanhat vanhojen kanssa ,niin eletään hyvää elämää kaikki!vanhat ei nuorru,vaikka ottais kuinka nuoren naisen,päinvastoin.miehet hoi ,järki käteen!!!

• Kaikille on tilaa

Jospa jokainen kirjoittaja tarkastelisi sitä omaa elämäänsä. Ainakin kirjoitusasu
      kertoo tosi pirullisista ihmisistä.

Mikkoset ovat julkisuuden henkilöitä ja tuovat hienosti perhearvoja esille. Montako
      kertaa on Katri Helena eronnut, tai Nykäs- Matti taitaa olla 5, ettei se Timon 1ero
      nyt niin harvinaista ole suomalaisten julkkisten keskuudessa.

Allekirjoitan täysin Nina Mikkosen näkemyksen lasten kotihoidosta, ainakin sinne
      3-5 vuotiaaksi saakka. Muutenkin tuon perheen kohtuuton nälviminen on sikamais-
      ta. Mitä te siitä hyödytte ? On myös meitä, jotka pidämme Mikkosen potretista.

• Kaksoiselämää2

Ymmärtääkseni Katri Helena ja Matti eivät ole eläneet kaksoiselämää eli pitäneet yllä hurmoskristillisiä kulisseja ja pettäneet siinä samalla ties kuinka monia kertoja.

• Jestas sentään

Pidätte siis
        - valehtelusta
        - huo.raamisesta
        - kaksinaamaisuudesta
        - moraalittomuudesta
        - yhteiskunnan varoilla elämisestä
        - työn välttelystä
        - itsekkyydestä
        - omahyväisyydestä

No, onneksi olkoon, olette samanlaisia mätämunia.

• allekirjoitan!

Joo mutta montako kertaa esim.Katri-Helena on rahastanut lapsillaan?Turha tuomita mielipiteitä kun totuus on että jos toisen elättäjän kunto menee niin jäähän sentään toinen kun se julkisuus ei elätä!

• sdfasdff
        allekirjoitan! kirjoitti:

Joo mutta montako kertaa esim.Katri-Helena on rahastanut lapsillaan?Turha tuomita mielipiteitä kun totuus on että jos toisen elättäjän kunto menee niin jäähän sentään toinen kun se julkisuus ei elätä!

No, kuinka monta kertaa? Eipä tule mieleen yhtäkään kertaa. En edes tieedä niiden lasten ikiä, nimiä, missä asuvat, mitkä on niiden ammatit?
        Eikä kiinnostakaan hevonpaskaa.

Nina voisi myös pitää kakaransa pois pas.kalehden sivuilta, jokainen normaali aäyinen vanhempi suojelisi lapsiaan tollaselta töryltä minne Nina niitä jatkuvasti työntää kaksin kösin.

• Metri helenaa
        allekirjoitan! kirjoitti:

Kyllä on metriHelenan lapsista lehdissä ollut. Vanhin on Hanna, sitte oli Juha joka kuoli kolmekymppisenä ja Maija nuorin.

• ciihca
        Metri helenaa kirjoitti:

Kyllä on metriHelenan lapsista lehdissä ollut. Vanhin on Hanna, sitte oli Juha joka kuoli kolmekymppisenä ja Maija nuorin.

Enpä ole tiennytkään että ihan kolme lasta. Mitähän tekevät nyt, onko ammattia ja töitä?

• ciicha
        ciihca kirjoitti:

Enpä ole tiennytkään että ihan kolme lasta. Mitähän tekevät nyt, onko ammattia ja töitä?

Tai mitä sairauksia niillä on?

• Asia on näin

Mikkoset eivät ole mitään julkisuudenhenkilöitä. He ovat julkisuustyrkkyjä jotka ihan itse tunkevat itseään mediaan kuin mediaan, samaa luokkaa kuin kaikki bb-"julkutkin". Koska Timon firma rupesi avioeron jälkeen menemään jyrkkää alamäkeä ja työt loppuivat kuin seinään niin ruvettinn ratsastaan jollakin hem.metin kotiäiti- ja lapsiteemalla ja esittään jyrkkiä mielipiteitä että pysyttäisiin seiskan ja iltspäivälehtien lööpeissä. No, nythän on nähty mihin sekin on johtanut; omien lasten pahoinvointiin.

Kummallakaan Mikkosista ei ole yhtäkään syytä olla julkisuudessa.

• Että näin !

Asia ei ole noin! Minä ainakin haluan tietää, mitä Mikkosille kuuluu ! Älä lue heistä
      kirjoitettuja juttuja. Mitään sensuurioikeuksia ei onneksi ole sinulla!

• Asia on näin

Minä luen just mitä haluan. Jos olet noin lääpälläsi noihin, niin ota toki yhteyttä ja tarjoudu vaikka hoitaan Timppaa ettei Nina vain rasittuisi liikaa. Mitä suotta salaa lehdistä vain luet?

• öööoooöööoooööö

Haluat siis tietää miten huonosti heillä milloinkin menee? Koska sitä alituista rutinaa ja kitinäähän ne lehtijutut on AINA olleet. Kaikki maailmassa on niiiiin väärin ja varsinkin Mikkosia kohdellaan niiiin väärin. Kunta ei maksa heidän bensamaksujaan, Nina ei saa omien lastensa hoidosta ja lattioiden luuttuamisesta palkkaa, Timoa ei kukaan ymmärrä, vaikka hän on nero, Amerikassa asiat olis heilläkin toisin....

• Pankak.

Säälittää. Koko porukka. Lapsella ei mitään lahjoja ja tungetaan tuollaiseen pulleva ipana. Ei todellakaan naurattanut.

• DRAG QUEEN

Siinähän vain tuleva Drag Queen harjoittelee lapsuudenkodissaan. Ainoa mikä tässä oikeasti veetuttaa on se, ettei rasisti-Mikkonen ole näkemässä ja kokemassa poikansa maailmankuuluisuutta. Mahtaa iskä nyt olla ylpeä!!!

• Mieeeeekiin

Onko se sinulta pois

• DRAG QUEEN
        Mieeeeekiin kirjoitti:

Onko se sinulta pois

Ei tietenkään ole minulta mitään POIS jos poika on transu ja haluaa esiintyväksi draq queeniksi kenties!! Päinvastoin, minähän SAAN siitä hyvät naurut! Minähän PIDÄN noista showsta, mutta Mikkosellehan se on maailmanloppu.

Mikkonen on niin rasisti että on julkisestikin toitottanut INHOAVANSA JA HALVEKSIVANSA sukupuolisesti valtavirrasta poikkeavia. Ja eipä tuo tuolla videollakaan suutaan hymyyn vetänyt, varmasti vi.tutti istua siinä kuuntelemassa sitä ölömölöä. Mutta kun ei muutakaan voinut, seiska maksoi shown ja määräsi ukon paikan. Totuus on karvas. Ja pojan pitäisi kyllä hioa sitä esitystään aika paljon ennenkuin lähtee julkiseen jakeluun.

• Että näin !

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee kulkuaan. Karman laki, jota täällä hoetaan
      kohdatkoon myös noita solkkuämpäri- kirjoittajia. Mitään lahjakkuuksia ette ole
      itsekään.

Tuollaiseen soopan kirjoittamiseen ei tarvita kuin vinksahtanut mieli ! Omat
      aggressiot suunnataan Mikkosiin ja luullaan itse olevansa jotain virheettömiä
      mallikansalaisia. Tuollainen ahdistuneisuus tarvitsee jo ammattiapua ja jos
      sairauden tunne puuttuu, diagnoosi on kutakuinkin varma.

Vihapuheet kertovat vain kirjoittajien olevan sokeita omalle avuntarpeelleen.Kiihtyneimmät tarvitsisivat jo mielen tasapainottavaa apua.

• DRAG QUEEN

Hae, kuule, apua. Mikkoset on ne karavaania räksyttävät rakit, maailma muuttuu ja menee menojaan, vaikka Nina Ja Timo vinkuisivat kuinka. Nuorempi poikakin on kovasti DRAG QUEEN show-alalle menossa....Mahtaa isäpappaa ottaa koteloon. Jos nim. asian edes tajuis.

