Kesä ahdistaa minua kun olen ruma läski erakko neljän seinän sisällä. Inhoan hellettä ja että pitäisi pukeutua kevyesti. Kunpa kuolisin ilman että aiheuttaisin kenellekään vaivaa
Summertime sadness
26
764
Vastaukset
- lottamari<3
Siellä ne lihavatkin joukossa menee ja mitä tänään lenkillä ollessani katselin, niin näyttävät oikein hyviltä hellevetimissään jäätelötötteröt kädessä puistopenkillä istumassa ja katselemassa, kun kukkakepit hölkkäävät- Lihavat osaavat nauttia ja ovat lepposia.
- zxczxczsc
Jos sinua haittaa se ylipaino, mikset laihduta? Ei se kovin vaikeeta ole.
Käyt vaikka kaks kertaa päivässä 20 minuutin kävelyllä, ja alat syömään kevyemmin. Ja jätä herkut pois kokonaan. - Kookoskookos
Kookosöljy nopeuttaa aineenvaihduntaa ja kilpirauhasen toimintaa. Monet, kuten isäni ovat laihtuneet ihan vain sillä, että ovat alkaneet käyttää kookosöljyä ruoanlaitossa.
- Äläpä jurota
Vielä ehdit laihduttaa ja opetella sosiaalisemmaksi.
- en suosittele kookos
Kookosöljy on kulla terveysriski, jos on kolesteroliarvot korkeat ja suvussa on sydän-ja aivosairauksia. Se on kokonaan tyydytettyä kovaa rasvaa. Kotimainen rypsiöljy on poikaa. Siinä on kaikki rasvahapot oikessa suhteessa. Kylmäpuristettu ei käy kuumentamiseen.
- Ex-fat
Laihduttaminen ei vaadi rehkimistä jos pystyt muuttamaan ruokavaliotasi. Kun käytät apuna jotain näitä pussiruokia ja jos noudatat yksinkertaisia ohjeita eli syöt päivässä vain kolme tuollaista ateriaa niin aivan varmasti laihdut, vittumaista tulee varmasti olemaan aluksi kun elimistö on tottunut suurempaan ravintomäärään, mutta jonkinajan päästä se helpottaa. Jatkossa vaan sitten jos/kun jättää nuo pussiruuat niin pitää ymmärtää että ratkaisevaa on se mitä syö. Laihtuminen ei vaadi liikuntaa mutta liikunta auttaa siinä ja parantaa varmasti yleiskuntoa, sitä eivät pussiruuat tee.
Olen itse koettanut laihduttaa liikunnalla mutta ei siitä mitään tullut koska söin väärin. Laihtuminen onnistui ruokavaliota vaihtamalla ja liikuntaa siinä ei tarvittu vaikka se toki on suositeltavaa. - u880
Itsetunto kuntoon. Ei sillä mitään ansaitse, että häpeää itseänsä. Ulos vain pää pystyssä hymyssä suin nauttimaan kesästä!
- luffy89
Äsyttävää kun kaikki alkavat tuputtamaan laihdutusohjeita, kyllä jokaikinen tietää että laihtumiseen ei liity mitään poppakonsteja vaan se on yksinkertainen yhtälö siitä mitä syö ja minkä verran suhteessa siihen miten sen kuluttaa. Miksi ei kiinnitetä enemmän huomiota siihen miksi on lihava, siihen mitä syönnillä tai lihavuudella kompensoidaan tai miten tapojaan voisi muuttaa asteittain niin että hitaaseen etenemiseen ei turhautuisi.
Ja miksi ihmeessä netti on täynnä kaikenmaailman deitti-sivustoja mutta ei yhtäkään sivustoa ystävien etsimiseen?
Anteeksi, kirjoitukseni karkasi vähän sivu-urille, mutta tarkoitukseni oli ilmaista myötätuntoni keskustelun aloittajalle ja ilmaista ettei hän ole ainut "yksinäinen ruma läski" vaan että täältä löytyy ainakin yksi toinen samanlainen. Ja toivon että me kumpikin löydämme onnen. Jokatapauksessa toivon sinulle kaikkea hyvää.- ai lav juu
Kaikki nuo kirjoittajat ovat oikeassa. Elämäntaparemontti kannattaa tehdä. Ryhtyä syömään järkevästi ja harrastamaan liikuntaa. Vaikka olisi miten ruma ja läski niin kannattaa myös ulkoilla paljon erityisesti nyt kesällä kun on kauniita ilmoja ja aurinko paistaa. Se on ihan sama mitä muut siitä ajattelee. Sitten pitäisi hommata kavereita jotta elämä tuntuisi mukavammalta. Se voi olla vaikeata. Pitäisi päästä katkeruudesta ja pelosta vähitellen eroon. Tärkeätä olisi antaa itselleen anteeksi ja pitää itsestään.
