Sinä.

Tuntematonkirjoittaj

Muistan aina ensimmäisen kerran, kun kohtasin sinut. Huomasit minut jo kaukaa ja katselit uteliaana. Nauroit.

Muistan jokaisen yksityiskohdan silmistäsi, käsistäsi, tavastasi olla. Ne hetket, jolloin olen ollut onnellisempi kuin yksikään elollinen meitä ennen, vain katsellessani sinua silmiin.

Muistan ne hetket, jolloin olit kylmä ja julma. Jolloin purit vihaasi minuun. Hetket, jotka musertivat minut ja saivat miettimään elämän mielekkyyttä. Näin kivun silmistäsi, mutta näitkö koskaan minun? Halusitko nähdä?

Olen vihannut. Vain hetkellisesti ja mielenlaadulleni ominaisesti, melankolisesti. Istunut kuutamoa katsellen.. Se on kovin kylmä. Sillä on sinun kasvosi? Mitä tämä on? Romantikoksi sanoivat, nauran heille. He eivät ymmärrä.

Järkeni on kadonnut, rakkaimpani mennyt.

Ilma seisoo. Älä mene! Ole hyvä, älä mene! Sinä.. sinä se olet. Olet hän, et olekaan.. Oletko? Olen sekaisin.. kuka sinä olet? Pelkkä haavekuva, kangastus.

Rakas, jää vielä hetkeksi

11

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunis kirjoitus.

Tunnistan itseni kirjoituksen molempina henkilöinä :/ Nyt on tasaista...

• Ap.

Ehkä ajatusmaailmamme kohtaavat?

• naikkonen Hki

Tunnistan myös itseni. Tosin minut "ajettiin" pois.

• He...

Kiitos koskettavasta kirjoituksesta. Muistan myös ensimmäisen kerran, kun tavattiin...olin rohkeampi silloin. Nyt kaipaus ja ikävä ovat syöneet persoonaani. Tulkitsit hyvin sen, mitä itsekin olen kokenut.

• Kauniisti kirjoitit

Näköjään tämä kolahtaa monellekin, myös minulle. Etenkin tämä: "Näin kivun silmistäsi, mutta näitkö koskaan minun? Halusitko nähdä?"

Voi että. Voi että.

Tuntiessaan toisen jollain tasolla lähenevän tulee itselle tarve etääntyä. Olenkohan ainoa, joka tekee tahtomattaan näin. Itsesuojeluako se on vaiko äärimmäistä kontrolloimisen halua, ettei haluaisi antaa toiselle mitään itsestään mutta olisi valmis ottamaan toiselta hänen antamansa? Ei, pelkoa se lähinnä on.

Kunpa hän ei vihaisi. Hänen synkkyytensä tietäen kestän hetkellisen vihan, mutta ajatus lopullisesta kylmenemisestä jähmettää minutkin.

Mitään en häneltä vaadi. Kunpa hän luottaisi minuun enemmän ja myös elämään.

• jollekin joltakin

Häneen en koskaan voisi enää luottaa, en tavata, en kertoa omia asioitani, en pitää mitään yhteyttä.
      Parasta olla täysin erossa.

• 3+2

Miksi noin? Miksi sitten tällaisella palstalla?

• jollekin joltakin
        3+2 kirjoitti:

Miksi noin? Miksi sitten tällaisella palstalla?

Lueskelen juttuja täältä, miten muilla ihmisillä menee. Kommentoin tunnehömppään täällä omilla ajatuksillani.
        Jos ihminen rakastaa ja kaipaa jotakin jota ei voi koskaan saada, silloin pitää poistua hänen elämästä olla pitämättä mitään yhteyttä. Pitää osata kadota, jättää taakseen jopa ns.ystävyys.
        Mitä on ystävyys, se on sitä, että tämä "ystävä" varmasti pettää heti ensimmäisen paikan tullen kun tulee vastoinkäymisiä¨tai jotakin parempaa tulee eteen. Siksi ei kannata luottaa keneenkään eikä luoda mitään ystävyyssuhteita. Ystävyydessa siis voi ainoastaan hävitä.

• no voe voe voe
        jollekin joltakin kirjoitti:

Lueskelen juttuja täältä, miten muilla ihmisillä menee. Kommentoin tunnehömppään täällä omilla ajatuksillani.
        Jos ihminen rakastaa ja kaipaa jotakin jota ei voi koskaan saada, silloin pitää poistua hänen elämästä olla pitämättä mitään yhteyttä. Pitää osata kadota, jättää taakseen jopa ns.ystävyys.
        Mitä on ystävyys, se on sitä, että tämä "ystävä" varmasti pettää heti ensimmäisen paikan tullen kun tulee vastoinkäymisiä¨tai jotakin parempaa tulee eteen. Siksi ei kannata luottaa keneenkään eikä luoda mitään ystävyyssuhteita. Ystävyydessa siis voi ainoastaan hävitä.

Ei vaan se johtuu siitä, että ns. ystävyys on sinun puoleltasi toivon ylläpitämistä, jolloin et halua etkä kestäkään sitä, että henkilöllä on muitakin tuttuja.

• jollekin joltakin
        no voe voe voe kirjoitti:

Ei vaan se johtuu siitä, että ns. ystävyys on sinun puoleltasi toivon ylläpitämistä, jolloin et halua etkä kestäkään sitä, että henkilöllä on muitakin tuttuja.

Ei todellakaan mene noin ainakaan mun kohdalla.
        Tuttuja ja ystäviä pitää olla.

• Ruutukuvio

Huvittaa miten joku yrittää esittää toista henkilöä monessakin kirjoituksessa, loukata kolmatta tietämättä että tämä on jo ajat sitten sopinut riitansa rakkaimpansa kanssa ja he ovat jälleen yhdessä. Kuvioita ei pysty täällä sotkemaan. Ei mulla muuta =))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      25
      5059
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4061
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      75
      3625
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2698
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2483
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2358
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      77
      2167
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2127
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1664
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1525
    Aihe