• sulkutuli

Tämä kaikkiaan on vain surullista. Rva Mikkonen on paasannut ja opettanut meitä vuosia siitä miten lapsia tulee suojella ja kasvattaa. Ja nyt altistaa oman lapsensa tällaiselle roskajulkisuudelle. Ja miksi? no arvata saattaa.

• Lyhytnäköinen

Rouva Mikkosen mielestä kaikkien suomalaisten äitien pitäisi hoitaa lapsensa kotona. Varmaan hyvin moni äiti näin haluaisikin, mutta kaikilla ei ole sitä mahdollisuutta jo taloudellisen tilanteen vuoksi.

Jos kaikki äidit jäisivät vuosiksi kotiin, kuka hoitaisi sitten herra Mikkosta? Hänhän tarvitsee useiden eri hoitoalan ihmisten palveluja sairautensa vuoksi. On fysioterapeutteja, sairaanhoitajia ym. avustajia puhumattakaan häntä hoitaneita lääkäreitä. Mikkosten lapsia opettavat koulussa opettajat ja he tarvitsevat myös hoitoalan ihmisten palveluja. Näistä ammattilaisista hyvin moni on pienten lasten äitejä, joiden on käytävä töissä pystyäkseen elättämään lapsensa. Heillä ei ole ollut samaa mahdollisuutta jäädä kotiin kuin rouva Mikkosella on ollut.

Onko rouva Mikkonen ajatellut missään vaiheessa sitä, millainen hänen tuleva eläkkeensä mahtaa olla vuosikymmenen kotona vietetyn ajan jälkeen? Eläkekarttumaa ei noilta vuosilta ole kertynyt. Alkaako rouva Mikkonen vinkua seuraavaksi, että kotiäideille pitäisi kertyä samanlainen eläke kuin työssäkäyville äideille? Mistä se raha sitten otettaisiin, kun työmarkkinoilta jäisi valtava määrä vuosikausiksi naisia kotiäideiksi erilaisin tukien varassa ja valtiolle ei kertyisi verotuloja noiden vuosien ajalta?

• Uusi formaatti

Kulta, pojastasi on tullut transsu.

• hih hih haha haha

Harmi, että vanhat seiskan blogit on hävitetty, sieltä voisi kaivaa esiin Mikkosen ilkeilyjä ja mollauksia ansioäitien murrosikäisistä pullamössöpojista ja joujoumäneistä. Ihan mielenkiinnon vuoksi voisi vertailla mitä Mikkosten oma kotikasvatus on aikaan saanut....

• Omaishoitajaminä

Voimia Ninalle! Näistä irvileukaidiooteista ei tarvitse välittää :) Paranemisia perheenpäälle!

• jäk jäk jäk

Sanoisin että just Mikkoset ne niitä 100% irvileukaidiootteja on. Mutta kun eivät kestä kuulla ja lukea totuutta itsestään. Kaksinaamaisia valehtelijoita.

Kovasti paasataan esim. avioliiton pyhyyttä, mutta eipä Timon pyhä avioliitto paljon painanut kun nina kellisteli ukkomiehen sängyssä..Eikä se haitannut Timoakaan että oli pyhään avioliittoon vihitty vaimo kotona. Irvokas ukko petti vihittyä vaimoaan jo ENSIMMÄISENÄ avioliitto vuonna! Kunnes rietastelija jäi vihoviimeisen kerran kiinni huo.raamisesta ja vaimon mitta tuli täyteen. Sen jälkeen ukon elämä onkin ollut yhtä alamäkeä. Hyvä, hyvä!

• Aina oikeassa!
    • lindgren1

Ja höpöti höö, jos lapsi haluaa esiintyä toisen sukupuolen vaatteissa, niin sehän on leikkiä, Johan niin tehtiin jo Melukylän lapsissa! Vaan toinen asia on kokonaan myydä tälläinen video mediaan. Kyynel pienten poikien puolesta =(

• bii biib bbiizz

Enpä muista lapsuudessani yhdenkään 10-vuotiaan pojan pukeutuneen naiseksi. Mutta Ninahan on jo vuosia toitottanut kuinka poika haluaa kovasti esiintyä, joten selvää drag queen-ainestahan tuo on. Muuten en tuota naiseksi puketumismieltymystä oikein ymmärrä. Monet drag queenit ovatkertoneet että pukeutuivat naiseksi jo lapsina. Siis yksin, jotkut koulunäytelmät on toinen asia vaikka ei niissäkään niin tavallista ole että joku poika haluaa näytellä nimenomaan tyttöä.

• Ei se noin onnistu!

Käytöstapoja on opetettu joten en sano sinulle Mikkoska että ????????.Aikuinen työkykyinen akka valittaa kohtaloaan ja mollaa muut äidit jos työssä käyvät!Uskon että joudut sinäkin putoamaan maanpinnalle ja menemään palkkatyöhön!Ei omaishoitaja saa yhtään enempää rahaa vaikka hoidettava olisi kenraalimajurimarsalkkajulkisuuspelle!Koeta nyt valjastaa lapsetin siihen että olet julkisuuden henkilö ja muista nyt kuitenkin että varatun miehen pokasit ja se useasti menee huonosti!Työssä käyvä äippä olen ja lapsiani en pelleksi tarvitse koskaan laittaa ja herää jo sinäkin!

• kotimainenadamsfamil

Lähinnä säälittää noiden lasten kasvojen pakkoliikkeet ja maneerit, jo tuossa iässä.Se kertoo paljon lapsen henkisestä taspainosta.

• Tyttöpoika

Jospa Nina onkin toivonut salaa, että toinen poika olisikin ollut tyttö ja hän on tiedostamattaan kasvattanut tuosta pojasta tyttömäisen. Toisaalta jos poika itse haluaa pukeutua silloin tällöin tytöksi, pitäähän se vanhempien vain yrittää ymmärtää.

• Mikkosia lisää!

Kaikkea hyvää teidän kesään, Mikkoset! Aurinko vallatkoon mielenne raskasta polkua eteenpäin puskiessanne. Lisää teidänlaisianne tarvittaisiin! Kyynel melkein tulee silmään kun lukee näistäkin kommenteista eräitä älyvapaimpia :( Hyvää kesää!!

• Aurinkoa kesään!

Kyllä hyvää kesää ja sinähän hallitset se pokaamisen että särje nyt uusi perhe!

• Suuri nauraja

Kunpa Karman Laki antaisi tällä kamalalle perheelle "sen lopullisen opetuksensa" niin pääsisimme heistä eroon!!! :-D :-D :-D

ISO K, korjaa omasi pois!!!

• turhaan toivot....
        Suuri nauraja kirjoitti:

Kunpa Karman Laki antaisi tällä kamalalle perheelle "sen lopullisen opetuksensa" niin pääsisimme heistä eroon!!! :-D :-D :-D

Aika jäätävää toivoa kenenkään kuolemaa. Eikä se Timon kuolema Ninan julkisuuden himoon mitenkään vaikuta pikemminkin päinvastoin, sittenhän niitä muistelmia vasta pukkaisikin tulemaan.. suurta kaipuuta ja perheen surua viikosta toiseen.... kunnes kohta taas uutta sala- romanssia ja rakkaustarinaa jonkun naimisissa olevan kanssa.

• Ei poikkeusta
        Suuri nauraja kirjoitti:

Karman laki se pätee sinuunkin. Joudut vielä tulevaisuudessa vastaamaan ilkeistä sanoistasi.

• pii paa piip
        turhaan toivot.... kirjoitti:

Aika jäätävää toivoa kenenkään kuolemaa. Eikä se Timon kuolema Ninan julkisuuden himoon mitenkään vaikuta pikemminkin päinvastoin, sittenhän niitä muistelmia vasta pukkaisikin tulemaan.. suurta kaipuuta ja perheen surua viikosta toiseen.... kunnes kohta taas uutta sala- romanssia ja rakkaustarinaa jonkun naimisissa olevan kanssa.