- tyytyväinen, nyt 57k
minä olen laihtunut karppaamalla 26 kg, en hirveesti läträä kuitenkaan rasvalla ja kolestrolit ynnä muut arvot on ok. Eikä ikinä ole nälkä.
- Ex-fat
Näimpä, jos aloittaja kokee olevansa läski ja istuu neljän seinän sisällä niin oman kirjoitukseni pointti oli että on mahdollista laihtua samalla kun istuu siellä neljän seinän sisällä. Jos lihavuuden kokee oikein suureksi esteeksi niin ehkäpä sitten kun on laihtunut niin tohtii lähteä pihallekin useammin, ihan muuten vain eikä vain esim. kaupassa käymään.
- hammaskeiju :)
Tiedätkö mitä? Sun toiveesi on toteutumassa; sä todella tulet kuolemaan, etkä aiheuta sillä kenellekään vaivaa, ruumiita on helppo lapata maan alle. Arvaapa mistä tiedän? Siitä, että kun olet lihava ja neljän seinän sisällä, olet huonokuntoinen, kohtelet kehoasi kuin pa*kaa, ja siis sellaisena se onkin: pa*kana. Todennäköisesti syöpä- ja sydäntaudit kuulevat kutsusi ja pääset hengestäsi ennenkuin huomaatkaan. Kehosi sairastuu tuolla tavoin aivan takuulla.
Lisäksi olet eristäytynyt, kieltäydyt löytämästä ulospääsyä ja lisäät henkistä pahoinvointiasi. Sydämesi reagoin siihen ensin, mutta keho on psykofyysinen kokonaisuus. Itseaiheutettu masennus huonontaa entisestään aineenvaihduntaasi ja henkinen pahoinvointisi heijastuu kehoosi, joka ressukkana ei voi muuta kuin toteuttaa toiveesi. Se sairastuu ja kuolee pois, koska sinä olet valinnut sen tappaa.
Joten älä suotta enää kesästä ahdistu, tuota menoa ennen pitkää tulet kyllä kuolemaan ja omat valintasi takaa sen, että kukaan ei tule sitä huomaamaan eikä siitä välittämään.
(Varmuuden vuoksi kerron vaihtoehdon: voisit toivoa myös "saisinpä Elää!!! Saisinpa elää niin, että olisin onnellinen, näkisin aurinkoa ja uskaltaisin käydä ulkona!" sitten hyödyntäisit jokapäivä sen että olet liikuntakykyinen, lopettaisit itsesäälin ja siihen syömisen, ja menisit vaikka psykoterapiaan. Usein liika syöminen johtuu sekä tietämättömyydestä (ei ymmärrretä ravintoa), laiskuudesta (ei viitsitä ottaa selvää) ja tunteiden peittämisestä (peitetään tyhjyyttä ja kivuliaita asioita).
Masennusta ei ole kuin tunteena 99% tapauksista, se on isoimmalla osalla itsesääliä, itseaiheutettua ja luonnollinen seuraus. Kuka ei olisi masentunut, jos elämässä ei tapahdu mitään kivaa, jos eristäytyy, on surkeassa kunnossa ja toivoo kuolevansa????
Miten voisitkaan olla mitään muuta kuin yksinäinen, jos olet neljän seinän sisällä? Kuka sinua sieltä tulee hakemaan?
Voisit toivoa että haluat elää, eli käydä vaikka ottamassa ravinnosta selvää. Sillä on suora vaikutus elimistömme toimintaan, ja myös tunteisiin.
Voisit muuttaa elintapasi nyt kesällä, kun se on helpompaa kun talvella => ulkoilla, käydä puistoissa, lenkillä, ja syödä kevyemmin.
Voisit toivoa parempaa elämää, sen sijaan että toivoisit kuolemaa... Tosin sitä ei kukaan muu sinulle tee eikä parempi elämä synny itsesäälillä.
Ihmiset jotka ovat onnellisia, näkevät vaivaa sen eteen. Ihmiset jotka ovat hyväkuntoisia ja hoikkia, näkevät vaivaa ja tekevät valintoja sen eteen. Ihmiset jotka kestävät elämää, näkevät vaivaa sen eteen.
Muita ihmisiä tapaa menemällä paikkoihin ja juttelemalla muille, harrastamalla ja tekemällä.
Olen pahoillani, mutta hyvä elämä syntyy vain ja ainoastaan vaivaa näkemällä, tekemällä ja sillä että kestää niitä huonojakin asioita luovuttamatta.)
Mutta, toiveesi on kuultu!- täysi pas.ka
Eikö tämmöiset messiaaniset besserwisser julistajat voisi jäädä
vaikka bussin alle ja sitäkautta neliraajahalvautuneeksi, saada
useita parantumattomia tauteja ynnä muuta kivaa.