Timostapa veistetään muistopatsaita, kirjoitetaan kirjoja ja tehdään tutkielmia kun hän on kuollut ja Ninasta tulee valtakunnan leski. Näin Nina on kertonut Timon sanoneen.

Toivottavasti yksikään lehti ei olis hautajaisissa paikalla, ei vaikka Nina kuinka kutsuis toimittajia mukaan. No, seiska kai ne hautajaisetkin kustantaa joten siinä roskalehdessä sitten kuvia itkua tihraavasta Ninasta ja loputonta lärinää ihanasta Timosta. Jäk!

• hyvä poika on toi!

Tuohan oli hyvä esitys!
      Mukava poika kun yrittää piristää vanhempiaan, varmaan tosi keljua kun isä sokeutui ja sairastui tuolla tavoin.
      Ei voi tajuta mikä kaatopaikka on näillä v**tuilijoilla sydämen paikalla.

• öhhöhhhö

Seiskaa varten tuo esiintyminen oli järjestetty ja seiskahan sen myös kuvasi ja maksoi sitä palkkion Ninan pussiin. Eivät raukat keksineet enää muuta myytävää ja siksi poika sai pitää vapaapäivänkin koulusta. Syynä tietenkin kuume, ripuli tms äkillinen sairaus.

Eipä iskän suu venyny hymyyn, joten ei tainnu iskä ilahtua drag queen mussukkansa "esityksestä", eikä ihme, juuri tuollaisia friikkejä se on haukkunu koko ikänsä. Varmaan v*tutti istua siinä sellasta pa.skaa kuuntelemassa, siltä ainakin näytti. Vaikka oikeastaan Timo on itsekin aika naisellinen ja turhamainenkin mieheksi...

Onhan se niin keljua että Timo sairastui, vaikka on niin älyttömän kuuluisa. Mutta elämä on.

• pitäs älytä hövetä

Minäkin kauhistuin ihmisten pahuudesta kun satuin tämänkin ketjun lukeneen. Herra jestas sentään, että vielä aikuiset ihmiset haukkumassa ja arvostelemassa pientä lasta?? Hävetkää edes arvostelijat ja haukkujat. Olen mummo seitsemälle lapselle ja jokainen on arvokas lapsi ja jokainen on erilainen lapsi.

En ole nähnyt ko esitystä, eikä tule lehteä mutta ei kiinnostakaan sen sisältö.
        Mutta aikuisten oikeasti, hävetkää jos lasta haukutte ja arvostelette.

• jäkj'kj'kj'jk
        pitäs älytä hövetä kirjoitti:

Minäkin kauhistuin ihmisten pahuudesta kun satuin tämänkin ketjun lukeneen. Herra jestas sentään, että vielä aikuiset ihmiset haukkumassa ja arvostelemassa pientä lasta?? Hävetkää edes arvostelijat ja haukkujat. Olen mummo seitsemälle lapselle ja jokainen on arvokas lapsi ja jokainen on erilainen lapsi.

En ole nähnyt ko esitystä, eikä tule lehteä mutta ei kiinnostakaan sen sisältö.
        Mutta aikuisten oikeasti, hävetkää jos lasta haukutte ja arvostelette.

Haukutaan vaan että se pienen lapsen esitys oli huono. Ja mitä sitten vaikka poika oliskin transu tai bi tai homo? Onko se sinulta pois? Tekeekö se pojasta huononmman ihmisen? HÄPEÄ!! Minkälainen mummo oikein olet??

• uutta nousua hakeen

No ei muuta kun rouva paiskimaan duunia ja pitkiä päiviä kandee ainakin aluksi tehdä, että saa vähän taloutta balanssiin.....jos noin yleensäkkin työnteko kiinnostaa..!?

• Herätkää, pahvit!

Ei kiinnosta. Eikä se "omaishoitajan" työkään kiinnosta, rahat kyllä äkkiä nappaa itselleen. En käsitä kuka niitä oikein elättää, jotkut höynäytetyt hölmötkö lähettää niille rahaa? Eikä näytä "omaishoitajan" työ kuluttava energiaakaan, niin on Ninan per.se levinny, että painoindeksit paukkuu. Samoin se poika on ylipainoinen.

• Iänikuinen ruikutus!

Minä en millään ymmärrä sitä, miksi Mikkoska ei ole mennyt töihin sen jälkeen, kun pojat aloittivat koulun. Jos hän ei ole pitänyt omasta työstään, olisihan hänellä ollut aikaa kouluttautua johonkin muuhun työhön.

Sitäkään en millään ymmärrä, miksi hän valittaa omaishoitajan työn raskautta ja taloudellista ahdinkoa. Jos hän ei jaksa hoitaa miestään kotona, siihenkin löytyy ihan varmasti ratkaisu. Yhteiskunnalla on tarjolla moniakin vaihtoehtoja vaikeasti sairaan ihmisen hoitamiseen.

Talousongelmiin löytyy myös ihan yksinkertainen ratkaisu, jos sitä vain haluaa. Omaisuutta on realisoitava ja tässä tapauksessa Mikkosten olisi vain laitettava suuri talo myyntiin. Se onkin sitten eri asia, mistä haluaa luopua. Mikkoset pärjäisivät pienemmässäkin asunnossa, kuten meidän muidenkin on pärjättävä.

Jolleivat he halua luopua "Pilvilinnastaan", silloin pitää lopettaa se ruikutus ja jatkaa vaan elämäänsä "pilvilinnassa" niin kauan, kunnes ulosottomies laittaa sen pakkohuutokauppaan, jos heillä ei ole varaa ylläpitää ylellistä elämantapaansa isossa talossa.

Suomessa on monella perheellä paljon vaikeampaa kuin Mikkosilla. Mikkoset ovat ryhtyneet kansakunnan virallisiksi ruikuttajiksi saadakseen huomiota ja ansaitakseen rahaa roskalehdiltä tuomalla ihan kaiken julkisuuteen.

Timon sairastuminen on hyvin valitettavaa, mutta niin ovat sairastuneet monet muutkin ja jopa vielä nuorempina ja silti he yrittävät sinnitellä parhaansa mukaan ruikuttamatta ja vaatimatta yhteiskunnalta erityispalveluja, joita se ei anna muillekaan samassa tilanteessa oleville.

Nina Mikkosella on kummallinen tarve tehdä heidän perheestään jollakin tavalla erityisperheen ja esimerkin kaikella mahdollisella tavalla. Aiemmin hänen missionaan oli kotiäitiys ja nyt omaishoitajuus. Nina Mikkonen vaatii yhteiskunnalta kaiken mahdollisen tuen perheelleen, mutta koska hän itse aikoo antaa vastapalveluksensa yhteiskunnalle verojen muodossa?

Rouva Mikkosen työuransa oli varsin lyhyt ennen kuin hän jäi kotiäidiksi ja nyt hän jatkaa kotona oleiluaan omaishoitajana. Hän perustelee omaishoitajuuttaan sillä, että se on halvempaa yhteiskunnalle kuin laitoshoito ja ehkä se onkin, mutta omaishoitajuus on silti vapaaehtoinen valinta. Työelämä olisi se toinen vaihtoehto.

• ruikutusta vaan

Nina ruikuttaa olevansa kuin häkkilintu joka ei koskaan pääse mihinkään. Ihmettelen vaan minne Ninan ylipäätään pitäisi päästä, minne hän menisi? Ei hän ole koskaan esim. harrastanut yhtään mitään, vaan kotona on oltu visusti neljän seinän sisällä aina. Ninan oman kertoman mukaan Timo on jatkuvasti pitkiäkin, yli viikon jaksoja sairaalassa, joten onhan sitä vapaa-aikaa kuukausittain ihan ruhtinaallisesti, lähteä vaikka viikon lomalle etelään. Kenkä taitaa puristaa ennemminkin siitä, ettei omaishoitajan palkalla matkustella..

• hiio-hoi

Eikö seiska tai nelonen voisi kustantaa niille sitä lomaa? Niinhän lehti on ennenkin tehnyt; Rooman loma ja matka USAhan ja nelosen kustantamana pääsivät sille karavaanimatkalle. Jolloin tosin yövyttiin hotelleissa...Ettei se nyt mikään karavaanimatka oikeasti edes ollut, eihän nuo voineet karavaanialueella edes yöpyä, tavisten keskellä. Kun ollaan niin kuuluisia.

• ettei mee umpeen

No olishan se hyvä päästä välillä vähän viihteelle ja isovarpaitten väliä tuulettaan!?

• seiskaa apuun

Joo, mutta kun ei ole rahaa! Aikaa kyllä olis.........

• Lapsen etu?

Minkälainen vanhempi riepottelee lastensa kipeitä yksityisasioita julkisesti? En oilisi ikinä antanut anteeksi äidilleni jos hän olisi minun henkilökohtaisia asioitani juorunnut naapureille, valtakunnallisesta mediasta nyt puhumattakaan!

Nina se vaan juoruilee surutta kuinka vanhempi poika on masentunut sekä paniikki- ja ADHD-häiriöinen. Ei ainakaan auta eikä helpota pojan elämää tuo tuollainen! Ahdistuu vain entistä enemmän.

On säälittävää kuinka se akka yrittää kerätä säälipisteitä ihan kaikin ja rumin keinoin!
      Säälikää nyt minua, minulla on sairas mies ja sairaat lapset! Itsekin olen fyysisesti rappiolla (48v.!!) ja masentunut. Ei tipu todellakaan yhtäkään säälipistettä, inhotus tuota perhettä kohtaan vaan kasvaa.

Menisi akka töihin, saisi muutakin ajateltavaa kuin oman kurjuutensa, hankkisi sellaisen lukaalin missä helpompi asua invalidin kanssa ja pojat pääsisivät tapaamaan kavereitaan ja elämään normaalimpaa elämää. Pistäiti elämänsä järjestykseen sen sijaan että jatkuvasti vaan ruikuttaa kaikesta. Phyi!

• missä edunvalvoja?

"Minkälainen vanhempi riepottelee lastensa kipeitä yksityisasioita julkisesti?"

Tätä samaa minäkin suuresti ihmettelen. Eikö alaikäisillä lapsilla ole todellakaan mitään suojaa ja turvaa tuollaista hyväksikäyttöä kohtaan. Tuohan on jo henkistä pahoinpitelyä ja raiskaamista.

Viranomaisten pitäisi herätä suojelemaan näiden wannabejulkkisten lapsia tuollaiselta hyväksikäytöltä ja kauppatavarana pitämiseltä.

Kuka suojelee lasta paskajulkisuudelta jos vanhemmat haluavat riistää ja myydä heiltä henkilökohtaisemmatkin asiat sairauksia myöden.

• Tirinä

Hämmästyttää se kuinka nuo Mikkoset ovat täällä kirjoittelevien mielestä sitä ja tätä. Siis, inho on syvä heitä kohtaan , mutta kaikki jutut ja videot täytyy teidän katsoa tarkkaan. Miksi olette niin uteliaita ,jos ovat muka inhokkijulkkiksia?
      Timo, Niina ja pojat ovat perhe, joilla on oikeus tulla esiin silloin kun huvittaa. Sama oikeus on meillä kaikilla. Mikkoset vaan tunnetaan, mutta Taavi Tavattoman perhettä ei. Siitä vaan lärvit lehteen, niin kateus katoaa.
      Kaikkea hyvää Mikkosten rohkealle perheelle :D

• Luen mitä haluan!

Ei tarttis tulla esiin koskaan, ei edes sillon ku akkaa sattuu huvittaan. Pitäisivät turpansa kiinni, niin saisivat olla aivan rauhassa. Mutta just sitähän salarakas Nina ei halua. Vaikka oikestihan sillä ei ole mitään asiaa koskaan, kunhan vaan räksyttää ja ruikuttaa. Kummasti on kyllä turpa pysynyt tukossa mitä ansioäitien ja niiden lapsien törkeään herjaamiseen tulee. On tainnut pilkka sattua pahasti omaan nilkaan ja karman laki iskeä pahasti päin pläsiä totakin akkaa.

"Siitä vaan lärvit lehteen, niin kateus katoaa."

Todellakaan ei koskaan. En KOSKAAN menisi lehtien palstoille pesemään perheen likapyykkiä kuten Nina tekee, muuta syytähän sillä ei ole julkisuudessa olla. Säälittävä öööö-luokan "julkkis", tyhmä ja kouluttamaton muija, samaa luokkaa ja tasoa kuin bb-julkkikset ja yöchat-juontajat. Ei ole edes ylioppilas, joku kansakoulun käynyt tyhmä wannabe. Phyi!

• piip piip

Nina oli hiustenleikkaajana jossain julkkispsrturissa ja kuolas julkkismiesten perään. Oli onnensa huipulla kun vanha kehäraakki ja ex-julkkis Mikkonen kelpuutti sen sänkyynsä. Eipä painaneet pyhä avioliitto eikä kihlaus kun Nina makas ukkomiehen sängyssä. Mahto olla karvas pettymys kun ihmiset rupeskin pilkkaan tätä "julkkis"pariskuntaa, Helsingistäkin luikittiin häntä koipien välissä jonnekin syrjäkylille.

• piipaa piip
        piip piip kirjoitti:

Nina oli hiustenleikkaajana jossain julkkispsrturissa ja kuolas julkkismiesten perään. Oli onnensa huipulla kun vanha kehäraakki ja ex-julkkis Mikkonen kelpuutti sen sänkyynsä. Eipä painaneet pyhä avioliitto eikä kihlaus kun Nina makas ukkomiehen sängyssä. Mahto olla karvas pettymys kun ihmiset rupeskin pilkkaan tätä "julkkis"pariskuntaa, Helsingistäkin luikittiin häntä koipien välissä jonnekin syrjäkylille.

Timostapa veistetään muistopatsaita, kirjoitetaan kirjoja ja tehdään tutkielmia kun hän on kuollut ja Ninasta tulee valtakunnan leski. Näin Nina on kertonut Timon sanoneen.

Toivottavasti yksikään lehti ei olis hautajaisissa paikalla, ei vaikka Nina kuinka kutsuis toimittajia mukaan. No, seiska kai ne hautajaisetkin kustantaa joten siinä roskalehdessä sitten kuvia itkua tihraavasta Ninasta ja loputonta lärinää ihanasta Timosta. Jäk!

• Eero Väkäleuka

KARMAN LAKI on lahjomaton ja on antanut oikeudenmukaista koulutustaan Mikkosille!!! :-D :-D :-D :-D :-D HAHAHAHAHHAHAHAHHH!!! :-D :-D :-D :-D :-D

• YÖK mikä pesue

Minua yökötti eniten kun Nina suu vaahdossa selvitti lastensa henkisiä ongelmia Seiskalle ja koko kansalle, masennusta, adhd, aspergeria, paniikkihäiriötä... Järkyttävää. Tämähän vaikuttaa negatiivisesti esim. lasten koulunkäyntiin, valitettavasti lapset ovat armottomia ja varmasti kiusaavat. JOS ovat koulussa, eikös Nina ensin sanonut että eskari on täyttä potaskaa, saman oppivat lapset kun ovat kotona ja sitten ei vienyt aluksi heitä kouluun vaan opetti ITSE (kampaaja...) kotona. Taisi loppua kotiopinnot, kun muistan kun Mikkosten nuorempi poika kertoi, ettei osannut vielä eka luokan lopussakaan lukea.

• ciuhkic

ninalla ei kai ole ketään ystävää tai sukulaista jonka kanssa puhua asioistaan kun pitää toimittajille noita levitellä? Minusta tuon pojan sairaudet ei kuulu tuntemattomille ihmisille eikä sen puoleen Timonkaan kohtaukset ja astmat. On nuokin nyt syy pysytellä väen väkisin "julkisuudessa". Voiko sairaampaa olla.

• seiskatekeemitävaan

Ei helvetti tätä myötähäpeän määrää...