Vieläköhän sittenkin riittäis intoa julistaa.
- lakana1
Mun mielestä on kiva nähdä ku läskit ja rumat tai läskirumat kirmaa tuol laitumilla vapaana ja syö hamppareita siit jotenki tulee kunnon suomalainen kesäfiilis!
- taas on aika
Nauroin tälle... Saat peukun :)
Sen takia on kuntosalit että siellä laihtuu. Jos yhen talven treenaa niin laihtuu helposti 20 kg ja sitten kehtaa kulkea jo ilman takkia. Kyse on vaan et haluuko tehdä asialle jotain. itse olen koko talven salilla käynyt ja en ole kuin yhden ylipainoisen ihmisen nähnyt talven aikana salilla. Kyse on vaan laiskuudesta eikä muusta. Olin kans joskus 3 v sitten 25 kg painavampi mut nyt kehtaan jo t paidalla kulkea.
- nainentampereelta123
Ei sinun tarvitse pukeutua kuin muut, mutta kevyemmillä vaatteilla oma olosi on varmaan mukavampi :)
Kirjoituksesi jotenkin kosketti, koska nuorempana tunsin ihan samoin. Olin läski ja yksinäinen, nyt enää yksinäinen, mutta se siitä. Pointtini on, että molemmista voi päästä eroon.
Ihan ensimmäisenä neuvoisin, että älä soimaa itseäsi. Saat olla sellainen kuin haluat ja sen näköinen kuin haluat ja kesällä toivoisi kaikkien nauttivan olostaan. Ei miettivän sitä, että mitä muut ajattelee tms.
Jos ei ulkonäkö/sosiaalinen piiri tällä hetkellä vastaa sitä mitä toivot, voit tosiaan siihen itse nyt vaikuttaa. Parhaat keinot molempiin tiedät varmaan itse, sellaiset, jotka sinulle sopivat. Kivaa kesää :) - No johan on!
Tee asialle jotain, ei kukaan tule sinua kotoa hakemaan. Ja lopeta itsesäälissä rypeminen, se jos mikä, pitää ihmiset loitolla, koska kukaan ei jaksa kuunnella moista. Lähinnä ärsyttää moinen. Kaikki on sinusta itsestäsi kiinni.
- pas.ka mies.
Vaikka on normipainoinen niin ei siltin kukaan tykkää, kuten minusta ei kukaan tykkää.
- jkijjir
Laihtua ei voi kotona makaamalla. Ulos ja lenkille ja hikeä vuodattamaan. Se on ainoa oikea tapa
- 8779
Laihduttaminen ei takaa että joku alkaa susta tykkämään. Sen koin itse kun laihduin 25 kg joskus. Naiset ei kattele päinkään.
- Mies 24v
Ei minustakaan naiset tykkää vaikka en ole koskaan ollut ylipainoinen.
- tääonmunelämäeikäsun
Kivat fiilikset täälläkin.Ainoitten läheisten kanssa on pelkkää riitaa. Aina pitäisi tehdä asiat niin kuin muut haluavat ja jos kieltäydyn siitä seuraa vaan huutoa ja ollaan heti haukkumassa minua. Tuntuu siltä, että muut yrittävät hallita elämääni. En saa tehdä omia valintoja ja olen kuulemma aina väärässä asioiden suhteen.
En kaipaa tälläistä farssia, vaan haluaisin elää sellaista rauhallista ja vaatimatonta elämää ilman jatkuvaa riitelyä ja pahaa mieltä. Kaipaan kyllä välillä seuraakin, mutta en silti halua, että muut hyökkäävät kimppuun kun en toimi heidän tahtonsa mukaan.
Pitäisi päästä elämässä eteenpäin, että voisin edes joskus olla tyytyväinen. En vaadi paljoa, mutta tämän hetkinen elämän tilanne on aivan liian rasittava. Tietysti jollakin muulla on vielä rankempaa, mutta en minäkään enää jaksa kauaa, jokin muutos on tultava pian.
Olen ollut ihan raivona koko päivän, anteeksi, valitus :( - yksinäinen mies.
Onneks mulla on rauhallinen elämä. ja hiljainen. Ei tarvii kuunnella kenenkään riitelyä.
- m41v1
no vaikka lenkkarit jalkaan, mp3:een hyvää musiikkia ja pihalle vaan..fillarilenkille?ruokkimaan sorsia? ulos sieltä boxista vaan ja nokka kohti uusia pettymyksiä:)
- taas on aika
Ei liikunta laihduta, lisää vain nälkää. Pitäisi elämänarvot jotenkin järjestää sillä tavalla ettei ruoka olisi ainoa lohduttaja. Mutta niin olen ollut jo useamman vuoden, vaikea sieltä suosta on nousta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?372983Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342218Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari452141Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa791999Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh521713Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561454Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151410Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451279Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1051164Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian158876