• Kiitos ja anteeksi

Tämä Timo T.A. Mikkosen lausahdus saa tragikoomisia piirteitä tämän keskustelun yhteydessä:)

"Koska vesijohtovesi käytetään monissa suurkaupungeissa kerta toisensa jälkeen uudelleen ja kun e-pillerihormonit eivät hajoa tai häviä vedenpuhdistuksessa, niin myös raja sukupuolten välillä hämärtyy. Ilmiö on havaittu kaikkialla maailmassa."
      IL:n verkkolehti, 27.6.2009

• Revelation indeed...

Tätä ketjua kun lukee niin ymmärtää nyt paremmin näitä näätiä ym katkeria suomalaisia. Aivan käsittämätöntä pahuutta näiden ihmisten sydämet pitää sisällään. Haukutaan lasta transuksi ja vaikka miksi, Timon hautajaisjärjestelyjä jo mietitään ja kuolemaa toivotaan ym!
      Pahansuopia ja katkeria, omaan elämäänsä tyytymättömiä, vahingoniloisia pahoja ihmisiä nämä Tuksujen ja Mikkosten ym julkkisten haukkujat!
      Jotkut kehtaavat vielä puhua karman laista! Niimpä, kyllä se jossain vaiheessa kolahtaa pilkka omaan nilkkaan. Muistakaapa sillä hetkellä nämä vihapuheenne...

• Mikkosten maailma
      • LTO.

Mikkoset puhuvat videolla täyttä asiaa! Kotihoito on aina paras vaihtoehto lapselle. Vertaus tarhaeläimiin on osuva koska lapset joutuvat taistelemaan päiväkodeissa paikastaan. Varsinkin jos siellä on laiskanpulleita demarihoitajia jotka vain juoruavat ringissä ja jättävät lapset esim ulkoilussa oman onnensa nojaan. Näitä tapauksia on paljon nähty vuosien varjolla. Sanomattakin on selvää että kaltaisenne kateelliset haukkujat eivät ymmärrä tätä, ei ymmärretä työpaikallanikaan kun komensin vähintään kerran päivässä nämä laiskiaiset töihin. Nyt olen siis äitiyslomalla ja aion hoitaa omat lapseni kotona, se on varma!

"Mikkosetko eivät ole koskaan arvostelleet muiden ihmisten elämää?" Mitä väliä sillä oikeasti on? Ihmisen pitää osata antaa anteeksi toiselle. Ei heidän tilannettaan auta se että randomit haukkuvat heitä netissä yötä päivää. Jättäkää heidät rauhaan!

Kylmät väreet menevät pitkin selkärankaa kun luin nuo kommentit transulapsesta ym! Ettekö te osaa hävetä vai onko tosiaan niin että teidän oma elämänne on niin solmussa että nautitte kun jollain menee vielä huonommin?

Toivon totisesti ettei yhdelläkään teistä haukkujista ole omia lapsia. Suomi ei tarvitse enää yhtään enempää häiriintyneitä heikomman kimppuun käyviä koulukiusaajia!

• Haista pas.ka LTO!
        LTO. kirjoitti:

Mikkoset puhuvat videolla täyttä asiaa! Kotihoito on aina paras vaihtoehto lapselle. Vertaus tarhaeläimiin on osuva koska lapset joutuvat taistelemaan päiväkodeissa paikastaan. Varsinkin jos siellä on laiskanpulleita demarihoitajia jotka vain juoruavat ringissä ja jättävät lapset esim ulkoilussa oman onnensa nojaan. Näitä tapauksia on paljon nähty vuosien varjolla. Sanomattakin on selvää että kaltaisenne kateelliset haukkujat eivät ymmärrä tätä, ei ymmärretä työpaikallanikaan kun komensin vähintään kerran päivässä nämä laiskiaiset töihin. Nyt olen siis äitiyslomalla ja aion hoitaa omat lapseni kotona, se on varma!

"Mikkosetko eivät ole koskaan arvostelleet muiden ihmisten elämää?" Mitä väliä sillä oikeasti on? Ihmisen pitää osata antaa anteeksi toiselle. Ei heidän tilannettaan auta se että randomit haukkuvat heitä netissä yötä päivää. Jättäkää heidät rauhaan!

Kylmät väreet menevät pitkin selkärankaa kun luin nuo kommentit transulapsesta ym! Ettekö te osaa hävetä vai onko tosiaan niin että teidän oma elämänne on niin solmussa että nautitte kun jollain menee vielä huonommin?

Toivon totisesti ettei yhdelläkään teistä haukkujista ole omia lapsia. Suomi ei tarvitse enää yhtään enempää häiriintyneitä heikomman kimppuun käyviä koulukiusaajia!

Kotihoito ei ainkaan Mikkosten tapauksessa ollut se paras mahdollinen hoito, kun lapsi rupes jo 6-vuotiaana kärsimään paniikkihäiriöstä! EI OLE NORMAALIA! Kasvuoloissa täytyi olla jotain pahasti, pahasti pielessä. KUINKA voit puolustaa tuollaisia vanhempia? Lastensuojeluviranomaisten olisi pitänyt seurata pojan kehitystä.

KUINKA JOKU VOI PUOLUSTAA TUOLLAISIA IHMISIÄ JOTKA JATKUVASTI POLKEE LAPSEN OIKEUKSIA??

• Pelottavaa!

Maisteri ja mediavaikuttaja Timo T. A. Mikkonen on sitä mieltä, että suomalainen mies on pehmentynyt. Miehistä on tullut tasa-arvoalamaisia, koska he pelkäävät aggressiivisia naisia.

http://www.youtube.com/watch?v=fHiwBJZTexo

• voi elämä

"Niimpä, kyllä se jossain vaiheessa kolahtaa pilkka omaan nilkkaan. "

KYLLÄ! Näin kävi Mikkosillekin.

Transu = miespuolinen henkilö joka mielellään pukeutuu naiseksi. Käsittääkseni tämä Matias on poika? Olisko juonut liiaksi sitä kraanavettä?

Timo on itse kertonut Ninalla, joka taas on julkisesti kertonut meille kaikille muille, että Timon kuoleman jälkeen alkaa kamala härdelli: Ninan puhelin tulee soimaan taukoamatta, Timosta tehdään väitöskirjoja ja kirjoitetaan tutkielmia kaikkialla maailmassa ja Timo tullaan nostamaan kansakunnan kaapin päälle arvostettuna ihmisenä. Patsaitakin valetaan. Tämän voi hyvin tarkistaa Ninan omista haastatteluista tai niistä sen blogeista.

Säästääkseni Ninaa ja poikia siltä kauhealta härdelliltä, toivon ettei yksikään toimittaja menisi hautajaisiin eikä kirjoittaisi tästä perheen yksityistäkin yksityisemmmästä asiasta yhtään mitään. No, seiska-lehti kuitenkin ne hautajaiset joutuu kustantamaan, niin että lööpissä on sitten kuitenkin iso kuva. Toivon kyllä että ei olisi. Ellei muuten, niin poikien mielenrauhan takia. Siitähän Nina ei mitään ymmärrä.

• hehejhehe

"Pahansuopia ja katkeria, omaan elämäänsä tyytymättömiä, vahingoniloisia pahoja ihmisiä nämä Tuksujen ja Mikkosten ym julkkisten haukkujat!"

Ehei! Ovat hauskaa ja huumorintajuista joukkoa, joiden äly on terävä ja sanansäilä terässä. Toista maata ovat nämä katkeroituneet ja huumorintajuttomat hissukat jotka haukkuvat ja uhkailevat muitataviksia milloin milläkin kamalalla kohtalolla, jos joku uskaltaa heidän omista idoleistaan ja julkkiksista kirjoittaa yhdenkin poikkipuolisen sanan tai, mikä vielä pahempaa, kertoa totuuden. Niin, onhan se kamalaa kun idoli pudotetaan jalustalta, ei sellaista voi uskoakaan. Se on vain pahansuopuutta ja ilkeyttä.

Ja niin minäkin toivon että Mikkoset saavat haudata Timpan ihan keskenään, ilman yhtäkään toimittajaa, videokuvaajaa tai valokuvaajaakaan. Olis kauhea pettymys varmasti just Ninalle...

• Näin on

"Pahansuopia ja katkeria, omaan elämäänsä tyytymättömiä, vahingoniloisia pahoja ihmisiä nämä Tuksujen ja Mikkosten ym julkkisten haukkujat!"

Tuksut ja mikkoset ovat samanlaisia kuin nämä heidän säälisössöt puolustajansa. On siinä koko joukkio narsisteja, psykopaatteja, suuruudenhulluja tai muuten vaan kajahtaneita. Niin kauan kun nämä tuksut ja mikkoset kulkevat ns. terveiden kirjoissa ja vapaina hölmöilemään, niin kauan meillä muilla riittää NAURUNAIHEITA.

Nämä karmanlakeja ja nilkkapilkkoja inisevät säälisössöttäjät painukoot kuusen latvaan vinkumaan!!

• Näin todellakin on

Onko sinun mielestäsi säälisössöä jos joku puolustaa heikompaansa? Jos on niin siinä tapauksessa sinä itse olet julma ja paha!
        Nauratko todellakin niille ihmisille joilla menee huonosti eivätkä välttämättä pysty omin avuin korjaamaan tilannetta? Kuten Tukiaiset tai Mikkoset.
        Nauratko myös kehitysvammaisille, halvaantuneille, syöpäsairaille, pedofilian ja raiskausten uhreille? Nauratko myös niille jotka ovat menettäneet lapsensa, vanhempansa tai puolisonsa? Nauratko niille jotka ovat menettäneet työnsä ja sitä kautta kotinsa? Nauratko todellakin niille kaikille ihmisille joilla ei mene hyvin?

Näillä karmanlaeilla ja nilkkapilkoilla kun on tapana toteutua. Me kaikki tulemme löytämään edestämme sen minkä olemme taaksemme jättäneet. Jos siis nautit siitä kun saat tuottaa muille pahaa niin älä itse inise sitten kun kimppuusi käyvät kaltaisesi pedot. Eikös niin?

• ahahahahhhaaa
        Näin todellakin on kirjoitti:

Onko sinun mielestäsi säälisössöä jos joku puolustaa heikompaansa? Jos on niin siinä tapauksessa sinä itse olet julma ja paha!
        Nauratko todellakin niille ihmisille joilla menee huonosti eivätkä välttämättä pysty omin avuin korjaamaan tilannetta? Kuten Tukiaiset tai Mikkoset.
        Nauratko myös kehitysvammaisille, halvaantuneille, syöpäsairaille, pedofilian ja raiskausten uhreille? Nauratko myös niille jotka ovat menettäneet lapsensa, vanhempansa tai puolisonsa? Nauratko niille jotka ovat menettäneet työnsä ja sitä kautta kotinsa? Nauratko todellakin niille kaikille ihmisille joilla ei mene hyvin?

Näillä karmanlaeilla ja nilkkapilkoilla kun on tapana toteutua. Me kaikki tulemme löytämään edestämme sen minkä olemme taaksemme jättäneet. Jos siis nautit siitä kun saat tuottaa muille pahaa niin älä itse inise sitten kun kimppuusi käyvät kaltaisesi pedot. Eikös niin?

En todellakaan toivo KENELLEKÄÄN MUULLE Mikkosen kohtaloa!

Kuten itse kirjoitit "Näillä karmanlaeilla ja nilkkapilkoilla kun on tapana toteutua."

Karman laki ja oma pilkka iski Mikkosten nilkkaan!!

MITEN joku voi olla niin tyhmä kuin sinä?

• EEEEI voi olla

Nyt valaiskaa minua, en siedä kyseistä pesuetta, mutta onko totta, että Nina on sanonut Timon säestäessä vierellä, että kun Timo kuolee, se suunnilleen vie pohjan Suomelta pois, tehdään kirjoja, muistopatsaita rakennetaan joka puolelle, koko kansa suree jne????
      MITÄH?????
      Ei voi olla totta, ei kukaan voi olla noin tyhmä! Jos ehkä Yhdysvaltain pressa kuolisi, voisi tapahtua näin, mutta että joku nobody Timo Suomesta!!!

• Ei tule ikävä

Tuo Timo T.A. on aina ollut sellainen minäminä-ihminen ja luulee tietävänsä kaikesta kaiken. Vaikuttaa hieman narsistiselta tyypiltä. Siitä kielii juuri nuo suuret luulot itsestä ja kuvitelmat omasta mahtavuudesta. Lisäksi Mikkoset ovat ahdasmielisiä ja tuomitsevat kaiken sellaisen joka on heidän mielestään muka väärin kuten vaikkapa lapsen laittaminen päivähoitoon. Aivan uskomattomia ihmisiä, joskus sitä miettii että teeskentelevätkö he vain mutta kyllä he taitavat olla oikeasti tuollaisia. Kukaa ei jäisi suremaan tuollaisen fasistisen ja muita arvostelevan ihmisen kuolemaa, kukaan ei edes muistaisi että tuollaista on ollut olemassakaan, niin paljon Mikkoset aiheuttavat inhoa ihmisissä.

• Minä minäpäs minä

On totta. Toiveet kuoleman jälkeisestä mediahuomiosta kyllä lähteneet Timolta, Nina kertoi asian julkisuuteen IS:n tai IL:n paperiversiossa olevassa haastattelussa. Oli joko v. 2012 tai 2011 joulukuun numero, en muista tarkemmin.

Mutta viesti oli se että koska Timon loistavaa mediauraa ei olla palkittu eikä juurikaan noteerattu hänen eläessään, niin kuolemansa jälkeen hän ja hänen maineensa uraa uurtavana mediaguruna Suomessa nousee arvoon arvaamattomaan. En vaan tiedä että miksi niin pitäisi tapahtua, mutta tälläistä siellä Pilvilinnassa kyllä kovasti ootellaan..

• Pimu P A Pikkanen
      • Lopeta jo!

Timon poika on lapsi ja lapsilla on tapana leikkiä roolileikkejä. Ei se tee pikkupojasta homoa jos hän näyttelee naista. Petri Penna on aikuinen ja on sinulta alentavaa käytöstä vertailla näitä kahta toisiinsa.

Oikeasti lopeta, kyseessä on pieni lapsi. Sinulla ei lapsia ole sillä jos olisi ymmärtäisit miltä tuntuu niistä ihmisistä joilla on lapsia.

• Outoa on

Miksi Mikkosten toinen poika, Mikael ei käy koulua? Tässä haastattelussa vain toinen poika viedään kouluun ja toinen pojista on äidin mukana sairaalassa.

Nina Mikkonen: ”Omaishoitajana tunnen olevani kuin häkkilintu”

Tässä sairaalakanttiinissa Nina Mikkonen, 48, on juonut toisenkin kupin kahvia. Katse kiertää nopeasti tilan läpi ja huomaa ainoan vapaan pöydän. Muut asiakkaat ovat aamukahvilla, mutta Ninan päivä on jo pitkällä.

Tänäkin aamuna hän on herännyt puoli kuudelta ja hiipinyt keittiöön, ettei herättäisi Mikaelia, 10, ja Matiasta, 9. Laittanut aamiaisen ja vienyt Matiaksen kouluun. Lähtenyt Mikaelin kanssa ajamaan tutun reitin Myrskylästä Lahteen, Päijät-Hämeen keskussairaalaan. Sinne Timo T. A. Mikkonen, 65, taas muutama päivä sitten vietiin ambulanssilla, vaikka edellinen kahdeksan viikon sairaalakierre saatiin vasta päätökseen.

– Ei tähän koskaan totu. Tipumme poikien kanssa aina henkisesti lähtötilanteeseen. Ikinä ei tiedä, onko tämä se reissu, jonka jälkeen alan järjestää hautajaisia, Nina sanoo.

Juuri nyt Timo makaa osastolla keuhkokuumeessa. Niitäkin Mikkoset ovat kokeneet jo useampia. Timo sai kallonpohjavaltimotukoksen ja siksi useita aivoinfarkteja lokakuussa 2011. Hän sokeutui, halvaantui osittain ja menetti lähimuistinsa. Silloin Ninan elämään tuli jatkuva vieras: pelko.

– Olen hyväksynyt sen, että kuolemanpelko on koko ajan seuranani. Tuleeko se huomenna vai vuosien päästä, sitä ei voi tietää. Todennäköisintä on, että Timo ei aikanaan kuole aivoinfarktiin vaan siihen, että sisäelimet eivät kestä.

Mikael syö rauhassa munkkia äidin vieressä. Häntä ei tarvitse näiltä sanoilta säästellä. Mikael puhuu isän sairaudesta liki yhtä asiantuntevasti kuin Nina ja jatkaa äidin lausetta siitä, mihin se jäi. Eilen hän on koristellut veljen kanssa osaston joulukuusen 
– ihan kuten viimekin vuonna. Nina tietää, että sairaalaelämä on lapsille raskasta, mutta vaihtoehtoa ei ole.

– En voisi elää itseni kanssa, jos en kävisi päivittäin sairaalassa. Timo on rakas aviomieheni ja lastemme isä, ja olen luvannut rakastaa häntä myötä- ja vastamäessä. Minun on käytävä muistuttamassa häntä, miksi hänen pitää jaksaa.

Myrskylän koulun ovista purkautuu ulos toppatakki toisensa perään, mutta Matiasta ei vain näy.

– Se on aina viimeinen, Mikael toteaa auton takapenkiltä.

Nina istuu ratin takana ja katsoo hiljaisena koulun pihaa. Sairaalalta olisi pitänyt ajaa vielä katsastuskonttorille, mutta sinne ei nyt ehtinyt. Tässä vaiheessa päivää väsymys iskee väkisinkin. Hän on nukkunut viime yönä vain muutaman tunnin. Sillä öisin ne tulevat, ”möröt”. Mitä vastata lapsille, kun he kysyvät, näkeekö isä heidän ripille pääsynsä? Miksi Timolta vietiin hänen arvokkain omaisuutensa, käsittämätön muisti? Jaksanko ja muistanko hoitaa huomenna kaikki asiat?

On tullut se synkinkin hetki.

http://www.anna.fi/etusivu/artikkelinosto/olen-kuin-hakkilintu/

• Julkisuuteen tuokin

Nina Mikkonen avautuu poikansa oireyhtymästä

Nina ja Timo T.A. Mikkosen toinen poika kärsii Aspergerin oireyhtymästä.

Nina Mikkonen kertoo 10-vuotiaan Mikaelin oireyhtymästä sunnuntaina TV1:llä nähtävässä Elämä pelissä -tv-ohjelmassa.

Nina sanoo lähteneensä ohjelmaan mukaan koska uskoo konseptiin ja maamme ykköskaartiin kuuluviin omien alojensa asiantuntijoihin.

Elämä pelissä -ohjelmassa viisi tunnettua ihmistä saa henkilökohtaista elämänasennevalmennusta.

- Mikäli henkilökohtainen valmentajani Tony Dunderfelt löytää minusta sellaisia voimavaroja, joita en tiennyt itsessäni olevan ja jotka hyödyttävät perheemme kovin raskasta kokonaistilannetta, on osallistuminen ohjelmaan puoltanut paikkansa, hän järkeilee.

Mikkonen on päättänyt kertoa ohjelmassa Asperger-oireyhtymän vaikutuksista perheensä elämään.

- Minulla on vaikea lukihäiriö ja tiedän miltä tuntuu, kun ihmiset eivät ymmärrä ominaisuuksien aiheuttamia rajoitteita. Niitä ei pidä hävetä eikä piilotella muilta, Nina painottaa.

Ninan mukaan Mikael kertookin usein uudessa seurassa, että hän on AS-ihminen.

- Näin vältytään mahdollisilta väärinkäsityksiltä ja vääriltä tulkinnoilta. Ohjelman ja valmennettavien kunnianhimoinen tavoite on auttaa meitä suomalaisia käsittelemään pelotta omia ongelmiamme.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288503396355.html

• no voi, voi taas!

no, ei oo Dunderin opit auttaneet; Nina on viimeisimmän haastattelun mukaan (seiska) yhtä masentunut ja aloitekyvytön kuin ennen tuota ohjelmaakin. Ei menny oppi perille vai onko Nina mieluummin marttyyri?

Eikä niitä lapsen sairauksia tarvitse koko kansalle toitottaa, riittäää että kertoo niille joiden kanssa on OIKEASTI ovat tekemisissä. Turhaa huomionhakuisuutta.

Nina on herännyt puolikuusi, 05.30? Kestääkö aamiaisen teko ja yhden pojan herättäminen kauankin? Jos koulu alkaa esim. 08.00, riittää että rva heräisi puoliseitsemän, siinä ajassa normaali ihminen ennättää kyllä hyvin pestä itsensä, pukea ja valmistaa aamiaisen (joka kai on tyyliin jugurtti/puuro, voileipä ja tee/kaakao) ja herättää pojan klo 07.00. Mutta kun on ikänsä lorvinut kotona niin sitä on tullut vähän hitaaksi?

Ps. itse nousen joka aamu klo 06.30, lähetän lapset kouluun ja ehdin itse TÖIHIN klo 08.00 tasan. Ja työpaikkani sijaitsee 15 km päässä. Pojan kouluun on kolme kertaa lyhyempi matka.

Vauhtia niveliin vaan, Nina! Tossua toisen eteen rivakammin!

• hih hih hii!

"Timon poika on lapsi ja lapsilla on tapana leikkiä roolileikkejä. Ei se tee pikkupojasta homoa jos hän näyttelee naista. "

Ei se kyllä kovin yleinen tapa pikkupoikien keskuudessa ole että poika leikkii olevansa aikuinen nainen huulipunineen kaikkineen....

Timo on useaan, useaan otteeseen julistanut että pojan oma isä, aviovaimoon vihitty aviomies, on pojan ainoa oikea ja hyväksyttävä roolimalli...Että silleen. Voishan tuosta tietty vetää muutamankin johtopäätöksen...

• juupa juu

Ja mitäs sitten vaikka olisikin homo? Tai transu? Onko ne muka huonompia ihmisiä kuin heterot?

• Isosti julistettu
        juupa juu kirjoitti:

Ja mitäs sitten vaikka olisikin homo? Tai transu? Onko ne muka huonompia ihmisiä kuin heterot?

Ei todellakaan, ei oo homot muita huonompia missään muualla, mutta Mikkosilla on.

• hihhei vaan!
        Isosti julistettu kirjoitti:

Ei todellakaan, ei oo homot muita huonompia missään muualla, mutta Mikkosilla on.

Niitä karsastetaan Mikkosilla. On mm. niin kauheata kun ei voi takaapäin katsoessa tietää meneekö henkilö miesten vai naisten vessaann...(Timo T A Mikkonen jossain lukuisissa ulosanneissaan).

• Alma Palmu

Nimimerkki Että näin !
      18.5.2013 23:13, kirjoitat täyttä asiaa! Kiitos. Nämä tuomiopäivän ääliöiset olisivat surullisia hahmoja, elleivät olisi niin huvittavia :)

• asdev

Enemmän vaan treenaamista, kyllä se siitä sitten alkaa sujuu...

• oodiana

Ihana esitys pikkupojalta! :) Tsemppiä perheelle, ootte ihania!

• Drag Show

Jos Mikkoska järjestää tällaisen spektaakkelin, niin vois voitaa myös oman osuutensa ja olla edes jotenkin interaktiivinen yleisö.

Nythän se oli vaan tuon paksun poitsun yksinpuhelua kun 2-päinen yleisö oli ihan kusi sukassa.

No majurihan tuskin edes oivalsi mitä oli tekeillä, luulis että mukuloitakin pelottais olla tollasen tyhjäkatseisen kalmon kanssa saman katon alla.

• ojoijoij

Mikkosen puheet ja mielipiteet on ihan yks yhteen BB-Nikon kanssa.

• Jäätävää touhua
        ojoijoij kirjoitti:

Mikkosen puheet ja mielipiteet on ihan yks yhteen BB-Nikon kanssa.

Mahtaakohan Mikkoset muuttaa ajatusmaailmaansa siinä tapauksessa, että toisesta pojasta tulee seksuaalivähemmistön edustaja ja siitä toisesta vaikka sivuilipalvelusmies?? Hih, mitenhän sitten kommentoitaisiin??

Ihme juttu kyllä ettei rouva M ole mennyt töihin kyn pojat aloittivat koulun. Tai edes nyt kun toimeentulo on varmasti niukkaa? Mustä nämä saavat rahaa kun on noin iso talokin maksettavana eikä kukaan käy töissä???? Ei varmaan sossukaan maksa ökytaloa??

Tai ehkä herra pitää huolen omistaan....?

• Töihin siitä!!!

Nää kaks kakaraa ovat kohta teinejä, Rouva Mikkonen se vain kotona on. Vaikka pitäisi tehdä töitä ja sitten vaikka illalla toimia omaishoitajana!

• modella töitä

Tällainen ÄLÄMÖLÖ lapsen videosta.Oletteko ihan terveitä?

• Hullun hommaa!!

Paremminkin, onko nuo videon julkisuuteen päästäneet VANHEMMAT ihan terveitä? Vanhempien tulisi suojella ja varjella lapsiaan, eikä tyrkyttää alaikäisiä lapsiaan öö-luokan pas.kajulkisuuteen HINNALLA MILLÄ HYVÄNSÄ. Vai pidätkö seiskaa jonain arvostettuna korkeakulttuurilehtenä? Oliskohan Suomen ala-arvoisin julkaisu.

Mutta Mikkoskalta taisi rahat taas olla loppu. Parturin työ aikaisine herätyksineen ja pitkine työpäivineen ei houkuttele, joten pistetään opetettu apina asialle.

• luet mitä haluat

Hullun hommaa

Nyt on kyse lapsen videosta,eikä vanhempien mielenterveydestä.
        Ei kukaan varmaan ole "tyrkyttänyt"ketään julkisuuteen.Kyllä lehden toimittajat hakee juttunsa mistä hyvään ja julkaisee ne juuri sinunlaisiasi varten.

• Huoh!
        luet mitä haluat kirjoitti:

Hullun hommaa

Nyt on kyse lapsen videosta,eikä vanhempien mielenterveydestä.
        Ei kukaan varmaan ole "tyrkyttänyt"ketään julkisuuteen.Kyllä lehden toimittajat hakee juttunsa mistä hyvään ja julkaisee ne juuri sinunlaisiasi varten.

Nyt on kyse seiskan videoimasta ja julkaisemasta videosta, josta lehti myös MAKSOI. Ja kyllä, Nina ja Timo ovat juuri TYRKYTTÄNEET lapsiaan julkisuuteen. Kun Timolla ei ollut enää töitä, niin ruvettiin ratsastaan lasten selässä julkisuudessa. Lehden toimittajat EIVÄT SAA julkaista alaikäisistä YHTÄÄN MITÄÄN ILMAN VANHEMPIEN SUOSTUMUSTA!

Jessus että olet tyhmä!

Ja minä ja minun kaltaiseni juuri haluavat LOPETTAA tuon lapsilla rahastamisen! Lapset olkoot lapsia ja eläkööt ja kasvakoot rauhassa, ja varsinkin kaukana seiskan kaltaisten lehtien palstoilta.

Mutta sinä ja sinun kaltaisesi ette vaan asiaa ymmärrä, psyykkinen kehitys jäänyt kesken? Rahan tarpeessa myydään omat lapsetkin, eikä tämä ollut suinkaan ensimmäinen kerta. Pojat ovat siksi oieniä vielä etteivät itse tajua mitä heille tehdään. No, kärsiihän se toinen jo ahdistuksesta, mutta sehän ei Ninaa estä jos vaan jotenkin saisi naamansa lehteen.

• vatten apo

"Koska vesijohtovesi käytetään monissa suurkaupungeissa kerta toisensa jälkeen uudelleen ja kun e-pillerihormonit eivät hajoa tai häviä vedenpuhdistuksessa, niin myös raja sukupuolten välillä hämärtyy. Ilmiö on havaittu kaikkialla maailmassa."
      IL:n verkkolehti, 27.6.2009

Jaa, itse en tiedä yhtään suurkaupunkilaista joka joisi kraanavettä, ostavat pullotettua, ja erikoista ettei maailmanmies TTA tästä ollut perillä.

Kraanaveden juominen on tällainen pohjoismainen, etenkin suomalainen, maatianen tapa.

• sovinismin linnake

Niin, Suomessa ei ole suurkaupunkeja, mutta kraanavesi on juomakelpoista.

Mikkosilla nainen on alempi olento kuin mies, ja siksi pojan esiintyminen "Diandrana" on olevinaan niin vitsikästä. "Naiseuden naurettavuus" kumoaa siis "transuepäilyt" ja poikaa voidaan kehua reippaasta naisten turhamaisten eleiden matkimisesta ja naurettavaksi tekemisestä. Isä on tyytyväinen, mutta ei älyä samalla aliarvioivansa poikien äitiä, "turhamaisuuden ammattilaista" eli kampaajamestaria.

• blää blää blää

No, kyllä se poikien äitikin on aivopesty halveksimaan ja väheksymään omaa sukupuoltaan. Siinähän kääpiöiden vaippamajuri nyt kuitenkin on naisen armoilla, buahaha buahhahhaa!

• ????????????????????

J0oko Maki Kolehmainen on tehnyt sille toiselle nulikalle biisin jota Nina-muori sitten työntää telkkariin esittään että saisi suolarahhaa?

• TO DO LIST

"Tee"-lista Mikkoskalle!

- UKKO LAITOKSEEN

- VELKAINEN METSÄLINNA MYYNTIIN

- VOITOLLA VELAT POIS JA LOPPU PANKKIIN

- VUOKRAKOLMIO TAAJAMAN KESKUSTASTA

- TUOLINVUOKRALLE TIENAAMAAN RAHOJA HUUSHOLLIIN!

• TO DO LIST

"Tee"-lista Mikkoskalle!

- UKKO LAITOKSEEN

- VELKAINEN METSÄLINNA MYYNTIIN

- VOITOLLA VELAT POIS JA LOPPU PANKKIIN

- VUOKRAKOLMIO TAAJAMAN KESKUSTASTA

- TUOLINVUOKRALLE TIENAAMAAN RAHOJA HUUSHOLLIIN!

• Moneytar

C'mon älä viitsi Ninahan on julkkis, eikä tommonen käy laatuun. Jos ITSE olisin Ninan asemassa menisin Hustleriin, Jalluun tai kuka nyt parhaiten maksais, alastonkuviin. Ei mitään "revä levälleen"-meininkiä, vaan nättejä, sensuelleja kuvia, joissa silti näkyis tarpeeks. Ja älkää nyt viittikö että "miten kehtaat! menisikkö ite!" uurihan sanoin että menisin heti paikalla jos joku vaan mun kuvistani maksais. Se on RAHA joka ratkaisee tässä maailmassa ja elämässä.

• älä hulluu yllytä!
        Moneytar kirjoitti:

C'mon älä viitsi Ninahan on julkkis, eikä tommonen käy laatuun. Jos ITSE olisin Ninan asemassa menisin Hustleriin, Jalluun tai kuka nyt parhaiten maksais, alastonkuviin. Ei mitään "revä levälleen"-meininkiä, vaan nättejä, sensuelleja kuvia, joissa silti näkyis tarpeeks. Ja älkää nyt viittikö että "miten kehtaat! menisikkö ite!" uurihan sanoin että menisin heti paikalla jos joku vaan mun kuvistani maksais. Se on RAHA joka ratkaisee tässä maailmassa ja elämässä.

"Jos ITSE olisin Ninan asemassa menisin Hustleriin, Jalluun tai kuka nyt parhaiten maksais, alastonkuviin. "

Älä ny hulluu yllytä!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      30
      5110
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4101
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      78
      3676
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2728
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      158
      2534
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2388
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      79
      2199
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2167
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      138
      1695
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1548
    Aihe